Interesē tāpēc ka rets ?
Tautā ļoti neaizgāja, neviens nespēja noticēt ka Renault luksusa auto sanāks. Izskatās ka arī nesanāca, bet nu no tādiem dīvainiem auto reizēm arī top auto kolekcijas ..
Interesē tāpēc ka rets ?
Tautā ļoti neaizgāja, neviens nespēja noticēt ka Renault luksusa auto sanāks. Izskatās ka arī nesanāca, bet nu no tādiem dīvainiem auto reizēm arī top auto kolekcijas ..
Un ko tagad?
Vismaz vakar sskā bija viens avantime, ar dīzeli gan.
Tāpat, ir viens espace ar 3.5 benzīnu. Tas būtu tiešām intereanti.
Renault ir viens cits premiums Talisman, tīri neko. Bet saprotu, ka te jau 90% meklē premiumus par 3-4000
No Talisman prēmiums nu nekā nesanāk ja salons ir 1:1 ar megani.
Ja par vel satis tad labākais būs 2.0 dci, pēc tam 2.0t, viss pārējais ir eksotika. Ja nu tas auto ļoti patīk tad var 3.5 benzīnu izskatīt, kas arī būtu visatbilstošākais tam kuģim.
Korejā viņš tiek prezentēts kā premiums sedans www.google.com/amp/m.koreaherald.com/amp/view.php%3fud=2019072400069
Jāatzīmē, ka Renault ir vienīgā Eiropas marka, kas veiksmīgi pārdod savus auto D-Korejā. Saucas gan viņš Renault Samsung SM6
Tā, vienkārši interesē tādi savādi auto un dažāda tehnika. Kaut kur lasīju diezgan labas atsauksmes par tehnisko konstrukciju.
Man jau dažādi auto patīk. teiksim, tīri vizuāli vecais Ford KA, Fiat Marea, Ford Mustang un vēl šis, tas gan nav auto
www.youtube.com/watch?v=PxJ9F_GxCAI
www.youtube.com/watch?v=H4ibhUBW-Lc gan vizuāli, gan tehnika.
Vel Satis būtu pieejams Ford KA par mazu man, Ripsawam ilgi jākrāj
Tīri tā, intereses līmenī.
Ripsaw ir interesants bet ne sevišķi veiksmīgs aparāts, jo tiem čaļiem sajēgas par ķēžu piedziņu nebija principā, bet gan jau ka līdz beigām salaboja, lai pats sev ķēdes nenomauc ...
Reku Renault veiksmīgi pārdod trešo bembi Korejā m.koreaherald.com/view.php?ud=20200424000279&ACE_SEARCH=1
Iz wiki
Design commentator Stephen Bayley decided that the problem with the car was that it was "not ugly enough."
3.0 dCi 24 valve V6 cylinder
Pazīstams arī iekš SAAB 9.5 - fantastisks motors, kamēr iet. Diemžēl ar augstu izbeigšanās varbūtību - sākotnēji Isuzu radīts kā laivu motors ar caurplūdes dzesēšanu, pārtaisot par auto motoru, ir dzesēšanas problēmas sestajam cilindram, kas beidzas ar virzuļa pārkaršanu, tā izplešanos, alumīnija cilindra galvanizētā pārklājuma saplēšanu un rezultātā izmetamu motoru.
Šādas mašīnas pircējam ir jābūt gatavam, ka viņš būs pēdējais tās īpašnieks.
www.ss.lv/lv/transport/cars/renault/vel-satis/
4 gab. 3x3.0D un 1 gab. 2.0D
2 gab. 2.2 dci un 3.0D
tirgus šiem laikam ir
Izskatās, ka kaut kāda tirdzniecība notiek joprojām
www.ss.lv/lv/transport/cars/renault/vel-satis/
3.0 dīzeļi
Veci lūžņi ar problemātiskiem dīzeļiem,ja vēlme tikt pie šāda auto ar dīzeli tad jāskatās ne vecēku par 2007.gadu tad visas problēmas ar dzinēju tika novērstas.Benzīna 3.5l būs diezgan ēdelīgs,visu var glābt tikai gāzes iekārta.
Ja Tu par viņiem interesējies dēļ “daudz ekstru par kapeikām” un naudas ir tikai nopirkšanas tad Tev viņu nevajag.
Ja esi gatavs likt makā esošu naudu, paredzot summu vēl vismaz viena auto vērtībā, lai saturētu to braucamā stāvoklī tad ņem ciet, būs vismaz interesanta pieredze.
Renault Vel Satis.
Ieinteresēja šis auto.
Pieredze, raksti, kaut kur lasīti, dzirdēti teksti par šo auto.
Dzinēji.
2.0 T 16 valve 4 cylinder
3.5 24 valve V6 cylinder
2.0 dCi 16 valve 4 cylinder
2.2 dCi 16 valve 4 cylinder
3.0 dCi 24 valve V6 cylinder