Līdz pat Latvijas Gada auto lielajam testam novembrī biju neapzināti, bet ļoti veiksmīgi izvairījies no elektriskā Scenic, bet tad, kad beidzot tiku pie stūres, pat nožēloju, ka nemēģināju tikt pie tā auto āgrāk. Jo, nu, Scenic ir auto, kurā jau pirmajos metros tas sāk veidot pozitīvu priekšstatu par sevi, un tas nepazūd līdz pat atslēgas atdošanai. Scenic Electric ir viens no retajiem auto, kurā uzrunā viss, izņemot varbūt dažus priekšējā paneļa un ekrānu risinājumus. Jaudas daudz, balstiekārta sulīga, sniedzamība krietna, uzlādes ātrums cienījams un dizains – acij tīkams. Laikam jau Eiropas Gada auto džeki zina savu amatu, ja reiz šim modelim piešķīra 2024. gada galveno titulu Nebrīnīšos, ja arī Latvijas konkursa žūrijai būs aizķēris stīgas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaunajam Camry es dodu 4,99 balles no 5, jo šis viennozīmīgi ir labākais automobilis, ar kādu 2024. gadā sanācis braukt.
Dizains – izcils. Camry nudien izskatās labi no visiem apskates leņķiem. Kā nekā retums – klasisks auto, kādu vairs nav palicis daudz.
Saturs – izcils. Ļoti nosvērta, komfortabla, aijājoša gaita. Kluss, komfortabls salons ar plašām kāju zonām. To 0,01 balli no maksimālā vērtējuma noņemu par bagāžnieka vāka plāno bleķi, kamdēļ tā komponente šķiet vairāk piestāvētu kādam zemākas klases auto.
Elektronika – līmenī. Ir viss, kas nepieciešams, plus man ir aizdomas, ka Camry prot lasīt ceļazīmes arī šķērsielās, jo visādi brīdināja, kad centos nogriezties pa labi zem ķieģeļa.
Hibrīddzinējs – augstākā pilotāža. Labi izolēts, darbojas ar minimālām vibrācijām, ar 230 ZS ir visnotaļ spēcīgs, turklāt pārtiek faktiski tikai no gaisa un elektrības. Tos 4,5 litrus, ko savā testā sasniedzu, šādas klases automobilim nevar saukt par degvielas patēriņu.
Cerams gūs panākumus Latvijas Gada auto konkursā, bet to jau pavisam drīz redzēsim!