VWfans un Volvo XC90

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Atcerieties, savā laikā bija tāds raidījums "BB Brokastis" un tur bija tāda rubrika - Melnā humora top daudz" ar ideju - ir tēma un jāizdomā smieklīgas atbildes... tā kā tauta šeit apgrozās visnotaļ asprātīga, tad ienāca prātā, ka līdzīgi varētu izvērst iauto sabiedrībā aktuālu... nu, par problēmu es to nesauktu, drīzāk - tēmu "VWfans un Volvo XC90". Šo attīstīt mani iedvesmoja VWfana pastāvīgi izteiktā sāpe uz minēto zviedru koncerna izstrādājumu, kā arī forumā izskanējusi tēze, ka lielākais sods minētajam varonim varētu būt nedēļa pie XC90 stūres...

Cera, ka galvenajam varonim piemīt laba humora izjūta un viņš sapratīs, ka tēmas mērķis nav kaut kā pazemot, personīgi aizvainot un tamlīdzīgi... ja nu VWfans tomēr jutīsies pazemots, personīgi aizskarts u.tml., droši var to uzrakstīt šeit un es palūgšu iauto tēvu šo visu izdzēst ārā.

 
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

usaexperc rakstīja: Ir transporta līdzekļi un ir BMW. Transporta līdzekļa vadītājam BMW varētu būt nesaistošs un šo virsotni viņš tā arī dzīves laikā varētu nesasniegt... Tāteikt, nobraukt dzīvi bez draiva.

Bēdīgs mēģinājums savu transportlīdzekli izcelt virs pārējiem, jo patiešām izcils auto ir nesasniedzams sapnis. Tikpat nožēlojami, kā censties visiem iestāstīt, ka otrais golfs ir lieliskākais pasaules superauto. Tad, kad izaugsi līdz RR vai Maybach, jeb Maseratti vai Lamborghini, ja esi sportists, varēsi gvelzt par "draivu", bet pagaidām samierinies vien ar faktu, ka tev ir tāds pats transportlīdzeklis, kā citiem.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Pasaulē ir 4 cilvēku grupas, kas cenšas visiem bez izņēmuma uzspiest to, ka pievienojoties viņiem, visticamāk kļūsi par laimīgāko cilvēku pasaulē. Patiesībā viņi lieliski apzinās, ka savas izvēles dēļ ir pakāsuši dzīves kvalitātj.

Un šīs grupas ir:

Vegāni,

Musulmaņi

Krievi

BMW īpašnieki.

Šejienes antiņam ir veseli 5. Cilvēks cītīgi un spītīgi meklē to tur, kur tā nav.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Komunistus aizmirsi...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu.

Arī par komunistiem.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 5 Atbildēt

Klausies, pensionār! Tu vispār zini, kas ir draivs, ko nozīmē braukt, izgriezt visus ātrumus līdz ierobežotājam, nevis tikai pirmo sniega kupenā?

Ar kuru no tavām uzskaitītajām miskastēm var braukt kaut uz 50% no šā snieguma:

p.s. ņemot vērā to, ka šī BMW braucējs kā pats vēl dzīvs esot atzina, pilsētā vairāk par 50% no max performances neizmanto, jo tomēr apdzīvota vieta.

Par auto es nesapņoju, es ar tiem braucu. Un man ir pilnīgi poh, ka tāds pats auto ir simtiem, tūkstošiem braucēju. Neesmu gailis vai netradicionālais, kam vajag ārēji izcelties.

Vari sākt apskaust manu kolekciju:

2 gab e34 M5, viens restaurēts, pilnīgi autentisks, kolekcionāri jau rindā stāv;

e38 M740iL ar mehāniku, projekts;

e53 XM5 ar mehāniku;

kaudze ar līdzīgiem iepriekš minētajiem, saliktiem pa plauktiem

Jāatzīst, ka dzīve tik rožaina nav, ir viens pavisam sūdīgs BMW arī - f10 4.4. Bet tam patreiz vēl labās daļas tiks aizvietotas ar ne tik labām un tiks pārdots kādam latvietim praktiskajam...

Ir arī viena franču miskaste, kas tev sirdij varētu būt tuva.

ak jā, tas viss atrodās milzīgā, siltā garāžā, kuras platība varētu tev tiešām sapņos tikai rādīties...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Un???

Gribi teikt, ka amerikāņu auto nav problēmas? Tur sūdi ir vēl lielāki. Sākot jau ar no rūpnīcas izlaistajiem sūdiem. Pirmais, ko gugle izmeta:

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Laikam video liki pēc nosaukuma. Vajadzēja apskatīties, ko ieliki.

Puisis nenovaldīja auto, jo gribēja izrādīties. Ja ar aizmugures piedziņu pagriezienā dod gāzi, tad kas tāds varētu sanākt, sevišķi, ja maz pieredzes. Man ir divi secinājumi.

1) tu te lieli bmw, bet pašam nemaz nav. Jo tad ko tādu zinātu. Tas ir tipisks bmw fans. Liela savu mītisko sapni.

2) tev ir BMW, bet kaut kāds no bomžu nemotoriem.

Ja pameklētu gūglē atrastu vesalu baru video. Ne tikai ar muskuļauto, bet ar tiem pašiem BMW, lambo, ferarri, poršiem u.c.

Tikai ir viena nianse. Normāls jaudīgs bmw maksā ap 100 000, poršes, lambo utt var būt pat vēl vairāk. Bet tas pats hellcats jau no 50 000.

Ja pirmos auto var atļauties tikai bagāti cilvēki, kuri netaisīs saulītes. Izņēmums ir tie bagātnieku dēliņi un meitiņas.

Bet pa 50 000 jau var atļauties gandrīz jebkurš amerikānis, kuram alga virs vidējās. Tie jau arī gribēs vipendritsja.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Kam tu te gribi batonus iespraust???

Pat ar šo tu to 50 kEUR hellcatu vienkārši izjāsi:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/bhpgp.html

Izbrauc kādreiz ielās un apskaties, kurš tur ir saimnieks. Jā, taisnē varbūt tavs hellcats ieskriesies ātrāk (ja brauks ar slikiem uz līmes un neaizies šķērsām), bet iedod trīs līkumus un hellcats ir hellžopā.

p.s. M5 vispār ir ģimenes sedans, ar kuru var pat klusām uz operu aizbraukt, penšus netraumējot.

Kāds skaistulis!

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/hjgph.html

kam te kautkāds hellcats vēl vajadzīgs....

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Kāds tev skaistulis? Nodrāzts tautas auto. Katram celtniekam un apsargam tāds ir. Motors varbūt cits, bet tāds pats.

Tev, tolmeta darbiniekam varbūt patīk izskatīties kā krutam apsargam trenūzenēs.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Njā, kur gan tev, zem tupeles sēdošam pamperu mainītājam radīsies sajēga no auto...

Tik vien cik gugle pasaka priekšā. To jau pēc politiskās tuftas dzīšanas varēja nojaust. Pastāsti vēl kautko par amerikas poweri? Cik miljoniem ir jābūt pilsētas parādam, lai uzsāku bankrota procedūru? Cik pilsētas jau ir bankrotējušas un cik štati ir uz bankrota robežas? Un ja vietējam amerikānim būtu jāmaksā pilna cena gan par auto, gan degvielu vai viņš vispār izvēlētos vietējos ražotājus?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Why BMW are shit?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Vienīgā oficiālā statistika, kur dodžs ir priekšā BMW:

www.iihs.org/externaldata/srdata/docs/sr5203.pdf

un

www.cheatsheet.com/automobiles/the-7-automobiles-with-spotless-driver-safety-records.html/?a=viewall

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Ko tu pajoliņ ar tiem dogde? Parunāsim par maserati, aston martin, alfas lielajiem brāļiem lambo un ferarri.

Pastāsti mums labāk par starptautiska līmeņa BMW sasniegumiem un inovācijām autobūvē.

P.s. man bija žurka ar bloķētu diferi un 2,5 benzīnu. Čipota. Un tad es izbraucu ar alfu. Nebūs man vairs bmw.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Diemžēl tavs orālā seksa cienītāju auto nav pat trijniekā:

www.wcoty.com/web/eligible_vehicles.asp?cat=3

Un tur, žūrijā, bija daudz pieredzējušāki eksperti pat par mani...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Kurš ir orālā seksa cienītāju auto, pēc tavām domām? Starp citu zināšanai- kievu valodā ir visvairāk frazeoloģismi saistīti ar orālo seksu, To krievi piedāvā pa labi un pa kreisi. Un kāda automarka dominē krievu sapņos? Pareizi BMW! Tā kā nevajag mums vairāk par orālo seksu.

Un par kādu žūrij iet runa? Es jautāju par vēsturiskiem faktiem, par autobūves vēsturi.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Es vēl neesmu tik vecs, lai interesētos par vēsturi. Man ir svarīga šodiena un rītdiena. Un to man sekmīgi nodrošina BMW, kurš Latvijā vēsturiski ir Nr.1 kopš 90-tajiem gadiem.

Tavs pirmās rindkopas pēdējais teikums apliecina manu iepriekš uzstādīto diagnozi. Sukātājs ar sūkātāju auto.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Pamuļķi, savāc kārtējo nosvilušo bmw no juglas kanāla tilta.

Ekspetrs atradies, no mašīnām sajēdz tikaii to, ka ir bmw dodžš un pārējās mašīnas. Kārtējais tizlenis, kas kapuci un beisboleni pie galda nenoņem.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Zvērīgas paškritika, sūkātāj!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Man liekas, ka tevi te kārtīgi piesmēja. Aizej paraudi spilvenā vai palūdz lai tev kāds iesprauž.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Kur sūkātājs, tur arī zilītis klāt un otrādi. Praids tuvojās būsiet labs pārītis...

Lai mani piesmietu, tev no sākuma ir jāpārvar bailes no BMW un pēc tam jāmēģina iziet ārā, bērnu ratiņu aizsegā...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

taaneko

P.s. man bija žurka ar bloķētu diferi un 2,5 benzīnu. Čipota. Un tad es izbraucu ar alfu. Nebūs man vairs bmw.

.

Alfa RWD vai FWD ?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Alfa FWD. Bet nomainijās ne tapēc, ka saulītes grie,t vai driftēt. Sajūsmināja dinamika ( 2 ātrums redlains 70-80 km/h) īsā stūres reika. Sēdpozīcija, regulācijas iespējas pēc BMW likās, kautkas fantastisks. Beņķi, skaņa salonā un motora skaņa. Viss likās pilnīgs Wow.

Zirgu reāli mazāk, bet dinamika, piekares darbība, vadāmība

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Krievu draņķis vaz2109 ar 1,5 motoru pirms 30 gadiem 2jā robā gāja uz 85-90, vienīgi ka tam suudam nebija tahometra kur ieskatītues.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Un kam tad bija domāti 3, 4, un sevišķi mrutajiem 5 robs? Atlikušajiem 50 km/h līdz maksimālajiem 140? Jeb sāksi stāstīt ka maksimālais bija 200?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nē, tie robi bija 5,bet tieši tas 2rais tāds specifiski samērā neslikti dinamisks.Pats tas hlams kopumā reāli uz kādi/ap 145 jau gāja, bet ar 5to viņš īsti nevilka uzkalniņā un rija krietnu puslitru vairāk pat pa gludu ceļu.Tāpēc parasti ārpusē jau vienalga daudzi vīlēja ar 4to robu.Bija gan visādi entuziasti, kuri mācēja uztaisīt tā, lai iet uz visiem 180.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Personīgs sveiciens akurāt tiem (pagaidām diviem gab) p/dariem, kuri ši teikumam te "nepiekrīt".Jo es te vnk izteicu sausu faktu no savas konkrētās pieredzes.Pilnīgu taisnību un nevis kādu abstrakciju sarunas kontekstā..

eidis Reģ.: 07.11.2001
6 0 Atbildēt

Tas usaexperc ir galīgi ķerts:

".... Izbrauc kādreiz ielās un apskaties, kurš tur ir saimnieks. Jā,...."

Bandīti, paraša, treņūzenes, semočkas, izkrituši zobi, zems intelekts?...

Ir bijušas darīšanas ar bandītiem. Viņi pamatā ir pilnīgi idioti. Tāpēc "rajona turētāji" un "ielu saimnieki" izsauc vēmienu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Tipisks BMW lietotājs. Nabags, bandīts, pamuļķis, russofīls. Tādi arī vairo stereotipus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Eu, spameri, te tomēr par XC90 runā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Eu, spameri, te tomēr par XC90 runā.

Kā redzi - nerunā...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

JJJ rakstīja: Man pseidodžips 90% pārvieto mani no punkta A uz B un to var izdarīt arī 2.golfs, Jazz utt. Bet tajās dažās reizēs, kad gribu piebraukt pie ezera un ielaist laivu, iebraukt mežā tālāk, noparkot mašīnu uz ietves (protams tu kurbto varr darīt) pseido džips palīdz. Nevajag te likt batonus, ka to var izdarīt ar parastajiem auto, jo ir bijuši arī tādi. Lai arī pa lielam laivu var aiznest, mašīnu varētu noparkot kaut kur citur utt utjp, tomēr forši, ja var nesaspringt. Un ar to pseidodžipu šoziem vilku no sniega ārā parasto auto (uz ceļa kur biju bez broblēmām izbraucis pirms kāda laika, izvilktu atpūtnieku auto pie Daugavas uz ceļa, jo pa nakti uzlija (mašīmas mums bija blakus uz maza celiņa). Bet katram savs.

"noparkot mašīnu uz ietves" - ar kādu mašīnu to nevar izdarīt, ar parastu mašīnu, vai ar "parastu sportisko" mašīnu? Es tev pačukstēšu tādu mazu noslēpumiņu - kad parādījās pseidodžipi, vieglās mašīnas palika zemākas, "sportiskākas" - un tādi kā tu piepeši atklāja ka tāda mašīna nekam neder un ir jāpērk dārgāks pseidodžips - jo mašīnas augstumu izmainīt jau nekādīgi nevar... Lūk, piemēram, salīdzinājumam - mans golfs ar parastām, savam un motora svaram piemērotām pederēm un normāla profila riepām ir ar sliekšņa kanti 24 cm no zemes zemākajā punktā - bufera lūpa, ja to tā var saukt, 18 cm no zemes - citus punktus nav bijusi izdevība samērīt - vēl nesen bija 1.3 nemotoriņa pederes, ar kurām priekša bija 3-4 cm zemāka, bet arī ar tām nebija domas ka varētu kaut kur, kur paredzēts uzbraukt ar mašīnu, nevarēt uzbraukt, vienīgi šur tur gaitā, šūpojienā uz leju varēja lūpu nobrucināt.

Kad rudenī dižajā pilsētā stabu ielu atjaunoja un bija tikai uzlieta pamatkārta, nosmīnēju par koka gabaliem, saliktiem pie iebrauktuvēm - sportiskās mašīnas laikam nevarēja tāpat iebraukt...

Bet piemērs ar laivu un mežu ir pseidodžipu braucēju minoritātes īpatnība - tā saujiņa, kas to dara, to dara pēc tā paša principa, pēc kura kvatru braucēji brauc caur visādām slīkšņām, jo galvā sēž doma "es varu izbraukt, man tak kvatra!" - nebūtu pseidodžipa, mežā ieietu ar kājām, un pie ezera laivu pievestu ar parastu sedanu vai pievilktu kopā ar pārējiem laivotājiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Tad, kad reizi ar šarānu būsi palicis dziļā nekurienē, jo uz mālainās meža nogāzes takas, pa kuru piebrauci pie ezera, tikmēr uzlija lietutiņš, sapratīsi "pseidopilnpiedziņas" jēgu. Nē - tā nav domāta smagiem bezceļiem un 4x4 sacensībām, bet tam, lai varētu kaut vai bez stresa brīvdienām iznomāto ūdensmoci ielaist ūdenī. Jā, protams, ikdienā šādas mašīnas visnotaļ piedalās satiksmē pa asfaltu, pildot parastu A->B transportlīdzekļa funkciju - bet tikai tādēļ, ka uzturēt divas mašīnas ir pavisam nejēdzīgi. Un lai pavisam jautri - man ir gadījies nonākt situācijā, kurā pašā Rīgas centrā nācās slēgt starpasu bloķi. Neskatoties uz to, ka man džips absolūti ir brīvdienu mašīna, gadījās pavisam elementārā un civilizētā Europark stāvlaukuma apledojušā stūrī apstāties tik nevieksmīgā reljefā, ka auto nekustēja no vietas - skaisti un bez piepūles spolējot pa diagonāli pretējiem riteņiem. Tā nu īstajam džipam nācās slēgt pareizos pārnesumus, bet "pseidodžipa" saimnieks šādu gadījumu nebūtu pat piefiksējis. Savukārt divpiedziņas laimīgajam īpašniekam nāktos meklēt palīdzību.

Bet tas, ka savam piemēram salīdzini dažādas paaudzes, jau vien norāda, ka mēģini izmisīgi atrast pamatojumu savam visnotaļ nepamatotajam viedoklim. Bet pat ar tevis minēto pietiek - tieši regulāra aizmugurējo amortizatoru maiņa bija tā, kas manam paziņam lika nomainīt XC70 pret XC90. Un tagad brauc bez bēdām un remontiem. Ak jā - degvielas patēriņš tas pats, jo XC90 vairs nevajag jumta kasti - vajadzīgais ekipējums ietilpst bagažniekā.

Ja ir vēlme ar ikdienas mašīnu braukt neceļos, tad to šarānu, kā jau teicu, var nokomplektēt ar 4motion.

Kādas "dažādas" paaudzes tad es salīdzinu? Es salīdzinu salīdzināmus modeļus - ja mans piemērs tev neder, tas parāda ka tieši tu centies salīdzināt kaut ko nesalīdzināmu. Pirmās paaudzes XC70 ir uz vienas platformas ar 850-to, otrās paaudzes ir uz vienas platformas ar pirmās paaudzes S80 un XC90 [un vēl dažiem mazākiem] un trešās paaudzes XC70 atrodas uz porda EUCD platformas. Ja tavs čoms pārsēdās no trešās paaudzes XC70 uz pirmās paaudzes XC90, viņš pārkāpa no vienas mašīnas uz otru, pilnīgi neradniecīgu mašīnu, kur nav pat ko salīdzināt. Bet vispār normāli ražotāji parasti piekari konfigurē lai tā būtu adekvāta attiecīgajam modeli, līdz ar to a) visdrīzāk tavs čoms ikdienā vadā kaut kādas nenormālās kravas, par ko liecina fakts ka jumta kaste bija nepieciešama, un pēc tam sūdzas ka vieglā mašīna tās netur b) Lika kaut kādus draņķīgus amartus c) lolvo piekari attiecīgajam modelim uztaisījis vārgu, un aizliedzis lietotājiem likt izturīgākas detaļas...

JJJ Reģ.: 22.03.2004
3 0 Atbildēt

Pabrauc kādu laiku ar pseidodżipu un tad parunā. Kādreiz kad studēju man mašīnas nebija un visur bakstījos ar kājām, tad iesēdoa superīgajā II Golfā un aizbraucu visur kur vajadzēja, tad pa vidu vēl bija visādi auto, bet morāle tāda, ka pirms 20 gadiem, braucot ar II Golfu nezināju, ka var braukt arī savādāk un aizbraukt tur, kur kādreiz negribēju/nevarēju, no rīta neuztraucos, ka autiņš būs sasalis, laukos neuztraucos, ka būšu ieputināts un bļin samirkušu gumijas laivu vajadzēs vilkt līdz ceļam. Braucot pa to kaut kādu remontējamo ielu droši vien arī var paciesties kādu laiku, bet citiem ir citas vajadzības un vēlme ieguldīt enerğiju. Droši uzturi savu morālo stāju, bet man neviens nepierādīs, ka xc90, xtrail,CRV, RAV4 vai citi tāsi psiedodžipi ir sūdīgāki (lasi- nepraktiskāki) par parasto v70, primeru, Accordu vai Avensi braucot copēt, uz laukiem, kur ceļu ziemā pašvaldība tīra uz vēlēšanām. Bet, ja runa iet par Rīga -Jūrmala vai tikai pa štrāsi tad patikšanas vaina vai arī izmaksu kalkulācija.

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Pabrauc kādu laiku ar pseidodżipu un tad parunā. Kādreiz kad studēju man mašīnas nebija un visur bakstījos ar kājām, tad iesēdoa superīgajā II Golfā un aizbraucu visur kur vajadzēja, tad pa vidu vēl bija visādi auto, bet morāle tāda, ka pirms 20 gadiem, braucot ar II Golfu nezināju, ka var braukt arī savādāk un aizbraukt tur, kur kādreiz negribēju/nevarēju, no rīta neuztraucos, ka autiņš būs sasalis, laukos neuztraucos, ka būšu ieputināts un bļin samirkušu gumijas laivu vajadzēs vilkt līdz ceļam. Braucot pa to kaut kādu remontējamo ielu droši vien arī var paciesties kādu laiku, bet citiem ir citas vajadzības un vēlme ieguldīt enerğiju. Droši uzturi savu morālo stāju, bet man neviens nepierādīs, ka xc90, xtrail,CRV, RAV4 vai citi tāsi psiedodžipi ir sūdīgāki (lasi- nepraktiskāki) par parasto v70, primeru, Accordu vai Avensi braucot copēt, uz laukiem, kur ceļu ziemā pašvaldība tīra uz vēlēšanām. Bet, ja runa iet par Rīga -Jūrmala vai tikai pa štrāsi tad patikšanas vaina vai arī izmaksu kalkulācija.

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Pabrauc kādu laiku ar pseidodżipu un tad parunā. Kādreiz kad studēju man mašīnas nebija un visur bakstījos ar kājām, tad iesēdoa superīgajā II Golfā un aizbraucu visur kur vajadzēja, tad pa vidu vēl bija visādi auto, bet morāle tāda, ka pirms 20 gadiem, braucot ar II Golfu nezināju, ka var braukt arī savādāk un aizbraukt tur, kur kādreiz negribēju/nevarēju, no rīta neuztraucos, ka autiņš būs sasalis, laukos neuztraucos, ka būšu ieputināts un bļin samirkušu gumijas laivu vajadzēs vilkt līdz ceļam. Braucot pa to kaut kādu remontējamo ielu droši vien arī var paciesties kādu laiku, bet citiem ir citas vajadzības un vēlme ieguldīt enerğiju. Droši uzturi savu morālo stāju, bet man neviens nepierādīs, ka xc90, xtrail,CRV, RAV4 vai citi tāsi psiedodžipi ir sūdīgāki (lasi- nepraktiskāki) par parasto v70, primeru, Accordu vai Avensi braucot copēt, uz laukiem, kur ceļu ziemā pašvaldība tīra uz vēlēšanām. Bet, ja runa iet par Rīga -Jūrmala vai tikai pa štrāsi tad patikšanas vaina vai arī izmaksu kalkulācija.

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Pabrauc kādu laiku ar pseidodżipu un tad parunā. Kādreiz kad studēju man mašīnas nebija un visur bakstījos ar kājām, tad iesēdoa superīgajā II Golfā un aizbraucu visur kur vajadzēja, tad pa vidu vēl bija visādi auto, bet morāle tāda, ka pirms 20 gadiem, braucot ar II Golfu nezināju, ka var braukt arī savādāk un aizbraukt tur, kur kādreiz negribēju/nevarēju, no rīta neuztraucos, ka autiņš būs sasalis, laukos neuztraucos, ka būšu ieputināts un bļin samirkušu gumijas laivu vajadzēs vilkt līdz ceļam. Braucot pa to kaut kādu remontējamo ielu droši vien arī var paciesties kādu laiku, bet citiem ir citas vajadzības un vēlme ieguldīt enerğiju. Droši uzturi savu morālo stāju, bet man neviens nepierādīs, ka xc90, xtrail,CRV, RAV4 vai citi tāsi psiedodžipi ir sūdīgāki (lasi- nepraktiskāki) par parasto v70, primeru, Accordu vai Avensi braucot copēt, uz laukiem, kur ceļu ziemā pašvaldība tīra uz vēlēšanām. Bet, ja runa iet par Rīga -Jūrmala vai tikai pa štrāsi tad patikšanas vaina vai arī izmaksu kalkulācija.

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Pabrauc kādu laiku ar pseidodżipu un tad parunā. Kādreiz kad studēju man mašīnas nebija un visur bakstījos ar kājām, tad iesēdoa superīgajā II Golfā un aizbraucu visur kur vajadzēja, tad pa vidu vēl bija visādi auto, bet morāle tāda, ka pirms 20 gadiem, braucot ar II Golfu nezināju, ka var braukt arī savādāk un aizbraukt tur, kur kādreiz negribēju/nevarēju, no rīta neuztraucos, ka autiņš būs sasalis, laukos neuztraucos, ka būšu ieputināts un bļin samirkušu gumijas laivu vajadzēs vilkt līdz ceļam. Braucot pa to kaut kādu remontējamo ielu droši vien arī var paciesties kādu laiku, bet citiem ir citas vajadzības un vēlme ieguldīt enerğiju. Droši uzturi savu morālo stāju, bet man neviens nepierādīs, ka xc90, xtrail,CRV, RAV4 vai citi tāsi psiedodžipi ir sūdīgāki (lasi- nepraktiskāki) par parasto v70, primeru, Accordu vai Avensi braucot copēt, uz laukiem, kur ceļu ziemā pašvaldība tīra uz vēlēšanām. Bet, ja runa iet par Rīga -Jūrmala vai tikai pa štrāsi tad patikšanas vaina vai arī izmaksu kalkulācija.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Nu un laukos daudz tādi XC90? Diezkapēc lauku cilvēki ne visai uz šitiem pavelkas. Brauc ar Audi 80, Passātiem, utt. Jo XC 90 ekspluatācijā izmaksā stipri dārgāk kā šie. Un šis ir sinonīms vārdam NEPRAKTISKI.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka nabagi un nevar atļauties.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Nevis dārga uzturēšana, bet pelna tik niecīgi, ka nevar to atļauties! Visus tos Audi80 un vecos Golfus uzturēt izmaksā gandrīz neko, tapēc ar tādiem arī brauc. Protams, vecie auto ir arī vienkāršāki un īpaši nav kam saplīst. Ceļi laukos arī ir kādi ir un es arī izvēlētos jāt kaut kādu aizvēsturisku Audi80 vai veco Passātu, nevis jaunāku XC90 - tur jau tā sāls. Būtu lauciniekiem vairāk piķis un labāki ceļi, vēl redzētu, ko šie sapirktu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man vienmēr ir patikusi šī filosofija - ka vecās mašīnas var plēst, jo tās ir vecas. Man jau vienmēr ir licies otrādi - kaut kādu jaunu golfu var triekt un plēst, jo tam visu var nopirkt, pat jaunu virsbūvi var uzsūtīt - kamēr kaut kādam 30 gadus vecam audī vai fofāgenam jau pat grūti nopirkt normālu priekšas stiklu sabombītā vietā...

"vecie auto ir vienkāršāki un īpaši nav kam saplīst" - kura no šiem punktiem vecajiem auto nav - motors, kārba, četri riteņi, piekare, bremzes - ? Tas ar ko jaunās lamatas ir saprotami sarežģītākas, ir kaut kādas elektroniskas figņas, lai arī hvz kāpēc - tas ka motors ir piebāzts ar kosmosa tehnoloģijām, biezpientēraudu un anāliem risinājumiem, to neviens nav prasījis, bet tur ir - un pārējais vienkārši ir papildu sarežģīts. Man tagad nesen sanāca intereses pēc salīdzināt gultņu cenas - sestajam golfam priekšas gultnis maksā kaut kādu sotaku - ceturtajam golfam par to naudu var nomainīt abus vienas puses gultņus, tikai tik, jo pakaļējie dārgi - otrajam visus četrus. Forši, ne?

Un attiecībā par pirmo teikumu - atkarīgs no tā, kā uz to skatās. Ja tev patīk maksāt, maksāt un vēlreiz maksāt - nu tad jau viss ir kārtībā - priekš tevis. Atgādina vienu situāciju iz audī stiliņa - sieviete nomainīja uzticamu un labu B3 A80 pret C6 A6 3.0 TDI quattro un priecājas, jauka mašīna utt. Es tur gan ciparos redzu izgāšanos - mašīna, kura gadā izmaksāja dažus simtus, nomainīta pret mašīnu, kas gadā izmaksā dažus tūkstošus, bet izdara to pašu. Bet nu - tu un tev līdzīgie saka "kāpēc maksāt mazāk, ja var maksāt vairāk?".

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Tev vienmēr laikam patīk kasīties kasīšanās pēc. Pats vienmēr kaut ko pārproti, saproti pa savam utt. un tad uzdrukā veselu palagu, kur centies pierādīt savu taisnību.

Tu manis pēc vari triekt un plēst to jauno, bet redzēsim, cik tas viss tev izmaksās un kuru auto tad galu galā būs lētāk uzturēt, tā ka sarakstīji pilnīgu tuftu! Laikam tikai lai būtu pretējs viedoklis. Daļas var dabūt, nemelo! Ja arī kādu specifisku lietu nevar uz sitiena dabūt, tad neviens nav vainīgs, ka braukā ar "vēsturisku" spēkratu, kuram detaļas jāmeklē visādās pažobelēs un muzejā. Ko tad tu gribēji?

"vecie auto ir vienkāršāki un īpaši nav kam saplīst" par šo > tu esi tik stulbs, ka neapjēdz, ka es to nedomāju par bremzēm, sajūgu, stūres iekārtu un vēl kādām pamata lietām? Runa ir par visu moderno elektroniku un dažādām elektroniskām ekstrām, kas neattiecas tikai uz braucēja komfortu, bet uz pārvietošanos kopumā, jo nav noslēpums, ka mūsdienās lielu daļu uzticamos un gadiem kalpojošos mehāniskos mezglus aizstāj ar elektroniku! Par tiem tiem tad arī es domāju, ja saprašana par īsu! Tādam vecam audi ir 20x mazāk kam iziet no ierindas un salabot visu ir 10x vienkāršāk. Punkts. Saproti, kā gribi!

Nesaprotu, tagad atkal saki, ka jaunais tomēr ir dārgāks uzturēšanā, lai gan sākumā apgalvo pretējo.. Tāpat tu mani nepārliecināsi. Es redzu, ar ko un kapēc cilvēki brauc un ikdienā sastopos ar visdažādākajām situācijām. Tu tikai spītīgi redzi visu no sava šaurā skatu punkta un piesauc visādus vecus audi un golfus. Es nenoliedzu, ka vecāki auto ir lētāki uzturēšanā, vienkāršāki, izturīgāki utt. bet paskaties, kurš gads ir arā un beidz mērīt visus pēc savas mērauklas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu redzi - tu jau arī visu mērī pēc savas mērauklas. Es esmu tik stulbs, ka mani tā elektronika nebaida, kamēr tu bļauj "āāāāāāā, elektronikāāāāā!!!" un meties zāģēt vēnas... Ir tur atsevišķas nianses, ir tur bloki, kas novietoti tizlās vietās un var noslīkt, un vēl šis tas, kādēļ es pats personīgi no tā visa turētos tālāk, jā [jo zinu ka +/- to pašu rezultātu pirms 30 gadiem izveica ar gandrīz mūžīgiem risinājumiem ], bet ir jau vēl visādi elektroniķi, kas var tos blokus remontēt... Jā, man ir gadījies uz pāris mašīnām "nogaršot" kā tad tur ir tajās jaunajās lamatās - agrīns tūrāns un mk2 oktāvija; mašīnas, kas ir no pirmā jauno lamatu biruma, un ja tu mēģināsi apgalvot ka pārāk vecas un neskaitās - nu jaunākām varbūt kāds bloks vairāk, un kādā blokā kāda funkcija vairāk, bet princips vairs nav mainījies.

Par detaļu dabūšanu vecām mašīnām - tu savai jaunajai tačkai liksi šķībus ķīniešu spārnus, šķībus ķīniešu lukturus un šķībus klokkerholm sliekšņus? Jā, var dabūt - lielākoties pēdējos sūdus, un pat tos ne vienmēr. Man pirms 5 gadiem vajadzēja savam audī priekšas stiklu - liepājā bija dabūjams Xinyi Automobile Glass stikls, kuram augšējie stūri bik par daudz bija uz āru - nu tas tā, manām vajadzībām, bet dažus gadus atpakaļ stiliņā lasot viena dižās pilsētas entuziasta A200 20v atjaunošanas tofiku, bija uzskatāmi pamanāms ka tam pašam cigāram labu priekšējo stiklu nebija iespējams dabūt - es vairs neatceros, vai viņš kaut kur izraka labu lietotu oriģinālo, vai arī samierinājās ar viduvēju jaunu. Ko lai vēl saka par Audi 90, Audi Coupe vai Audi 200 specifiskiem lukturiem, tik to ka aizmugurējos var smuki salīmēt ar dihloretānu - ko ar priekšējajiem darīt ja būtu vajadzība, nezinu. Golfam vajadzētu būt labāk ar to visu.

P.N. Pa lielam vienīgais kas jaunajās lamatās ir aizstāts ar elektroniku, ir elektriskais stūres pastiprinātājs. Ja tev liekas ka pēdējos modeļos palētināšanas procesā parādījušās planšetes spidometra un citu ierīču vietā ir kaut kā aizstāšana, tad maldies - nu jā, uz parasta otrā golfa fona spidometrs kas ir ekrāns, ir kaut kā aizstāšana ar elektroniku - kaut gan to pašu mk2 varēja nokomplektēt ar digifiz - bet pret mk3 tas pats spidometrs - ekrāns atšķiras tikai ar to, ka elektronikas apstrādātie rādītāji tiek parādīti uz ekrāna, nevis tiek kustinātas bultas. Līdzīgi ar klimatu, maģi utt.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Nezinu, kā tu meklē detaļas. Es atrodu vajadzīgo detaļu OEM katalogā un tad iemetu kaut vai eparts.lv Nekad nav bijusi problēma atrast un pasūtīt oriģinālās daļas. Pat 1982. gada auto to iespējams izdarīt. Tikai viena lieta - oriģinālās daļas maksās tik, ka tu diezvai izvēlēsies oriģinālu, bet beigās aiziesi uz auto daļu veikalu un nopirksi lētāku alternatīvu. Oriģinālajām detaļām cena ir x3 līdz x6. Domāju, ka arī stiklu var uzsūtīt oriģinālo. Protams, ka auto daļu veikali savās noliktavās gadu desmitiem neturēs vecu auto OEM daļas - tas būtu stulbi. Tapēc arī entuziasti tās meklē forumos, šrotos un caur dažādām paziņām.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Drīkst zināt kādu marku mašīnām tu to esi darījis? Jo, redzi - fofāgena grupa tā aptuveni izbeidz piedāvāt detaļu 10, maksimums 15 gadus pēc tam, kad pēdējā mašīna, kas to izmanto, ir noripojusi no konveijera - citas lietas, piemēram, veselas virsbūves, piedāvāt beidz ātrāk.

Cik maksā oriģināldetaļas, zinu - pats mēdzu šad un tad ElmiMotors oriģināldetaļu katalogu izmantot dažādiem nolūkiem; dīlera cenas mēdz būt līdz pusotrai reizei augstākas. Agrāk šad un tad kādus sīkumus mēdzu pie dīlera arī pasūtīt.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Negribas jau piespamot topiku par nesaistītām tēmām, bet esmu sūtījis vecam mersim visādas oriģinālās detaļas, vecam audi un vw. Iemet OEM kodu tam stiklam, ko nevari atrast, vai arī iemet precīzu auto gadu, modeli, tipu. Paskatīšos.

Nu virsbūvi un veselus lielos agregātus (dzinēju, transmisiju) gan diez vai vairs var pasūtīt. Degvielas sūkni (25 gadus vecam auto) dīzelim jaunu par 2850 eiro gan var pasūtīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu redzi - ar to "pabrauc kādu laiku ar pseidodžipu un tad parunā" būs problemātiski - man ir tikai 30 gadi, un, domājams, smiltis no pakaļas birt un rasties vēlme pēc pensionāru mašīnas man būs tikai pēc vēl kādiem 30 gadiem... Jā es saprotu ka pseidodžips ir ērts - jo šūpojas kā otrais golfs ar mīkstām pederēm un sūdīgiem amartiem - un vēl sēdi nevis kā mašīnā, izstiepis kājas un ērti atlaidies, bet gan kā uz taburetes, mietu norijis, un tā to sānisko kratīšanos vairāk izbaudi - nu - nav manā gaumē - manai mašīnai uz ceļa ir jāturas stingri gan braucot taisnvirzienā, gan līkumos, un tāpēc arī tai šis tas tiek šajā sakarā darīts. Tavas pārējās problēmas lielākoties attiecas uz cilvēkiem, kas nemāk rīkoties, teiksim, tas tavs piemērs par remontējamo ielu - man žēl, bet kopš man ir mašīna, es vienmēr esmu braucis "kā ar džipu" un pie attiecīga garastāvokļa visādiem indivīdiem, kas ar jaunām kastēm, kas aprīkotas ar stilīgiem koka ratu riteņiem, gājis garām kā jau stāvošiem - viss kas vajadzīgs - adekvāta augstuma piekare un riepas ar pietiekami augstu profilu - pseidodžipiem pēdējais pēdējajā laikā bieži vien mēdz izpalikt... Bet par to tavu gumijas laivu es biju uz pakaļas... Man ienāca prātā 20 gadus veca pagātne - vectētiņš šad un tad mēdza zvejot vai kaut kur pabraukt ar stiklplasta laivu, tādu kurā kādi 8 cilvēki varēja sakāpt - un parasti brauca pa jūru, kur uz piekabes esošo laivu varēja pievilkt kādu 100 metru attālumā - kā tu domā, vai viņš savu trešo žiguli nomainīja pret bobiku, jo dažas reizes gadā vajadzēja dabūt laivu līdz ūdenim? Nē, katru reizi vairāki braucēji ar rokām aizvilka to piekabi līdz ūdenim.

Par to praktiskumu eidis pareizi pateica - tevis nosauktie brīnumi ir domāti pilsētniekiem, kuri nemāk braukt - tāpēc arī tev tāds ir. XC90 te pat daži ir, pamatā pārtikušākiem zemniekiem, tomēr tai kastei ir pačots. Xtreiļi arī kādi pāris ir, jo tās lamatas nav dārgas, un pieejamas ar dīzeļiem. CR-V un RAV4 mērķauditorija ir pārtikušas pusmūža sievietes, tā kā te tāda suga principā nav, es zinu tikai vienu cilvēku kas brauc ar CR-V, jep, un tu uzminēji kāds cilvēks ar to brauc... Visi pārējie brauc pamatā ar parastiem sedaniem, universāļiem, hečbekiem, bulkuvāģiem, busiem, kāds varbūt ziemā lai uzbrauktu uz lielā ceļa, vispirms dabū piešķilt traktoru lai izstumtu ceļu līdz tam ceļam - nu un tiem, kam tiešām ir jābrauc pa īstiem bezceļiem, ir patroļi, pajēri, rangeri, L300 un tamlīdzīgi aparāti - daudz tādu nav, bet viņi ir jūtami - nebrīnītos ja uz visu novadu īsto džipu skaits būtu vienāds vai lielāks par pseidodžipu skaitu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Ar cik un kādiem pseidodžipiem Tu esi braucis?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Diviem - abi bija pirmās paaudzes hujdaja tukšoni. Pirmais bija ar četrciparu nobraukumu, desmit gadus atpakaļ, otrais, praktiski tāds pats, tik ar melniem buferiem un gāzes plīti, pirms gada. Abos abos gadījumos radās vienādas sajūtas - sēdi uz virtuves taburetes kastē, kas zvārojas kā otrais golfs ar mīkstām pederēm un sūdīgiem amartiem. Pēdējoreiz gan pieredzes dēļ uzķēru niansi - pēc tā kā piekare uzņem sīkas bedres, palika skaidrs ka tā tur ir ļoti cieta, un man golfā ar tādu grabētu zobi, un visa tā zvārošanās ir dēļ elementāriem fizikas likumiem - normāla augstuma riepas + augsta augsti esoša kulba.

Protams, es ļoti labi zinu ka prēmiuma šķērsotājiem mēdz šo to sapist - piemēram tam pašam XC90 mēdz likt koka ratu riteņus, lai tā kaste uzvestos uz ceļa trešā golfa līmenī, apmaiņā pret to ka JJJ piesauktajās ceļu darbu zonās nākas no savas augstās taburetes noskatīties kā divdesmitgadīgi golfi un audī cēli iet garām - nu un vēl daži krutāki ražotāji pasākuši likt amartus ar kosmosa tehnoloģijām, kas pirmajiem diviem kastes braucējiem dod iespēju pabraukt ar bik stabilāku kasti - tālāk gan čābiski...

Viens pazīstams cilvēks kādu laiciņu atpakaļ nopirka trīs gadus vecu XC60; kad nākamreiz gadīsies viņu apciemot mājās, būs prikola pēc jāpaprasa lai iedod izbraukt, gribas paprovēt kā uz ceļa uzvedas wannabeprēmiuma wannabedžips - vietējie ceļi satur gan granti, gan šausmīgu asfaltu, cerams ka durvīs neietriekšos...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Nenoliegšu - par 80.-90. gadu autobūvi un skrūvēšanu Tu esi liels specs. Bet par vēlāku laiku mašīnām Tu dzen lielu tuftu, kas balstīta Tavos maldīgos pieņēmumos. Par tiem pašiem pseidodžipiem, Tev vienīgā pieredze ir ar vienu no neizteiksmīgākajiem modeļiem, un to nu tagad vispārini uz visu segmentu un sludini par vienīgo taisnību. Saprastu, ja vēl būtu braucis ar dažādiem modeļiem un tad salīdzinātu ar savu otro golfu, bet Tu spriedelē bez reāla seguma.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Jā? Nu pastāsti, kādas fizikas likumus apmānošas tehnoloģijas es esmu palaidis garām - raķešdzinējus statnēs, kas līkumos nodrošina stabilitāti? Kā jau teicu, es ļoti labi saprotu uz ko balstās bik vadāmāku pseidodžipu īpašības - uz koka ratu riteņiem, kas pseidodžipu pārvērš par wannabepseidodžipu un dažām kosmosa tehnoloģijām piekarē.

Ir gadījies pasēdēt arī tuaregā - tas gan bija sen - un pirms pāris mēnešiem tajā pašā XC90. Iekš XC90 iekāpjot, pirmais bija smaga vilšanās - priekšā apmēram tāds pats pretīgās atejas tipa panelis kā iekš pirmās paaudzes S80 - tā kā 12 kilometri tika pavadīti aizrautīgās sarunās un vadītājs brauca mierīgi, gaitas īpašībās nesanāca iedziļināties, bet nu baidos ka ļumēja vairāk par normālu mašīnu - ietilpība tai suņubūdai arī nekāda ahūna nebija; sintezators grabažniekā gareniski ielīda tikai tāpēc, ka pakaļas ķeblis ir bīdāms uz priekšu.

Un pret manu golfu tur neko īpaši nav ko salīdzināt - karstais hečbeks pret suņubūdu, kas domāta pensionāriem un sievietēm, cilvēkiem kas nemāk braukt vai kas to kasti izvēlējušies aiz nepatikas pret braukšanu. Es te bišķi salīdzināju ar drūmāku pagātni - pamazām jau tās sliktās lietas no golta tiek ņemtas ārā un aizvietotas ar normālām...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 2 Atbildēt

Shinii teemaa es piekriitu Msh !

650 Reģ.: 25.01.2017
2 5 Atbildēt

Kam te na-uj interesē šis viedoklis, ja ne tev ne viņam nav ne intereses ne vajadzības konkrēti cilvēcīgi izskatīt tā xc90 iegādi un pielietojuma vajadzību? Labāk iemet te summu par cik konkrēti tavs auto cenā ir nokritis pēc gada lietošanas, tas būtu vismaz kaut kas objektīvs pateikts.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
3 0 Atbildēt

usaexperc rakstīja: Klausies, pensionār! Tu vispār zini, kas ir draivs, ko nozīmē braukt, izgriezt visus ātrumus līdz ierobežotājam, nevis tikai pirmo sniega kupenā?

Ar kuru no tavām uzskaitītajām miskastēm var braukt kaut uz 50% no šā snieguma:

p.s. ņemot vērā to, ka šī BMW braucējs kā pats vēl dzīvs esot atzina, pilsētā vairāk par 50% no max performances neizmanto, jo tomēr apdzīvota vieta.

Par auto es nesapņoju, es ar tiem braucu. Un man ir pilnīgi poh, ka tāds pats auto ir simtiem, tūkstošiem braucēju. Neesmu gailis vai netradicionālais, kam vajag ārēji izcelties.

Vari sākt apskaust manu kolekciju:

2 gab e34 M5, viens restaurēts, pilnīgi autentisks, kolekcionāri jau rindā stāv;

e38 M740iL ar mehāniku, projekts;

e53 XM5 ar mehāniku;

kaudze ar līdzīgiem iepriekš minētajiem, saliktiem pa plauktiem

Jāatzīst, ka dzīve tik rožaina nav, ir viens pavisam sūdīgs BMW arī - f10 4.4. Bet tam patreiz vēl labās daļas tiks aizvietotas ar ne tik labām un tiks pārdots kādam latvietim praktiskajam...

Ir arī viena franču miskaste, kas tev sirdij varētu būt tuva.

ak jā, tas viss atrodās milzīgā, siltā garāžā, kuras platība varētu tev tiešām sapņos tikai rādīties...

...un tad Tu pamodies!

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Atradu šā puiša kolekciju. Izrādās slavens,- pārstrādājusies algo.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Šis ir normāls parketnieks, tie pārējie nē

youtu.be/5XKEaSdKuPI

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Pseidodžipiem galīgi nav ne vainas. Tuvākajās dienās pie jaunā saimnieka aizies mans CR-V. Acīmredzot, ir pieprasījums pēc šāda tipa auto. 3 gados 30% vērtības kritums liekas pilnīgi ok. Pat gandrīz sanāk atsist visu pirmo iemaksu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Pseidodžipu pieprasījumam nav ne vainas, tas gan!

Paša pseidodžipa pirkuma racionālo pusi gan grūti saskatīt. Pamatā viņi tiek izmantoti kā miniveni (sēžu augstu, kleita nesmērējas), bet izmaksā daudz dārgāk kā miniveni.

Tā, ka ponti vien. Dažiem mazvērtības kompleksi, citiem pavisam daudz mazvērtības kompleksi. Citiem liekas, ka drošāk (kaut ir orādi. Vismaz līkumos).

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Te iepriekš msh pieminēja vecātēva 3-šo žiguli. Jā arī es bērnībā braucu ar padomjlaiku autoindustrijas izstrādājumu AZLK-2140. Jā un visur izbraucām, jo paskatoties šo auto kataloga datus varam redzēt, ka to klīrenss ir +/- 170mm. Tas vairumā gadījumu bija pietiekami daudz, lai pievarētu nelielus bezceļus, turklāt priekšējā pārkare arī faktiski ļoti piemērota sliktiem ceļiem.

Taču šobrīd standarta auto klīrens ir zem 150mm, lielas pārkares. Tas viss nesekmē viegla bezceļa pārvarēšanu un pilsētā uzbraukšanu uz bordām, tāpēc arī daudzi tiecas uz parketniekiem, tajā skaitā arī es. Es labprāt brauktu ar minivena tipa auto, tikai šī zemā klīrensa dēļ šāda tipa auto, esmu izvēlējies parketnieku. Jā, tas ir ekspluatācijā dārgāks, bet ja vari atļauties, tad kāpēc gan ne. Iespējams, ka mans nākamais auto būs kāds minivens ar paaugstinātu klīrensu vai universālis ar paaugstinātu klīrensu, tikai ar priekšpiedziņu, jo manām braukšanas vajadzībām, nekas nopietnāks nav nepieciešams. Iepriekš man ir bijis kompaktais minivens - nu patīk man tās ērtības, ko piedāvā šāds auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Es tev pastāstīšu noslēpumu - mašīna - tas nav viens nedalāms objekts, bet gan dažādu detaļu apkopojums. Ja tev tava mašīna ir par zemu, to novērš uzliekot augstākas atsperes un amartus. Tā ir ļoti uzkrītoša ražotāju politika - normālās mašīnas pārtaisīt par wannabesporta mašīnām, un tad nu tiem, kas grib braukt kā ar parastu mašīnu, pamest garšīgu ēsmu - pseidodžipu, kurš nejauši maksā dārgāk par parasto mašīnu... Bet četras atsperes un amarti maksā lētāk nekā starpība starp universāli un pseidodžipu... Tik vien ka gribot pacelt kādu mašīnu nāksies mazliet pakustināt smadzenes, vai meklēt kādu, kas kustinās tās tavā vietā, jo ja detaļas, kas pazemina mašīnu, būs viegli atrast, tad detaļas, kas paaugstina mašīnu, būs grūtāk un/vai nāksies improvizēt.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Nu īsti nedalāms jau nav, jo piekare nebeidzas ar amortiem un atsperēm. Ceļot bundžu uz augšu mainās visu pārējo elemntu stāvoklis vienam pret otru attiecīgi spēki kā tie mijiedarbojas, rezultātā var iegūt stingri samazinātu stabilitāti, kas noteiktās situācijās var kļūt arī bīstama(aļņa tests kautvai).

Vēl lētāk būs uzstellēt vienu izmēru augstāka profila riepas, lielai daļai mašīnu nekas nestrīķējas un praktiski bez papildus ieguldījumiem tiek iegūts plus viens centimetrs klīrensa.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks

uvākajās dienās pie jaunā saimnieka aizies mans CR-V.

..

Vietā jauns CRV ?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pagaidām nekas. 3 auto vairs nav nepieciešams uzturēt.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Bolzens

Arī man intresē lielāks klīrens , tik skatos daži parketnieki grēko . Itkā ir tie lielie padsmit cm . Bet realitātē no apakšas karājas dažādas detaļas ,izpūtēji . Ar tagadējo sedanu visur tieku kur agrāk ar parketnieku , bet kas būs nākamais auto , nu nezinu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Viena daļa parketnieku pat negrēko (t.i. pat nelielās). Piem Opelis Mokka, Toyota CHR nav ne par gramu augstāki par manu vagonu.

Principā miniveni ar lieliem riteņiem un lielu cenu

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Bolzen

Jāpiekrīt, ir līdzīgas vajadzības, vēlamais braucamais, kur gandrīz būtu viss vienā sanāk aptuveni šāds:

universāls FWD

dīzelis 150-190 zs / 200-400 Nm (piekabe)

klīrenss 160-200-220 (mežš)

Diemžēl, nekas daudz nav pieejams, ir bet ar AWD, paliek gandrīz Volvo V60CC. Labs bet dārgs bija XC70 FWD, bet jauno vairs nepiedāvā. Sākumā arī Alltrack nāca ar FWD, vairs nav.

It kā atbilstu daudzi parketnieki, bet tiem ar FWD pavāji dzinēji (tas pats CR-V). Un interesanti, ka LV nepiedāvā daudzus parketniekus, kas piemēram DE pieejami arī ar FWD dīzeli, piemēram Outlander u.c.

Klīrensu var pacelt ja ir ražotāja slikto ceļu piekare (+20 mm) + vienu izmēru augstākas riepas (parasti + 10mm), šie ir kā + 3 cm, nav daudz, bet ir ļoti būtiski uz sliktāka ceļa.

Jāpiekrīt par Psrs braucamajiem, vēl var minēt VAZ 2108, kas vispār sanāk ir bijis izcils krosovers

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks

Pseidodžipiem galīgi nav ne vainas. Tuvākajās dienās pie jaunā saimnieka aizies mans CR-V. Acīmredzot, ir pieprasījums pēc šāda tipa auto.

eidis

Pseidodžipu pieprasījumam nav ne vainas, tas gan!

...

Un nomiks no 3 auto ( zafira ,jazz CR V ,ja vien pareizi nosaucu ) par "nepiemērotāko" atdzinis pseidodžipu .

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Ne gluži.

Zafira tika iegādāta ģimenes locekļu skaita dēļ. CR-V visi nevaram salīst.

Jazz ir cita funkcija - taksometrs bērnu pārvadāšanai pa mazpilsētu. Nobraukums gadā ap 5 tūkst.km.

Tā kā par CRV maksāju līzi, tad tirgoju tieši to.

Šobrīd gan esmu pārdomās. Apsceru arī pārdot Zafira un vietā paņemt ko lielāku, piemēram, MB V-klasse. Pagaidām vienīgais no busiem, uz ko sieca parakstās. VW Multivan pat neesot apspriežams

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Citāc:

"Ne gluži.

Zafira tika iegādāta ģimenes locekļu skaita dēļ. CR-V visi nevaram salīst.

Jazz ir cita funkcija - taksometrs bērnu pārvadāšanai pa mazpilsētu. Nobraukums gadā ap 5 tūkst.km."

Nu es tak visu laiku saku - pseidodžipi ir NEPRAKTISKI. Tas acīmredzami nepilda NEVIENU no vajadzīgajām funkcijām.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

3 bērnu ģimenei CRV ir ļoti piemērots un laba izvēle, bet lielākai ģimenei vairs neder

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Man vienmēr ir patikusi šī filosofija - ka vecās mašīnas var plēst, jo tās ir vecas. Man jau vienmēr ir licies otrādi - kaut kādu jaunu golfu var triekt un plēst, jo tam visu var nopirkt, pat jaunu virsbūvi var uzsūtīt - kamēr kaut kādam 30 gadus vecam audī vai fofāgenam jau pat grūti nopirkt normālu priekšas stiklu sabombītā vietā...

"vecie auto ir vienkāršāki un īpaši nav kam saplīst" - kura no šiem punktiem vecajiem auto nav - motors, kārba, četri riteņi, piekare, bremzes - ? Tas ar ko jaunās lamatas ir saprotami sarežģītākas, ir kaut kādas elektroniskas figņas, lai arī hvz kāpēc - tas ka motors ir piebāzts ar kosmosa tehnoloģijām, biezpientēraudu un anāliem risinājumiem, to neviens nav prasījis, bet tur ir - un pārējais vienkārši ir papildu sarežģīts. Man tagad nesen sanāca intereses pēc salīdzināt gultņu cenas - sestajam golfam priekšas gultnis maksā kaut kādu sotaku - ceturtajam golfam par to naudu var nomainīt abus vienas puses gultņus, tikai tik, jo pakaļējie dārgi - otrajam visus četrus. Forši, ne?

Un attiecībā par pirmo teikumu - atkarīgs no tā, kā uz to skatās. Ja tev patīk maksāt, maksāt un vēlreiz maksāt - nu tad jau viss ir kārtībā - priekš tevis. Atgādina vienu situāciju iz audī stiliņa - sieviete nomainīja uzticamu un labu B3 A80 pret C6 A6 3.0 TDI quattro un priecājas, jauka mašīna utt. Es tur gan ciparos redzu izgāšanos - mašīna, kura gadā izmaksāja dažus simtus, nomainīta pret mašīnu, kas gadā izmaksā dažus tūkstošus, bet izdara to pašu. Bet nu - tu un tev līdzīgie saka "kāpēc maksāt mazāk, ja var maksāt vairāk?".

"sieviete nomainīja uzticamu un labu B3 A80 pret C6 A6 3.0 TDI quattro un priecājas, jauka mašīna utt. Es tur gan ciparos redzu izgāšanos - mašīna, kura gadā izmaksāja dažus simtus, nomainīta pret mašīnu, kas gadā izmaksā dažus tūkstošus, bet izdara to pašu"

Ja auto ir tikai un vienīgi pakaļas pārvietošanas līdzeklis no punkta A uz punktu B par lētiem cipariem, pie tam, nav svarīgi to darīt komfortabli, tad jā - var piekrist. Bet ja to vēlies darīt ar komfortu un vēl lai tas auto arī iet, tad... nu nu. Un vari neteikt, ka tie īpaši neatšķiras - esmu braucis gan ar B3, gan ar C6... kā diena pret nakti. Laikā, kad skatījos savu pirmo auto, tika izskatīts arī B3. Beigās paņēmu 626. Mazdu, kas bija daudz ērtāka, ar daudz labāku aprīkojumu. B3 ar savu škībo stūri un neērtajiem beņķiem pret C6, kuram sēdekļi ir ļoti ērti... nē, nu, var jau pateikt sievietei, lai ieliek A6 beņķus... otrkārt, drošība. Atkal nepiekritīsi, bet, nu, neviens mani nepārliecinās, ka nopietnākā avārijā B3 un C6 izredzes ir vienādas. Jā, Tu atkal teiksi, ka priekš tam jālūdz Dievs, un taisnība jau pa lielam arī tā ir, bet, ja vēl jāved mazi bērni, es viennozīmīgi izvēlētos drošāku auto. Par dzinējiem pat nerunāsim. Diezvai tam B3 bija kaut kas, kas veiktspējas ziņā pietuvojas 3.0 dīzelim. Salona ietilpība. Jā, nav C6 nekāds baigais etalons, bet B3 vispār aizmugurē normāli nav vietas (jā, esmu sēdējis un zinu, ko runāju). pie tam, šaubos, vai tam B3 bija kaut vai kondicionieris, par pārējo nerunājot.

Bet, kā jau teicu, viss atkarīgs no tā, ko cilvēks no auto sagaida un cik viņš ir gatavs par to maksāt. Es nezinu, kam būtu jānotiek, lai mani iesēdinātu 2.trusī vai B3 burbulī. Ja varu atļauties, es labāk maksāju vairāk, bet pārvietojos ar komfortu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: nomiks

uvākajās dienās pie jaunā saimnieka aizies mans CR-V.

..

Vietā jauns CRV ?

Ženēvā sanāca iesēsties jaunajā cirvī. Nepatika... kaut kāda baigā lētuma un prastuma piegarša. Honda galīgi regresē šobrīd, manuprāt. Varbūt ne ar tehniku, bet dizainu noteikti.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

GB12

Varbūt ne ar tehniku, bet dizainu noteikti.

.

Tā kā reizumis šo auto uztveru kā vienu no iespējamiem nākamajiem ,tad drusku vairāk paskatos .

Cik redzēti video testi tad to tehniku arī neslavē , bet nu tas subjektīvi . Kāds cits varbūt apmaksājis negatīvu viedokli , vai hondas nemīlis . kritizē variatoru , un nepiemērotu motoru . Bet daudz nēsu skatījies .

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jaunais Civic IMO ir ļoti izdevies. Pat tie tūkstotis grabuļu, kas apkārti, īsti netraucē. Esot arī ļoti ietilpīgs. Tāpēc vagonu nemaz netaisīšu.

A cirvis? Nu man iespaids, ka Honda īsti nemāk taisīt ne parketniekus, ne dīzeļus.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā? Nu pastāsti, kādas fizikas likumus apmānošas tehnoloģijas es esmu palaidis garām - raķešdzinējus statnēs, kas līkumos nodrošina stabilitāti? Kā jau teicu, es ļoti labi saprotu uz ko balstās bik vadāmāku pseidodžipu īpašības - uz koka ratu riteņiem, kas pseidodžipu pārvērš par wannabepseidodžipu un dažām kosmosa tehnoloģijām piekarē.

Ir gadījies pasēdēt arī tuaregā - tas gan bija sen - un pirms pāris mēnešiem tajā pašā XC90. Iekš XC90 iekāpjot, pirmais bija smaga vilšanās - priekšā apmēram tāds pats pretīgās atejas tipa panelis kā iekš pirmās paaudzes S80 - tā kā 12 kilometri tika pavadīti aizrautīgās sarunās un vadītājs brauca mierīgi, gaitas īpašībās nesanāca iedziļināties, bet nu baidos ka ļumēja vairāk par normālu mašīnu - ietilpība tai suņubūdai arī nekāda ahūna nebija; sintezators grabažniekā gareniski ielīda tikai tāpēc, ka pakaļas ķeblis ir bīdāms uz priekšu.

Un pret manu golfu tur neko īpaši nav ko salīdzināt - karstais hečbeks pret suņubūdu, kas domāta pensionāriem un sievietēm, cilvēkiem kas nemāk braukt vai kas to kasti izvēlējušies aiz nepatikas pret braukšanu. Es te bišķi salīdzināju ar drūmāku pagātni - pamazām jau tās sliktās lietas no golta tiek ņemtas ārā un aizvietotas ar normālām...

Nu, piemēram, Subaru XV ir aktīvā griezes momenta sadale, kas jūtami uzlabo automobiļa vadāmību līkumos. Tas tā, par tehnoloģijām.

Tad vēl - kas notiek aļņu testos? Aktuālie VW Tiguan un Nissan Qashqai uzrāda labāku rezultātu, nekā septītais Golfs un Audi A3 Sportback, un vēl pamatīgāk ieliek kloķi VW Arteonam, Mercedes E klasei. Tas tā - par vadāmību.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu nu? Kā tad tas strādā? Kā tā suņubūda uz vistas kājas var būt stabilāka par gludekli ar stipri zemāku smaguma centru un stipri lielāku starpasu attālumu? Ir kāda revolūcija fizikā, par kuru nabaga Hokins neko nezināja?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Manuprāt - masas sadalījums starp asīm un 4x4 piedziņa dara savu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Viena medaļas puse varētu būt riepās, piemēram golfs standartā aprīkots ar kautkādām eko riepām, kuras pilnīgi noteikti neizceļas ar mēmāko saķeri. Tas ka augstāku un smagāku auto riepu izmēriem nav dabonami "taupīgie", attiecīgi ne pārāk noturīgie riepu modeļi jau vien ir rādītājs ka augstāks smaguma centrs pieprasa lipīgāku riepu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu diez vai - es uz to oportūnistu parketniekiem pilsētā esmu redzējis tādu ražotāju riepas, par kuru eksistenci nekad neesmu dzirdējis.

Resp. arī parketniekiem var nopirkt ļoti sliktas riepas un tas tirgus ir augošs. Piem. oportūnists iepērk katkādu Tuareg W12 un kad saprot cik izmaksā remonts, tad riepas ir notaupītas līdz pēdējam.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ar eko riepām biju domājis zemas rites pretestības riepas.

Ja konkrēti runājam par aļņa testu tad to parasti izveic ar jaunu auto-attiecīgi rūpnīcas riepām. Katram ražotājam ir savie ieteikti riepu ražotāji/modeļi. To ka oportūnista suv's ar ling long riepām aļņa testā izgāztos nav pat vērts apspriest.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tas, ko minēšu gan nav parketnieks, bet nu bentlijs jau it kā tāpat būtu uzskatāms par augsto galu. Ar Westlake riepām... un gāzi

Tāds tika redzēts. Riepas pamanīju, jo pirms tam kolēģa budžeta toijotai tādas bija un sāka nelāgi uzvesties, bet, re, aristokrātu autiņam kā reiz.

Savulaik vienā autopiederumu bodē redzēju Westlake reklāmas bukletu, kur jamie reklamējās aptuveni tā - "Top 30 avota X testa Y riepas, kuras atzīstamas par labām, aiz 30ās jau ir sliktas. Mēs esam 28ie. Pērciet mūs". Aptuveni tā

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Golfam ir mazāka masa kā jebkuarma no minētajiem. Mazāka masa = mazāks undersear. Sadalījums starp asīm IMO būs vienāds. Kas ir A3 Sportback nezinu (izskatās pēc dārga Golfa. Kur tur sports, nezinu un kas tam back atšķiras no parasta hečbeka, arī nezinu)

Tiem abiem nav 4X4, ja vien kāds tur nav iedzinis skrūvgriezi pirms testa. Tas part-time ir ļoti slikts dzelzis, īpaši asās situācijas un līkumos.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Atgādinu tēmas nosaukumu VWFans un XC-90

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Da labi... ja jau autoru neklausīja

Lasītākie raksti

Jaunie raksti