Šodien izbraucu ar radinieku 400+ tūkst.km nobraukušo XC-90... Patiesībā baudāms auto...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šodien izbraucu ar radinieku 400+ tūkst.km nobraukušo XC-90... Patiesībā baudāms auto...
Man šodien darba kaimiņš sūkstījās, ka XC90 nevar atslēgt pilnpiedziņu un samazināt degvielas patēriņu.
Pasaki, ka lai uzliek gāzi.
Drīzāk jāpasaka, ka tas auto viņam ir par dārgu, Ja tādas problēmas...
Drīksti viņam pastāstīt ka tā pseidopilnpiedziņa tāpat ir gandrīz visu laiku izslēgta, tā ka slēdzis kas piespiestu ABS/ESP nepieslēgt pakaļas tiltu, īpaši neko nedotu. To viņš drīkst pats pārbaudīt, lai atrubītu to pseidopilnpiedziņu, noteikti pietiek ar viena drošinātāja izraušanu.
Tā ka ja viņam nepatīk patēriņš, S80 viņu sauc, jo te tas rodas no tās kastes gabarītiem, nevis pseidopilnpiedziņas.
Pagarš video, ko skatīt nesteidzīgi...
Pirms pāris dienām paziņa iegādājās pirmās paaudzes XC90. Govs kas govs. Līkumos pilnīgi bail apgāzties.
Jauni amortizatori parasti labo situāciju. Un jā- nav jēgas mēģināt sagaidīt no tā auto maza hečbeka manieres. Ar tiem vainu ir jāiemācās braukt, vai atliks nodot šrotā kā novākotu.
Man pirmais auto bija Mitsubishi Pajero,īsais . Pēc tam tikai sedani. Kādu laiku braucu ar 3,5t lafeti, tā kā kaut cik atceros, kā jābrauc. Bet tāpat, amizantas sajūtas. Sev tādu nepirktu.
Uggga rakstīja: Viņam dīzelis
Dīzelim arī var uzlikt gāzi
www.iauto.lv/forums/topic/25800-dizelis-gaze-atsauksmes-ludzu?pnr=2
Guzis rakstīja: Jauni amortizatori parasti labo situāciju. Un jā- nav jēgas mēģināt sagaidīt no tā auto maza hečbeka manieres. Ar tiem vainu ir jāiemācās braukt, vai atliks nodot šrotā kā novākotu.
Ja X5/X6 tik sūdīgi turētos uz ceļa, tad tie regulāri nebūtu redzami nesamies pa ceļiem un šosejām krietni virs atļautā... Un vispār arī šitentie lolvo XC90 ir redzēti ejam uz bezjēdzīgajiem 110 - ja akurāt nēsātos pa ceļu, tad arī ar visu maldīgo drošības/slepkavas sajūtu tik ātri nebrauktu.
Tagad jūtos tik labi ar saviem Honda-Jazz (nobraukums 9 tūkst.km) un Škoda-Fabia (nobraukums 90 tūkst.km), ka tie Volvo-XC90 palikuši vienaldzīgi...
Zemesgramata rakstīja: Pirms pāris dienām paziņa iegādājās pirmās paaudzes XC90. Govs kas govs. Līkumos pilnīgi bail apgāzties.
Tev būs nokauts lopiņš gadījies. Jā, vieglā trajektorijas gluži nevar, bet mani XC90 paņēma tieši ar to, ka virāžās labi liekas iekšā un nesvārstās
Labi, ka ne mans. Vairs tik liels auto nav vajadzīgs. Ambīciju arī tādu nav.
Minivens būs daudz ietilpīgāks par šo šķūni.Es vēl saprotu ja cilvēks dzīvo laukos kur līdz lielam ceļam jābrauc kilometrs pa piesnigušu ceļu ko pašvaldība netīra un pašam nav traktors.Bet kad cilvēks dzīvo pilsētā un no asfalta nekad nenobrauc tad šāds pirkums nav saprotams.
Kas tur ko nesaprast, krāna garums zem vidējā...
Nav tik viennozīmīgi, nestresojiet;).Bez plikām emocijām vēl tak ir arī visādi pagalmi, apmales, sniegi, kalni, lauku mājas,bērni,mantas, velosipēdi uttt.Ar piekrautu minivenu var iebraukt sniegā vai grāvī vai vispār dsā, kamēr ar šo te cienīgi un ne/ātri var no jebkurienes izlīst un pa jebkurieni maukt.Kāreiz pašlaik esmu iespecializējies viņu pētīšanā.Zinu gan kam tādi ir (ir gan pajauns,gan vecāks, bet visi starā), gan kam gribās utt.Pie kam, sievietes ir galvenās viņu atbalstītājas..Turklāt,1moreiz tur iekļūstot no sava auto,sākumā vispār nesapratu, nu kā tā var, kas ta tas vispār tāds ir- gribēju visus atrunāt, bet neko.Kamēr,kad jau kādā piektajā taj hlamā iekāpu iemēģināt,likās ka kkur jau esam redzējušies un ka tomēr kaut kas labs viņā ir;)
Vismaz 90% no tevis nosauktajām lietām A6 quattro avants spēj izpildīt tikpat labi, ja ne labāk, grabažnieks tam mazāks jau nu nebūs un piedevām tur būs īsta pastāvīgā pilnpiedziņa, nevis elektronikas čupa - un tā ir vieglā mašīna, nevis palielinātu izmēru un paaugstinātas bīstamības bobiks.
Bet pagalmi/apmales problēmas sagādā pie nepareizi izvēlēta riepu izmēra.
Tu pastulbs, vai izliecies?
Xc90 bagažniekā var ielikt to audi a6 kvatro. Nepieciešamības gadījumā tur var pacelt vēl 2 sēdvietas.
Pluss klīrensa augstums.
Ko dod pilnpiedziņa, ja auto ir zems? Kvatro tas ir nabagu variants. Uzlabots sedans, ar ko var izbraukt pa dziļu sniegu. Un tas ir strīdīgs jautājums, kas ir labāks - klīrensa augstums VAI pilnpiedziņa. Bet tā kā volvo pilnpiedziņa ieslēdzas, bet kvatro vajadzības gadījumā nepaceļas, tad salīdzināt nevar.
Mednieki un laucinieki pērk ko citu - pajero, xtreil, pikapus u.c. nevis xc90.
Un kam ikdienā tas augstums ir vajadzīgs, pastāstīsi? Gandrīz visi XC90 braucēji varētu nosēdināt to kasti līdz vidējas vieglās mašīnas augstumam un vienīgo atšķirību ko izjustu - lielāku stabilitāti un vieglāku iekāpšanu. Tu jau pats pateici - mednieki, mežinieki un tamlīdzīgi indivīdi pērk bobikus un pikapus, nevis šito - XC90 mērķauditorija ir tie, kam bail un tie, kas nemāk braukt.
Vot vienīgais kur ar kvatru nav ieteicams braukt - purvā. Esmu pamēģinājis, neiesaku - tam vieglā mašīna tiešām ir par zemu - ne jau tāpēc ka noraktos, jo tā kā pilnpiedziņa ir pastāvīga, tad saķeres ir daudz, bet gan tāpēc ka celmi normāli papostīs mašīnas apakšu.
P.N. XC90 grabažnieks izmēros lielāks par A6 avantu varētu būt vienīgi augstumā, un nekur citur.
Esmu redzējis skatu kā Subaru STI aizmauc par atmirkušu lauku, kur parasti "džipi" stāv malā jo bail iegrimt, un brauc tikai sagatavoti auto ar ripuļiem no 33" uz augšu. Pats esmu vedis ar VW Polo pa džipu trasi zapasku ar 33" "Bogeri" priekš TR1 aparāta, kas savu neganti nobortējis; ja neskaita motora spilvenā iedurto zaru, izbraucu kur vajadzēja!
Tiesa -spēja pabraukt pa kautko gludu nevienu "kvatru" par bezceļu braucamo nepadara! Tieši "ģeometriskā" caurejamība ir visu "wanna-bee 4x4" vājā vieta, jo pietiek ar pāris dziļākām risām pa diagonāli lai nodrošinātu gājienu pēc traktora. Un jā, ir man Pajero, kas tiek lietots medībām tāpēc tēmu pārzinu krietni praktiski
mincis rakstīja:
Zemesgramata rakstīja: Pirms pāris dienām paziņa iegādājās pirmās paaudzes XC90. Govs kas govs. Līkumos pilnīgi bail apgāzties.
Tev būs nokauts lopiņš gadījies. Jā, vieglā trajektorijas gluži nevar, bet mani XC90 paņēma tieši ar to, ka virāžās labi liekas iekšā un nesvārstās
Ja pirms tam ir braukts ar vojādžerveidīgu minivenu tad varbūt arī var pateikt ka nesvārstās un brauc kā kartings.
Nevis kartings bet taka āzis pa mazākajiem izciļņiem lēkā, tapc ka ir tupi ciets un lielākai daļai ir pretīgas riepas- čigānijas izcelsmes un /70 augstuma. Ar pašu sapņaināko kolektīvās braukšanas ciltstēvu vojadžeri vai pat TC savukārt var uz ateju braukt, nevis kkur ātri pa bedrēm- tos slavē tikai viņu īpašnieki in pārdotgrbētāji, meesls ar pusotras zvaigznes kraštesta medāli;)))
Voidžerus pērk tāpēc, ka viņiem NAV konkurentu. Bet grand versija jau attālinās no konkurentiem vēl tālāk. Bet pēc 2005.gada iespļauj sejā tiem sūdiem, kuri sevi dēvē par "konkurentiem". Vistuvāk varētu būt tikai grand espace. Bet tam nav pat puses no grand voidžera iespējām.
Saprotu, ka tevi besī, ka asv auto minivenu klasē ir līderis, bet cilvēkus neattur no pirkuma arī tā pusotra zvaigzne kraštestā, iespējamas problēmas ar remontu un lielāks degvielas patēriņš.
Jau ir 2017.ais gads bet eiropa un japāna vēl nav uzbūvējusi ko ērtāku, praktiskāku un labāku.
Ja tu neesi minivenu piekritējs, tad nesapratīsi. Tie parasti domā ka šarans ir mpv, grand voidžer ir mpv un tojota civic verso ir mpv. Tātad viņi ir līdzīgi. Bet tas ir tas pats kas salīdzināt a8 ar dacia logan. Viņi abi ir sedani.
Un par braukšanu piekrītu, ka uz ceļa turās kā kartings. Par volvo xc90 daudz stabilāk. Var ņemt asus līkumus. Arī pa bedrēm nelēkā kā traks āzis. Viņš ir diezgan mīksts. Es salīdzinātu ar kuģi. Ja tu uzrakstītu, ka viņš šūpojas pa bedrēm un līkumiem tā ka piemetas jūras slimība, es tev neko neteiktu, bet "traks āzis"...! Vecīt, tu te kaut ko muldi. Tu vispār, esi braucis ar voidžeru?
Braucis esmu un kautkā neliekās kopā ka virsbūve vispirms sasveras un tikai tad sāk griezties līkumā (tipa mīksts) ar to ka visas sīkās grambas atbalsojas virsbūvē. ir sanācis pabraukties ar gandŗīz visām paaudzēm dažādās komplektācijās un vienīgai kurš likās daudzmas ok bija kantainais, tieši ar to ka ir tups kā cirvis.
Vojādžers pilnīgi noteikti ir no tiem auto kurus pērk tapēc ka vajag (vest reģipsi, vazāt līdzi telti grilu un makšķeri) nevis tapēc ka grib jo patīk kā brauc un izskatās.
Viencexperts, tu ar savu drišanu šeit manā skatijumā esi parādijis tikai to, ka tu māki internetu un "kaut kad" tev ir bijusi saistība ar Asv, kuru tu acīmredzot nostaļģiski nekādīgi nevari aizmirst.Es tev jau teicu, ka man ir konkrēts iemesls, kāpēc nelietoju un nelietošu Asv auto, bet diezgan labi zinu gan kā viņi brauc un kā lūzt un kur un kā un kāpēc var viņus dabūt.Es kad pāri pa 2kkm aizbraucu ceļojumā ar vojagieri kā pasažieris, tad man ir stīvs rumpis un sāp visas maias, bet kad tāda vojadzera īpašnieku turp aizvedu ar normālu auto, tad viņš nesaprot un brīnās, kas vispār notiek un kā tā var uttt.
Tas saucas vienā vārdā - pieradums. Pieradi braukt uz koka ķeblīša, tāpēc liekas neērti.
Kad cilvēks pirmo reizi mūžā pagaršo baltās trifeles, viņš arī saka, ka negaršīgas. Un vīns skābs un negaršīgs - ne tāds kā par 3 eiro litrā.
Nu tev nepatika. Tūkstošiem cilvēku patīk.
Es izskaidroju, kāpēc. Un atkal mēģini kašķēties. Jums, komunistiem, laikam iedzimta tieksme sākt strīdēties, redzot uzrakstu " usa".
Vatei arī aukstais karš nav beidzies.
Ar tevīm jau diskutēt nav iespējams- jo jebkura saruna sākas no epitetiem, pie kam īsti figzin, kam tu viņus esi adresējis.Tu tos tūkstoš cilvēkus, kam tur kaut kas patīk, visdrīzāk ka esi redzējis youtūbā, bet es viņus jau kopš pagājušā gadsimta redzu personīgi ikdienā,kopā ar tevis pieminēto "uzrakstu".Kā arī, par komunistiem un kapeikjājējiem noteikti ka es tev varētu pastāstīt vairāk, nekā tu man- tā vnk vajag runāt daudzmaz objektīvi, nevis visu laiku kliegt vienu un to pašu ;D
Tos tūkstošus es domāju tos voidžeru īpašniekus Latvijā un ne tikai.
Latvijā voidžers ir populārākais minivens. Es to jau nesen rakstīju. Pat ciparus sarakstīju. Tagad padomā, ja ir ar ko, ja jau cilvēks pērk auto, kas ekspluatācijā ir dārgāks par šarana analogiem, nemaz nerunājot sīkajiem mpv, ir vājš kraštestos, tad laikam ar kaut ko citu ir īpašs. Cilvēks pērk sūdu, ja tas ir lēts, bet dārgu sūdu neviens nepirks.
Meklēju informāciju par vienu auto,iegāju vienā forumā tur arī viens meklēja info nu jau par citu auto un uzdūros vienam komentāram par iAuto forumu kurš lika man pasmaidīt,"iAuto forumā nav ko meklēt,tur visi apsēsti ar audi un bmw".)))
Nebrīnos, ka tā uzrakstīja. Vēl vw.
Redzot, kā visi cīnās ar mani, vwfanscīnās ar volvo, saprotu ka ilgi te citu auto fani neuzturas.
Bet es sitīšos līdz pēdējam. Dažiem komunistiem jau sadevu.
Tāpēc arī es šeit vairs nemeklēja info par auto jo būs jāklausās kāds tas auto mēsls un nekas nav labāks par vw un volvo.
Sadevējs Aizej nopērc sev medaļu.
Bet, nu jā, ja reālajā dzīvē nav nekā cita, tad anonīmi jāsitas forumos "līdz pēdējam"
Interesanti, ko tie komunisti viņam ir apēduši?!
Es brīnos, kā jūs visas diskusijas pārvēršat par Voyager klubu
Par vojegeru tas vel nekas, taj klubā arī ir normāli ļaudis un lai viņiem veicas.Cits ir par politiku un apsaukāšanos.Kāds sakars auto lietotāja uzskatiemvai lietojamajam auto ar komunismu? Slepkavas,pedofīli, izvarotāji un cilvēku mocītāji- kāda dzimumlocekļa pēc šeit vispār šis te jēdziens tiek katru dienu desmitreiz pieminēts un kuri konkrēti tad te ir tie, kam tas tiek adresēts??
Vārds "komunisms" ir cēlies no latīņu vārda - commūnis ( kopīgs). Komunistiem, atšķirībā no kapitālistiem, ir raksturīga sociālā vienlīdzība. Lai visi cilvēki būtu vienādi.
Tāpēc, ka visi Eiropas automobīļi ir vienādi, mazi tie saucas par komunistiskajiem auto. Ja pats neatceries, tad padumjajā savienībā viss bija mazs. Mazi dzīvokļi, mazas mašīnītes. Visi bija vienādi bagāti ( nabadzīgi). Ja mēs skatamies, kā ir tagad Eiropā, tad redzam, ka visur dominē liberālisti. Bet kas ir liberālisms? Tas ir komunisma paveids. Eiropā valda komunisms, tikai nedaudz savādākā paveidā, kā tas bija PSRS. Eiropā turīgie cilvēki maksā lielus nodokļus ( arī uz degvielu) lai apmaksātu nabadzīgu cilvēku ( bēgļu) piršanu dīvānā.
Arī ASV līdz Trampam valdīja demokrāti ( liberāļi - komunisti), tomēr, atšķirībā no komunistiskās Eiropas, tur pat demokrātu ( pimēram, Obamas) valdīšanas laikā nebija sociālā vienlīdzība. Bija gan totāli nabagi, gan treileru rajoni, gan kapitālisti.
...
Saprotu, ka komunisms asociējas ar padumjiem laikiem un krieviem, bet patiesībā komunisms radās Eiropā. Tā radītāji bija vācieši, tas strauji izpletās Francijā un citur.
Jā, viss skaidri un saprotami kā REN-TV. Tiesa gan, piemirsāt piemirsāt iepīt žīdu-lezbiešu-sorosītu sazvērestības.
Paldies par izsmeļošo skaidrojumu.
Lapsa pat liela xc90
Tam hlamam tak ir mazāks Nobraukums kā Fana Fabijai - kā ta lai neliela. Viš laikam pa Msk sastrēgumiem atpakaļgaitā mauc ;P
Fana Fabijai pašlaik ir 91.168 km, un pēc 4 dienām būs 45 mēneši.
Jaja, tur tam krievam ir +/- tikpat;D Es vienīgais ko esu panācis, iekāpjot kādos 10 tajos šķūņos, ka man ir izdevies ieinteresēto Personu atrunāt no šāda soļa;) , nu tas ir pilnīgs pzc/b/na, kas te notiek- pārdevēji krāpnieki tuvu absolutajiem 100/,visi nojaati lidz kliņķim un ar 300+/- vismaz, ar defektiem un bez jebkādiem ticamiem dokiem un/vai pierādāmiem veiktajiem uzturēšanas darbiem, toč tas pats attiecas uz xc60 ,ja neskatīt cenu par/ap 16-20k
VWfans rakstīja: Fana Fabijai pašlaik ir 91.168 km, un pēc 4 dienām būs 45 mēneši.
Jelgavā pie tirgus tikko novēroju blakus stāvam 3 (!!!) Volvo-XC90 !!! Vienam HU sērijas numurs, otram JO, trešajam KM.
Tam, kuram HU sērijas numurs, nobraukts 171 tūkst.km no 2011.gada decembra līdz 2017.gada martam. Tagad uz skaitītāja jābūt aptuveni 285-290 tūkst.km. Lietojot auto Latvijā, piecas tehniskās apskates izietas ar pirmo piegājienu, bet viena, tas ir, pēdējā - ar otro piegājienu.
Tam, kuram JO sērijas numurs, no 2014.gada maija līdz 2016.gada jūnijam nobraukti cienījami 91 tūkst.km. Tagad uz skaitītāja vajadzētu būt ap 320 tūkst.km.
Un? Ko tu ar to gribēji pateikt?
To, ka ar tiem XC-90 daudz brauc un nojāj vēl vairāk.
Un ko tu teiktu ja ar auto kurā noskrējiena ir ap pusmiljonu iziet tehnisko bez aizrādījuma?
Teiktu tā, ka uzturēt jau to milzeni labā stāvoklī var, taču tas ir dārgi.
Kas viņam ir "dārgāks" vai "lielāks" kā Hondai vai Hyjundai? Lieks litrs eļļas vai seši riteņi vai kas??? Bremžu uzlikas 3x biežāk vajag vai mošaka tai Hondai ģenģeris un akumulaators kalpo pa 600 tkkm vai pēc 350kkm noskrējiena krāsojums vai lukturi labāk spīdēs ?? Skaties jau ka pie 150 kāds ritenis lai nenokrīt bvai jumtā caurums neizrūsē
Kaut vai dzinējam: manai Hondai turbīnas nav un nevajag, bet XC-90 tāda ir, un tā var saplīst un maksāt bargu naudu - tik lielu naudu, ka es par tādu ar Hondu varētu aizbraukt ceļojumā uz Dubrovniku un atpakaļ...
Pēc lapas spritmonitor.de datiem Volvo-XC90 vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir milzu 9,65 litri uz 100 km, kamēr Hondai-Jazz benzīna patēriņš nieka 6,17 litri uz 100 km.
ezis71 rakstīja: Rijīga tā tava mazā blusa.
Cik var teikt, ka Honda-Jazz nav mazs auto??? Nu netic nezin kāpēc cilvēki... Honda-Jazz ir pēc Eiropas mērauklas vidēja izmēra auto!!!
Auto ir viss jebkas braucošs, jebkura kaste uz 4 riteņiem.Fans, tu esi liekuļošanas meistars.Es nešaubos, ka 37 grādu karstumā Tu ceļojumā uz itāliju 4 cilvēku sastāvā noteikti brauktu ar jaazzu.Pat ja tev noliktu par velti x6 vai xc ar sēdekļu ventilāciju vai a6, kurš ar 300 zs motoru ēd knapi 7 litrus, ja nebrauc visu ceļu uz 250.Es jau kādiem 3 interesentiem (-ēm)esmu pastāstijis par Fana Hondu, bet nezkapeec nav pilnīgi nekādas atsaucības uz šādu variantu.
Skumji, ka cilvēki nenovērtē Honda-Jazz priekšrocības...
Par kādām priekšrocībām iet runa?
Tak denagogu demagogs- tu viņam par 100k vērtu x6 ar sēdekļu ventilaaciju, bet vinjš tev par Priekšrocībām.Priekš kam radio, ka ieslēdzot ausis sāp vai tur jumtā kkāda luuka reku ja uz 90 braucot pa to caurumu kāds Ērglis sejā porciju iepljuuta, tad atkal šampūns japērk galva jamazgā
Honda-Jazz priekšrocības: ārēji kompakts, taču vienlaikus neticami ietilpīgs! Ietilpst mazajā klasē, tādējādi ir par pieejamu cenu (tādu pašu, par kādu daudzi pērk pajātus BMW E60), taču vienlaikus sniedz tikpat daudz, cik dārgākie kompaktklases modeļi !!!
Plec, nu kā var shitā atklātā textā drist...Pofig par nodokli, bet te ir viņam cenulapa: www.honda.lv/cars/new/jazz-2016/cenradis.html
kur tur ir un par ko tur ir tā slavenā 12k cena ????
reku rakstīts dokumentāli- ka sis ir supermini klase (bet fans mums saka, ka tajā vietas esot tikpat ja ne vairāk ,cik iekš a6....)
www.honda.lv/cars/new/jazz-2016/overview.html
cilvēki vienkārši ir stulbi- ka viņi izgāž naudu un vecās privātmājās dzīvo, paņem reku kojās uz parāda vienu istabu ar kopējo podu koridora galā un gulēt var arī guļammaisā.
Pirmkārt, es savu Jazz nopirku akcijas ietvaros par 13700 tūkst.EUR. Un XC-90 īpašniekam neizbēgami būs tādi izdevumi, kas man nebūs, kaut arī viņam auto iegādes cena ir drusku mazāka, teiksim, 11 tūkst.EUR. Piemēram, automātiskās ātrumkārbas remonts par 1500 EUR un turbīnas nomaiņa par 1200 EUR visu XC-90 saimnieka sākotnējo guvumu dzēsīs.
Otrkārt, saukt jau Jazzu var par supermini, maziņo vai tamlīdzīgi, taču reāli pēc lietošanas īpašībām tas atbilst kompaktklases standartiem.
Man po, kur/cik un kapeec konkreeti tu viņu nopirki- es tev rādu konkrēti HondaLV lapu, kur ir rakstīts. Man pofigu visas akcijas un mahinaacijas- es godiigi lasu kas rakstīts.Manā skatijumā normāls tur ir pie 20k un nevis 13.Un ja ir akcija- nu tātad nevienam to par sākumcenu nafig nav vajadzējis un ir vnk jātiek vaļā no tiem nenopirktajiem. Tu kādreiz vispār esi "aizdomājies" līdz tam,kādi izdevumi/zaudējumi ir tuvākajos 5 gados gaidāmi uz šodienu tikko nopirkta JAUNA xc90 īpašniekam ??? Vai Tu sasakaitīji, ka šāda xc jaunauto pircējs ir vienkārši gatavs izmest miskastē kādas 2-3 tavu Hondu vērtības? Tavuprāt, konkrēti Tu taču esi par to cilvēku krietni gudrāks sēžot hondā und rēķinot uz kalkulatora- nekā viņš, kurš atdos reāli 50-60k un kurš nospljausies un vnk 4-5g brauks un ar 30k zaudējumu (tikai cenā, nerēķinot bremzes un eļļas maiņu..!!).Kas gan ir salīdzinot ar visu šo tur kkāda nieka turbīnas nomaiņa?
Jaunam Honda-Jazz transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis ir 84 EUR gadā, bet pavecam XC-90 tas ir 210 EUR gadā. Piecos gados uzkrājas starpība 630 EUR !!!!
Cik tad Kasko uz gadu izmaksā tavai hondai?
KASKO uz pirmo gadu manai Hondai maksāja 267 EUR.
Tas ir joks vai patiesība,kad pirku Fabiju 2008.gadā,pirmajā gadā Kasko bija 350 Ls.
VWfans un Volvo XC90
Atcerieties, savā laikā bija tāds raidījums "BB Brokastis" un tur bija tāda rubrika - Melnā humora top daudz" ar ideju - ir tēma un jāizdomā smieklīgas atbildes... tā kā tauta šeit apgrozās visnotaļ asprātīga, tad ienāca prātā, ka līdzīgi varētu izvērst iauto sabiedrībā aktuālu... nu, par problēmu es to nesauktu, drīzāk - tēmu "VWfans un Volvo XC90". Šo attīstīt mani iedvesmoja VWfana pastāvīgi izteiktā sāpe uz minēto zviedru koncerna izstrādājumu, kā arī forumā izskanējusi tēze, ka lielākais sods minētajam varonim varētu būt nedēļa pie XC90 stūres...
Cera, ka galvenajam varonim piemīt laba humora izjūta un viņš sapratīs, ka tēmas mērķis nav kaut kā pazemot, personīgi aizvainot un tamlīdzīgi... ja nu VWfans tomēr jutīsies pazemots, personīgi aizskarts u.tml., droši var to uzrakstīt šeit un es palūgšu iauto tēvu šo visu izdzēst ārā.