msh rakstīja: Atšķirībā no tevis, kam mašīnā ir tikai rūsa, un sasniegums ir braukt ar mašīnu, kurai ārpusē rūsas nav, citi mēdz sajēgt par dzelžiem vairāk un apbrīnot tehniskos risinājumus par kuriem viņi vai nu domājuši ka tādi nav iespējami, vai kuri priekš viņiem ir dārgi vai sarežģīti. Piemēram jebkuram cilvēkam kam ir interese par mašīnām, neatkarīgi no tā, vai viņš brauc ar fofāgenu, audī vai behu [šīs grupas apbrīnotāji parasti brauc ar audī vai behām] bet rocība neatļauj mašīnā krāmēt tūkstošus, reakcija uz mana golfa motora vadību ir "jāāāā, viņam golfā ir vemsis...". Apskates rūķīši tikmēr mēdz blisināties ieraugot ka otrā golfa viduskonsolē var dzīvot klimata kontrole
Ir atšķirība auto izvēlē, vai mašīna ir pārvietošanās līdzeklis no kura tiek sagaidīta vairām vai mazāk komfortabla pārvietošanās funkcija, vai kā msh gadījumā tas konstruktors, kam veltīt laiku un enerģīju to pārbūvējot (varētu pat teikt hobijs). Bet reāli ar tādu konstruktrotu var darboties, ja pats to dara, ne serviss.
Ja es pats skrūvētu un patiktu to darīt, arī man, iespējams būtu cita auto izvēle.
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...