Kārtot: Augošā secībā
IngarsT 14.11.2020 23:00

Honda e viennozīmīgi ir gada pārsteigums. Kā jau te viens autors minēja, Gada auto konkursa testā sagādāja stresainus brīžus, jo bieži bija ar tukšu bateriju, bet visādi citādi - konfekte. Jā, nav šis tas labākais auto, ar kuru plānot braucienu kaut vai 100 km rādiusā ap galveno bāzes vietu, taču pilsētai - ideāls. Todien izmetu cilpu ap Molu. Pabiju dziļāk Maskavas forštatē, biju centrā, biju Pulkveža Brieža ielā, ar pieturām apmēram stundu vizinājos un no auto no baterijas izsūca kādus 10 varbūt padsmit procentpunktus. Tas nozīmē, ka auto ir ļoti labi piemērots īsiem ikdienas braucieniem pilsētā. Galvenais atcerēties par rekuperāciju, kas katru reizi jāieslēdz no jauna un kondišku jau arī var nelietot bez vajadzības; daudz tas nelīdz, bet nu dažkārt arī daži kilometri ir daudz. Jā, un vietas šajā auto ir sasodīti daudz. Cilvēkiem, ne bagāžai.

Par gaitas īpašībām, manevrētspēju - 9 acis no 10.

IngarsT 14.11.2020 22:53

Manuprāt vērā ņemams braucamais. Te cilvēki sūkstījās, ka parastais 2008 lēkā pa sliktiem segumiem un granteni, bet e-2008 ir smagāks un uz ceļa turas daudz krietnāk. It kā elektromobilis, bet ārējie trokšņi (vējiņš, riepas) tāpat ir pietiekami skaļi, lai nozagtu akustisko komfortu. Nozog šis auto arī nobraucamos kilometrus. Nez kāpēc biju iztēlojies, ka ar 310 km rezervi var aizbraukt no Ulmaņa gatves līdz Saldum un atpakaļ, bet nekā. Aizbraucu galā ar atlikušiem 90 km un atviegloti uzelpoju, jo tirgus laukumā uzstādītais uzlādes aparāts bija brīvs. Tas tikai parāda, ka ar elektroauto nevar braukt kā pieņemts; jābrauc ir tā, kā rāda ceļa zīmes. It sevišķi uz šosejas, jo ātrums ir šī auto ienaidnieks. Bet visādi citādi vērā ņemams pilsētas auto ar gaumīgu, atšķirīgu ārējo dizainu un interjeru.

IngarsT 14.11.2020 22:36

un vēl par braukšanu - iet gan tas verķis labi, turklāt kā jau aizmugures piedziņas mašīnai, apgriešanās rādiuss ir tāds kā reti kuram auto!

IngarsT 14.11.2020 22:33

Dizains gaumes lieta, bet nevar noliegt, ka šis Golf izmēra auto ir ārkārtīgi plašs salonā. Lietošanā vienkāršs, lai gan ir dažas nianses, kas kaitina. Piemēram, elektriski nolaižami logi ir visās durvīs, taču vadītāja durvīs ir tikai divi slēdži, kas paredzēti visiem šiem četriem logiem. Un tas nozīmē, ka ir izdomāta un ieviesta vēl viena atsevišķa poga, ar kuru tu nosaki, uz kuru logu pāri šie slēdži attieksies - uz priekšējiem vai aizmugurējiem logiem.

Vēl viens sīkums, diezgan būtisks pat, ir nobraucamais attālums. Tas ir jūtami zemāks nekā papīros norādīts. Tiem, kas satraucas par ID.3 cenu - tie 50+ tūkstoši ir tikai 1st edition modeļa cena. Pēcāk nāks lētākas versijas arī par iepriekš solītajiem 30 eiro ar mazāku bateriju.

IngarsT 14.11.2020 22:22

Vēl viens auto, ko pirms salīdzinoši neilga laika dabūju uz nedēļas nogali. Pirmais ir dizains un tas jaunajam Golf ir nu tā, toties brauc automobilis perfekti. 1,5 eTSI motors liekas viens no labākajiem agregātiem tur ārā - pietiekami ņiprs, bet ļoti labi prot arī taupīt; ar visiem saviem elektriskajiem atbalsta mezgliem un 2 cilindru izslēgšanu palīst zem 6 litriem pilsētā ir gaužām patīkami. No otras puses - Golf ir dators ar daudzām krāsainām lampiņām. Smuki, forši, bet nu brīžiem liekas pārāk pārcentušies, un vēl arī tie gļuki, ko novēroju Octavia - brauc, brauc un pēkšņi kompis brēc, ka emergency brake vai lane assist nav pieejami. Stājies malā, mašīnu pārstartē un viss aiziet, bet nu par 30+ tūkstošiem tā nevajadzētu būt. Jācer, ka programmatūras updeits to atrisinās vai varbūt updeits jau ir bijis un gļuks ir novērsts?

IngarsT 14.11.2020 22:14

Octavia Combi ar 150 zs dīzeli uz vīkendu man bija jau pirms kāda laika vasarā. Jāsaka, ka bija tāds, kādu varēja gaidīt - ārkārtīgi ērts un ergonomiski pareizs priekšā, plašs aizmugurē, var pat pārlikt vienu kāju pār otru, ja tas ir aktuāli (gluži kā VW Arteon), nu un bagāžnieks vispār komentārus neprasa, jo manuprāt Škoda vispār netaisa mašīnas ar mazu bagāžnieku, bet Octavia tas ir vēl par kārtu lielāks. Kas man nepatika arī citos jaunās paaudzes VW grupas automobiļos (arī jaunajā Leon un Golf VIII novēroju), ir elektroniskie gļuki. Nu nav jauki, ja automobilim par 30000+ eiro pēkšņi izslēdzas šāds un tāds asistents un nav pieejams, kamēr neapstājies nu nepārstartē auto. Nepatīk arī klimata regulēšana ar skārienjutīgo slaideri; tumsā drīzāk nogriezīsi radio skaņu nekā dabūsi pa grādu siltāku salonu.

IngarsT 25.01.2018 16:52

Honda dizaineri nudien ir pacentušies radīt futūristiska, agresīva, sportiska, tehnoloģiska izskata automobili. Viņiem tas ir izdevies, jo ar uzliku un krāsu akcentiem Civic nudien izskatās pievilcīgi. To gan nevarētu teikt par salonu, kas ir gana plastmasīgs. Sliktā ziņa dīzeļu cienītājiem ir tāda, ka civilais Civic pieejams tikai ar diviem benzīna dzinējiem un pat jaudīgākajā versijā jūt dzinējspēka trūkumu. Labi vien, ka var izvēlēties Civic Type-R

IngarsT 25.01.2018 16:35

Izskatīgs auto it īpaši dārgajās komplektācijās ar lielajiem, bet mūsu ceļiem ne īpaši piemērotajiem 20 collu riteņiem. Šādi apautam auto arī vislabāk piestāv benzīnnieks ar 280 zirgspēkiem. Jādomā gan, ka pie mums populārāki būs 2 litru dīzeļdzinēji, kas pieejami 150 un 240 ZS versijās. Lai vai kā, izskatīgais Arteon patīkami pārsteidz ne tikai ar dizainu, bet salona plašumu, jo īpaši aizmugurē, kur pat iespējams pārkrustot kājas. Nav daudz tādu auto, kam šāda iespēja ir standarts. Konceptuāli šis fastback tipa automobilis ir ļoti līdzīgs Audi A5 Sportback, taču ir lielāks, turklāt maksā mazāk.

IngarsT 27.11.2017 15:37

Nissan zīmola bestsellers Latvijas jauno auto tirgū ir piedzīvojis pārmaiņas. Ja uzmet aci atjaunotajam Qashqai, izmaiņas dizainā tā uzreiz pamanīt diez vai varēs. Tomēr ielūkojoties ciešāk, redzami jauni lukturi, kam dārgākajās aprīkojuma versijās ir krietni lielāki LED dienas gaitas lukturu segmenti, bet salonā vadītājam ir sagādāta jauna stūre; izskatīgāka un ērtāka nekā iepriekš. Ja pavisam īsi, tad ar ražotāja minētajiem 1300 uzlabojumiem Qashqai noteikti nav palicis sliktāks, tikai labāks un lietošanā patīkamāks. Īpaši, ja tā ir kāda bagātīgāk aprīkota modifikācija par aptuveni 30 000 eiro

go.tvnet.lv/zkvpbt

IngarsT 27.11.2017 15:29

Pēc pēdējās paaudžu maiņas jāsāk lūkot, vai nav laiks mainīt modeļa nosaukumu. Micra nu jau bez viena milimetra ir 4 metrus gara, un tas nozīmē, ka salons ir pietiekami plašs un ērts. Vadītāja vietas ergonomika bažas nerada, tāpat kā paneļu apdares materiāli. Aizmugurē iekāpjot, gan jāuzmanās no zemās jumta malas, taču, kad iekāpts, sēdēt var. Katrā ziņā, ja ir padomā iegādāties mazās klases auto, Micru nedrīkst ignorēt.

go.tvnet.lv/0flqeb

Lasītākie raksti

Jaunie raksti