1976.gada Porsche 911 Turbo - auto visam mūžam

imzz Reģ.: 27.02.2015

"Kanādā ir kāds uzņēmējs Bils Makīčerns, kurš par savu mīļāko auto jau 44 gadus sauc 1976.gada Porsche 911 Turbo. Viņš to iegādājās jaunu un kopš tā laika ir nobraucis vairāk nekā 1,2 miljonus kilometru."

(Fragments no 26.februāra raksta TVNET Auto )

1,2 milj.nobraukums nebūtu nekas sevišķs premium klases auto, bet 44 gadi - tas gan ir. Nedomāju, ka jebkurš mūsdienās ražots auto spētu nokalpot tik ilgi.

www.tvnet.lv/6908563/kad-ar-miljonu-ir-par-maz-jeb-uzticiba-vienam-auto-teju-pusgadsimta-garuma

 
taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 3 Atbildēt

Galīgi nepārsteidz, izbrīnu nerada, bet nožēlu gan,

Mazāk polimēru, kuri stipri ātrāk zaudē savas sākotnējas ipašibas;

produktu izstrādājis cilvēks ieklaujot rezervi nevis datorprojektesanas auglis kura nav neka lieka;

materiāli izmantoti tie kuri nepieciešami nevis tie kuri izdevīgāki.

p.s. man arī mājās 45 gadus vecs japāņu lentinieks neizrada nekadas noguruma pazīmes.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 1 Atbildēt

Nu, manuprāt, viens klupšanas akmens varētu būt mūsdienu auto pārbāztība ar elektroniku. 70-80.gados bija tikai pati nepieciešamākā, piem. elektroniskā aizdedze un ABS. Bet tagad auto ir kļuvuši par "ripojošiem datoriem".

Vidējais mūsdienu auto satur no 25-50 CPU ( procesora tipa mikroshēmas ) vien. Jāpieskaita vēl visas atbalstošās komponentes, pretestības, kondensatori, citas mikroshēmas. Tas viss "Saules mūžu" nekalpos.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
3 1 Atbildēt

Liela daļa no visas elektronikas ir drošībai. Tā kā tas ir tikai pašsaprotami, ka CPU ir daudz daudz vairāk nekā 10 gadus un vecākiem auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Iedomu drošībai. Un tavs apgalvojums ir muļķības. Priekš iedomu drošības lielākoties ir papildus funkcionalitāte esošajos blokos, nevis jauni bloki. 15 gadus vecam labi aprīkotam tūrānam vai C6 A6 uz datora aicinājumu atsaucas 20-30 vadības bloki - drošībai vai "drošībai" ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi bloki - man uz sitiena nāk prātā tikai ABS un spilvenu bloki - viss pārējais lielākoties ir lai izveiktu dažādus vipendronus ar mazāku vadu skaitu, procesā pievienojot vēl dažas vairāk vai mazāk nevajadzīgas fīčas.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Problēma ir nevis elektronikas daudzumā, bet gan tās ražošanā pielietotajās ekoloģijas normās un tās novietojumā. Ja dažādi vadības bloki joprojām tiktu ražoti ar 60%Sn40%Pb alvu un netiktu bāzti zem grīdas vai dažādās citās tizlās vietās - tie visdrīzāk spētu nodzīvot tikpat ilgi kā astoņdesmito gadu bloki.

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 1 Atbildēt

Nevaru iedomāties, ar kuru auto būtu gatavs braukt pusgadsimtu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 2 Atbildēt

Ar attiecīgu, Porsche, Aston, AMG vai Brabus utml. būtu, tam ir viens vienkāršs nosacījums, tas nav širpotrebs, vai arī ja ir, tad ir auto kurš ļoti patīk, un nav vienīgais transporta līdzeklis tavā garažā.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
6 2 Atbildēt

Cilvēkam, kuram viens no galvenajiem kritērijiem auto izvēlē ir minimāls vērtības kritums operatīvā līzinga laikā- to nesaprast.

DALJNOBOJS Reģ.: 19.04.2017
1 0 Atbildēt

Kurš auto varēs nobrauk 1.5 - piemēram SCANIA r420.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Mans mīļākais Scania tips :

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 1 Atbildēt

Brīdī, kad cilvēks sāk apgalvot šāda tipa tekstus "Nedomāju, ka jebkurš mūsdienās ražots auto spētu nokalpot tik ilgi....", viņš kļūst par vecu un īgnu perdeli ar ierūsējušām smadzenēm.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Nu, novēlu tev sagaidīt tos laikus, kad tev TA apskatē paziņos: "Jūsu auto dators ir novecojis, jo neatbalsta jaunāko operētājsistēmu, kuras lietošana obligāta. Laiks tā nomaiņai -1 mēnesis."

Un jaunais auto dators ( vadības bloks ) ar operētājsistēmu un licenci maksās >5k ;)

Modano Reģ.: 25.11.2019
1 1 Atbildēt

27000+ km/gadā, večuks normāli bliež. Stallī zvēru netur.

juriz Reģ.: 09.06.2001
2 0 Atbildēt

Te jau ar varētu nopirkt kādu auto mūžam, bet tas, diemžēl, sarūsēs, pirms paspēs dzinējs nobeigties.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti