Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Hyundai Bayon tests, atsauksmes un iespaidi 2022

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Hyundai Bayon autotests no 2021 gada, kāda pieredze?

 
Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Raugoties pēc automobiļa ārējā izskata, abi mazākie Hyundai (i20 un Bayon) no visas konkursa pretendentu plejādes uzrunāja vismazāk, it īpaši Bayon. Bija brīdis, kad Korejieši dizainu veidoja Eiropiešiem saprotamāku. Tagad izskatās, ka par paraugu tiek ņemti Citroen aktuālie modeļi, kas arī ir ērmīgi, taču drusku simpātiskāki. Līdz ar to arī nebija dižas vēlmes ar to izbraukt, jo bija simpātiskāki pretendenti.

Tomēr neskati vīru no cepures un automobili no ārējā izskata. Brauciens ar Bayon bija pozitīvu pārsteigumu pilns. Ērta sēdpozīcija un ergonomisks salons, skārienjutīgās virsmas un krāsainie displeji ir labā balansā ar fiziskiem slēdžiem. Ko vajag, to var ļoti viegli un ātri atrast - prieks, ka automobili un modernās tehnoloģijas ir tik viegli lietot. Mazais trīscilindru viena litra turbomotors ar "maigo hibrīdu" ļoti veiksmīgi sakombinēts ar septiņpakāpju dubultsajūga kārbu, līdz ar to tas ir ļoti atsaucīgs dažādā ātruma diapazonā un bez problēmām sasniedz ātrumu, kur var palikt bez tiesībām. 120 zs un 200 Nm uz 1.2 tonnām. Arī braukšanas komforts un skaņas izolācija ir teicami šādas klases automobilim. Vadāmība precīza.

Te gan skaidrs, ka Hyundai ir meklējuši kompromisu starp tehnoloģiju klāstu un apdares materiāliem, kā rezultātā uzvarēja pirmais. Salons ir patīkami iekārtots, bet apdares materiāli ir diezgan lēti. Cenas no nepilniem 16 tūkstošiem par 1.2 litru atmosfērisko dzinēju ar manuālo kārbu, sākot ar 17 tūkstošiem būs viena litra turbomotors ar manuālo pārnesumkārbu (automāts no 19 tūkstošiem). Savukārt testētā hibrīda cena ir 23,6 tūkstoši. Kombinētais patēriņš visās versijās puslīdz līdzīgs - starp 5-6 litriem uz 100 km.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Modeļa nosaukums kā ķīnas auto brends

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Targetēts frančiem un ārpus Eiropas nepārdod

it is Hyundai's smallest SUV in their European line-up and slots below the Kona.[2][3] Designed for the European market, the vehicle's name is a reference to the French city of Bayonne.[4][5] The Bayon is based on the third-generation i20 and is not offered with all-wheel drive

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
2 0 Atbildēt

Šis kompaktklases krosovers ar savu futūrisko(bet ne sliktā nozīmē) dizainu izskatās ka vēlas turpināt I20 pārdošanas veiksmes stāstu, jo kā pilsetas krosovers ir ar ērtu un ergonomisku salonu, īpaši sēdekļi, labu virsbūves izolāciju, kvalitatīvu atpakaļskata kameru. Aizmugurē kājām pamaz vietas toties galva neduras griestos.Un ja auto var iegūt par 16000(+)Eur, gan ar mehānisko kārbu, tas ir pieteikums....

AldisZelmenis Reģ.: 12.01.2017
2 0 Atbildēt

Tehniski un funkcionāli izmanto visu labo, kas ir Hyundai i20 rīcībā. Brauc un stūrējās lieliski, komforta aprīkojuma dziļums pat daudzveidīgāks nekā dažam labam klasi augstāk stāvošam auto. Teorētiski mūsu platumu grādos, kur pseidokrosoveri ir cieņā Bayon vajadzētu rast gana atsaucīgu auditoriju, tomēr dizains,īpaši auto aizmugurējā daļa, vairāk ir trāpīts Vecās Eiropas gaumei.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

Te jāpiekrīt viedoklim, ka visneviennozīmīgāk šajā auto vērtējams izskats, jo īpaši aizmugure, kas atgādina kaut, ko kas ir salauzts. No otras puses, auto ir atšķirīgs un uzreiz pamanāms, turklāt brauc ļoti labi. No ārpuses nepateiksi, bet pie stūres un uz ceļa nudien ir komfortabls.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti