Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vai ātruma fotoradari un sodi uzlabo satiksmes drošību 2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Satiksmes drošības padomes sēdē 28.02.2019 Valsts policija, CSDD un citas organizācijas stāstīja par drošību, protokoliem, sodiem, miljoniem, kampaņām un plāniem.

Pēdējos 3 gados ir pieaudzis gan ātruma fotoradaru skaits, gan uzlikto soda naudu apjoms, bet arī pieaudzis ir gan smagi cietušo skaits, gan bojā gājušo skaits.

Kaut kā tas viss neiet kopā. Pēc iAuto video publikācijas ar Andra Lukstiņa uzstāšanos sēdes laikā, CSDD izplatīja preses relīzi un kārtējo reizi ar sevi izdevīgi pasniegtiem datiem mēģina sašaurināt tēmu un teikt, ka skaits ir mazinājies radaru vietās.

Bet pa lielam mērķis, taču bija samazināt bojā gājušo skaitu valstī?

 
1 2 3
650 Reģ.: 25.01.2017
9 0 Atbildēt

Runa ir kārtrējoreiz iegājusi pa to, ka teju katrs patiesa vārda izteicējs tiek personificēts kā necienītājs, uzspļāvējs un globāli-nālās situācijas nesapratējs.It kā.Kaut gan skaidrs, ka izsakoties viņš ir domājis ir labi un citādi.Par katru savu vārdu ir joprojām jātaisnojas.

Es konkrēti šeit neaicinu uz "nesapratni" pret vājāk/varošajiem.Vienmēr un visur un visiem esmu uzsvēris un atgādinājis- brauciet ar domu,ka esat gatavs labot nepieredzējuša vai nemākuļa radītos meeslus.Sargā it kā "viņu", bet patiesībā pats sevi un savus pasažierus un savu auto.Es uz to esmu gatavs, vienmēr, visur- kā tas slavenais Pionieris boļiks. BET- esmu kategoriski pret , ka tam tur lēnākajam, nevarīgākajam un nemākulīgajam sava varoņbiogrāfija būtu jāsāk no tā lepnā punkta, ka viņam "ir tiesības" un ka citiem viņu būs "saprast" un par neordināru vai pat bīstamu darbību viņu "Ļoti cienīt".

Ja viņš savu lēno vai kļūdaino braukšanu izpilda kulturāli pavēstīdams, ka "es (vēl/pagaidām) nemāku"- kārtis viņam rokā, labs vadītājs to visu saredz pa gabalu un nekāda konflikta te nav un būt nevar.Neviens normāls pie pilla prāta esošs neliegs ne savureiz lojalitāti pret viņa kļūdu, nedz speciāli izrādīs tam kkādu tur necieņu.

Cita lieta ir, kad popularizējam un attaisnojam idiotismu, kad nemākulis nevēlas nedz mācīties, nedz saprast, turklāt gatavs savas t.s."tiesības" vicināt uz visām pusēm un būtībā uzspļaut jebkam- lūk tas ir katastrofiski.

Ja cilvēks dudina pa pirmo joslu aplī, pie kura, mēles izkāruši, pusstundu jau stāv 369 iebraukt kārotāji- viņš ne tikai kavē pagastu.Es NEgribu būt viņa pasažieris, kad viņš, zobos mēli iekodis,brauc ar manām durvīm metru gar tām divām izbrauktgribētāju rindām.Tā ir loterija- nafig man to vajag.Ja nesaprot- ok, es pagaidīšu, bet vel hvz, kā viņam veiksies pie šāda algoritma pieradušam savā turpmākajā un nākamajā dzīvē.

Cieņu var izpelnīties ar pareizām savām darbībām- pareizu pozīciju uz ceļa un ar māku saprast un paredzēt situāciju (atkarībā no savām iemaņām ,garastāvokļa, ātruma). Pieredzējis vadītājs pāris sekunžu laikā saredz un saprot, ar ko viņam te darīšana.Nebūs tā, ka pa gabalu kaut kādu ākstu redzot,visi tie varošie varoņi domās tik kā viņam paklanīties.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 1 Atbildēt

Speciali "uupim"! CSN 57. punkts ir pirmaja vieta, ar to sakas un beidzas brauksana, kadam beidzas dzive! Virzienraditajs jaiesledz viemer pirmais, pilseta vismaz 5 sekunzu ilguma!

To ieviesa pagajusa gadsimta 60. gados Latvijas auto inspekcijas prieksnieks. Milici ar hronometru to kontroleja, caurumu bridinajuma talona knieba!

STOP signalam japaradas pec virzienraditaja , ne vis otradak.

CSDD nepietiek prata ieviest sadalu "Bridinajuma signali un to lietosana"

Par gajeju uz parejas, nobraucams ka spainis!!! Un vinus tiesi ta ari nobrauc! Kuru skrienot, kuru pec Tavas labvelibas... .

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

5 sekundes varbūt derēja zirgu pajūgiem. Tā ir neizpildāma prasība. Bet tas jau laikam tava stilā - kopumā pareizu domu padarīt absurdu ar savu formulējumu

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 1 Atbildēt

Paldies Dievam, kad to zirgu pajugu tik pat ka nava! Pagajuso gadu viens bija iemaldijies satiksme, tulit pat dabuja galu.

Virzienraditajam bridinajuma zimes statusu!

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

......................STOP signalam japaradas pec virzienraditaja , nevis otradak.........................

Tas ir viena no tām t.s. pamatpazīmēm, pēc kā var atšķirt normālu vadītāju no loha- pa gabalu, nepārpotami.

Vajag Plakakātu uzzīmēt- tam būtu jēga.Lai Redaktors pazvana Lujkstinjam, procentus par šīs idejas vērtīgumu ieskaitīt specfondā šīs te vietnes attīstībai.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 0 Atbildēt

Brauksana rotacijas apli pa pirmo joslu gram ikvienai uzbrauktuvei uz apli ir "Celu satilsmes Likuma" 19. panta 3. punkta rupjs parkapums! Kad to satiksmes organizetaji likvides?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Nu pēc šādas loģikas vispār sēšanās pie stūres ir noziegums. Kārtējo reizi māki visu pārvērst absurdā.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Tu talak par Latvijas robezu neesi bijis! Vai maz zini kur ir Tallina, Vilna, Berline?

Latvija ir ipasa vieta, kur rada problemas, lai pec tam tas ar pratam neaptveramu energiju parvaretu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Un tu esi vienkārši mudaks. Valstis Eiropā, kurās neesmu pats bijis pie stūres var uz pirkstiem saskaitīt. Un tādēļ vēl jo vairāk redzu tavu vienvirziena absurdu - jā, pretēju vairākumam, bet tāpat galēju absurdu.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Ir tak te redzēts, ka uz apļa labajā rindā tieši pirms tuvākās iebrauktuves ir novietots kaut kāds šķērslis vai noplīsis auto apstājies- uhh, cik raita uzreiz kļūst iebraukšana aplī..

Austrijā ir novērojams daudzās (!!) vietās, ka izbrauktuvju/piekļaušanās rajonos kreisajai rindai ir nepārtrauktā līnija- laikam taču drošibas dēļ, lai izvairītos no starpgadījuma, kad viens izbraucot kārtojas pa kreisi un garāmbraucējs vienlaicīgi ņem pa labi.Ja viņš skatās spogulī un čeko kas viņam tuvojas, var kko nepamanīt pa labi no sevis.Itin ja izbraucējs gadās straujāk noskaņots, vai ja strauji pietuvojošais apsteidzēj-kgs agresīvi noskaņots uz biedēšanu..Jo savureiz viens otru nepamana pat daudzi vietējie- kur to līniju nav, regulāri ir novērojams.LV tas ir augstākā matemmātika- te tipa vienīgais pamatlikums ir ka ne-uj skriet.

Mums piem pie Lidostas izbrauktuves tu vari akut apdristies, bet no Juurmalas virziena braucošie LieLLohi ne pa kapeiku nekustēs no savas laicīgi jau aizaizvakar ieņemtās labēji malējās rindas prom,lai tevi tur raiti ielaistu.Pofig vai tu tur viņam durīs vai uz galvas mēģināsi uzbraukt.

uupis Reģ.: 13.01.2004
2 0 Atbildēt

Nav pārkāpums!

Tu neesi sapratis ne likumu ne CSN!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 0 Atbildēt

Oppa, atbraucam! 3 kustibas joslas apli, bet braukt drikst tikai pa vienu, malejo.

uupis Reģ.: 13.01.2004
3 0 Atbildēt

Kur es tā teicu?

Nefantazē! Bet nocitē, kur ir teikts ka DRIKST braukt tikai pa vienu!

Ja es tā neesmu teicis, tad kas tev jādara?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: 21.03.2019 16:02

"Esi pinpis, kurš jūtas labi, nerēķinoties ar citiem un izmantojot savas tiesības. Rēķināšanās ar citiem nav īsti tas pats, kas verdzība, bet nu pinpim to nesaprast - jādzīvo ar devīzi "Es varu braukt kā es gribu".

Vari braukt pa apli, kamēr tev nelabi paliek vai sagaidīt kādu citu pinpi, kas uzskata, ka viņam ir tiesības no otrās joslas maukt tev sānos, nevis vienkārši pieņemt faktu, ka tu esi pinpis. Es izmantošu joslas, lai ātrāk nokļūtu galā, nevis, lai tev sagādātu KASKO."

..................................................................

Nē, es rēķinos ar citiem, tāpēc braucu pa 1. Jo es zinu, ka ir citi braucēji, kuri var izrādīties pimpji. Protams, ka es vienmēr palaižu no otrās joslas, bet pašam cerēt uz citu labvēlību - netaisos.

Kad esi pie stūres, kad kaut ko dari - tu vari paļauties TIKAI uz sevi. Uz citiem paļaujās tikai idioti ar Vernonu priekšgalā. Tevi var palaist vienmēr visi, visu mūžu. Bet vienu reizi kāds pimpis nepalaist...

Man patīk kontrolēt situāciju. Zināt, ka viss atkarīgs no MANIS, nevis no kaut kāda Sergeja vai Vasīlija.

Tāpēc pirms apsaucat 1.joslas braucējus pa apli par idiotiem, padomājiet - kurš tad ir īstais idiots.

Ja ieviestu likumu, ka aplī braucot, priekšoka ir tam, kurš brauc pa kreisai rokai, tad braukšu kā pareizi. Bet tagad, atkārtošos vēlreiz - Neredzu nevienu iemeslu tā darīt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Pinpis kvadrātā. Ja nu reiz dzīvē pienāks tāda reize, kad būs nepieciešams, lai kāds palaiž, bet nepalaidīs - atbraukšu lieku apli. Bet acīmredzot neko vispār no braukšanas aplī nejēdz - nekāda laišana nav nepieciešama, ja sajēdz kā aplis darbojas, nevis brauc tikai pa pirmo joslu. Nez kādēļ tie paši mudaki spēj pārkārtoties un vilkties pa trešo joslu, tiklīdz tiek uz jūrmalas šosejas.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Jaajaa, nu es tak teicu, kad 36 Vasīliji 2 rindās stāv uz iebraukšanu un stumdās kurš kuram vairāk redzamību aizsegs, nu ta tu, pa savu pirmo rindu pusmetru gar viņu izstieptajiem pi-kapotiem "droši" maukdams, sev točna visu nodrošini un kontrolē viens pats un bez jebkādas viņu līdzdalības.Jā.

Itin īpaši nekad neesi atkarīgs no tiem papuasiem, kas kreisajā iebraukšanas rindā nokļuvuši aiz savas pārgalvības vai kādu citu nepārvaramu varu pārsteidzīgi sasūkājušies..

uupis Reģ.: 13.01.2004
3 1 Atbildēt

Vernons rakstīja: Speciali "uupim"! CSN 57. punkts ir pirmaja vieta, ar to sakas un beidzas brauksana, kadam beidzas dzive! Virzienraditajs jaiesledz viemer pirmais, pilseta vismaz 5 sekunzu ilguma!

To ieviesa pagajusa gadsimta 60. gados Latvijas auto inspekcijas prieksnieks. Milici ar hronometru to kontroleja, caurumu bridinajuma talona knieba!

STOP signalam japaradas pec virzienraditaja , ne vis otradak.

CSDD nepietiek prata ieviest sadalu "Bridinajuma signali un to lietosana"

Par gajeju uz parejas, nobraucams ka spainis!!! Un vinus tiesi ta ari nobrauc! Kuru skrienot, kuru pec Tavas labvelibas... .

Nu re — elementāras un acīmredzamas lietas!

Tātad vernons aicina autovadītājus izdarīt kriminālsodāmu pārkāpumu! Nobraukt gājēju uz gājēju pārejas!

Vernons domā ka zina satiksmes noteikumus, bet aizmirst ka nezina kriminālatbildību!

Nesaprot ka satiksmes noteikumi ir tikai instruments, lai atturētu vadītāju no nozieguma!

Miesas bojājumi vai nonāvēšana ir noziegums un vernona aicinājums izdarīt noziegumu būtu jāizskata portāla moderatoram un jābanno ārā kriminālnoziedzinieki un provokatori, kuri propogandē slepkavības!

uupis Reģ.: 13.01.2004
2 0 Atbildēt

www.la.lv/pie-policijas-iecirkna-uz-gajeju-parejas-notriec-sievieti-notikuso-fikse-kamera

Te skaidri pasaka, ka izvērtēs vai ierosināt krimināllietu! Un CSN ir tikai instruments ar kuru nosaka kurš tad nesīs atbildību!

Kad vernonam šitas aizies?

uupis Reģ.: 13.01.2004
2 0 Atbildēt

Kā vernons var nesaprast, ka satiksmes noteikumi nav atsevišķa republika?

Ir kriminālatbildība un administratīvā atbildība!

Viena vai otra iestājas kādas likuma normas pārkāpšanas gadījumā.

Un tā kā Satversme garantē cilvēka dzīvību un veselību, tad arī CSN pārkāpums, kad tiek nobraukts spainis, ir tikai iemesls, lai ieliktu šoferi aiz restēm, jo izdarīta ir krimināli sodāma darbība, kur CSN parāda uz vainīgo!

k442 Reģ.: 22.02.2014
3 1 Atbildēt

It kā jau Tev būtu taisnība, tik neaizmirsti, ka CSN ir paredzētas arī konkrētas prasības gājējiem/velosipēdistiem, kas jāievēro, šķērsojot brauktuvi pa neregulējamu pāreju!

Ja gājējs/velosipēdists tās neievēro un pats "pametas" zem auto, tad negadījumā vadītāju vainot nav ne objektīva, ne tiesiska pamata.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Teikt, ka noteikumi jāievēro kā komplekts pret šiem "burtniekiem" ir tukšas mucas skaņa, viņiem ir ātrums, daži vadītāja pienākumi un viss zelta komplekts rokā, kuru piesaukt priekša pakaļā un vēl svētdienā. Tas, ka gājēji un/vai velobraucēji nezin savus pienākumus arī slikti, pašu drošību vien apdraud, bet protams tas karājās virs "vairāk aizsargāto" satiksmes dalībnieku galvām kā zobens...

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Izteikšos, ko dzirdēju no viena kadra, kas atkal dzirdējis no pazīstama policista.

Ja agrāk uz pārējām notriektu gājēju gadījumā diezgan droši par vainīgu pasludināja autovadītāju, tad pēdējā laikā pētot arī apstākļus. Nakts laikā neapgaismotā vietā bez atstarotāja - ļoti ticams, ka vainīgs būs gājējs.

Tā ka kaut kas varbūt mainās. Par informācijas patiesīgumu gan galvot nevaru.

uupis Reģ.: 13.01.2004
2 0 Atbildēt

145. punktu kāds ir pārfrazējis?

uupis Reģ.: 13.01.2004
2 0 Atbildēt

Nē! k442 nav neko sapratis CSN!

Paskaidroju: gājēja vai velosipēdista nepārliecināšanas par to vai vadītājs pārkāpj 145. punkta prasības, vai ievēro nekādā gadījumā nenozīmē, ka drīkst pārkāpt 145. punktu!

145. punkts vadītājam ir jāievēro jebkurā gadījumā un jebkurā vietā pirms jebkuras neregulējams pārejas!

Gājēja pārliecināšanās vai nepārliecināšanās nekādā veidā nemīkstina šofera–pārkāpēja vainu!

k442 Reģ.: 22.02.2014
2 0 Atbildēt

Paskaidrošu arī es savu versiju Tev - CSN 145. punkts nav vienīgā norma, kas reglamentē ceļu satiksmi uz neregulējamām gājēju pārejām, ir vēl vesela virkne citu tiesību normu!

Pirmkārt - Ceļu satiksmes likuma 19. pants, 3. un 4. daļa -

" (3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības."

Vadītājam (ne tikai pāreju tuvumā) ir saistošas CSN 25.3., 99., 100., tāpat arī 104.3. punkta, nu un, protams, arī 145. un 146. punkta prasības, tomēr viņam ir tiesības uzskatīt, ka arī gājējs no savas puses izpildīs viņam CSN 15. un 18.4. noteiktās prasības!

Un visbeidzot - par pašu CSN 145. punktu "Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti." Es uzskatu, ka šī norma prasa no vadītāja dot ceļu uz pārejas PAREDZAMAM un REDZAMAM gājējam, bet tā neuzliek vadītājam pienākumu bremzēt pirms tukšas, labi pārredzamas gājēju pārejas, kuru neviens nešķērso, jo tāda bremzēšana faktiski ir pretrunā 104.3. punkta prasībām, respektīvi, tā ir satiksmes traucēšana. Savukārt, ja tiek konstatēts, ka gājējs uz pārejas "izlec" priekšā transportam tādā attālumā, kas ir mazāks par transportlīdzekļa apstāšanās ceļu (ja braukšanas ātrums atbilst CSN 99. punkta prasībām), tad vadītāju vainot nav nekāda objektīva un tiesiska pamata.

HAU!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 0 Atbildēt

Tu varetu ieteikt ari mandeles oporet caur analo atveri! Man noteikti, jo muti man atvert nav briv!

Ir vel "Kriminalprocesa Likuma" 377. panta 1. un 2. punkti, kad auto vaditaju attaisno.

Neviens Likums Tev neko negarante. No nabaga tarbas un cietuma neviens nav pasargats!

uupis Reģ.: 13.01.2004
2 0 Atbildēt

Es vēlos vienu – lai Vernons beidz propogandēt cilvēku nonāvēšanu un sakropļošanu!

Satversme garantē - un tev to būs zināt un ievērot!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Tev gan gruta dzive! Pilnigs izmisums nevari nomierinaties, ka CSN japilda katram! Es samazinaju atrumu CSN 145. ramjos divreiz un vienalga to gajeju nobraucu, starp riteniem, zem tiltiem, ar visu piekabi parlaidu pari!!! Palika dziva! Tu man par gajejiem nebore! Ka redzi man ir skarba pieredze. Vinai smadzenu trice! Ka var satricinat to ka nava?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

"Satversme garantē" izsaka visu... Satversme neko negarantē - tas ir tāds pats cilvēku izdomāts likums, kā visi citi. Nenoliedzami zemāks par dabas likumiem un pamatā arī par visiem lielāku cilvēku kopu likumiem. Satversmes augstākā "garantija" ir teorētisks pārākums pār mazu čupiņu citu tikpat šaurā lokā pasludinātu likumu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 0 Atbildēt

Satversme? 1942. Gada Sibirija vecotevu nosava! Karli ULMANI ari 1942. gada Vladimiras cietuma nosava!

Par kadam garantijam var but runa?

Garantet Tu vari savu darbibu secibu, ar nosacijumu ja peksni bezdings neienaks prata!

Freijers Reģ.: 06.09.2018
7 0 Atbildēt

Diemžēl, jo skaidri pierādās, ka ir 2 kategoriju truliķi :

1) tiem, kam ir uz visiem citiem povers...daru tā, jo man patīk, un pilnīgi vienalga kur kāds gaida, nevar izbraukt, utt. pie tiem var pieskaitīt visus velkoņus, virizenu nerādītājus jeb rādītājus, pec tam, kad pats bezmaz vai apstājies, malējo stāvokļu neieņēmējus un ceļam pa visu braucējus uz 70 - redz viņam ir tiesības, pienākas un vispār ko Jūs gribat...

2) Burta atreferētājus, kas turklāt salasās pāris punktus no CSN un vairāk diemžēl nezin/negrib saprast...Likuma gars tādiem sovjetu idejiskiem mantiniekiem ir tukša skaņa, jo ir likuma burts.

Un tad, kad šis kokteilis savācās uz ceļa, notiek "jautras" lietas. Manuprāt ceļs ir domāts visiem, bet, ne lai kādām uzspiestu savu tempu, es pie tā pieturos.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 0 Atbildēt

Pedejais punkts ir neiespejama misija, jo tas kurs brauc pa prieksu Latvija ir Kenins. Atri un raiti braukt nemak, virzienraditajus nesledz, spogulos neskatas, izteiksmigi labo, vai kreiso stavokli josla ienemt nejedz! Un tam visam ir viens velniskigs attaisnojums - "Ievero Distanci"!

uupis Reģ.: 13.01.2004
2 0 Atbildēt

Nu bet tad kāpēc tu opifācijam ar dēstiem un suni mašīnā uzspied braukšanu ar 90 nevis 70??? Opis jau neuzspiež – viņš vienkārši brauc! Freijers uzspiež jo Freijeram liekas ka opifācijs brauc par lēnu!

Par likuma garu, kurš nu būtu runājis! Likums ir viens un saistošs visiem – un ja vēlies likuma garu deklarēt uz papīra, bet dzīvē neievērot, tad tā jau ir melu pasaule! Ja tev likums prasa nemēslot, tad tas nozīmē nemēslot nevis tu nometīsi izsmēķi bet principā būsi par tīru pilsētu!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 0 Atbildēt

Kad es braucu par lenu un aizmugure ir aste, tad iebraucu autobusa pietura, vai izbraucu cauri stavvietai un vacu jaunu asti. To prasa CSN! Prieksa esosam tas vienkarsi ir jadara, bet ... .

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Opis var uzspiest - demonstratīvi braucot pie ass līnijas un vēl ar citām metodēm traucējot apdzīšanu, vai tieši otrādi - respektēt citu vēlmi braukt ātrāk un rīkoties tā, lai apdzīt būtu vieglāk. Bet to jau tu neatšķir - tikai izfantazē, ka kāds tavam opifācijam uzspiež ātrāku braukšanu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
4 0 Atbildēt

Pilnīgi tukša moralizešana, jeb demagoģija, kas ir ļoti raksturīga visādiem wannabe citu skolotājiem un pašiedomātiem guru....pirmkārt -20 km/h uz ceļa ir jābūt kādam racionālam pamatojumam, citādi tā ir vilkšanās, kādiem vnk būtu jājautā vai ir spējīgi pārvietoties. Otrkārt arī velkoties to darīt korekti, pēc iespējas neaizkavējot citus...bet tā ka mums daudziem ir priekšā esošā ķēniņa sindroms, tad tas nenotiek. Treškārt, kā es apdzenot kādu lēnāk braucošu varu viņu piespiest braukt ātrāk? Ja pie paša apdzīšanas gribas uzspiest...ir ar steigu jāapmeklē psihoterapeits un jaārstē mazvērtības komplekss!

CSN viedajiem atreferantiem kā gribas neievērot pilnīgi VISUS punktus, bet citiem mācīt selektīvi.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Jāatceras sen zināmais Gadījums. Tu ej pa ielu,bet akurāt tavā likumīgajā trajektorijā,nekādus noteikumus vai likumus nepārkāpdams,lepni guļ Suuds. Trekns, biezs, smird,aš pa trīs metri sajūtams. Ko darīt??

uupis Reģ.: 13.01.2004
4 0 Atbildēt

Neflūdod, nespamot, bet novākt!

Un piestādīt rēķinu īpašniekam!

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Tur jau ir tā sāls, ka piestādīt nav kam.Ja neviens nevar novākt pat izlauztas sētas fragmentus metru no brauktuves vējā plandošus- ko gan tur tālāk runāt.Var līdzēt tikai "audzināšanas komplekss"- bet tas ir ilgs un savā sākumposmā (garantēti) bezrezultatīvs.Tas Suuda licējs vispirms jāiemāca to nolikt pēc iespējas maliņā- jo šis personības pārveides process ir pakāpenisks un prasta aizliegšana nelīdz nekur un nekam.

Vernons te arīdzam daudziem varētu būt "opja" statusā- tad kāpēc pie katras iespējas te viņu tīšām zākājam? Ja viņš saka, ka "nobraukt spaini"- vajadzētu tomēr padomāt, ko īsti viņš ar to domā.Spainis ir Tups objekts- viņam suudi draud vienmēr un visur, kur lai tas nebūtu nolikts.Es, pie pilna prāta būdams, esmu stipri pārliecināts, ka ne viņš spainim ne suudam virsu nebrauks.Viņa vadītajā jebkādā mašīnā esot,personīgi es justos itin droši.Man tas ir skaidri saprotams, tās personības īpašibas ir pa gabalu identificējamas.. Atšķirībā no viena otra jaunāka un plātīgāka,kur ir otrādi.Tāpēc būtu vērts tomēr ieklausīties un padomāt, ko īsti viņš te vēlas pateikt.

k442 Reģ.: 22.02.2014
7 0 Atbildēt

2. rindkopa - labi "rūkts", (+) no manis!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
9 0 Atbildēt

Šodien saulaina diena

VWfans Reģ.: 21.02.2004
14 3 Atbildēt

Kāpēc kāda zīmuļa vēlme ar pajātu, jau 368 tūkst.km noskrējušu Volvo-XC90 braukt ar 102 km/h ir svarīgāka par manu vēlmi braukt ar 83 km/h ???

Freijers Reģ.: 06.09.2018
16 0 Atbildēt

Tak brauc uz saviem 83, bet netraucē volvo turēt savu tempu, kā Tev var traucēt kāds, kas pabrauc garām un aizbrauc - attālinās? Jeb ķeniņa - barveža sajūtai tas traucē?

Kaugurietis Reģ.: 23.10.2018
15 0 Atbildēt

Liksi vienreiz mieru xc90, tev točna laiks pie psihiatra pierakstīties

650 Reģ.: 25.01.2017
12 1 Atbildēt

Ā, vatureko, nu ka ar 368kkm, tur tak uzreiz personības izpausmes.Bat ja ar 36k,to principā varētu neievērot.Tas p-mpisms mums lien ārā pa visiem galiem,*uj viņu noslēpsi.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
10 0 Atbildēt

Runājot par satiksmi un fotoradariem citās valstīs, padalīšos ar Šveices un Francijas pieredzi.

Šveicē neesmu manījis vidējo ātrumu radaru, bet, piemēram, uz bāņa tie ir salikti ļoti regulāri un nepamanāmi - pelēkas betona kastes, kas atgādina kādu elektrības sadales kasti un lielākoties šauj no muguras. Niecīgās tolerances un augsto sodu dēļ pavisam viegli ieberzties 120 CHF (līdz +15 km/h) un krietni lielākā sodā. Uz bāņa sodi nav tie bargākie, bet citur gan. Turklāt jāņem vērā tas, ka teju visur (uz bāņa) ir maināmas ātruma ierobežojošas zīmes - gan kā digitāls tablo, gan mehāniskās, kas kā žalūzijas nomaina ātruma ciparus. Lai arī daudzi vietējie, kuri zina radaru atrašanās vietas brauc drusku ātrāk un piebremzē pie radariem, ātruma starpība starp ātruma ievērotājiem un pārkāpējiem nav liela + pārkāpējus nereti tvarsta arī policijas ekipāžas.

Francijā radari pārsvarā ir izvietoti bīstamākajos ceļa posmos un krietni retāk nekā Šveicē, to var just - skrējēju ir vairāk un ātrumu starpība ir lielāka. Arī sodi nav tik bargi, bet tolerance tāpat nav liela. Policijas klātbūtne uz šosejas nav tik liela kā Šveicē, bet šie mēdz izlikt pārvietojamos radarus. Ja salīdzinām ar Vācijas bāņiem, Šveicē un Francijā braukšana ir relaksētāka, jo Vācijā nemitīgi ir jādala uzmanība starp tiem, kas maisās pa priekšu un tiem, kam tu pats maisies pa priekšu. FR un CH tik liela uzmanība tam nav jāvelta. Abās valstīs par rupjiem CSN pārkāpumiem papildus lielam naudas sodam var nākties arī valsts maizē padzīvot.

Par braukšanas kultūru runājot, Šveicē un Francijā (vismaz Alpu apriņķī). Ja pierasts, ka Latvijā lielākā daļa skrien it kā pakaļa degtu, šajās valstīs ir izteiktāks sēņotāju īpatsvars, kā arī priekšā braucošo manevri ir krietni neprognozējami - pēkšņi bez acīmredzama iemesla bremzē, nerāda virzienrādītājus, neskatās spoguļos u.t.t., kā arī ļoti jāuzmanās no tiem, kas no sānu ceļa uzbrauc uz galvenā - pāris mēnešu laikā saskāros ar ceļa nedošanu vairāk nekā Latvijā pāris gadu laikā. Bieži ir tā, ka kads apdzen vai apsteidz un tad sāk braukt lēnāk, vai arī apsteidzamais piepeši spiež gāzi grīdā. Protams ir arī pārgalvīgi braucēji - ātrums + apdzīšana nepārredzamā vietā, bet to īpatsvars ir krietni mazāks nekā LV. Izteikts ir arī tuvu astē sēdētāju daudzums - pat bez vēlmes tikt garām lien ļoti tuvu klāt (tas uz bāņa labajā joslā). Būtībā te neviens cits tev neko negarantēs, ne priekšā, ne pakaļā braucošais. Esi uzmanīgs un rūpējies par savu drošību pats.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
11 1 Atbildēt

Nevar būt ka arī tur, Eiropā, braucējus jāj un ka tur kāds arī velkās un ir pavisam neprognozējams! Tēmu palasot, šķiet, ka tur ir piena upes ķīseļa krastos, vienīgi šeit ir vissirslikti.lv

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Tas acīmredzot ir piekoptās politikas auglis.Šveice uzliek 5km/h toleranci, Austrijas valdība turpretim avīzē publicē mudinājumu raiti pārvietoties un izrēķina- cik stundas gadā vidējais braucējs sev ietaupīs, ja 130 vietā brauks uz 140 (starp rindām izlasījis,ka viņš tur nevienam īsti neinteresē vēl līdz +20).

Katrā valstī ir vietējākas nozīmes ceļi, kur čakarēsies un priekšā izbrauks daudzi un vienmēr.Tāpat ir tie, kas apdzīs rindu un brauks purnā.Dažu pastulbu un policejiski noskaņotu valstu politika uz to arī velk, ka netieši atbalsta dažādu visatļautību.Totāla tolerance organismā izraisa smagu infekciju,tas sen zināms.Ja vietējais polis var hečbekā pārvadāt nepiesprādzētu Teļu vai pārbrauktuvi pārbraukt metru pirms vilciena,tas liecina, ka arī "tur" sagaidīt var viskautko.Jautājums, vai tas ir izņēmums vai masveida ieradums.Itālijā uz kalnaina ceļa pirmais kas čakarēsies, noteikti arī būs kāds ar Holandes vai Francijas numuru,pat pašus ātrgaitas vāciešus ieskaitot.Vietējie būs pus-uz-pusi, vieni uzspēlāti vilksies, otri rādīs neapmierinātību un riskēs pie mazākās iespējas.Viesbraucējam ir uzdevums to visu turēt prātā un atbraukt no turienes ar veselu ādu.

Te pamatā bija runa par uzvedību uz relatīvi ātras gaitas ceļa.Vai un ar ko Polijas vai Austrijas vairākjoslu lietotāji uzvedībā atšķiras no jūrmalas šosejas iemītniekiem.Vai viņi tur savas izpausmes tāpat un tikpat "prognozējamā" veidā izrāda atkarībā no savas auto markas,garastāvokļa un soc stāvokļa.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
7 0 Atbildēt

Jā, Alpos visbiežāk čakarējas vadītāji no Nīderlandes, Beļģijas un Lielbritānijas - kuri nepārzina ceļus un kuriem nav atbilstošu riepu.

Francijā apmēram 80% nāvējošo negadījumu notiek tieši uz autobāņiem, kuri galvenokārt notikuši miegainības izraisītas neuzmanības dēļ diennakts tumšajā laikā. Tie negadījumi uz autobāņa, ko nācās pašam pieredzēt gan bija pēkšņa sniega vai apledojuma dēļ. Savukārt kalnu ceļos negadījumi pārsvarā notiek labos apstākļos pārgalvības un nepareizi izvēlēta ātruma kombinācijā. Kad kalnu ceļi ir slideni, tad pārsvarā ir gadījumi, kad nespēj uzbraukt kalnā, ieslīd kupenā vai retāk kādā citā transporta līdzeklī.

Vēl par Francijas autobāņiem - lielāko daļu autobāņu pārvalda privātas kompānijas, kas tos arī būvējušas pēc stingriem valsts noteikumiem un tās uzraudzībā. Par šo ceļu lietošanu ir jāmaksā - sanāk apmēram 1 EUR/10km. Jāsaka, ka infrastruktūra diezgan izpogā fričus - ceļi ir labākas kvalitātes, drošākas ieskrējiena un bremzēšanas joslas, kā arī privātās kompānijas = ceļa uzturētāji pastāvīgi uzpasē un operatīvi novērš potenciālos draudus satiksmei. Arī, ja ir negadījums, tad pirmie ierodas tieši autoceļu uzturētāji - sniegt palīdzību un norobežot negadījuma vietu. Viņiem ik pa posmam ir bāzes, lai pēc iespējas ātrāk varētu nokļūt nepieciešamajā vietā, tāpat ir savi servisa ceļi paralēli šosejai. Ik pēc vairākiem km virs šosejas ir sakarināti lieli tablo, kur attēlo informāciju par aktualitātēm uz ceļa - vai tas būtu sastrēgums pēc 20 km, vai noplīsis auto pēc 6 km, vai atgādinājums par tālruņa nelietošanu pie stūres, vai tas, ka Monblāna tunelī nedrīkst iebraukt ar EURO2 automašīnām.

Parasti maksimālais ātrums ir 130 km/h, taču ziemā tas tiek samazināts līdz 110 km/h. To dara nevis drošības dēļ, bet gaisa piesārņojuma dēļ - ielejās starp kalniem intensīvā satiksme ir viens no galvenajiem gaisa piesārņotājiem, + ziemā visur kurina ar ko nu kurais, tāpēc piesārņojums būtiski pieaug.

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Jā, tas Monblāna tunelis vispār ir ārpukārtas stāsts.Kur tas traģiskais gadījums ar kravas aizdegšanos no nekā.Tunelī nav cita radio, kā tik lokālais briesmu ziņotājs.Pa malām atzīmes,ka jāievēro ātrums un 70m distance.Milicija pēta monitoros un pie izbrauktuves var sodu noraut.Iebraucot visi smagie visi caur temperatūras skaneri brauc.Skarbi.

Man akurāt pirms nedeļas gadījās, ka vakarā pie Vīnes tunelī pēkšņi degungalā ieslēdzās sarkanais.Pareizāk, divi- ar kādu 300m atstarpi, laikam jau speciāli tā domāts.Visi teicami sabremzējās un kādu 15min stāvēja rindā,jo pēc pāris km vienam mazam auto iebrauktuvē ieskrējiena brīdī otrs bija aizmugurē krietni ielicies.Itin neviens uz to sarkano garām neaizvilka,apstājās kā iemieti.Pie kam, bez vārda runas izveidoja šķirbu starp 2/3 joslu, kad glābēji un ātrie nesās garām.Pašā tajā notikuma vietā pa to mazo laiku jau viss bija norobežots un sakārtots,sazin kā viņi to spēj.

Senāk reiz man uzsprāga pajauna michelin ps2 riepa,aizmugurē labā.Uz kreisās joslas, pie kkādi tipa daudz kmh.Tā, ka ar lielu troksni pa visu diametru abās pusēs no diska pilnībā atdalījās.Toreiz nebija spiediena sensoru, un es laikus nepiefiksēju,ka bija sākusi mīksta palikt un sakarst.Aiz loga bija 32c un pilns auto ar mantām un plus trīs cilvēki.Apkārtējie izrādīja sapratni, un trāpīju pēc 400m vienīgajā kabatā- jo nākamā bij pēc 5km.Kopā ar ciematu un apmeklētājiem draudzīgu lielu autoservisu- kur man autoritatīvi paskaidroja, ka pie viņiem nemēdz būt lietotu riepu un ka jāpērk ir pāris.Cena gan izrādījās veselus 5ls lētāka kā Rīgā.Kaut kur aptuveni šeit,tādā ne īpaši piemērotā vietā, tieši kā šitā klipa vidū: www.youtube.com/watch?v=3OfTSjgNh_w -tapc tālā ceļā jebkurā apstāšanās vietā būtu derīgi apiet ap auto un novērtēt.Kā arī,īpaši ja paredzēts tālāk izbraukt, vēlams ik pa laikam nomainīt ventīļus un lietot tikai sevis pirktas riepas, kuras pats pārzini no paša lietošanas sākuma.Labu paradumu ievērošana var mīkstināt varbūtējās sekas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 2 Atbildēt

Un arī vēlams nebraukt ātrāk par 120 km/h arī pa bāni!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
9 0 Atbildēt

Ventilus reizi gada var un vajag nomainit, jo tie medz nolust no karstuma un vecuma. Man tads joks Berline maksaja 77 Latus! ADAC izsaucu, jo pa trijiem riteni nevarejam atskruvet!!!

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
8 0 Atbildēt

NĒ! Jo 1/2 radari joprojām ir ieskrūvēti taisnās un pārredzamās 'peļņas vietās.'

Protams nav tik traki, kā pirmajā radaru sāgā, bet ir joprojām jūtams, ka ar radariem pelna nevis rūpējas par satiksmes drošību. Un pelna labi, jo aug, kā sēnes.... sķiet esam līderi pasaulē uz 1km2 radaru skaitu ziņā

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 0 Atbildēt

Aizvadītajā diennaktī likumsargi Latvijā aizturējuši vairāk nekā 200 ātrumpārkāpējus, liecina Valsts policijas sniegtā informācija.

krokodils gribēja lai radarus uzstāda līkumos? tur jau neviens nepārsniedz ātrumu, līdz ar to radari peļņu nenes

taaneko Reģ.: 30.07.2008
8 2 Atbildēt

Man būtu ļoti interesanti uzzināt kas ir par iemeslu tam, ka VW fanam 83 km/h ir baudāms ātrums, bet 15% lielākais 96 pārspīlēta skriešana?. Un vai VW fans apzinās, ka braucot ar šādu ātrumu vietās, kur ir apgrūtināta apdzīšana ( ceļa marķējuma vai kustības intensitātes dēļ) viņš rada pilnīgi reālus zaudējumus tiem, kas brauc aiz viņa.

JO

Izmantojot GPS, laiks ceļā tiek aprēķināts vadoties pēc max atļautā ātruma, kas starp citu plūsmā atšķiras no spidometrā rādītā, neierēķinot pie luksoforiem un citos apstāšanās brīžos patērēto.

TĀTAD

visi tie, kam ir limitēts laiks ceļā, kas ir rēķinājušies būt konkrētā vietā, konkrētā laikā, tevi VW gan ir jāapdzen pēc iespējas ātrāk.

BANĀLl PIEMĒRI

fūres šoferis, kurām pēc izkraušanās/iekraušanās ir jāpaspēj uz prāmi vai pēc nobrauktajām stundām jābūt konkrētā stāvlaukumā atpūtai. Ja viņu aizkavē ar izbraukšanu, viņam nākas iedzīt. Un tad uz ceļa parādīšanās TU....

Vai arī es, palīdzēju bērniem ar mājas darbiem, vai izrunāju problēmas skolā, vai pavadīju ilgāk laiku ar sievu un rezultātā izbraucu 10-15 min vēlāk un GPS man saka ka ceļā 1h. Un man jāpaspēj uz prāmi, lidostu, sapulci vai pie klienta, ārsta, astrologa. Es rēķinos ar stundu, bet tad uz ceļa parādīšanās TU.

Vai arī DHL mašīnas šoferis kurā piegādi ar nepacietību gaida kļūt, lai viņa atvesto līdz darbadienas beigām varētu izmantot kkur. Un tad uz ceļa parādīšanās TU.

Un tā mēs visi trīs braucam aiz tevis ar 75km/h pēc GPS pa līkumotu ceļu ar baltu nepārtrauktu līniju pa vidu un pretī nāk mašīna pēc mašīnas....

Iespējams, ka tu esi noslepkavojis vairāk cilvēku nekā tas austrālis, kas saklausīja mūsu līgodziesmas. Jūs gribat toleranci pret sevi, bet kur ir jūsu tolerance pret mums?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
12 0 Atbildēt

Atvainojos planšetes vietā par tās " izlabotajiem" vārdiem. Ar smadzenēm apveltītie sapratīs.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
13 0 Atbildēt

Nu es nesaku, ka tieši 83 km/h ir baudāms, bet, skatoties no apstākļiem, baudāms ir tas, kādā auto pats, manis vadīts, tiecas ripot. Mazai Škodiņai ir tā īpašība, ka tālā gabalā tas tiecas ripot ar 90, varbūt drusku virs tā - 93, 95 km/h. Īsākā gabalā (līdz kādiem 10 km) tie būs 80-85 km/h, un neuzskatu, ka obligāti jāieciklējas un jālauž sevi, lai noteikti būtu sasniegti 90 km/h.

Par salīdzinājumu 83 km/h pret 96 km/h. Ja brauc ar 83, tad 1 kilometru nobrauc 43,4 sekundēs. Ja brauc ar 96, tad nobrauc 37,5 sekundēs. Tātad, braucot lēnāk, zaudē 5,9 sekundes uz vienu kilometru. Uz 10 kilometriem zaudē 59 sekundes. Lai zaudētu 10 minūtes, ir nepārtraukti jābrauc 101 kilometru bez iespējas apdzīt. Tātad tie ātrāk braukt gribošo pārmetumi par laika zaudēšanu lēnāk braucošo dēļ ir pamatīgi pārspīlēti.

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Tev te neviens neliek kko spiest. Ne uz iekšu ne uz āru. To jau tieši pats Tu šeit operē ar skaitļiem un velc visādu ujņu tipa kuram jaunāks auto un kuram jābrauc konkrēti pēc Tavas iedomas un jāpieskaņojas Tavām izjūtām. Nevari, negribi- da kam tas interesē, tinies malā un tad tur velcies kaut uz-50. Nevienam tu tad neinteresēsi. Tas 83 enanētājs ir tieši tas, kurš kavēs pats savas ne to ka 6sek/km, bet kura dēļ rodas viss globālais suuds. 6sek pie katra staba, 2-3 auto mazāk pie katra svetafora un visa tālākā summa, rindas aiz smagsvara, vēlme riskanti apdzīt un masa citas nervozitātes. Kopā ar visu to tradicion-nālo teikumu, ka pie luksofira tu/viņu vai biņš/tevi satika- tāpēc, ka vnk jūsu ir pārāk daudz un visur, kā augoņi esat saauguši. Tu būtu pa to savu demagoga gvelzšanas laiku te vismaz kādu gadījumu pastāstījis vai ko derīgu ieteicis šitās suudastumšanas vietā.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Problēma, fan, ir nevis mašīnā, bet tavos apavos - īsākā gabalā braucot uzvelc kājās tankus un būs ok. Jā, es to nopietni - es ikdienā nēsāju tankus un braucot ar lecenēm ir bik jāpiedomā - nu labi, daudz nē, uz šosejas tāpat darbojas kruīzs.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
8 0 Atbildēt

Teorija no prakses atšķiras. Iet runa par vidējo ātrumu. Pamēģini nevis stundu braukt ar 90 km/h, bet stundas laikā ievērojot atļauto ātrumu veikt 90km pēc kartes.

Ja tu tik ļoti centies operēt ar skaitļiem, tad izrēķini uz cik būs jābrauc nākamās 5 minūtes lai atgūtu nokavēto pēc tam, kad es 5 minūtes būšu braucis aiz tevis ar taviem 79 pēc GPS (vai 83 pēc tava auto spidometra)? izrēķini un pasaki to skaļi un skaidri lai mēs visi šeit esošie redzam ka nākamās 5 minūtes mēs būsim briesmīgi pārkāpēji.

Otrs- cik laika salasās ja dienā nobrauc 400km, 500km?

No kuras minūtes soda rālbraucēju šoferi, ja viņš pārkāpj atļautās braukšanas stundas?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 0 Atbildēt

Ja 5 minūtes esi spiests braukt ar 79 km/h vēlamo 96 km/h vietā, tad zaudē 40,35 sekundes. Lai tās atgūtu, tad nākamās 5 minūtes jābrauc ar 122 km/h. Vai arī nākamās 10 minūtes jābrauc ar 108 kn/h.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
9 0 Atbildēt

Nu lūk. Un nespēja apdzīt 5 minūšu laikā- tas nav nekas ekstraordinārs. Jaunciema šoseja, posms no ogres līdz koknesei, un vēl daudzi, kas intensīvas satiksmes apstākļos kļūst par laiku apēdošām lamatām.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Bet runa ir par zaudētām nieka 41 sekundi. Savukārt, ja apstājas uzpīpēt, tad zaudē jau 3-5 minūtes.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
8 0 Atbildēt

Tie, kam darbā ir svarīgs veikto kilometru daudzums pīpēt nestājas.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
7 1 Atbildēt

41 sekunde nav maz. Dzc pārbrauktuve, luksafors... Vai esi kādreiz redzējis, kā pāris minūšu laikā veidojas korķi?

Un vēl tu neesi vienīgais. Pēc tam kad esmu atguvis savu apdzenot tevi un 5min braucot ar 122 km/h noķeru smaidīgo vai uupi. Un viss no gala. Vai arī piebraucu pie rindas, kura gaida, kad viencexperc beigs riņķot pa apli sava KASKO upura gaidās.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
7 1 Atbildēt

Jā, teorija no prakses atšķiras. Fana, smaidīgā vai ūpja vietā gadās godīga fūre uz 80, godīgs piekabes vilcējs uz tiem pašiem ekonomiku graujošajiem 80, vai, nedod dies - ar striķi pa vidu sakabināts tandēms, ko likums iegrožo līdz pat noziedzīgajiem 50kmh. Visi viņi NEDRĪKST braukt ne mata tiesu ātrāk. Un ko tad? Viņi jau nemaz nevelkās, bet stiepj, cik vien ātri likums viņiem ļauj. Bet mums taču atkal par lēnu. Ko nu?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
5 0 Atbildēt

Kāds tu esi idiots!

Mēs te visu laiku runājam par objektīvu un neobjektīvu satiksmes kavēšanu. Nevar un negrib ir atšķirīgas lietas. Un parādi man fūri, kura brauks uz 80 ja tai būs iespēja braukt ar 90.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
8 0 Atbildēt

Nevar, negrib, viens pīpis. Tu viņu vari ietekmēt? Spiedīsi no pakaļas un ar gaismām metīsi? Spiedīsi malā un kāpsi ārā "aprunāties"? Droši vien es esmu idiots, vai kā 650tais cēli nodēvētu - lohs, bet ja man kāds priekšā velkās, nespēj, vai nedrīkst - tad ir tikai divi varianti: 1)apdzenu, 2)sēžu samērā pieklājīgā distancē astē un zaudēju laiku. Bet pataupu nervus - jaunāks biju, riskēju daudz biežāk un nevajadzīgi - no tā izaugu. Nekrāju aizvainojumu par padirstajām sekundēm, minūtēm, un, mājās atbraucis, neizgāžu ceļā sakrāto stresu spārdot suni vai klopējot sievu. Starp objektīvu un neobjektīvu satiksmes kavētāju atšķirība ir tikai mūsu galvās - par vienu mēs zinām ka viņš NEDRĪKST, par otru mēs domājam ka viņš NEGRIB - ja šī informācijas atšķirība mums liek pielikt dusmās bikses, tad nu jā, ir bēdīgi un vissirslikti.lv.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nepiesauc jau atkal uzreiz kaut kādas kārtējās misitiskās īpašibas.Tavi nervi ir tavi, taupi tu tos kā pats gribi, neviens tev to netaisās aizliegt.Apdzen lēnāko, neradi speciālus kavēkļus ātrākajam un centies iztikt bez citu braucēju piesaistes jebkādu savu manevru veiksmīgam iznākumam.

Bet starp objektīvu un neobjektīvu satiksmes kavētāju IR atšķrība.

Jaunāks biji- biežāk riskēji.Jā.Es,arī kad jaunāks biju,savā prātā analizēju savu uzvedību.Centos sev noteikt kaut kādas tās īpašās lietas, ko cenšos "nedarīt".Piemēram, apdzenot braukt kādam purnā, vai izbraukt no sānceļa kādam degungalā- kas ir masveida ieradums gan viens gan otrs.Vai par piesardzības ievērošanu tumsā,sliktos laikaapstākļos un svešās vietās.Par to varētu veselu grāmatu sarakstīt.Jo savu to "pieredzi" katrs pa lielam varam pats sev vienā vietā iebāzt, ja nemāk pastāstīt un ja nav kas klausās.Sodīt un regulēt gribētu katrs, bet to ka ko noderīgi pamācošu izteikt,nee, to mums dod tikai par naudu un tikai izredzētajiem.Kaut gan katrs no ceļa atvests patiess stāsts ir vērtīgs un būtu uzklausāms.

Un IR atšķirība starp ātru pārvietošanos un tupu riskēšanu.To es pat te esmu nezcikreiz teicis, ka veiksme pat pēc varbūtības teorijas nevar būt bezgalīga un ka Lohs ir tieši tas, kurš pie ikkatras mazākās iespējas viņu kā gumiju staipa.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
5 0 Atbildēt

Re kur tepat, iepriekšējā lapā mans oponents piedāvā "Vai arī satiekot ūpi uz ceļa- iespēja salauzt viņam ceļgalus un žokli 2 vietās." - nu par šādu satiksmes organizācijas uzlabojumu es varu vienīgi ieteikt uzlabot nervus, vai vismaz pārskatīt to lēno traucēkļu "virtuālo statusu" - jo tikpat lēns traucēklis var būt arī pilnīgi legāls, un tad mums nedrīkstētu ne prātā nākt idejām lauzt žokļus utt. Attieksmes jautājums. Pats jau pareizi saki ka tam ātrajam un pieredzējušam savu reizi ir jāizstrebj lēnāka un zaļāka vārītās ziepes.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Da labi, to viņš tā vnk emocijās pārspīlē.Izsaka, tāteikt,maksimālu nosodījumu. Dabā neba jau lauzīs neko, ne arī tur īsti par viņa nerviem varam spriest. Es jau viņam ieoponeeju, kapc nav ieteicams līdz fiziskai saskarei nonākt.Gan jau tāpat kā mēs visi pēc kādiem gadiem to izteiksmi pamainīs un pamīkstinās. Galvenais lai izvarītos no reālu suudu savārīšanas pašā tajā maksimālisma uzplūdā.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
4 1 Atbildēt

"B" kategorijas auto vaditaji jaiepazistina ar EK Regulu 561/2006! Paries, pat, doma kadu macit vai cakaret!

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Šeit ir izvilkums no Austrijas preses- runa iet tieši par to, ka tās mistiskās iegūtās sekundes TUR tiek uzskatītas par panākumu.Tālāk pārrēķinātas tiek gada garumā un izteiktas stundās.Atšķrībā no LV, kur "gaišākie prāti" te sludina par ieteicamu šis liekās sekundes ieguldīt smārda ostīšanā no priekšābraucēja nesertificētās gāzesiekārtas.

Savukārt te ir "panākumus" atspoguļojošs attēls par to, lai atcerētos, kādā kolhozā dzīvojam- uz pārējās europas fona tas izskatās gana eksotiski:

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 0 Atbildēt

Es gan iespēju braukt ar lielu ātrumu neuzskatu par lielu vērtību. Prieks dzīvot ir tad, ja nesteidzas. Nesteigšanās noņem spriedzi, atpūtina, tātad ir laba. Nu un ko tie austrieši iesāks ar tām papildu dažām minūtēm? Tāpat taču dzīvo labi, ir bagāta valsts. Ko vēl vajag?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ātrums, pārvietojoties no punkta A uz B, maina laiku, ko vari veltīt citām lietām - iespējams vērtīgākām, nekā sēdēšana automašīnā un tam nav tieša sakara ar steigšanos kā dzīves ritmu. Ja tev nav dzīvē nekā vērtīgāka, ko darīt, droši vari ilgāk sēdēt pie stūres. Bet citiem ir gan...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
9 1 Atbildēt

Tev baudu sagādā vilkšanās, man skriešana. Es no ātras braukšanas ar piemērotu mašīnu pa Latvijas grants ceļiem gūstu lielāku baudu nekā no šprotēm un cūkas šņukura. Un domāju ka manos drīz 60 gados tas ir piedodami. Ar Alfu Romeo izbraukt 4x kangaru kalnus un pēc tam uz Liepāju uz simfonisko koncertu un nedēļas.nogale ir izdevusies.

Katram savs, bet tici man- es lēnajiem traucēju daudz mazāk nekā lēnie man. Un tas nav godīgi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 1 Atbildēt

Brauc tikai uz Liepāju! Kāpēc vēl uz Kangaru kalniem?

Ātra braukšana pa grants ceļu nav laba, jo pastiprināti nolieto piekari.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 0 Atbildēt

ja redzu atpakaļskata spoguļos kādu, kas strauji pietuvojas, jeb steidzas, vienkārši sāku braukt maksimāli tuvu labajai malai, un pietiekami meistarīgs braucējs skrējējs mani apdzen bez piepūles un gaidīšanas, nevajag speciāli vilkties, cik vien iespējams, tuvu kreisās puses viduslīnijai, un traucēt. visa māksla.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 1 Atbildēt

Es jau arī tā daru - vienmēr padomāju par apdzenošajiem. Un pie sevis nodomāju - priekš kam viņi pērk lielos, nevajadzīgi jaudīgos, stipri palietotos un tomēr dārgos BMW 5.sēriju dīzeli un Audi-A6 3,0 TDI, ja labāk varēja pirkt svaigāku un kvalitatīvāku Honda-CR-V ar uzticamo 2 litru benzīna motoru un autogāzes iekārtu???

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
7 0 Atbildēt

Braucot ar ātrumu 100km/h 10 kilometrus var nobraukt 6 minūtēs. Braucot ar ātrumu 130 km/h 10 km nobrauc 4.6 minūtēs.

starpība - 1.4 minūtes.

Uz 100 km, starpība ir 14 minūtes. Bet tas ir ideālā gadījumā, braucot pa bāni, kur tāds ātrums ir atļauts.

Bet Latvijā tās vairs nebūs 14 minūtes, jo lielāks ātrums, jo vairāk viņu vajag koriģēt. Mazāka iespēja, ka varēsi nobraukt kruīzā. Nāksies kādu dzīt, piebremzēt.

Latvijas mērogā nav daudz vietu, kur varētu 100 kilometrus vālēt uz 130, bez piebremzēšanas ( apdzīvotas vietas pa vidu). Tad jautājums - vai pie mums braukt virs atļautiem 100 ir ļoti lietderīgi, izņemot adrenalīnu - "noķers vai nē"?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Jāpiedomā ir paplašinātās kategorijās.Iespēja braut ar +30 braucēju padara brīvāku un drošāku izpausmēs un rezultātā tas iegūtais laiks var būt krietni lielāks, nekā matemātiski vai demagoģiski uz kalkulātora rēķinot.Arī ar atļautajiem 90 reti kurš var noturēt viņus visu to brauciena laiku.

Kruīzu vismaz LV noteikti vajadzetu aizliegt ar likumu.Jo tas atdala vadītāju no reālās pasaules,notrulina uzmanību,palielina reakcijas laiku un mudina uz blakus nodarbēm.Es viņu nelietoju principā, ja nu kādu gabaliņu,piem, ja savureiz kājā kāda krika iemetas un gribas to izstaipīt/atpūtināt.Bet principā ja kāja pusmetru no pedāļiem un domas kkur figzin kur, tā vairs nav droša braukšana.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti