Eu, Slinkais - pastāsti kāpēc Shimano norāda ka diski nav paredzēti metāla klučiem - materiāls par mīkstu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Eu, Slinkais - pastāsti kāpēc Shimano norāda ka diski nav paredzēti metāla klučiem - materiāls par mīkstu?
manuprat var likt jebko, vnk ar agresīviem klučiem krietni ātrāk nomirs tas disks. metāls un apstrādes kvalitāte protams ir cita un krasi atšķiras līdz ar līmeni. to ļoti labi redz arī sēriju aukšgalā. kamēr rm86 ir labi nostrādāts un uzreiz veido labu virsmu, nemetās un viss ir labi, tikmēr rm76 ir ļoti nelīdzens un jāpiebrauc vismaz mēnesi pat ar metāla klučiem. par sendvičdiskiem vēl neko nezinu. nav vajadzība.
Slinkais, iedod atsauksmi par bike24.com
Viss gerai, ir sūtītas riepas, bremžu rotori un kluči, kā arī rumbas. Viss atnāca laikā.
Kāds vēl bike24. Tev tak ciema veikals bija gana labs
Pie tā ka man vajag nopirkt tādus gabalus ko pat tava suga neizmanto, es baidos ka viņu izmantotais leišu vairumtirgotājs mani interesējošos gabalus negribēs piedāvāt
Pienācis jauns gads un laiks sūtīt augšā thru axle rumbas. Jāizdomā tikai ko tieši un no kā. Bija doma par Shimano Matrea grupas rumbām un 12x100 asīm - bet tā kā man vēlams pēc iespējas resnākas skrūves [ir runa par pakaļas riteņiem, atbalstītiem no vienas puses] , jāizskata atkal doma par 15x100, kur izmantotu M14 skrūves ar čaulām - nu un vēl skatos ka Bike24 [kur skatījos jo bike discount ir stulbas kategorijas - sports vien - nesporta gabali varbūt arī ir, bet tie jāmeklē ar meklētāju] tirgo pārsteidzoši lētas Shutter Precision thru axle rumbas ar 6 skrūvju disku stiprinājumu - tur gan iestājas prikols ka uz ātro meklējot thru axle rumba bez ģeneratora uz 6 skrūvēm maksā gandrīz tikpat cik ģeneratorrumba, 2x dārgāk nekā Shimano Matrea rumba ar center lock Tam gan vēl pastāv izeja ieķert lētu quick release rumbu un apciemot virpotāju lai ieliktu gultņus ar nepieciešamo iekšējo izmēru.
Taisies uzēst vēl 20kg, ja jāskatās uz 15 asīm?)))) Kāpēc ne 20mm?
Es dzīvoju Dienvidkurzemes novadā nevis Grobiņā, ceļš pa kuru es braucu uz darbu paliek arvien bedraināks - nu un vēl jārēķinās ar to ka ja gadās uzcelt vienu riteni gaisā, uz otru var būt līdz simts kilo - un tas viss - uz vienu skrūvi - gribas izturības rezervi lai nenāktos piedzīvot ka skrūve salūzt...
Uz 20 mm būtu forši, bet uz to izmēru laikam nav ģeneratorrumbas, un pat ja būtu noteikti būtu kosmoss gan ģeneratorrumbai gan parastajai.
Iedomājies, gandrīz visi tandēmi brauc ar parastu qr....
Tu vnk nesaproti, kādēļ bija izdomātas 12_20_30 asis velosipēdos, un iemesls noteikti nav kravnesība
Bļad!.. Tev atkal nedalec - reku raimis saprata uz sitiena Tā ir trīsriteņa divu riteņu ass - es vēlos kā pie cilvēkiem, kā jebkuram četrriteņu transportlīdzeklim - riteņus kas turas uz ass, nevis dakšas. Tai vienai skrūvei būs jānotur tas svars, kurš to centīsies salauzt, jo skrūves galva būs pret rumbas asi, nevis pret kaut kādu dakšveidīgu veidojumu. Ceru ka beidzot saprati
Kad turbo iznīcinātājs būs atpakaļ ielās?
Cerams ka mēneša laikā. Piektdien piešķīlu, šodien pakomātā ielidoja paciņa ar gabaliem, cerams ka rīt dabūšu - kādas pāris nedēļas paies kamēr tiks sametināts izpūtējs, procesā tiks stellēta ieplūde - vēl būs jātiek galā ar nebremzējošo pakaļas riteni, tad vēl salā cenšoties atvērt kreiso aizmugures durvi, rokturim mēlīte nolūza, kas laikam novedīs pie audī roktura iemetināšanas [ko es vēlos visām durvīm jau sen] un varbūt vēl jāsamaina aizmugures kreisā arka. Kad tas viss būs nesteidzīgi izdarīts, varēs braukt uz apskati.
Kāpēc ir jāstiprina tas ritenis tikai no vienas puses, ja var no abām?
Aa, nu ja gribas konsoles rata stiprinājumu, tad vēl ir saprotams. Bet nu tādā gadijumā noteikti 20mm min.
Te tu atkal ierauj otrā galējībā Kā reiz standarts ir 12 mm. Lūk, piemēram, Sturmey - Archer trīsriteņu trumuļbremžu ģeneratorrumba www.sturmey-archer.com/en/products/detail/xl-sdd - ja paskatīsies speceni, atklāsi ka ass ir 12 mm. Pameklējot rumbas kas tirgotas kā domātas trīsriteņiem, atkal lec laukā 12 mm. Un lūk te, pie apraksta kā uzbūvēt Thunderbolt trīsriteni [30 gadus vecs dizains], no kura es 5 gadus atpakaļ diezgan daudz ietekmējos, ir apraksts kā pārtaisīt priekšas rumbas www.ihpva.org/projects/practicalinnovations/BuildingStubAxleHubs.html - un atkal, 12 mm. Kaut kad pasen te iemetu saiti uz trīsriteņu pitonu kurš ir iesverams līkumos, ar Shimano Matrea rumbām - man liekas ka arī tur bija 12 mm
Vienīgais iemesls kāpēc es šaubos par 12 mm ir tas ka internetos atrodamie trīsriteņi dzīvo stipri vieglākas dzīves rietumos.
Protams, 20 mm būtu ļoti forši, bet kā jau teicu - uz 20 mm ģeneratorrumba nespīd.
Tak pofig ka nav generātoru ar 20mm. Es vnk apšaubu paštaisīto tievo ašu dzīvotspēju. Jo noteikti uztaisīsi no kāda zupas smeļamā kāta, un tas viss atkal atdalīsies pašā interesantākājā brīdī))))
Nekādas asis netaisīšu, nopirkšu veikalā M14 10.9 skrūves. Vienīgi tai kas būs ģeneratorrumbai nāksies ar fleksi iegriezt rievu caur kuru izlaist vadu.
nu šitās lauku metodes nepārsteidz. atkal taps kkas paša braucēja svarā
Piedāvā "pilsētas" metodi kā dabūt vieglāku 10.9 cietības 15 mm asi Ar 8.8 riskēt netaisos. Nerunājot nemaz par to ka tas daždesmit gramu svara ietaupījums kas tev prātā nav tā vērts - vakar lasot kaut kādus atrastus tofikus par šo tēmu, atradu diskusiju, kur cita starpā sprieda par dobjām asīm, doma bija - plānsienu ass brīdī kad "sūdi ietriecas ventilatorā" brutāli nolūzt kamēr skrūve/špiļka nav īpaši smagāka par biezsienu asi
Īpaši neiedziļinoties vajadzībās, bet vai 15mm asis nav vecajiem mopēdiem? Ižam mocim bija 17mm, ja pareizi atceros, bet visādām rīdziņām un deltām tak laikam bija 15mm. Nevar paņemt gatavu, ja ir kur dabūt adekvātās izmaksās?
Jāpāriet uz 20mm rumbām, lai abos galos var iebāzt dubultkroņa štoku.
Šitas bomārs netaisās braukt uz angliju gliemjus ķemmēt?
Bet priekš kam!
Kāpēc vajag vienā pusē stiprināmu velo asi, ja var kārtīgi uzlikt standarta risinājumu. Kam tas vajadzīgs? Tehniskā jēga kur?
Tur taču visādi spēki, lauzieni, spēku projekcijas citādas!
1) Skaistāk
2) Ričuks paliek bik šaurāks - it kā sīkums, bet ir situācijas, kur tas ir no svara. Šajā sakarā es taisos nākamreiz kad braukšu uz Palangu pamērīt Sventājas "mērkaķu tilta" izmērus; attālums starp abiem pakaļas riteņiem ir par lielu [vai par mazu] lai es varētu ar braukšanu pārbraukt pāri tam tiltam [tur virs dēļu klājiena garenvirzienā ir mazas brusiņas pie kurām margas stiprinās] ; ja 1-2 centimetru mazāks attālums pieļautu tilta šķērsošanu, es esmu gatavs tos centimetrus upurēt iespieķojot dangus tuvāk vidum
3) ērtāk - teiksim, ja gadās atrauties cauru kameru, ritenis nav jāņem nost
4) manas šībrīža dakšas ierobežo aizmugures riepu platumu - nu labi, varēja platākas dakšas uztaisīt, bet nu...
Nu jābūt diezgan neaptēstam lai nesaprastu ieguvumus
Nu tā, uzsūtīju gabalus - SP ģeneratorrumbu, DT Swiss otru rumbu, lētāko priekšas bremzes komplektu ar četriem virzuļiem un PastiprinātājVilni - kas noveda pie apakšgala supporta un kāda iepriekšējās paaudzes kloķa [tikai I spec II] kas paredzēts elektrovelosipēdiem , ar bremžu kloķi saderīgu priekšas pārslēdzēju, īso Sora kaseti [kas vismaz pagaidām nonāks uz plaukta] un pudeli Brunox Kett Top. Vēl jānopērk dangi [Gandrā], spieķi, trīs 10.9 M14 skrūves vajadzīgajā garumā, divi garie M14 uzgriežņi un M14 vītņstienis lai metinot dabūtu ģeometriju. Ar spieķiem laikam būs interesanti - man ir rasts pirkt spieķus kopā ar galviņām pa kādiem 15 centiem gabalā - tā kā te es gribu melnus spieķus, te nebūs tas variants - jebajā eiropas tirgotājiem mans izmērs, vismaz lētajos piedāvājumos, nebija, Liepājas Gandrā gan vajadzētu būt pa 29 vai 40 centi gabalā bez galviņas un galviņas pa 10 vai 14 centi gabalā... Spieķu sakarā vismaz labi ka DT Swiss rumbai flanču ģeometrija +/- sakrīt ar ģeneratorrumbas ģeometriju, līdz ar ko vajadzes 72 vienādus spieķus.
Kad nonāks līdz pakaļas bremzēm, droši vien būs jāuzsūta bikko kloķis un viens supports, un jauni kluči esošajam priekšas supportam. Pieņemu ka tos trubas gabalus starp supportiem un trejgabalu varētu uztaisīt no kapara
P.N. Piektdien bik paslidinājos pa peļķēm un pamanījos dabūt ka aizmugures riteņiem augša skatās diezgan daudz uz āru...
Atnāca paciņa. Viss būtu bijis labi ja vien PayPal checkout funkcija nebūtu novedusi pie tā ka DPD netika nodots mans numurs - pēc nesekmīga piegādes mēģinājuma dabūju izmantot viņu mājaslapā esošo formu lai nodotu viņiem savu numuru.
Un te gabali kas drīzumā nonāks ričukā. Esmu vīlies ka bremze jau nav nokomplektēta - cerams ka man eļļas pietiks lai to piepildītu, bet šaubos. Dangi un sasodīti dārgi spieķi otrdien tika nopirkti, skrūves, uzgriežņi un vītņstienis arī - atliek tikai spieķot un metināt.
Tiktāl nu būtu. Vēl jāsaliek atpakaļ lukturi un jāsūta augšā bremžu gabali. Jautrs fakts - zem mana svara aizmugures riteņu augšmalas satuvinās par 5 mm. Vai tas ir daudz vai maz, neņemos spriest, būs jāuzprasa gulošo ričuku forumā.
Es vēl nesen ieraudzīju interesantus pedāļus - www.bike24.com/p2271151.html?menu=1000,1868,1937 - Slinkais, būdams hardcore pamperbiksis, apsēsts ar gramiem, palaidis garām un līdz ar to arī te nav padalījies ka pastāv pedāļi kas satur gan platformu, gan klipsi. Jāpapēta klipšu apavu klāsts - ja tur kaut kas mani uzrunās, būs jāapsver tāda doma.
Un lūk šādi izskatās neizbēgamais ļaunums jeb riteņa skrūve ar tajā iegrieztu gropi vadiem...
Bet nu šīs bildes ir mazliet novecojušas, jo ziemas trūkuma dēļ pusotru nedēļu atpakaļ pārgāju atpakaļ uz diviem riteņiem - nu vienkārši sagribējās. Braukt uzreiz jūtami vieglāk [bļin, tā nevajadzētu būt], bet tā kā šoziem es nebiju lēkājis ik pēc pāris nedēļām no vienas konfigurācijas uz otru bet tā vietā nobraucis divus mēnešus no vietas uz trijiem, brauciens uz Palangu bija smags - pirmais kilometrs no vienas ceļa puses uz otru, pēc tam bik labāk - elementā iejutos tikai atpakaļceļā
Bet tā kā viena riteņa aizmugures dakšai var uzlikt divas somas, tas jāizmanto - un te nu ir 20 kilo kravas Vienu reizi papildus parastajiem iepirkumiem atvedu 10 kilo cukura, otru reizi 10 litrus benzīna, trešo 10 litrus dīzeļdegvielas. Tāda interesanta dilemma uzliekot otru somu - tā salabo statisko līdzsvaru bet sačakarē dinamisko līdzsvaru - ričuks vairs nevelk uz labo pusi, bet ir ir vienkārši jūtami nestabilāks
Citā tēma - šitas nabags beidzot ir vismaz tiktāl salikts ka pirmdien varēja uztaisīt vienu izmēģinājuma braucienu. Secinājums - būs interesanti... Cerams ka līdz aprīlim līdz apskates punktam tikšu, jo iespringuma nav, bet darāmā vēl diezgan daudz, tajā skaitā - derētu uzlodēt citu vadības bloku un jaunus motortelpas vadus.
Tagad es sāku saprast visu to tavu filozofēšanu par mašīnām, kam ar ko vajadzētu braukt. Jo kā redzu, tev mašīna vispār nav vajadzīga, ja vari nomest uz gadu, un iztikt ar spārīti.
Jā, šobrīd nav īpaši vajadzīga - uz 35 km attālo Palangu arī šobrīd varu aizbraukt pāris reizes nedēļā, un pāris skrūves vai citus niekus no Liepājas atvest var paprasīt kolēģim kas katru piektdienas pēcpusdienu tur brauc. Būtu diezgan muļķīgi darīt savādāk - esmu jau aizmirsis kā tas ir kad mēneša budžetā jūtamu daļu sastāda degviela
izrādās Rucavā tomēr ir viens īsts velosipedists
Cik noprotu, viņš te nedzīvo - neesmu viņu saticis. Man viņš vispār saistās ar šito...
Nu tā, šitā nelaimes čupa ir oficiāli uz ceļa. Vēl jātiek galā ar četriem divniekiem - divi nedegoši papildnieki [slimības lapā "nenostiprināti", laikam tādu variantu ka nedeg notiekumi neparedz ], 100 decibelus skaļš izpūtējs un eļļas noplūde no galvas blīves, tb mistiskā kārtā gar galvas blīvi kas saspiesta starp divām noslīpētam virsmām ar jaunām skrūvēm, ceļu atradusi eļļa. Nu un čupiņa ar lietām par kurām apskatē punktus nedod vai dod vieniniekus. Apskates rūķīti ļoti ieinteresēja neparastais motors - tas beidzās ar kaut ko negaidītu; čaļi sastādīja man pārbūves konstatēšanas aktu, respektīvi, tā vietā lai iesmeltu par motoru divnieku, tas tika piereģistrēts bez otrreizējas iebraukšanas boksā, tik Liepājā jāizņem jauna pase - tas, protams, tāpēc ka dzelzis atbilst 1. pakāpes pārbūves prasībām.
Vismaz viens normāls drapaks saimniecībā))
Ieliec normālu video, piemēram, ar trešo no gala līdz galam, tā lai redz kā spidometra bulta kustās 🚗
Video redzams mierīgs paātrinājums līdz simtam. No gala līdz galam pagaidām nebūs, vēl bik jāpiebraukā motors un jāizķer fiziski kāši, pagaidām vairāk par 5k griezt negribas - pieņemu ka optimālam paātrinājumam vajadzētu pārslēgties pie kādām 6 štukām, jo pagaidām nenoskaidrotu iemeslu dēļ pūtiens pakāpeniski kāpj līdz tām piecām, radot sajūtu it kā es brauktu ar kādu lielāku atmosfēru, nevis turbiķi. Bonusā lēna pārslēgšanās, jo kaut kas diezgan spēcīgi luftē [gan jau kāda granāta], neradot vēlmi radīt cirtienus vairāk nekā vajadzīgs.
Aaa, nu tad skaidrs, vienkārši šajā video tas paātrinājums izskatījās tāds pašvaks.
Jā, pūtiena dēļ motora uzvedība ir īpatnēja. Apakšās miroņa dvaša lieliski kompensē 200 gramu darba tilpuma zudumu un jūtami zemāku kompresiju. Kaut kur pa vidam iet apmēram kā standarta G60 ar 0,6 bāriem. Bet pie 5 štukām jau ir sapumpēts 1 bārs. Kāpēc tā, pagaidām nezinu
Interesants integrētais motors/ātrumkārba no Pinion
Šis ir labs. Ja vēl tādu varētu uzmontēt parastajam ritenim bez ipšanās, būtu super.
Ir tikai divas problēmas. Pirmā un galvenā - cena. Pinion, ja nemaldos, nāca ar 9, 12 un 18 robiem - cena orientējoši sanāk sotaks par robu, tad nu rēķini pats. Otrā, kas kādam varbūt būs problēma bet kādam ne - Pinion mērķauditorija ir kalniešu braucēji, tās viņu kārbas ir šausmīgi garas un attiecīgi ar lieliem attālumiem starp robiem - es kaut kad pasen biju iebliezis astoņpadsmitnieces pārnesumskaitļus kalkulatorā, un, ja nemaldos, tur tie pārnesuma skaitļi sanāca tādi ka pie adekvāta garuma pirmā roba, astoņpadsmitajā tu brauksi jau uz 60... 😂
Tas jau ir skaidrs ka viņu kārbas ir specpublikai. Gribas kaut ko līdzīgu ar mazāk robiem ikdienas lietošanai. Pietiktu ar 4-5 pareizā garumā. Tur laikam būtu jādomā arī kā ritenim, pieskrūvēt bateriju tā lai pie veikala stāvvietā to neaizstiepj.
52 no kalna no savam pašreizējā ielas riteņa reiz izspiedu 😄
Kas jauns? Pitons jau nepilnu mēnesi ir pārtapis par e-Pitonu, gan vēl nav līdz galam pabeigts [jauns rāmis palēnām tiek lipināts kopā, kā arī jāpārbūvē apgaismojums]; golfs šobrīd stāv uz klučiem jo svētdien to piemeklēja jaudīgu mašīnu problēma, difera satelītu ass izdomāja pastaigāties un procesā izlauza kārbas korpusā caurumu; ja viss par labu, rīt tiks ielikta pagaidu TDI kārba.
msh un viņa šroti + salieķis
Nu, tad uz priekšu...