Ņemot vērā, ka tiesa lēma, ka iemesls ierobežojumiem bija lidostas vēlme nopelnīt, esmu pārliecināts, ka taksisti cienīs tiesas lēmumu un aizmirsīs, ka īstais iemesls bija iestāžu nespēja viņu kriminālajam biznesam neļaut apkrāpt Latvijas viesus, ko lidosta atrisināja, kā nu mācēja. Domāju, ka turpmāk tūristiem būs iespēja iepazīt īsto autentisko Latviju, nevis melīgo godīguma masku, ko ļaunā lidosta nolēma valstij uzlikt.
aculiecinieki atkal varēs taksistu razborkas uzfilmēt, interesenti brauks no visas europas un totalizātori pieņems likmes- kurš viesis par vislielāko summu tiks apjaats
Uzskatu, ka tūrisma nozarei stratēģiski svarīgās vietās ir jābūt ierobežotam pakalpojumu sniedzēju lokam. Lidostā, autoostā, pie Centrālās stacijas, pie viesnīcām.
Tas varbūt nenodrošina zemāku cenu, toties augstāku kvalitāti noteikti. Bieži tieši taksometrs ir tas, kas rada pirmo iespaidu par Rīgu.
Ja vēl kāds atceras pirms nepilna mēneša manu iesūtīto video par baltā taksometra Toyota vadītāju, kurš iebrauca tehniskās apskates bedrē Antenas ielā, tad varu papildus darīt zināmu, ka tieši šīs firmas īpašnieks (viņam pieder lielākā daļa šādas mazas un blēdīgas taksometru formas) ir tā persona, kas panāca šo visnotaļ dīvaino spriedumu.
Viņam reiz piederēja melnie merši, tad baltās toyotas. Visi, kas siro pa un ap Vecrīgu, autoostu u.c.
Vadītāji latviski nerunā un mazāk par 10 EUR gandrīz nekad nav gatavi vest pa no Laimas pulksteņa līdz viesnīcai Latvija.
To tik vel mēs redzēsim, kas tur šoruden būs.Jo stundu no/ap pl.22 ir ekstremālākāis (lētākais/izdevīgākais) lidojumu laiks, kad vēsturiski vislielākā agrozība tur notek.Katras pāris minūtes kāds ielido/izlido.Pat ja pavērot apkārtnē nelikumīgi stāvošos privātos auto,viņi tur koncentrējas tieši uz šo laiku.Un takšu rinda tur aizkadrā iesākas parastam novērotājam pavisam neredzamā vietā.Gan jau tur veiksmīgi "veidosies" sirsnīgas savstarpējās attiecības un satiksies "seni draugi". Tur vajadzēs policijas specrotu izmitināt.
Es priecājos, ka bija kārtība. Esmu ļoti PRET kaut kādiem taxi kariem, lidosta - valsts spogulis visiem. Jau tagad vakaros visi neoficiālie taxi, kam nebija slinkums, lēni brauca otrā stāva estakādē, cerēdami uz lomu. Daļai arī tas izdevās. Murgs
Ļaut ārzemju viesim izmantot kaut kādu piesmēķētu Panda taxi, kā vadītājs īsti ne angliski komunicēs, ne bankas karti pieņems -
Manuprāt vispār Taxi biznesam,vismaz Rīgā, vajadzētu būt centralizētam. Kā tas ir New York, kur ir Taksometru un limuzīnu pārvalde kura izsniedz atļaujas pēc pamatīgiem eksāmeniem. Automašīnas visas pēc vienādiem standartiem un viegli atpazīstamas. Pie tam, tur no katra brauciena % metropolitēna dotācijai.
Zemesgramata rakstīja: Manuprāt vispār Taxi biznesam,vismaz Rīgā, vajadzētu būt centralizētam. Kā tas ir New York, kur ir Taksometru un limuzīnu pārvalde kura izsniedz atļaujas pēc pamatīgiem eksāmeniem. Automašīnas visas pēc vienādiem standartiem un viegli atpazīstamas. Pie tam, tur no katra brauciena % metropolitēna dotācijai.
Kāpēc pie mums tā nevarēja?
Vai tad kaut kas līdzīgs nav arī Vācijā? Tur arī takši ir tajā gaiši dzeltenajā krāsā. Un neatceros, Sarajevā vai Budapeštā tas pats - dažādu marku takši, bet visi spilgti dzelteni.
Ierobežot vai nē taksometru darbu lidostā
Tagad saskaņā ar tiesas spriedumu jebkurš taksometra vadītājs var vest pasažierus no lidostas Rīga. Pareizi tas ir vai nē?