msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Tu laikam esi pārāk daudz saskatījies uz patreiz modē esošajām konfigurācijām ja tu tajā SRAM DD rumbā saskati kādus plusus Redzi, agrāk izmantoja tādu lietu kā trīs priekšas zobratus, ko tu laikam esi aizmirsis, bet ko es izmantoju joprojām. Es uzrāvu kalkulatorā divus aprēķinus blakām - abos aizmugurē atrodas īsākā Shimano Sora kasete, bet vienā priekšā 28/38/48 zobratu čupa, otrā 38 zobratu zobrats un aizmugurē DD rumba, un - trīs priekšas zobrati ir labāki Trijnieces pazeminošais robs dod 1:1 tādu pašu pārnesumu skaitļu rindu kā 28 zobu priekšas zobrats, kamēr 48 zobu zobrats ir "īsāks" , jo pret 38 zobu zobratu tas dod tikai 25% paaugstinājumu kamēr trijniecei rumbai paaugstinošais ir 33%. Vēl tu man te kādu laiku atpakaļ stāstīji ka izmantot lielākus zobratus ir labāk - bet neaizmirsti ka trijniecei tu gribēsi pamatā izmantot otro robu jo tas ir tiešais. Planetāro pārvadu pluss ir spēja ātri pārslēgties - uz leju ar trīs priekšas zobratiem un rapidfire pārslēdzēju var pārslēgties apmēram tikpat ātri, bet spēju ātri pārslēgties uz augšu sapiš kasete, jo, tāpat kā ar trīs priekšas zobratiem, priekšas slēdziens uz augšu ies kopā ar aizmugures "pļurka pļurka" uz leju.

Ja tu gribi abu sistēmu plusus - pērc Rohloff Speedhub un tai kaut kādā veidā uzliec divus zobratus kas atšķiras par vienu zobu - tad tev būs pilnvērtīgs diapazons no planetārā pārvada, ar spēju vienā rāvienā pārslēgties no augšas uz apakšu [otrādi tev diez vai vajadzēs] un iespēja dabūt smukas atstarpes starp robiem. Jā, diemžēl planetāros pārvadus ar mazām atstarpēm starp robiem neviens neražo, nav vairs tie laiki kad viss bija trijniece rumba un tās izmantoja visos velosporta veidos un līdz ar to ražoja pat tādas, kur robi atšķīrās viena zoba tiesu - es biju šokā atklājot ka Rohloff Speedhub nodrošina atstarpes līdzvērtīgas diviem pakaļas zobratu zobiem un ka Pinion ir vēl lielāks sūds, ar milzīgu diapazonu un nežēlīgām atstarpēm pat 18 robu versijā...

Sora ir sūds. Viņai nav neviena normāla kasete.

Es par tevi biju labākās domās - es domāju ka vismaz par tik primitīvām lietām kā zobrati tev kritērijs būs kaut kāds specifisks, bet izrādās ka nē - viss kritērijs ir - "par maz zobratu!" Es apskatījos apmēram visas Shimano šosejas grupas, un uzmetu aci SRAM Force, ja nu tomēr SRAM piedāvātu ko savādāku nekā Shimano, un secinājums - sūds ir viss kas NAV Sora. Atceries ka tu apgalvoji ka mazāki zobrati par 14 zobiem ir slikti? Un tā ir galvenā atšķirība ar ko atšķiras krutāku grupu kasetes no Soras kasetēm - visām mazākais zobrats ir ar 11 zobiem Un pat ja tu taisies tos pēdējos trīs zobratus nelietot un palikt pie deviņiem robiem - tu nonāc pie kasetes ar lielākām atstarpēm nekā jebkura Soras kasete, jo kruto šosejas grupu kasetes sākas no 30 vai 32 zobiem SRAM Force līdzīgs stāsts - Claris arī izmanto paplatu astoņnieci - beigās vienīgā šaurā kasete nebūvējot konstruktoru vai nepērkot kaut ko no kāda specifiska mazā ražotāja [par ko neko nezinu] būs īsākā no Soras kasetēm.

Jebkurā gadījumā pieņemu ka tu tam manam postam piekrīti ja jau reiz tu piepisies tikai tam ka Soras kasetēs zobratu par maz

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 3 Atbildēt

Ne lasīt ne skatīties nejēdz. Vispar neko atkal nejēdz))) ultegrai ir brīvi pieejamas 14_25 un 14_28 kasetes. Ar abām arī braucu. Sorai arī ir 14_25, laikam. Bet sorā ir sora. Par velti to soru. Jo tie kas saprot, uz soru neskatās. Tie kas nopērk soru, braukt nejēdz, un viņiem pofig kā tur un kas notiek

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja? Nu davai, parādi kur ir bike.shimano.com/en-US/product/component/ultegra-r8100/CS-R8100-12.html Shimano lapa, esošā Ultegras grupa. Combination name (Group name) 11-30T 11-34T

Par jēgšanu zinu - jēdz tie kas tērē daudz naudas. Kā vienmēr. Šajā gadījumā - pārmaksā reizes 4 - jo tie kas jēdz, deldē divus zobratus kasetei kas maksā 100-120 eiras, un nevis kasetei kas maksā 25-30. Ā, pareizi, tie kas jēdz brauc pa kalniem un tā pamanās nodeldēt četrus, pa līdzenu reljefu atkal brauc tie kas nejēdz

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 4 Atbildēt

Nemēri visus pēc sevis, slinkais divu zobratu deltētājs)) pirms gada pirku rezervei CS-R8000. Pa 60eur. Tagad var atrast pa 80.

Man šķiet tev vajadzētu to muti aizšūt. Kā ver vaļa tā murgi vai meli. Pretīgi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nu viss skaidrs - novecojis izgājušas sērijas produkts kas ir jāpieņem par etalonu Es tikmēr paņēmu esošās sērijas kasetes cenu no bike discount.

Zobratu sakarā tu man vispār varētu izskaidrot kā vispār šosejas zobratu kombinācijas spēj darboties - es kādu laiciņu atpakaļ padarbojos ar kalkulatoru tajā iemetot īsāko Soras kaseti un Soras priekšas zobratus un paliku neizpratnē - pat uz manām 26 collām pie tava etalona 100 apgriezieniem minūtē lielo zobratu sanāk izmantot zemos robos ar tizlu ķēdes leņķi vai arī visu laiku jāstiepj uz kādiem 40 - jeb tur tie zobrati atrodas tajās vietās kur manam trijniekam pirmais un otrais?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 4 Atbildēt

eu, analfabēt. shimas lapā ieej. ši kasete ir aktuāla un tur atrodama

skaidrot tev nav īsti jēgas. ne sapratīsi ne nopirksi. lieks klaviatūras slēdžu resursa patēriņs)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevis "aktuāla un tur atrodama", bet gan "joprojām atrodas uz servera", atrodama gūglējot un, iespējams, izmantojot lapā meklēšanas funkciju. Saistošās grupas ir tās, kuras tu vari paņemt paņemot izvēlē nozari un grupu - un tur zem Ultegras piedāvājas tikai 8100-tā grupa kur viss ir uz 12 zobratiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 2 Atbildēt

nesaprotu ko man tagad darī ar šo informāciju

tikko tu teici, ka tādas kasetes vispār nepastāv. tad izdomā ka viņas maksā 120. tad atkal ka nepastāv un neražo vai kas tas par domu gājienu... vnk zeme atveries

viņas vienmēr bija ir un būs. jo pamatā tās ir junioru kasetes, kuras pieprasa sporta federācijas visā pasaulē. junioriem ir aizliegts griest mazāku par 14. nu pēc dažiem gadiem, iespējams, paries vairums uz 12s. nav nekādu problēmu. 14-xx ražos jebkurā gadijumā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, tik tiešām, zeme atveries - tavs murgu maršruts ir graujošs. Tu atsaucies uz Ultegru - es apskatos Shimano lapā modeli, uzgūglēju cik tas maksā, a tev par to "hi hi hi, ha ha ha", jo man jāspēj izzīlēt ka tu lieto novecojušus dzelžus - tev vēl atlicis tikai viens līmenis, sākt mani troļļot ar saviem krāmu tirgus pirkumiem

Nu tad kuras ir tās junioru kasetes - īsākā Sora? Vai priekš viņiem atstātas veco grupu 11 zobu kasetes kuras viņu lapa nerāda, jo mērķauditorija maza?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 3 Atbildēt

cilvēks āmurs, pie tam neasināts))

aktuāls dzelzis. nopērkams veikalā krietni zem simta. atrodams šimas lapā.

pirms brīža tu gaudoji ka tas viss nav taisnība)))

bike.shimano.com/en-EU/product/component/grx-11-speed/CS-R8000.html

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tu par sevi? Labākajā gadījumā tā, sliktākajā gadījumā abi esam pār vienu kārti metami. Izrādās ka Shimano to tavu novecojušo kaseti pabāzis zem Gravel un iestūmis GRX grupā - tas gan nemaina faktu ka tā ir aizgājušās Ultegra sērijas kasete.

msh Reģ.: 16.04.2007
11 1 Atbildēt

Zinot ka vakar būs pēdējā normālā vasaras diena, vakardien devos ceļojumā

Pulkstens desmit no rīta, pitons sagatavots kaujai.

Aizbraucu uz Palangu, nodevu tukšo taru, iepirkos, uzēdu. Pieredzes trūkuma dēļ izdarīju kļūdu - pie tā ka man bija gandrīz divi litri ūdens, neko dzeramu Maximā nenopirku jo negribēju 4 kilogramus [+ citas lietas] vienā pusē - tam bija sekas vēlāk.

Pēc Palangas jau sākas brauciens nezināmajā...

Līdz Klaipēdai aizbraukt var normāli, bet Klaipēdā ir problēma - veloceliņi diezgan daudz un E10 norādes zīmju maz - pārāk maz lai pēc tām vadītos bet pietiekami daudz lai tās sapistu prātu. Tā nu es turpceļā, braucot uz veco pārceltuvi, pa vienu tiltu šķērsoju Dani, pa otru tiltu šķērsoju vēlreiz un dabūju stumties pāri ielai ar 4 joslām vietā kur nekur tuvumā nekādu pāreju ieraudzīt nevarēja.

Ar Pitonu var atpūsties jebkur kur ir līdzena vieta kur to nolikt

Mans tēvs bija man teicis ka taipus jomas esot veloceliņi [viņš nav velosipēdists], izrādās ka viņam ir taisnība - izrādās ka leiši kaut kad diezgan sen ir pamanījušies meža vidū uzbūvēt 40 kilometrus [!!!] veloceliņa - jā, pa lēto - plāna šķembu kārta, pa vidu centimetrs erzacasfalta, tas viss tikai 2m platumā - bet tomēr. Būs jāpameklē cik sen tas ir bijis - tā kā erzacasfalts, tad vietām jau tas segums ir pavisam sabrucis, jo ja kādas saknes to izcilā, tad tur ir čau - pirmie 10 kilometri kādu gadu divus atpakaļ ir tikuši salāpīti ar karsto asfaltu , tālāk vietām ir jautri.

Tajā pusē braucu diezgan gurdeni - gan tāpēc ka dienas nobraukums jau bija virs līdzšinējā rekorda [kaut kādi 120 km], gan tāpēc ka pie tādiem nobraukumiem labais celis liek par sevi manīt, gan arī sevi lika manīt ūdens trūkums - taupīgi dzerot pēdējo ūdeni izdzēru pret Jodkrantes pludmali, uz Jodkranti braukt nopirkt kaut ko dzeramu bija slinkums, tā bija kļūda. Kad Preilā ieraudzīju kreisajā pusē uz ēkas uzrakstus "pardotuve" un "gerimai", bez domāšanas apmetu ričuku uz riņķi.

Tuvojas Nida un veloceliņš jau iet pa jomas krastu pa bruģi kurš stabilitāti nekādīgi neveicina...

Uzbraucu skatu punktā [vienu stāvāko slīpumu dabūju stumt, 28/25 bija par maz lai tur uzrāptos] izgāju vienu līkumu, braucu prom. Mērķis - līdz tumsai sasniegt Klaipēdu.

Brauciena plāns pārmaiņas pēc saturēja arī peldi; līdzi bija paņemts dvielis un apenes. Braukt uz Nidas pludmali es biju par slinku jo uz to būtu speciāli jābrauc - kamēr Jodkrantes pludmalei ir jābrauc garām. Sasniedzis to domāju kur gan lai apstājas, jo minējos ka tur bija viena vieta kur stāvēja čupa ričuku - piepeši redzu bruģētu uzbrauktuvi, sekundes desmitdaļa lēmumam un jau rāpos pa to augšā - augšā laukumiņš ar margām, soliņš uz kura divas tantiņas pļāpāja un slīpums, uz slīpuma nolikos, nometu drēbes un piecas minūtes pamērcējos ūdenī. Pēc peldes labā ceļa nīdēšana pazuda un es atsāku cēli dragāt uz ~25 [brauciena garuma dēļ es sevi ierobežoju uz tādu ātrumu], parādījās arī pa vienam otram velosipēdistam ko noskriet.

Atpakaļ izlēmu braukt pār jauno pārceltuvi jo zinot ka tur prāmji brauc ik pēc 20 minūtēm, bija aizdoma ka vecajā varētu sanākt gaidīt ilgāk - sākumā domāju kā atrast ceļu uz turieni [jo telefons nez kādēļ katru reizi meklē satelītu koordinātas no jauna, to pasācienu paildzinot pārāk daudz lai to varētu apvienot ar braukšanu], tad ieraudzīju divus priekša braucošus pamperbikšus nogriežamies pa labi - ieraudzīju tajā virzienā attiecīgu norādes zīmi, tad nu viņus noskrēju, uzrāpos augšā kāpā un pēc tam, svilinot bremzes, ripoju lejā. Ieraudzīju velosipēdistus un tad jau nebija jādomā ko tālāk darīt. Secinājums - velosipēdisti ir ļoti lieli pohujisti - atbrauc prāmis, visi metas vienā barā pirmie uz prāmja, tā ka braucoša ugunsdzēsēju mašīna dabū uz viņiem gaidīt...

No Klaipēdas tiku ārā praktiski bez piedzīvojumiem, pirms tam tik apskatījos navigācijā ka "jātiek pāri vienai lielai ielai un jābrauc pa nākamās lielās ielas labo malu" - pirms Karkles braucot pāri šosejai sajaucu virzienus un aizbraucu nevis pa labi bet taisni, pludmales virzienā, pie viena normāli paņemot bordu - kļūdu sapratu dažus simtus metru tālāk jo braucu pa granti nevis asfaltu. Palangu sasniedzu vienpadsmitos

Pēc lielās Maximas apmeklējuma izmetu līkumu caur Palangu un tālāk braucu pa veloceliņu.

Naksnīgā un tumšā Sventāja.

Atlikušie 20 km bija vissmagākie - ne tik daudz fiziskā noguruma dēļ kā tādēļ ka es uz šosejas jau sāku reāli migt ciet; zuda uzmanība ar visu no tā izrietošo. Izbraucot no Sventājas mani gandrīz notrieca divas stirnas...

Dienas nobraukums. Brauciens bija 13,5 stundas garš, ar 11,5 stundu garu mīšanos, vidējais ātrums - 21,6. Līdz šim lielākais vienas dienas nobraukms bija 120... Ričuks uzvedās labi, tumbiņa nosēdās 15 kilometrus pirms beigām [būtu bik prātīgāk rīkojies, gan jau būtu izvilkusi], pie viena pa tumsu braucot nokonstatēju ka viena no priekšas luktura četrām diodēm ir vanckars, nu nekas, dŗīzumā to izgriezīs un ieliks citu. Pašam gadījās dažas reizes nolikties - vienu reizi Klaipēdā uz veloceliņa pilnā gaitā pazaudēju līdzsvaru dēļ pa vidu atstātās mazās bordas un cenšoties ar kājām atsperoties atgūt līdzsvaru, kājai tiekot parautai apakšā normāli izlauzu potīti - un kādas pāris reizes maza ātruma kritieni Neringā dēļ veloceliņa stāvokļa; viens bija situācijā kur kāpumā uz augšu piepeši priekšā radās 90 grādu līkums. Kaut kā tā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 7 Atbildēt

kāpēc visu laiku jāavarē? un kkam nemitīgi jānodeg

tas kāpas tālā gala veloceliņš neizkatās pēc leišu būvēta. daudz kur it ļoti vecs asfalts, kas drīzāk velk uz padomijas paliekām.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 6 Atbildēt

kāpēc visu laiku jāavarē? -- Nu, lai kļūtu stiprāks. Saskaņā ar zināmo tēzi: Kas mūs nenogalina, padara mūs tikai stiprākus ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Par "nemitīgi jānodeg" atļaušos pasmaidīt par tavu švako atmiņu Kāpēc jāavarē? Nu laikam tāpēc ka viens gads braukšanas pieredzes un dažādi līdz šim neizspēlēti apstākļi. Tizlākais svētdienas kritiens gadījās braucot pa veloceliņu kurš uztaisīts blakus padomju laiku betona plākšņu celiņam un pamanoties pilnā gaitā zaudēt līdzsvaru dēļ kontakta ar mazo bordu kas tur pa vidu ir bik virs līmeņa. Muļķīgākais - koncentrējoties uz tēva ar dēlu apdzīšanu, brīdī kad tam bija jānotiek, pēc kāpuma uz augšu priekšā radās esam 90 grādu līkums - pieejamajā vietā ar esošo ātrumu es tajā ierakstīties nevarēju, nācās nobraukt nost no asfalta, kur uz irdenās virsmaz ar apmēram nekādu ātrumu nolikos. Bet nu pa lielam - tāpēc ka ričukam ar zemu smaguma centru ir savi mīnusi.

Ja pieņem ka ir runa par posmu no Pervalkas līdz gandrīz Nidai, tad tu tur laikam sen neesi bijis - jā, tur velosipēdistiem ir atvēlēts vesels ceļš, bet tas ir smuki un ne pārāk sen noasfaltēts. Tie pēdējie 10 kilometri [nu vispār kādi astoņi, pēdējie divi iet pa krasmalu], protams ka ir vecāki - ceļš kas savieno tos trīs ciemus un Nidas lidostu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 4 Atbildēt

ne tikai galā, arī vidū daudzi posmi vēl ir ļoti ļoti seni. jūnijā visa kāpa ir ieta ar kājām. 134km. daudzās vietās noteikti nebūsi nonācis apmērām nekad. jo vai nu ar kājām vai ar fetu))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Dīvaini ka tāds dižs velosipēdists kā tu nemāk atšķirt E10 veloceliņu no kaut kādiem celiņiem vulgaris. Es svētdien braucu pa veloceliņu vadoties pēc norādes zīmēm - mana pitona riepas ar padomju laika asfaltu saskārās vienīgi Rucavā - nu varbūt vienīgi Smiltines galā pret pludmalēm asfaltētie laukumi ir ar vecāku segumu, neatceros tik smalki.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 4 Atbildēt

mani neinteresē veloceļi kā suga. daudz interesantāk ceļot ar komoot piedāvātiem maršrutiem vai strava heatmap čekošanu. ceļot pa veloceliņu ir kkas līdzīgs ceļošanai pa popularām tūristu vietām. īsāk sakot ļoti slikta un garlaicīga izvēle. pa to e10 celiņu ir iets kādu gabaliņu jo bodi vajadzēja, bet leilākā daļa ir ieta pa citiem, daudz ainaviskāmiem ceļiem un takām. vecais krievu asfalts noteikti ir atliekas no daudzajām pionieru nometnēm.

reku piemērs iz dzīves. kamēr guglē tajā kāpas posmā ir 3 ceļi, dabā ir krietni vairāk maršrutu, kuri bieži vien ir krietni smukāki

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Šis ir klasisks piemērs diskusijai ar tevi - tu centies apgāzt manu apgalvojumu ka leiši ne pārāk senā pagātnē no nulles uzbūvējuši veloceliņu, bet noprecizējot izrādās ka tu runā par kaut ko pavisam citu, un es esmu lohs jo braucu pa veloceliņu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 3 Atbildēt

Tak brauc kur gribi, apžēliņ. Es runāju par iespējām, par kurām tu pat nenojaut, un kuras pat ir braucamas ar tavu dīvānu

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

P.N. Tas kas mani visvairāk besī publiskos kritienos - nepieciešamība fiksi piecelties un dragāt tālāk Nekurienes vidū noliekoties vismaz var mierīgi un nesteidzīgi izrāpties no ričuka apakšas, to piecelt, varbūt vēl kādus robus pārslēgt un nesteidzīgi braukt tālāk.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu par sevi? Labākajā gadījumā tā, sliktākajā gadījumā abi esam pār vienu kārti metami. Izrādās ka Shimano to tavu novecojušo kaseti pabāzis zem Gravel un iestūmis GRX grupā - tas gan nemaina faktu ka tā ir aizgājušās Ultegra sērijas kasete.

Metams esi viens pats. Visi pārērējie zin, atrod, pērk un priecīgi lieto. Un neizgudro dažos klikšķos apgāžamus murgus)))

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Dažos klikšķos apgāžamos murgus vienā laidā tu izgudro, par to arī ir cepiens. Atcerēsimies, tavs sākotnējais apgalvojums bija " ultegrai ir brīvi pieejamas 14_25 un 14_28 kasetes.". Un dažu klikšķu pārbaude rāda ka tu murgo, vai melo - vai arī vienkārši esi atpalicis no laika bet to neatzīsti

Jāatzīst ka Shimano kategorijas ir mulsinošas, bet diezgan saprotami - mūsdienu patērētāji ar gudrību neizceļas, pamperbikši ne tik, tāpēc visu vajag sarežģīt un samudrīt, mošk izdodas ietirgot cilvēkiem nevajadzīgus velosipēdus - un tā nu brīdī kad šosejniekam uzliek bišķi platākas riepas, tas kļūst par "gravel" un tur rodas cita grupa Jā, jā, zinu, zinu - "tu neko nesaproti, blablabla, tur tas leņķis rāmim izmainīts par 2 grādiem un tas leņķis, uz aci redzēt nevar, bet kad tu esi pasaules klases sportists un piedalies starptautiskās sacensībās, tas ir no svara" Ja Shimano klāsts nebūtu tāds liels lohotrons, tas sastāvētu 2 grupām pie šosejas un kādām 3 grupām pie kalniešiem - kaut gan jau pati grupas ideja ir diezgan liels lohotrons.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu jopcik. kasete joprojām saucas ultegra. nē? vai kā? :"D

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

lielākais Latvijas velopasākums par mata tiesu izsprika no lietus. lielMārtiņa ignorēšana joprojām turpinās un acīmredzot ir pamatota bailēm par neglābjamu izgāšanos un melu atmaskošanu)))

viens guļošais gan bija. sākumā gāja neslikti, ap 35 varēja turēt uz taisna un līdzena, tad sākās gradients un jams neglābjami atpalika. viens moments gan man patika, viņš spēja nobraukt pa ideālu taisnu līniju....)) pēdējā kalnā redzēju stumjamu.

bija vairāki tandēmi, bet visi bija ļoti bēdīgi, un to raideri nebija orientēti uz rezultātu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaimiņš ar ar dēlu nobrauca (bez stumšanas) , teica ka padaydz kritušo bijis sakumā kamer bars izklīdis un diezgan bijis jāuzmanās.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vnk jāspēj lasīt satiksmi un citus dalībniekus. pačukstēšu, moto dzīve to ļōti labi iemāca. velo arī, bet krietni lēnāk un ne tik produktīvi))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Izskaidro otro teikumu.

"viens guļošais gan bija. sākumā gāja neslikti, ap 35 varēja turēt uz taisna un līdzena, tad sākās gradients un jams neglābjami atpalika. viens moments gan man patika, viņš spēja nobraukt pa ideālu taisnu līniju....)) pēdējā kalnā redzēju stumjamu."

Švaks minējs, tas arī viss. Jā, tāds HighRacer tipa klasisks gulošais divritenis ne tikai spēj nobraukt pa taisnu līniju bet ar piemērotām riepām arī tāds noteikti spēj adekvāti braukt pa grantu un smiltīm - jo smaguma centrs atrodas augstu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

redzu viņu ne pirmo reizi, neiskatijās galīgi švaks. evolucionējis līdz klipšiem un ķiverei)) tik vēl nav apguvis kadenci. min ekstrēmi lēni, uz aci kādi 50-60. tas arī laikam viņi iegāž uz kāpumiem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja jau stumj, tātad švaks - vai nu spēkā, vai stratēģijā. Es stumjos tikai tad kad jātiek cauri vietām kur priekšā zīme "ar velosipēdu braukt aizliegts" Ķivere droši vien nozīmē ka cilvēks ņem par pilnu tādus kā tu bez veselā saprāta pielietošanas - tā kā tas ričuks ir HighRacer, no tāda liekoties droši vien pastāv varbūtība atsist galvu pret zemi, bet šī paša iemesla dēļ varbūtība nolikties droši vien ir ļoti maza un kaut kādu podu vilkt galvā būtu iemesls tikai braucot ziemā pa apledojušu ceļu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Slinkais man te mēdz prasīt kāpēc es nebraucu uz pamperbikšu festiem - atbilde ir - pilnīgi neinteresē no realitātes atrauti pasācieni - nepraktiski velosipēdi ar kuriem brauc tik diženi sportisti ka velosipēdi uz pasācienu jāved ar mašīnām, nevis ar tiem jāaizbrauc Mani tieši tāpat, tādu pašu iemeslu dēļ neinteresēja volkswagenfests, kad tāds vēl tika rīkots - nah man tērēt naudu un laiku lai aizbrauktu uz pasācienu kur lepojas ar sapistām mašīnām un dala balvas tiem, kas savas mašīnas sapisuši visvairāk... Nē, es labāk ričuku izmantoju tam, ko tikai 5% pamperbikšu var vai spēj, un tad kad es vēlos, nevis pieskaņot manus plānus, triekties uz Latvijas otru galu lai piedalītos pasācienā kas domāts lai zīmuļiem būtu kur pazīmēties un nokonfigurēts priekš vārguļiem, ar attālumu kas līdzvērtīgs pusei mana parastā iepirkšanās brauciena garumam.

Tā kā man sakarā ar stāvokli starpautiskajos tirgos ir iešķiebts šomēnes atvaļinājums, tika nolemts izdarīt to, ko nesanāca izdarīt pirms 7 gadiem...

Ja iespējams, atpūtas taisīju pasēžot uz pieturu soliņiem; pārmaiņas pēc jāpasēž uz kā neērtāka nekā velosipēda ķeblis. Te, Zirņos, tas nebija iespējams - pieturas remonta darītāji ir bijuši ļoti lieli pohujisti kā rezultātā pēc viņiem soliņš tikai derīgs lai iepirkumu maisiņu noliktu Nākamajā pieturā līdzīgs skats.

Pēdējā atpūta pirms šosejas pamešanas.

Viegli nebija, bet galvenā problēma bija tāda, ko nebiju gaidījis. Izbraucot ārā no Grobiņas radās esam viduvējš pretvējš, bet to biju gaidījis; jau tad gāja diezgan pašvaki - tad kaut kur ap kādu Skrundu pagurušās kājas sāka darboties jūtami labāk - Saldū Hesburgerā piestūmu vēderu, pēc tam parādījās otrā elpa. Starp Saldu un Brocēniem gadījās nolikties uz pārvada; kāds bija racis nost zemi no nomalēm un atstājis malu nobārstītu ar šķembām, uz tām arī nolikos, un tādā veidā kā man ir visvairāk bail - brauktuves malā virzienā uz brauktuvi; par laimi neviena mašīna tajā brīdī aizmugurē netrāpījās, rezultātā divi caurumi kreisajā plaukstā un viena paštaisītā priekšas dubļusarga stiprinājuma skrūve aizlidoja un pazuda. Galvenā problēma parādījās kaut kur starp Bikstiem un Kaķeniekiem - asas sāpes kreisajā celī - nē, ar tiem muskuļiem kas dara galveno darbu viss bija kārtībā un tie arī brauciena beigās vēl bija spējīgi normāli uzmīt - kāds no apakšstilba muskuļiem bija izdomājis mani uzmest, nācās tā arī turpināt braukt. Apvedceļu sasniedzu bik pirms pusnakts, atpūtos un sāku diezgan pohujistiski dragāt pa ielām - ar manām nogurušajām kājām nosturēt pa trotuāru būtu bijis pagrūti; tām dažām mašīnām kas brauca nebija problēmu man apbraukt garām. Daudz netrūka ka būtu pār vantenieku braucis pa brauktuvi, bet tomēr nolēmu tur čakarēties lai brauktu pa trotuāru - centrā sāku diezgan cītīgi likt mīksto sarkanajiem. Braucot ārā no vērmaņdārza man degungalā viens braucot pa trotuāru ar elektrisko skrejriteni tur uz stūra pamanījās aizlidot pār ragiem; nenoturējos un garām braucot noteicu "riteņi par mazu"

Galvenā mana kļūda šī brauciena sakarā - pārāk optimistisks brauciena plāns; biju cerējis ātrāk aizbraukt galā - realitātē brauciens risinājās apmēram kā Neringas brauciens, to arī vajadzēja pielikt blakus kā orientieri. Braukt pa A9 bija labāk nekā gaidīju, un brīžiem interesanti - Anneniekos, piemēram, bija jautra atpūta - sēžu pieturā, vieta tāda kur mašīnas brauc lēni - 9 no 10 mašīnām galvas grozās...

Nākamo pirmdienu vai otrdienu jāplāno atpakaļceļojums

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

tas ir ļoti drosmīgs solis, kā arī stipri atrauts no realitātes, apgalvot ka tikai 5% spēj kkur tālu aizbraukt daudzi kas brauc for fun, piemērām uz vienības braucienu, mina pašgaitā no Reigas. tas, ka uz rezultātu orientēti cilvēki grib ierasties uz starta svaigi un spēkpilni, ir tikai logiski. bet nu šeit noteikti nav īstā vieta kur apelēt pie logikas. kā arī atceramies, ka iepriekšējo reizi vedi savu ciskudrilli uz to Rīg ar mašinu. sanāk atkal muļķīgi)))

no zemās rīta saules līdz pusnakti uz apvedceļa ir ārkārtīgi vājš temps priekš taisna asfalta, ņemot vērā iepriekšējos neskaitāmos apgalvojumus par guļošā mega ātrumiem, efektivitati un visādi citādu kosmisko pārākumu pār klasisku riteni, esmu neizpratnē.....

sāpoš celis un citas šaizes nepiemeklētu, ja būtu kadence un klipši. to var apgalvot par 248%)) jo šobrīd tu brauc ar golfu, kuram nozagti divi svečvadi))) apšaubāms uzturs un kritisks šķidruma trūkums tikai pasliktina ainu. lielām slodzēm neder hesburgera mēsli un būtu jādzer ap litru stundā

un atkal kraši un asinis, pie tā laikam būs jāpierod. bet jebkurā gadijumā, cepums godam nopelnīts. labāk mīt kkā, nekā nemīt nemaz varēji tak pakliegt, labprāt piebiedrotos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Labi, spēj 20%, tikai 15% negrib.

Uz Rīgu es vedu tandēmu ar kuru es no laba prāta braukt negribu un ar kuru dienā gribēt nobraukt vairāk par kādiem 80 kilometriem būtu nežēlīgs optimisms. Ceru nākotnē divvietīgu braukšanu risināt ar diviem kopā sakabinātiem trīsriteņiem.

Ātrums, elementāri - pirmkārt, pretvējš. Otrkārt, divas somas. Treškārt - ceļš varbūt ir taisns bet augšā lejā, augšā lejā; man vispār bija nepierasts šitas variants - uzmokies kalnā un pēc tam puskilometru, varbūt pat kilometru ripo. Jebkurā gadījumā es neriskēju no kalniem braukt ar lielāku ātrumu par kādiem 30 kilometriem stundā; kur vajadzīgs, svilinu aizmugurējo bremzi. Kas saņemšos un izmainīšu stūres savienojuma leņķi, tad tas, iespējams, mainīsies, patlaban es ātrāk par kādiem 36 km/h neatļaujos, nevēlos uz 40 kaut kur aizšļūkt.

Par klipšiem šaubos, bet nestrīdēšos. Mīšanās ātrumam lielākoties nebija ne vainas - uz sajūtām regulārajos Palangas braucienos rodas aizdoma ka pārāk liels mīšanās ātrums ir kaitīgs un lieki nogurdina ceļus; šie sāk nīdēt ja sanāk mīties uz kādiem 90 apgriezieniem minūtē. Uzturs - varbūt. Šķidrums - nu nu. Pirmkārt, slodze nav TIK liela. Otrkārt, nav vairs karsts. Mocot iekšā litru stundā noteikti vajadzēs puslitru stundā izmīzt Vakar izdzēru ap četriem litriem šķidruma - puslitrs kolas hesburgerā, pārējais ūdens. Par pārtiku, iespējams, nestrīdēšos. Ergonomikas sakarā runājot jūtu ka laikam pirms dažām dienām beidzot izveiktās ķebļa izmaiņas ir palīdzējušas - es beidzot ķebļa apakšu uztaisīju stāvāku lai neslīdētu no ķebļa ārā un tādējādi nesamazinātos attālums līdz vidusasij [kas kaitē ceļu locītavām] - Kuršu kāpu braucienā man sāka sāpēt labais celis, šoreiz nē.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ceļi id tieši no zemiem rpm. sāpes no normāliem rpm ir tikai no muskuļiem kas nav pabaroti vai pieraduši, vai kurus tu atklāj no jauna. sākot lietot klipšus, daudzi pēkšņi atklāi sev jaunas muskuļu grupas gan ikros gan gurnos, par kurām nav pat nojautuši .

normāli minot, litrs stundā tas ir vidēji. karstumā vēl plusojam. rumpis svīst. ceļi piemērām vieni no pirmajiem signalizē ka hidratācija ir pakaļā. ziemā minot udens patēriņš praktiski tāds pats kā nekarstā vasarā. svīsti un izelpo to pašu. mājās parasti atbraucu ar slapju jaku un 3-4 reizes norautām lāstekām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un cik bieži stundā dzerot tas litrs tiek izdzerts?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

praktiski ir jādzer ik pa 10min nelielās dozās. organisms uzsūc visu. nav daudz jāmīž. garminā pat var ieslēgt atgādinājumus, labi palīdz neaizmirst. kad minu velorealitāti, jams gribēja lai uz 320km izdzeru 13 litrus. jo lieki piebilst ka tik daudz nedabuju, jo bieži vnk nebija kur ņemt to udeni nakts vidū vai kkādā lauku apvidū. toreiz iztiku ar 9l plus dažas arbūza šķēles, un sliktās dozās, atrodot kādu bodi izsūc uzreiz pudeli, kas ir slikti, jo tad ir gan grūti gan daudz izmīžas.

ziemā vadāju termosu ar tēju un iekļauju maršrutos staķikus un narvesenus, jo pudelē ātri pierauj ledu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Reizi pa desmit minūtēm izklausās ļoti briesmīgi un nepraktiski; es pagaidām pamēģināšu reizi pusstundā Pastāsti par barību.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Ja būtu sabūvēti veloceļi, velo mobilitāte daļēji atrisina visādu 5-10-15km distanču braukšanu no un uz darbu un risina arī ekoloģijas problēmas.

Kā tādam horizontālā taimkoda vello ir ar pielāgošanos dažādu lietotāju augumam? Teiksim, ar to msh vello ja gribētu izbraukt kāds 1.75m, nevis 1.95m garš braucējs?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja auguma parametri kļūtu svarīgi, tad 1. kārt maināms ir pedāļu attālums, 2.kārt, ja pavisam mazs augums var nākties lietot mazāku priekšas ratu ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

veloceļš tā normālā izpratnē ir milzīgs fin. iegūldijums. man domāt ka varam nemaz negaidīt.

personīgā projekta ritenim izmēru regulācijas ir pilnīgi nevajadzīga konstrukcijas sarežģīšana un svara celšana. rūpnieciskiem ir redzēts ka bīdās pedāļu ass pa rāmi turpu šurpu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atceries - gulošajam velosipēdam vidusass attālums pret ķebli ir kritisks uz milimetru. Kaut kam ir jāregulējas obligāti tīri lai izkompensētu dažāda biezuma kurpju zoles vai zeķes - lielākais ietaupījums, kas gan Pitonam būtu ne pārāk labs, būtu šajā gadījumā sēdeklis ar ovāliem stiprinājuma caurumiem. Manam, protams, vidusass regulējas, bet tā kā mazāka auguma cilvēki manā dizaina kritērijā neietilpa, tad uz mazuma pusi var dabūt 5 centimetrus, varbūt desmit - tālāk zobrati vai klaņi atmetas pret dakšu. Ja obligāti vajadzētu lai arī mazi rūķīši varētu pabraukt, tad ir dažādi varianti - sašaurināta dakšas priekša, dakša kas no sāna skatoties ir banāna formā, dakša ar mazāku priekšas riteni par 26" utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Veloceļi? Kāds sakars ar veloceļiem? Palasi te attiecīgus tofikus - pirmā problēma ir galvās - "laiks ir slikts", "nedrīkst sasvīst" utt.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Gandrīz kā msh:

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, gandrīz kā šis. Ar pitonu gan sakara nekāda.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

Gandrīs tas pats... . Vienīgā līdzība ir platība, kuru abi aizņem uz zemes

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nevajag izrādīt savu neziņu par tēmu Trīsritenim standarta platums būs 80 cm kamēr divriteņiem parasti platumu nosaka ragi. Pitons kā reiz var būt pat šaurāks par parastu šosejnieku; ir čaļi kas būvē pitonus bez stūres, un tur pats ričuks var būt pārdesmit centimetrus plats, ar jūtami platāku braucēju virsū

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Kāda vēl neziņa. Starp tiem trīsriteņiemm ir starpība kā zapiņam no čajkas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šodien viens zaļš gulošais pa ceļam uz Incukalnu redzēts uz Siguldas šosejas.

Izskatījas ka abi rati bezmaz 29" ...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Vakardien notika atpakaļceļojums. Izbraucu pārdesmit minūtes pāri deviņiem; šoreiz izmēģināju Rīgas - Jūrmalas veloceliņu un tādēļ dabūju pāris vietās mudrīties un maldīties, ne par velti pēc Rīgas vidējais bija zem 20. Tā kā negribējās Brīvkalnos puskilometru braukt pret spalvu lai tiktu uz A9 galā esošā pseidoapļa, no Brīvkalniem aizminos līdz Skultei un uz tā apļveidīgā veidojuma uzbraucu no Skultes puses kaut kādos vienpadsmitos. Piecos sasniedzu Saldu, tur bija Hesburgera apmeklējums, pēc tam staķikā uzpildīju pudeles, samainīju ķēdi un nomazgāju rokas pēc ķēdes maiņas [un neatstāju tajā pārcenotajā ēstuvē ne centa ] - Skrundas elvītī septiņos padzēru kafiju un nopirku kaut kādus saldumus - Liepāja tika sasniegta bik pēc vienpadsmitiem. Tur vispirms savācu no diviem čomiem dažas detaļas priekš golfa, tad aizbraucu uz Viršiem apēst hotdogu, pusvienos izbraucu no Viršiem, trijos, ar divām atpūtas pauzēm, ierados mājās un noslēdzu braucienu ar kritienu puķu domē mājas priekšā Vidējais ātrums 21,3, mīšanās ilgums 13:14, izdzerti seši litri ūdens, litrs kolas un kafija, palielināts šķidruma patēriņš kāju veiktspējā sajūtamu pienesumu nedeva, galvenās sajūtamās atšķirības - lūpam normāls mitruma režīms un nepieciešamība regulāri, gaišā dienas laikā, uz A9, atliet...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

Gaitā nevar atliet?)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uzgūglējot "Duschar Joint" nejauši atradu šitādu projektiņu www.darinwick.com/bolted-aluminum-utility-trike.html . Pilnīgi sagribējās paprovēt ko tādu ar divu riteņu aizmugures dakšu. Tiem kas negrib iedziļināties - runa ir par aizmugures piekares risinājumu kas pilda divas lomas - gan kustas kā piekare, gan atļauj aizmugures riteņiem sānisku kustību, jo sastāv no lodveida savienojuma kas grozās ap garenisku asi un gumijas gabala kas pieļauj kustību ap to pašu asi - attiecīgi gan bedres mazāk krata, gan ar trīsriteni var iesvērties līkumos kā ar divriteni. Mīnuss, protams, tas ka atceļas pāris trīsriteņa plusi - saitē redzamā veidojuma autors attiecīgi ragus uzlika pakaļas dakšai, par cik pitons, lai ar ragiem varētu vadīt riteņa sagāzuma leņķi. Vēl pie viena interesanti redzēt mūsdienīgu risinājumu lai dabūtu vienā pusē atbalstītus pakaļas riteņus; paņemtas parastas Shimano rumbas ar 12 mm asīm no kurām viena ir ģeneratorrumba. Žēl vienīgi ka cilvēks nav mēģinājis uzlikt aizmugurē bremzes; gribētu redzēt kā viņš risinātu to problēmu ka ģeneratora izvads bremzes dēļ nonāktu ārpusē - ja es nonākšu tik tālu tad droši vien dakšā ass lomu pildošās skrūves skrūvēsies garos uzgriežņos ar vaļējiem galiem un labās puses skrūvē būs izfleksēta grope kur ielikt vadu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Lūk šo sadaļu es jau vairs nesaprotu - kur ir tas "āķis" kapēc jāmēģina taisīt "kvadrāta formas ritenis" un tad varonīgi jāpārvar grūtības to lietojot ... bremzēm nav obligāti jābūt uz visiem 3 riteņiem šādai konfigurācijai, var taisīt izvirtības ar "caurām asīm", var taisīt ka rotācija nenotiek rumbā, bet gan rāmī ievietotos gultņos, un bremzes vai dinamo tad var pārnest kur ienāk prātā pagarinot asi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Piesauktais piekares risinājums ir domāts lai risinātu divas galvenās trīsriteņu problēmas, vienlaicīgi risinot vienu vai divus plusus Vai tas ir tā vērts - tāpēc arī gribētos pamēģināt lai saprastu, ir vai nav - viennozīmīgi man patiktos mazāka sāniskā kratīšanās, un ar trīs riteņu pitonu mani biedē dažādi iegrimumi uz asfaltētiem ceļiem jo es labi apzinos ka gaitā tādu nepareizi paņemot var arī gadīties nolikties tīri dēļ tā ka vienam pakaļas ritenim paejot pietiekami daudz uz leju es varu zaudēt līdzsvaru - tas gan ir pieņēmums kuru es praksē nevēlos pārbaudīt.

Par bremzēm tev nomināli ir taisnība, bet tikai nomināli. Man tiešām uz divu riteņu dakšas bremzes nav - es tur biju nokomplektējis dangu bremzes uz vienu kloķi, bet man nepatika kā tās darbojās un pēc kārtējās metināšanas es neatliku atpakaļ. Tajā pašā laikā pa vasaru dragājot pa leišu veloceliņu, pie maniem ātrumiem es nezinu vai es vēlētos iztikt tikai ar vienu bremzi - tur kā minimums prasītos pāriet uz Slinkā piesauktajām krutā gala bremzēm un, varbūt, 220 mm disku, lai būtu pārliecība ka shit happens gadījumā es pagūšu apstāties - tajā gadījumā gan var izrādīties ka ritenim saķere būtu nepietiekama. Ja mans pitons nebūtu modulārs bet būtu tikai kā trīsritenis, es droši vien ietu uz vienām pašām pakaļas bremzēm kā divām atsevišķām bremzēm.

Riteņa griešanās nevis rumba bet kaut kur tālāk automātiski amputē iespēju izmantot ģeneratorrumbu. Jebkurā gadījumā - tev varbūt ir prātā kāds mehānisms, izmantojams vienā galā atbalstītam ritenim kuru piedzen ass kas griežas attiecībā pret rāmi, kas nodrošinātu brīvrumbas efektu bet darbotos uz bremzes principa, nevis ar sunīšiem? Es apsveru domu uzbūvēt vēl vienu trīsriteni, pēc izvietojuma apmēram kā manu trīs riteņu pitonu, bet kā klasisku delta veida trīsriteni ar pakaļas piedziņu - gataviem trīsriteņiem izmanto vai nu viena riteņa piedziņu, vai arī vaļēju diferi - tā kā es gribu ričuku kas ziemā ietu kā tanks, neder ne viens ne otrs variants - bet mehānisms kas no ātrumu starpības sabloķētu rumbu pret asi bremzējot būtu patīkamāks nekā parasts brīvrumbas mehānisms jo darbojas "mīkstāk" un bez skaņas - diemžēl parastais bezātrumu rumbas mehānisms nederēs, tas darbojas atmetoties pret bremzes mehānismu kurš tiek noturēts vietā ar otrā pusē esošo bremzes sviru.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja tev ir ass kas griežas, tad var izmantot parastu "pudeļ" ģeneratoru teiksim ass galā, bet ja gribas tieši ģeneratorrumbu, tad ir tikai mazliet jāpiedomā pie konstruktīvā risinājuma ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tas projekts izskatās pēc suņa olu laizīšanas. galvenais bija process, ne rezultāts)))) redzams tikai autora mēŗķis par kravnesību. nekāda sakara ar stabilitāti ziemā, pēc kuras kāro guļošajs bruņinieks. ziemā vajag vai nu fatu, vai trīsriteni ar diviem priekšā. man arvien vairāk briest domas par tāda būvniecību

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"Kurkulim" ziemā ir viens nopietns mīnuss - tas pats kas trīs riteņu pitonam, tikai varbūt ne tik ļoti izteikts - dzenošais ritenis ir tikai viens un tā kā uz tā ir ne vairāk par trešo daļu svara, tad attiecīgi tam ir tikai trešā daļa saķeres. Man ar manu kurkuli šitas krita uz nerviem - nu tik vien ka tādēļ arī ar to uz slidena ceļa varēja mazliet pafrēzēt, vajadzēja tikai mīšanos pirmajā robā apvienot ar stūres paraustīšanu Ar trīs riteņu pitonu ziemā par stabilitāti būtu grēks sūdzēties, tās ir pietiekami daudz.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

saķere ir tikai un vienīgi riepas jautājums. kā arī viena laba ziemas riepa būs lētāk nekā divas labas riepas. ar divām sūdīgām ziemā tāpat nekur normāli netiek. uzliec pakalā kādu 3'' vai 4'' labu ziemas riepu, un tad būs braukšana, nevis divi lētie cīsiņi ar mistiskās konstrukcijas diferi kura realitāte vēl ir zem jautājuma, un visticamāk ka piedziņa būs tikai uz vienu ratu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Žēl ka tu neko nesajēdz no fizikas Saķere ir tikai riepas jautājums? Dīvaini - pastāsti to mašīnu ražotājiem, a to šie priekš zemas saķeres apstākļiem ražo gan mašīnas kurām ir četri velkošie riteņi, gan diferus, lai garantētu ka velkošo riteņu skaits nesamazinās - bet izrādās ka tikai vajag labas riepas Diemžēl realitātē uz slidena seguma saķerei ir tiešs sakars ar svaru uz dzenošajiem riteņiem, un pie vienāda kopējā svara trīsritenim ar vienu dzenošo riteni būs švakāka saķere un ar diviem dzenošajiem riteņiem lielāka saķere nekā divritenim - nu tas kamēr runa ir par piedziņu. Manam kurkulim Maxxis Roamer priekšējie lisāri uz ledus turējās kā pielīmēti, kamēr pakaļas CST City turējās švaki - jā, es zinu ka mēsls, bet ar krutu ziemeni tur labākajā gadījumā būtu tikai panākts priekšas lisāru līmenis, bet diez vai.

Abet par diferi - nav tāda "mistiskā difera" - profesionāli delta veida trīsriteņi izmanto divus piedziņas veidus. Lielākoties [laikam] ir viena riteņa piedziņa - es sestdien ZZK apskatījos brīnumus kas tur viņiem ir, un tur parastajiem trīsriteņiem piedevām ir tā ka piedzen viens ritenis bet bremzē otrs - un ražotāji mēdz piedāvāt opciju ar nosaukumu "diferis" par pārsimt dolāriem. Tas, protams, ir vaļējš diferis kas ziemai nav piemērots - tāpēc es gribu katrā ritenī brīvrumbas mehānismu - attiecīgi līkumos būtu iekšmalas riteņa piedziņa bet braucot taisni vai pa slidenu segumu cieta abu riteņu piedziņa. Vienīgi lai to izveiktu kopā ar disku bremzēm, kaut kas jābūvē no nulles - labajā pusē vēl varētu uzlikt thru axle rumbu ar brīvrumbu kuru piedzītu ar kaut kādu muftu no ass uz kuras rumba atrastos, bet kreisajai rumbai būtu jābūt otrādi un tāda brīvrumbas mehānisma nav...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kāds te sakars ar mašīnām, fiziķi? par 10eiro vērtām plastmasas gumijām kas turas uz ledus pat nesāc stāstīt, neviens neticēs)) tā pat kā netic pasakām ka tavas 10+ gadīgas jokogamas ar katru gadu tur arvien labāk

esmu pilnīgi pārliecināts ka nekāds jēdzīgs diferenciālis tev nepiedzims. savukārt fiksēta ass nav normāli braucama. rezultātā piedziņa būs uz vienu no aizmugures ratiem, kā spārītēi))) un tad gan pat super riepas vairs nelīdzēs. viens pakaļrats ir vienīgais strādājošs risinājums

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāds sakars ar mašīnām? Vistiešākais - tev šķiet ka fizikas likumi kas mašīnām lielāku velkošo riteņu skaitu padara vēlamu uz velosipēdiem neattiecas? Tāpat piemērs ar manu kurkuli, kur lisām un šaurām riepām uz kurām atrodas lielākā daļa svara nav problēmas ar saķeri tev liekas kaut kas neticams - bet tad kad mašīnām ziemenes liek šaurākas par vasarenēm, tur dīvainā kārtā tev noteikti viss liekas normāli

Pie tā ka delta veida trīsriteņiem acīmredzami standarta risinājums ir viena riteņa piedziņa, risinājums ar brīvrumbu uz katra riteņa un piedzītu viengabala asi būtu tikai uzlabojums - vissliktākajā gadījumā minoties būtu pistaisni efekts, vienāds neatkarīgi no tā uz kuru pusi griežas - uz slidena ceļa sliktākajā gadījumā lai izņemtu līkumu vienmēr var atmesties.

P.N. Vai tad Spārītei ir tikai viena riteņa piedziņa? Nav man nekad spārīte bijusi, man bērnībā bija kaut kas ļoti attāli radniecīgs Pitonam, trīsritenis ar priekšas piedziņu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Vot davaj bez šitām vectēvu muļķībām par to riepu šaurumu. Pārkāp šajā gadsimtā. 10 radzes kontakta laukumā tur labāk par 4. ar šauro riepu sniegā ar riteni ir ļoti grūti, tas rokas ciet, un pagriezienos griež sniega kārtu un apgrūtina braukšanu. kamēr fata riepa samin sev ceļu vnk ideāli.

Protams ka spāre brauc ar vienu ratu. TĀ TAKŠ FIZIKA)))) ar fiksēto asi ir pis taisni efekts

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Abet kurš runā par sniegu? Runa bija par ledu. Jā, sniegā droši vien tā megaplatā riepa varētu būt laba.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Uz ledus tas pats. Šaurais Divrindu 240 naglu kontiks tur labi, bet pagriezienos prognozējami nedaudz slīd. Savukārt 260 naglu resnais vnk nozog baiļu sajūtu. Jo vienlaicīgi ledu grauž divreiz vairāk radžu. Babuļi kažokos vnk apmīžas uz veloceliņa kad kkas tāds panesās garām ar tricāru.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu redzi - tu runā par specifisku riepu specifiskai nišai. Kā jau minēju, mans kurkulis ar necilām mizām uz apledojuša ceļa pa kuru būtu grūti paiet tikai mēreni svaidīja pakaļu, kamēr līkumos priekša neizrādīja nekādas slīdēšanas pazīmes - kamēr pitons uz trīs riteņiem ar savām Mitas Flash mizām gan mēreni slīdēja, bet viss bija valdāms.

Un kad runā par kaut ko specifisku, tad atkal diemžēl tas kam ir mazāks virsmas laukums, lasīt, lielāks spiediens uz virsmu, uzvar - es savulaik vienu ziemu nobraukāju ar salieķi ar moča ķēdi uz priekšas riteņa; baidos ka tavas naglenes tai ķēdei tikai pienestu ūdeni - ar ķēdi priekšā un kaut kādu vissezonas CST aizmugurē uz noslidināta ledus tas ričuks uzvedās kā uz grants, respektīvi, pakaļa, kuru nospieda 80-90 kilo svars, varēja gribēt mēreni kaut kur aizslīdēt, kamēr priekša turējās kā pielīmēta. Ar ķēdi arī uz aizmugures ripuļa tas ričuks pa ledu noteikti būtu gājis kā pa sausu asfaltu. Protams, ķēde ir neērts variants, bet nu nevarētu teikt ka naglenes būtu daudz labāks

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

Jā. Ar braukt ar moča ķēdi izskatās ir labākais variants. Es padodos

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, tas vienkārši ir atgādinājums tev ka fizikas likumus dārgi velosipēda grabuļi nesalauž lai kā tev to gribētos. Kā jau tu redzi, es dodu priekšroku trīs riteņiem un nevis ķēdei vai neadekvāti dārgām ziemenēm.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

to savu izdomāto fiziku atstāj rajončikam. sapratīgāk būtu vadīties pēc vispārpieņemtas fizikas, un vēlams arī reālas pieredzes. un nemēģināt pievilkt fiziku pie zemas pirktspējas

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kādu vēl "savu izdomāto fiziku" un kāds sakars fizikas likumiem ar kaut kādu izdomātu zemu pirktspēju?! Šajā gadījumā man liekas ka tā zemā pirktspēja ir tev, jo tu atsaucies uz parastām naglenēm - kamēr es uz risinājumu kas pēc darbības principa ir līdzvērtīgs ežiem; ežus tu gan te nez kāpēc nepiemini, laikam pirktspēja par zemu ; man negribētos ticēt ka velosipēdiem tādus neražo.

P.N. Mani fascinē tava smirdēšana par "zemu pirktspēju" priekšā un pakaļā - man nav nekādu problēmu nopirkt naglenes, bet man ir zināmi aizspriedumi pret tādu naudas noraušanu podā + es pārāk labi zinu kā uzvedas naglenes uz mašīnas - lai kā tu te savus pamperbikšu makaronus karinātu, es nemaz nešaubos ka braucot ar naglenēm es atklātu ka fizikas likumi un darbības pamatprincipi nemainās un riepas kas ir labas apledojušam ceļam nenormāli iesūkā citur. Mašīnai es nagleņu nopirkšanu jau esmu pietiekami daudz nožēlojis, ričukam nevēlos, attiecīgi tam varētu nopirkt kaut ko ziemīgāku bet bez naglām.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu klasiska un daudzreiz šeit lasīta rucavas fizika. jo vecāka un nekvalitatīvāka riepa, jo labāk strādā. guļošajs no lūžņiem tūlīt ies garām visiem pamperbikšiem, jo uber tehnologija un aero priekšrocības. labākais ritenis ziemai ir trīsritenis un tt un tā joprojām)))

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nē, tā gan būs Jūrmalas fizika, jo lielākoties tie ir tavi izdomājumi - par cik tu dažādus manus tekstus lielākoties sagrozi tik spēcīgi ka tie vairs nav manējie. Bet šis tavs murgojums - " tā pat kā netic pasakām ka tavas 10+ gadīgas jokogamas ar katru gadu tur arvien labāk" - vispār ir bomba. Desmit plus? Kādi vēl nah desmit plus? Tās riepas, par kurām tu te iesmirdējies, šobrīd varētu būt 5 gadus vecas; pameklēju bildes, atradu ka manās rokās tās nonāca 2018. gada beigās, praktiski nelietotas [iepriekšējo ziemu čoms pāris štukas pa Liepāju nobrauca], bet tas, kam tu kā cietpaurīgs dogmāts nevari noticēt ir mans novērojums ka pagājušoziem, trešajā to riepu sezonā, parastajos ziemas apstākļos [slapjš asfalts], golfs ar tām mizām vairs beidzot neuzvedas kā pīle uz ledus, nevis kā iepriekšējos gadus, kad, piemēram, tādos apstākļos metiens pa nažiem rezultējās aizšļūkšanā ar sabloķētiem riteņiem naglām skrapstot pret asfaltu. Protams ka tas neatbilst tavam dzīves pamatprincipam kas ir "labs ir dārgs, un jo dārgāks jo labāks", tāpēc arī tu manam novērojumam vairāku mēnešu garumā nevari noticēt Pieredze ar uz golfa esošajiem jaunajiem vasaras miķelīniem rāda apmēram to pašu - jaunas riepas laikam pirmo sezonu tiešām jādod lai kāds lohs kas grib pisties tās piebrauc - nu labi, to riepu gadījumā nācās tikai ļoti precīzi noregulēt sagāzumu - servisā visdrīzāk neviens nebūtu tik precīzi noregulējis un tad būtu varēts turpināt braukt ar jaunām riepām kas velk uz vienu pusi...

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Diezgan smieklīgi kad msh citus sauc par cietpaurīgiem dogmātiem

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 3 Atbildēt

Sen vairs nav smieklīgi. Džekam katru dienu cita teorija un apmnēzija un iepriekš stumtām teorijām

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Slinkais, cik tev msh par īri maksā?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

šodien minot vantinieku, atcerējos, ka nesen te viens baidijās neierakstīties gandrīz 2m platā koridorā. šaurākās vietas pie stabiem ir stabili 1.5m....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kurš tad te baidījās par diviem metriem? Tu?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nē, tu. pats rakstiji, ka čakars

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā. Par vienu metru. Nevienā vietā nepieminēju vantenieku lai arī tam pāri braucu divas reizes.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

reku izrādās sen viss ir dabūnams. jautājums tikai vai vajag. nu un protams būs asaras par cenu)))

www.samagaga.com

www.samagaga.com/Category.aspx?Category=DG72

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

www.youtube.com/watch?v=4k_HIa3wi-M

principā pakaļā var uzlikt arī slēpes

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Priekš trīsriteņa neadekvāti liels pagrieziena rādiuss. Ideja interesanta, diez kā tāds uzvedas pie 30 km/h

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

msh rakstīja:

... pēc tam staķikā uzpildīju pudeles, samainīju ķēdi un nomazgāju rokas pēc ķēdes maiņas [un neatstāju tajā pārcenotajā ēstuvē ne centa ] - ... tad aizbraucu uz Viršiem apēst hotdogu, ...

Viršu hotdogs vai tad nemaz nav "pārcenots"?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Šodien braucot pa līdzenu šoseju tika sajustas kaut kādas vibrācijas - paslēgājoties tika nosecināts ka tās notiek tieši septītajā robā; aizdomas ka septītā roba zobrats nodilis, jo vibrācijas uz pedāļiem var sajust tieši septītajā robā un ne sestajā vai astototajā. Ja tā izrādīsies, būs vēlreiz jāpārrēķina pārnesuma skaitļi lai saprastu, palikt pie esošās kasetes vai likt īsāku kaseti un citus priekšas zobratus - ja palikt pie esošās tad būs jāuzsūta jauni zobrati, viena vai divu zobratu dēļ kasete mainīta netiks.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti