Vispār Ceļu satiksmes Noteikumi sastāv no viena vienīga "Ceļu satiksmes Likuma"19, panta 3, punkta, kur katram ir jārīkojas TĀ, lai neradītu citiem bīstamu situāciju, CSN nav spējīgi definēt arī "KĀ". Bet čakarēt vienam otru uz ceļa mums laikam sagādā baudu. 100 foto radari nav risinājums kustības drošībai, bet "Vīnes Konvencijas par ceļu satiksmi" 17. pants ir kaitīgs mūsu sabiedrībnai:"
"17.pants Ātruma samazināšana
1. Neviens transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst strauji bremzēt, ja vien tas nav nepieciešams drošības iemeslu dēļ.
2. Katram vadītājam, kas vēlas ievērojami samazināt ātrumu, izņemot gadījumus, kad ātruma samazināšana ir nepieciešama satiksmes drošības nodrošināšanai, vispirms jāpārliecinās, ka viņš to var izdarīt, neradot briesmas vai nevajadzīgas neērtības citiem vadītājiem. Ja vien viņš nav pārliecinājies, ka aiz viņa neseko neviens transportlīdzeklis vai ka jebkurš sekojošs transportlīdzeklis atrodas tālu aizmugurē, jādod skaidrs un savlaicīgs brīdinājums par savu nolūku, izdarot atbilstošu signālu ar roku. Tomēr šis noteikums neattiecas uz gadījumiem, kad brīdinājumu par ātruma samazināšanu dod transportlīdzekļa bremzēšanas signāllukturi, kas norādīti šīs Konvencijas 5.pielikuma 31.punktā."
Mēs neprotam un negribam cienīt viens otru. To mēs nevēlamies darīt!
Iekļaušanās ātrumā
Pēdējās dienas (faktiski ne tikai) ievēroju tendenci - beidzas baltā zīme, bet priekšā braucošie nespēj/negrib paātrināties līdz pat atļautajiem 90, kāds vēl gabalu uz 60 velkas, citam bail vairāk par 75 braukt. Konkrēti par vietu aiz Sauriešiem un Vālodzēm, bet manīts arī citur... Kas tas ir - necieņa pret citu laiku, neprasme vadīt auto vai vienkāršs stulbums, jeb arī zombijtelefonists ?
Būtu tā kā laiks arī šādiem pievērst uzmanību, kas nespēj laicīgi iekļauties plūsmā, ja reiz savulaik braukšanas eksāmenos par to laukā meta.