Nu parasti ir taa, ja dod virsuu un neiet, vai nu gaisa filtrs, vai nu katalizators... veel jau var buut dzineeja temoperatuuras deveeji.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu parasti ir taa, ja dod virsuu un neiet, vai nu gaisa filtrs, vai nu katalizators... veel jau var buut dzineeja temoperatuuras deveeji.
Es aizņēmos to bloku no cita auto,pārbaudīt.Uzreiz bilde bij skaidra.
Nu var jau buut ka pats kompis veel nekaadus kljuudas kodus neuzraada, kaut gan piemeeram vareetu piesleedzot pie kompja skatiities darba rezhiimus piemeeram temperatuurai, tipa meeram ar parasto termometru un skatamies kaadus datus dod kompis utt ar citiem deveejiem. Bet nu liidz tam muusu advanceetie meistari parasti neaizdomaajas.
2 crash
nu tad uz kurieni labaak braukt diagnostiku taisiit???
MM, AS vai kur citur???
Nu peedeejoreizi kad biju MM tas elektrikjis likaas sakariigs
Crash
TO: ALEX-GT
Nu es jau ar savulaik sūdzējos te diskusijās par to, ka autiņš neiet, jūtama pretestība, trūkst jaudas u.t.t.
Man gan ir dīzelis- 1.reiz dīzeļcentrs iztīrīja katalizatoru un nodzēsa kompja kļūdas. Pēc pusgada tas pats- tad sadūšojos un aizbraucu uz Mārupītes gatvi pie Sašas- lieta tāda, ka sistēma ir fiksējusi kaut kādus defektus un kļūdas un auto ir pārslēdzies uz servisa režīmu- tik vien lai Tu varētu braukt pie speciem ne dzīvot tālāk, bet par cik mums tā pašvaki ar speciem, tad vispirms dodies pie slavenā Sašas (tā nav reklāma- tikai 1X tur biju, un viņš mani noteikti nepazīst), bet, ja neizdodas, tad varēsi tērēt naudu MM un AS.
Pie Sašas mans arīdzan drīzumā dosies!
Viņa noliktava manī modina vēlmi parakņāties un apzagt pie izdevības!
Gvido Zagt nav labi, ja daudz spirinaasies sanaaksim barinjaa un pastaastiisim cik tas nav labi
Par 850 ventilatoriiti. Ir taa ka ja ir klimatkontrole tad ja ir darbojusies kondishka tad peec apstaashanaas un peec 50min staaveeshanas klimats ierubii ventilatoru uz 5 min lai uzhaaveetu kondicioniera radiatoru. shajaa gadiijumaa ja staav pasuudiigaaka signalizaacija taa var saakt aurot un tad jau viskas var gadiities.
Otrs variants ir taads ka iespeejams aizdedzes atsleegaa vai kaadaa no relejiem netika atsleegts 1 atsleegas staavoklja rezhiims, jo pechka darbojas arii atsleegas staavoklii 1 kad tipa tikai magjis darbojas.
Treshais variants vareetu buut kaadas prasmiigaas rokas kaut ko ir palodeejushas...
Crash
A koleegjim normaalu muzaaru prieksh 850 nevajag? Nu gadiijumaa ja sedans?
A kas, vagonam cita mūzika?
2 Flints
a crash(am) tak uztaisiitc plaukts preiks 850.... taa ka diez vai universalam buus ok
AL
Tieshi taa man ir gatavs plaukts prieksh 850 sedana ar iebuuveetiem 2 subiem un 16 cm skaljrunjiem.
A paga no kura tad naaca 850? toch no 91. nju labi Par droshumu un eertumu vari neshaubiities ne mirkli droshaaku un eertaaku auto man liekas neatrast
Detaljas normaalas izmaksas kaa liidziigas klases autinjiem. Es gan skatiitos uz kaadiem auto peec 94 gada tiem jau daud kas naak uzlabots...
Par lietaam kas jaaremontee vari droshi palasiities sho topiku, arii krievu lapaas var atrast testus un aprakstus par sho auto, jo krieviijaa tas ir viens no populaaraakajiem auto lietoto auto tirguu.
Noteikti noskreejiens shim auto buus mezhoniigi liels. bet nu konkreetais auto ir jaapskata un jaaiztestee, vislabaak dziit uz MM.
sakiet lūdzu, no cik eirām var sākt skatīties uz 850?? it kā sludinājumos pa 3.5k ir padaudz, bet vai ir vērts??
Atkariigs no gada, staavoklja un modelja. Tikko koleegjis 850 vagonu 94 gada normaalaa staavoklii notirgoja pa 3keur, tipa lai nebuutu jaachikaajas atdeva pa leeto. es domaaju ka taa arii buus no kaadi 3,5-6keur
Nu es te jau kādu laiku surfēju pa sludinājumiem cerībā atrast price/performance 850 94+ sedanu - vispār 4500 eiras ir ļoti optimistiska prognoze. Bet varētu jau latiņu arī zemāk palaist itkā... a varētu arī nepalaist - no jaunāka vairāk prieka, a nauda tāpat iztērēsies
nu tā jau likās, ka pāri 4k, jo doma ir par dīzeli universālu...
Nu ar dieseljiem un universaaljiem ir ljoootiii jaauzmanaas.. jo taadus autinjus parasti peerk lai brauktu ljoooti dauc...
Labaak skaties benciinieku, pirmkaart viss buus leetaaks, otrkaart volvo rodnojs un treshkaart buus labaakaa staavoklii
Degvielas izmaksas jau vairs neatshkjiras
Crash
es jau ne sev, bračka grasas savu 740 TD mainīt...
un par to benzīnu (gan radnojs gan lētaks) arī taisnība...
starpcitu vai arī 850 D ir WW motors??
Crash rakstīja:Nu ar dieseljiem un universaaljiem ir ljoootiii jaauzmanaas.. jo taadus autinjus parasti peerk lai brauktu ljoooti dauc...
Labaak skaties benciinieku, pirmkaart viss buus leetaaks, otrkaart volvo rodnojs un treshkaart buus labaakaa staavoklii
Degvielas izmaksas jau vairs neatshkjiras
Crash
Ņu ņu lētāks! Pašlaik, cik skatos, nekas dauc lētāks tiem benzīnniekiem naf. Vieglāk dabūnams - jā, bet vai lētāks.
Gvido pareekjini, cik tas dieselis maxaa apkopees, pareekjini cik jamo maksaa nopirkt normaalu, pareekjini cik liels ir risks iegraabties krietni nobrauktaa... benciiniekam to probzu bik mazaak...
Pareizi runā Crash. Nu nokāvu bencinieku, divas dienas darba un man jau cits bencinieks vietā un atkal Esmu uz riteņiem, bet re nokāvi dieseli un cik mēneši jau pagājuši.
Salīdzināji pirkstu ar ...... burkānu!
Nu bet mans brauc kamēr tavs rūsē.
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.