Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..18
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Aizbraucu šodien uz Liepāju - pastrādāt, iepirkties, un kad jau reiz svētdienā gadījās braukt uz Liepāju, tad pie viena plāni tika tā iegrozīti lai apmeklētu dievkalpojumu

Mums te viens daiļrunātājs nesen apgalvoja ka "grabažnieks neesot piemērots mūsdienu vajadzībām" vai kaut ko tamlīdzīgu - es teiktu ka velosipēds bez grabažnieka ir kaut kas līdzīgs einuha krānam, derīgs tikai pačurāšanai, ne par velti visi manējie ļoti ātri tiek pie grabažniekiem, lai arī pilnīgi visi sākumā ir tikuši lietoti bez. Divas somas ar instrumentiem, iepirkumiem, un vēl datoru un pa virsu vēl pieci virsdeķi. Es nevarēju saprast kāpēc ričuks ar kravu liekas tik šausmīgi smags kad viņu vajag kaut kur apgriezt tāpēc intereses pēc ar vannasistabas svariem nosvēru atbraucis mājās - izradās ka ričuks sver 22 kilo, bet šodienas bagāža - 18, kaut gan svaru precizitāte liekas bija zema. Pamperbikši gan jau tādas kravas ved ar mašīnu, karbonādes ričuks nevelk...

Brauciens uz Liepāju bija foršs, kā jau parasti, ziņkārīgi un ieinteresēti cilvēki ir visās malās. Braucot uz Liepāju aizdomājos par to dabas parādību ka uz šosejas mani mēdz sveicināt visa veida braucēji - gan salīdzinoši neliels procents no motorizētajiem, bet visu veidu - velosipēdisti, motociklisti, autobraucēji, fūristi - pretī brauc fūre, skatos leišu numurs, "šis noteikti nesveicinās" - TŪ TŪ TŪ un aiz loga redzama sveicienam pacelta roka Liepājā izbraucu no Depo, priekšā krustā iedegas zaļais, aizbrauc divas mašīnas, no pēdējās pasažiera puses loga man māj roka, atmāju pretī - nākamajā krustā sarkanais, piebraucu blakus [savādāk apstātos aizmugurē] - pasažiera ķeblī sēž sievieta manas mātes vecumā un, kamēr bija sarkanais, mani izjautāja Atpakaļceļā Nīcā apstājos pie veikala, iepirkos, kamēr stāvēju laukā ēsdams pildītu kotleti, tikmēr iznāca no veikala leišu pāris un vīrietis, par mani kādus 10 gadus vecāks, sāka mani izjautāt; vispirms runājām krieviski un tad pārgājām uz angļu valodu, norunājām vismaz 5 minūtes. Turpat pie veikala atbrauca daži vietējie sīkie, sākumskolas vecumā - viens saka "foršs ričuks" otrs sāk mani izjautāt "kā tu ar viņu brauc?" Kur nu vēl visādas parastās mazās ainiņas ar cilvēkiem uz ielas.

Nopirku Gandrā savam ričukam Continental RideTour virsdeķi, tādu pašu kāds jau ir priekšā, priekš aizmugures [esošajam Mitas Flash sāni saplaisājuši], 42 zobu priekšas zobratu un Altus sērijas priekšas pārslēdzēju. Ar zobratu bija vilšanās - gribēju 40 zobu zobratu jo ja 42 zobu zobrats vienkārši paceļ visu uz augšu par 2 robiem attiecībā pret 36 zobiem, tad 40 zobu zobrats paceltu par pusotru robu, dodot iespēju ātrumos no 24 līdz 32 man tikt pie pārnesuma skaitļiem kuros ātrums atšķirtos par 1-1,5 km/h. Diemžēl 40 zobu zobrats ir no SLX sērijas un Shimano inženieri priekš SLX izdomājuši jaunu, mazāku skrūvju attālumu... Vēl Gandrs nav uzdevumu augstumos - zobrati ir bet ķēdes aizsargi nav.

Kopējais ričuka noskrējiens šonedēļ - 380 km.

tas ir tiešām amizanti, kad pūsmūža esošais vīrelis bez bērniem, sāk spriest par krāna nelietderīgu izmantošanu. un vēl pa ceļam uz baznīcu. cik atceros, ka baznīca atbalsta krāna izmantošanu tikai čurāšānai un pēcteču radīšanai. bet varbūt esi kādā īpašā konfesijā, varbūt varbūt, es neko par to negribu zināt))

kravnesība galīgi nav tas ar ko lielīties. tas arī nav interesanti. ja tu nebūtu pārsitis galvu, moš atcerētos, ka te bija bildes kad ceļojumos esmu stiepis arī krietni vairāk par tavām china riepām un dažiem altusa gabaliem, bez neērta klasiskā bagažnieka. ar zirgu ratiem arī var aizvest vairāk nekā ar mersedesu, tāpēc jau rati nepaliek vērtīgāki.

baznīca atbalsta arī mazu puiku drāzšanu

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nē.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

msh

ieliec bildes, kā izskatās tavs salieķis tagad?

Godīgi sakot, nedaudz apskaužu, ka vari tā vienkārši aizbraukt pavizināties ar velosipēdu pa Palangu.

Lai es tur brauktu, japlāno brauciens vismaz uz 2 dienām.

Palangas apgabals, manuprāt, ir labāka atpūtas vieta 500 km diametrā.

Ar lielu prieku izlasīju tavus memuārus. Tāds velosipēds nav manā gaumē, vairāk atgādina invalīdu ratiņus, bet kā lieta ko palasīt, paskatīties - super. Tagad darbā nebija ko darīt un gandrīz stundu lasīju šo topiku, pārsvarā tavus komentus - ko uzlaboji, kā nokriti, kur brauci, utt.

Malacis. Neklausies citus, dari to, kas pašam patīk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kuru velosipēdu tu gribi redzēt? Man patlaban ir četri - pitons, lielais, salieķis [stāv iebāzts šķūnītī, bet pa ziemu tas tika beidzot salikts] un tandēms

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: Tur nav tālu jāmeklē. Statistika sen zināma. Galvas traumas gūst 3/4 nokrašoto ciskudriļu.

acīmredzot slinkais 5 gadu vecumā nokrita un dabūja galvas traumu, tāpēc tāda statistika rādās.

Tagad padomā pats, cik reizes pats esi kritis no velosipēda pa visu savu mūžu un padomā, vai tiešām tu 3/4 esi guvis galvas traumas?

Ja jā, tad tas daudz ko izskaidro.

p.s.

tavs komentārs ir gadu vecs, bet šodien tikai to atradu, tāpēc neatbildi. Jautājums ir retorisks. Ceru, ka neesi slimnīcā, jo tu daudz laika pavadīji mājās, bet pēc statistikas lielākā daļa negadījumu notiek mājās.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

satiekaties un sabučojaties. Palangā. saulrietā.

p.s. Palanga ir mistaste

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

Miskaste tā būtu, ja būtu palikusi Latvijas īpašumā.

Vajadzētu vēl Liepāju atdot Lietuviešiem vai Ventspili. No tiem sūdiem viņi uztaisītu normālas, modernas, augošas pilsētas ar plašām tūrisma un izklaides iespējām. Un nevajadzētu pat par mēru kaut kādu korumpantu, bandītu, cietumnieku un zagli kurš fano par krieviem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Diemžēl nākas tev gandrīz piekrist. Tikai gandrīz, jo ir redzams ka šaipus Klaipēdas viss ir orientēts uz tūrismu - attiecīgi Palanga pa ziemu iztukšojas un vēl tuvāk uz šo pusi vienkārši izmirst. Bet savādāk jā - pietiek jau ar to ka izrādās ka no Sventājas līdz pat Klaipēdai [es tālāk par Palangu vēl neesmu braucis] ir asfaltēts veloceliņš, daļa no E10 maršruta, bet pie mums tas E10 maršruts ir sazīmēts pa šosejām, komiski piedevām. Šajā pusē tikmēr jāpriecājas ka no Papes [kas arī ir īstens leišu kūrorts] jāpriecājas ka pa uzzīmēto velomaršrutu kāpās līdz robežai gandrīz visu gabalu ir iespējams nobraukt un tikai kāds kilometrs jāstumjas, braucot ar uz kalnieša bāzētu tandēmu...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Lietuvas labākā pilsēta, manuprāt, ir Kauņa. Arī priekš velosipēda viņa ir ideāla. Ja dzīvot lielpilsētā, tad tur))

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Palangā neesmu bijis. Tāpat kā Jūrmalā. Nespēju iedomāties, ko tur dara.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jūrmalā esi bijis? Nu lūk, Palangā dara to pašu, vienīgi ir dažas vietas specifikas - nav dzelzceļa, nav lielas upes bet ir tilts jūrā un ir visādas atrakcijas. Izmēra ziņā Palanga nomināli ir mazāka par Jūrmalu bet faktiski droši vien neatpaliek - gan tāpēc ka administratīvi Palanga ir gara desa gar jūru līdz pat Latvijas robežai, tb vismaz 20 km, gan arī tādēļ ka faktiski tur ar maziem pārtraukumiem ir sabūvētas vasarnīcas, viesu mājas un viesnīcas līdz pat pāris kilometriem no Latvijas robežas. Un tā kā Palanga nav iespiesta starp upi un jūru tad tā arī var plesties - ne par velti kādus 10 gadus atpakaļ beidzot uzbūvēja [ieplānots tas bija noteikti padomju laikos] jauno Palangas apvedceļu, otro pēc kārtas, jo pirmais jau sen apaudzis ar mājām un dzīvojamajiem rajoniem biezā kārtā.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Lasīt nemāki! Arī Jūrmalā neesmu bijis. Sezonālo kūrortu vietas man nepatīk.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Jūrmala ir lieliska. ziemā)))) vasarā tikai paša pagalms un mežā-kāpās var ņemties. kaut jūra man ir 200m tālu, peldēties es braucu 30km prom no mājām

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kas tur ir, nēēsi kanaalizāciju expluatatācijā nodevis, ka dēļ 200m veselus 30km jābrauc? 30km, tas ir apm Bordelāja vai nu kkāds (leišu piemiistais) Ķesterciems.Vēl varētu būt kāds jaunolaines vai kaigu kūdras purvs.Hmm.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Aiz Ragaciema ir laba pludmale. Bez tizlajiem rīdziniekiem

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu jā,var jau.Kādeiz tajos ciemos ar mašīnu pa kāpām lidz pašai pludmalei varēja pofigā iemaukt.Bet man entuziasms sen pārgājis.Ja nu vienīgi pārreiz sezonā uz V-pili.Tepat starp Vaivaivariem un Pumpupuriem ir ok,šodn pat plūdmale bij svaigi nogrābstīta un samērā silts un tīrs ūdens.Publikas tur samērā maz,pamatā visādi vietējie Assaru oligarhi.Bet nu piem vakar Liepājā gan bija tāds konkrēts automobilzēto Lohu salidojums.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Liepājā tak Sammersaunds, ko tu gaidīji?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā,protams ka narkosaunds.Pats gan pa darīsanām biju ieklīdis.Pa to a9šosseju nācās tikai gabaliņu pabraukt,tur vispābā pzc darījās.Šis ir tas Nākotnes scenārijs- kad massveidā kilometriem ilgi gatavi vilkties aiz fūrēm uz 68 un pēc tam publicē kaut kādu vaidēšanu, kā kāds tur kko nevietā un/vai nelaikā apdzenot un utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

uzbazties apkārtējiem ar savu muzikalo gaumi ir ļoti nesmuki. man likās ka tā parasti tikai krievi dara, bet nē..

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Labāk aizbāzt ausis ar austiņām un pie viena visiem maukt garām pa zāli, ja?

Diemžēl tā tumbiņa atrodas kādus 10 centimetrus no mana kakla līdz ar to man patīkams skaļums ir [apkārtējajiem] diezgan kluss, diez vai būs īpaši skaļāk nekā skaļas velosipēda riepas, ja ne pat klusāk. Tajā pašā laikā braucot pa veloceliņu es pagriežu pāris iedaļas skaļāk, un tiešām palīdz - piebraucot no muguras diviem velosipēdistiem kas aizņem visu veloceliņu, mani sadzird un pavācas malā.

Visbeidzot, man līdz šim likās ka ar kabrioletiem un ar gargabala močiem, tādiem ka Honda GoldWing, brauc viskautkas cits un nevis urļiki...

fckns Reģ.: 29.11.2020
4 3 Atbildēt

Šeit tiešām jāpiekrīt - skaļi mūziku klausās tikai urlapāti vai pilnīgi lauķi, kas nedomā par apkārtējiem cilvēkiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

Jebkurš kas skandē pa visu ielu, kļūst par urliķu, vai tas cabris vai mocis. Tas vnk nav pieklājīgi. Un jā, austiņas ir labākā izvēle. Gan kvalitatīva skaņa gan citiem miers. Dzenāšanai ir izdomāti zvaniņi. Uz īpaši atsaldētiem Var arī uzkliegt. Abus veidus izmantoju pēc vajadzības

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pēc tavas loģikas ar mašīnu arī nedrīkst braukt, arī skan pa visu ielu...

Zvaniņš ir domāts lai brīdinātu par savu klātbūtni cilvēkus kuriem sanāk tuvoties pārāk ātri un/vai kuri nepievērš uzmanību, pamatā, bērni. Vidējais ausis neaizbāzušais velosipēdists vai elektroskrejriteņa braucējs, braucot 5-10 km/h zem mana ātruma pamanās lieliski mani sadzirdēt.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Video labs un prasmes vadīšanā arī labas.

Tik tur ir viens tāds moments, kad priekšā katrā pusē ir cilvēki un autors diezgan ātri izbrauc pa to starpu.

Tur pietika vienam straujāk pagriezties atpakaļ vai paspert soli sāņus un būtu velo crash ar gājējiem.

msh "Zvaniņš ir domāts lai brīdinātu par savu klātbūtni cilvēkus kuriem sanāk tuvoties pārāk ātri un/vai kuri nepievērš uzmanību, pamatā, bērni." Zvaniņa troksnis un reakcija uz to vienmēr nenodrošina pareizu reakciju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu par kuru vietu viģikā ir runa, jebkurā gadījumā, tādās situācijās es vienmēr sadzēšos, nometu robus uz leju un šādus manevrus izveicu ar abām rokām uz bremžu kloķiem, gatavs vajadzības gadījumā mest pa nažiem - situācijā kur neesmu pārliecināts par manevra izdošanos vai nu sadzēšos līdz gājēju ātrumam vai apstājos. Gan jau arī tevis pieminētajā vietā ātrums bija ne lielāks par kādiem 20 km/h.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ā, un vēl - neaizmirsti ka es stabili sēžu uz zema un gara velosipēda kurš aprīkots ar divām disku bremzēm - atšķirībā, piemēram, no sliņķa, kuram ārkārtas situācijā metot pa nažiem jādomā cik stipri drīkst ar priekšu bremzēt, es tādās situācijās bez domāšanas cērtu līdz galam jo no ričuka nolidot es nevaru un uz asfalta priekšas riteni sabloķēt arī ne. Vakar vakarā gadījās par šito aizdomāties, sēžot astē vīram pusmūža gados uz bik ātrāka elektriskā skrejriteņa, kurš brauca apmēram manā ātrumā, bet gājēju bariņa gadījumā raustījās daudz vairāk par mani...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Vakar braucot atpakaļ no Palangas gadījās pāris kilometrus pasēdēt astē kalsnam čalim ar muskuļainām kājām uz šosejnieka. Secinājums - 5-7 km/h ātrāks par mani.

Šodien aizdomājos ka varētu drīzumā uzbūvēt pitonam "sporta" rāmi Tā kā ričuks man ir sanācis modulārs, dažādas svarīgas īpašības tam var izmainīt nomainot tikai daļu no velosipēda. Šajā gadījumā vajadzētu tikai uzbūvēt citu, viegli nomaināmu, rāmi - un rāmis šim velosipēdam ir tikai 40x40 kvadrātcaurules gabals, zem metra garumā, Jaunā rāmja dizaina mērķis būtu lielāks stūres leņķis [grūtāk pagriežams bet stabilāks velosipēds], zemāk novietots ķeblis [dažus centimetrus uz leju varētu iegūt] un slīpāks ķeblis [esošo ķebli vairāk atgāžot uz aizmuguri]. Mīnusi, neskaitot grūtāku pagriešanu un zemāku klīrensu [likumsakarīgi] - ričuks paliktu garāks, jo aizmugures riteni nāktos novietot tālāk. Ja šī doma netiks atmesta tad kaut kad mēneša otrā pusē vajadzētu paprovēt.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nepārtaisi esošo, būvē otru.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es jau arī negribu neko pārtaisīt, tikai uzbūvēt vēl vienu rāmi

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Es arī teiktu, ka labāk ir taisīt visu no jauna. Starpības īpatnības varēs labāk sajust izbraucot uzreiz ar vienu un otru. Esošo izjauks kad sapratīs pieļautās kļūdas un sāks taisīt trešo

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

viņš jau vairākus gadus mēgina pārdot to lūzni. gribētāju biš mazāk par nulli

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet nu ir jau ar lūznis - kapitāli norūsējis ... XZ ko ar to ir darījis ...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Tam ir stūrēšana ar rokām. Konstruktīvi cita tipa.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Slinkais rakstīja: uzbazties apkārtējiem ar savu muzikalo gaumi ir ļoti nesmuki. man likās ka tā parasti tikai krievi dara, bet nē..

Nu jā, kompleksainajam un mazvērtības nomocītajam latvietim vajag klausīties mūziku klusiņām... un vēlams kaut kādā svešvalodā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

tieši ar mazvērtības sirgstošie izmisīgi mēģina piesaistīt sev apkārtējao uzmanību. psihologijas pirmais kurs

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

un tāpēc, kad sarunājas 2 krievi ar 2 latviešiem, saruna notiek krieviski, jo latvietim nav mazvērtības kompleksu.

Latvieši ir mīksti un vāji. Tāpēc viņus pakļāva pat lietuvieši.

p.s.

Es sevi nelieku kopā ar latviešiem, jo man 25% poļu ģēnu, 25% latviešu, bet 50% latgaliešu.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Vai tāpēc tik stulbs?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vakar sastapu šitādus censoņus. katrs min savu ratu. lēni, bet prikolīgi

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ā, un vēl - neaizmirsti ka es stabili sēžu uz zema un gara velosipēda kurš aprīkots ar divām disku bremzēm - atšķirībā, piemēram, no sliņķa, kuram ārkārtas situācijā metot pa nažiem jādomā cik stipri drīkst ar priekšu bremzēt, es tādās situācijās bez domāšanas cērtu līdz galam jo no ričuka nolidot es nevaru un uz asfalta priekšas riteni sabloķēt arī ne. Vakar vakarā gadījās par šito aizdomāties, sēžot astē vīram pusmūža gados uz bik ātrāka elektriskā skrejriteņa, kurš brauca apmēram manā ātrumā, bet gājēju bariņa gadījumā raustījās daudz vairāk par mani...

nu tīri logiski, bremzu effektivitāte ir sastāva svars un pašu bremžu atīstītā jauda. nezinu uz ko tieši tu ceri ar m200 bremzi un plastmasas klučiem uz X2-3 smagāka caurules gabala domātājs atradies

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Nu, ko kasās, es sapratu, ka stāsts ir par smaguma centru, vienam pusmetru, otram pusotra metra no asfalta.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Uz līdzena ceļa, strauji bremzējot, pārrauj pāri stūrei tikai zaļi iesācēji. Smaguma centrs tur nepričom vispār.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ņepričom? Parastajā braukšanas pozā tu bremzējot pakaļas riteni no ceļa pacelt vari?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ja vajag, varu. gan priekšu, gan pakaļu, gan abus varu gaitā paraut pārlecot kokam vai bedrei. maucot lejā pa trepēm arī nekad nerodas riski noraut gurķi. a tu vari? bremzējot gan šie spēki nerodas. pārspežot bremzi vnk sāk bloķēties priekšējais rats. visam pie vainas ir normāla uzsēde, kas dod kontroli un iespēju pārnest smaguma centru.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bremzējot šādi spēki nerodas? Dīvaini gan - ir redzēti kadri no krievu videoreģistratoriem kur kāds ar kalnieti, ieraugot ka ceļu priekšā aizšķērsojusi mašīna, izmisīgi bremzē tā ka pakaļas ritenis paceļas no zemes. Mašīnai bremzējot pakaļu rauj gaisā bet karbonadņikam nerauj...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

tak saku, ar normālu uzsēdi nekas tāds nav. ja stūre ir augsti sacelta, tad jau rodas spēcīga svira kura arī palīdz paņemt gurķi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: tieši ar mazvērtības sirgstošie izmisīgi mēģina piesaistīt sev apkārtējao uzmanību. psihologijas pirmais kurs

Šajā gadījumā tie būs tie kam traucē garāmbraucēju mūzika bet sagādā baudu garāmbraucošo mašīnu motoru spriguļu klaudzoņa. Jeb tie būtu vienkārši liekuļi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pagājušonedēļ tandēms iegāja nākamajā fāzē - no "eksperimentāls" uz "pagaidu". Iemetināju stiprinājumus vēl diviem pudeļu turētājiem un vienam trošu turētājam, un divus trošu stiprinājumus, noamputēju aizmugures danga bremzes lietas, kaut kā diezgan pavirši ar uretopu nokrāsoju. Uretopa mehāniskais jēlums diemžēl nāca ar negaidītu blakusefektu - samainīju ceturtdien pagaidu priekšas ripulim asi no parastās uz Quick Release, piektdien mainīju atpakaļ - jo divatā braucot pa veļasdēlī izdangāto Papes ceļu, nācās vairākas reizes stāties un iecentrēt priekšas riteni - ripulim neliels astoņnieks [varbūt jāsaka - virsdeķim, jo ripulis tika izspieķots], riepas 2,4" kas knapi ierakstās gan rāmī gan dakšā, šķībam ritenim vietas daudz nepaliek. Ar aizmugurējo riteni līdzīgs stāsts, tik ne tik izteikts, jo tur kontruzgriežņiem vismaz ir kaut kādi negludumi, bet nu ja divatā 38x32 kombinācijā no visa spēka uzmin lai kaut kur uzbrauktu, tad riteni šķībi aizraut var; apsveru domu par parastās ass uzlikšanu arī tam. Ar pudeļu turētājiem tikmēr parastais stāsts par sievietēm - bija pateikts lai Gandrā nopērk SKS TOPCAGE - atveda SKS VELOCAGE... Vēl ričuks tika aprīkots ar kāju, bet tā vēl jāuzlabo. Un vēl ričuks tika aprīkots ar otru spidometru uz aizmugures ragiem - veselais saprāts teica ka diviem spidometriem jāspēj iztikt ar vienu devēju, tas arī dabā apstiprinājās. Pa nedēļas nogali sanāca nobraukt kādus 160 km, lielākoties kaut kur ap Papi, un sestdien aizminoties līdz Palangai. Sabiedrības reakcija uz tandēmu ir labāka nekā uz pitonu, laikam tāpēc ka cilvēki skatoties uz pitonu nesaprot kas tas tāds un kā ar tādu brauc, kamēr skatoties uz tandēmu visu saprot... Tandēms brēc pēc klaņiem - kaut kur jāsameklē lietoti klaņi ar maināmiem zobratiem, vieni uz 165 otri uz 175 mm - jaunus pirkt visdrīzāk nav vērts, jo man tāpat tur plānojas specifiska zobratu kombinācija abiem - jauniem zobratiem - un sāku štukot ka būs jāsakombinē īpaša zobratu kombinācija astoņu robu kasetē - 32-11 kasete ir daudz par garu priekš velosipēda ar sūdīgu aerodinamiku, kur sesto robu var reāli dabūt tikai labos apstākļos. Un vairāk par vienu zobratu aizmugurei arī nespīd - mazais zobrats bezjēdzīgs jo lielā riepa nepieļautu mazā zobrata pielietošanu uz lielākajiem kasetes zobratiem, priekšējā ķēde paliks labajā pusē un to uz labo pusi no trijnieka likt netaisos, tā ka lielais zobrats arī atkrīt. Un vēl vajag ģeneratorrumbu, rudens nāk, tikai tādu kas spēj turēt vismaz 100 kilo slodzi...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Golfu piemeklējis šitāds liktenis - tā kā beidzās apskate, tad kaut kas beidzot jāsaremontē - pusrāmis sapuvis, grīdā viens caurums, izpūtēja bikses gofra beigta un labais aizmugures ritenis nebremzē. Kad jau kaut ko dara, tad dara - te tiek mainīts pusrāmis, kur pie viena, kad jau pusrāmis nost, tika samainīta kārba [uz cita veida kārbu, gatavojoties nākotnes motoram] , pedāļu grupa, kārbas spilvens - pie viena arī motora kronšteins un priekšejais kronšteins - un negaidīti nācās arī mainīt motora spilvenu, plauktus un vēl pāris niekus - vēl palicis salikt citu labo pusasi [izdomāju ka pie vienām mokām to varētu izdarīt] un salikt no diviem starteriem vienu, un uzbūvēt kulisi. Izpūtēja remonts saturēs izplūdes kolektora maiņu un jaunas bikses būvniecību, aizmugures bremzes remonts visa kas pieskrūvēts tiltam tajā pusē nomaiņu uz citiem objektiem.

Tikmēr par ričuka tēmu - beidzot gadījās iepazīties ar Arūnu no Palangas; lietuvieti kurš te apkārt braukā ar gulošo divriteni - braucu uz Palangu, šis man radās kaut kur aizmugurē un izdomāja ka viņam vajag mani beidzot dabūt rokā Vīrs uz kādi 55 gadi, tērpies apmēram tāpat kā es, bez ķiveres, parastās sandalēs, 5 gadu laikā ar diviem gulošajiem divriteņiem nobraucis, ja pareizi atceros, ap 50k km. Pa dzelžu tēmu viņam ir patērētāju problēmas - šis vispirms salasījies internetā ļoti daudz par gulošajiem velosipēdiem un arī gribējis pitonu, un atdūries uz to ka tos neviens profesionālis nebūvē un pats uzbūvēt nevar - tā nu nopircis parastu gulošu divriteni. Ričuks nokonfigurēts kā šosejnieks, ar vienu īpatnēju risinājumu, par kādu agrāk nebiju zinājis - lai dabūtu riteņu bāzi līdzīgu kā manam pitonam kopā ar 26" priekšas ripuli, tur ķēde ir iebāzta divās plastmasas caurulēs lai ķēde akurāt netrītos pret riteni - bet riteni, protams, tās caurules ierobežo - teica ka apgriezties braukšanai pretējā virzienā uz šosejas ir problemātiski. Nepiefiksēju no kā rāmis taisīts, dakša no karbonādes, un atkal patērētāju problēma - bremzes tam ričukam danga bremzes, viņš gribētu disku bremzes, bet gatavu priekšas dakšu viņam neviens nepārdod Nopļāpājām Sventājas ceļagalā vairāk par stundu. Bildi neuztaisīju, viņa ričukam kājas nav, nebūtu smuki

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu labrīt, ķēde caurulē ir teju vai pusei pakaļpiedziņas guļošajiem. neesmu dabā redzējis, bet pieņemu ka viņa izcili stulbi grab

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Diezgan šaubos ka tā plastmasa būtu tik cieta lai grabētu; jebkurā gadījumā šosejniekam ar mazām riepiņām to trubu graboņa būtu vismazākā problēma

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

Tu taču ieskaidroji viņam ka jams totāli nolohojās ar šosejas setapu un neko nejēdz?))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas jau tev viņam būtu jāskaidro ka viņš ir lohs - nav klauna kostīma, nav klipšu, nav ķiveres... Ričuks nokonfigurēts atbilstoši pielietojumam un tā spējām - pie vājajām bremzem un lielā pagriešanas rādiusa šoseja tam ir īstā stihija, un tieši tā arī viņš to lieto - aizminas līdz kaut kādai autobusa pieturai Latvijas pusē, atpūšas un brauc atpakaļ. Svētdien pēc manas aplēses viņš nobrauca kādus 75 km.

P.N. Man bija interesanti ieraudzīt viņa pedāļus - izrādās ka Shimano ražo arī kaut ko lietojamu - Shimano Saint grupas platformas pedāļi, teica ka esot ok. Bet nu jā, redzot cik tādi maksā, tiem arī būtu jābūt labiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

da nu beidz. jebkurš tak zin, ka viss kas ir dārgs ir vnk pārcenots sūds (c)

1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..18
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti