JeTe rakstīja: To Raimonc: tas salona ventilatora apgriezienu regulēšanas bloks ir taču viegli remontējams. Iekšas pavisam vienkāršas - sapārots operacionālis un daži tranzistori. Visticamāk, ka jānomaina jaudas tranzistors 2SD1525 ( by Toshiba, pirms pāris gadiem par
forshi buutu, ja kaads ar pirkstu paraadiitu, kur to trani Riigaa var mekleet (kaadus 10 gadus jau esmu atgaajis no radiodetalju tirgus un nav ne jausmas, kur kas atrodas), ielodeet nav probleemu
JeTe rakstīja: To Raimonc: tas salona ventilatora apgriezienu regulēšanas bloks ir taču viegli remontējams. Iekšas pavisam vienkāršas - sapārots operacionālis un daži tranzistori. Visticamāk, ka jānomaina jaudas tranzistors 2SD1525 ( by Toshiba, pirms pāris gadiem par
forshi buutu, ja kaads ar pirkstu paraadiitu, kur to trani Riigaa var mekleet (kaadus 10 gadus jau esmu atgaajis no radiodetalju tirgus un nav ne jausmas, kur kas atrodas), ielodeet nav probleemu
Tirgus meklējams pie Dzirnavu un Gogoļa krustojuma. Tirgotāji tur atsaucīgi- ja pajautāsi, kāds noteikti palīdzēs atrast. Savam vāģim gribēju jau šo tranzistoru mainīt, bet pie vainas bija piededzis štekera kontakts.
Vai Riigaa to ir iespeejams iegaadaats par mazaakaam naudaam, kaa 129$?
Kā izpaudās tas ka šitais apgriezienu regulators gāja uz galu? Man arī kaut kas nav lāgā ar tiem ventilatora apgriezieniem t.i. palielinu apgriezienus bet stiprāk nepūš, ventilators tā dīvaini dīc vai čīkst un tikai pēc kāda laba laiciņa iegriežās. Varbūt vaina pašā ventilatorā? Ja kāds ir mainījis var pateikt cik sarežģīti ir tikt klāt salona ventilatoram un tā regulatoram? SAAB 9-5 2.0 t 98.g.
Vai Riigaa to ir iespeejams iegaadaats par mazaakaam naudaam, kaa 129$?
Kā izpaudās tas ka šitais apgriezienu regulators gāja uz galu? Man arī kaut kas nav lāgā ar tiem ventilatora apgriezieniem t.i. palielinu apgriezienus bet stiprāk nepūš, ventilators tā dīvaini dīc vai čīkst un tikai pēc kāda laba laiciņa iegriežās. Varbūt vaina pašā ventilatorā? Ja kāds ir mainījis var pateikt cik sarežģīti ir tikt klāt salona ventilatoram un tā regulatoram? SAAB 9-5 2.0 t 98.g.
9K gadījumā, ja no Raimonc minētā bloka atvieno pienākošo spraudni un tajā savā starpā savieno 3. un 4. kontaktu, ventilatoram jāgriežas ar max ātrumu neatkarīgi no ACC komandām. Tā atrodi vainīgo: vent. dzinējs vai regul. bloks.
Nav ar stiegrojumu. Cik steidzami vajag, ja kas rīt kaut kad braukšu uz tavu pusi varu uzzvanīt, ja nē tad gan jau 27.jan. tiksimies un tad varu iedot to trubiņu.
Sveiciens! Vai kaadam gadujumaa kautkur plauktinjaa nav nolikta taada lieta kaa no 9k saaba prieksheejaam labajaam durviim ieksheejais sleedzenes mehaanisms - nejaukt ar pashu sleedzeni! Tas ir tas, kur koncentreejas visas taas atsperiites, metaala stieniishi u.c. Kods detaljai ir 4093043 der no jebkura 9k saaba, gan OG gan NG. Ljoti ljoti vaig! Paldies!
vai kādam gadījumā nav 900 OG bagažnieka atslēgas mehānisms no kura viņš labprāt šķirtos par zināmu samaksu? vaina ir tāda, ka bagāžnieks neturās ciet - braucot taisās vaļā! varbūt kāds zin kādu šrotu, kur tādu varētu nopirkt?
eid rakstīja: vai kādam gadījumā nav 900 OG bagažnieka atslēgas mehānisms no kura viņš labprāt šķirtos par zināmu samaksu? vaina ir tāda, ka bagāžnieks neturās ciet - braucot taisās vaļā! varbūt kāds zin kādu šrotu, kur tādu varētu nopirkt?
ACHTUNG!!!!SAAB rezerves dalju tirgus!!!
Patreiz veel var iegadaaties rez.daljas
prieksh SAAB 900,hechbeka,ir
normaals salons,pakaljeejie lukturi,
aizmugures durvis,haube,aatrumkaarba,
stuure,stuures reika ar pastiprinaataaju,
un veel visaadas hernjas,tik
pasham jaajauc aaraa.
Ja ir interese par salonu,tad pasteidzieties,autinjsh no shodienas,
staav bez durviim un aaraa,un driiz
to atdos sagriezt,ja kas kuzavs ir mazruuseejis.Kraasa perlamutra zilaC14.
Taatad ja interese ir,melojiet man uz
mlablaiks@jrrmk.lv vai pa ieksheejo
ipastu[addsig]