- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
GB12 rakstīja:
msh rakstīja:
... pēc tam staķikā uzpildīju pudeles, samainīju ķēdi un nomazgāju rokas pēc ķēdes maiņas [un neatstāju tajā pārcenotajā ēstuvē ne centa ] - ... tad aizbraucu uz Viršiem apēst hotdogu, ...
Viršu hotdogs vai tad nemaz nav "pārcenots"?
Stapr citu, viršos ir labākā kafija un gatavotā pārtika kopumā garšīgāka nekā cirkulī. Ta kā viršu izvēli nesmādējam)))
GB12 rakstīja:
msh rakstīja:
... pēc tam staķikā uzpildīju pudeles, samainīju ķēdi un nomazgāju rokas pēc ķēdes maiņas [un neatstāju tajā pārcenotajā ēstuvē ne centa ] - ... tad aizbraucu uz Viršiem apēst hotdogu, ...
Viršu hotdogs vai tad nemaz nav "pārcenots"?
Pusnaktī Liepājā izvēle ir tikai starp Viršiem un Viadu, un atšķirībā no Viadas, Viršos vismaz ir dīvāns uz kura pasēdēt. Lai arī nesanāca pasēdēt tik daudz cik gribējās jo pārdevēju ieinteresēja mans velosipēds...
eu, dzīvs vai kas? kur tofika apdeiti?))
es te uzbridu vietējam ražotājam. specbiketechnics.com/ru
bet jamam kā tev, nav ne stravas ne kādu citu argumentu par labu guļošajam. vienīgi ierēcu ka viņam analogais spido rāda 45+ ātrumu vienlaicīgi ar knapu pilsētneku apdzīšanu reāli tur izskatās maks 30km/st
www.youtube.com/watch?v=HC4k1e-1NYw&t=370s
es viņu vienu gadu esmu sastapis vienībniekā, un tur viņam bija maks 35, kas ir parasts ātrums.
vispār pēdējā laikā par to daudz domāju, un nonācu pie secinājuma, ka klipšus uz guļošā pilvērtīgi izmantot nemaz nesanāks, jo kad mēģinās vilkt kāju klāt, tad acīmredzot pakaļa gribēs slīdēt no benķa ārā. jeb es kko nesaprotu vai arī nāksies būvēt benķi ar atduri? jo visu laiku tikai spiest galīgi neder. un arī neatrodu kur kāds mītu ilgstoši augstu kadenci uz guļoša. hvz. jādomā vēl. itkā ātrākais, lētākais un vieglāk uzbūvējams ir highracer, bet vienlaicīgi arī nedrošākais. vizuāli un tehniski patīk traiks, bet tas acīmredzot ir lēnākais, un beigās var gadīties vīliens. jo ātrums ir pamatideja. bļe, laikam jāierauj, moš nāks skadrība
Kas notiek? Pamatā braukšana. Nesen apgriezu sesto un septīto zobratu otrādi jo septītajā parādījās vibrācija liecinot ka tas ir padilis - nosecināju ka Shimano ir krāni, varēja tak uztaisīt zobratus uzreiz ar domu par apgriešanu, ar rampām arī otrā pusē un attiecīgām šlicēm, vienīgais ko tas ietekmētu par sliktu būtu viņu peļņa... Vēl sanāca uztaisīt jaunu priekšas lukturi jo vecajam pamanījos nobeigt trīs diodes [70% paša vaina] , uztaisīju banāna formas lukturi ar 40 grādu izliekumu un kaut cik jēdzīgu optiku - secinājums - kā jau likās, tas izliekums ir optimistiski liels, bet nu tam grābeklim vajadzēja uzkāpt - nākotnē būs jāuztaisa 20 grādu banāns.
Par to darboni un viņa braukšanu - atkal salīdzinām pirkstus ar krāniem. Runāsim līdzībās un nolaidīsimies līdz tavam līmenim - vai tava mašīna ir labāka par manējo? Ja tu tā uzskati tad pierādi to ar dragreisa ceturtdaļjūdzes laika izdrukām, savādāk tukša runa Kā minimums viņš brauc ar ērtu velosipēdu kurš iet līdzvērtīgi karbonādes sporta inventāram - nav tūplī iebāzts šaurs ķeblis un nav anālais sekss visu laiku, un nepieciešamība tam pielāgoties. Un tu jau nezini cik jaudīgs minējs viņš ir... Viņa sakarā, kad biju Rīgā, un biju aizbraucis līdz brīvības piemineklim un tur apstājies lai nofočētu ričuku uz pieminekļa fona, pie manis piebrauca kaut kāds krievs un prasīja vai es nepazīstu kaut kādu citu krievu kas arī "tādus taisa"; žēl ka neatceros to vārdu, varbūt par to pašu bija runa...
Par klipšiem, protams, kļūdies. Vai tad uz sava sporta inventāra tev klipšu lietošana rezultējas centienos iestumt ķebli vēl dziļāk tūplī? Vai tomēr - viena kāja velk bet otra stumj, tādējādi pretdarbojoties? Nav nekādu problēmu lietot klipšus un tos arī lieto tie kam nav pret tiem iebildumi. Attiecībā par ķebli - ķeblim ir jābūt ar tādu formu lai no tā neslīdētu ārā - es no sava pitona ķebļa agrāk slīdēju ārā un pirms Rīgas brauciena tāpēc izmainīju formu lai nevajadzētu ik pa brīdim stumdīties uz augšu.
Par klipšiem.un sēdekļiem tev ir "kopsummā" aplams viedolis, taču ņemot vērā tavu miesas būvi tavu attieksmi var arī saprast.
Par sēdekļiem mans viedoklis ir vienkāršs - velosipēds ir transportlīdzeklis un līdz ar to ja tas paģēr lietot specifisku apģērbu, tas ir SŪDS. Man pilnīgi pie dirsas ka tur kaut kādi sportisti lieto specifisku aprīkojumu, es to netaisos lietot gluži tāpat kā es netaisos katru reizi pirms iekāpšanas golfā vilkt virsū nedegoša auduma kombinezonu un likt galvā ķiveri tikai tāpēc ka sportisti lieto tādu aprīkojumu. Un tā nu mēs nonākam punktā kurā atklājas ka, pirmkārt, ērts parasts velosipēds ir ar jūtamu aerodinamisko pretestību - labi, puse no tā "nehuja neiet" efekta ko es izjūtu uz mana parastā ričuka ir dēļ pārāk maza robu skaita, bet otra puse vienalga paliek uz gaisa stumšanu [un man pilnīgi pohuj ka mērkaķa pozā šī problēma pazūd, jo es netaisos uz velosipēda atrasties mērkaķa pozā] - otrkārt, mana pēdējo pāris gadu pieredze rāda ka pat ar Brūku dirsai vienalga ir jāpielāgojas - citu izskaidrojumu es nevaru rast tam ka ar ķebli, ar kuru es pirms 7 gadiem bez problēmām nominos no Nīcas uz Kuldīgu un atpakaļ [217 km] kamēr tagad uz tā paša ķebļa es varu dabūt jēlu šekumu zem 100 kilometriem. Un tā nu mēs nonākam pie galvenā gulošo velosipēdu plusa - ja man jāapzīmē savs pitons kaut kā savādāk, es to saucu par "ātrgaitas klubkrēslu", jo tieši tas tas arī ir - ļoti ērts krēsls uz diviem [vai trīs] riteņiem kas nerada velosipēdu specifiskās problēmas.
Par klipšiem - paldies, bet es netaisos valkāt specifiskus apavus. Varētu vienīgi paeksperimentēt ar kādām siksnām un/vai platformām.
Viss kārtībā, tu esi atradis kas strādā tev, tādā veidā kā te vajag, taču "in general" tavā teiktajā ir visai maz patiesības, jo ja gribi kaut vai skriet pa ielu, specializētie apavi ir ļoti laba un noderīga lieta, tas pats pie "cross country", orientēšanās utml.
Jā 1x 10 gados veicot konkrētu aktivitāti, investīcijas specializētās lietās ir diezgan bezjēdzīga, taču ja kaut ko dari ikdienā, tad situācija būs radikāli citādāka...
fantāzijas par tūpļa izklaidēm atstāj sev, neko par to nezinu. bet jā, tā ir ierasta ierasta taktika ik pa laikam braukt tikai velkot uz augšu, ar abām kājām, atpūtinot kājas. piemērām pēc sprintiem vai kāpumiem. tad arī ir palielinas slodze uz benķi. nonstop griezt ideālu rinķi ir pagrūti un tas ir profu līmenis.
pozīcijas ērtums ir tīkai gaumes lieta. vai tu galvu paliec uz augšu, vai uz leju. rumpja lenķis ir apmērā tāds pats guļošajam un normālam nobriedušam velosipedistam. bet žekam sniegums ir uz pusi mazāks nekā karbona zirgu jātniekiem. nesaprotu kur tu izroc pārliecību par pretējo. atklāta blēdīšanās ar ātrumu arī vedina uz zināmām pārdomām. džeks startē no gala, kur visi brauc ar 15-20, safilmē 10 minūtes kā visus apdzen un uzraksta ka tā bija visu distanci un viss ir kedā. nu gluži kā Mārtiņš no pierobežas
bet tie viņā izstrādājumi interesanti, ja tie vispār ir viņa. būtu vēl interesantāk, ja tie būtu no alumīnija. parastu bleķi es arī pats varu sametināt. teorētiski pat alumīniju varētu salodēt ar stieņiem.
nav jau arī problēma uztaisīt benķi ar atduri priekš krāna :P
Neko nezini par anālo seksu uz sporta inventāra? Nu tad pastāsti cik ērti ar taviem sporta inventāriem ir braukt ar parastām ielas drēbēm kājās, un pastāsti kāpēc Edgars Trankalis, tas rucavnieks kurš aizminās līdz Romai [nepazīstu viņu, ja kas], Kovida Vārda žurnālistam, izprašņāts par to ko vajag ja gribas braukāt ar ričuku garākus gabalus, stāstīja kaut ko par specifisku apģērbu un kaut kādu pretberzes krēmu šekumam...
Par to viģiku, neskatījos, tb paskatījos kādu minūti un neko interesantu tur neieraudzīju. Iespējams ka tev taisnība par tiem ātrumiem.
Tās pakaļas problēmas ir baigi individuālas. Es nekādas problēmas neizjutu, jo ļoti skurpulozi izvēlos benķus un aģērbu. bet zinu daudzus kas bez kremiem lielu nemin. Bruka produkcijas man nav uzticības. Divi čomi tā arī nepierada. Un uz tausti tā produkcija liekas galīgi garām.
Man apnika dirsties, es gribu saprast vai ir vērts slēgt iekšā metināmo, jo kkā pagaidām nerodu pierādijumus guļošā bonusiem. Vai būs taustāms rezultāts ja samainīšu vienu mērkaķa pozu uz citu mērkaķa pozu
Uz tausti... Tu arī viens no tiem kas iedomājies ka ērts ķeblis ir mīksts?
Par ričuku - kamēr neizmēģināsi, tikmēr nesapratīsi
Es esmu no tiem kam pēc 400km pakaļa nesāp un neprasa kremus. Visi mani benķi ir dažādu modeļu specialized. Zzk var dabūt uz testu un visu dienu nobraukt lai saprast kas ir kas. citi atkal nopērk bruku un gaida kad jams pielāgosies viņu pakaļai. Un daudzi to arī nesagaida))))
Kā, man likās ka neizmēģināsi nesapratīsi galīgi nav tavs redzējums uz dzīvi
Ikdienā braucot pakaļa pierod, bet patiesība ir tāda ka velo beņķis nav sēdēšanai. Tas tikai tā liekas, ka uz tā sēž, tas ir atbalsts un kad kājas pierod tad vairs uz pakaļas neatbalstās un nekas vairs nespiež. Tas sieviešu velo taisa ērtos beņķus, jo sieviešiem šo momentu neieskaidrot.
Kanibāl, tu piemirsi likt priekšā vārdiņus "sporta". Tie ir sporta velosipēdi uz kuriem atrodas mērkaķa pozā uz kuriem attiecas tavi teksti. Uz velosipēda uz kura sēž ar daudzmaz taisnu muguru tāda lieta neattiecas, neviens uz tāda nevēlas taisīt visu laiku anālo seksu ko apraksti, visi stabili sēž - gan uz daudziem ir ietekmējusies tā tevis atkārtotā pseidosporta propaganda, un tā nu nākas redzēt daudzus "pilsētas" konfigurācijas kalniešus ar pārāk zemiem ķebļiem, uz kuriem sēdošajiem kājas pedāļu augstākajos punktos ir saliektas par 90 grādiem vai pat vēl mazāk. Nebaidies, man visiem velosipēdiem kopš es pirms 8 gadiem atklāju ka velosipēds var būt arī praktisks transportlīdzeklis, ne tikai pseidosporta huiņa, ķebļi ir tikuši noregulēti pareizi - tā ka sēžot stabili un ar visu svaru, pedāļu zemākajā punktā kāja ir izstiepta taisni - jo tādu joku kā celšanās kājās es nepiekopju. Tieši ar šāda augstuma brūku es toreiz izbraukāju to Kuldīgu, bez jebkādām problēmām ar pakaļu, un tieši šādi es arī pamanījos vēlāk tam ričukam mēreni [ne tā ka ietekmēja braukšanu, bet pietiekami lai būtu redzams] saliekt padomju ražojuma vaļējo rāmi - jo ar visu svaru sēžot uz ķebļa dajebkādi negludumi nebija ne sāpīgi, ne nepatīkami, tajā skaitā ja gadījās paņemt uz grants kārtīgu veļasdēli uz 25 km/h, tā ka ausīs rīb.
Sieviešu velosipēdiem liek platos ķebļus [kas nav ādas, nav ērts, tā ka nebūs "ērtie"] tāpēc ka uz tiem sēž ar daudzmaz taisnu muguru. Atceries - jo taisnāka mugura, jo platāks ķeblis.
Šaurie sēdekļi ir domāti mērkaķa pozai, mērkaķa pozā braukt netaisos, punkts. Kas notiek kad šaurais ķeblis tiek izmantots normālai pozai, zinu pārāk labi, tāpēc pat netaisos mēģināt to tavu spešalaizd lai atklātu ka rezultāts ir spešalaizd jēls šekums.
Muļķības, kā reiz ir tieši otrādi. Sēžot ar taisnu muguru kājas neiztaisnojas un ar ceļiem sitas pa zodu. Nevajag pirkt BMX velosipēdus, tie tiešām nav gariem gabaliem. Esi vienkārši palicis vecs un slinks tāpēc meklē kā ērtāk iekārtoties guļus pie TV.
Ā, un mērkaķa pozā tās sitas nevis pret zodu bet pret vēderu? Nu tā sanāk pēc tavas loģikas Vispār pastāstīšu tev noslēpumu - parastiem velosipēdiem sēdekļa augstums ir regulējams, un ja truba ir par īsu, to var nomainīt uz garāku. Un tagad, tā kā tu neko citu bez BMXiem neesi redzējis, ielikšu tev trīs bildes ar maniem velosipēdiem kuriem noregulēts sēdeklis atbilstoši manam 1,95m garumam - lai to panāktu lielajam ričukam ir salieķa sēdekļa truba, salieķim truba kas sastukāta no vienas salieķa trubas un vienas vidēji garās parasta ričuka trubas, un tandēmam garākā truba uz to resnumu ko izdevās nopirkt, kura tur ir savā pilnā garumā.
Un ko tu ar to gribēji pateikt? Teicu taču, ka sieviešu velosipēdiem sēdekļi ir par zemu. Kā reiz arī bildēs redzams, ka brauc ar augumam neatbilstošiem velosipēdiem(bērnu) un esi tos pāraudzis no kā arī mērkaķa poza. Stūrei ir jābūt augstāk par sēdekli.
Visbiežāk vaina ir resnā šekumā, nevis benķī))) biezs audu slanis liedz gurnu kauliem sasniegt benķi un tas viss beigās saberžas. Un vēl, arī spešam ir dīvāni priekš nemērkaķu pozām
Ja ar vienu risinājumu problēma ir bet otru nav, tad problēma ir risinājumā nevis cilvēkā. Tajos laikos kad es braukāju apkārt pa Liepājas rajonu ar parastiem ričukiem es svēru vismaz piecus kilo vairāk nekā tagad. Jebkurā gadījumā ādas ķeblis ir labākais risinājums parastam velosipēdam, jo nav mīksts bet pielāgo savu formu. Tieši tas pats variants man nejauši ir sanācis pitonam - tur ķeblis ir pilnīgi ciets, bet siksnas nostaigā un pielāgojas formai, un tā nu man ir pilnvērtīgs atbalsts visā ķebļa garumā
Pitonam nav ķeblis. Tas ir hamoks
"hummock" latviski tulkojas kā šūpuļtīkls, un nē - nav tas nekāds šūpuļtīkls - darbībā tā ir cieta, nekustīga virsma - vien tāda kas ir pielāgojusies manas pakaļas un muguras formai. Ja notiek kaut kas tāds kas šo regulējumu izjauc - teiksim, es izņemu to jostu jo jāmetina rāmis - tad pēc atlikšanas atpakaļ atliek tikai bišķi pakratīties pa bedrēm un ķeblis jau ir ieņēmis pareizo formu. Rezultātā nekas netiek nospiests, ja gadās kratīties pa brutālām bedrēm, izpaliek sajūta ka kaut kādas muguras daļas saņem izteiktu sitienu, jo sitienu dabū vienādi visa virsma no gurniem līdz ceļiem visā platumā - un tā kā ķeblis satur mašīnas drošības jostas, kurām paredzētā izturība mērama tonnās un kuras nestiepjas, tad attiecīgi no mīšanās spēka ķeblis nekur nepadodas.
Šodien paņemot palīgā kolēģi un kaimiņu tika iecelts turbiķis - pirms tam golfs pastāvēja dažas dienas ar tukšu motortelpu un es bik padarbojos ar smilšu balonu, cīnoties ar rūsu. Jautrākais priekšā stāvošais pasāciens - sakombinēt miljonu dažādu trubu...
Nedēļu atpakaļ ričuks mani normāli uzmeta. Sestdienā izbraukāju Palangu, bija ļoti foršs brauciens - svētdien no rīta sataisījos aizbraukt uz dievkalpojumu, izbraucu uz šosejas, atčaknos ka kaut kā baigi mīksti priekšas dakša uzvedas - jā, kā tad, salūzusi, tikai šoreiz pamanījusies pa kluso; parasti kad aizlūzt tad pirmā pazīme ir čīkstoņa. Nu neko, griezu atpakaļ [tik pēc tam atčaknījos ka pusautomāts 50 metrus no šosejas 6 km tālāk būtu bijis viena zvana attālumā] un aizgāju uz dievkalpojumu tepat, pēc tam sadalīju ričuku reizinātājos un pieķēros nopietnāk tai lietai
1) No nulles uztaisīju priekšas dakšai to galu kas pievienojas stūres savienojumam. Pēc kārtas izgriezu augšu, apakšu, ārējos sānus, iekšējos sānus un līdzšinējās sagraizītās 2 mm kvadrātcaurules vietā iemetināju sānus kas izgriezti no 3 mm bleķa. Iekšā iemetināju pastiprinājumus lai sasietu kopā ārpusi ar iekšpusi, un vēl kaut kādas šuves no iekšpuses sametināju, un vēl ārpusē pa virsu pret stūres savienojuma kvadrātcauruli uzmetināju katrā pusē divas blakus esošas [lai būtu trīs šuves, nevis divas] 2 mm biezas strēmeles kā pastiprinājumu. Nu ja šitas salūzīs tad jātaisa pašnāvība Kaut kur tālāk gan kaut kas lūzt varētu, šitas gals tagad noteikti ir daudz stingrāks nekā bija līdz ar to kaut kas cits noteikti gribēs locīties. Vēl pie viena noamputēju vienu bremzes trubas stiprinājumu un tā vietā uzmetināju divus citus, un uzliku dažas šuves dažām aizdomīgām plaisiņām.
2) Pie vienām mokām izdomāju tikt galā ar priekšas pārslēdzēju. Kādu laiku atpakaļ apgriezu monobloku otrādi, ieguvums bija klaņi vienādā attālumā no rāmja kas bija tas ko centos iegūt - blakusefekts bija tas ka pārslēdzējs praktiski nebija spējīgs aizsniegt trešo zobratu, viss tas čemurs pārvietojās viena zobrata tiesu, septiņus milimetrus, uz āru. Sākotnēji gribējās nopirkt garās skrūves un pārskrūvēt zobratus uz iekšu, tad sapratu ka tas nav vajadzīgs un jāatstāj kā ir, tikai jāpārnes pārslēdzējs uz āru. Un tā kā man nejauši gadījās dabūt pārslēdzēju kas paredzēts 31,8 mm trubai, nevis 28,6 mm, kuram bija jāliek apakšā starplikas lai tas turētos, tātad sameklēju 32 mm trubiņu un to piemetināju, kādus 5 mm uz āru, lai dabūtu nepieciešamos 7 mm.
3) Beidzot saņēmos un izmainīju stūres leņķi - rāmī aizgriezu stāvābolu stiprinājumu, paliecu uz aizmuguri un piemetināju. Cik daudz tas izmainījās, uz aci pateikt nevar, bet uz izjūtām var. Ieguvums ir tieši tik, cik vajadzēja - uz izjūtām nevar manīt ka būtu palicis grūtāk stūrēt [lai arī noteikti ir], toties var manīt ka ričuks ir palicis stabilāks
Kas vēl drīzumā jāizdara - jāpārtaisa kāja - jāpievieno vēl viens magnēts lai to noturētu arī izlaistā stāvoklī, un tā jāsaīsina - gan tāpēc ka tagad līdz ar stūres leņķa izmaiņu tā ir palikusi vēl vairāk par garu, gan tāpēc ka es vēlos izmēģināt pēdu siksnas , bet tas nozīmē nepieciešamību varēt apstāties uz rokām - vēl pirms stūres leņķa izmaiņas ar rokām atsperoties uz kājas uzlikt nevarēju, tāpēc jāuztaisa tā lai tas nebūtu problēma. Un tāpēc arī magnēts, jo no tik īsas kājas tas velosipēds ļoti gribēs nokrist. Jāpārjauc brīvrumbas mehānisms; savulaik par daudz sasmērēju, mēdz pārlekt, tas jānovērš. Jāsamaina aizmugures dangs. Jāsalabo un jāuzlabo tumbiņas lādētājs.
Pārdomā konstrukciju principiāli. Audzēt cauruļu biezumu ir strupceļš
Nu, tas tak ir tāds kā pilotprojekts. Kad būs visi mezgli noslīpēti, viņš pārdos patentu, vai pasūtīs metālapstrādes firmām detaļas no pareizajiem materiāliem ;) Kas attiecas uz dievkalpojumu, tad diez vai Dievs labvēlīgi vēro cilvēkus, kuru dzelžu kastes ir tādā nekārtībā, kā attēlā redzamā ;)
Normāls kultūrslānis!
Jā, es arī neizprotu, par ko tur šausmināties. Pašam garāžā daži tādi plaukti/galdi ir. Pāris reizes gadā ienāk iedvesma un nokopju, bet tā - kamēr es zinu, kur ko paņemt, man netraucē. Vispār aizdomājos par šito, ka man vajadzētu kādu 800-1000m2 lielu angāru, lai es visus savus hobijus varētu uzturēt tādā sterilā kārtībā, lai Dievs uz mani labvēlīgi skatītos. Bez diršanas, ar 600 kvadrātmetriem man būtu par maz. Pēc imzz domām, man laikam jādeg elles ugunīs
Galvenais ir orientēties kur kas stāv/mētājas))))
vienkārši vajag taisīt bildes uz smuka fona - mauriņš, tīra sega utml - tad te neviens nešausmināsies par apakšā redzamo kultūrslāni vai miskasti, bardaku ...
nav neviena sakarīga priekšrocība. vnk for fun.
Slinkais, iemācies tak vienreiz ielikt jūtubes viģikus, nav nemaz tik grūti - vajag tik nospiest to ikonu "Pievienot video" un iekopēt saiti
Bet kad jau reiz tu te esi uzradies, man tev ir divi jautājieni. Pirmais, Shimano 4 virzuļu supportiem virzuļi ir mazāki nekā 2 virzuļu supportiem? Otrais, pirms sākt mīt pilnā slodzē, cik ilgi tu iesildies minoties ar mazāku slodzi un vai iesildies kaut kā īpaši?
Nevajag tev 4 pot, nemaz nesāc))) parasti xt ar metal klučiem ir saprāta griesti.
viss ir no apstākļiem. Ikdienā pirmo pusstundu iesildos un ir labi visai dienai, kaut 200 vai 300. Kad gonka, iesildīties nevar, atpalikt arī nevar, sanāk pilnā ručkā dod uzreiz, un ir pakaļā. Pirmos 20km mirsti, uz 30 nomirsti pavisam, pie 40 sāk vērties otrā elpa,
Kaut kad tālākā nākotnē gan jau iziešu Pitonam priekšā uz četriem virzuļiem, bet par to nav runa. Man vienkārši galvā stāv no galvas neizmetama doma par disku bremzēm uz divu riteņu aizmugures tilta, un es prātoju par to vai parasts Shimano kloķis divus supportus pavilks ar adekvātu diapazonu. Internetos salasīju ka pa lielam visi Shimano kloķi darbojas vienādi, tb ražotājs pats atļāvis maisīt visu kopā - un tikko pat ieraudzīju ka viens ražotājs piedāvā bremžu dalītāju lai no parasta Shimano kloķa vadītu abus supportus priekš invalīdiem. Jebkurā gadījumā, kā tad tur ir - tie četru virzuļu supporti diametrā ir mazāki nekā divu virzuļu supportu virzuļi?
Par iesildīšanos prasu, jo prātoju cik pareizi ir nobraukt pāris kilometrus vidējā slodzē un tad dod pilnu slodzi. Pirms nedēļas bik samocīju labās kājas celi, gan jau pēc remontdarbiem vēl nav par 100% notrapīts vidusass attālums un gan jau labā kāja kādu kripatu garāka par kreiso un attiecīgi tās celis cieš pirmais. Vakardien izbraukāju Palangu - viss normāli ejot sestajā robā; septīto gan labāk necensties izspiest.
Pāris kilometri nav nekas. Pa labam, iesildīties vajag pirmās 15_20 minūtes. Bet nu tev tā pilnā ručka ir tāda kā citiem iesildīšanās, moš tad nemaz jautājums nav aktuāls.
Divi suporti uz viena roktura nav nekas neiespējams. Ir redzēti tādi setapi. Tikai visam jābūt stingram, lai var lietot ar mazām kluči disks atstarpēm
Kožļāt un likt mutē kura nesaprot ir neproduktīvi))) palūri piemērām g60 bremzes. Divi mazāki virzuļi bremzē labāk nekā viens līdzīga diametra, pat uz tā paša bremžu kluča. Bet velo gadijumos 4pot kluči ir divreiz lielāki
Es neko nekošļāju un necenšos iedabūt tavā mutē, es cenšos no tevis kaut ko izdabūt ārā Mani vienkārši interesē vai priekš tā, lai četru virzuļu supports pārvietotu savus klučus tikpat tālu kā divu virzuļu supports ir jāpārvieto divreiz vairāk eļļas vai nē. Internetā atrodamās bildes būs neko neizsakošas, četru virzuļu supoortu dabā aptaustīt bez tā pasūtīšanas laikam nesanāks, jo diez vai kāds Liepājas veikals tur plauktā 120e+ vērtu bremzi.
Reku paliela apjoma 2 custom suportus darbina ar vienu rokturi.
m.youtube.com/watch?v=ggMO-AV5RpE
Moš vnk pieliec arī otru 200 suportu. Būs gan lētāk gan tehniski interesantāk
msh rakstīja: Es neko nekošļāju un necenšos iedabūt tavā mutē, es cenšos no tevis kaut ko izdabūt ārā Mani vienkārši interesē vai priekš tā, lai četru virzuļu supports pārvietotu savus klučus tikpat tālu kā divu virzuļu supports ir jāpārvieto divreiz vairāk eļļas vai nē. Internetā atrodamās bildes būs neko neizsakošas, četru virzuļu supoortu dabā aptaustīt bez tā pasūtīšanas laikam nesanāks, jo diez vai kāds Liepājas veikals tur plauktā 120e+ vērtu bremzi.
reku pav 120 naudas jāizdod. deore augša pa lielam tas pats xt zemais gals
www.bike-discount.de/en/shimano-deore-br-m6120-disc-brake-1000mm-front
Nu ko, atklājam ziemas sezonu. Lai arī sniega praktiski nav, un apledojums arī praktiski nav, izdomāju ka nav īsti vērts turpināt braukt uz diviem riteņiem līdz brīdim kad pa ceļam uz darbu būs vismaz vienreiz jānoliekas, jo nav jau pagājušoais gads - pagājušoziem es centos braukt pēc iespējas vairāk uz diviem riteņiem lai iemācītos braukt uz diviem riteniem - vairs tas nav īsti saistoši
Bet tā no sākuma, kopš pēdējā posta - nepilnu mēnesi atpakaļ gadījās samocīt labo celi - beigās atkodu, kāpēc - ričuka izārdīšana, kā parasti, noveda pie nepieciešamības atkal atrast pareizo vidusass vietu, un es to nebiju uzķēris- vidusass par tuvu traumē ceļus, un tā nu tas notika... Nu neko, spēcīgi samazināju apkārtbraukāšanu, un izdomāju pie viena beidzot paprovēt pēdu siksnas. Pie pedāļiem piesietas kājas jūtami uzlaboja stabilitāti horizontālajā plaknē - pie viena lika mācīties jaunas prasmes - pirmajā Palangas braucienā ar siksnām divas reizes gadījās publiski nolikties cenšoties apstāties.
Šonedēļ izdomāju atgriezties pie trīs riteņiem, tad nu to tehniski vajadzēja izveikt, Divu riteņu pakaļas dakša vairāk kā pusgadu bija nostāvējusi vienā telpā uz skapja, tā tika izvilkta, riepas piepūstas, un pēc tam dakša tika uzlikta kopā ar grabažnieku. Grabažnieks pirmo reizi satikās ar tumbiņas plauktiņu/karoga turētāju [abi dala grabažnieka augšējos stiprinājumus] , bet pa lielam ir ok. Dakšai vajadzēja risināt divus iztrūkumus - spidometram devēju pārvietot no pakaļas riteņa uz priekšas, lai vairs nevajadzētu čakarēties ar devēja pārvietošanu, un uzlikt aizmugurē kaut ko sarkani spīdošu, bez kā uz šosejas rādīties netaisījos - attiecīgi tika sameklēti vecie lukturīši, viens no tiem salīmēts, uztaisītas jaunas stiprinājuma skavas lai tos nostiprinātu iekšpusē blakus rumbām . Pēc vairāk kā pusgada un sešarpus štukām uz diviem riteņiem no sākuma bija ļoti savādi - lai arī statiskā stabilitāte ir laba, dinamiskā stabilitāte ir slikta un pietrūkst aizmugurējās bremzes, bet nu, viens brauciens līdz Palangai un sāku pierast. Iet arī jūtami smagāk nekā ar vienu aizmugures riteni. Stabilitātes sakarā es prātoju, diez cik labāks par trīs riteņu pitonu ir parasts delta veida trīsritenis - pitona mīnusi ir tas ka kājas groza stūri līdz [ja stabilitātes rezerve uz kādu pusi ir maza, tas ir diezgan kritiski] un tas ka līkumā priekšas ritenis aiziet uz iekšmalas pusi, paraujot līdzi stabilitātes trīsstūri kurā smaguma centram jāierakstās lai neapkristu. Bet nu pa lielam pieraduma un treniņa jautājums - es biju jau aizmirsis neomulīgo sajūtu ko rada slīps ceļs, un to neomulīgo sajūtu kas rodas tad, kad var līkumā sajust ka iekšmalas ritenis atslogojas - no otras puses, pagājušoziem darbā mēdzu iebraukt uz kādiem 20 kmph, ņemot asus līkumus uz diviem riteņiem. Trīs riteņu pitona profesionāļa līmenis laikam būtu pirms līkuma ar asu rāvienu uz pretējo pusi uzraut ārmalas riteni gaisā un tad izņemt līkumu uz diviem riteņiem un ne nokrist ne atkrist procesā atpakaļ...
Trīs riteņiem ir arī vēl pāris praktiskas dabas neērtības. Ričuks nu ir par platu vienai otrai vietai. Lielākā vilšanās bija Sventājas mērkaķu tilts - tas sasodītais tilts radās esam par šauru - tas ričuks noteikti ierakstītos starp margām, ja ne vien virs tilta klāja nebūtu brusas pie kurām margas ir piestiprinātas, un starp kurām attālums ir bik par mazu. Otrs mīnuss - katram gadījumam aprīkoju ričuku ar slēdzeni - atšķirībā no divu riteņu pitonu, trīs riteņu pitonu reāli kāds pietiekami garš indivīds var aizdzīt bez īpašām prasmēm.
Sāku arī morāli nobriest beidzot uzbūvēt stiklašķiedras dubļusargus.
Es pareizi saprotu - klipšu pedāļi un normālas kurpes ir vipendrons sportistiem vai kā nu tu tur viņus saukā, bet pedāļu siksnas, no kurām īsti nevar tikt laukā, ir pats labums?
Parādi man tankus vai zābakus ar klipšiem Un par to ārā tikšanu, neaizmirsti ka es braucu ar velosipēdu uz kura zemi var aizsniegt ar rokām - attiecīgi uz diviem riteņiem ārā tikšana ir ar vienu roku bremzējot atspiesties uz otras rokas un apstāties, nolaist kāju un uz tās nolikties un tad piecelt muguru no ķebļa un atsprādzēt kājas; par to kā tas ir uz trīs riteņiem laikam nemaz nav vērts stāstīt Problemātiskāka ir piesprādzēšanās jo jānotrāpa pēdām pareizā poza - droši vien kaut kad vajadzēs pārvarēt slinkumu un uztaisīt platformas.
msh un viņa šroti + salieķis
Nu, tad uz priekšu...