Pirmais jautājums, kas man radies: ja iedarbinātai mašīnai atver vadītāja durvis, atskan pretīgs pīkstiens un displejā parādās bilde, ka vadītāja durvis atvērtas. Tāds pats pīkstiens reizēm man atskan braucot, bet nekāda bilde neparādās. Ko tas varētu nozīmēt?
Kad pirmo reizi to pīkstienu dzirdēju, biju uzsācis pārkārtošanos, kad vēl aklajā zonā bija mašīna, tāpēc padomāju, ka tas ir aklās zonas brīdinājums, bet neesmu 100% drošs, ka mašīnai tas vispār ir. Pēc tam tāds pats pīkstiens ir atskanējis vienkārši braucot, šorīt pat uzsākot braukt. Ir kādas idejas?
Man šads pīkstiens bija, ja atvertas durvis, uzsāk kustību ar neatlaistu roceni vai netiek lietota kada no drošibas jostām. Iespejams uz blakus krēsla nolikts kāds maisiņš, kas kadā bedrē liek domāt, ka uz kresla kāds sēž. Citu ideju nav, jo bezjēdzīgi nekad nekas nebija pīkstējis
Pārlasīju manuāli krustu šķērsu, bet neko atbilstošu neatradu
Vēl papildus novērojums - pīkst aptuveni 1min 20sek. līdz 1min.50sek. pēc ielikšanas D, nevis pēc iedarbināšanas, vairākas reizes ar hronometru mērīju. Ja brauciena laikā sanāk apstāties un ielikt P, pēc brauciena atsākšanas, pēc norādītā laika pīkst atkal.
Problēma izrādījās vienkārša un lēta - imobilaizera čipam baterija gāja uz galu. Vakar vakarā krievu forumos atradu tādu versiju, sameklēju facebukā iepriekšējo īpašnieku, kurš apstiprināja aizdomas. Nomanīju un viss kārtībā
Pirmais auto, ar kuru bija iespēja izbraukt Rudens Mediju testa braucienā, bija lieliskais Honda CR-V. Šis automobilis tiek piedāvāts ar vienu vienīgu benzīna motoru – 2 litru 155 zirgspēku agregātu bez turbīnas, kā arī diviem turbodīzeļiem ar 1,6 litru darba tilpumu un 120 vai 160 zirgspēku jaudu. Cenas ar mehānisko ātrumkārbu sākas no 22700 eiro, bet ar automātu no 29060 eiro.
Testētais auto bija ar benzīna motoru un automātu, tā pašmasa 1614 kg, pilna masa 2100 kg. Izskan viedokļi, ka šādam auto trūkstot jaudas. Man tā nešķita - braucu posmu pa Ventspils šoseju un gabaliņu pa mazāku šoseju līdz Smārdei, un, startējot no vietas, uzrāviens likās pilnīgi pietiekams. Tehniskie dati liecina, ka šādas komplektācijas Honda-CR-V ieskrienas līdz 100 km/h 12,3 sekundēs (ar manuālo ātrumkārbu tas notiek 10,2 sekundēs).
Savā brauciena posmā uzliku borta datoru ,,uz nullēm,, , un, braucot nedaudz virs 20 km pa Ventspils šoseju rāmi kopīgā plūsmā ap 85-90 km/h tempā un tad 4-5 km līdz Smārdei, beigās ieguvu šādus borta datora rādījumus: distance 26,6 km, vidējais ātrums 80 km/h, vidējais benzīna patēriņš 7,2 litri uz 100 km. Manuprāt, samērīgi zems benzīna patēriņš.
Kopumā Honda-CR-V ir tāds baudāms auto, kuram nav kur piesieties. Tam nav arī tāda trūkuma, kāds piemīt Jazz un Civic modeļiem – pavāja skaņas izolācija. CR-V ir klusāks, Latvijā atļautajos ātrumos manā skatījumā ļoti kluss. Ja man būtu jāpērk automašīna cenu diapazonā no 23 līdz 25 tūkst.eiro, tad Honda-CR-V būtu rūpīgi apdomājams variants.
Iesaku papētīt savu auto imobilaizeru un atslēgu baterijas! Drošības nolūkos iegādāties un nolikt auto rezerves komplektu. Ir pieredze no paziņām, kad nekurienes vidū pēkšņi nevar tikt tālāk...Un neteikšu kādi labi kantori liek ķīniešu lētās baterijas, kas pēc dažiem mēnešiem beidzās.
Viss ir ļoti vienkārši - bateriju gan jau ka mainīji kādā pulksteņa darbnīcā. Hondai pultī ir kautkāda idiotiska 16mm baterija, bet sadzīvē vismaz 80% gadījumu ir 20mm baterijas. Attiecīgi tajā pulksteņu darbnīcā tā baterija mētājas bez pieprasījuma jau gadus piecus. Baterija ķīmiski izstrādājas vnk šajā laikā.
Tātad lai neiedzīvots priekšlaicīgos tālvadību pārsteigumos tehnikai baterijas jāpērk vietās, kur var sagaidīt vislielāko apgrozījumu. Depo / Sennukai, iespējams Narvesen. Tur baterijas būs svaigas (ja kas tām ir derīguma termiņš uz iepakojuma). Un nekad neņemiet pulksteņmeistara baterijas. Tās ir vecas.
Nu ja,pulksteņu darbnīcās pat normālam pulkstenim tikai atsevišķās vietās var bateriju ņemt.Duracell baterijām ir garš derīguma termiņš, un itin visas pārējās baterijas, energizeru ieskaitot, salīdzinoši ir meesli.Atšķirība tieši ir izlādes/lietošanas atlikuma biedzamajā trešadaļā.Itin īpaši tādās lietās kā pultis (ilglaicība, darbība aukstumā utt).Tiem tak viņas ir nezcik veidi- lai vnk ieraksta googlē .. duracell 16mm cell
Manas Hondas pults baterijas ne visur var nopirkt, dabūju tikai pulksteņu darbnīcā, ciparus gan neatceros. Maksāja arī vairāk kā "līdzīgās", kaut kur 3EUR bija. Bet pults baterija neizbeidzas momentā, sākumā paliek mazāka distance, no kuras var atsēgt/aizslēgt mašīnu.
Pults baterija tomēr ir mazāk kritiska, nekā piem imobilaizera raidītājam.Kur jau pie īslaicīga vai daļēja signāla zuduma var visādus brīnumus sagaidīt.
Parādījās jauna problēma - pazuda Bluetooth savienojums. Izmēģinājos visādus veidus caur telefonu, izslēgt/ieslēgt Bluetooth, “aizmirst” Hondas bluetooth un slēgt pa jaunam, telefonam visas paroles resetoju, uztaisīju hard reset, bet viss bez rezultātiem. Googlē atradu, ka IOS 12.4 esot problēma ar Bluetooth, bet citas ierīces atrod... pamēģināju veco telefonu, kam nav 12.4, to arī neatrod. Tātad, visdrīzāk, vaina mašīnā.
Ir kāds veids, kā resetot Bluetooth mašīnai? Akumulatora atvienošana kaut ko dotu?
ja ir iespeja dabu kadu kadru ar frekvenchu analizatoru 2,4 Ghz, tas ari bus objektivakais raditajs. Ja dampis kaut ko raida, taja diapazona, tad japalasa kas uzlicies uz telefona ar jaunakajiem updetiem, man ja atmina nevilj iekrita acis kaut kads Bluetooth caurums ko nesen aizlāpījuši - moš tas padara jautajumu problematisku starp kasti bez updeita un kasti ar updeitu.
Patreiz nestādos priekšā, kur meklēt tādu analizatoru, bet šodien guvu apstiprinājumu, ka visticamāk problēma ir mašīnā. Pamēģināju ar kolēģa IOS 13 beta versiju pielēgties, tas arī neredz Hondas Bluetooth.
ar IOS var būt visiem viena kopēja bēda arī. Apple viss ir skaisti kamer strādā, kad nestrādā tad bieži tiek vainotas citas ierīces, kaut problēmas var but frekvenču pārklāšanās, interference utml. kur Apple būs viens no pirmajiem kas sāk gļukot. Apple labi sadzīvo tikai ar citu Apple - tā diemžēl tas strādā.
Bet nu vienalga mēģini tikt ar auto galu kaut kādā jēgā tad jau rokoties gan jau atradīsi wtf.
Tā jau īsti nav karaļa "Zilzobja" problēma tā ir 2.4 GHz diapzona problēma vispār, jo vairāk gribētāju uz to frekvenci jo viss ir draņķīgāk. Tā stratēģija kur verķis ir spiests lēkāt pa visu pieļaujamo frekvenču diapazonu, lai atrastu sev brīvu pārraides joslu, ar zin neiedveš pārliecību, kaut arī protams strādā un diezgan stabili.
Pa laikam ar savu problēmu parakņājoties pa googli, izskatās, ka Bluetooth pazušana ir diezgan izplatīta problēma Hondām, bet vairāk gan nākošajiem modeļiem. Par savu 3. CR-V paaudzi neko noderīgu neesmu vēl atradis.
Atradu vienu video, kas deva cerības, bet beigās tomēr nekā
Iepriekš uz esošā telefona strādāja, kā arī izmēģinājos ar dažādiem citiem telefoniem, bet neviens neredzēja zilzobi, tā kā telefona neatbilstība šoreiz nebūs.
Īsti nav pārliecības, ka šie varētu zināt, bet varbūt...
Dīlers gan jau, ka zinātu, tikai diez vai tas maksātu, cik es būtu ar mieru maksāt. Kaut kādā forumā atradu, ka esot nosvilis bluetooth modulis, par ko dīlers paprasījis 520$
...un daudz lielāku lētuma piegaršu. Ir gadījies redzēt tādus brīnumus pāris nullto vidus fofāgenos - izskatījās pēc diezgan pretīga gatera, un par to funkcionalitāti - jā, plakanā telefona funkcionalitāte tur būs lielāka, toties šis tas no oriģinālā maģa funkcionalitātes tur būs pazaudēts...
Honda CR-V īpašniekiem un lietotājiem, tests, atsauksmes
Tā kā kādu brīdi jau esmu pievienojies Honda CR-V lietotāju pulkam, gribējās izveidot līdzīgu topiku, kādi jau šeit ir par atsevišķiem modeļiem.