Te tomēr izlec ārā dažas interesantas nianses!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Te tomēr izlec ārā dažas interesantas nianses!
Par ko vispār jautājums? Pat panākot 100% rezultātu, par visu izgāzto naudu var izglābt mazāk kā 200 dzīvības gadā. Tas izklausās labi tikai izrauti no konteksta. Varbūt par šo naudu efektīvāk varētu glābt pusaudžus, kas izdara pašnāvības (cipars līdzīgs)? Vai varbūt kardiologiem būtu iespēja glābt daudz vairāk, ja tiktu pie šīs naudas (šobrīd mirst ~5000)?
CSDD izsūtīja relīzi pēc šī video ar nosaukumu:
"Pirmās radaru programmas mērķis izpildīts – samazināts bojāgājušo un ievainoto skaits" ej.uz/31zn
Mēs iAuto neatļāvamies šādu nosaukumu ielikt un relīzi publicējām ar šādu nosaukumu:
"CSDD uzskata, ka pirmās radaru programmas mērķis izpildīts – samazināts bojāgājušo un ievainoto skaits" iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/31000-csdd-uzskata-ka-pirmas-radaru-programmas-merkis-izpildits-samazinats-bojagajuso-un-ievainoto-skaits
Lūk, par ko es diskutēju, pat nosaukuma nelielas atšķirības būtiski maina jēga.
Nākošā lieta, kas jāņem vērā, diemžēl daudzi nelasa, kas ir ziņas autors un pieņem, ka šādu CSDD formulējumu pauž attiecīgais medijs.
Trešais. Ja palasa to CSDD ziņu ir ļoti selektīvi izlasīti dati, statistika. Ļoti selektīvi un galu galā kāda ir kopējā datu kopa?
Tas tik ātrs ieskats vienā relīzē, bet sodu uzlikti par 27 miljoniem EUR!
"Trešais. Ja palasa to CSDD ziņu ir ļoti selektīvi izlasīti dati, statistika. Ļoti selektīvi un galu galā kāda ir kopējā datu kopa? " - CSDD tas ir raksturīgi.
Manuprāt, tas ir kantoris, kurš ar statistiku spēlējas ļoti labi. Piemēram, tehniskās skates - 2nieki tik un tik %, dramatiski. Kāda bīstamība uz ceļiem. Kam 2nieki par spuldzītēm, atgāzēm vai vēl rokasbremzi - kāda tur bīstamība? Bet to jau neuzsver.
u.t.t.
Jā, bet vai tas ir pieļaujami valsts iestādei jeb šinī gadījumā VAS
Kā nu to ņem. Melots jau it kā nav, vien tā ir tāda savdabīga interpretācija sev par labu.
Tā saucās puspatiesība jeb manipulācija es esošo info, jeb pasaka A, bet nepasaka B un otrādāk, CSDD ir lieli meistari šajā...kad bija paraksti par TA x 2gados, tā sākās kampaņa ar galma "ekspertiem" 2nieku statistikām un arī skatēs tajā gadā ui kā klāt sējās - kaut arī ir virkne lietu ko TA nevar noteikt un kas ir bīstamas.
Tu piemirsi vēl par trijniekiem, no kuriem citi ir komiski un drošību neietekmējoši, teiksim, kolēģis atrāvās trijnieku par golfa grabažnieku kas nefiksējās aizvērtā pozīcijā [vāks tāpat stāv ciet; pašam ir pieredze aizbraukt no cēsīm līdz rīgai ar tādu grabažnieku jo slēdzene bija sasalusi], un nu arī par nestrādājošu roceni - vai arī kopš pagājušā gada var arī dabūt divniekus par ideāli strādājošu bremžu kosmētisko stāvokli...
Satiksmes drošību radikāli var uzlabot bezpilota automobiļu ieviešana. Vienlaikus ar tiem varēs ieviest jaunu sodu - autovadītāja tiesību atņemšana uz visiem laikiem. Jebkuram, kas izraisījis avāriju ar cietušajiem, aizturēts par agresīvu braukšanu, vai savācis vajadzīgo punktu skaitu.
Uz to arī būtu jāvirzās satiksmes politikai valstī.
Saprotu, ka tu esi gatavs svītrot no satversmes 97. pantu.
Atgādināšu pasenu, bet diezgan labu teicienu: They who can give up essential Liberty to obtain a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Nav ko ar tādiem apbižotiem kontrolētājiem un wannabe soģiem runāt - viņiem viena "patiesība" un vēlme - visus citus čakarēt kādas idejas vārdā, komunisti un nacisti sen jau vēstures miskastē, bet kotnrolēšanas un smadzeņu skalošanas vēlme nekur nav palikusi !
Svītros da jebkādas brīvibas, lai tikai uz brīdi sajustos "droši" pirms paši ap..sīsies no savas feikās drošības.
Laikā, kad Satversmi apstiprināja, tādu autovadītāja tiesību, ar obligātu eksāmenu, nemaz nebija.
Fotoradari kā tādi jau ne uzlabo, ne pasliktina satiksmes drošību. Tiem vajadzētu radīt vēlmi braukt apdomīgāk, bet mēs jau esam bagāta tauta: sods šodien vai rīt īpaši nespēlē lomu, labāk 3x samaksāt sodu, kā nopirkt jaunas ziemas riepas. Es uzskatu, ka radarus vajag un vidējo ātruma mērīšanu arī vajag.
Uz Tīnūžu ceļa drošību, manuprāt, samazina. Neko uzlabot iespējams tur diži nav, jo radari uzlikti ļoti skaistos un lielos divlīmeņu mezglos, NEKAD neesmu redzējis problemātiskas situācijas.
Kā pasliktina? Elementāri, pirms radara izveidojas vilciens ar vadošā autiņa ātrumu 70 km/h. Apdzīt neviens nevēlas, bet pēc radara sākas masveidīga stihiska apdzīšana.
Protams, ka Tīnuzenē kavē un traucē, bet man ir aizdomas, ka tieši ar vēlmi likt totālās kontroles iekārtas arī tās kastes tur ir uzlikuši, jo praktiski visi vai nu 2 līmeņu krustā, vai pie ieskrējiena joslām (tās šosejas lielajiem krustojumiem) - kur nekādu problēmu nav vai arī veci melnie punkti (pirms pārbūves) - kur var statistiku uztaisīt !
"Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta 3. punkts: Katram ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju un neradītu materiālus zaudējumus! CSDD un ceļu policiju ieskaitot!
Foto radars pilda abas šīs funkcijas. Materiālie zaudējumi miljonos!!!
CSN 100. punkts. Vadītājam jāsamazina ātrums pirms šķēršļa, kuru viņš spēja pamanīt! Foto radaru pamanot strauja bremzēšana, agresijas līmenī. Pie Saulkrastiem viens smagā vadītājs nositās foto radara dēļ!!! Busa vadītājs sabijās un avārija uz līdzenas vietas.
Noziegumam ķēdes reakcija. Palasiet kas tad CSN 57., 64. un 104.4. rakstīts.
Priekšā esošam, foto radaram, ar savu rīcību bija, ir un būs jāgarantē drošība! Bet tad jau Valsts kasē Ērikus neredzēt! Nav ar ko lepoties. Te bija jāiestājas kriminālatbildībai tiem, kas to visu tādā līmenī nostrādāja.
Kad bija šis traģiskais negadījums, pasaki lūdzu sīkāk, lai varam to atrast.
Iauto.lv to pat publicēja!
Ejam dziļāk, vai mēs zinām, kas ir tās smagās avārijas?
Kad, kur un kāpēc tās ir notikušas?
1) Valsts policija iedot nevienam nevajadzīgu tabulu bez avārijas apraksta
2) Cik bieži notiek avārijas, ja Tu brauc uz 105 km/h? Cik?
Vai gadījumā lielākais iemesls nav infrastruktūra un bezatbildība. Vairāk kā 30% bojā gājušo ir gājēji, turklāt nu nenormāli daudz uz gājēju pārejām!
Par uzbraukšanu gājējam uz pārejas vajag ņemt nost tiesības. Tagad reti kurš ievēro prasību pirms pārejas samazināt ātrumu.
Lai apstātos no 50 km/h vajag tikai 20m (tur ir iekšā sekunde situācijas pamanīšanai).
Gājējam pirms savas pārejas uz 5 sekundēm jāapstājas! CSN 15. punkts!
Gājēja necieņa attiecībā pret savu drošību beidzās viņam kapos! Es savus gadiņus nosēdēšu, bet gājējs necelsies.
Gājējs un auto vadītājs ir savstarpējas necieņas vērts gadījums!
Atkal vecā dziesma!
Vernons attaisno smagu šofera pārkāpumu (kriminālsodāmu) ar to ka gājējs nepārliecinās!
Ceļu satiksmes Likuma 19. panta 1., 3. un 4. punkti! Katram ar savu rīcību jāgarantē drošība!
"uupis" iedomājies ka katram otram! Varbūt katram trešajam?
Nē!
Vernons ir iedomājies, ka šoferim NAV jāgarantē drošība un nav jāievēro 145. punkts!
Šoferim IR jāgarantē drošība un pirms KATRAS gājēju pārejas jāsamazina ātrums vai jāapstājas neskatoties uz tonnāžu!
Stajas un laiz tos gajejus, bet par savu drosibu gajejam jarupejas pasam! Tatad katram!
Uzlabo tikai vietās, kur ir blīva satiksme un krustojumi - t.i. apdzīvotās vietās kur sakļaujās ceļi. Ārpus apdzīvotām vietām un taisnos posmos tie ir tikai kases aparāti, kas vairo vienīgi vilcienu kolonnas - parādību, kas ir nedroša pati par sevi, bet netiek nekādā veidā noniecināta no dažādu "ekspertu" vai to pašu tiesībsargājošo iestāžu puses.
Kas attiecās uz kādiem mērītājiem, tad uzskatu, ka tās ir totālās sekošanas ierīces, kas turklāt ir pretrunā Satversmei, bet tā kā mums ir daudz dunduku, kas ir savu un galvenokārt citu brīvību uz palēciena gatavi iemanīt pret šķietamu un izdomātu drošību noticot manipulatīvai informācijai...tad nav brīnums, ka katru soli drīz varēs kontrolēt, naudas plūsmai līdzi skatīties, utt.
Stacionārie FR principā netraucē. Tikai ceļazīmes jāvēro. Iauto rakstīja, rekordists FR iekasētajām soda naudām - Svētciema FR. Braucāt kādreiz uz Tallinu? Kāda xsa pēc tur uzlikts FR? Apsmiekls. Esmu par FR adekvāti bīstamos posmos, tomēr esmu pret FR šķietami neaktuālās vietās.
Neciešams bija Vitronic ar saviem pārvietojamajiem FR (pld Waze par brīdinājumiem tikai), ļoti netīkami būs posmi ar vidējo ātruma uzņemšanu. Citādi es esmu PAR FR tīklu, lai arī tie arī man piegriež skābekli
Protams, ka pozitīvi ietekmē satiksmes drošību.
Tikai tas ir jāsapot - ilgtermiņā. Nbūs tā, ka uzliek radaru un visi brauc prātīgi. Cilvēks samaksā sodu vienreiz, otru reizi...trešo...un sāks domāt.
un otra lieta - ienākumi valstij.
Tikai stacionārajiem gan jēga maza.
Lielākā daļa šī foruma lietotāju pēc tās trešās reizes vienkārši sāks vairāk piedomāt kur sadzēsties, un neko vairāk. It kā tu pats neredzētu krutu mašīnu braucēju bailes no fočētājiem... Bet ja no stacionārajiem jēga ir maza, tad no vidējā ātruma kamerām jēga vēl mazāka, tb ar mīnusa zīmi - sačakarē satiksmi un viss.
Eu, redaktor - pēc pirmā aprīļa vajag uzfilmēt viģiku par to, kā vidējā ātruma kontroles sistēma ļauj atstiept cik tik mašīna spēj iet
Man patīk tādu mašīnu, kādu braucējiem parasti ir diezgan vaļīgi uzskati par atļauto ātrumu, bailes no fotoradariem. Pirmīt viens tāds mani, un manu sievu, diezgan forši izklaidēja uz tīnūžu šosejas. Braucu uz dižo pilsētu no aizkraukles pa parasto maršrutu - aizbraucu līdz skrīveriem, uzpildos un tad pa tīnūženi - pusceļā starp skrīveriem un šoseju man astē iesēžas kruzaks - atļautais 70, man kruīzs uz 80, var just ka šis gribētu mani apdzīt, bet īsti nesanāk izdevība; tā kaste arī ar sevišķu dinamiku tak neizceļas. Uzbraucam abi uz šosejas, es uzklieku kruīzu uz ~93 - kruzaks iesēžas man astē - apdzenu vienu lēno, kruzaks pēc brītiņa man atkal sēž astē - pienāk pirmais fočētājs, vēl 500m līdz tam - kruzaks jau atrodas 200m aiz manis... Pēc brīža jau atkal dīdās pie pakaļas - un šitā tas atkārtojās pēc katra fočētāja... Beigās neilgi pirms tīnūžiem priekšā radās opeļvētra, kaut kāds hujdajs un fūre - es tos nokodu, bet kruzaks nav mk2, tas palika kaut kur aizmugurē, un vēlreiz to ieraudzīju jau tuvojoties zelta tiltam. Bet nu paldies viņam par izklaidi uz vienmuļās šosejas...
Tev nu gan interesantas izklaides...
Ja tev ir folksvāgens, tad citu izklaižu automašīnā nav...
Vernons rakstīja: "Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta 3. punkts: Katram ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju un neradītu materiālus zaudējumus! CSDD un ceļu policiju ieskaitot!
Foto radars pilda abas šīs funkcijas. Materiālie zaudējumi miljonos!!!
CSN 100. punkts. Vadītājam jāsamazina ātrums pirms šķēršļa, kuru viņš spēja pamanīt! Foto radaru pamanot strauja bremzēšana, agresijas līmenī. Pie Saulkrastiem viens smagā vadītājs nositās foto radara dēļ!!! Busa vadītājs sabijās un avārija uz līdzenas vietas.
Noziegumam ķēdes reakcija. Palasiet kas tad CSN 57., 64. un 104.4. rakstīts.
Priekšā esošam, foto radaram, ar savu rīcību bija, ir un būs jāgarantē drošība! Bet tad jau Valsts kasē Ērikus neredzēt! Nav ar ko lepoties. Te bija jāiestājas kriminālatbildībai tiem, kas to visu tādā līmenī nostrādāja.
Pats saprati ko uzrakstīji ?
Uz Baznīcu ejot dziesmu grāmatu parasti ņem līdzi, bet kad Tu pēdējo reizi CSN lasīji.
Silti iesaku izlasīt LAPK 149. panta 4. punktu "Agresīva braukšana", kur paredzēts tāds pats sods par strauju bremzēšanu, piemēram ieraugot foto radaru!
Kas ir strauja bremzēšana?
Kāpēc tikai priekšā braucošam jāgarantē drošība?
Kāpēc aizmugurē braucošam NAV jāgarantē drošība?
Lūdzu atbildes uz šiem jautājumiem!
Strauja bremzēšana ir apstāšanās, bez iespējas atjēgties aizmugurē braucošiem, pat tad kad Distance bija vismaz puse no braukšanas ātruma!
Kāpēc priekšā braucošam? CSN 105. punkts! "Priekšā braucošam bremzējot" jāsāk ar savlaicīgiem brīdinājuma signāliem, ko paredz CSN 57. punkts! Tā kā STOP signāls vēl joprojām nav brīdinājuma signāls, bet CSN paredz to dot ar augšup paceltu roku CSN 60., tad par drošību arī aizmirstas pārliecināties spoguļos, CSN 64. punkts. Tikai divu punktu pēc kārtas nepildīšana ir agresīva braukšana, to paredz LAPK 149. panta 4. punkts!
Aizmugurē braucošam jāietur distance vismaz puse no braukšanas ātruma metros! Pilsētā tas ir neiespējami!
CSN 100. punkts "Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc."
Lai reāli izpildītu CSN 100. punkta prasības, priekšā esošam ir jāpilda virkne CSN prasības, jārada apstākļi ar savām darbībām. Nogriežoties pa kreisi, jāpārliecinās, vai no aizmugures braucošais Tevi, mani un ikvienu no mums nenositīs, vai nenonesīs.
Uzskatu ka šo minimumu katrs auto braucējs var iemācīties no galvās: CSL 19. panta 1., 3. un 4. punkti, "Pienākumi un tiesības"! CSN 105., 100., 57., 64., 70. un 104.4. punkti.
Tad kad jau ir iestājies negadījums tad sākam šķetināt no CSL 19. panta 4. punkta: "Tiesības paļauties". Punkts paredz ka ikviens ceļu satiksmes dalībnieks neatkāpsies no CS Noteikumu prasībām ne tik cik melns aiz naga!
Policija, prokurors un arī tiesnesis kaut kā aizmirst par šāda punkta esamību. Vainīgs tas kurš pārkāpj, vienalga ko un cik un par cik! Bet kad Tu, es, vai kāds cits ir kapos, tad Tev kā priekšā esošam, bet kapos, ir gluži vienalga, biji vai nebiji vainīgs!
Zviedrijā un Ungārijā jau sen kreiso pagriezienu veic no pusapļa labajā pusē, ārpus apdzīvotām vietām!
Nesapratu.
Pēc tavas loģikas sanāk, ka tas kurš brauc pirmais ir vainīgs pie tā ka visa aizmugurē braucošā virtene skaita vārnas, paļaujās uz priekšā braucošā ātrumu un tad kad notiek vilcieniņš, tad bez vainas ir tikai pēdējais, jo katrs nākamais ir priekšā braucošais, kurš negarantēja drošību.
Sviests.
Tas "kads" pat var aizbraukt nepiedaloties "vilcienina"!
Kad un cik ilgi Tu bridini citus ar savu virzienraditaju un STOP signalu?
Kas Tev tur aizmugure pirmais paradas pirms manevra, STOP signals, vai virzienraditajs un cik ilgi?
Tulit redzesim sviestu!
Protams, ka vajag fotoradarus un lielus sodus. Sodi ir parāk mazi un līdz ar to vaditāji uzskata, ka varēs samaksāt, lai varētu uz 120 braukt. Jāceļ sodi vēl lielāki.
msh rakstīja: Eu, redaktor - pēc pirmā aprīļa vajag uzfilmēt viģiku par to, kā vidējā ātruma kontroles sistēma ļauj atstiept cik tik mašīna spēj iet
nekāds sakars pirmajam aprīlim vai vidējā ātruma kontroles radariem ar iespēju atstiept - to neviens nekad nav īsti traucējis. Jebšu tu domā, ja reiz būs Vvid kontrole, tad pa to posmu garantēti nevarēs uzrauties uz netrafarētās? Vai ka mūsu bāleliņiem neienāks prātā posma vidū uzlikt mazo zaļo trijkāji?
Ja tu neiebrauci - stāsts ir par to ka vidējā ātruma kontroles sistēmas ir domātas lai piespiestu vadītājus braukt ar noteiktu vidējo ātrumu - bet kā rāda rietumvalstu pieredze, dabā tas veicina atstiepšanu, ko arī vajag nodemonstrēt.
Attiecībā par pārējo - trijkāji tādā posmā noteikti ieraudzīt nevarēs [cik bieži tu redzi trijkāji, teiksim, 500 m aiz stacionārā?], cepisti gan teorētiski varētu patrāpīties, bet iespējamība noteikti samazināsies.
Es ta iebraucu, vien smaidu par mūsu mērogiem. Ja rietumvalstīs kontrolētais posms desmitos kilometru, tad mums kas, sūda 7km lielākais ko spējām sakasīt? Pie mūsu sazarotā tīkla un skrienamo ceļu trūkuma nekas vairāk arī nebūs. Līdz ar to neredzu nekādu iemeslu "provocēties" uz atstiepšanu. Netrafarēto tur satikt pilnīgi tieši tāda pati iespēja kā visur citur - nu pasaki ka viņi tur neturpinās braukāt, kaut tranzītā. Par trijkāji netālu no stacionārā - Baltezera ikdiena. Viens 50 zonā, otrs uz ādažu pusi 100m aiz zīmes, 90. Kā reiz 500m starpā vien būs.
Ja kāds garantētu ka NEKAD tajā posmā savādākas kontroles nebūs, tad jā, tad varētu aunu baram pievienoties un "atstiept", droši vien divreiz, nedabraucot līdz otram radaram, bet metot ripā...
P.S kādēļ lai samazinātos iespēja tur satikt CP?
Man ir popuj, esmu tālu prom un kādu nedēļu autobraukšanai iešu ar lielu līkumu.
Bet nezkuro simtoreiz pārliecinos par vienu- ka normāla Valsts visupirms parūpējas par iespēju saviem cilvēkiem droši pārvietoties un tikai tad domā kā viņus samērīgās robežās iegrožot. Tas ir gadiem kultuvēts šeit izsmiekls, kad drošības un stratēģijas pārvaldnieki savas enerģija 9/10 velta tikai šai te lohu apkāšanai. Izmantojot tās sev izmanīgi peikritušās rokāsmutē iekritušās monopoltiesības uz to. Tas ir suuuudas un izsmiekls. Tika alkatīgu darboņu nekur pa ceļam nav, un tāda miskaste uz ceļa nekur europā nav. Kas māca, disciplinē un ierobežo sliktās izpausmes- tas ir braucēju savstarpējā kultūra un nerakstītie likumi pirmāmkārtām. Cieti skaidts, nav pat ko citu te īsti iziedrirst...
Jo lielāks kustības ātrums jo smagākas sekas sadursmē. Neesmu drošs ka fotoradars samazina negadījumu skaitu.
Te labi aprakstīts ar visiem grafikiem: www.autodati.lv/CSD_PAIM_N7.pdf
Protams ka fiziski mērīt ar radariem un sodīt ir tikai viens līdzeklis. Vairāk vajadzētu mācīt un skaidrot kā vajadzētu braukt un ko nedarīt, vai kā katrs faktors ietekmē drošību (piem, riepas, ātrums un redzes lauks, reakcija, veselība, medikamenti utt.)
Kungi ir aizmirsuši ka ceļiem nav ātruma samazināšanas joslas! Pat atjaunojot Ventspils un Liepājas ceļus par šīm joslām ir aizmirsts!
Un kur kungi bija kad CSN 32 gadu garumā ir bez sadaļas "Brīdinājuma signāli un to lietošana"
Nu un kur ir sadaļa "Ātruma samazināšana", Vīnes Konvencija 17. pants!
1. Neviens transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst strauji bremzēt, ja vien tas nav nepieciešams drošības iemeslu dēļ.
2. Katram vadītājam, kas vēlas ievērojami samazināt ātrumu, izņemot gadījumus, kad ātruma samazināšana ir nepieciešama satiksmes drošības nodrošināšanai, vispirms jāpārliecinās, ka viņš to var izdarīt, neradot briesmas vai nevajadzīgas neērtības citiem vadītājiem. Ja vien viņš nav pārliecinājies, ka aiz viņa neseko neviens transportlīdzeklis vai ka jebkurš sekojošs transportlīdzeklis atrodas tālu aizmugurē, jādod skaidrs un savlaicīgs brīdinājums par savu nolūku, izdarot atbilstošu signālu ar roku. Tomēr šis noteikums neattiecas uz gadījumiem, kad brīdinājumu par ātruma samazināšanu dod transportlīdzekļa bremzēšanas signāllukturi, kas norādīti šīs Konvencijas 5.pielikuma 31.punktā.
lynx85 rakstīja: Es ta iebraucu, vien smaidu par mūsu mērogiem. Ja rietumvalstīs kontrolētais posms desmitos kilometru, tad mums kas, sūda 7km lielākais ko spējām sakasīt? Pie mūsu sazarotā tīkla un skrienamo ceļu trūkuma nekas vairāk arī nebūs. Līdz ar to neredzu nekādu iemeslu "provocēties" uz atstiepšanu. Netrafarēto tur satikt pilnīgi tieši tāda pati iespēja kā visur citur - nu pasaki ka viņi tur neturpinās braukāt, kaut tranzītā. Par trijkāji netālu no stacionārā - Baltezera ikdiena. Viens 50 zonā, otrs uz ādažu pusi 100m aiz zīmes, 90. Kā reiz 500m starpā vien būs.
Ja kāds garantētu ka NEKAD tajā posmā savādākas kontroles nebūs, tad jā, tad varētu aunu baram pievienoties un "atstiept", droši vien divreiz, nedabraucot līdz otram radaram, bet metot ripā...
P.S kādēļ lai samazinātos iespēja tur satikt CP?
Lietuvā arī 3.5 km. Dzīvē izpaužas ļoti tizli - nešaubīgi atrodas kāds,kas nomet zem 80 un rezultātā izprovocē uz apdzīšanu pat fūres. Tikko ~1:00 naktī pieredzēju kā fūre aizvelk šajā posmā pa saliņas pretējo pusi. Drošība panākta?
es nerunāju par mistisko drošību, kad visiem skrējējiem nervi netur kilometru pabraukt ar -10. Es apšaubīju msh teikto ka būs nu baigā haļava un placdarms uz atvilkšanu, cik tad nu auto iet. Tāpēc jau teicu, ārzemēs atvelk, ieiet kafūzī, viss notiek, A te? 7km? 4,5min? Kad atvilkt, kad gaidīt?
P.S kādēļ lai samazinātos iespēja tur satikt CP?
Pēc būtības ļoti vienkārši - jebkura braukšana zem atļautā ir laika kavēšana un vēl riebīgāk, ja kāds uzreiz kavē 10-15-20 cilvēku laiku sakrājot kolonnu. Loģiski, ka daudziem netur nervi aiz kāda vilkties, jo tas ir bezjēdzīgi....Gadījumi, kad jādzen fūrei vieglo vispār ir kronis. Vajadzētu sākt pētīt, kāpēc viena daļa nespēj/negrib adekvāti braukt uz ceļiem - protams skaidrs, ka būs trubas ļurinātāji, kurus var un vajag sodīt, bet ir daļa tādu, kas vienkārši mistisku iemeslu dēļ ievērojami brauc zem atļautā un protams, ka satiksmes un plūsmas raustīšana rada arī pretreakciju.
Un? Kāds tam visam sakars ar to ka es neizpratu msh apgalvojumu, ka nu tik mums būs dakuja atvilcēju un pulkstenis redlainā braucēju? Nē, manuprāt nebūs vis, jo NAV to GARO posmu KUR atvilkt. Un nebūs arī.
P.S un kādēļ gan lai vidējā ātruma kontroles posmā nevarētu satikt CP?
Ar to, ka pēc tā posma sāksies brīnumi ar apgoniem, jo šis viss provocēs uz sēņošanu, kas neizbēgami arī piesaista visādus trakos lidotājus, utt. jo pēc būtības ir sairsts skaists taisns posms, kur līdz šīm varēja pilnīgi droši apdzīt, vai arī būs variants Nr.2 ripināsies garām ar +4,5,6,7 km/h.es pats tā reizēm daru pie radariem, ja gadām sēņotāji...ņemot vērā, ka gabals taisns varbūt arī nebūs tik traki, bet droša apdzīšana ir ar pēc iespējas lielāku ātrumu - pēc iespējas ātrāk.
nu bet tā jau ir cita tēma, kaut tava iesāktā. es par šito: "msh rakstīja: Eu, redaktor - pēc pirmā aprīļa vajag uzfilmēt viģiku par to, kā vidējā ātruma kontroles sistēma ļauj atstiept cik tik mašīna spēj iet " - KUR mūsu valstī tuvākajos 10, 15 gados plānotos vai vispār būtu kaut teorētiska iespēja uzlikt posmu, vismaz 30+km garu, kurā būtu JĒGA atvilkt? Nu nav, nav un nebūs.
īsā atbilde uz virsraksta jautājumu - nē, neuzlabo.
Biju nupat izbraucis.Ne tā, ka kaut kādi brīnumi, bet,kā parasti, gan pašam,gan visiem autolietās sapratīgiem līdzbraucējiem, tie secinājumi ir apm vienādi.Mēs varam diskutēt drošā/nedrošāk, bet jāsaprot ir viens Galvenais.Mūs jaaj,un pamatīgi.Tie Jaajēji jau it kā ir visur, bet normāli ir, ka cilvēkiem visupirms ir radīti apstākļi ņipri pārvietoties un tā jāašana attiecas uz uzspļāvējiem.Kuri nevēlas ievērot daudzmaz atļauto un reāli pietiekošo.Mums,savukārt, nav radīti apstākļi, lai būtu tas "pietiekošais".Mūsu jaajēji vēlas no mums nošņāpt par pārkāpumu esošā uz suuda.T.i., radīt kaut ko "priekš mūsu cilvēkiem" viņi nespēj, bet to "savu daļu" paņemt viņi noteikti un visai dedzīgi vēlas.
Šībrīža LV izcelsmes vidēji statistiskais braucējs Eiropā ir ļoti maz redzams.Brauc 1kārt zvērinātie slēpotāji ar samērā labiem auto (kuri zin un māk māk uzvesties).Pat kaut kādi citkārt bieži redzētie vieszemju darbinieki manuprāt šodrīd diezko nav manāmi.Iespējams, ka nav viņu atvaļinājumu sezona, vai arī tiem ir kāds specifisks maršruts,kuru nelietoju es.
Kas man interesē- kur (?) var latvietis iemācīties ātru pārvietošanos un pareizu uzvedību, ja viņš "aug" mucā un tiek barots ar fufeli un plašsaziņas telpā nemitīgi mācīts uz principā bezjēgas nemākulību.Mēs visur gvelžam par v/vid uzturēšanas nevajadzību, popularizējam pseidopiesardzīgu vilkšanos, bet nemācam itin nekādus "vidēji/augsta" ātruma ievērošanas drošības un izveicības principus.Ko dabūjam pretī- ka izveicīgie vnk nospļaujas un dzīvo savā pasaulē, bet nemākulīgie grimst arvien dziļāk rutīnā un viņiem mācīties un saprast vairs nav no kā.
Tas par to kafejnīcu uz v/vid zonas ir vnk mīts un nekas vairāk.Kafejnīcas un garie posmi ir Itālijā, bet īsti neesmu tur redzējis, ka kāds speciāli stāvētu.Jo diez vai kāds ies tā ākstīties un savu laiku tērēt.Austrijā uz tiem pāris jaunieviestajiem 140 posmiem pat īsti nav benzīntanku.Un rets kurā tur kko skrien- cilvēki vnk brauc, un viņiem "pietiek" ar pusoficiāli izklāstīto varas viedokli, ka līdz sabiedrībai lojālajiem +20 nevienam viņi īsti neinteresē.Ja kāds grib tam "uzspļaut", varbūt tad.
Ko vēl gribēju, sorrī par palagu, tad atceramies mūžseno sakarību.Ka visa brauciena klajākie suudi mūs gaida tepat- beidzamajos pārsimt km, kad labā garīgajā atgriežamies.Ilgi nebiju redzējis piem tādu cūcību, kā brauca fūrists ar LV numuru, deviņieki/vieninieki piekabes numurā.Vienkārši īstākais p-dars.Ja viņš lasa, lai iegaumē,to apzīmējumu atpakaļ neņemšu.Aiz panevēžas dzina divas lēnāk ejošas fūres.Vienu, tad tāpat otru.Tuklāt ar 2km/h starpību un uzspēlēti platu šķērsvirziena teju 3m atstarpi.Pretim nākošie vieglie ne to, ka vnk aiz resnās strīpas, bet burtiski pa pašu asfalta apmali dabūja vākties.Tur divas joslas- ne tā kā uz saulkrastu suudaceļa, kur ar trim citureiz [par maz..Būtu nesapratējs pretim pagadījies, auzas sanāktu konkrētas.Kur tā dara un kur viņš to mācījies, es nezinu.Saprotams, ka viņš redz/jūt, ka pretimnācējs būs gatavs pavākties,bet nu šitas nav pieņemami nekam un nekur.Nekāds formāls ātrumpārkāpums bīstamības ziņā tam nestāv blakus.
650 rakstīja: Biju nupat izbraucis.Ne tā, ka kaut kādi brīnumi, bet,kā parasti, gan pašam,gan visiem autolietās sapratīgiem līdzbraucējiem, tie secinājumi ir apm vienādi.Mēs varam diskutēt drošā/nedrošāk, bet jāsaprot ir viens Galvenais.Mūs jaaj,un pamatīgi.Tie Jaajēji jau it kā ir visur, bet normāli ir, ka cilvēkiem visupirms ir radīti apstākļi ņipri pārvietoties un tā jāašana attiecas uz uzspļāvējiem.Kuri nevēlas ievērot daudzmaz atļauto un reāli pietiekošo.Mums,savukārt, nav radīti apstākļi, lai būtu tas "pietiekošais".Mūsu jaajēji vēlas no mums nošņāpt par pārkāpumu esošā uz suuda.T.i., radīt kaut ko "priekš mūsu cilvēkiem" viņi nespēj, bet to "savu daļu" paņemt viņi noteikti un visai dedzīgi vēlas.
Šībrīža LV izcelsmes vidēji statistiskais braucējs Eiropā ir ļoti maz redzams.Brauc 1kārt zvērinātie slēpotāji ar samērā labiem auto (kuri zin un māk māk uzvesties).Pat kaut kādi citkārt bieži redzētie vieszemju darbinieki manuprāt šodrīd diezko nav manāmi.Iespējams, ka nav viņu atvaļinājumu sezona, vai arī tiem ir kāds specifisks maršruts,kuru nelietoju es.
Kas man interesē- kur (?) var latvietis iemācīties ātru pārvietošanos un pareizu uzvedību, ja viņš "aug" mucā un tiek barots ar fufeli un plašsaziņas telpā nemitīgi mācīts uz principā bezjēgas nemākulību.Mēs visur gvelžam par v/vid uzturēšanas nevajadzību, popularizējam pseidopiesardzīgu vilkšanos, bet nemācam itin nekādus "vidēji/augsta" ātruma ievērošanas drošības un izveicības principus.Ko dabūjam pretī- ka izveicīgie vnk nospļaujas un dzīvo savā pasaulē, bet nemākulīgie grimst arvien dziļāk rutīnā un viņiem mācīties un saprast vairs nav no kā.
Tas par to kafejnīcu uz v/vid zonas ir vnk mīts un nekas vairāk.Kafejnīcas un garie posmi ir Itālijā, bet īsti neesmu tur redzējis, ka kāds speciāli stāvētu.Jo diez vai kāds ies tā ākstīties un savu laiku tērēt.Austrijā uz tiem pāris jaunieviestajiem 140 posmiem pat īsti nav benzīntanku.Un rets kurā tur kko skrien- cilvēki vnk brauc, un viņiem "pietiek" ar pusoficiāli izklāstīto varas viedokli, ka līdz sabiedrībai lojālajiem +20 nevienam viņi īsti neinteresē.Ja kāds grib tam "uzspļaut", varbūt tad.
Ko vēl gribēju, sorrī par palagu, tad atceramies mūžseno sakarību.Ka visa brauciena klajākie suudi mūs gaida tepat- beidzamajos pārsimt km, kad labā garīgajā atgriežamies.Ilgi nebiju redzējis piem tādu cūcību, kā brauca fūrists ar LV numuru, deviņieki/vieninieki piekabes numurā.Vienkārši īstākais p-dars.Ja viņš lasa, lai iegaumē,to apzīmējumu atpakaļ neņemšu.Aiz panevēžas dzina divas lēnāk ejošas fūres.Vienu, tad tāpat otru.Tuklāt ar 2km/h starpību un uzspēlēti platu šķērsvirziena teju 3m atstarpi.Pretim nākošie vieglie ne to, ka vnk aiz resnās strīpas, bet burtiski pa pašu asfalta apmali dabūja vākties.Tur divas joslas- ne tā kā uz saulkrastu suudaceļa, kur ar trim citureiz [par maz..Būtu nesapratējs pretim pagadījies, auzas sanāktu konkrētas.Kur tā dara un kur viņš to mācījies, es nezinu.Saprotams, ka viņš redz/jūt, ka pretimnācējs būs gatavs pavākties,bet nu šitas nav pieņemami nekam un nekur.Nekāds formāls ātrumpārkāpums bīstamības ziņā tam nestāv blakus.
Labi uzrakstīts. Par Itāļiem varu vien piebilst, ka atvelkamās mašīnas vēl ir garāžās un aukstu aliņu arī bauda siltākā saulītē. Austrijas jaunos 140 posmus tikko izbraucu ar 150 kruīzā, turoties vidējā joslā. Kā stāvošam garām negāja, bet apsteidzēju kopumā bija ļoti daudz.
Nu jā, es vnk centos tā bez liekām emocijām kādu to domu apkopot.Varbūt kādam noder.Protams, ir redzēti atsevišķi tie makaronu gāzētāji, kas tur tipa savu čomu starpā kādu gabalu tiešām tā riktīgi atvelk.To viņi varbūt tās sistēmas pirmsākumos tur kādureiz kādus pontus ar to stāvēšanu vai malānobraukšanu izpildījās, bet tagad drīzāk izskatās tā, ka viņiem pašiem tomēr ir drusku bail.Katrā ziņā, mums der uzmanīties, jo tas vairs nav labi, ka tagad kvītis atnāk uz LV. Tie itāļu sodītāji ir līdzīgi mūsējiem tādi samērā alkatīgi,jo ne-130 zonā jau par +11 var dabūt mierīgi 89eur sveicienu.
Un iespējams, ka Austrijas gāzētāji savu vietējo situāciju itin labi pārzin.Jo tur tiešām ar labiem auto cilvēki brauc tā diezgan skaisti.Jautājums tikai, cik viņi ir savā vairumā labāk materiāli situēti un var atļauties savureiz kļūdīties,salīdzinot ar mums kā uz taupību un piesardzību orientētiem viesbraucējiem.Tajā 140 posmā es gan šoreiz pretējā ceļa pusē redzēju, ka trafarētais policijas auto vienu kaut kādu x6-veidīgo mersi bija nostopējis malā,gan jau kāds labs iemesls bija un kaut kāda izlases veida uzraudzība tomēr tur notiek..
Da Austrijā ir defaultā 100 ārpus apdz vietām - arī tādās vietās (piem. kalnu ceļos), kur jau pie mums būtu sen 70-50, ja ne vēl 30 iekarināts. Par itāļu vēlmi slaukt pārliecinājos esot Romā pirms vairākiem gadiem - teiksim tā, manuprāt nepatīkamākā D Eiropas zeme cik nu esmu bijis, atpūtai priekšroku noteikti dotu Spānijā/Grieķijā, pēdējā jo sevišķi LV pietuvinātā cenu līmeņa dēļ.
Kas attiecās uz palagu - tas ir labi, tā vajag - par to ir jārunā un jāraksta, citādi daudziem, kas dzīvo mucā šķiet, ka tā ir norma - kāst, slaukt un čakarēt un tie savukārt sāk sev un jo īpaši citiem pelnus uz galvas kaisīt - sak, paši vainīgi, neprotaties paklanīties un galvu pakratīt - protams arī nedrīkstat ko prasīt....grūti man saprast vai tas ir verga vai noderīgā idiota sindroms vai arī gluži vienkārši dzīvnieciska sociopātija (ko mēģina paslēpt zem ''burta likumpaklausības'').
Tas, ka cēesdēdē un tai pietuvināto "ekspertu", tāpat kā cēpē kena (a.k.a. Krapša) domāšana ir vienvirziena diemžēl ir skaidrs un palīdzēt tur laikam var tikai kadru maiņa >50% apmērā, kaut arī tas ir zem jautājuma zīmes...pirms vēlēšanām deputātu kandidātiem deva izteikties par satiksmes drošību....praktiski visi kā līdzekli minēja radarus (laikam kaimiņš kko par infrastruktūru ieminējās) - savēl klīniskus ..... un tad arī nav ko brīnīties.
Vernons rakstīja: Tas "kads" pat var aizbraukt nepiedaloties "vilcienina"!
Kad un cik ilgi Tu bridini citus ar savu virzienraditaju un STOP signalu?
Kas Tev tur aizmugure pirmais paradas pirms manevra, STOP signals, vai virzienraditajs un cik ilgi?
Tulit redzesim sviestu!
Tehniskos datus studijā lūdzu!
Kur ir noteikts ilgums?
Kur ir noteikts kas jāieslēdz pirmais STOP signāls vai pagrieziens?
Vari pat izmantot LV standartus ar visu numerāciju!
Es gribu un ieslēdzu STOP signālu un tad pagriezinu un gribu izdaru otrādāk! Kāds likuma punkts reglamentē darbības secību? Abi divi ir brīdinajuma signāli un secība nav noteikta!
Mēģināsi izfantazēt secību – apgāzīšu vienā teikumā!
Stipri uzprasās pēc sarkasma.Jā,CSN nevienam to neko neaizliedz.Bet ir t.s."loha atpazīšanas" pazīmju komplekts.Lohs vienmēr apzinās savas tiesības un sava sēžamorgāna drošību labprāt un pie mazākās iespējas ir gatavs uzticēt citam tādam pat speciālistam.Vienmēr gatavs uzspēlēt loteriju ar sevi,saviem pasažieriem un saviem dzelžiem.Nekad ne uzklausīt 600% noderīgu padomu.Vienmēr līst uz strīdu.
Jo ikkatram no mums taču patīk, ka priekšā trīs sekundes deg stopņiki un kad līdz pat beidzamajam momentam nezinam ko viņš darīs- vai pa labi, vai pa kreisi, vai tur uz ceļa kāds vai kaut/kas guļ un utt.Šitā suga kāreiz ir tā, kas labajā iebrauktuvē ar ieslēgtu labo paņem t.s. "kolhoznieka godalīkumu" krietnu metru pa kreisi, lai labāk tai caurumā "trāpīt", un pie iebrauktuves aplī bezjēgā midžina labo pagriezienu un aplī vienmēr brauc pa ārējo rindu.Tā mēs viņus "mācām", ka katrs lohs jau pirms piedzimšanas lepni apzinās savas "tiesības", bet kultūra,pienākuma izjūta,drošība un loģika mums ir galīgā dsā.Ļooti ilgs un grūts ceļš vēl mums ejams ar visu šo iedzimto suudabagāžu.
Lai kaut ko mainītu ir vai nu jāievieš linča tiesa vai arī sods par apzinātu satiksmes bremzēšanu. Ja patlaban +12km/h maksā 40€, kapēc gan arī - 12km/h nevar maksāt tikpat? Vai arī satiekot ūpi uz ceļa- iespēja salauzt viņam ceļgalus un žokli 2 vietās.
Domāju, ka abos gadijumos pieaugtu gan autovadītāju prasmes, gan kultūra uz ceļiem, gan vidējais ātrums valstī. Prutams būtu jārēķinās ka par kādiem 12-17% samazinātos arī automašīnu daudzums uz ceļa.
Sodīt mēs nevaram nekādi, jo,katra pagrūšana vai iesperšana pa dsu finālā var radīt nepatīkamu atbildību.Nav vairs 90tie, kad tur tā pa-pacanski savureiz kāds kādam uzšāva pa muti vai pudeli logā iemeta.Lai gan atsevišķos gadījumos mums te daži gaiļi var publiski izvicoties un atvieglojušies aizbraukt katrs uz savu pusi (šis gan tieši beidzamajā laikā tiek tā netieši popularizēts/pieļauts- jo milicijas komentu tiem gadījumiem vnk nav..).Ja iedot pa muti tādam daudzmaz situētam vai juridiski ne-loham, var sanākt ilgi un dārgi taisnoties.Tas neder.
Ja nonstopā itin visos plašsaziņas līdzekļos un savstarpējās sarunās visvisādi popularizēt un idealizēt atklāta texta vilkšanos, kavēšanu un tml dažnedažādas klaji idiotiskas izrīcības un nekādi ne atbalstīt/mudināt vai mācīt nerakstītās drosības iemaņas un raitu pārvietošanos kā tādu- rezultāts būs otrāds,kā jau tagad tas lieliski ir.Un ši procesa izlabošanai nākotnē būs jāpatērē 3x lielāks laiks, nekā esošajai nolaidīgajai nonākšanai līdz šam kliņķim.
Par vadītāja "prasmēm" mums publiski sen vairs nerunā.Tās var iegūt pa lielam tik atsevišķi savā izaugsmē ieinteresēti indivīdi un par lieku naudu.Un tā ir demagoģiska utopija, ka prasmīgie vai apguvušie vienmēr būs braukšanā morāli izturēti un lojāli pret nemākulīgajiem.Jebkurš mudinājums pašaprotami pretim saņem kritiku un tēmas kustinātājs nosodījumu- ka nav kur jāskrien.Kaut gan runa sen nav par kādu skriešanu, bet gan par pašu principu.
Infrastruktūras un pamata drošības mēri ir par vairākām kārtām lētāki, nekā masveida elektronisko līdzekļu ieviešana.Tas ir klaji bezatbildīgs nodarījums pret sabiedrību, ka akcentu likt uz dažādām modernām jomām, kur ir iespēja piesūkties un iefiltrēties un gūt pašlabumu, bet aizkadrā atstāt klajā novārtā pašus pamatus.
Piem,Jūrmalas šosejas sākuposmā vēja izlauztie zaļās drošības sētas fragmenti joprojām (jau pusgads būs apgājis) tur guļ uz barjeras pakārušies, burtiski pusotru metru no brauktuves asfalta.Šis pēc būtības ir klajš uzspļāviens jebkuram par jebko nodokli vai nodevu samaksājušajam.Tajā pat laikā "saimnieki" viskautko te ievieš,apgūst un dižojas ar panākumiem.Prāts nenesas ne uz ko citu, kā iespēju robežās spļaut pretim.
WOW!
Jums spriešanas spēja ir stipri ierobežota.
Jūs jau pašā sākuma dalāt satiksmes dalībniekus lohos un pareizajos!
Pirmkārt — jums nav zināms kāpēc otrs satiksmes dalībnieks rīkojas tā un ne savādāk (iemeslu ir ļoti daudz un visus jūs nevarat zināt)
Otrkārt — prasība rīkoties nevis pēc CSN, bet pēc kautkādiem jūsu personīgiem priekšstatiem liecina par personīgās svarīguma sajūtas aizskārumu un psihes izmaiņām sēžot pie stūres.
Kā tu zini, ka tas kurš aplī brauc pa ārējo rindu nav PIRMO dienu pie stūres? Viņš ir laimīgs, ka ticis uz apļa ar mokām un te atnāk "650" un nodēvē viņu par lohu!
Ceļš ir domāts visiem un nevienam nav pienākums uz jumta likt displeju ar skrejošo rindu, kurā ir pamatojums, kāpēc viņš brauc ar 70 vai ar 65 vai pa ārējo apļa joslu!
Ja tu neprotestē pret tādu satiksmes organizāciju aplī, kura ļauj braukt pa ārējo malu, tad lohs esi tu, jo nespēj atšķirt ceļa saimnieka stulbumu no satiksmes noteikumiem!
Tu runā par sekām, 650 par cēloņiem. Necīnoties ar cēloņiem, ar sekām nāksies rēķināties mūžīgi. Tevis propogandētā versija ved totālā degradācijā, jo rīt atradīsies kāds, kam vakardienas lohs liksies kā kings uz ceļa. Un ko, pieskaņosimies viņam? Krievu laikos bija formulējums- automobīlis ir paaugstinātas bīstamības objekts. Vai kas ir mainijies? Tad kapēc iespēja dabūt pielaidi pie šī objekta tiek dalīta pa labi un pa kreisi? Reku VW fanam vajag 20m lai apstātos no ātruma 50km/h. Vakar pārbaudiju. Man vajag nepilnus 8. Ko nu? Un ja rīt kās sāks bļaut ka viņam vajag 30?
Es nerunāju ne par cēloņiem un ne par sekām!
Es runāju par Satiksmes noteikumiem, kuri ir jāievēro un par infrastuktūru, kurai ir jābūt uzbūvētai muļķudrošai!
Ja kāds citu sauc par lohu, tikai tāpēc ka cits brauc nepārkāpjot, bet ne tā kā gribās vienam vai otram, tad problēma ir tam vadītājam, kurš grib diktēt savus sētas noteikumus!
Es norādu uz to ka vairumam B kategorijas vadītāju ir šķībs priekšstats par Noteikumiem, braukšanu un nav vispār nekāda priekšstata par infrastuktūru, kuru veido tāds pats B kategorijas gudrinieks. RDSD jums par piemēru – atceraties strīpiņas zem Vanšu tilta pārdaugavā, kad remontēja tiltus pār Zundu? Lielais vairums lamāja CSDD, Policiju un Noteikumus un retais zināja kā tur jābrauc.
Un sen tu tā domā?
Kā brauksies tam muļķim, kad viņš pēkšņi nonāks uz tāda ceļa, kur nav tās muļķu drošās infrastruktūras?
Kas ir tie sētas noteikumi? Un vai visi cilvēki, kam braukšanas prasmes un iemaņas ir augstākā līmenī kā tev brauc pēc sētas noteikuniem.?
Ja es kā nedrošais braucējs sākšu stāties uz apļa lai sagaidītu, kad priekšā būs brīvs un es droši varu turpināt ceļu, tas taču nebūs pret noteikumiem vai ne? Galvenais ievērot CSN minētos 5m, kas attiecas uz brauktuvju krustojumiem?
Par apļiem runājot- esmu runājis ar vairākiem paziņām kas ir pirmās joslas varoņi. Tad lūk tiek braukts pa pirmo joslu, jo tur ir vieglāk kontrolēt situāciju uz ceļa. Otrā/trešā joslā to vairs nevar. Tātad mums uz ceļiem ir pietiekami daudz cilvēku, kas netiek galā ar situācijas kontroli ap savu auto. Tie arī ir tie, kas avārijas situācijā neko vairāk kā skaņas signālu no sevis izspiest nevar. Tie arī ir tie bojāgājēji frontālās sadursmēs un uz līkumiem. Novāciet viņus no ceļiem un statistika uzlabosies.
Es braucu pa 1.joslu, jo nezinu nevienu iemeslu, kāpēc tā nedarīt. Pirmā josla tas ir - GALVENAIS ceļš pēc labās rokas principa. Es varu braukt kā es gribu, bet pārējās joslās braucējiem jālavierē starp visiem, un jācer, ka pirmā josla palaidīs. Es pieradis kontrolēt situāciju, nevis kā vergs vai bomzis - cerēt uz citu labvēlību.
Ja man vajag saņemt KASKO, es varu braukt pa apli un cerēt, ka sastapšu TEVI.
Esi pinpis, kurš jūtas labi, nerēķinoties ar citiem un izmantojot savas tiesības. Rēķināšanās ar citiem nav īsti tas pats, kas verdzība, bet nu pinpim to nesaprast - jādzīvo ar devīzi "Es varu braukt kā es gribu".
Vari braukt pa apli, kamēr tev nelabi paliek vai sagaidīt kādu citu pinpi, kas uzskata, ka viņam ir tiesības no otrās joslas maukt tev sānos, nevis vienkārši pieņemt faktu, ka tu esi pinpis. Es izmantošu joslas, lai ātrāk nokļūtu galā, nevis, lai tev sagādātu KASKO.
Nē, es rēķinos ar citiem, tāpēc braucu pa 1. Jo es zinu, ka ir citi braucēji, kuri var izrādīties pimpji. Protams, ka es vienmēr palaižu no otrās joslas, bet pašam cerēt uz citu labvēlību - netaisos.
Kad esi pie stūres, kad kaut ko dari - tu vari paļauties TIKAI uz sevi. Uz citiem paļaujās tikai idioti ar Vernonu priekšgalā. Tevi var palaist vienmēr visi, visu mūžu. Bet vienu reizi kāds pimpis nepalaist...
Man patīk kontrolēt situāciju. Zināt, ka viss atkarīgs no MANIS, nevis no kaut kāda Sergeja vai Vasīlija.
Tāpēc pirms apsaucat 1.joslas braucējus pa apli par idiotiem, padomājiet - kurš tad ir īstais idiots.
Ja ieviestu likumu, ka aplī braucot, priekšoka ir tam, kurš brauc pa kreisai rokai, tad braukšu kā pareizi. Bet tagad, atkārtošos vēlreiz - Neredzu nevienu iemeslu tā darīt.
Ir virkne rakstītu un nerakstītu pārkāpumu, kuru izpildīšanai nav un nevar būt pamatoti iemesli. Tā, piemēram, minētais PIRMO dienu pie stūres braucējs aplī nebūtu pieļaujams vispār - ar šādu nespēju ir jāturpina braukt ar instruktoru un "M" burtiņu. Bet situācijā, ja šādi rīkojas autovadītājs, ko kompetenta iestāde ir atzinusi par spējīgu patsatāvīgi piedalīties satiksmē, ir visas tiesības saukt viņu par lohu, kaut CSDD atzītu. Tas pats ar lēnāku braukšanu - lohi ir ne tikai tie, kas kavē citus, bet arī tie, kas tādus aizstāv - nespējot nodalīt pamatoti un saprātīgi lēnāk braucošus (kas to apzinās un attiecīgi to dara pēc iespējas netraucējot citus) vai lohus, kas to izpilda, demonstratīvi parādot attieksmi, ka citiem ir jābrauc tikpat lēni. Nē - nav uz jumta jāliek skrejošā rinda ar iemesliem, bet gan jāapzinās sava rīcība un jāizrāda cieņa citiem - tā arī ir atšķirība starp lohu un pamatoti lēnāk braucošu.
Tiem kuri tankā – minēju ka iemeslu ir daudz!!!
Pirmā diena ir viens no iemesliem!
Cik jums vajag tehniskus iemeslus, ar kuriem nav aizliegts piedalīties ceļu satiksmē bet lavierēšana pa joslām ir apgrūtināta? CIK?
Nav nerakstītu pārkāpumu – pārkāpumi visi ir aprakstīti CSN, ko drīkst un ko nedrīkst!
Lohs esi, ja domā, ka ir daudz iemeslu. Faktiski nav NEVIENA tehniska iemesla, kas attaisnotu nespēju mainīt braukšanas joslas. Un tieši tavā nespējā atzīt, ka neaprakstīts pārkāpums nav necieņa pret citiem satiksmes dalībniekiem rodas viss konflikts.
Tapat tavā izdomā par "ja tu lamā opifāciju, kurš ar 70 brauc uz savu dāčiņu ar stādiem" - laikam nespēj aptvert, ka to 70 ir iespējams realizēt traucējot vai netraucējot citiem. Un es nelamāšu to, kas brauks netraucējot citiem.
Nav neviena tehniska iemesla?
Nu un ko darīsi ar auto, kuram tehnisku iemeslu dēļ apgriezieni ierobežojas pie 2.5 tk, štepselēsi un manevrēsi pa apli?
Ak jā, pēc sētas noteikumiem ar tādu auto nedrīkst pārvietoties, jo ja tev tas ir noticis 2 minūtes atpakaļ, tev ir jāizgaist, tu nevari pa pirmo joslu nobraukt malā un novākt savu auto no pirmās joslas aplī!
Rezerves riteņi visiem auto arī ir bez ātruma ierobežojumiem – noteikti!
Tas ka jūs zinat tikai šauru nišu un lepojaties ar B kategoriju nenozīmē ka visi ir tādi un ka nevienam auto nevar rasties tehniska kļūme (tāda kā nokrita vadiņš, no kāda devēja, kuru servisā nepieskrūvēja).
Visi minētie ir izņēmuma gadījumi, kas ļauj satiksmē piedalīties tikai daļēji - lai nokļūtu līdz remonta vietai. Tikai pilnīgs lohs šādus gadījumus var izmantot kā attaisnojumu šāda veida braukšanai ikdienā. Un tieši šis lohs ir visvairāk vainīgs, ka tā retā pamatotā lēnbraucēja virzienā tiek raidīti pārmetumi, jo šo reto nav iespējams atšķirt no lohu bara, kuru rīcību tiek šādi mēģināts attaisnot.
Par attieksmi!
Kāpēc man jāizrāda laipna attieksme un cieņa pret tevi, ja tu tādu attieksmi un cieņu neizrādi?
Kā pret tevi var izrādīt cieņu ja tu lamā opifāciju, kurš ar 70 brauc uz savu dāčiņu ar stādiem?
Tad sanāk ka tu nesaproti, ka pa ceļu var braukt traktors, tu necieni pārējos satiksmes dalībniekus, ja tu viņus cienītu, tad tev nebūtu problēmas viņus apbraukt, apsteigt vai netraucēt!
Ja tev viņi traucē, tad problēma ir tevī, nevis tajā, kurš brauc ar 70 vai tas kurš brauc pa šoseju ar divriteni – tev ir viņi jāpamana un attiecīgi jārīkojas!
Te neviens neklāstīja SAVAS problēmas un te ir 2gab populārākās iespejas- vai nu mēģināt runāt daudzmaz koleģiāli, vai nu iet na-uj.Pirmā būtu par kārtu ieteicamāka, bet grūtāk īstenojama.Jā.
Uz lietotāja reģistrācijas datumu apskaties, lūdzu!
Un tad sāc pielietot krievu slengu!
CSL 19. p. 3. p.."Vines Konvecijas par celu satiksmi" 17. pants! CSN 57., 64., 70. un 104.4.!
Un tikko Tu secigi neesi izpildijis divu CSN punktu prasibas, ta Tevi neizbegami gaida LAPK 149. panta 4. punkts ar 6 soda punktiem un sodu lidz 280 Eiro!
Neaizmirsti STOP signalu paradit ar augsup paceltu roku!!!
Es tacu teicu, ka Tev ar domasanu ir sviests! Solijies atbildet viena teikuma.
Tev prasīja secību! Kas pirmais STOP vai pagrieziens?
Secību nevairi iedot, tad ko lai tev atbild?
Un kas ir teikts 57. punktā, ja gaismiņas nedarbojas – tikai tad ir rociņa!
Tā kā nav man jācilā rociņa, kamēr darbojas lampiņas tikmēr sēdi un skaties uz tām.
Kāds muļķīgs teksts.
Un ko jādara visu to laiku, kamēr Latvijā nolikvidēs visus tizlos posmus uz pirmās un otrās nozīmes ceļiem, kuros apdzīšana ir neiespējama vai apgrūtinoša?
LV neko nenolikvidēs, kamēr šoferi stulbā infrastuktūrā vainos policiju, CSN un CSDD, nevis tos kas projektē, būvē un krāso strīpiņas.
Ja jūs neapmierina, ka 1. josla aplī iet uz riņķi, lūdzu – iesniegums ceļu apsaimniekotājam, lai krāso strīpiņas tā, ka 1. josla neiet uz riņķi, bet beidzas pie katras iebrauktuves.
Nu tak viss ir elementāri – un tad ja nebūs padomājis par visām šķautnēm, tad no citiem dabūsi vērtējumu savai idejai – lohs vai nelohs.
Cik iesniegumus vajadzētu? 1, 17, 928?
Un domā savilktās strīpiņas atrisinās iemaņu trūkumu?
Tikko uzzīmēs līnijas tā CP veltīs uzmanību apļiem?
Muļķības.
Kustība apļos vispār apstāsies, jo tie, kas tagad nespēj korekti izbrauktnespēs vēl vairāk, jo joslu maiņas vieta ir īsa, bet kustība uz apļa strauja. Piedevām kravas auto un autobusi būs spiesti pārkāpt.
Piemērs- pie IKEA neviens tās strīpiņas neņem galvā un avārijas starp strīpiņu ievērotājiem un neievērotājiem tur ir ikdienišķa lieta.
"kravas auto un autobusi būs spiesti pārkāpt" - varētu par šito sīkāk? Mums ir kaut kādas īpašas konstrukcijas auto un autobusi, kas nespēj to, ko spēj citās valstīs, kur šāda satiksmes organizācija pastāv?
Maza diametra un ar 2 joslām. Kā pie IKEA vai Dreiliņu aplis, vecās talsu šosejas aplis aiz Jūrmalas. Aplis Mārupē. Visi jaunie Jūrmalas apļi. Gan jau ka vēl.
Visos ko pieminēju lielizmēra transportam būtu grūti, ja kāds atdalītu pirmo joslu no otrās ar nepārtrauktu līniju, un uzzīmētu iebraukšanas/izbraukšanas trajektorijas.
Tātad – ceļi ir domāti visiem!
Iemaņas visiem ir pietiekošas, bet ne vienādas!
Kādam labākas, citam sliktākas, bet pietiekošas!
Tolerance izpaužas apstāklī, kad kāds ar labākām iemaņām saprot to kam viņas nav tik labas!
Tātad tas kurš prasa toleranci pret sevi visticamāk nesaprot tolerances būtību un neprot uzvesties ceļu satiksmē, jo visu laiku kāds traucē!
Vai zini ar ko atšķiras evolūcija no degradācijas?
Prātīgāk būtu mudināt cilvēkus uzlabot iemaņas un tieši vājajiem autovadītājiem, kam autovadīšana sagādā grūtības būtu jāpārdomā savas atrašanās satiksmē pamatotību nevis kā tagad, kad represēti tiek vadītāji, kas brauc droši un pārliecināti.
Uzmini nu- kurai organizācijai ir izdevīgi lai 100% valsts iedzīvotāju būtu vadītāja apliecība un piederētu autotransporta līdzeklis.
Vai ātruma fotoradari un sodi uzlabo satiksmes drošību 2019
Satiksmes drošības padomes sēdē 28.02.2019 Valsts policija, CSDD un citas organizācijas stāstīja par drošību, protokoliem, sodiem, miljoniem, kampaņām un plāniem.
Pēdējos 3 gados ir pieaudzis gan ātruma fotoradaru skaits, gan uzlikto soda naudu apjoms, bet arī pieaudzis ir gan smagi cietušo skaits, gan bojā gājušo skaits.
Kaut kā tas viss neiet kopā. Pēc iAuto video publikācijas ar Andra Lukstiņa uzstāšanos sēdes laikā, CSDD izplatīja preses relīzi un kārtējo reizi ar sevi izdevīgi pasniegtiem datiem mēģina sašaurināt tēmu un teikt, ka skaits ir mazinājies radaru vietās.
Bet pa lielam mērķis, taču bija samazināt bojā gājušo skaitu valstī?