Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Mans auto rūsē, ko darīt?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Par un ap auto rūsēšanu. Kāpēc automobiļi rūsē, kuri auto rūsē vairāk? Ko vajadzētu darīt? Uzdod jautājumu vai dalies ar savu pieredzi!

 
1 2
ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
2 4 Atbildēt

Savulaik man bija BMW 7.sērijas 1996.gada, ar virsbūves indeksu E38. Pirms iegādes auto tika rūpīgi pārbaudīts un tika secināts, ka tas ir orģinālajā rūpnīcas krāsā. Manā īpašumā viņš bija 7 gadus un ne reizi netika viņš krāsots un viņam pilnīgi nekur nebija rūsa. Braucu gan ziemā, gan vasarā. Taču kaimiņam bija 2001.gada Ņiva un viņš viņu metināja un krāsoja katru gadu, bet viņa tik un tā bija no vienas vietas uzpūtusies no rūsas.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 4 Atbildēt

Krāsošana ar baloniņiem neskaitās.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 1 Atbildēt

Nē, Ņivu viņš krāsoja autoservisā.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Bija reiz VW Vento, kā arī no vectēva pārmantoju Golfu MK2, kuriem patika rūsēt. No vectēva arī pārmantoju tehniku, kā rūsu sākotnēji apturēt - ar skudruskābi sasmērējot rūsējošās vietas. Tā reaģē ar dzelzs oksīdu un aptur to oksidēšanos, rezultātā rūsēšanas vieta kļūst tāda sudraboti pelēka. Vienīgi, dziļākai rūsai gan jau nepieciešama kārtīgāka iejaukšanās un izslīpēšana. Protams, arī pēc skudrskābes lietošanas to vietu jāapstrādā - špaktele, krāsa u.t.t. pēc vajadzības, lai neatstātu atklātu iepriekš rūsējošo vietu, jo ūdens, sāls un gaiss tiks klāt, sāks rūsēt atkal. Lai gan vectēva Golfs bija sudraboti pelēks, tad i nemaz krāsot nevajadzēja.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
5 0 Atbildēt

Tagadējais auto profilaksei ir ticis vests uz Krown apstrādi. Katru otro gadu.

Vecajiem auto kādreiz Movil+eļļa tika lieti sliekšņos. Pēc pārmetināšanas un šādas apstrādes nerūsēja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 2 Atbildēt

Neviens no maniem auto tā kārtīgi netika rūsējis, nevienam auto neko papildus ar virsbūvi nedarīju. Ar visiem auto esmu braucis max 3 gadus.

Mana pieredze pierāda faktu, ka nesistie bezavāriju auto - principā NERŪSĒ.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
6 0 Atbildēt

izņemot Mazdas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 2 Atbildēt

Neticēsi, LV pirktā MAZDA 5 nekad nebija sista, auto vismaz 6 gadu vecumā, ekspluatējot gan ziemā, gan vasarā utt., nebija pilnīgi neviena rūsas pleķīša.

Nelabojams Reģ.: 04.04.2016
3 3 Atbildēt

Pārdot un nodzert.

sirga Reģ.: 29.10.2002
4 2 Atbildēt

aizņemties un atkal piemesties

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Īstenībā dažiem modeļiem baigā laimes spēle. It kā vienādos apstākļos ekspluatēti un vienādi nekopti viena modeļa un viena gada auto var krasi atšķirties. Kurš sācis rūsēt tas to turpina. Drošvien atkarīgs no rūpnīcas krāsojuma. Ja ar auto brauc diendienā, tad tas pat ir labāk, kā stāvot pa ziemu garāžā.

Krown Reģ.: 30.01.2017
7 1 Atbildēt

Ļoti lielu nozīmi ir tam, vai auto ir bijis sists vai nē, kautvai nedaudz! Un pat tāds fakts, kur viņš lielāko laiku stāv( pa nakti mājās, pa dienu pie darba) Ja tā ir zeme, zāle-rūsēs stipri ātrāk, ja tas ir betons, asvalts , tad lēnāk, jo mitrums no apakšas nav tik liels!!

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 1 Atbildēt

Man ir 2007.g. Mazda2, kuru septembrī nopirku ar 285 000 nobraukumu (pa LV, oriģināls). Mašīna nav sīsta. Rūsa pavisam minimāli, meistars arī teica, ka nekas pašreiz nav jādara, vienīgais pirms nākamās ziemas vietas, kur kaut kādi sīki aizsākumi ir, rūpīgi iztīrīt un apstrādāt.

Tas tā, par rusējošām Mazdām runājot

Krown Reģ.: 30.01.2017
3 0 Atbildēt

Pēc pieredzes spriežot jābūt pārmetinātām arkām, sliekšiem! Mums bija klients ar 2006.g. Mazda 6 , teica lai mēs ievērtējam cik labā stāvoklī ir auto, kad ar magnētu sākām ievērtēt, tad izrādījās daudz kur bija špaktelis...

Bet mēs nesakām , kad tas ir par Jūsu auto..tpu tpu tpu..

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Pēc CSDD datiem spriežot, nekad vairāk par 1 nav bijis par rūsu. Iepriekšējais īpašnieks neko tādu neteica, un pa priekšu serviss, tad meistars, kuram uzticos, nekādas tādas pēdas neatrada.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Mazda 2 ir Fords

Nortel Reģ.: 16.03.2007
6 0 Atbildēt

Ja par mazdu rūsēšanu, tad tā ir katastrofāla. Bija kādreiz 626, tai visa apakša bija rūsā. Servisā vēl prasīja vai nav slīkonis. Kautkādus gadus atpakaļ skatījos vienu Premacy. Pēdējā ražošanas gada, ar 1.8 benzīnu, gandrīz max komplektācijā. Tehniski ideāla. BET virsbūves apakša pa perimetru !!! rūsā. Arkas, sliekšņi, durvju apakšas. Sliktāk ir tikai ar Hyndai, tiem rūsa lien cauri pat orģinālajiem virsbūves paneļiem.

Krown Reģ.: 30.01.2017
2 1 Atbildēt

... un ja tas Premacy saimnieks būtu izpūtis katru gadu pie mums, viņš ar vēsu prātu būtu pārdevis to autiņu un arī jaunais saimnieks tādu labprātāk pirktu, ne par velti Kanādā 30 gadus Krown apstrādā ap milj auto!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

Lielā daļā Kanādas klimats ir ļoti sauss, tur nekādas apstrādes nav vajadzīgas. Albertā lapas kompostā pat nepūst.

p.s. mazas rūsas apturēšanai jau vairākus gadus sekmīgi lietoju Rust Stop.

Krown Reģ.: 30.01.2017
2 0 Atbildēt

Ontario ir konkrēti tāds pats laiks kā pie mums un vēl bargāks, kur sāli kaisa divreiz vairāk kā pie mums!

Rust stop ir ukraiņu radīts produkts, kurš reģistrēts kanādā un viņam nav apstrādes centru, varbūt pāris kaukur...

Bet galvenais ir kad vismaz cīņa ar rūsu notiek!

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
12 0 Atbildēt

Bildē izskatās pēc ierastās "stihijas", kad sasnieg sniegs tur, kur visi cauru gadu mauc ar vasaras riepām... Sniegs 2-4cm, bet viens jau grāvī

Krown Reģ.: 30.01.2017
1 0 Atbildēt

Bilde ir no Kanādas krown feisīša, žēl kad nevaru ielkt bildi no sava tel.. būtu labās! Īsumā apmēram ir tā, no rīta itkā ok, spīd saulīte ārā ap nulli +1, kad izbraucām no Krown rūpnīcas ap 16.00 bija -14, konkrēts putenis un nereālākais vējš...

Tāpēc pie viņiem sāli kaisa gan graudos, gan šķidro un tā nežēlojot!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 2 Atbildēt

Rūsa apakšā ir sūds. Brauc, kamēr nav caurs. Tad lielumu nokasi, nopūt ar melno sūdu kārtīgi, nobrauc 10km pa putekļainu grants ceļu un uz pārdošanu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
15 0 Atbildēt

Kad mans auto rūsē, es viņu metinu.

Visādās reklāmās jau skaisti māk visu ko pasniegt, bet, MANUPRĀT, ja reiz tā rūsa ir iemetusies, nekādi vaski un tamlīdzīgi puņķi vairs neapturēs NEKO. Bija man senāk īpašumā Volvo, kam prasījās stūres reiku restaurēt, līdz skatei, kamēr braucu pielejot 0,5l eļļu mēnesi pastūzim, tad apakšā pavērās skaists skats - visa grīda līdz pakaļbalkai ar hidraulisko eļļu, ne tā ka pilētu, bet visas mastikas, vecās rūsas utt, bija ļoti skaisti sakonservētas. Tā, lūk, bija tiešām krietna pretrūsas apstrāde. Senāk vīri vārīja atrabotku kopā ar nigrolu un lēja sliekšņos, a tagad ir kantori, kas piedāvā kautkādu vasku uz ūdens bāzes (!!!) un stāsta - tas izspiežot ūdeni un neļauj rūsēt...

imzz Reģ.: 27.02.2015
7 1 Atbildēt

pēc loģikas, krietni vairāk vajadzētu rūsēt to auto apakšām, ar kuriem daudz jābrauc pa grants ceļiem, jo riteņu paceltie akmeņi ar laiku tak nodauzīs jebkādu rūpnīcas pretkorozijas pārklājumu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

Tā arī ir. Famīlijā esošā 323 mazdai pirms diviem gadiem uzliku jaunus sliekšņus - tagad jau tiem jaunajiem sliekšņiem krāsa nosista pilnībā nost gandrīz līdz durvju vidusstoikai. Nu un saprotams, rižiks ar metās virsū. Neteiktu ka pa granti jābrauc ļoti daudz, bet ar diezgan apskaužamu regularitāti gan. Bet tā kā jaunie sliekšņi no 1mm bleķa, tur vēl ir rezerve notīrīt un pārkrāsot

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Acīmredzot pati galvenā problēma - sūdīga apstrāde pirmajā vietā - gan jau kaut kāds grubulis uzpūsts, kurš ir ciets un ar tendenci nokrist, un viss notiek. Tikmēr es nezinu par kādiem ceļiem būtu jābrauc lai fofāgena grupas izmantoto - nu vismaz tā, kā viņi to izmantoja pirms 20-25 gadiem - grīdu mastiku noklapētu - tas vienkārši nav iespējams - to mastiku var vienīgi notrīt, berzējot apakšu pret kaut kādiem objektiem - tāpēc arī momentā, kad pienāk laiks apkarot rūsu, tā mastika ir jāplēš vai jāgriež nost visādos punktos, kur slapjums caur kādu mazu izrubinātu caurumiņu ir ticis apakšā un uztaisījis rūsas perēkli.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

Nebija mums tur nekādu grubuļu. Plika krāsa. Slieksnis jau ar nebija cinkotais.

Var jau būt ka fofāgenam kas uberkuts tajās mastikās, bet tāpat nokalst viņas vai ir noplēšamas visas šuves garumā, paraujot aiz viena gala. Tēva pasātam gan, šķiet, bleķi biezāki nekā mazdai, metināt vieglāk...

Jebkurā gadījumā, uz visādām spīzdīgām pretrūsas apstrādēm, ko reklamē klāt UZ RŪSAS, skatos ļoti skeptiski, lai neizteiktos rupjāk

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Ja kaut kāda krāsa, nu tad tikai likumsakarīgi - būtu vismaz ar Rilak Uretop nokrāsojis, to diez vai nodauzītu.

VAG mastikas nekalst un noraut var tikai tad, ja apakšā ir rūsa. Pretējā gadījumā lai dabūtu nost ir vai nu nežēlīgi jāmoka fleksis, vai jākarsē ar degli un jākasa ar špahteļlāpstiņu, vai arī jākasa nost ar kaltu.

Krown Reģ.: 30.01.2017
1 1 Atbildēt

Jūs piepūtiet ar T40 baloniņu tos sliekšņus -neies tālāk!

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Kā jau teicu, no milimetrīga bleķa slieksnis man nokalpos ilgāk par pārējo auto arī bez speciālas apstrādes. Ieliešu litru atrabotkas un būs tas pats efekts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Neticēsi, LV pirktā MAZDA 5 nekad nebija sista, auto vismaz 6 gadu vecumā, ekspluatējot gan ziemā, gan vasarā utt., nebija pilnīgi neviena rūsas pleķīša.

Mazdas ir riktīgi puvekļi. Manā draugu/paziņu lokā ir bijušas 3 piektās mazdas - visi totāli puvekļi. Vienu veiksmīgi pārdeva, otru atdeva dīlerim kā iemaksu par jaunu auto, bet faktiski par kapeikām, trešo draugs periodiski cenšas neveiksmīgi pārdot.

Paši mazdisti apgalvo, ka pēc 2007.gada it kā vairs nerūsējot.. nu nez, kā tur ir patiesībā.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Bet, kur bija Mazda ražošanas problēma, nekvalitatīvs metāls, slikta cinkošana, kas? Kāpēc vispār ko tādu pieļāva?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
12 0 Atbildēt

ņem vērā, ka vēsturiski Japānai sava metāla vienmēr ir trūcis, tad nu, izmantojot ražošanā 0,6mm loksni tur, kur citi liek, piemēram 0,8mm, tādā autobūvē vien ļauj ietaupīt milzu summas, Ciparus, protams, izrāvu no zila gaisa. Vismaz senāk japāņi nāca ar plānākajiem bleķiem, attiecīgi ātrāk caurrūsē un grūtāk metināmi, jo nav jau īsti pie kā vairs...

msh Reģ.: 16.04.2007
10 0 Atbildēt

Sūds par metāla trūkumu - tā ir vienkārši ekonomija.

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

nesen feisbuka bija video kur rādija kā bmw top in ASV

kāda rūsa var būt ja visas metaliskās detaļas iziet caur cinka vannu-10+ gadi toč -

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Padomā labāk par vecajiem audī, kuriem pirmās vietas, kas sāk rūsēt [vismaz 20 gadu vecumā] ir priekšējie spārni [tizlas vietas; paspārņi ļauj sūdiem sakrāties aiz tiem] un vietas apakšā, kur ir ieekonomēts un ir tikai grunts, bet nav mastika.

Cinks, protams, ir laba lieta - manam bijušajam A80 savulaik bija kādus četrus gadus uzsists viens pakaļas spārna stūrītis, atstājot pleķi pliku, bez krāsas - ne grama rūsas.

Krown Reģ.: 30.01.2017
6 0 Atbildēt

Tieši tā, mega ekanomija mūsdienās notiek, ražotāji uz budžeta klases mašīnām taupa! Uz materiāliem uz , krāsu mikrona biezumu utt..

Vecie audi 100, volvo tur bija kārtīgs metāls vēl joprojām tie auto labi kalpo!

sirga Reģ.: 29.10.2002
3 1 Atbildēt

bet kāda rukša pēc jābrauc ar tik veciem bundziem?????

kasinšh ar piekritīs

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Kam nauda kokos neaug, tam jābrauc. Bet vispār tas bija kvalitātes piemērs - tevis nosauktie bembiji tiem audī noteikti var pienest ūdeni.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Mana pieredze, deviņus gadus lietojot Opel-Meriva, bija tāda, ka automašīnas 6-7 gadu vecumā sāka rasties nelieli rūsas iedīglīši spārnu apakšā un uz sliekšņiem. Lēnām tie progresēja, un deviņu gadu vecumā interesējos par auto piekrāsošanas iespējām. Lai piekrāsotu labā kvalitātē, bija nepieciešami 400 eiro. Izlēmu neko nepiekrāsot, un pārdevu auto uzpircējam par 1700 eiro.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Mana pieredze, deviņus gadus lietojot Opel-Meriva, bija tāda, ka automašīnas 6-7 gadu vecumā sāka rasties nelieli rūsas iedīglīši spārnu apakšā un uz sliekšņiem. Lēnām tie progresēja, un deviņu gadu vecumā interesējos par auto piekrāsošanas iespējām. Lai piekrāsotu labā kvalitātē, bija nepieciešami 400 eiro. Izlēmu neko nepiekrāsot, un pārdevu auto uzpircējam par 1700 eiro.

Par cik auto nopirki? Varbūt esi piefiksējis arī ekspluatācijas izdevumus?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
14 0 Atbildēt

Labrīt!! Fanam - un nebūs piefiksēts?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Nopirku par 14300 eiro. Pārdevu pēc 9 gadiem un 1 mēneša par 1700 eiro. Vērtības kritums 12600 eiro 109 mēnešos, kas sanāk 116 eiro mēnesī.

Dati par ekspluatācijas uzdevumiem, protams, man ir, taču nav pie rokas tagad.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 1 Atbildēt

Ja saliktu visu kopā labprāt nopublicētu iAuto kā rakstu. Tad sūti uz epastu.

Kaut kā man izskatās pēc nežēlīga vērtības krituma. Skarbi, bet Opel, tas ir mīnuss.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
10 0 Atbildēt

Tas auto strauji morāli novecoja un bija plika versija, pie tam caurejas krāsā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Vai kādam ir ilgāka pieredze ar auto plēves iedarbību (virsbūves saudzēšanu)?

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
2 0 Atbildēt

Ir 10 meeneshu pieredze ar apliimeetu mashiinu. Pagaidaam nekaadu probleemu. Firma deva 5 gadi garantiju. Nekur,nekas nost neliip. Mazgaaju paarsvaraa ar Karcher pie maajas. Peec mazgaashanas, uzpuushu speciaalu liidzekli un ar mikroshkiedras lupatu, maigi ieriiveeju Forshi spiid un nevar uudens piles redzeet. Nekaadu bojaajumu uz motora paarsega un priekshas bufera, kas buutu vareejushi rasties no akmentijiem, nav.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Labākā aizsardzība virsbūvei ir vaskošana un pretrūsas apstrāde bet latvietis ir tāds nabags kad auto labi ja reizi mēnesī nomazgā.Mums darbā kolēģis auto mazgā vienreiz gadā.Kad biju Dānijā tad redzēju autiņus kurus pie mums vairs neredzēt jo sen jau sapuvuši.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Dānijā tu tādas mašīnas redzēji jo 1) maigāks klimats 2) nezinu par kādiem modeļiem tu runā, iespējams, autoentuziasti tur arī var būt pie vainas.

Vaskošana un "pretrūsas apstrāde", vismaz regulāra, būs tāda diezgan otršķirīga un nevajadzīga lieta bez kā var iztikt. Ja baigi gribas jāties, lūdzu, metode - atbraucot mājās pēc braukšanas pa sālītu ceļu, pirms iebrauc garāžā, paņem šļūteni un nomazgā mašīnu, apakšu ieskaitot - un, protams, mašīnu turi garāžā. Vectētiņš savu trešo žiķeli ar 250k noskrējienu pārdeva 25 gadu vecumā, hvz kāpēc izdomāja ka jānopērk mk2 golfs [ne manējais, pirms tam viņam gadu bija eksemplārs ar 1.6 tomātu] - darīja viņš šitā - ārēji neminos ka kaut kur būtu varēts rūsu manīt, vienīgi pāris punktos, kur ar kaut ko asu uzsists un nosista krāsa, tas punkts aizkrāsots ar kaut kādu krāsu - teica ka slieksnis vienā vietā bija parūsējis, jo kaut kas bija uzsities. Nākamais īpašnieks šitā nedarīja - pēc diviem gadiem tā mašīna bija rūsas čupa.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

tā vaskošana ir fufelis, palīdz uz īsu brīdi. Teflons/vasks utt. ir tik inerts, ka atgrūž ne tikai ūdeni, bet arī pie krāsas neturās. Ja nu vienīgi ir kādas kabatas, kur vasks sakrājas, bet ja ir tāda debīla konstrukcija tad tāpat nelīdzēs. Kāda jēga vēl varbūt būtu no divkomponentu pārklājuma.

Krown Reģ.: 30.01.2017
2 0 Atbildēt

Tas ir baigi forši, katram ir sava pieredze! Bet, krown pretrūsas apstrādes programmas pieredze ir vairāk kā 30 gadi Kanādā. Latvijā šis ir jaunums, darbojamies 7 gadus. Katrs pats izvēlās, kā kopt savu auto. Vaskošana, protams ir laba lieta, tikai tā nepasargā auto iekšējos dobumus, kur bleķis nav ne ar ko pasargāts no rūsas. Mēs to daram un tas strādā labi!

Tie, kas apstrādā - ir apmierināti

gunbox Reģ.: 23.12.2016
4 0 Atbildēt

sirga rakstīja: nesen feisbuka bija video kur rādija kā bmw top in ASV

kāda rūsa var būt ja visas metaliskās detaļas iziet caur cinka vannu-10+ gadi toč -

Tas, ka cinkots vēl neko nenozīmē. Ja ražošanas procesā ir ietaupīts uz attīrīšanu un ķīmiju pirmsapstrādē, pēc tam vēl cinks plānā kārtā, tad bezjēdzīgs pasākums tā cinkošana.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Labākā aizsardzība virsbūvei ir vaskošana un pretrūsas apstrāde bet latvietis ir tāds nabags kad auto labi ja reizi mēnesī nomazgā.Mums darbā kolēģis auto mazgā vienreiz gadā.Kad biju Dānijā tad redzēju autiņus kurus pie mums vairs neredzēt jo sen jau sapuvuši.

Pretrūsas apstrāde jaunai no apakšas un plēve vai keramika, stikls un kā vēl viņus sauc. Bet vasks jau nu noteikti nav labākais. Varbūt lētākais priekš vienas reizes un dārgākais ilgtermiņā, bet krāsa pēc 5 gadiem sasista un saskrāpēta tā pat.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Keramika ir tā pati vaskošana,tikai nano tehnoloģija.Man bija 8 gadus pirkta jauna mašīna bet krāsa nebija sasisti,dažas mazas švīkiņas gan bija.Lūgums nepļūtīt,paldies.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Vispār jau jāsāk ar to, ka vasks nav nano un nano mārketings ir tikai pliks silikons. Daži neizmanto silikonu, bet iesmērē zem nano mārketinga pliku vasku.

Nekā nezinu par keramiku, tikai minēju. Esmu tikai lasījis atsauksmes par stiklošanu, kas nav ne tuvu nekādam vaskam, ne silikonam, drīzāk līdzīgs neizturīgai lakai, kura ilgāk par gadu neturas. Vasks nekad nepasargās no virsbūves saskrāpēšanas no mazgāšanas, smiltīm u.tml. Es nerunāju gluži par mehāniskiem bojājumiem, kuriem tikai pārkrāsošana var līdzēt. Tur gan tikai plēve būs vienīgais aizsargs. Mums ģimenei arī ir 6 gadus vecs auto, tika pirkts jauns. Laka ir šausmīgā stāvoklī. Bet ja sēž uz acīm, tad jau tālāk par savu degunu neredz. Citi, kā šeit izrādās, arī nekad ziemā nemazgā auto.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Es jau neteicu kad vasks ir nano bet keramika.Es gan ziemā mazgāju, atbraucu no mazgātuves,atstāju visas durvis atvērtas lai viss izsalst, pēc 3 stundām viss štokos.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

Krown

Es no ķīmijas maz saprotu, bet kā var iekonservēt rūsas perēkli, ja rūsa praktiski nav metāla virspusē, bet nāk no porām metāla iekšienē, kur tieši porā notiek jau ievilktā mitruma ar putekļiem rūsēšanas izplatīšanās. Kaut kā neticas, ka jūsu apstrāde ir tik agresīva uz ūdens izspiešanu, lai tiktu iekšā porā caur mikroskopisku caurumu bez spiediena.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Es mazu rūsu apturēšanai lietoju šito:

www.radex-auto.com/eng/cat279/1/408/

Vecākajai no rūsām būs jau divi gadi kā uzsmērēts, nekas tālāk nav gājis, Līdzeklis ir pietiekami šķidrs, var iepildīt šļircē un "iepotēt" arī zem krāsas. Mazais flakons (100 ml) maksā ap 4 EUR. Var nopirkt tipiskā auto, auto krāsu veikalā.

Krown Reģ.: 30.01.2017
1 0 Atbildēt

Labdien!

No ķīmijas daudz nav jāzin - šī viela ir tik plāna un viskoza, ka spēj uzsūkties jebkurā plaisiņā un izspiest no tās ūdeni. Jums ir jābrauc uz pretrūsas apstrādi un jāpārliecinās pašam.

Sniegtais efekts:

1) Virsbūves, sliekšņu, riteņu arkas, valcējumi, šuves, piekare, piekares bukses, putekļu gumijas – tiek pasargātas;

2) Elektro blokiem, vadu galiem, lielisks dielektriķis;

3) Nav smakas, videi draudzīgs produkts;

4) Apstrādes laiks no 2 līdz 4 stundām;

5) Sniedzam pēcapstrādes garantiju.

Pretrūsas apstrādes centrs Rīgā, Hanzas ielā 7.

Mob. 20 888 888, 22 111 118.

E-pasts: info@krown.lv

Un visā Latvijā www.krown.lv

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Varbūt pēc pretrūsas apstrādes auto kļūst mazdrusciņ klusāks???

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 0 Atbildēt

ReinisPaberzis rakstīja: Savulaik man bija BMW 7.sērijas 1996.gada, ar virsbūves indeksu E38. Pirms iegādes auto tika rūpīgi pārbaudīts un tika secināts, ka tas ir orģinālajā rūpnīcas krāsā. Manā īpašumā viņš bija 7 gadus un ne reizi netika viņš krāsots un viņam pilnīgi nekur nebija rūsa. Braucu gan ziemā, gan vasarā. Taču kaimiņam bija 2001.gada Ņiva un viņš viņu metināja un krāsoja katru gadu, bet viņa tik un tā bija no vienas vietas uzpūtusies no rūsas.

Metināšana, manā skatījumā, ir līdzvērtīga bedrīšu lāpīšanai uz ceļiem. Lai efektīvi cīnītos ar rūsu ir pilnībā jānomaina bojātās vietas. Piem., sliekšņi, spārni un citi elementi. Grīdu, protams, nenomainīsi un tā jāmetina

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 1 Atbildēt

Varētu padomāt, ka slieksnis un spārni pie auto turētos ar klipšiem - tāpat ir jāmetina, turklāt nereti bleķis PIE KĀ jāmetina, arī ir rūsas skarts. Grīda jau arī parasti sāk rūsēt ja no apakšas nodrāzta plika, vai no salona puses

suvju vietās krājas mitrums.

Dažiem auto jau no rūpnīcas ģenētiski ielikts kur jārūsē - visādos pusrāmjos vai sliekšņu galos krājas smiltis, putekļi un cita šņaga, kas sausa izžūst labi ja pāris dienas gadā... Ideāls perēklis rižajam.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Krown rakstīja: Tas ir baigi forši, katram ir sava pieredze! Bet, krown pretrūsas apstrādes programmas pieredze ir vairāk kā 30 gadi Kanādā. Latvijā šis ir jaunums, darbojamies 7 gadus. Katrs pats izvēlās, kā kopt savu auto. Vaskošana, protams ir laba lieta, tikai tā nepasargā auto iekšējos dobumus, kur bleķis nav ne ar ko pasargāts no rūsas. Mēs to daram un tas strādā labi!

Tie, kas apstrādā - ir apmierināti

ja nav liels noslēpums, cik tad litra trauks ar to t40 maksā?

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti