Starpcitu varu padalīties. Latvijas nafta Jūrkalnes un Daugavgrīvas ielā tagad E95 - 1.129 EUR/l, kamēr pārējos 1.189EUR/l.
Nestes arī Kurzemes prospektā un Jūrmalas gatvē E95 tikai 1.159 EUR/l
Starpcitu varu padalīties. Latvijas nafta Jūrkalnes un Daugavgrīvas ielā tagad E95 - 1.129 EUR/l, kamēr pārējos 1.189EUR/l.
Nestes arī Kurzemes prospektā un Jūrmalas gatvē E95 tikai 1.159 EUR/l
imzz rakstīja: "Pie sūkņa var norēķināties ar Visa, MasterCard, Maestro, American Express maksājumu kartēm, kā arī Statoil uzņēmumu degvielas kartēm. Tajā darbojas arī Statoil EXTRA karte. "
Es kartes nelietoju un to pašu ieteiktu darīt visām privātpersonām! Uzņēmumiem - tiem savādāk - tiem skaidras naudas aprite ir apgrūtināta.
Kāpēc neiesaki norēķināties ar karti? Ir kāds vērā ņemams pamatojums?
Kāpēc barot bankas??? No katra pirkuma ap 1.5% aiziet tu tuu, protams, pircējs to tieši neizjūt, bet tā nauda vienkārši plūst prom! Kā arī VID esi kā uz delnas, vairāki paziņas jau ir uzrēķinu norāvuši!
Tu tiešām domā, ka uzturēt kaudzi ar inkasatoriem ir lētāk nekā komisija bankai?
Ja maksā nodokļus tad var neuztraukties par uzrēķiniem.
Inkasatori tāpat brauc, argumentu par nodokļu maksāšanu vari paturēt pie sevis, visus nodokļus nomaksāt NAV iespējams, izņemot protams, ja Tu strādā valsts iestādē vai arī esi zema ranga darbinieks lielākā uzņēmumā.
Es nepiekrītu motorollerim kad ir runa par visādiem gigantiem - ārzemju lielveikaliem, lielajām ārzemju DUSu ķēdēm, tādām iestadēm kā CSDD - jo tās ar savu lielumu ir izsitušas no savas bankas mazākus komisijas procentus un ir pietiekami nobarojušies lai varētu to atļauties - bet kad tu kādā mazajā veikaliņā norēķinies ar karti - tu esi pimpis - nu vienīgi kā jau lielākā daļa, tu pats to neapzinies. Motorolleris ar 1,5% komisiju ir optimists - tik varētu būt lielveikaliem - mazajiem rūķīšiem ir savienojuma maksa + kādi 3% komisija - komisiju var dabūt bik uz leju, ja maksā kaut kādu tur pietiekami sulīgu abonēšanas maksu - pazīstams mazais uzņēmējs, ja nemaldos, sauca 80 eiras mēnesī. Šī iemesla dēļ, piemēram, lielākajā liepājas veloveikalā NAV termināļa - nav izdevīgi - un daudzos citos liepājas mazajos veikaliņos arī nav. Šī paša iemesla dēļ pie mums nav tāda ačgārnajā salā izplatīta lieta kā Cashback - kur tev lielveikala pārdevēja pie maksāšanas ar karti piedāvā noskaitīt no tava konta naudu, kuru tev skaidrā noliks uz letes - jo pie mums tas nozīmēs ka tev no konta pazudīs vairāk nekā nonāks tavā makā.
Tātad, salīdzinošais piemērs - mēs abi ieejam mazajā veikaliņā un nopērkam kaut ko par cēneri, vienīgi tu samaksā ar karti, bet es nolieku naudaszīmi - no tevis veikals ir saņēmis kādus 35 centus mazāk nekā no manis.
Arī lielajām ķēdēm ir ap 1%, man veikalā (paša) ir 1.3 un 1.4%, American express 3%...bet tā karte jau ir nosprāgusi, dažiem gan vēl ir. Termināli dod banka pa velti.
Arī lielajām ķēdēm ir ap 1%, man veikalā (paša) ir 1.3 un 1.4%, American express 3%...bet tā karte jau ir nosprāgusi, dažiem gan vēl ir. Termināli dod banka pa velti.
Tikai un vienīgi NESTE. Mans Rimi kartē no katras uzpildes uzkrājas patīkamas naudiņas.
Pa retam - Kurbada ielas STATOIL privātajam auto arī (jo cena tur izteikti zemāka nekā citur).
Degvielas kvalitātei nejūtu starpību vispār
Paturpinot par degvielas tēmu - konkrēti par 95. un 98. benzīnu.
Reiz Nestes birojā man stāstīja, ka ar 98. degvielu var panākt tādu ekonomiju, ka neskatoties uz augstāku cenu, pārvietoties sanāk lētāk. Kāda jums pieredze?
Par 95. un 98. atšķirību. Būtiskākais pateikts
polise247.lv/95-un-98-benzins-kada-atskiriba/
Būtiskākais pateikts pēdējā rindkopā.
Pirms gadiem 10 pa vasaru veicu šādu testu ar Volvo S60 2.5T
Toreiz sarēķinot patēriņu vs cena -> sanāca izdevīgāk ar 98E
Šobrīd leju tikai prodīzeli Nestē.
Jā, ir tieši tā, kā tajā rakstā, pēdējā rindkopā, ir teikts. Motora klucis ir nokonfigurēts konkrētai degvielai, un elektroniskā aizdedze pieļauj pakāpīti zemāku degvielu, upurējot jaudu un ekonomiju. Man tuvo motoru - veco fofāgena grupas 2 vārstu špricmotoru - gadījumā parastā problēma ir braucēju uzskats par pareizas degvielas liešanu ir tas pats, kas par normālas eļļas ieliešanu - "veca mašīna, priekš kam tai tik labu vajag" - nu vēl arī vispār lietošanas instrukcijās nez kāpēc oktānskaitļa cipari atšķiras no realitātes. Audī man piekto patērēja divus litrus vairāk un nehuja negāja, golfam nav tik izteikti, attiecīgi litrs un mazāk jūtama atšķirība.
Mūsdienās gan astotais ir mazāk vajadzīgs, ražotāji spiež uz nīkulīgākiem regulējumiem/kosmosa tehnoloģijām/varbūt vēl labāku degkameras formu/degmaisījuma samaisīšanos, lai varētu iztikt ar piekto.
Stāsta pamatā laikam tas, ka biopiedeva palielinot patēriņu, un Neste šobrīd ir vienīgais tirgotājs, kurš joprojām publiski apgalvo, ka 98.benzīnam nav biopiedevas ( www.neste.lv/lv/content/produkti-1 ).
Pirms plus mīnus 4 gadiem Statoil to apgalvoja gan mājaslapā, gan reklāmas plakātos. Tagad vairs ne, ko apliecina arī pēdējo pāris gadu laikā vairākkārt izvaicāto Statoil pārdevēju izvairīgās atbildes.
Ja nemaldos tad oktāna skaitlis tiek palielināts pateicoties piedevām.15 gadus braukāju ar benzīnmotoriem,nejuta starpību starp A92,A95 un A98.Cik zinu tad A92 bija viss tīrākai benzīns jo viņā nebija piedevas.
Ar nīkulīgiem motoriem tātad braukāji. Un gan jau par A92 "tīrāks" bija septiņdesmit sestais...
Aizmirsi pieminēt A72.Pirmais auto bija Sputņik,tad A76 vairs netirgoja.Labs gan bija auto,varēji uz ceļa auto izjaukt un tur pat salikt,visu veidu atslēgas arī bija bagāžniekā.
Sava taisnība visā ir.
Krievijā neražo 98. Ražo 92 un 95, bet 98 to iegūst ar speciālām piedevām. Piemēram, ja aizbrauksi uz Baltkrieviju redzēsi, ka viņiem nemaz 98-tā nav. Viņiem DUS ir dīzelis, 92 un 95, turklāt, kā paši baltkrievi saka, ka tiek ražots tikai 92. 95 tiek iegūts no 92-ā ar piedevu palīdzību. ( Bet kā mēs zinām, Baltkrievi piegādā degvielu no Krievijas). Es esmu bijis BY, un pirmo reizi tur esot, kā visi degvielas kontrabandisti un Eiropas iedzīvotāji, lēju 95. Mašīna ļoti slikti gāja. Kopā ar mani brauca čoms ar bmw. Atbraucot atpakaļ, viņš mainīja visas sveces, jo tās bija sadegušas. Braucot otru reizi ( bija vajadzība) es vispirms izdarīju izlūkošanu, un ievēroju, ka Baltkrievijā VISAS mašīnas lej 92, Mersedesi, porš kaijens, lej 92. Tāpēc ielēju 92. Un mašīna gāja gandrīz tāpat, kā Latvijā ar Nestes 95. Arī čoms ar BMW tagad lej tikai 92-to. Bet vienu reizi, braucot mājās ievēroju, ka palika baltkrievu rubļiki. Tāpēc lai tos mājās nevestu, jo baltkrievi plānoja naudas reorganizāciju, visus notriecu uz robežas esošajā DUS. Arī lēju 92-ro ( Degvielas kontrabandisti tirgo 95,to) pielēju pilnu bāku līdz vākam, pat palika vēl uz kaut kādiem rubļiem, kuri nelīda ( atstāju nakošajam kā dāvanu). Bet kas notika? Automašīna atkal sāka iet slikti, jo izrādās, ka uz robežas ir jāpērk 95, nevis 92 ( eksporta variants) . Riebjas braukt uz BY.
Tāpēc aizdomājaties, Lukoil fani...
nesanāk nospiest pogu "labot".
Ja kas nesaprata manu penteri, tad precizēšu:
iespējami divi varianti -
a) Krievi 95 benzīnu sauc par deviņdesmit otro, bet viņu 95 ir mūsu 98.
b) krievi neražo arī 95, Ražo tikai 92.
Lai nedomātu, ka tas ir tikai mans novērojums, bez zinātniska pamata, tad lūk ---- auto.vesti.ru/news/show/news_id/394412/
par 98.degvielu tiek minēts, ka to nemaz neražo, bet iegūst nelegāli ar piedevām....
Atbildot uz uzdoto jautājumu - es personīgi degvielu leju tikai un vienīgi bākā!
Neste, šķiet, gadus 15, retumis Statoil (ar kafiju).
Par 95/98. Pie kāda 150000km nobraukuma, Mitsu Lancer 1.6 patestēju 98-to un paliku pie tā vēl pāris gadus, jo rēķinu cipars nepalielinājās, nobraukums 2 tk mēnesī.
Tagad cits auto, atkal 95.
pēdējā laikā sanak liet plastmasa kannaās!
plastmasas kannās ir bīstami, jo var veidoties statiskā elektrība un aizdegties.
Es leju bākā, kannā (metāla, plastmasas) vai kolas pudelē. Pēc vajadzības.
Sakiet lūdzu , zemē vai gaisā liet kāds ir mēģinājis ? Cik tālu diez tā strūkla velk ?
Labais! Bet šeit ir vieni nabagi, neko tādu nevar atļauties
viencexperc rakstīja: Sava taisnība visā ir.
Krievijā neražo 98. Ražo 92 un 95, bet 98 to iegūst ar speciālām piedevām. Piemēram, ja aizbrauksi uz Baltkrieviju redzēsi, ka viņiem nemaz 98-tā nav. Viņiem DUS ir dīzelis, 92 un 95, turklāt, kā paši baltkrievi saka, ka tiek ražots tikai 92. 95 tiek iegūts no 92-ā ar piedevu palīdzību. ( Bet kā mēs zinām, Baltkrievi piegādā degvielu no Krievijas). Es esmu bijis BY, un pirmo reizi tur esot, kā visi degvielas kontrabandisti un Eiropas iedzīvotāji, lēju 95. Mašīna ļoti slikti gāja. Kopā ar mani brauca čoms ar bmw. Atbraucot atpakaļ, viņš mainīja visas sveces, jo tās bija sadegušas. Braucot otru reizi ( bija vajadzība) es vispirms izdarīju izlūkošanu, un ievēroju, ka Baltkrievijā VISAS mašīnas lej 92, Mersedesi, porš kaijens, lej 92. Tāpēc ielēju 92. Un mašīna gāja gandrīz tāpat, kā Latvijā ar Nestes 95. Arī čoms ar BMW tagad lej tikai 92-to. Bet vienu reizi, braucot mājās ievēroju, ka palika baltkrievu rubļiki. Tāpēc lai tos mājās nevestu, jo baltkrievi plānoja naudas reorganizāciju, visus notriecu uz robežas esošajā DUS. Arī lēju 92-ro ( Degvielas kontrabandisti tirgo 95,to) pielēju pilnu bāku līdz vākam, pat palika vēl uz kaut kādiem rubļiem, kuri nelīda ( atstāju nakošajam kā dāvanu). Bet kas notika? Automašīna atkal sāka iet slikti, jo izrādās, ka uz robežas ir jāpērk 95, nevis 92 ( eksporta variants) . Riebjas braukt uz BY.
Tāpēc aizdomājaties, Lukoil fani...
Baltkrievi degvielu ražo paši - Novopolockā. Un viņu degviela ir daudz kvalitatīvāka par RU ražoto.
Atbalstu Neste un Lukoil, cenas sakarīgas plus īsti nekad nav rindu.
Tākā pēdējā laikā vairāk sanāk braukāt ar benzīnauto ardās tāds jautājums. Varbūt vēl kāds ir pamanijis, ka E95 vairs nesmird pēc benzīna, bet gan pēc veca šķīdinātāja?
pirms pāris dienām lukoila 95to zāģī lēju - smirdēja kā pieņemts, pēc benzīna.
lukoilā smird pēc krieviem.
kāds ir pamēģinājis Shell degvielu? kādas atsauksmes?
sarashkins rakstīja: Atbildot uz uzdoto jautājumu - es personīgi degvielu leju tikai un vienīgi bākā!
Hmm! , kurā bākā tad lej?? Kolkas vai Akmeņraga??
123 tam auto kuram vajag 98, un Neste tam kuram dīzelis. Pēc Statoil dīzeļa filtrs tīrijās ik pēc 50km (pilsētā), pēc Nestes 200-300km (pilsētā). Shell dīzels esot ar labs, tā teica MB busiņa īpašnieks, pašiem nav pieredze.
Rīt tiekamies ar Neste lielāku speciālistu, varbūt ir kāds jautājums - tad rakstām šeit!
Ar ko Neste ProDiesel atšķiras no tiešā konkurenta Statoil MilesPlusDD ? Ar ko ProD ir labāks? Es domāju, vai labāks tieši par tiešo konkurentu "extra-super-marku",nevis par kaut kādu tur "regulāro" dd. Vai "oficiāls" Neste pārstāvis var cilvēcīgi paskaidrot? Parasti jau "pārstāvji" nespēj izdvest neko vairāk par bezpersoniski-diplomātisku muldēšanu aka "vaivai,neko nezinu par viņiem, bet musējais ir šausmīgi labs...."
Tu gribi lai tev pasaka formulu?
Nee, es vnk gribu lai tas nācējs vismaz saprot, ka te nav akurāt papuasu un garāmgājēju pulcēšanās vieta un var paprasīt atbildēt par bazāru;) Man ir abas kartes- lai pasaka argumentus, kapc tieši pie viņa ir tas vislabākais
Idejiski jautājums nav īsti korekts. Neste var pateikt, ka viņu Prodiesel ir tāds un tāds, bet kā tad lai viņi pasaka, kas tur statoilā pieejams, kādas tā īpašības ut.ml.?
Par to Pro jau pirms laika rakstīja, ka nekas varenāks nav, vien klāt cik tur % pārstrādātās eļļas. Kāpēc par paaugstinātu cenu liet pārstrādātu produktu, man skaidrs nav.
Nu es tak jau Tev sacīju , ka tieši tā viņš 1:1 atbildēs.
Tā ka būs parastais šovs priekš lochiem- ar polārajiem lāčiem un jautājumiem tipa vai un pēc cik gadu expluatācijas man atmaksāsies lieki iztērētie 7 santīmi par litru
OK, varbūt Neste runasvīrs var pastāstīt, vai ieviesīs tādu iespēju, ka viņu automātos var arī ar citu banku kartēm uzpildīties kamēr tvertne pilna (kā ar Swedbank kartēm)? Kāpēc ar pārējām kartēm jālej tikai par zināmu naudas summu, bet nevar vienkārši tvertni pieliet precīzi pilnu, un maksāt pēc faktiski iepildītā, kā tai pašā Statoil ?
Kāpēc nevar? Izvēlies lielāku summu nekā tukšā bākā var ieliet un lej kamēr bāka pilna.
650 rakstīja: Ar ko Neste ProDiesel atšķiras no tiešā konkurenta Statoil MilesPlusDD ? Ar ko ProD ir labāks? Es domāju, vai labāks tieši par tiešo konkurentu "extra-super-marku",nevis par kaut kādu tur "regulāro" dd. Vai "oficiāls" Neste pārstāvis var cilvēcīgi paskaidrot? Parasti jau "pārstāvji" nespēj izdvest neko vairāk par bezpersoniski-diplomātisku muldēšanu aka "vaivai,neko nezinu par viņiem, bet musējais ir šausmīgi labs...."
Pajautāšu (somu speciālistam par šo), bet Pro dīzelim galvenā lieta ir tā (iAuto jau bija raksts par šo), ka vismaz 15% sastāvu veido dīzeļdegviela, kura ir ražota no atjaunojamiem resursiem (nejaukt ar biodīzeli), kurai visas īpašības ir labākas, kā naftas dīzelim, izņemot cenu!
Par Statoil Miles 100% nezinu, bet tai būtu jābūt vienkārši piedevai, kuras spainīti pielej cisternai, līdzīgi kā Neste Futura benzīnam.
Es esamu bijis Neste laboratorijā un tās piedevas reāli testē uz reāliem motoriem, mēra un tad skaitļo, kura labākā.
Ok, reāli tad "jautājums" būtu, kāpēc (salīdzinot ar jebkuru "regulāro" dd) braucot ar ProDiesel nav novērojama patēriņa samazināšanās par tiem virtuālajiem 0,1 vai 0,2l/100km, kura tomēr ir novērojama ar MilesPlusDD. Daudzi privātie experimentatori slavē ProD no dažādiem viedokļiem, bet lūk patēriņa samazinājumu viņi nenovēro.
Tad jau (it kā..) sanāk tā: ProD ražo modernā FI rūpnīcā un to atved un ielej LV tanka tvertnē bez jebkādas izmaiņas, bet lūk pie MilesPlusDD "kaut ko" piemaisa klāt jau pēc izbraukšanas no mistiskās "ārzemju ražotnes". Kurš diez ir tas, kurš fiziski izveic to piemaisīšanu? Vai cisternas šoferis vai (varbūt) kāds benzīntanka operators brīvajā laikā starp kabanos desu izsniegšanu un tualetes uzkopšanu?
imo tik nelielai starpībai izmērīt precīzu samazinājumu ir diezgan nereāli (ikdienas braukšanā). Laboratorijā simulējot pilnīgi identiskus apstākļus - ļoti iespējams.
Kam gribētos "ticēt" un cerēt lejot ProDD - ka ilgāk kalpos DPF
Bet, ja nu (kāds) speciāli pielieto visu savu enerģiju un loģiku un tomēr kaut kādā veidā to cenšas izanalizēt? Nu nav tak visi lietotāji galīgie auni- nu tak mēdz būt arī tādi "normāli" privātie novērojumi.Ja neņemt vērā nevienu privāto viedokli un visu info uzskatīt par tirgusbaabu klačām, nu tad jau nav jēga nevienai apspriešanai;)
iAuto rakstīja: Mani no šīs tikšanās vairāk interesē, ko un kā viņi prognozē kopumā par dīzeļa patēriņu!
Kur viņš ir? Man rīt jālej degviela- uz kuru pumpi braukt?
Nedaudz vairāk par dīzeļdegvielu, kura ražota no taukiem un eļļām
Kur tu lej degvielu?
Kur lejat degvielu, kāpēc un ko sakat par kvalitāti?
Es pārsvarā izmantoju Latvijas Naftu, Nesti, Statoilu un Gotiku.