Raugoties pēc automobiļa ārējā izskata, abi mazākie Hyundai (i20 un Bayon) no visas konkursa pretendentu plejādes uzrunāja vismazāk, it īpaši Bayon. Bija brīdis, kad Korejieši dizainu veidoja Eiropiešiem saprotamāku. Tagad izskatās, ka par paraugu tiek ņemti Citroen aktuālie modeļi, kas arī ir ērmīgi, taču drusku simpātiskāki. Līdz ar to arī nebija dižas vēlmes ar to izbraukt, jo bija simpātiskāki pretendenti.
Tomēr neskati vīru no cepures un automobili no ārējā izskata. Brauciens ar Bayon bija pozitīvu pārsteigumu pilns. Ērta sēdpozīcija un ergonomisks salons, skārienjutīgās virsmas un krāsainie displeji ir labā balansā ar fiziskiem slēdžiem. Ko vajag, to var ļoti viegli un ātri atrast - prieks, ka automobili un modernās tehnoloģijas ir tik viegli lietot. Mazais trīscilindru viena litra turbomotors ar "maigo hibrīdu" ļoti veiksmīgi sakombinēts ar septiņpakāpju dubultsajūga kārbu, līdz ar to tas ir ļoti atsaucīgs dažādā ātruma diapazonā un bez problēmām sasniedz ātrumu, kur var palikt bez tiesībām. 120 zs un 200 Nm uz 1.2 tonnām. Arī braukšanas komforts un skaņas izolācija ir teicami šādas klases automobilim. Vadāmība precīza.
Te gan skaidrs, ka Hyundai ir meklējuši kompromisu starp tehnoloģiju klāstu un apdares materiāliem, kā rezultātā uzvarēja pirmais. Salons ir patīkami iekārtots, bet apdares materiāli ir diezgan lēti. Cenas no nepilniem 16 tūkstošiem par 1.2 litru atmosfērisko dzinēju ar manuālo kārbu, sākot ar 17 tūkstošiem būs viena litra turbomotors ar manuālo pārnesumkārbu (automāts no 19 tūkstošiem). Savukārt testētā hibrīda cena ir 23,6 tūkstoši. Kombinētais patēriņš visās versijās puslīdz līdzīgs - starp 5-6 litriem uz 100 km.
Hyundai Bayon tests, atsauksmes un iespaidi 2022
Jaunais Hyundai Bayon autotests no 2021 gada, kāda pieredze?