Volvo remonti un tehniskaas lietas

Crash Reģ.: 11.06.2002

Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)

Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???

Crash[addsig]

 
Foley Reģ.: 07.02.2007
0 0 Atbildēt

Foley rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Foley rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: translate.google.lv/...

Šis instalē angļu tekstu par velti.

Paldies, to arī biju izmantojis, bet pie 100% skaidrības netiku.

Katrā gadījumā tā ir kārtējā apkope un jau veicu aptauju, ko kurš serviss piedāvā!!

Paldies par atsaucību.

Pie reizes pavaicā, vai tas serviss pēc apkopes izveikšanas māk nodzēst to paziņojumu.

Zinu, ir mācība uz MB, servisā teica ka visu zin, mākam, bet nekas nesanāca.

volvo MM par paziņojuma dzēšanu ņēma 0.1x26=2.6+PVN

Lai vai cik dīvaini tas neliekas, MM iedeva apkopei samerā labu ciparu, neatpaliek no VRV.

zeltaroka Reģ.: 26.05.2008
0 0 Atbildēt

vispirms gribu iztīrīt virzuļus, nomainīt eļļu, tad iztīrīt pārējo eļļošanas sistēmu ar tīrītāju, un tad jau ieliet normālu eļļu ar XADO lai motoriņš turas ilgi ilgi ...

tam virzuļu tīrītājam klāt ir instrukcija, galva nav jārauj nost, tikai jāielej caur sveču caurumiem un jānotur pusdienu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

zeltaroka rakstīja: cik bīstami vai ieteicami ir lietot virzuļu piedeguma šķīdinātāju/noņēmēju? mašīna veca, 300K km, gadu nostāvējusi bez rūkšanas un kustināšanas.

Vispirms - kāpēc tu gribi to lietot? Ja mašīna stāv bez rūkšanas, nekāds piedegums neveidojas, tikai rūsa tur var rasties.

Slikta kompresija? Ēd eļļu/ dūmo?

jeb tāpat vien, jo kaimiņš teica ka vajag?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Vispirms pavelc ar pirkstu pa vārstu vāka iekšpusi (caur eļļas ieliešanas caurumu), ja tur nav darvas kārta, tad uz virzuļiem nebūs netik.

Bet ja par lietošanas pieredzi - kādreiz tādu šķīdumu esmu taisījis pats no acetona, petrolejas un eļļas. Bez komplikācijām. Krievu autombīļiem nokoda pat krāsu no gaisa filtra vāka apakšas.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

zeltaroka rakstīja: cik bīstami vai ieteicami ir lietot virzuļu piedeguma šķīdinātāju/noņēmēju? mašīna veca, 300K km, gadu nostāvējusi bez rūkšanas un kustināšanas.

B230

pokuj, šķil tik dziesmaa...tikai uzreiz nebrauc, paruucini...un uzreiz maini nost eļļu...

zeltaroka Reģ.: 26.05.2008
0 0 Atbildēt

aizdomas par paaugstinātu kartera spiedienu, caur kartera ventilācijas sistēmu dzen eļļu uz ieplūdes kolektoru, rezultātā viss, gaisa mērītājs, savienojošā caurule, ieplūdes kolektors, droseles stāvokļa datčiks pilns ar eļļu

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

a par to XADO domas dalaas...

izmazgaasi visus vecos saļņikus, un tad tik saaks pileet...

es Tavaa vietaa nedariitu neko tam dzineejam...lai dziivo saakumaa pirmaas paaris reizes pamaini eļļu uz 5 kkm, un visi suudi paši iznaaks aaraa..

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

zeltaroka rakstīja: aizdomas par paaugstinātu kartera spiedienu, caur kartera ventilācijas sistēmu dzen eļļu uz ieplūdes kolektoru, rezultātā viss, gaisa mērītājs, savienojošā caurule, ieplūdes kolektors, droseles stāvokļa datčiks pilns ar eļļu

ar to ķimiju neko zaudēt vairs nevari....ja tas būs dēļ gredzenu iekoksēšanās, tad palīdzēs. Ja dēļ izdiluma, nekāda ķīmija tevi neglābs.

Nu bet tad nestāsti, ka tikai 300kkm, pareizini ar koeficientu 3.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Vispirms pavelc ar pirkstu pa vārstu vāka iekšpusi (caur eļļas ieliešanas caurumu), ja tur nav darvas kārta, tad uz virzuļiem nebūs netik.

interesanti gan - tas nav rādītājs, ka uz virzuļiem ir uzdegums.Paskaidro - kā tas norāda uz uzdegumu ?!

Tāpēc, ka normālā kondīcijā esošam motoram ja savlaicīgi mainītas eļļas blablabla nav nekāds uzdegums. Ja eļļa vairs neveic savas skalošanas funkcijas, tad arī uz vārstu vāka uzaug darvas kārta.

bet viņa gadījumā tur viss būs melns, ja jau velk iekšā ieplūdes kolektorā.

Foley Reģ.: 07.02.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Sakiet lūdzu, kas ir volvo ?

Kad 1. Septembrī atsāksi mācības skolā, izmanto iespēju informātikas stundā lai to noskaidrotu.

Skatos, ka visu brīvlaiku būsi pavadījis iauto lai spriedelētu par sev svešām lietām, tā teikt poņa nav, bet savs viedoklis ir vienmēr.

zeltaroka Reģ.: 26.05.2008
0 0 Atbildēt

jā, jau nopirku to liesmas atdalītāju ar trejgabalu un gumijas caurulīti. gribēju jau arī tikt klāt pašam bundulim, bet izlikās tik grūti tikt klāt ... viens pats uzgrieznītis pašā apakšā pie bloka apakšmalas... nav tik gara štoka, lai tā no pašas augšas ielīstu .... tad vēl, man liekas, ka trūkst kāda sastāvdaļa, jo viena vieta resnajai gumijas caurulei notīta ar izoleni un vēl viena tieva gumijas caurulīte no ieplūdes kolektora vienkārši karājas gaisā un no apakšas aizštopēta ar skrūvīti

bet par to piedeguma tīrītāju laikam vēl jāpadomā... vēl pagūšu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Tieši tam ir domāts kompresija mēramais

Lūdzu piedošanu. Es nezināju, ka tāds instruments eksistē.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: + jautājums zinātājiem....

vai noslēgtā stāvoklī tam vakuum regulējumam tosola padeves vārstām jābūt pilnība hermētiski noslēgtam?

jautājums radies, jo bija dzirdētas dažādas versijas..... pagaidām nezinu kura speča versija ir ticamāka...

klimatkontrole nestrādāja- jo izbeidzās zaslonku motoriņš... tosola padeves vārstu ieliku atpakaļ - viss pagaidām strādā labi.

PS. Pēc forumiem domāju ka varētu būt vaina temperatūras datčika - taču atšķirībā no 850, tur stāv parastais, bez speciālā ventilatorā (?).

Pie reizes tiku pie temperatūras ekrāniņa maiņas - taču sanāca ka to ko dabūju maiņai - ir pavisam vecs modelis, štekers nederēja... bija pieejams vel viens, it ka tāds pats, ar vienu lielu štekeru no 960, taču par lielu izbrīnu konstatējam, ka tam kaut arī ir liels štekers, bet tomēr atšķiras... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...

nopērc japāni, tur pa mēnešiem mainās...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

modena rakstīja:... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...

nopērc japāni, tur pa mēnešiem mainās...

vot tieši Japānā ražotas detaļas iekš šī modeļa parasti visiem gadiem ir vienādi.... savukārt zviedru kosmisko tehnoloģiju sūda ekrāniņš katram auto ir unikāls...

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Kuras detaļas tad ir japāņu?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Yetti rakstīja:

modena rakstīja:... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...

nopērc japāni, tur pa mēnešiem mainās...

vot tieši Japānā ražotas detaļas iekš šī modeļa parasti visiem gadiem ir vienādi.... savukārt zviedru kosmisko tehnoloģiju sūda ekrāniņš katram auto ir unikāls...

es runāju par saules zemē ražotu auto, ne daļu...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja: Kuras detaļas tad ir japāņu?

klimata temperatūras datčiki

gaisa plūsmas vārstu regulējošas motoriņš

spoguļu / aizmugurēja stikla apsildes slēdzis...

tas pagaidām ar ko nācās saskarties.

PS. Siksnas joprojam vācu, savukārt sveču releja vairs nav vācu - tagad īru... un bremžu uzlikas ir Indijā ražotas...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

modena rakstīja:... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...

nopērc japāni, tur pa mēnešiem mainās...

pidzjosh....

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Reku viens sarosījies cgi.ebay.de/...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Gachs rakstīja: Sarosās disku īpašnieki

Diski nopirkti. tēmu var slēgt

lai varētu slēgt tēmu - tev vajadzēja savu tēmu izveidot... nevis ar tirgus topiku līst tehniskajos jautājumos...

Foley Reģ.: 07.02.2007
0 0 Atbildēt

Atkārtošos ar savu jautājumu, jo šo forumu apmeklē VOLVO speci:

Vai ir kādam pieredze ar Volvo autonomo apkuri? Viss strādā normāli, ja ir ap +4 vai mazāk iedarbinot tā automātiski strādā. Jautājums ir par opciju kā to ieprogrammēt ka tas ieslēdzas un uzsilda mašīnu uz konkrētu laiku? Vai kāds šo iespēju izmanto? Stulbums ka visa informācija ir tikai vācu valodā ko nepārvaldu (arī info displeja)!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Foley rakstīja: Atkārtošos ar savu jautājumu, jo šo forumu apmeklē VOLVO speci:

Vai ir kādam pieredze ar Volvo autonomo apkuri? Viss strādā normāli, ja ir ap +4 vai mazāk iedarbinot tā automātiski strādā. Jautājums ir par opciju kā to ieprogrammēt ka tas ieslēdzas un uzsilda mašīnu uz konkrētu laiku? Vai kāds šo iespēju izmanto? Stulbums ka visa informācija ir tikai vācu valodā ko nepārvaldu (arī info displeja)!

Cik man zināms, ir jāliek papildus vadības bloks. Piezvani labāk uz Gesti un pajautā tur.

Foley Reģ.: 07.02.2007
0 0 Atbildēt

šorīt ievēroju ka dzinēja tempratūru neceļ, kādas trīs iedaļas līdz normai! No rīta 3-5 min sildīju, kad 10min biju braucis vēl nebija sasilis, piebildīšu ka āra tempratūra bija -20. Rīgā iegrucot palika pa 3 grādiem siltāks nedaudz vairāk rādītājs pacēlās bet atbrucot līdz centram kopā 40min vienalga dačiks nebija sasniedzis savu normālo stāvokli!

Zvanīju uz servisu, šis man sāka skaidrot auto uzbūvi jau no pašiem pirmsākumiem, šķidrumi, pretvējš, sānvējš, gaisa mitrums utt. Vis vairāk man pārsteidza ka t dačiks rāda radiatorat, ne dzināja!!!

Kā tur pareizi ir??!! Man jau liekas ka džeks krietni samuldējās!!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Foley rakstīja:

Kā tur pareizi ir??!! Man jau liekas ka džeks krietni samuldējās!!

Parasti instrumentu panelī rāda temperatūru, kas ir dzesēšanas šķidrumam dzinēja blokā. Protams, pašdarbnieki var pievienot, lai rāda cik ir radiatorā vai dajebkur.

Vairāk gan izskatās, ka termostats jāmaina- iedarbinot aukstu motoru, pēc brītiņa patausti trubas, kas pienāk pie radiatora- ja tajās jūtams siltums, tad termostats palicis vaļā un motors visu laiku dzesējas pa lielo loku.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti