JBoyz nu muzons naak tikai atsevishkji bez auto, bet ja gribi protams varu notirgot ar visu auto, tikai pasham jaacelj aukshaa
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
JBoyz nu muzons naak tikai atsevishkji bez auto, bet ja gribi protams varu notirgot ar visu auto, tikai pasham jaacelj aukshaa
Serpent tev tie bilshteini ir dzeltenie?
Par nomainju ir taa ka tu prektiski vari uzlikt jebkurus gaaziniekus kas paredzeeti jamajam, bet taapat tie ar buus pacieti. Atsperes( ja nav noseedushaas) mainiit taapeec nevajag.
A bilshteinus noteikti vari piedaavaat volvistiem jo ja amji ir labaa kaartiibaa un veel dzeltenie tad pa sapraatiigaam naudaam tas buutu labs pirkums
Crash
Ko saprot ar saprātīgām?
Es lūkojos pēc dzeltenajiem KONI.
Laikam jāatliek uz pavasari, pašlaik dzelži ēd naudu ar lielu muti.
Varbūt prioritātes jāpamaina vietām.
Manejie amisi ir dzelteni, atsperes nav nosedusas. Gribas lai auto ir mīkstāks, bet ja lieku citus gaziniekus tad, cik es saprotu, tapat bus ciets. Kaut kadi parastie amisi neder manejam?? Vai 850 ar turbinu ir sedināts atskiriba no bez Turbo?
Vel jautājums, vai kads nezin kur dabut peckas motorinam jaunas bukses un cik pleess? Moz kaut kur vaar izvirpot?
Serpent rakstīja:Vel jautājums, vai kads nezin kur dabut peckas motorinam jaunas bukses un cik pleess? Moz kaut kur vaar izvirpot?
Bukses ir no materiaala,kas ir gruuti dabonams,vari meegjinaat paariet uz gultniishiem.Bet par amiishu cietiibu runaajot,es domaaju,ka cietiiba vairaak naak no atspereem,nevis amiishiem.Veel pastaav iespeeja,ka amiishi ir ar reguleejamu cietiibu.Paarliecinies!
Ka var parliecinaties vai amisiem ir regulejama cietiba? Kur var dabūt gultnisus var but kadam ir bijus lidziga problema?
Drošības pēc ielie koni mājas lapā un paveries uz dzeltenajiem, man domāt tavi nav pulka savādāki> tur tāda plastmasas fīča jāgroza.
Serpent rakstīja:Ka var parliecinaties vai amisiem ir regulejama cietiba? Kur var dabūt gultnisus var but kadam ir bijus lidziga problema?
Probleema ir bijusi un tikusi atrisinaata,ieliekot TUR mazus lodiishu gultniishus(laikam kaut kas bija arii jaapaarveido,lai to izdariitu).
nee uusa tu nepareizi saki bilshtein amiishi pashi par sevi ir cieti un arii cietiibu var salikt divejaadi uzliekot cietaakas atsperes un uzliekot stingraakus amiishus. Es biju domaajis ja tu uzliksi teiksim parastos gaaziniekus tad auto buus miikstaaks ne kaa tagad, bet taapat paciets. buutiibaa ja 850 pats par sevi ir sameeraa ciets. Un reekjinies uz to ka nomainot amiishus uz miikstaakiem palielinaasies auto saansvere liikumos un liikumu izbraukshanas aatrums samazinaasies.
Crash
Crash rakstīja:nee uusa tu nepareizi saki bilshtein amiishi pashi par sevi ir cieti un arii cietiibu var salikt divejaadi uzliekot cietaakas atsperes un uzliekot stingraakus amiishus. Es biju domaajis ja tu uzliksi teiksim parastos gaaziniekus tad auto buus miikstaaks ne kaa tagad, bet taapat paciets. buutiibaa ja 850 pats par sevi ir sameeraa ciets. Un reekjinies uz to ka nomainot amiishus uz miikstaakiem palielinaasies auto saansvere liikumos un liikumu izbraukshanas aatrums samazinaasies.
Odobrjam!
Crash
Mani konsultēja iekš šī jautājuma rallists >>> ļoti vēlams likt sabalansētas cietības atsperes un amīšus. Ja amīts cietāks un pedere mīksta >>> amīts nobeigsies ātrāk, ja amīts par knapu >>> žūposies tas autiņš.
Tā esot smalka padarīšana. Tāpēc es skatos uz regulējamajiem dzeltenajiem KONI un cietākām aizmugurējām pederēm.
Oriģinālās sedana pederes netur universāļa pakaļu, nerunājot par regulāru kravas klātbūtni.
Man liekas serpent te ir jaapiemeero vecaa labaa gudriiba - don't touch a running system, krievi veel saka rabojet njetrogaj
Taa kaa ja amiishi ok paaraak nekrataas tad nu atstaaj un miers maajaa
Protams Gvido tas viss ko tu teici ir svariigs, bet gadiijumaa ar lielaam slodzeem. Parasti ielas autinjiem aftermaarkets detaljas tais ar lielu parametru pielaidi, ar domu lai taas dereetu peec iespeejas plashaakam automobiilju lokam. taapeec ar ja paskataas 850 ir tikai viens koni amartinju modelis taapat arii atsperes kaut vai tam pasham killen arii ir praktiski viens modelis. Taa kaa ja liek aftermarketa kombinaaciju nav ko iipashi iespringt. Un arii autinja amiishiem tu nekad taadu slodzi neuzdziisi kaada taa ir sporta autinjiem.
Runaajot par koni 850 ir piejami tikai priksheejie regulējami aizmugureejie ir nereguleejam, vai reguleejami vienreiz.. pie uzlikshanas
Crash rakstījarotams Gvido tas viss ko tu teici ir svariigs, bet gadiijumaa ar lielaam slodzeem. Parasti ielas autinjiem aftermaarkets detaljas tais ar lielu parametru pielaidi, ar domu lai taas dereetu peec iespeejas plashaakam automobiilju lokam. taapeec ar ja paskataas 850 ir tikai viens koni amartinju modelis taapat arii atsperes kaut vai tam pasham killen arii ir praktiski viens modelis. Taa kaa ja liek aftermarketa kombinaaciju nav ko iipashi iespringt. Un arii autinja amiishiem tu nekad taadu slodzi neuzdziisi kaada taa ir sporta autinjiem.
Nodod kaartiigi pa trepi,buus Tev slodze.Diemzheel muusu granteetie celji ir nodoti aizmirstiibai.Pagaidaam...
Mans stāsts bija par to > ja ir cietās pederes un viņš iemauks parasto amīti >>> sajūtas būs, maigi sakot, jokainas.
Mans priekšā atstās esošās pederes + regulējamu koni, bet pakaļā ielikšu cietās ( +2mm stieples diametram) un pieregulēs koni.
Metodom naučnova tika pacentīsies saregulēt, lai nav pie zobārsta bieži jāiet un lai uz ceļa pienācīgi turas.
Paris dienas atpakal uzliku bleka diskus ar ziemas riepam un... auto kluva krietni mikstaks un patikamaks pa bedrem, nav vairs nekadu ideju par amisus mainu !!! Lietie diski man ier 16" ar kautkadam sportline (??) riepam. Tad sanaka ka auto ir ciets del riepam vai del ta ka diski ir 16"????
Starp citu mani amisi neregulejas!!!
ja tev ir zemprofila riepas, un tagad Tu esi uzlicis šauras un augstas, tad būs mīkstāk... bet tur nau vainīgi bleķa diski...
man taac chainjika cieniigs jautaajums:
850ajam universalim pie aizmugurejaa loga ir garenas ventilaacijas restes - taa ir gaisa atpakalj savaakshana sisteema vai kaa?
konsateeju, ka pa shaam nekaads gaiss nenaak, a bagaazhas nodaliijums vislaik sviist ciet... ta nu domaju - mosh man shamaas kaukur atnjrgushaas.. vai arii shamaam nemaz i nevaik funkcioneet?
jau ieprieksh - lielais danke
Biš nepatēmu (lai gan attiecībā uz iepriekšējo bazaru), labs links atradās ne-profiem:
www.chris-longhurst.com/carbibles/index.html?menu.html&suspension_bible.html
Vai kaadam ir ideja, kur dabuut leetak 850 volvo priekshejo guultni.
Paldies.
Karleone rakstīja:Vai kaadam ir ideja, kur dabuut leetak 850 volvo priekshejo guultni.
Paldies.
Skaties skf gultnju boodees satekles ielaa vai uz Gogolja/Turgenjeva stuura.
Noteikti njem SKF, pirmkaart buus leetaak ne kaa orgjinaalaais un otrkaart tas kas buus orgjinaalais noteikti buus SKF
Jou kas te ar 850 ir pieejams 850taa sedana antispaarns(spoileris) tas kas uz bagazhnieka, smukais ar stopnjiku iekshaa... siikaak uz meilu crash_override@inbox.lv
Crash
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.