Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Iekļaušanās ātrumā

Freijers Reģ.: 06.09.2018

Pēdējās dienas (faktiski ne tikai) ievēroju tendenci - beidzas baltā zīme, bet priekšā braucošie nespēj/negrib paātrināties līdz pat atļautajiem 90, kāds vēl gabalu uz 60 velkas, citam bail vairāk par 75 braukt. Konkrēti par vietu aiz Sauriešiem un Vālodzēm, bet manīts arī citur... Kas tas ir - necieņa pret citu laiku, neprasme vadīt auto vai vienkāršs stulbums, jeb arī zombijtelefonists ?

Būtu tā kā laiks arī šādiem pievērst uzmanību, kas nespēj laicīgi iekļauties plūsmā, ja reiz savulaik braukšanas eksāmenos par to laukā meta.

 
1 2 3 4 5
GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 2 Atbildēt

Kur vēl nejēdzīgas, braucējus savos stilos dalošas, ierobežojošās zīmes esat piefiksējuši?

Piemēram:

Šādi ir manīts, ka izbraucot no Pūres (Ventspils virzienā) dažs braucējs (dritvaik...ņ!) nemin pedāli uzreiz aiz zīmes, bet gan nogaida 250 metrus līdz sākas stāvs lejupceļš!

Uz dzelzceļa pārbrauktuves "Ventspils 2" ir zīme "50", bet atkal reti kurš min pedāli līdz tiem 50, pēc tam ir arī zīme "70" (posmam 300 metri) līdz pagriezienam!

Starp Jelgavu un Ozolniekiem ir fenomenāla zona ar "90", bet vismaz puse Eco braucēju nemin pedāli tik sirdīgi...

Rīgā, Ziepniekkalna ielā pie ACB un Firststop ir īsa zona "70" , šādi sašķeļot plūsmu 50 (Eko?) un 70 (DSG?)braucējos...

Vai vienmēr akli sekojat maksimālā ātruma ierobežojumam pirms luksofora?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Ir tikai divi visuaptveroši iedalījumi- lohi un nelohi. Vairāk nav, un neko tur vairs ne skaidrot, viss sen skaidrs.Jautājums tikai, kāds "viedoklis" šeit ienāks dusmīgajā pirmdienas rītā.

Piem,Ozolnieku lohi ir mūžīgi und neiz-mirstoši, viņi jau darbojas pirms/kopš vispār tas ceļš tur tika iedibināts.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Nē, nu tas, ka ir pedāļi, kas pamanās visu Ozolnieki Jelagava ārpus apdzīvotās vietas posmu novilkties uz 60 un sakrāt sev vilcienu aizmugurē, diemžēl ir fakts...visādiem šādiem bremzētājiem redz esot tiesības, jo maksimālais nav minimālais..tikai to, ka CSN paredz arī palaist garām kolonnu ko esi savilcis aiz sevis redz nepielec nevienam, tostarp traķim, kas lepni izlecis uz šosejas.

Cieniet citu laiku, joptvai !!!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
4 3 Atbildēt

Ozolnieku gabala ņaudētāji arī neizmirstoši. Starpība būs 15 sekundes, bet šie īd un īd. Paši jau nemāk iekļauties tajā plūsmā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 3 Atbildēt

Lēnvilcējiem arī nav skaidrs, ka runa nav par kādām sekundēm (un būs vairāk tur, jo visa satiksme ir ķēde - aizvilkies aiz kāda/nepaspēji luksoforam pārbaukt/iespējams nākamajam, utt.), bet arī par to, ka kāds grib normāli braukt nevis vilkties aiz kunga, kam ienācis prātā, ka nav kur steigties...Negribi steigties, lūdzu, gar malu un lai citi garām tiek. Kas tā ir par modi, ka savs (ne)ātrums ir citiem jāuzspiež.

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

" Kas tā ir par modi, ka savs (ne)ātrums ir citiem jāuzspiež." - nu ja Tu šitā saki, tad gandrīz sanāk kā katoļu mācītājam - klausieties manos vārdos, neskatieties manos darbos. Neuzspied citiem SEV vēlamo ātrumu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 0 Atbildēt

Paejot kādam uz ceļa garām, es vnk fiziski nevaru uzspiest savu ātrumu...lēnais paliek kur bijis ātrākais ir garām, ja nav skaidrs. Problēma ir tāda, ka ir lēnie kingi, kam atkarībā no vietas jābrauc -10,15,20 un pat 30 zem atļautā - kas ne ledus, ne puteņa vai kādas citas kataklizmas neesamības apstākļos nav normālas plūsmas ātrums un vēlams vēl tuvu vidum, lai kādam ir grūtāk garām tikt (jo arī spoguļus šie pareizie nemāk lietot).

Visiem nav jābrauc vienādi ātri, bet ir jāciena arī citi, kas vēlas ātrāk braukt un manuprāt radarizācija ir izaudzējusi stīvkaklu paaudzi, kas nespēj novērtēt ceļu vairāk par vējstiklu un spidometru un attiecīgi arī brauc.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 2 Atbildēt

Tu tak pats raksti - tu viņu apdzen un aizmirsti. Kur problēma?

Kā tev lēnāk braucošais var "uzspiest savu ātrumu", ja Tu to tik un tā apdzen?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 1 Atbildēt

Tā kā es nedzenu pa galvu un kaklu kādām purnā iekšā, tad piemēram jau pieminētajā Ozolnieki Jelgava, tas var arī nesanākt, jo satiksme ir ļoti blīva tur. Tāpēc tomēr vajadzētu vērot, kad beidzas apdzīvotas vietas un iekļauties satiksmē jeb citiem vārdiem sakot nebraukt ar nepamatoti zemu ātrumu, kā to no nosaka CSN.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 2 Atbildēt

Kā tieši ciparos izsakās nepamatoti zemais ātrums?

Nu tā uz pirkstiem?

CSN ir rakstīts: 99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

Man arī nepatīk, ja kāds brauc lēnāk nekā atļauts, bet kaut kā cenšos ar to sadzīvot.

Tiesa man arī nepatīk, ja mani kāds mēģina stumt vai stumt nost intensīvā satiksmē nekā jau tā mēdzu pārkāpt. It īpaši, ja man vēl vairāk ātrumu pārkāpt gribētāja palaišanai nav droša un un citiem satiksmes dalībniekiem netraucējoša vai manu ātrumu nesamazinoša risinājuma. Ko tad? Man arī reizēm gribētos, lai tie skrējēji uzrautos un pavisam neatpazīstamiem CP auto, īpaši mēģinot viņus kaut kur nodzīt nost...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

CPisti parasti, cik redzēts brauc +5-+10 diapozonā (tāpat kā 80% braucēju), tādus jau parasti neviens nestumj, iepretīm manis pieminētajiem lēnbraucējiem. Protams visiem ir savi iemesli, subjektīvi un objektīvi, bet, ja kāds brauc ievērojami zem plūsmas ir jārēķinās ar to, ka tas veicinās pārgalvīgu apdzīšanu no citu puses, jeb pagale nedeg viena kā saka.

P.S. Par to stumšanu...vienu reizi braucēja karjerā tiešām gribējās vienu uz 70 braucošu, melniem dūmiem smirdošu miskasti - kravas furgonu nostumt no Tukums - Rīga posma, bet nu neko nobraucu tos 5+ km līdz piemērotai apdzīšanas vietai. Kāpēc šo pieminu - ir gadījumi, kad labāk nebraukt, ja reiz nevar pabraukt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

"ja kāds brauc ievērojami zem plūsmas ir jārēķinās ar to, ka tas veicinās pārgalvīgu apdzīšanu no citu puses" ir pilnīgas muļķibas un lohu attaisnošana. Ir gadījies braukt "ievērojami zem plūsmas" un nekrāju ne vilcieniņu aiz sevis, ne izraisu pārgalvīgas apdzīšanas, jo ievēroju vienu sīkumu - "es braucu ievērojai zem plūsmas". To IR iespējams darīt tā, lai netraucētu pārējiem tā vietā, lai censtos savu lēnbraukšanu citiem uzspiest!

650 Reģ.: 25.01.2017
4 4 Atbildēt

Īsāk sakot, te visi katrs par kaut ko īd.Tikai ar to starpību, ka daži uzskata ka viņu tā īdēšana ir pamācošāka un progresīvāku pasaules uzskatu pavēstošāka.Bet viens gudrs krievs teica, ka pārmērīga tolerance noved pie vispārējas smagas infekcijas, dažkārt ar letālu iznākumu.

Līdzīgi kā ar slaveno gadījumu, kad ejot pa trotuāru ieraugi savā ceļā Sūdu. Ir dažādas izvēles.Apiet (mainot savu likumīgo trajektoriju), pārkāpt (ar risku aizķerties un iepsisties tur ar visu ģīmi) un vienkārši iekāpt.Pie kam, iekāpt vajag ar Lepnumu,attiecīgi ar to sūdaino kurpi atstājot aiz sevis paliekošas zīmes un pavairojot jauko iespēju iekāpt arī priekš citiem.. Bet, nekādā gadījumā nevajag to sūdu pacelt/izmest (lai citi neiekāpj) vai kur nu vēl meklēt rokā pašu to suuda izdriršanas Autoru.Tātad, ieturēsim toleranci pret dažādiem meesliem uz brauktuves un visiem spēkiem padarīsim par Lohu jebkuru diskusijas ierosinātāju.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Konkrēti pa tēmu. Situācija, ceļš A2 ar divām brauktuves joslām vienā virzienā, slaidi pienāk klāt mazsvarīgāks ceļš ar garu ieskriešanās joslu no Murjāņiem . Virziens Pleskava Rīga pie sēnītes. Pa šo pienākošo ceļu virzās divas lielgabarīta kravas auto ar moduļmājām, platums uz aci 4-5m, tās pavada divas pavadošās auto, busi ar krāsojumu, uzrakstu un lielu mirgojošu brīdinajuma zīmi uz jumta.

Kā jūsu rīkotos atrodoties uz galvenā ceļa.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 0 Atbildēt

Kaut kā īpaši jārīkojas? Pārkārtojos uz kreiso vienmēr, kad kāds tuvojas no šādas izbrauktuves, lai ļautu netraucēti iekļauties plūsmā. Arī tad, ja tuvojas Mini (Aixam nav gadījies).

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

Nu tad sanāk ka visus lohus vislabāk nostumt no ceļa pa grāvjiem lai nemaisās un netraucē īstajiem patiesajiem braucējiem

650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

Protamsprotams, gaidām "domubiedru" pieplūdumu.Kā padarīt par lohu jebkuru pretējās nometnes pārstāvi.Es Jums ieteiktu arī uz Poda sēžot censties par 180 grādiem izmainīt iznākošā produkta virzienu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 2 Atbildēt

Kārtējais izcili literārāis un patiesi vērtīgais komentārs, no kura jaunpienācējiem būtu viss jāmācās.

Pie psihologa neesi mēģinājis iet?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 4 Atbildēt

Kāreiz tev iesaku tur iegriezties, personību testētāj ;p

Es taču Tevi jau gan brīdināju gan sirsnīgi ieteicu

šo personisko sarunu neturpināt, bet laikam ka tev grūti pielec.Ja turpināsim,nākošais komentārs no manas puses būs "citādāks".

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 2 Atbildēt

Tik vien kā vajag - pakontrolēt savu verbālo caureju un izmantot pieklājīgākus vārdus.

Bet laikam jau te pat psihologs nepalīdzēs...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Bradypus

Tā arī es rīkojos parasti. Šoreiz jau braucu pa to kreiso joslu, 70 kmh jo tur bedrains un man 7m piekabe ar palielu kravu. Pirms manis tukšs un aizmugurē kaut kur pēc 500m tik nākošais. Redzu šitos pārvadātājus no augšas jau pa gabalu, un temps šiem ar labais, pie sevis nodomāju nu profiņi nemaz nevelkas un satiksmi nečakarē. Nu jā bet krava jau šiem viegla nav jau nekādas urāna kastes. Bet taj vietā kur tikko saskaras piķis no pievadceļa ar pleskvnieku, esam jau gandrīz paralēli blakus...

Tad notika kā minēja

Conqueror . Priekšējais pavadošais lohs ar savu busu rāva pa kreisi uz vidu sadalošajām Pleeskavas ceļa joslām un lika pa bremzēm . Nu nevaru es tik strauji apstāties...labi ka kreisajā joslā kreisā apmale pietiekami plata. Nācās daļēji pamukt tur. Tādi lūk profi mums pavada bīstamas un lielgabarīta kravas. Nožēlojami...

RR95 Reģ.: 06.01.2017
0 2 Atbildēt

Protams pavadošais rāva pa kreisi un nobremzēja, lai tāds lohs kā tu nenonestu tās būdas, kuras kā pats raksti ir 4-5 metrus platas, tātad krietni platākas kā viena josla. Vai tiešām esi tik liels lohs, ka redzot tos negabarītus, kuri vēl kā pats raksti, kustas pietiekoši ātri, nevarēji noņemt gāzi, palaist viņus?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
7 0 Atbildēt

Lohs esi tu pats ja domā, ka 5m platam transportam nepieciešamas trīs joslas. Pie kam arī tiem transporta līdzekļiem ir bremzes. Un ja tie pavadošie ir tik stulbi tad lai ņem policijas ekipāžu kas bloķē attiecīgi krustu ar speciālām gaismas un signāla ierīcēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Šorīt ap septiņiem situācija - braucu laukā no grobiņas uz liepājas pusi, priekšā trīs mašīnas uz ~45 brauc, priekšā braucošais galaksis nogriezās, priekšā palika toybota, un, paskatos, tai priekšā brauc B4 A80 avants. Pabraucam gar balto zīmi - nejūt nekāda paātrinājuma... 300 m tālāk, palaidis garām pretī braucošo, izmantojot 500 metru logu, tos divus cēli nokodu un uz 95 aizgāju - dažus kilometrus tālāk, kaut kur brīvībenes vidū, tāda rindiņa mani bik apsteidza, to ieskaitot - vēlāk ar to B4 sanāca pabraukt blakus uz ganībenes - palūrēju uz vadītāju - jā, cepure bija...

k442 Reģ.: 22.02.2014
3 0 Atbildēt

Šitādus "braukt negribjus" posmā starp Grobiņu un Liepāju ceļā uz/no darba nākas sastapt gandrīz vai katru dienu, šāda parādība, diemžēl, ir ļoti izplatīta...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu, vēl mēs redzam ka ja patīk braukt uz +10 - +20 pa apdzīvotu vietu, var arī tur nepaātrināties - sēņotājs galu galā mani panāca, kaut kur pret stokkeru. Mani vispār tā rindiņa sasmīdināja - es mierīgi braucu pa brīvībeni kruīzā uz 55, mani pa kreiso pusi apsteidz rindiņa, kādas 5 mašīnas, ar 5-10 kmph lielāku ātrumu - tad atkal šie atpaliek un es šos sāku apsteigt...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

nu bet, ja družaini iekrampējušies savu auto stūrēs, caur brillēm un pieelpotajiem aizsvīdušajiem stikliem kaut ko mēģina saskatīt uz ceļa priekšā, un ja vēl sniega čupa uz jumta, kura bremzējot noslīd priekšā stiklam - klasika

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 1 Atbildēt

Tur ap to Grobiņu, lai neņem ļaunā vietējie, iebraucējam nav tik viegli noorientēties kur beidzās tas ātruma ierobežojošās zonas. Satiksme diezgan intensīva un daudz faktoru kas novērš uzmanību. Cik reizes esmu nodomājis, ka šeit noderētu kāds lieks ceļa rimbulītis ar 90 simboliņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

??? Kāds sakars? Zīmes abos galos ir viegli pamanāmas, un ātrums arī visu laiku ir vienāds. Kaut kādās Dzelmēs ir grūtāk saprast...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pardon, nevis Dzelmēs, bet Kaibalā - man jūk tās mazās apdzīvotās vietas uz d-pilenes.

RR95 Reģ.: 06.01.2017
1 3 Atbildēt

Nu re, tu pats atzīstot, ka esi lohs un pat nespēj orientēties ceļa zīmēs. Marš uz CSDD nodot tiesības

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

Nuja. Kad brauc un vienlaikus lūr mobilajā spoki.lv, tad ir grūtības saskatīt ceļazīmes

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Šorīt ap septiņiem situācija - braucu laukā no grobiņas uz liepājas pusi, priekšā trīs mašīnas uz ~45 brauc, priekšā braucošais galaksis nogriezās, priekšā palika toybota, un, paskatos, tai priekšā brauc B4 A80 avants. Pabraucam gar balto zīmi - nejūt nekāda paātrinājuma... 300 m tālāk, palaidis garām pretī braucošo, izmantojot 500 metru logu, tos divus cēli nokodu un uz 95 aizgāju - dažus kilometrus tālāk, kaut kur brīvībenes vidū, tāda rindiņa mani bik apsteidza, to ieskaitot - vēlāk ar to B4 sanāca pabraukt blakus uz ganībenes - palūrēju uz vadītāju - jā, cepure bija...

Ir ir tādi kruizaki, uz A2 ar viens šāds trāpījās, šoseja 70, kārtējā apdzīvotā vieta tāpat. Dīvains stils, sevišķi, ja ņem vērā, ka tā uz 40 eiro var uzrauties, neskatoties ka planē.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tas vēl nav nekas - man pagājušovasar sanāca braucienā uz dižo pilsētu gabaliņu no skrundas līdz dižajai pilsētai pabraukt igauņu tūrautobusam astē - tas mauca līdz savam ierobežotājam, 99 kmph, un mauca tā, ka man sēžot viņam astē bija neomulīgi, jo tur visādiem kaķeniekiem, anneniekiem un bikstiem šis stiepa cauri tā, it kā tur nekā nebūtu...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

To vēl var drusku pat saprast, nenomet nemaz un velk riktīgi..atbalstāmi, protams, tas nav, vajag tomēr kādu pietāti pret tiem ierobežojumiem...No otras puses, LV praktiski nav šoseju, pa kurām varētu pārvietoties neraustot ātrumu (Koknesieti tūlīt čakarēs ar vid ātruma radariem, Skrastu apvedceļš it kā būtu OK, bet posms īss), sanāk nemitīgi raustīt 90-70 90-50, jeb arī 100-80 100-60 pēc fakta un, ja vēl trāpās kāds priekšā kas mīl pa bremzēm mīt pie katras zīmes, nevis atlaist gāzi pirms tam un tendence, ka ceļu malās vai netālu no tām veidojas ciemati - kas protams pēc tam sāk savas pravas kačāt ātruma ziņā (piem Ādažu būdeļnieki un veikali), garu gabalu veikšanu padara lēnāku un nepatīkamāku !

P.S. ierobežojuma zīmes jau arī mūsdienās māk tikai nepāra ciparu likt...ir liels retums 80,60 un 40 zīmes, jo, ja kas bliež jau uzreiz 70-50-30

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kā tie vidējā ātruma radari kaut ko čakarēs pie tās šosejas īpatnībām? Lidotāji pārāk daudz tur pastiept nevarēs, problemātisko apdzīšanu dēļ, un tādas normālas vietas kur apstāties pa vidu lai nedabūtu sodu jau tur arī nav, tā ka ērtāk potenciālajiem pārkāpējiem būs tomēr braukt ar atļauto ātrumu.

Bet tā es tev piekrītu - es pats esmu pasācis no dižās pilsētas uz aizkraukli braukt pa to šoseju; muļķīgi vienīgi ka tā šoseja ir apdalījusi aizkraukli un nav uz to ceļš.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Ir ir ceļš uz Airkraukli, tikai grantenes posms tur ir un beigās iznāk taisnāk caur Koknesi izbraukt.

Čakarēs un pamatīgi, jo saradīsies bailīgie, kas brauks ar 80,85, utt. Apdzīt, ja to dara normāli, tur nav nekādu problēmu - nav pakalnu, līkumu pārāk daudz, utt. Par to apstāšanos...stāsies ceļa malās - atliet vai papīpēt un gāzīs tālāk. Vai tas būs drošāk, kā kādam uz 110 tur atstiept, ļoti šaubos, bet ne jau par drošību gādās vid ātruma radari.

P.S. Vasarās tur mierīgi varētu arī 100 uzlikt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ko tu sauc par "ceļu uz aizkraukli", to bezceļa posmu kas atiet no tā grants celiņa, kas ieslīpi iet uz kokneses sākumu? Nē, uz koknesi es nebraucu, priekš kam lieku līkumu? Es braucu uz skrīveriem, pie viena parasti tur arī apmeklējot viršus.

Apdzīšanai tur problēmas sagādā garie, lēzenie līkumi - pat man ir gadījies to izbaudīt, par spīti tam ka parasti es tur braucu tādos laikos, kad satiksme ir minimāla.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Klau, tev neapnīk Rīgu par dižo pilsētu saukt? Neko vairāk, kā to, ka, acīmredzot, neko dižāku (un tas nav daudz prasīts) neesi redzējis, jau ar to nepasaki.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Apnīk - bet nu to varēs pārstāt tikai tad, kad latvijā būs bariņš ar pilsētām, nevis ūdensgalva un bariņš ar mazpilsētām; un tajā mītošo attieksme vairs nebūs "mēs un pāķi", tātad - nekad.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Sāc ar sevi - pamaini attieksmi no savas puses (pagaidām "pāķiem" liekas ļoti stilīgi vienmēr kritizēt Rīgu par tām pašām lietām, ko citās pilsētās slavē) un uztaisi pāris iedzīvotājus vēl kādai pilsētai. Pagaidām nepietiek pat vienai - nākas importēt. Vislielākā "mēs un pāķi" attieksme ir vērojama tieši tajos, kas ir ievākušies Rīgā, laimi meklējot, nevis sakārtojot savu pilsētu vai ciemu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Par to Rīgas sakārtotību var ilgi diskutēt...vismaz pagaidām ar ES naudām (un iespējams naudas piešpricēm no tās pašas Rīgas) daudzas mazpilsētas ir krietni sakoptākas...kas gan nerada pietiekami darbavietas - tur gan tā pati Rīga ir krietni priekšā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tieši tā - ir viens "sīkums", ko visi grib piemirst, tiklīdz ir iespēja sūdzēties, cik Rīgā viss slikti. Rīga maksā milzu naudu pašvaldību izlīdzināšanas fondā, bet cilvēki brauc meklēt darbu Rīgā (jo tajās skaistajās un sakoptajās mazpilsētās darbavietu radīšana nevienam nerūp), paliekot deklarēti savā mazpilsētā (tātad turpinot maksāt nodokļus pašvaldībai, ko ir nācies pamest). Šāds disbalanss, protams, ļauj vizuāli sakopt un sakārtot mazpilsētas, kas iltermiņa skatījumā patiesībā mirst un msh piesauktais ūdensgavas efekts tikai pastiprinās. Un beigās izrādās, ka pie visām pasaules nelaimēm vainīgs ir viens Ušakovs, ne vietējais ķeizariņš, kas bauda valsts izdoto absurdo likumu radītās iespējas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Nu nu? Ar ūdensvada iz būvi un nevajadzīga datortomogrāfa iegādi sakoptākas?

Būs man tevi jāapbēdina - visu šo iepirkumu iemesls ir otkats. Par sakoptību nerūpējas ittineviens.

Un rezultāts, protams, tikpat bezjēdzīgas kā pasākums - nauda izšķērdēta, mēra sievai jauns kažoks un..... viss

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nezinu, ko gribēji apbēdināt, bet pats ļoti kļūdies, atdalot lietas, kas patiesībā ir jāskata apvienojumā. Lai saglabātu iespējas tikt pie otkatiem ilgtermiņā, ir tos jārealizē pasākumos, kas elektrorātam ir viegli pamanāmas un patīk. Tieši tādēļ vizuāla sakopšana ir viens no iecienītākajiem risinājumiem. Arī tad, ja visa pilsēta ir nenoliedzami gaumīgi sakopta ar radinieku ražoto bruģi. Vai mazākiem ķeizariņiem - ciema kultūras nama remonts, kurā pa reizei saaicina elektorātu uz kādu balli.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Jā, un par ko tādu es kritizēju dižo pilsētu, par ko slavēju citas? Neesmu vēl slavējis nevienu citu pilsētu par sastrēgumiem, sliktu satiksmes organizāciju, dzīves dārdzību vai politiķu vēlmi tajā pilsētā savākt visu valsti.

Abet par to attieksmi - savulaik man tā nianse daleca, lietojot stiliņa detaļu pārdošanas tofiku. Kāpēc? Divu iemeslu dēļ. Pirmais - ja kāds ir uzcepis postu "pārdodu detaļu xxx, bla bla bla, cena tik un tik, saziņa tā un tā", bet nav rakstīts kur šī detaļa atrodas - 99,95% gadījumu kur šī detaļa atrodas? Tu uzminēji - nu kuras vēl pilsētas iemītniekiem varētu likties nesvarīgi pieminēt šādu svarīgu parametru? Otrais - atkal līdzīgs aspekts - ja detaļa atrodas tālāk nekā iespējams aizbraukt - 95% gadījumu tie, kas nav spējīgi noorganizēt kaut kādu piegādi ārpus savas apdzīvotās vietas, nāk no kuras pilsētas? Jep, uzminēji - tie kas dzīvo citur gan rēķinās ka kāds varētu negribēt braukt pēc 10-20 eiru vērtas detaļas 200 km pakaļ.

Pēc šīs nianses uzķeršanas ar laiku sāku pamanīt ka daudzās citās dzīves jomās ir tas pats - viss atrodas vienā konkrētā vietā, kur esošajiem darboņiem visa pārējā valsts ir vajadzīga tikai lai vēl kādu darbaspēku atvilktu, kā arī lai no tās visas pārējās valsts kaut ko pārdotu. Ak jā, braucot no dižās pilsētas ārā jūrmalas virzienā, ir pat zīme, kas norāda ka tiek no citas valsts iebraukts latvijā - "latvijas teritorijā darbojas fotoradari", zīme kādas ir pierasts redzēt uz šosejām tiešās redzamības attālumā no valsts robešas...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tā nianse tev nav līudz galam dalekusi - tas stiliņa forums ļoti izteikti reprezentē "imigrantus" - tur vairumā dzīvojas tieši tie, kas vēl nesen paši bija "pāķi", bet tagad ir kļuvuši par lepniem "dižās pilsētas" iemītniekiem, dzīvojot kojās vai kādā lētā īrētā ūķī, kur neļauj pat dekalrēties. Jā - šie cilvēki tik ļoti lepojas, ka vairs nav pāķi, ka "aizmirst" (vai pareizāk sakot speciāli demonstrē savu iedomāto pārākumu) tevis minēto svarīgumu norādīt savu dzīvesvietu. Varu tev pastāstīt noslēpumu - citos forumos, kur tirgojas pieaugušāki cilvēki (sieva aktīvi tirgojas ar bērnu drēbēm u.tml.), netiek aizmirsts pat pilsētas rajons, ne vien pilsēta.

Kas vēl tev ir "vienā konkrētā vietā", izņemot augstās valsts pārvaldes iestādes, kurās patiesībā nevienam parastam cilvēkam, neatkarīgi no dzīvesvietas, tāpat nav nekā meklējama (kas jau ir cits stāsts)?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, tevis nosauktais variants ir otrs variants - cilvēks uzraksta ka atrudas kaut kādā "-ciemā", un man ir jāizzīlē vai jāuzmin, ka šis "ciems" atrodas dižajā pilsētā... Tu, protams, par to brīnīsies - nu kā var nezināt visa visuma centra sastāvdaļas - tāpat kā visi zina ka liepāja atrodas dienvidrietumos, v-pils ziemeļrietumos un d-pils dienvidaustrumos, tāpat tak visiem jāzina kur atrodas purvciems, pļavciems utt...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

Bet kur te ir iekļaušanās ātrumā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Sāk palēnām izkristalizēties aina, kurā nesteidzīgie pāķi cenšas ieriebt skrejošajiem dižās pilsētas iemītniekiem, neiekļaujoties ātrumā

650 Reģ.: 25.01.2017
3 5 Atbildēt

Tēma zeļ un plaukst...

censura.ru/articles/lohi.htm

(c)Власть создает такую «мутную» среду законов и порядков, что в ней лох в принципе ориентироваться не может и не потому, что он глуп (хотя такое вполне возможно), а потому, что эта среда как раз и создана именно для того, чтобы он не смог в ней ориентироваться.

«Лох» - это тот, кто, будучи всегда обманутым, сам не в состоянии никого обмануть. И не важно, по совести или по глупости он не может этого сделать, хочет или не хочет он обманывать. В мире есть люди, способные к разводке - разводящие и неспособные к ней – разводимые или лохи.

Лохов уже давно не грабят, этого делать не имеет смысла («лох» и сам все отдаст). Лоха просто «надувают».

Некоторая часть лохов обычно даже и не подозревают, что они лохи. Они пребывают в священном неведении относительно самих себя. Лох, кто угодно, но не я – рассуждают они, толкуя претерпеваемый ими постоянный ущерб как ниспосланное им воздаяние....(c)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 0 Atbildēt

Izcils posts - lohi liek mīnusus

650 Reģ.: 25.01.2017
1 3 Atbildēt

Jā, gadījums tiešām smags.. Tie pat nav Lohi. Kā sacīja Berimors- tapc ka piradasi, Ser..

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 0 Atbildēt

Ļoti interesanta diskusija Jums te izvērtusies. Ikdienā manī mijās gan steidzīgais, gan nesteidzīgais lohs.

Minēšu konkrētu piemēru kāpēc vienā no dienām nesteidzos posmā Ozolnieki - Jelgava. Vai pat precīzāk no pašas dzelzceļa pārbrauktuves. Braucu tajā dienā ar nomazgātu automašīnu. Nesaprotu, kāda huj... a pēc tā bija vienīgā vieta Latvijā, kur ceļš žļurdzēja no sāļiem un smiltīm kā pēc lietus. Visur citur tajā dienā bija sauss. Ņemot vērā, ka nedaudz priekšā,, čubināja,, autobus un ņemot vērā, ka no Jelgavas puses bija ievērojama automašīnu plūsma, tad pieņēmu lēmumu šoreiz nesteigties un iekārtoties tik komfortablā distancē, ka no priekšā braucošajiem neesmu aizsviests ar dubļiem un smiltīm. Bet nu nē vienmēr uzradās stridzīgie lohi, kam bija jānošļaksta mans auto ar dubļiem un sāļiem. Ja ir auto plūsma, tad paātrināšanās posmā starp Ozolniekiem un Jelgavu ir bieži vien bezjēdzīga.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Man jau ar patīk tie distances neievērotāji. Lai tik lej uz stikliem to mazgātāju un zieķē turpu šurpu. Plusā piedzen visu priekšu ar to sāls šļuru un tad gaida kad radiatori un interkuleri, un kādi vēl vadu savienojumi sāks gļukot. Aizkaltuši lukturi pats par servi bonusā.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 2 Atbildēt

Viss ir pilnīgi pPareizi.Priekškam kko vispār, kāds tam nafig ir pamatojums.Ko tur pie tās keramikas spiest, ka tulinj ozolnieki, pilnīgi pietiek ar 65-66.Ozolnioekos, tur ir 36 pārejas un ūdensslēpotāji 25/8 ielu masveidā šķērso.Un FR pie/aiz tilta.Pietiek ar 48-49.Pec tam pie Cenām 70 zīme karājas, ta ko tur pa to starpu raustīties, 69 kāreiz, pa 2km neko nevinnēsi,visi turPat reiz būsim...Pēc tam vispār nav jēga, pārbrauktuve 800m,ja nu Vilciens un pēc tam vel tas sveta-fors.Tur vajag nesteidzīgi startēt,tā lai kādi pāris tie steidzīgie lohi uz katru to ciklu ilgāk pastāv un noapmierinās.Pēc tam teju lidz Dalbei viena rinda un 70 karājas, tur pietiek ar 55-56, nav ko iesākt nervosēt,nefig pPlūsmu raustīt.Pēc Dalbes, tur pirmā josla grubuļaina,pa otro un pa nomali visādi Bandiiti mauc,labāk tā max 81,83, ilgāk dzīvosi.Pie Olaines vajg 1-2km iepriekš samazināt- jo, tur ja uz 76 trāpa, tad ieslēdzas Sarkanā Lupata.Labāk ar garantiju, tā apm 67-68 pēc sPidometra. Zin kā, lai mīnus trīs un taa.Pec tam, tūlinj jau būs krustojums ar 50 pie otra olaines gala, tātad paātrināties te nav vērts principā.Tad tur viskautkas ujomajo, jaunolainē radara zona, tur labāk jau laikus/pirms/pēc ieturēt 49, lai nav Jāmaksā.Pēc tam sekos visādas sarēžģītas virāžas,un pēc 3km atkal fotoradars- to kusaku labāk ieveikt uz 82-83, atkarībā no vēja virziena.Pie paša FR pats pa sevi saprotams,78-79 būs tieši laikā,jo mazums kas..Tālāk vispār jo trakāk- pēc 3km atkal tas mandemciems, tur labāk jau 2km iepriekš uzlikt Kruīzu uz 69.Jā.ui,pietiek,jāiskāpj Pamiist.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Nu pie Dalbes grubuļiem aiz tās sētas pasākuši trijkāji likt. Nesen atnāca valsts pabalsts jau pie 105km/h

Un pie braļukām LT kur tās éntās drošības saliņas bij ar 70 apstādītas, tagad ar distances radariem aizvietots un 70 vairs nav...Tā ka var laist ātrāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Tapc tak es viņiem saku, 83-84 un ne kapeiku citādi.Ar garantiju.Jo ko var zināt ;d

Abet 105 pabalsts ,tas ir tad, kad jau reāli bijis 108,tam mīnus 3% un reku =105 uz kvīts.Taisnībsakot, tie 108 reālie "uz spidometra" ir jau krietni 110-115, atkarībā no veiksmes un acumēra.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Šoreiz fiksētais tikai 105 un faktiskais ar 3% 101 tā, ka... Un LT iezemieši apgalvoja ka viņiem jau uz 00 noregulēts. Kaut gan negribētos tam ticēt. Manam dzelzim odo ar gps atšķiras vien 2-3km robežās.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

"Šoreiz" vnk cilvēcīgi nepaveicās.Ja būtu fiksēts 104 un ja faktiskais sanāktu apaļi 100- tas uzreiz situāciju maina,jo nelien kategorijā "no11 līdz20" un attiecīgi nebūtu nekā.Tā jau tas ir, ka "normālam" dzelzsgabalam pa to 2km/h no gps atšķiras.Bet, ja pierasts uz tā naža balansēt,savureiz jau var kas novibrēt vai vnk aizdomāties un nepamanīt. Pats esu uzrāvies uz pārnēsājamā 3x pa visu laiku- viena reize no tām bija LV un tieši uz šīs pašas pieklājības robežas un rezultātā kaunpilna kvīts par 5,-Ls. Bet katrā ārvalstī jau tā situācija un tā tolerance ir sava un citāda.

Un vēl ir, ka visādi tie visuzinošie krāna staipītāji dažkārt paši īsti nejēdz, ko viņi publiski fufeli muld un ko viņi kam staipa un cik viņiem kas kurā dsasgalā un kādās vienībās kko tur "rāda".

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 1 Atbildēt

650 rakstīja: Tēma zeļ un plaukst...

censura.ru/articles/lohi.htm

(c)Власть создает такую «мутную» среду законов и порядков, что в ней лох в принципе ориентироваться не может и не потому, что он глуп (хотя такое вполне возможно), а потому, что эта среда как раз и создана именно для того, чтобы он не смог в ней ориентироваться.

«Лох» - это тот, кто, будучи всегда обманутым, сам не в состоянии никого обмануть. И не важно, по совести или по глупости он не может этого сделать, хочет или не хочет он обманывать. В мире есть люди, способные к разводке - разводящие и неспособные к ней – разводимые или лохи.

Лохов уже давно не грабят, этого делать не имеет смысла («лох» и сам все отдаст). Лоха просто «надувают».

Некоторая часть лохов обычно даже и не подозревают, что они лохи. Они пребывают в священном неведении относительно самих себя. Лох, кто угодно, но не я – рассуждают они, толкуя претерпеваемый ими постоянный ущерб как ниспосланное им воздаяние....(c)

Posts pilnīgi netēmā..

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Viss ir pPareizi, paldies ka nocitēji. Izglītojošs materiāls ir jālasa vairākkārt. Pat csdd iesaka "divreiz".Šis ir kandidāts uz "gada vārdu",katrā tēmā tas tiek pieminēts, tapc mums ir pastiprināti jāskaidro viņa īstā jēga un nozīme. Pie šī smalkā skaidrojuma vairāki Profesori pielikuši pūles, es vnk darīju to zināmu plašākai auditorijai. Būt man Neierobežota Vara, es mēģinātu piespiest izlasīt beidzamo šī citāta rindkopu vismaz 4x.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
2 2 Atbildēt

Nezinu, kā citiem, bet nesteidzīgie mani nekad nav traucējuši.

Tieši labi, ka visi cilvēki nav vienādi. Ja kāds te ir ļoti norūpējies par šo tēmu, tad laikam nemāk veikt apdzīšanas manevrus vai brauc ar,, baudāmu,, 1.1 Getz vai 1.2 Fabia. Krīt uz nerviem šie mazvērtības kompleksu komentētāji, kas piepļūtē visu forumu staipot krāniņu un pasludinot sevi par visgudrākā viedokļa īpašniekiem. Tajā pašā laikā viņi pamanās apvainot citus lietās, kuras dara tieši viņi paši.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 0 Atbildēt

Freijers 17.12.2018 8:10 ...visādiem šādiem bremzētājiem redz esot tiesības, jo maksimālais nav minimālais..tikai to, ka CSN paredz arī palaist garām kolonnu ko esi savilcis aiz sevis redz nepielec nevienam, tostarp traķim, kas lepni izlecis uz šosejas. Cieniet citu laiku, joptvai !!!

Drusku netaisnības apziņas un niknuma un tad ir šis

www.iauto.lv/forums/topic/27597-vieta-situacija-un-apraksts

goo.gl/maps/6y848TBsV6C2 pa labējo joslu, griežu stūri, lai iebrauktu vidējā joslā un grieztu pa kreisi. Tikko esmu joslā, te pēkšņi ---- izdomājis, ka viņam to manu joslu vajag apdzīšanai. Jo to līkumu tikko izņēmis traktors, kas nu kārtīgi brauc pa kreiso joslu. Man viņš netraucē, bet tam taisni braucējam gan. Tas to savu taisno trajektoriju bija iecerējis izņemt uz kādiem 100 -120km/h, bet traktorists savukārt domāja, ka tas vēl tālu, var griezt pa labi un braukt. Tad nu es ar savu samazināto ātrumu griežu atpakaļ labajā joslā. Tur, par laimi, neviena lidotāja nav. Apdzinējs to traktoru apdzen (pa manam kreisajam pagriezienam iedalīto joslu) uz aizbrauc tālēs zilajās. Ja man kāds būtu ietesis mašīnas aizmugurē, neviens to īsto izraisītāju vairs neatrastu. Jāteic, ka tur pirms tā krustojuma uz abām pusēm ir ierobežojums 70km/h. Tie, kas brauc pa to brīvo labo joslu, no kuras es nupat nogriezos un pē tam atgriezos atpakaļ, parasti nes uz 80-90-100 un reizēm arī vairāk. Tie pretī braucēji tomēr brauc lēnāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu tur noteikti brauc īpašā dienas laikā, kad ir tādi braucēji. Cik man tur sanāk braukt, visi brauc normāli - nerunājot nemaz par to ka tas krusts atrodas kalna galā, un tur tomēr vajag mīt grīdā lai tevis nosaukto ātrumu tur noturētu...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Apsteidzot notikumus un bezmaz kā viena Cienījama šejienes personāža vārdiem runājot, tad nu sagaidīsim Jaunogadu ar laicīgi ieslēgtu Virzienrādītāju un vismaz ar vienu aci ieskatoties sPoguļos.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Es galvenokārt par to, ka kādu braucēju jau pārējie ir nokaitinājuši ar savu tizlumu. Tādā emocionālā stāvoklī var gadīties, ka ir tikai viens solis līdz lēmumam - ko tas tur savā joslā griezīs pa kreisi, laika pietiek, viņš mani redz, lai tinas malā, man vajag braukt. Ar attaisnojumu. Nevajag tā uztraukties.

Tajā vietā man tāds bija pirmais gadījums. Vispār daudz vieglāki pārkāpumi vēl gadījušies kādas 3 reizes.Tur kādas 2 reizes esmu redzējis kārtīgas bremzēšanaas pēdas un vēl 2 reizes - mašīnu grāvī.

Pie tam, kā jau minēju, tad gadījumā, kad taisies vai jau esi ieņēmis vidējo joslu, kas domāta tikai tiem, kas griež pa kreisi, tu taču aizmugures spogulī neskaties. Jo tu jau domā, ka tur nekas uz tevi neattiecas.

Tāpēc vēlējumam skatīties spoguļos, pievienošu papildus vēlējumu - skatieties arī tad, ja pēc noteikumiem no turienes nekādām problēmām nebūtu jābūt. Varbūt tev naksies atgriezties atpakal tajā joslā un varbūt pa vienvirziena ceļu kāds tomēr brauc no nepareizās puses.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cik ilgi pirms nogriešanās šosejas apstākļos tu rādi virzienradītāju?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Tipa, es varbūt neparādīju, bet iegriezu tajā vidusjoslā, lai grieztu pa kreisi un maldināju labticīgo dinamiski braucošo pretībraucēju un traucēju viņam izmantot manam pagriezienam domāto joslu? Nu, parādīju es to pagriezienu.

---------------

Cik ilgi pirms nogriešanās šosejas apstākļos tu rādi virzienradītāju? Pusminūti vai vairāk, neesmu tā rēķinājis, būs jāpaskatās. Ja aizmugurē daudz braucēju un mazas distances, painformēju ar īsu pagrieziena ieslēgšanu 2-3 km iepriekš, ka nav ko taisīt īsās distances.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Es pēdējā laikā reizēm aizdomājos par atļauto braukšanas ātrumu.

Primāri tas ir balstīts uz apstāšanās ceļa garumu. Tomēr ātruma ierobežojumi ir tādi paši kā agrāk, kad pa ceļiem brauca žiguļi un volgas, kam bremzes bija daudz sliktākas un turklāt nestrādāja vienmērīgi.

Protams, reakcijas laikā nobrauktais attālums nemainās, bet bremzēšanas ceļš moderniem auto ir nesalīdzināmi labāks. Kaut vai pats varu salīdzināt savus auto: 2005.g. Toyota Corolla un 2016.g. Tiguan II paaudzi, kas apstājas ievērojami ātrāk. Par pieminētajiem žiguļiem pat nerunājot.

Vēl jo vairāk - ātruma limits ir vienāds gan manam Tiguanam, gan ar 5. reizi TA izgājušam, pilnībā sarūsējušam auto.

Kur ir loģika?

Šeit labs video par šo tēmu: www.youtube.com/watch?v=lWmEbbPlQ_c

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

"Vēl jo vairāk - ātruma limits ir vienāds gan manam Tiguanam, gan ar 5. reizi TA izgājušam, pilnībā sarūsējušam auto. " - Tad ko Tu ierosini - Tev ar Tiguānu atļaut braukt ar 100 km/h, kamēr sarūsējušajam opelītim 75 km/h?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nūūūū... Te kaut kā var saost nespēju atšķirt cēloņus no sekām... "sešpadsmitā gada tiguāns stājas labāk kā piektā gada corolla", un tā corolla stājas sliktāk, jo ķipa, esot veca mašīna... Pēc šīs loģikas man mans mk2 vispār jāaprīko ar milzīgiem spilveniem priekšā lai priekšā stāvošajos varētu mīksti ielikties, jo man vispār bremžu nav Realitātē gan tas, visdrīzāk, stājas kaut kur pa vidu starp abiem - jā, es pieņemu ka bremzēšanas ceļa garums būtu garāks nekā "sešpadsmitā gada tiguānam", bet tikai tāpēc ka tam tiguānam noteikti ir šausmīgi jūtīgs/stiprs bremžu pastiprinātājs kas uz sausa seguma ar labām riepām varētu dot kādu plusu; man ir gadījies izbraukt ar desmitgadīgu jetiju, un tur bremžu pedāli bija jāspiež ar kājas īkšķi ja negribējās iekārties siksnās, brrr...

Nē, atslēgas vārds tai starpībai starp abām mašīnām ir "komplektācija". Piektā gada corolla ir pensionāru mašīna bez motora, un līdz ar to tam atbilstošām mazām un vājām bremzēm - tā pati kategorija kas žigulis. Tikmēr tiguāns ir relatīvi liela, smaga kaste, no vācijas ražotāja, zemes, kur ir bezierobežojuma autostrādes - tāpēc tam tiguānam bremzes ir tādas, lai tas spētu no divīša adekvāti sadzēsties - un nevis tāpēc, ka "jauns". Es šaubos ka tas tiguāns spētu nopietni pārbremzēt asortimentu ar 30 gadus vecām mašīnām, kuras ir nokomplektētas ar adekvātām bremzēm. Ak jā, tajā viģikā redzamais pārnesot sanāk "piektā gada corolla spēcīgi izpuļķēja sešpadsmitā gada tiguānu" - bembijam bija klasiskas disku bremzes ar čuguna diskiem, kamēr bentlijam keramiskās.

Bet visa šī te filosofija par jauna tiguāna pārākumu vēl piedevām balstās uz sausa asfalta segumu - kā ar ziemu, sniegu, ledu, vai vienkārši naglenēm uz slapja asfalta - arī tur tas tiguāns stājas labāk? Vai varbūt tomēr stājas vienlīdzīgi ar žiguli, un uz tīra ledus žigulis pat pārbremzē tiguānu, jo žigulim nav ABS un ESP, bez kā tiguāns nemaz nav nopērkams, un tāpēc žigulis var sabloķēt riteņus - ?

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
3 0 Atbildēt

Atļautais ātrums nav saistīts ar apstāšanās ceļa garumu (pilsētā bremzes nestrādā sliktāk). Bremžu uzlabošanās maz izmainījušas bremzēšanas ceļa garumu, riepas to samazinājušas ievērojamāk. Vēl vairāk izmainījusies automobiļu pasīvā drošība, kas sekmē spēju izdzīvot ceļu satiksmes negadījumā. Mainījusies ir vēlme dzīvot. Bija gads, kad LV bojā gāja gandrīz 1000 cilvēku. Šogad 150 ir daudz, ja skatāmies, kā izdzīvo citās Eiropas valstīs. Ja vēl vairāk vēlēsimies izdzīvot, var nākties vēl samazināt ātrumu :-(. Par to arī šis foruma ieraksts - ja ir vietas, kur vēl atļauts braukt ātrāk, bez iemesla (kas nav runāšana pa telefonu) nevajag bremzēt satiksmi un radīt nervozitāti uz ceļa. Tomēr, ja kāds brauc lēnāk, labāk bez nervozitātes pieņemam, ka viņam ir iemesls.

Katru reizi, kad par šo runāju, atgādinu: ātrumu samazina nevis tāpēc, ka ātrums būtu galvenais negadījumu izraisītājs, bet gan tāpēc, ka, lai kas būtu izraisītājs, ar mazāku ātrumu būs vairāk izdzīvojušo un labāka iespēja ātrāk atveseļoties pēc negadījuma.

Ja par Tiguan - auto tiešām patīkams, arī braucot ar atļauto ātrumu. Vairums no mums būtu pārsteigti ar cik minimālu ātruma palielinājumu pietiktu, lai Tiguan vairs nevarētu nobremzēt labāk par Corolla ar atbilstošām riepām.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 2 Atbildēt

JaunajāGadā lai visi runā tikai to, par ko un uz ko viņiem kāds personisks idejisks vai materiāls pamatojums. Vis/Labāk ir stāvēt uz vietas- to atzīst gan juristi, gan komentētāji,gan apdrošinātāji, gan policisti, gan mehānikas un inženierzinātņu speciālisti.To mēs pilnīgi skaidri zinām, ka Tajās "labdabīgo iznākumu" valstīs kustība nenotiek kā tāda- tur taču Pilnīgi Visi stāv uz vietas un cits citu vēro- cik tad lielu/garu sensāciju katrs no sevis izspiedīs.Mašīnas taču nepāprotami tam ir domātas, lai stāvētu uz vietas.Reku GOST-s pirms 39g noteica, ka no 80km/h tā ceļa garumam uz Viņpasauli ne vairāk kā kkādi tur 50-51m esot jābūt.Tas nekas, ka viena otra mūsdienu "advancētāka" braucēja reakcijas un situācijas izpratnes laiks šo pliki tehnisko normatīvu tagad var mierīgi pārsniegt reizes 2-3.Tas ir,atvainojiet, po-uj.Mums taču tolerances pietiks ,lai attaisnotu dajebko.Kā arī "atbildīgo",""vadošo" un "zinoši/gaišāko" prātu galvenais uzdevums ir nevis mācīt "iekļauties ātrumā", bet gan izpasludināt (apgūt,ieviest..)pēc iespējas lielāku Fufeli.Lai ir kā ir- lai Gudrie sludina, bat Lohi lai uzraucās un lai tik producē Lohutēmas (var arī otrādi, pilnīgi pofig...)

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

Norvēģijā šo ātruma pārsniegšanu atrisināja vienkārši samazinot atļauto braukšanas ātrumu līdz 80 (astoņdesmit) km/st. Ja Latvijā vismaz ziemas laikā tas būtu spēkā, tad izdotos samazināt vismaz uz pusi bojā gājušo skaitu, un ievainoto skaitu arī.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Norvēģijā ir skarbi sodi arī ārpus apdzīvotas vietas, bet neskatoties uz visu to man daudzi auto ar NO numuriem aizlidoja garām kā stāvošam...Un pārvietojos ar nedaudz + virs atļautā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Un ko ? Austrijā vispār 100 uz ārpuspilsētas ceļiem, t.sk. kalnos, arī tur ziema, ledus un viss pārējais - varbūt tādu piemēru paskatīties, nevis tikai samazināšanas, sodīšanas un ierobežošanas virzienā....Un nevajag visu akli no skandināvijas kopēt, nav nekāda meka, panaceja un paradīze tur, ka pakaļ jāķēmojās !

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

man patiesibaa pie kajas vai latvija uz celiem iet bija 1000 vai 150 vai 50 !

Cilveks ir mirstigs un pa lielam ir pilnigi vienalga vai avarijā ugunsgrekā vai no vēža !

Jo mazak ies boja avarijas, jo vairak nomirs no infarkta vai vecuma demences , jo rezultata visi tapat nomirs.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bet ja tevi tāds pataisa par invalīdu? Tavas domas un viss pārējais tavā dzīvē var stipri izmainīties.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Būtībā man arī ir dziļi vienalga, ka kāds iemauc stabā, noskrien no ceļa vai nokūleņo pļavā. Tāpat ir lērums pālī slīkušo, pašnāvnieku, par no slimībām mirušiem nerunājot. Vien tik tā nianse, ko jau viens pateica - uz ceļa pastāv risks, ka kāds Tevi var paraut līdzi pat tad, ja Tu brauc perfekti, visu ievēro u.t.t.

Vēža slimnieks vai slīkonis Tevi līdzi neparaus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"slīkonis Tevi līdzi neparaus" - esi pārliecināts par to? Ja jā, laikam esi pohujists, kas vienkārši stāvēs blakus un skatīsies kā cits slīkst - vai arī slīcēju glābšanu apguvis indivīds.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Pats svarīgākais - Tev šeit ir izvēle, ko darīt un kā darīt. Tev nav obligāti jāriskē ar dzīvību situācijā, kad ir skaidrs, ka ar savām spējām maz ko dosi (pusaudzis nez vai oktobra aukstajā ūdenī spēs izvilkt 110 kg tēvaini). Var meklēt striķi, var saukt palīgus vai ko citu.

Ja kāds auto ieteš Tavējā, tur nav variantu - es to avāriju negribu, lai viņš skrien citā vai kā savādāk.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti