Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dūmojoši auto, kuri piesārņo mūsu gaisu! Ko darīt?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

iAuto aktualizē dūmojošu auto tēmu! Kā to risina citur? Ko darīt?

 
1 2 3 4
Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 2 Atbildēt

650 rakstīja: Es tik simto reiz pārliecinos,ka šis forums ir demagoģijas muklājā pagrimis.Te tie tipa entuziasti ir vienkārši kādi pāris pieci uzbudinājušies ikdienas personāži,kuri te paši brauc sazin ar ko un kuriem nav sajēga kaut ko vismaz mēģināt uzklausīt.Ja benzīns ir nekaitīgs,tak uzdzeriet viņu katrā ēdienreizē pie sava bagātīgā galda.Tapc ka viņš nekaitīgs- tieši dēļ tā viņam tagad "arī" tika piespriests kvēpufiltrs. Par ko visi masveidā lidz šim meloja- ka nee,nevajag un utt.Ar ko Lohi tagad drīzvien ar to benzīna eur6d Dpf-u jaasies jau garantijas periodā.Krievi jau to dara,pag,drīz redzēsim arī te.

Lai priecājas tie,kas iepirka pa atlaidi atlikušos vecās paaudzes benzīna smerdeļus bez filtra un tagd lepni bojās atmosfēru turpmākos gadus desmit,stāstot ka viņi ir zaļi un moderni.Lai izbrauc uz tanku paosta to tur my dd suudu pa 1,89 litrā,- pēc kā un vai tas vispār smaržo. To tak tas krāns pa īsu ir izmēģināt.

Tā ka tos atejās un pažobelēs modificētos degvielas veidus un pārprogrammētos hlamus visus rīt pat uz tolmettu piespiedu kārtā, visu konfiscēt nost,kuram te kaut cik kaut vai pati mazākā atkāpe no ražotāja sākotnējā oriģinālā regulējuma.Te sip no panckām ārā lamā normālus eur5 braucējus,kuriem tie motori knapi ar tukšgaitas rpm brauc pa ceļu- bet aizkadrā reku pilna iela ar nolaistu kūpošu komerctransportu un nekādam ne tuvu ne eur0 neatbilstošiem miljons veciem vieglajiem smerdeļiem.

Tie tur japona benzīnsuudi rij to izejvielu 2x vairāk un tie suudamotori tiem zāģē ar divtik augstiem rpm,nekā tam nīstajam 3l dd.Blakus tēmās tepat cilvēki joprojām meklē un pērk nelikvīdus par 1300eur. Tāteikt,par "tišču trista"- atsasi u traktarista ;p

Pagrimst, kad sarodas eko keko sludinātāju haluji, visādi sodīšanas un aizliegšanas, atvainojiet, dročītāji un viņiem līdzīgie, kas sāk dzīt tuftas massu katrā tofikā. Diemžēl tāpēc arī Eiropa iet uz norietu, ka tur biezā slānī ir zaļi-sarkanie sūda brāļi, kuru lielākā vēlme ir kādam ko apgrūtināt, aizliegt un vēl bonusā piķi no kabatas izvilkt, to visu aplejot ar puspatiesības/melu mērci un/vai tendencioziem "pētījumiem" (kam ir kāda nojēga kā veido tēzes un teorijas sapratīs....).

Nelikvīdi ap štuku ir lielas daļas rocības kalngals, vismaz ārpus pierīgas aglomerācijas stabīli....bet, ja padomā cik dabai(IKP viennozīmigi ka tas palīdz) kaitē dažādu garantijas sūdu štancēšana, tad vēl var pastrīdēties kur un kurš kaitē vairāk.

Un vēl, nezin kāpēc neviens nerunā par idiotisku biodegvielas ražošanu, kas ne tik vien aug pārtikas vietā, bet arī motoriem kaitē un noteikti arī daļēji ir to melno dūmu pamatā, par ko te sprēgā.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Tieši uz to pusi jau te ir- iAuto vietni pārņēmuši demagogi un naida sludinātāji.Paši brauc vai nu ar kādu hlamu vai arī vispār nesaka ar ko, bet mutiski izvērš pilnīgo sūdu.Fano par elektrību, nodrirš godīgus nemodificētu nepārveidotu eur5 lietotājus un sludina visādu citādu tamlīdzīgu fufeli.Es varu iedomāties- kā jūtas tas eur5 īpašnieks, kurš te vēl neseno (iespējams, tādu pat līdzīgu siekalotāju ietekmē) ir piem paņēmis veikalā jaunu eur5dd.Kā viņš tagd jūtas- sataisījies "ilgi&laimīgi to lietot".Būtu man Vara- es par šo driršanu atņemtu visiem tiem drisējiem dajebko, kas kaut par centimetru neatbilst ražotāja noteiktajam un sākotnēji paredzētajam.Viens videi svarīgs komponents nestrādā- pouj, bikses nost, uz šrotu prom.Šis arī savā ziņā izriet no tās "sodīšanas mānijas"- kad vienas ļaužu grupas pretīga nostāja producē kādas citas pretdarbību.

Te pus valsts ar tiem dd brauc- bet viņi nelasa iAuto, tieši tāpat, kā viņu Dīleri- mollers,forums un vēl daži citi lohi, kuri NEvienu vārdu nav "aizlikuši" te par savu to tdi vai hdi likumīgi labticīgo klientu.Tā ka ppi viņiem nākotnē, reku gibrīd-O-kgs no pretējās mājas viņiem gurķi ielicis pamatīgu.Pat trīs vienā- vienu izpūtējā, otru mutē un trešo uz pieres pielīmējis.

Kas attiecas uz šitiem te mīnusotāj- siekalotājiem, kas te visu gadu par kosmosu demagoģē, bet aizkadrā paši ar atejā liktu nesertificētu (nelikumīgu!!!) smirdošu gāzi brauc un ar cauru izpūtēju un visādiem izrūnīti modificētiem eur(-) klases hlamiem- izķert, apturēt, sodīt, konfiscēt.Uz tollmetsu prom,izdot 20eur priekš tramvaja mēnešbiļetes. Sodīt un izģērbt visus, kam kaut mazākā neatbilstība.

darklight Reģ.: 29.10.2013
6 2 Atbildēt

Tu te katrā otrajā postā ārdies, ārdies, bet es nekādi nespēju saprast, kurš tad šajā forumā tevi tā aizvainojis? Varētu kādus konkrētus vārdus? Citādi sajūta, ka tu ar iedomu oponentiem visu laiku strīdies.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 5 Atbildēt

Nunja, vecīt, tikai ka ar iedomām kaujos.Nekādas realitātes, vienkārši uzvedos atbilstoši- nu kā jau piedienas garīgi paplānu indivīdu vidē.

Nevaru noliegt- Mani reāli aizvaino tas, ka šeit šajā forumā apzināti un sistemātiski tiek uztaisīts par muļķi un par cilvēces ienaidnieku jebkurš reāls dīzeļmotora braucējs.Jebkurš,tai skaitā tie, kuru auto ir 100% atbilstībā ražotāja sākotnēji noteiktajiem parametriem un iestatījumiem.Jebkurš, kas likumīgi nopircis dīzeļmotoru un labticīgi un godīgi to ekspluatē- bez jebkādas apgraizīšanas un bez ražotāja nesertificētas modificēšanas.

Tā vietā, lai popularizētu šādu godīga lietotāja nostāju,popularizēts tiek fufelis un fufeļa popularizētāji un viņu līdzdziedātāji paši aizkadrā brauc ar izrūnītiem izpūtējiem un ražotāja nesertificētiem degvielas veidiem.Bet tajā pat laikā nodrirš godīgus (likumīgus!) eur5 lietotājus.Liekulība un fufelis šeit ir ieperinājies.

Ja (ja..) dīzeļmotori ir aizliegti- kāpēc tie piedalās iAuto testos un kāpēc iAuto kā "sabiedriski atbildīgs mēdijs" pieļauj, ka dīleri tirgo pretlikumīgus cilvēcei kaitīgus nelikvīdus?

Ja (ja..) benzīnmotori ir pilnīgi nekaitīgi,kāpēc no 2018.g 1.sept ir pasludināta viņu obligāta aprīkošana ar kvēpufiltriem? Par ko melojām visu šo laiku, ka "nevajag"??

Ja gāze ir pilnīgi nekaitīgs un videi draudzīgs produkts- kā varēj gadīties, ka dažādi daudzskaitlīgie LV pažobelēs un zemgrīdes atejās mītošie Sergēji,Nikolāji un Gunaāri ir "gudrāki" par pašu autoražotāju?

Ja valstī (par Tavu Naudu !!) izmanīgi vīreļi pa naktīm velk elektrouzlādes tīklu un valsts gatavojas sponsorēt 40k vērtu elektrokāru iegādi "tīrākai nākotnei"- tad kā ar to visu sadzīvo tas reālais vidēji 13g vecais autoparks un LV Cssd TA noteiktās dūmainības "normas"- kuras netabilst itin NE kādam "Eur-X" un desmitiem reižu pārsniedz veselo saprātu un dūmu redzamības vizuāli saskatāmo faktu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 2 Atbildēt

"vienkārši uzvedos atbilstoši- nu kā jau piedienas garīgi paplānu indivīdu vidē."

Nu, vispār jau, normāli cilvēki tadā vidē vienkārši nelien...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
6 2 Atbildēt

Ko gribi, riktīgs viņš nav galvā.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 9 Atbildēt

nnu, Varoņi, tak klājiet vaļā savus "argumentus", kas šeit ne tā? Konkrēti kurš mans apgalvojums ir melīgs?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man ir tā interesanti - mums te daži indivīdi krīt izmisumā ka daži dīzeļi dižajā pilsētā kūp - diez leiši arī tā šokējas un ģībst kā mums te dažs labs? Es kaut kā leišiem šo dabas parādību manu vairāk nekā pie mums; tagad pat, šodien aizbraucot uz klaipēdu un pa to izbraucot mazu līkumiņu, braucot ārā uz klaipēdas uz A1 sākuma man 100m priekšā braucoša mazpadsmit gadus veca toyota izspļāva smuku mākonīti...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 7 Atbildēt

Leišiem praktiski nospiedoši lielākā autoparka daļa ir dīzeļi.Leišu (reāli cilvēciski tālredzīgās) atbildīgās personas nupat publiski sprieda par to, ka dažādi tie modernie aizliegšanas un atjaunošanas "mēri" nedrīkst radīt lieku sociālo spriedzi un ka pat beidzamā hlama lietotājam viņa īpašumu tā tik vienkārši nedrīkstēs atņemt un cilvēkus iedzīt stresā un bezizejā.Valstij būtu jāplāno un stingri jāpiedomā, kam visupirms palīdzēt un ko atbalstīt un no kura gala sākt. Tam tur 1300 vērtā autohlama īpašniekam i na-uj nevajag, ka par viņa naudu tagad kāds baltezera privātmājas īpašnieks pa ceļam uz liepājas narkofestu iegūs iespēju 3x uzlādēties.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Leiši ir puspoļi. Kas nozīmē, ka kādu apčakarēt (piem TUV) vai kautko nogopņīt ir katra indivīda svēts pienākums.

Bet kopumā tuvredzīgs skatījums (piem ikdienas satiksmē ļoti redzams) ir raksturīgs bijušajam sovokam un šķiet, ka izriet no tizlas izglītības. Acīmredzot nepārtrauktā iekalšana un nespēja zināšanas adaptēt dzīvē rezultējas nespējā veikt cēloņu / seku analīzi un saskatīt sistēmas kopsakarības

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 2 Atbildēt

Hmm, nu te pamatota aizdoma ka arī tev nebūs taisnība ! Paņemsim pāris provokatīvus jautājumus:

1) mobilo tālr. lieto ? Ja lieto cik svaigs tev jams ir un cik bieži maini ?

2) Cik dažādu ar bateriju lietojamu verķu tev ir un ikdienā lieto? Cik beiži maini un izmet baterijas ?

3) mājā apkure ir uz kāda tipa degvielu ?

4) vai ielas pie tavas mājās kaisa ar smiltīm un sāli ?

un varētu vēl turpināt par iepirkuma maisiņiem un citiem "sū".

Principā iesaku tā labi padomāt, vai nav tā ka ērtību dēļ utml. mēs pārāk bieži kaut ko nemetam vienkārši ārā.

P.S. mani arī pie vispārējās auto ekoloģijas jautājuma ļoti interesē, vai gadījumā tas pats auto ar bateriju vs auto ar parastu dīzeli visādu tur svara utml. īpatnību dēļ neapēd vairāk riepu utml. Protams tur atkal nav motoreļļas, un siksnu vai ķēžu motoram, bet ķīmijas jaut tur tāpat pietiek.

Un vēl jautājums cik lielā mērā to var efektīvi pārstrādāt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te es gribu teikt, ka ja LV ar elektrisko un jebkuru citu lūžņu pārstrādi ir tāpat kā ar veco riepu savākšanu un pārstrādi, tad mums veselīgāk ilgtermiņā ir braukt ar super veciem un smirdošiem dīzeļiem …

Viens no pozitīviem balkus faktoriem būs ka dēļ dažādām elpceļu problēmām nosprāgsim ātrāk - tātad dzīves laikā nobrauksim mazāk, un mazāk piecūkosim vidi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Tu labak izklāsti- ar kādu nesmirdošu un cik progresīvu dzelzsgabalu tu pats brauc.Tu ar elpceļu problēmas sasirgsi dēļ esošajiem 100% likumīgajiem eur5 un eur6 dīzeļu motoriem?

Tie te pa gabalu saožamie smirdošie pažobeļu garažās uz gāzi pārveidotie suuuudi, kuru īpašnieki aiz kapeiksipšanas nespēj tos uzturēt un apkopt, bet aizkadrā te paši "piedalās" eur5 kritizēšanā un jūsmo par elektrotīkla ieviešanu- vai tie ir tā "tīra nākotne"?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Hondas dīzels - Euro 4 kā pamata auto vēl apmēram kādu 1/2 gadu.

Par to sirgšanu un ekoloģiju - abas ne sevišķi sipj, bet tas nenozīmē ka vēlos apkārtni piecūkot.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 2 Atbildēt

Okai, skaidrs, bet drusku "padomāsim" tālāk...Tu (noteikti) kaut kad) gribēsi savu to eur4 hondu nomainīt pret kaut ko jaunāku.Tīri tā, kaut vai dzelžu dēļ.Pieņemsim, ne tu tur esi ko griezis viņai nedz citādi cūkojis.Viss tev strādā, utt.Bet, sakarā ar plaši izvērsto demagoģijas kampaņu- tāpat esi pieskaitāms pie vides cūkotājiem.

Tā Honda, kad tu viņu ņēmi, bija visnotaļ sakarīga auto stausā.Tagad, īpaši beidzamā gada laikā, tā ir teorētiski nozaimota un praktiski padarīta par nelikvīdu.Kādam iAuto biedram tu viņu varēsi pārdot vien tad, kad atlikusī vērtība būs ap 1k eur.Ja tu aiziesi pie uļmang-ves O-kga un prasīsi mainīt pret gibrīdu- arī viņš tev "iedos" labi ja šrota cenu.Viss, nav kur likties, atliek vienīgi tollmettss.Gribi ko jaunu= atdod esošo vai nu lūžņos, vai nu par pusvelti.Lūk šādi te, ar šo te it kā "bezjēgas" driršanu ir (un buus!!) problēmas jebkuram, kas savu esošo dīzeli gribēs mainīt pret kaut/ko jaunāku.Tapc daudzi brauks tālāk kā ir un graizīs un kūpinās un utt.Īstenībā- ieinteresētas personu grupas uzģenerēta problēma,kuru tālāk uztur un pavairo paši muldētāji- pēc būtības Lohi, kuri paši sev rok bedri.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Aber pilnīga taisnība - pie kam mainīts tiks tuvākā 1/2 gada laikā uz ticamāk ka diviem auto - vainu vairāk pilsētai un otru vairāk ģimenes "tālbraucieniem". Pie kam tam gargabalniekam tās baterijas pat hibrīdā versijā būs pārsvarā liekais svars …

"Pilsētniekam" gan tās "bačas" varētu būt OK.

P.S. A vot intersanti vai nomainot to Euro4 uz 2 svaigiem (nu vismaz vienu pavisam svaigu) auto es būšu lielāks dabas "piedrisējs", vai mazāks ?!?!?

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

1. Mobilo mainu tad, kad vecais nestrādā kā vajag (gadās, gan, ka arī softiski), bet nododu vecākajai paaudzei regenerācijai

2. Bateriju verķi ir. Ne dikti daudz, baterijas izmetu atbildīgi;

3. Apkure - siltumsūknis;

4. Ielu tīru pats, retu reizi kaisu. Kaisu ar smiltīm

Neesmu eko fašists, bet atkritumu sadaļu iekļauju lēmuma pieņemšanā.

Nedomāju, ka dīzelistiem jāmaina auto uz euro X, pietiks ja saliks atpakaļ kvēpu filtrus. Vnk ir ļoti nepatīkami un kaitīgi nonākt tajā kvēpu mākonī

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Bet Ko darīt tiem dd, kuriem IR strādājošs kvēpufiltrs? Piekrītoši visam māt ar Galu un apmelošanas kampaņā neiesaistīties un nekam neviena vārda neiebilst?

Brīvdienās pa tv redzēju jaunākās krievu autoziņas.Audi esot atzinis, ka 98% jebkad izgatavoto q7 esot ar dd un ka šī tendence tikšot turpināta. Bwm nupat nesen "iedevis" dd vēl gadus 30.Tieši vai stipri aptuveni tas pats ar pilnīgi dajebko citu tamlīdzīgu,x,ML,tuaregs,neatkarīgi no markas.Skoda un Seats reku tos suudus reklamē masveidā,lai tik pērkam.

Bet reku gibrīdKungs iAuto titullapā 10.maijā tiem visiem pasludināja nāvesspriedumu un 0% atlikumu pēc dažiem gadiem.Kam taisnība? Protams, O-kungam.Jo Lohi to izlasīja un pieņēma par pašsaprotamu.Vairāk nekam nav nozīmes,process ir aizgājis. Tas nekas, ka ka tas pats iAuto savu testētāju un apskatnieku personā turpat tālāk turpināja šos nelikvīdus reklamēt un par tiem priecāties, neizsakot itin nevienu komentāru viņu nelaimīgo un apmeloto īpašnieku aizstāvībai.Tā ka ziniet- visi, kuri tagad tērēsies uz dd (un/vai ir Jau iztērējušies)- nopirkts ir nelikvīds ar nulles atlikumu un tālākpārdošanas (lasi- autoparka atjaunošanas) nulles perspektīvu.

ps- man pofig, es vel kādas reizes 60 vienu un to pašu te iepljuutīšu ;p

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pozitīvi un patīkami !

2) Vai lādējmās akumlatoru baterijas tev nav derīga alternatīva ? Zinu ka ne visos gadījumos tās spēj aizvietot parastās baterijas - tās mēdz būt neefektīvas pie zināmiem vides apstākļiem un nepieciešamā sprieguma.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Pēdējā laikā tās ir tabletes dažādos izmēros. Baigais gemis būtu sameklēt tādas lādējamas un tādā sortimentā.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Tu, eidi, tikko otrajā rindkopā sevi precīzi aprakstīji...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Freijers rakstīja: Atsaukties uz pilseta cilvēkiem sektantiem jau liecina par visu pārējo....

Polijā ogles dedzina pat ļoti, pēc tā par kādam tur apenēm vai papi runāt ir tīra tiršana...smird mazāk ja kas.

Ir vienkārši piesārņojuma mērījumi un viss. Nekādas politikas.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Šodien kā reiz viens eļļas kurinātājs ziliem dūmiem pa Ulmaņa gatvi brauca...opel zafiirs

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Drošvien dīzelis ar eur5.Visdrīzāk tas bija audi, tu vnk aiz tiem dūmiem nepaspēji objektīvi saskatīt ;p

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Mans gar zemi!

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

he he gan jau...bet, ja reiz par dūmiem, vajag diferencēt divas lietas - eļļas/tosola/sazin vēl kā kurinātājus ar gaišiem un bojātus DD ar melniem Pirmie reāli smird, otrie nu, ja nu vienīgi par cietām daļām padomā drusku nāsi pakairina.

Vot kūpošs audi ir reta parādība, vienu redzēju, ko varētu pie pirmās kategorijas pieskaitīt....katrā ziņā, ilgi tie gaišo dūmu laidēji neizvilks.

saf Reģ.: 20.07.2006
2 4 Atbildēt

Da nu beidz... es nekūpošu audi dīzeli reti kad esmu redzējis (nu tie 3gadīgie un vecāki)... kas ir saprotami, jo prēmijumu gribas visiem, bet remotēt (a remontēt audī oj kā vajag) pa prēmijuma cenām vairs naudas nepietiek... nu i smird tad tā vācu autobūve...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Es iedošu prēmijā 2eur un četrpaku pilnu trīslitrīgo urīnpudeļu Tam Pidarasam,kurš man tā reāli un bez diršanas uzrādīs kaut vienu kūpošu audi,aprīkotu ar trīslitrīgo dd un jaunāku par 6gadiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Šis ir interesanti,ka termostatu nomainīt nespējīgi pidarasi izsaka spriedumus par pasaules uzbūvi.Neparvelti krievijās daudzus dīzeļus vispār oficiāli nepiedāvā un netirgo.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Ta ir braliga Baltkrievija

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu es jau tapc teicu ka krievi-jās.Bet šo mums grūti tā ojektīvi novērtēt, jo krievijā kad īpašnieks maina eļļu, viņš nekad nezin, kas īsti ir tajā kannā.Tāpat par degvielu.Var vienīgi "cerēt".Kā arī pie defekta taču ir ražotāja noteikti servisa darbību parametri- kura detaļa vai kādā apjomā viss to komplekts ir jānomaina.Ja "remontēt" pie pagrīdniekiem vai kaukāziešiem, cerību nav daudz.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Ok, bet kur to alu vares dabut?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Tu nofilmēji 3l Tdi ar kūpošu motoru un jaunāku par 6 gadiem? Kur ir tas materiāls?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Tu prasīji parādīt......................tur viss kūpeja tai autiņā, eļļas kapsēta

Taka no tevis četrpaka!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Nevar būt, neticu.Kas pa auto bija?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

Es neesmu baigais specs tais dizeļos, bet tur ir tas alusil pārklājums, kas ir spriedums motorams, ja ir nekvalitatīvs(ar sēru) benzīns un šitie visi milzīgie eļļas maiņas intervāli. Es jau šito kkad msh skaidroju

Vācieši ķēza konkreti

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Tur tos īpašniekus spīdzina un ar varu piespiež tos 30k braukt?Ar ko atšķiras vācu ražotāja noteiktie 30k no nevācu?

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

"Es neesmu baigais specs tais dizeļos" - šie ir atslēgas vārdi. Es šaubos ka tu atradīsi daudz dīzeļus ar alumīnija bloku, līdz ar to tava vāvuļošana par alumīnija blokiem šajā tēmā ir lieka. Un tas tavs hujdajs ir galīgi atpalicis ražotājs, ja arī tas saviem benzīnniekiem izmanto tikai čugunu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Jap, neesmu interesejies ka tos dizelus taisa. Tai video tak min par to alusil

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

HYUNDAI/Kia motoriem aluminija bloka iepresetas gilzas cuguna.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 2 Atbildēt

Par to alu-pārklājumu lielākā ķeza bija tieši ar TFSI un pat parastajiem FSI benzīna motoriem.Tur viņš izrādās krietni par kārtu vārīgāks, nekā jebkas tamlīdzīgs attiecībā uz Tdi vai BiTdi.Maskavieši ar to jaajās pat garantijas laikā.Ja kāda cilindra sienā ievelk švīku, tad vienīgā izeja ir jauns motors.Pajaunam auto tas maksā visus 30k.Ja to nesedz garantija (ej vel pierādi, ka pats nevainīgs), auzas ir pamatīgas.Iedzīvoties var itin viegli- degviela slikta, eļļa krutka,diagnostika suuds,lietotāji lohi,plus mocošs sastrēgumu režīms ikdienā.Rezutāts sākumā lejošas sprauslas un izstieptas ķēdes,tālāk nāk sajāti virzuļi un saskrāpētas sienas.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Es neesmu baigais specs tais dizeļos, bet tur ir tas alusil pārklājums, kas ir spriedums motorams, ja ir nekvalitatīvs(ar sēru) benzīns un šitie visi milzīgie eļļas maiņas intervāli. Es jau šito kkad msh skaidroju

Vācieši ķēza konkreti

Dīzelim arī kvalitatīvs benzīns būs spriedums

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Ši problema ir ari benzina dzinejiem

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Kaut kā izklausās ka esat aizmuldējušies par alusil dzinējiem.

Jā ir tie kaprīzāki - pārkarsēsi praktiski esi parakstījis nāves spriedumu, kamēr vecajām čuguna kastēm - jā slikti un mūžu saīsina) bet parasti vēl mierīgi ripos savus 100K+ bez jautājumiem, ja vien kāds savā stulbumā pārkarsētā sistēmā neiebliež uzreiz aukstu šķidrumu.

Tas pats ar smērvielām - vecie pacieta visādus "sū" ilgāk, kaut tas daļēji atkarīgs no motora, vienkārši vecās eļļas bija neizturīgākas pret augstākiem temperatūras režīmiem un tās ātrāk zaudēja savas īpašības, bet smērēja/eļļoja "labāk" t.i. tās bija "saudzīgākas" pret berzējošamies materiāliem. Protams tās nekad nevilka līdz 20K bieži knapi līdz 7K.

Nākamais - tagad ir daudz auto ar turbīnu, un ja turbīna ir nokalpojusi jau 300K, tad no tās jau var dažādi mēsli "lidot" iekšā motorā un veiklāk to nobeigt.

Vēl arī daudz vairāk ir maza tilpuma - augstu apgriezienu motoru - tas arī maina daudzas lietas.

Savulaik svina degvielai arī bija savi pozitīvie aspekti attiecībā pret dilstošajām detaļām utt.

Tāpēc man kaut kā īsti "mēle nelokās" teikt ka mūsdienu dzinēji ir sūdīgāki vai neizturīgāki par senākiem sugas-brāļiem. Pārāk daudz kas ir mainījies, lai salīdzinātu, tad vajadzētu vienādot ekspluatācijas apstākļus.

Man piemēram ir vecs Ford - dzinējs tam ir pēdējais mēsls ja tā ņem, iespējams ka nupat pat tam dzinējam ir laiks vērt to vaļā - iet bet gļūčī pie 175Kmiles.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Bet šeit iet runa ar vāciešu dzinējiem ar alusil, neviss veciem/jauniem. Citiem jau tādu nav!

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Un ko vēl tu tur "nepiedūdosi" - tiesa alusil gan nav nekas jauns, bet nu priekš iAutpo general publikas - viens pīpis.

Gribi uzzināt vairāk - sāc ar šo:

www.sunnen.com/NewsDetails.aspx?NewsID=11

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Mēs NErunājam par jauns/vecs!

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Nu ja "starp rindām" nesaprati varu arī tieši pateikt - "alusil" nav tikai vāciešiem, šo materiālu izmanto jau sen un mūsdienās to dara jau ļoti daudzi ražotāji. Jā gan jau ka ir daži ražotāji kuriem tā tehnoloģija nebija atstrādāta un bija problemātiksi dzinēji, bet pārsvarā AluSil tehnoloģijas dzinējiem pie vienādāiem ekspluātācijas režijumiem vajadzētu kalpot krietni ilgāk, jā remontēt grūtāk utt. bet tas jau ir cits stāsts.

Un tas jauns - vecs arī tieši tāpēc tā tekstā tika apsaukāts, jo tieši tāpat kā tu nesaproti par ko runā - tā ir lielai daļai iAuto lasītāju.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Kadi daudzi razotaji? Tjip Jaguars, mini kas ari pieder vaciem?

Korejiesiem tadi motori tocna nav.

Visi tie alusil motori kkad jau 90 gados izgazas asv, tur bija daudz sera degviela. Vini tika testeti Vacija idealos apstaklos ar idealu degvielu. Tad vini iet, bet reala pasaule vini ir nederigi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tu pirmo dienu ar internetu vai kā ?

tajā pašā rakstā jau minēti Yamaha, Honda, Yamaha sadarbojas jau ilgus gadus ar Toyota u.c. Japāņiem.

Jaguar un vācietis (????) - vēl saprastu kā amerikānis (līdz kaut kādam 200X gadam), vai indietis kā tagad, bet vācietis (?!?!?!).

Un tajā rakstā piemin tikai dažus ražotājus nevis visus, kas lieto Al sakausējuma dzinējus … Pie kam tur minētie ir tādi kas pārsvarā neizmanto dzelzs cilindru čaulas utt.

Tak pakustini smadzenes ar drusku

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Un vēl nez vai tie bija AluSil dzinēji kas cieta no paaugstināta sēra satura degvielā, ka tik tie nebija NikoSil dzinēji.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

NikaSil - BMW bija tas, kas uz šito uzrāvās.

Volksim vienkārši ir sanācis ka viņam ir sēkla, sēkla ir sūdīgs hujdajs, bet hujdajs ir bitsumišī, vidēji atpalikuša japāņu ražotāja, pakaļdarinājums. Būtu hujdajs sapārojies nevis ar bitsumišī un volkša kijas nemotoriņš būtu nevis "džedajs" bet gan "vētekiņš", tad dziesma par alumīnija blokiem skanētu šādi: "jā, tos alumīnija motorus remontēt neatmaksājas, bet mašīna tāpat sapūst ātrāk nekā cilindri izdilst"

P.N. Paldies par to saiti - par alumīnija bloku remontu nebiju lietas kursā

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Visur Tev sazvērestības rādās.

Parīzē aizdomīgi aizliedz iebraukt auto. kkādi buržuji grib privatizēt ceļus. Tagad izrādās vāciešu motori ir labi, jo man ir Ceeds. Vispār jau es tikai ceru uz savu četrpaku, jo 650-tais prasīja parādīt dūmojošu audi. Es tak nemaz neiedziļinos tajos dīzeļos, nekad nav bijis.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es vēlreiz at-kārtošos, prasīju uzparādīt nevis prasti "dūmojošu audi", bet gan dūmojošu "3.0Tdi audi,kurš būtu vecumā līdz 6 gadiem".Es personīgi tādu neesmu redzējis,man būtu interesanti. Nez kas te šodien bija, bet izskatās ka te steigā tikai pats/sev esmu kko atbildējis un pats ar sevi runājis.Jo, tiklīdz lieta nonāk līdz konkrētībai, tā izrādās kaut kas principiāli cits, nekā te straumēm lejas tie ikdienas masveida lohapgalvojumi.Godīga saruna nav un nevar būt, katram savs krāns tuvāks.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu tu ar - kad tad ir bijis savādāk - protams ka katram "savu orgānu labsajūta svarīgāka". Tik ne līdz galam saprotu tos dažus bazarus par(precīzāk) pret Vernona mīļām tēmām - tur kaut kā tas pašsaglabāšanās instinkts vāji izteikts.

P.S. man gan ar jāatzīst - uzkāpu šonedēl visu nedēļu uz velo - ātrums tipa nekāds utt. - braucu pofigā pa klusām vietām, un tak kamēr lūrēju apkārt 2 x gandrīz saskrējos ar citiem pedāļminējiem. #$$%^# laikam vecums

650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

Cilindra sienu defektam nav nekāda sakara ar to, kas teorētiski varētu lidot ārā no turbīnas.Ja arī no turbīnas kaut kas lido- lidojošā priekšmeta izcelsme nav pašā turbīnā.Tā ir 15 gadus veca tēma.Un v6 dīzeļmotoriem NAV tādu dramatisku defektu, kādi mēdz būt Tfsi benzīnniekiem, itin jo sevišķi agrākās paaudzes.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

hmm, nu kā lai tev pasaka, turbīnas nav mūžīgas, ja tās izdilst un laicīgi to nepamana, tad ir pat tādas turbīnas redzētas kam lāpstiņas padilušas un korpusā ir atstājušas pēdas - lūk šādi sū ja nonāk cilindros - tad ir ātri ziepes, un motori virs 1.6 litri mierīgi velk tālāk par 300Kkm, bet turbīnas bieži ne, kaut arī netrūkst pretpiemēru.

Par Tfsi gan neko nevaru komentēt (nezinu neko) - neesmu ne jaucis, ne arī lietojis, ne arī interese bijusi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Par 1,6 "turbīnu" izplatītākais spriedums būs, ka viņa ir jāmaina kopā ar eļļu- jo biežāk jo labāk.Tas, no kā atstāj pēdas lāpstiņas uz turbīnas sienas- tas jau ir nojaatas,līkas un ārāmetamas turbīnas pazīme.Daudz izplatītāka kaite ir turbīnas VNT mehānisma ieķīlēšanās.Tie svešķermeņi, kuri ielido turbīnā un aplauž tai spārnus- tie nāk no motora.Visdrīzāk kādi gabali no izdegušām kolektora klapēm vai pat kā vecu audi gadījumā no paša ieplūdes kolektora salūzušo iekšējo trubu fragmentiem.Ja tupi "mainīt" turbīnu bez reālā cēloņa noteikšanas- to tad turpmāk varēs darīt atkārtoti un nonstopā.Un ir daudzi lohi, kuri tā dara.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

ps- tas, kurš šim te "nepiekrīt", manā skatījumā ir vienkārši pirdars

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Es vnk ironizēju.Ir motori kā tādi un ir konkrēti audi motori.Tur tas cilindra sienu defekts nerodas ne no turbīnas, bet gan no idejiski pasludinātā "atrāviena tehnikā".Par kuru kā allaž bargi samaksā otro roku lietotājs.Virzulis ļurkājas pa glāzi,rada troksni un savelk strīpas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 0 Atbildēt

Es nezinu – es varbūt atkārtošos, bet pie mums ar dūmojošiem dīzeļiem ciņa ir uzvarēta valsts mērogā. Lai samazinātu kūpošus dīzeļus pie mums aizliedz malkas krāsnis. Šahs un mats.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Šis sviests nav baigais jaunums - kad kaut kāda ~ 1996 gadā vazājos pa Sietlas apkaimi - tur jau tad tauta teica, ka pat kamīnu vairs kurināt nav labi , tipa visus krūmus ko izcērt jālaiž caur smalcinātāju vai kompostā.

Ekoterorisms visā savā skaistumā, tas nekas ka brauca ar 3+ litru benzīna "vieglajiem" utt.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Gan jau vairums pamanīja ,bet .https://www.delfi.lv/auto/zinas/pieci-svarigakie-fakti-kas-jazina-par-dizelauto-ierobezojumiem-eiropa.d?id=51369989&page=5

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kādā stadijā mums ir to ""eko"" likumprojetu pieņemšana.(Kaut kas līdzīgs uzladets.lv/klimata-sapulce-nr-3-klimats-un-transports/)T pavirši palasot "klimatistu" rakstīto ,tad noprotams vai nu septembrī ,vai decembrī jāpieņem lēmumi kuri varētu būt mums nepatīkami , tagad jau klimatisti sāk gānīt metānu .....tikai atjaunojamie un vējš . Protams eco hamas starā

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Zin atveru pirmo saiti kas iekrīt acīs tajā uzladets.lv un ko es redzu - nu konkrēti "tukšpļūši" - šis raksts vien ir ko vērts:

uzladets.lv/lielakais-elektroauto-pasaule/

tikai ar mazu piebildīti kurš ir redzējis karjeru pašizgāzējus kas ar kravu braucu uz leju ( nevis tukšs) ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevar nepiekrist - man vispār liekas ka to lapu būtu jāpārsauc par "uzlādēta tesla", jo visu laiku tiek tieši un netieši slavas dziesmas dziedātas tai, lietojot visus iespējamos veidus, tajā skaitā izdomātus un sagrozītos faktus.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Kartejais delfu melu raksts www.delfi.lv/auto/zinas/pieci-svarigakie-fakti-kas-jazina-par-dizelauto-ierobezojumiem-eiropa.d?id=51369989&page=5

Interesanti kas sitadas fake news apmaksa, vai tik nebus 650-ta pirksts.

Nezin kapec visa pasaule tiesi vacu dizelus pieker manipulacija, bet delfi raksta, ka nakotne tehnologijas uzlabosies un tik dizelos talak, bus nakotne

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pārāk tici (vai izliecies ka tici) visam ko raksta, vāciešiem patiesībā tikai VW grupas uzņēmumi pelnīti dabūja pa pakaļu, BMW pat pieņemot ka piedalījās "kartelī", problēmas atrada mazāk par 2000 automašīnām, un arī man ir aizdomas ka tā bija pamatīga piekasīšanās ( nu ne tā ka ne pa tēmu, bet nu tomēr aiz dusmas ka piķi ierāva nāsīs, bet tehnoloģijas tautai noskauda ). Pēc būtības jāuzvelk bija Daimlers (aka Mersis), bet dēl vienošanās tā arī neuzzināsim cik būtiski Daimlers krāpās tajā visā.

To var tā teikt redzēt pēc tā cik kūtri VW izstrādāja un tirgū piedāvāja elektro auto vai hibrīdus pirms un pēc skandāla. BMW kā ražoja savus i8,i3 un visus nehibrīdus pirms tam - tā joprojām dara, un neesmu manījis ka tos i-sērijas dampjus stumtu tautai biezā slānī.

Manas personīgās pognozes gan ir ka elektro auto (neieskaitam ūdeņraža auto un hibrīdus pie tādiem) attīstība nosprāgs, tāpat kā nosprāga pēc iekšdedzes dzinēja paradīšanas pagājušā gadsimta sākumā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Pag, pag es te pavisam nesen msh linku devu kur ari BMW dizelisti sasedinati cietuma par tam mahinacijam. Tas gan bija D- Koreja, Eiropa jau vini visu nopirkusi.

Busu majas sameklesu to linku.

Bet jautajums ir par tam fake news, ka lasitajs tiek barots ar dizelu drosumu. Tajas ASV un D- kotrejas gadijumos atklaja, ka izmesi ir 7- 10 reizes lielaki, ka vini rekkame. Vai prieks Latvijas un delfiem vini kadas speciakas masinas razo/-s?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Zini tad lūdz atrodi reālas atsauces. Jo par D-Korejas BMW kadru lasīju, bet tur nebija nekas teikts par konkrētiem auto, tikai par to ka vadība dabūja bietē ( un tur tikpat labi varēja būt ka Euro 5 ar pus tigoja kā euro6 tāpat kā mūsu izmanīgie "pārprogrammētāji" Valsts Policijai auto konkursu novinnēja ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ok par Koreju atradu ka runa ir par 29,000 tūkstošiem auto kuriem bija falsificēti izplūdes gāzu testu sertifikāti. Precīzāk netrāpījās, bet tas tiešām man izklausās pēc tā ka Euro 5.5 tika tirgots kā Euro 6 atbilstošs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Dīzeļiem kko uzlabot var tikai uz papīra un tāpēc atliek tikai šmaukšanās. Preteja gadījumā jau uz visiem kuģiem jau stāvētu kkādi nekaitīgi aparāti. Tiem tak iet vispār mūžīgi tie motori, bet nezin kāpēc LV taisas elektrificet dzelceļu līdz RU robežai. Delfi tak raksta, ka dīzeļiem būs nākotne.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu tu gan esi dīvainitis, uzlabot var visiem dzinējiem elektro, iekšdedzes utml. Tas vienmēr ir jautājums par to vai kāds par tiem uzlabojumiem kādreiz gribēs maksāt no savas kabatas.

Ja nebūtu finansiāla atbalsta elektro kastēm - domā tās baigi kāds pirktu izņemot tiem kam ekoloģija ir ticība, un pat tad tad reālistiskāk būtu sagaidīt ka daudzi paņemtu savus pusnojātos dīzeļus un pārtaisītu tos uz elektromotoriem ….

Uz LV vispār ir kaitīgi skatīties te daudzas lietas izdara tikai tāpēc vien ka Eiropa dod piķi, tas nekas, ka nereti pēc tādām investīcijām un rekonstrukcijām un visa kā cita elektroenerģijas cena kāpj, apkures tarifi ceļas utt.

Pie mums ekseļus māk lietot tikai līdz tai vietai kur kaut kas pašam kabatā iekrīt, kā par kopējo labumu parēķināt - tā šausmīgi tād matemātika sarežģīta un nē to vairs nēvar sarēķināt…

P.S. dīzeļi nekur nepazudīs tiktāl cik cilvēki vispār kaut kur gribēs pārvietoties tālāk par 100 km. Gribas ekoloģju uzlabot - nelido ar lidmašīnām, tās piedirš gaisu uz vienu lidujuma virzienu uz pasažieri tik lielā apmērā cik tas smirdošais dīzelis gada laikā knapi paspēj ( nu labi ja izcili sūdīgs -pirmssprāgšanas stāvoklis moš 1/2 gada laikā).

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nu, cik es esmu izpētījis(virspuseji) tad elektro ir vieni ieguvumi. Pirmkārt atkrīt visas raies par kādu eļļu liet, kad tosolu mainīt un kad tad motoram kapitalka klauvē. Elektro patēriņš arī iznāk lētāks uz 1 km. Īpaši ja tiešām pārvietojies pa pilsetu un tev regulāri nav jāvago cauri Polijai.

Tāka Polijai cauri braucis es jau neesmu gadus padsmit un videjais nobraukums man ir maziņš, tad nekā labāka nemaz neeksistē. Mani pilnīgi apmierina ja es uz vienu galu varu aizbraukt 400km un uzlādēt kādas st. laikā, lai nobrauktu vēl 400km. Kādas 2 ned atpakal nobrauvu priekkš Ceeda diezgan palielu km - 650 pa 5 dienām. Tas nozīme, ka uzladēties man vajadzētu 2x nedēļā.

Kāpēc es nepērku? Nav uzlādes tīkls. Kā jau te minēju gadījumos ar Tērveti un Munameģi man nāktos čakarēties, lai kkur uzlādētos.

Nesen lasīju par pirmo taksometru firmu, kam flotē tikai teslas. Vienai jau pāri 600 tk. km, 2x mainīta baterija, bet tas viss garantijas laikā un ariecīgi pa velti. Liekas 3 centi uz km izmaksa šāds nobraukums pat ar dārgo Teslu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

manis teiktais neizslēdz labi aprēķinātus speciālus elektro auto pielietošanas gadījumus, tiesa es gan vēl paskatītos vai tā pati kompānija pēc šo Tesla izmantošanas pilna cikla ( līdz norakstīšanai), vēlreiz pie tām atgriezīsies, pieņemot ka gan Tesla, gan pati takšu firma joprojā eksistēs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

ASV tā firma eksistē.

Atkal neredzu kāpēc viņai būtu jāpārstāj eksistēt? Enerģija, kas kustina auto, ir lētāka. ļoti iesejams auto apkopes arī stipri lētākas..................vienīgais ir sākotnējā auto cena. Tarifu arī var likt dārgāku, jo liela daļa tak labak brauks ar Teslu līdz lidostai neviss ar Pasātu, piemēram.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tur jau ir tā lieta ka tikai virspusēji, gluži tāpat kā par alumīnija blokiem un citām lietām. Pirmā lieta - ja gribas tev to 400 km nobraukumu, tev nāksies pirkt teslu, kas nav lēta. Ja gribēsies kaut ko līdzīgu tavai sēklai - nāksies iztikt ar leafa 200 km, un arī tas nav pārāk lēts. Un tie 200 km ir tikai siltā laikā - tev lielāko daļu gada būs jāizvēlas - džemperis vai pufaika, vai siltums un mazāks nobraukums ar to pašu elektrības patēriņu. Elektrības cena tikai augs, kaut kad tai arī ierubīs akcīzi [benzīnam, ko tu lej sēklā, ir 50% cenas akcīze]. Tā, kas vēl - nerūpēšanās par eļļu un dzeses šķidrumu var būt tikai tāpēc ka tā miza nehuja nevilks - dzeses šķidrums tur, ļoti iespējams, ir, eļļa diferī noteikti ir

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

OK, lai tā būtu :

Tas ir vāci var tikai 120 miles nobraukt, jo viņi tās tehnoloģijas atīsta ķeksīša pēc. Es jau te biju iemetis vienu video, kur viens blogeris ieņirdza par vācu elektro.

KIA e-Niro un Hyundai Kona electric veic 300+ miles, tas ir 480km. Tehnoloģijas iet katru dienu uz priekšu un atliek gaidīt tikai valsts grantus un pieejamu tīklu visā valstī.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pastāstīsi kur tur ir tehnoloģiju attīstība? Es nekur to nevaru ieraudzīt - vienkārši tevis nenosauktajiem "vāciem" [laikam nissans, japāņu ražotājs, tev ir "vācu", tāpat kā tikai vācieši izmantojot alumīnija blokuis] ir x ampērstundu akumulatori, kamēr hujdajs ir ielicis 2x, lasīt - ielicis divreiz vairāk akumulatoru - vai varbūt pat 2,5x, jo hujdaja konis ir pseidodžips, kamēr leafs ir hečbeks.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nevis tikai alumīnija blokus, bet nikasil,alusil pārklājumu cilindru iekšpusē.

Šeit visi motori, kas lieto alusil

Audi 2.4 V6[1][6]

Audi 4.2 MPI V8

Audi 3.2 FSI V6[6]

Audi 4.2 FSI V8[1][3]

Audi 5.2 FSI V10

Audi/Volkswagen 6.0 W12

BMW M52 I6

BMW N52 I6

BMW M62 V8

BMW N62 V8

BMW N63 V8

BMW M70/M73 V12[7]

BMW S65 & S85 M Engines

Mercedes 560 SEL M117 V8

Mercedes M119 V8

Porsche 928 V8

Porsche 924S I4

Porsche 944 I4

Porsche 968 I4

Porsche Cayenne V8

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Audi Fsi un Tfsi cilindru čaulu materiāls un pārklājums tika izmainīts, sākot jau no 2012.g.Kaut gan no otras puses, vecajiem motoriem tos skrāpējumus radīja laicīgi nenovērsti citi motora defekti.Tur jau ne tikai ka viens pats tas materiāls visā vainojams.Ap 10-11g ražotam 3.0Tfsi motoram ķēžu un spriegotāju pilnīga nomaiņa pie dīlera maksāja kosmosu- pēc pilnas komplektācijas un pareizas tehnoloģijas kkur virs 3k eur.Tāpat arī sprauslas kosmosu maksā.Kurš tādam knapi 100k noskrējušam auto to visu no laba prāta gribēs darīt, kur nu vēl ja preventīvi un nākamā īpašnieka labā..

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Saraksts patiesībā būtu japapildina ar vismaz pārus japāņiem, jo tiem ar tiek izmabtota tieši tā pati silīcija fīča tikai klāšanas tehnoloģija atšķiras. Tāpat vismaz Locasil tehnoloģija iederas turpat. No mobilā gan nav ērti meklēt un tev salikt visu priekšā, ja nav slinkums paroc pac.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Protams gan uzreiz piebildīšu ka lielu daļu (virs 50%, vai pat ne 80 %) no aviācijas radīta piesārņojuma rada tālie lidojumi tipa virs 1000 km, kur īsti normālu efektīvu pārvietošanās alternatīvu jau nav..

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

WALA

Manas personīgās pognozes gan ir ka elektro auto (neieskaitam ūdeņraža auto un hibrīdus pie tādiem) attīstība nosprāgs, tāpat kā nosprāga pēc iekšdedzes dzinēja paradīšanas pagājušā gadsimta sākumā.

..

Tāpat domāju . Nu varbūt šaurā nišā tomēr paliks . Galu galā pērnā gadsimta sākumā bagātajiem Ņujorkas iedzīvotājiem pagrabā bija elektro auto ar uzlādes iespējām , bet ...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

WALA

Pie mums ekseļus māk lietot tikai līdz tai vietai kur kaut kas pašam kabatā iekrīt, kā par kopējo labumu parēķināt - tā šausmīgi tād matemātika sarežģīta un nē to vairs nēvar sarēķināt…

..

Palasīju ko raksata Jelgavas koģenārcijas darbinieks . Protams viss twiers vienā elektro eko eiforijā . Un nekautrējas likt viena siltuma megavata cenu ...ar piebildi re ku lēti no atjaunojamiem . Bet netā pat viegli atrodams . OIK saņem ap 6,5 milj . Un bez šķeldas papildus kurina ar metānu . Bet publiski runā tik par BIO koģenerāciju .Nepārzinu tehnoloģiju ,bet nemaz nebrīnītos ja tā šķelda bez uzkarsēšanas nemaz īsti nedegtu .

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vsppār jau tā šķelda tā pati malka vien ir, ko tagad TAISĀS AIZLIEGT krāsnīis

Tas skaitās tjipa atjaunojams resurs, bet tikai diez vai izmeši tur ir maziņi. Raksta jau vēl trakāk piesārņo, kā ogles.

"burning trees in power stations could even more carbon-polluting than coal. ""

www.carbonbrief.org/uk-power-stations-to-carry-on-burning-wood-spelling-uncertainty-for-emissions

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Volx

Vsppār jau tā šķelda tā pati malka vien ir, ko tagad TAISĀS AIZLIEGT krāsnīis

.

Tāpat kā ar gaļu , alko dažās ticībās . Ja svētais tēvs veiks rituālus , var lietot . Un te tā pat ,ja climatistu virspriesteris pasludina par labu , tad tā tam būt

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Saraksts patiesībā būtu japapildina ar vismaz pārus japāņiem, jo tiem ar tiek izmabtota tieši tā pati silīcija fīča tikai klāšanas tehnoloģija atšķiras. Tāpat vismaz Locasil tehnoloģija iederas turpat. No mobilā gan nav ērti meklēt un tev salikt visu priekšā, ja nav slinkums paroc pac.

Te būs mazliet vairāk par tehnoloģiju kā tādu, lai rastos saprašana ka to AluSil, NikaSil, LocalSil vienkārši ir kompānijas izdomāts nosaukums tehnoloģijai kas izmanto silīcija daļinas tādā vai citādā veidā Alumīnija noteiktu īpašību uzlabošanai. Te ir aprakstīts par vēl pāris veidiem kā tiek uzlabotas noteiktas Alumīnija īpašības

www.princeton.edu/~ota/disk2/1988/8801/880107.PDF

bet auto motoros pārsvarā nonāk Silīcija versijas - izmaksu dēļ. No šī tad arī ja gribas tālāk var izlobīt kādi auto ražotāji vēl to izmanto utt. Vajag tikai rakt ;)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un savukārt te :

ev-database.org/

var redzēt elektro auto bateriju ietilpības distances utml. Uz ātru roku izskatās ka nav pasaciņas, bet diezgan reālistiski ( varbūt ne gluži LV apstākļiem, un tomēr). Lai nav tā ka kaut ko muldam par elektro auto attīstību un citu "papīr- vai testu viltošanu". Uz elektro auto atticas tieši atas pats kas uz iekšdedzes dzinējiem - izgudrot un uzlabot var visu ko, bet "apzeltītus" auto grozi kā gribi bet visi nepirks.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti