Pārdodu elektro auto, lai pirktu iekšdedzes dzinēja auto

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Interesē šāda pieredze. Cik saprotu galvenā ideja bija sava laika netērēšana visām šīm elektro auto uzlādes peripētijām.

 
1 2
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 2 Atbildēt

Pie reizes, varbūt kādam, pērkot EV ar valsts atbalstu, ir izdevies to pārdot ar peļņu? Tur ir vispār kautkāds nosacījums, ka to auto ir jāizmanto konkrētu laiku vai arī var pārdot uzreiz pēc iegādes?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Atbalsta saņēmējam ir pienākums nodrošināt transportlīdzekļa nobraukumu vismaz 10 400 km gadā piecus gadus kopš tā

iegādes brīža vai kamēr ar to veikts vismaz 52 000 km nobraukums. Ja nobrauc visu vienā gadā (maz ticams), tad var pārdot jau arī pēc šī gada.

Tāpēc domāju, ka par pārdošanu ar peļņu var tikai sapņot

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

zinu vairākus, kas mēģināja pārdot savus orbexus, lai paņemtu vietā normāļu pļaujmašīnu. nevienam gan tos sūdus lietotus nevajadzēja....

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 1 Atbildēt

Žēl, ka viņi neuzrakstīja atsauksmi, vārētu argumentēti pārrunāt, kas nepatika. Man pagaidām viss labi un pirms 30 minūtēm nopirku otru.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Bet man jāpērk vēl trešais, saki kādu viņi tirgo un pa cik?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Paziņam ir E-tron, 408Zs versija, nedzīvo privātmājā, ir spiests lādēt kur nu pagadās, saka, zb jau, nopirka sev otru auto Cupra VZ5, lai var normāli pārvietoties, cik nojaušu kratīsies vaļā no elektro, jo viņam padaudz jābraukā, neesot starā, ziemā patēriņš arī esot turējies 33-35Kw, kas ir daudz, ja jālādē ātrajās uzlādes stacijās, kas arī ir viens liels gemorojs, ilgi, brīžiem kkas nestrādā, brīžiem netiec klāt.

Kaimiņš tikko tika pie Toyota BZ4X, arī nav starā, saka, labi ka ir otrs auto, kurš nav elektro.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Tad kāda mārrutka pēc viņš vispār to e-tron pirka, ja nav iespēju normāli lādēt, turklāt ja daudz jābraukā?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Vajadzēja mainīt mašīnu, tāds modes kliedziens bija/ir, pavilkās, bet kā saskaras ar ikdienas realitāti, domas sāk mainīties

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 1 Atbildēt

Nu, apsverot elektroauto iegādi, lādēšanas jautājumam būtu jābūt pirmajam (ātrā uzlāde neskaitās)? Ja uz šo atbildes nav, elektroauto pirkt nedrīkst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Nū, ir jau cilvēki kam sado-mazohisms patīk ... tā kā nesaki ....

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 1 Atbildēt

Nu ja dzīvo jaunajā projektā, tad vēl var kaut ko sabīdīt ar lādēšanu. Bet citādāk nja, bez privātmājas čābīgi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 0 Atbildēt

Reti kurš pārdos elektroauto, lai pirktu iekšdedzes auto, jo... Elektroauto pircējiem parasti iekšdedzes auto jau ir 😎

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu, nesaki vis... es zinu vismaz kādus 3 pīplus, kuriem tas ir vienīgais auto.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

1.Izveidot privātu uzlādes staciju pie staba, transformatora utt

2. Ielikt Webasto, Ebersprecher, uc

3. Pirkt tādu ev kam adekvāts nobraukums/patēriņš

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

1. Uz valsts zemes, pie valsts staba?  Tas izmaksās tikpat cik jauns elektroauto, ja vispār atļaus ko tādu darīt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Tad kāda mārrutka pēc viņš vispār to e-tron pirka, ja nav iespēju normāli lādēt, turklāt ja daudz jābraukā?

Gan jau cilvēks saklausījās visus šitos jūsmiņus, kas stāsta, ka vajagot tikai pamainīt attieksmi, ka nobraukums ir pilnīgi adekvāts u.t.t. u.tjpr.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
3 2 Atbildēt

Rietumeiropā cilvēki mēdz iet atpakaļ uz ICE,jo elektrība ir pārāk neizdevīga pret sniegumu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Manā izpratnē lielākais klupšanas iemesls ir pārāk samudžinātā norēķinu sistēma. Īpaši ar piesaistītajām patapinātajām aplikāciju sistēmām. Kad šis viss paliks unificēts un vienkāršāks būs labāk/ērtāk.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Automobiļu nomas gigants atsakās no elektromobiļiem, pirks auto ar iekšdedzes motoriem. 

Taču pagājušajā gadā automašīnu nomas kompānija lika noprast, ka ir vīlusies savā izvēlē.

Tiek ziņots, ka gada laikā ASV Hertz atbrīvosies no 20 000 dažādu ražotāju elektrisko transportlīdzekļu.

iauto.lv/zinas/pasaule/46335-automobiu-nomas-gigants-atsaks-no-elektromobiiem-pirks-auto-ar-iekdedzes-motoriem

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
4 0 Atbildēt

Par nomu nav pārsteigumu - ja lietotājam tūristam kaut kur svešās vietās jāuztraucas par to, kur, kā un par cik lādēt elektroauto, pie tam tas prieks maksā dārgāk - tad kāpēc gan to izvēlēties?

Par topika virsrakstu - tie EV pircēji, kas uzķērās uz modīgo haipu, un, vaig vai nevaig, nopirka EV, nepadomājot visus par un pret - tad ir iespējami gadījumi, kad mīļā miera labad jāpāriet atpakaļ uz benzīnkapli. It īpaši nāk prātā panelenēs mītošie.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Un kāpēc tikai par nomu? Jo stereotipiski savs auto ir tikai ikdienas sēdēšanai korķos vienā un tajā pat maršrutã?

Es savam auto absolūti lielāko daļu nobraukums arī salasu kā tūrists.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Pag, pag. Konkrētais auto nomas kantoris aprāvās ne jau uz to, ka cilvēkiem nepatīk vai čakars. Viņiem bija tīri finansiāls aplauziens:

1) elektro auto pašlaik pamatīgi krīt vērtība;

2) lai kā visi fani stāstīju, ka elektro auto nekas nav jāromentē utml - hertz konkrēti pateica, ka viņiem remonti vidēji sanāk dārgāki nekā benzīnniekam (iespējams teslas faktors);

3) apdrošināšanas izmaksas iet kosmosā, jo apdrošinātāji un servisi nezina ko darīt ar auto pēc avārijām un to baterijām.

Viņu secinājums bija vienkārš - ja gribi taisīt PR utml, tad piedāvā nomā elektroauto, ja gribi taisīt biznesu un nopelnīt, tad lieto benzīnniekus (vai varbūt hibrīdus).

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 2 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Un kāpēc tikai par nomu? Jo stereotipiski savs auto ir tikai ikdienas sēdēšanai korķos vienā un tajā pat maršrutã?

Es savam auto absolūti lielāko daļu nobraukums arī salasu kā tūrists.

arī korķos sēdēt ekonomiski jēdzīgāk ir elektromobilī, benzīns nekūp gaisā pa tukšo. 

Absolūti lielākajai daļai cilvēces, kam ir automobiļi, nobraukuma lielāko daļu sastāda 'sēdēšana korķī', jeb trijstūris - gulta - rakstāmgalds - bode

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Kad beidzot pieleks, ka jārisina ir sedēšana korķos ar JEBKĀDU auto, nevis jāsaka, ka to vajag darīt ar EV?

Un derētu iemācīties lasīt - tieši to, ka EV ir derīgs sēdēšanai korķos, dieniškajā maršrutē, es rakstīju. Un tas ir absolūti nepiemērots savādākai braukšanai.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt
boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, nesaki vis... es zinu vismaz kādus 3 pīplus, kuriem tas ir vienīgais auto.

Es ar būšu no tiem, kam elektro auto ir vienīgais auto, bet pagaidām, jo papildus skatos prasto ar iekšdedzes dzinēju.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: Par nomu nav pārsteigumu - ja lietotājam tūristam kaut kur svešās vietās jāuztraucas par to, kur, kā un par cik lādēt elektroauto, pie tam tas prieks maksā dārgāk - tad kāpēc gan to izvēlēties?

Par topika virsrakstu - tie EV pircēji, kas uzķērās uz modīgo haipu, un, vaig vai nevaig, nopirka EV, nepadomājot visus par un pret - tad ir iespējami gadījumi, kad mīļā miera labad jāpāriet atpakaļ uz benzīnkapli. It īpaši nāk prātā panelenēs mītošie.

Ja lasītu rūpīgāk tad lielākā bēda ir ar Tesla cenu samazinājumu, kas pamatīgi iedragā atlikušo vērtību, sanāk ka tesla nomet 15% cenas jaunam auto un Hertz zaudē 10% no plānotās tālākpārdošanas cenas, uz 20k auto tas cipars gana iespaidīgs sanāk

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
3 1 Atbildēt

Nomas gigants ir sapratis, ka lietotos akumulatorus vispār nevarēs pārdot, būs vēl jāpiemaksā par utilizāciju.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: Par nomu nav pārsteigumu - ja lietotājam tūristam kaut kur svešās vietās jāuztraucas par to, kur, kā un par cik lādēt elektroauto, pie tam tas prieks maksā dārgāk - tad kāpēc gan to izvēlēties?

Par topika virsrakstu - tie EV pircēji, kas uzķērās uz modīgo haipu, un, vaig vai nevaig, nopirka EV, nepadomājot visus par un pret - tad ir iespējami gadījumi, kad mīļā miera labad jāpāriet atpakaļ uz benzīnkapli. It īpaši nāk prātā panelenēs mītošie.

Skotijas kalnos šogad manīju nomas MG EV. Cik saprotu, tad viens no populārākajiem modeļiem Britos. 

Taka kkā jau tie tūristi tiek galā ar uzlādi pat nomaļās vietās.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Hmm, pagājšgad gan

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Hamburgas mērs vīlies elektriskajā Mercedes, jāņem hibrīds iauto.lv/zinas/pasaule/46415-hamburgas-mrs-vlies-elektriskaj-mercedes-jem-hibrds via @iAutolv

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Kādas Vidzemes pilsētas dome arī vīlās. Nopirka elektrisko mobili ar domu, ka ar to varēs doties regulāros braucienos uz dižo pilsētu. Izrādās, ka vienā virzienā pietiek, atpakaļ jau vairs ne.

Tā nu tas auto tur uz vietas vizinoties un taisa nelielu nobraukumu gadā.

saf Reģ.: 20.07.2006
1 1 Atbildēt

Man ar doma nākošu ņemt lādējamu hibrīdu, uz Outlander skatos, jo citu alternatīvu lietotu auto tirgū faktiski nav...

Līdz darbam un atpakaļ elektrības jāpietiek (mājās var lādēt), uz laukiem/alpiem ar beņu varēs gāzt, un pofig tie sabiedriskie lādētāji.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Es jau ar kādu laiku uz to Outlander skatos, bet palieku skatoties - cena pat lietotam nekādi neuzrunā.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Pa kādi 20-25k sākot no 2019 gada jau var atrast...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu jā... Ja tāda gada un nobraukuma daži eksemplāri ir ievērojami zem vidējās tirgus cenas, tad notiekti tos gribas pirkt ar pārliecību, ka neieberzīsies

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Parasti meklēju zem 100k un 4-5 gadi vecus, bet tikai Vācijā, nav sanācis ieberzties... bet nepērku pašu lētāko. Kādus 5 jau esmu tā pircis.

Nu 20 izskatās ir pats minimums, sakarīgi eksemplāri ap 24-25 grozās... nu tā, uzmetot aci... kad uz vasaru pirkšu gan jau vēl nokritīsies cena

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Sakarīgi eksemplāri ir 30+ Ja būtu 20, iespējams, jau būtu nopircis. Maksāt 30+k par vecu auto, ko Latvijā pat netirgo jaunu un attiecīgi pat dīlerservisā visticamāk nezina, kā remontēt, man neliekas prātīga doma.

saf Reģ.: 20.07.2006
1 0 Atbildēt

Nu mana latiņa nav tik augsta. 30k es par mašīnu vispār negribu maksāt.  Man 5 gadi nav vēl veca.

Oficiālais serviss joprojām ir, ta ka apkopt problēmu nebūs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kas ir augsta latiņa? Es arī "30k par mašīnu vispār negribu maksāt", savukārt Outlander PHEV tādā stāvoklī, lai varētu cerēt iztikt bez būtiskiem remontiem tieši tik maksā. Tādēļ arī nepērku. Jautājums "veca" ir nevis "Tev", bet elektronikai un baterijām. Un tur 5 gadi jau ir būtisks vecums. PHEV nav remontējams "pie Vasjas garāžā" un tieši tāpat nebūs remontējams pie oficiālā servisa, jo garantija vairs nebūs un speciālisti arī nē. Atkārtošu - oficiāli Latvijā šis auto netiek tirgots, attiecīgi oficiālais serviss speciālistus neuztur.

saf Reģ.: 20.07.2006
1 0 Atbildēt

Kādi vēl "būtiski" remoti Mitsubishi? Tas tak nav vācu prēmiums! Japānis tak sarusē nevis kaut kas tur lūzt! Un elektronika japānai jau nu arī nav tā vājā puse. Pie tam, jau kāda 4 paaudze tam hibrīdam, visas nepinības sen izķertas, ja vispār bija. Protams, ir jau sava taisnība Tevis teiktajā, nenoliedzami, bet es neesmu tāds pesimists. Ir man arī diezgan pieredze ar mitsu. Kādi 4, "veci" , pa Tavam, mitsu man bijuši, nekad nav pievīluši. Ar katru ap 200k km esmu nobraucis.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu lai jau tev veicas veco labo izturīgo auto pieredzi piemērot elektro auto. Es mūsdienu autobūvē vietu optimismam par izturību nesaredzu un savu naudu uz to nelikšu - atpelnīt cenas starpību pret tādu pat ICE Outlanderu ir nereāli.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Mani mūsdienu Subāros visvairāk mulsina variators. Ej nu sazini, nav sanācis ne ar vienu šādu Subaru braukt, bet braukšana ar Toyota variatoru man likās vienkārši drausmīga. Plus vēl tas, ka neizturīgi un prasa regulāras apkopes.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 2 Atbildēt

Outlander ir Mitsubishi, nevis Subaru... Bet vispār tas ir briesmīgs auto - skaļš, ciets, plastmasīgs un neglīts sūds. Un jā, esmu braucis, tiesa, ne ar lādējamo hibrīdu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 1 Atbildēt

Bļāviens, man nez kāpēc izlasījās Outback! Vobšem es nolohojos, piedodiet! 😂

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 1 Atbildēt

Tev tiek visžēlīgi piedots, dēls 😃

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Ka no mūsdienu auto nav "skaļš, ciets, plastmasīgs un neglīts sūds", ja vien nemaksā virs 100K jauns?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

feciic rakstīja:

topinamburs rakstīja: Par nomu nav pārsteigumu - ja lietotājam tūristam kaut kur svešās vietās jāuztraucas par to, kur, kā un par cik lādēt elektroauto, pie tam tas prieks maksā dārgāk - tad kāpēc gan to izvēlēties?

Par topika virsrakstu - tie EV pircēji, kas uzķērās uz modīgo haipu, un, vaig vai nevaig, nopirka EV, nepadomājot visus par un pret - tad ir iespējami gadījumi, kad mīļā miera labad jāpāriet atpakaļ uz benzīnkapli. It īpaši nāk prātā panelenēs mītošie.

Ja lasītu rūpīgāk tad lielākā bēda ir ar Tesla cenu samazinājumu, kas pamatīgi iedragā atlikušo vērtību, sanāk ka tesla nomet 15% cenas jaunam auto un Hertz zaudē 10% no plānotās tālākpārdošanas cenas, uz 20k auto tas cipars gana iespaidīgs sanāk

Auto nomas kantoriem, iegādājoties auto, ir atrunāta ar pārdevēju tā atpirkuma vērtība. Līdz ar to summa, par kādu no tā auto viņi tiks vaļā, ir zināma, to mašīnu jau pērkot. Tiesa, likvīdos auto viņi pirms tam mēģina pārdot paši vai tos savāc darbinieki sev, bet kopumā izmaksas ir zināmas jau pie auto iegādes.

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 0 Atbildēt

Elektroauto es VARBŪT pirktu tikai tad, ja ar uzlādi vismaz 1000km nobraukt varētu..

Pagaidām ņemu jaunu dīzeli.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ņem tad kādu paaugstināto ar 4x6, vismaz lai var armijai nodot pie tuvākās iespējas.

Nupat taču tika atgādināts- daudz vienkāršāk esot cilvēkus apkrāpt, nekā pārliecināt kādu apkrāpto,ka viņš tiešām ir ticis apkrāpts.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Ka no mūsdienu auto nav "skaļš, ciets, plastmasīgs un neglīts sūds", ja vien nemaksā virs 100K jauns?

Ar visiem esi braucis, vai pēc noklusējuma pieņem, ka 100 tūkst ir slieksnis auto kvalitātē?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu nevaretu teikt, ka ar visiem, bet ļoti daudziem, meklējot, ko varētu iegādāties. 100k, protams ir ļoti noapaļots cipars, bet uz to jebkam pieņemamam cena tiecas. Kaut vai VW klāstā - labi aprīkots Touareg tā arī maksā

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Jau ceturto, jeb "tikai" ceturto. Četri gadi auto tāds pusaudža vecums ;)

Bez drāmas tāpec, ka kadrs, acīmredzot, nobrauc no asfalta reti vai nekad:

Auto ir zems, ziemā pa Pļavnieku iekšpagalmiem ar izbrauktām risēm ir uzmanīgi jābrauc, Auto piekare ir domāta gludiem ceļiem, noregulēta diezgan cieta, bruģis vai grants ceļi nav īsti piemēroti, Uz slapja vai slidena ceļa auto daudz spolē, vienreiz paliku pie Āgenskalna tirgus nelielā slīpumā bedrē uz ledus, pats nevarēju tikt ārā, kamēr viens garāmgājējs nedaudz iestūma.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

imzz rakstīja: Jau ceturto, jeb "tikai" ceturto. Četri gadi auto tāds pusaudža vecums ;)

Bez drāmas tāpec, ka kadrs, acīmredzot, nobrauc no asfalta reti vai nekad:

Auto ir zems, ziemā pa Pļavnieku iekšpagalmiem ar izbrauktām risēm ir uzmanīgi jābrauc, Auto piekare ir domāta gludiem ceļiem, noregulēta diezgan cieta, bruģis vai grants ceļi nav īsti piemēroti, Uz slapja vai slidena ceļa auto daudz spolē, vienreiz paliku pie Āgenskalna tirgus nelielā slīpumā bedrē uz ledus, pats nevarēju tikt ārā, kamēr viens garāmgājējs nedaudz iestūma.

Ņem i Pace tur 4x4 ar kustīgu pneimo. Mīksta braukāšana. Virsbūve PET un AL nerūsēs...

ru.autoplius.lt/objavlenija/jaguar-i-pace-90-kvt-ch-vnedorozhnik-krossover-2018-elyektrichyestvo-24949235.html

jazzman Reģ.: 25.04.2009
1 1 Atbildēt

Nekad mūžā nepirkšu to elektrosūdu un visus,kas tos reklamē un pērk uzskatu par lohiem un nozombētiem vientiešiem.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
1 0 Atbildēt

Tu sev īsu mūžu esi atvēlējis.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti