Runa ir kārtrējoreiz iegājusi pa to, ka teju katrs patiesa vārda izteicējs tiek personificēts kā necienītājs, uzspļāvējs un globāli-nālās situācijas nesapratējs.It kā.Kaut gan skaidrs, ka izsakoties viņš ir domājis ir labi un citādi.Par katru savu vārdu ir joprojām jātaisnojas.
Es konkrēti šeit neaicinu uz "nesapratni" pret vājāk/varošajiem.Vienmēr un visur un visiem esmu uzsvēris un atgādinājis- brauciet ar domu,ka esat gatavs labot nepieredzējuša vai nemākuļa radītos meeslus.Sargā it kā "viņu", bet patiesībā pats sevi un savus pasažierus un savu auto.Es uz to esmu gatavs, vienmēr, visur- kā tas slavenais Pionieris boļiks. BET- esmu kategoriski pret , ka tam tur lēnākajam, nevarīgākajam un nemākulīgajam sava varoņbiogrāfija būtu jāsāk no tā lepnā punkta, ka viņam "ir tiesības" un ka citiem viņu būs "saprast" un par neordināru vai pat bīstamu darbību viņu "Ļoti cienīt".
Ja viņš savu lēno vai kļūdaino braukšanu izpilda kulturāli pavēstīdams, ka "es (vēl/pagaidām) nemāku"- kārtis viņam rokā, labs vadītājs to visu saredz pa gabalu un nekāda konflikta te nav un būt nevar.Neviens normāls pie pilla prāta esošs neliegs ne savureiz lojalitāti pret viņa kļūdu, nedz speciāli izrādīs tam kkādu tur necieņu.
Cita lieta ir, kad popularizējam un attaisnojam idiotismu, kad nemākulis nevēlas nedz mācīties, nedz saprast, turklāt gatavs savas t.s."tiesības" vicināt uz visām pusēm un būtībā uzspļaut jebkam- lūk tas ir katastrofiski.
Ja cilvēks dudina pa pirmo joslu aplī, pie kura, mēles izkāruši, pusstundu jau stāv 369 iebraukt kārotāji- viņš ne tikai kavē pagastu.Es NEgribu būt viņa pasažieris, kad viņš, zobos mēli iekodis,brauc ar manām durvīm metru gar tām divām izbrauktgribētāju rindām.Tā ir loterija- nafig man to vajag.Ja nesaprot- ok, es pagaidīšu, bet vel hvz, kā viņam veiksies pie šāda algoritma pieradušam savā turpmākajā un nākamajā dzīvē.
Cieņu var izpelnīties ar pareizām savām darbībām- pareizu pozīciju uz ceļa un ar māku saprast un paredzēt situāciju (atkarībā no savām iemaņām ,garastāvokļa, ātruma). Pieredzējis vadītājs pāris sekunžu laikā saredz un saprot, ar ko viņam te darīšana.Nebūs tā, ka pa gabalu kaut kādu ākstu redzot,visi tie varošie varoņi domās tik kā viņam paklanīties.
Vai ātruma fotoradari un sodi uzlabo satiksmes drošību 2019
Satiksmes drošības padomes sēdē 28.02.2019 Valsts policija, CSDD un citas organizācijas stāstīja par drošību, protokoliem, sodiem, miljoniem, kampaņām un plāniem.
Pēdējos 3 gados ir pieaudzis gan ātruma fotoradaru skaits, gan uzlikto soda naudu apjoms, bet arī pieaudzis ir gan smagi cietušo skaits, gan bojā gājušo skaits.
Kaut kā tas viss neiet kopā. Pēc iAuto video publikācijas ar Andra Lukstiņa uzstāšanos sēdes laikā, CSDD izplatīja preses relīzi un kārtējo reizi ar sevi izdevīgi pasniegtiem datiem mēģina sašaurināt tēmu un teikt, ka skaits ir mazinājies radaru vietās.
Bet pa lielam mērķis, taču bija samazināt bojā gājušo skaitu valstī?