Eiropas Parlamenta deputāte no Francijas Karima Delli vēlas ieviest jaunu apvidus auto vadītāja apliecību, kas ir mērķis klimata cīnītājiem par to radīto piesārņojumu un drošības aizstāvjiem par briesmām, ko tie rada gājējiem, velosipēdistiem un mazāku automašīnu vadītājiem.
Automašīnas "ne tikai aizņem vairāk vietas un ir mazāk energoefektīvas.. satiksmes drošības ziņā tie, visticamāk, tiks pakļauti sadursmēm vairāk nekā vieglās vieglās automašīnas un ar daudz nopietnākām sekām," sacīja Zaļo deputāte. Viņa vadīja Parlamenta darbu pie ES vadītāja apliecību noteikumu reformas.
B apliecība, kas šobrīd nepieciešama vieglo un furgonu vadīšanai, "nav pilnībā piemērota smagākajām vieglajām automašīnām," viņa iebilda. Tā vietā viņa vēlas jaunu B+ apliecību, kas attiektos uz automašīnām un furgoniem, kas sver vairāk par 1,8 tonnām. Vadītājiem vajadzētu būt iespējai to iegūt tikai pēc divu gadu pārbaudes laika ar parastu B atļauju, un tikai no 21 gada vecuma, viņa ierosināja.
Tas liktu populāru smago SUV, piemēram, Audi Q7, Volvo XC90 un BMW X5, vadītājiem iegūt atjauninātas tiesības.
Delli piebilda, ka varētu būt izņēmumi profesionāliem vai īpašiem mērķiem, piemēram, operatīvajiem transportlīdzekļiem.
Viņas priekšlikumos ir arī ES mēroga uz soda punktiem balstīta sistēma, kas sekotu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem un atņemtu vai apturētu atļaujas saniedzot noteiktu slieksni. Šāda sistēma "var samazināt negadījumu un nāves gadījumu skaitu uz mūsu ceļiem", rakstīja likumdevēja.
Patlaban nav ES mēroga sistēmas, lai apstrādātu soda punktus un braukšanas aizliegumus, lai gan Komisijas marta ceļu satiksmes drošības paketē tika iekļauts priekšlikums par nopietnu pārkāpumu ES mēroga autovadītāju tiesību atņemšanu.
Eparlamentā ir daaaudz deputātu, starp tiem ir pa kādam, kas grib ar kaut ko izcelties. 8 gadus apspriedīs, nosūtīs darba grupas uz austrāliju un Dameriku, un beigās atstās kā ir
Muļķiem tikai ļaut izpausties, tātad tehniski viņa pie reizes grib teikt, ka vecākiem biežāk vajadzētu lietot kontracepciju un "ražot" mazāk bērnu, ēst sūdīgāku pārtiku, lai neaugtu 2 metri gari utt. utjpr.
Galvenais jau ir mēģināt ierobežot eiropiešus, kuri tāpat jau dzīvo vairāk kā pietiekami pieticīgi, un turpināt atbalstīt ķīniešu "mēslu" importu ... Nu nebūs franči konkurenti ķīniešiem mazauto ražošanā, nebūs ... un ķīniešus gaisa utml. piesārņošana nerausta ...
Iet uz lielo civilizāciju samazinājumu. Kur vadošie saspieduši galvas katrs pa savam un rauj sev visus citus līdz. Paliks lumpeni un džungļu iemītnieki, kuri vairojas neatkarīgi no gadalaika un naudas maka biezuma.
Nu kā - tajā brīdī, kad civilizācijai vairs nav kur augt, ar ko cīnīties un kur izplesties, tā pamazām sāk saēst pati sevi. Pirms mums ir bijušas civilizācijas un pēc mums būs civilizācijas, jautājums tikai cik liela būs tehnoloģiskā atpalicība gala iznākumā.
Šobrīd jau tās tendences velk uz to, ka tā jaunā paaudze, kas šobrīd beidz skolas, visticamāk nonāks situācijā, kur viņiem būs jāuztur un jābūvē infrastruktūra baram pensionāru, modernizēties nevarēs jo nebūs zināšanu, salabot vecās iekārtas pietrūks praktisko prasmju. Es jau savos 30+ visticamāk pēc gadiem 10-20 dabūšu uz savas ādas šo visu izbaudīt, bet jaunieši praktiski būs vēl lielākā bedrē.
ASV jau nopietni cerības uz nācijas izdzīvošanu tiek liktas uz amišu kopienu, jo viņi pietiekamā līmenī vairojas + ir prasmīgi darbos ar rokām, attiecīgi, ja tehnoloģijas aizies podā, tad vismaz būs kāda bāze kur sākt no sākuma.
WALA rakstīja: Muļķiem tikai ļaut izpausties, tātad tehniski viņa pie reizes grib teikt, ka vecākiem biežāk vajadzētu lietot kontracepciju un "ražot" mazāk bērnu, ēst sūdīgāku pārtiku, lai neaugtu 2 metri gari utt. utjpr.
Galvenais jau ir mēģināt ierobežot eiropiešus, kuri tāpat jau dzīvo vairāk kā pietiekami pieticīgi, un turpināt atbalstīt ķīniešu "mēslu" importu ... Nu nebūs franči konkurenti ķīniešiem mazauto ražošanā, nebūs ... un ķīniešus gaisa utml. piesārņošana nerausta ...
Lai izglābtu okeānu no plastmasas, eiropa aizliedza salmiņus uz traukus, kurus 99% izmeta normālā izgāztuvē. Kamēr indija un āfrika visu plastmasu turpina bērt upē
Ideja pati par sevi atbalstāma. Jo B kategorija kā tāda ir degradēta un to tiešām dabū cilvēki, kas nav spējīgi stūrēt neko vairāk par mazauto. Protams, motīvi ir izklāstīti lieliskā "progresīvā" garā un 2 gadu pārbaudes laiks jau arī nav īsti loģisks - ar to lielo un smago ir jāiemācās braukt un jānokārto atbilstošs eksāmens, nevis vienkārši pēc laika jadabū. Ar mazauto var vizināties bezgalīgi, tāpat nespējot iemācīties sajust tā gabarītus.
Šitas ir "wishful thinking", jo tiem kam tie džipaki ir un ir vajadzīgi vismaz pusei jau sen ir C/CE kategorija. Tiem kam tie nav vajadzīgi - tie tāpat visticamāk "sēdēs"/pārkāps uz BEV, un kā smejies visa pasaule iet uz to ka kategoriju atbilstošās pilnās masas pacels līdz līmenim atbilstošā kategorija + kategorijai atbilstošās baterijas svars ....
Vispār močiem jau eksistē A2 un pilnā A ir grūtāk iegūstama. A2 gan ir 35kW, kas pie musdienu "noceltajām" jaudām, protams, ir zem 750ccm. Attiecīgi nemaz nenāktu par ļaunu ieviest tādu analoģisku B2 ar, piemēram, 75kW ierobežojumu.
Kā jau zemāk Bradypus rakstija tad motocikliem ir kategoriju iedalījums:
Tā uz ātro šādi:
A1 no 16gadu vecuma mot jauda līdz 11kw
A2 no 18gadu vecuma mot jauda līdz 35kw
A no 24gadu vecuma (vai pēc 2 gadu stāža ar A2 kategoriju)
Uz “cc” manuprāt nav īsti jēgas skatīties, jo teiksim lielākajais daļai Hārļu ar 1200cc motoriem ir 65zs, savukārt tādam Ducati Diavel ar saviem 1200cc ir 162zs, savukārt atkal kaut kādai “žiletei” ar saviem 1000cc ir ~215zs (tāds standartiņš mūsdienās), vai pat visi 320zs (H2R Ninjai).
Diemžēl šis nekādi neatrisinās problēmu ar meitenēm Toyota hibrīdos, kas nevar uzsākt pie zaļā un nevar izveikt kreiso pagriezienu. Kā arī ar onkuļiem Volvo, kas brauc 10km/h zem atļautā. Un visiem tiem, kas nevar atrast pagrieziena rādītāju slēdzi savās mašīnās. Nav taču tādas statistikas, ka lielie apvidnieki brauktu sūdīgāk un izraisītu vairāk avāriju nekā heči un sedani.
Kā nu nav... Ir taču testos pierādīts, ka lielie apvidnieki velosipēdistu sabrauc pamatīgāk. To arī kursos mācīs. Ka vajag maigi sabraukt ar mazu auto, nevis vispār nebraukt virsū.
MMX rakstīja: Nu kā - tajā brīdī, kad civilizācijai vairs nav kur augt, ar ko cīnīties un kur izplesties, tā pamazām sāk saēst pati sevi. Pirms mums ir bijušas civilizācijas un pēc mums būs civilizācijas, jautājums tikai cik liela būs tehnoloģiskā atpalicība gala iznākumā.
Šobrīd jau tās tendences velk uz to, ka tā jaunā paaudze, kas šobrīd beidz skolas, visticamāk nonāks situācijā, kur viņiem būs jāuztur un jābūvē infrastruktūra baram pensionāru, modernizēties nevarēs jo nebūs zināšanu, salabot vecās iekārtas pietrūks praktisko prasmju. Es jau savos 30+ visticamāk pēc gadiem 10-20 dabūšu uz savas ādas šo visu izbaudīt, bet jaunieši praktiski būs vēl lielākā bedrē.
ASV jau nopietni cerības uz nācijas izdzīvošanu tiek liktas uz amišu kopienu, jo viņi pietiekamā līmenī vairojas + ir prasmīgi darbos ar rokām, attiecīgi, ja tehnoloģijas aizies podā, tad vismaz būs kāda bāze kur sākt no sākuma.
Cerības var likt uz amišiem, jo viņi nav TV kastes, universitāšu komunistu pasniedzēju sūdabrāļu un stukačošanas tendenču sabojāti - cilvēki varbūt nepārzin tehnoloģijas, bet nav savu cilvēcību pazaudējuši, kā vairums, tai skaitā tā EP idiote, kas šo bīda, tieši tāpat kā absolūtais vairums klimatticīgo sektantu !
Drīzak ieteiktu, ka elektro mīļiem, ja grib stumdīt šo lietu, ta vajadzētu savu, kādu 'E' kategorijas klasi, kuru var nolikt tikai tad kad tev ir bijusi B kategorija un 5 gadu stāžs. (Līdzīgi, kā tas ir smagajiem, vai lieljaudas močiem)
Jo dēļ lielā EV svara ko sastāda tiesi baterijas, tomēr ir jāzin un ikdienā jāreikina, ka salīdzinot ar tādu pašu ICE izmēra modeli, būs garāks bremzesanas ceļš, auto savādāk manevrēsies līkumos utml..
Piemeram renault clio sver 950kg-1070kg
Tikmēr zoe sver no 1400kg - 1600kg
Videji par 50% smagāks autiņš vienādā izmērā. Tas pats ir attiecināms uz visiem parejiem izmēriem!!!
Un vienalga, ka tev ir tulītējs griezes moments, nav laba doma sliktos laika apstākļos ar ev agresīvi braukt vai sēdet astē kādam....
Nemaz nerunājot par ceļa nodokli, kur šie smagie par 50% vairak bojā/dauza ceļus dēļ sava smaguma, bet viņiem nodokli nav jāmaksā.... 👌😂 Tikmēr ICE segmentam tik liek klāt, jo šie autiņi esot tie kas bojā ceļus... Kaut vai ja salīdzina pašmasu, mans pilna izmēra SUV(xtrail) sver tikpat cik tas mazais zoe
core rakstīja: No kurienes šos datus ņēmi? Nosapņoji?
Skaties un raudi 2wd bendzīna komplektacija 😉 Pilnpiedziņas dīzelis būs tik 100kg smagāks par to mini emobīli kur iesēsties var četratā nerunajot par komfortu...
Esi eauto piekritrējs un patiesība acīs kož, tapēc tagad meklē absurdus iemeslus, jeb ķersi katru kilogramu? 😂👌🙈 2min iegūglēju un man izmeta tādus ciparus, prasīji pierādījumus iemetu tev salīdzināšanas ekrānšāviņu. Ko vēl gribi? Lai tev uz konta parskaitu visu savu naudu?
Nezinu, ja tas tev ir tik svarīgi un gribi atrast 950kg ej un meklē kura modifikācija tik sver.
Pierādījumus es galdā izliku, ka tie sūū e dampji sver daudz, ceļus bojā vairāk un nekā laba tur nav....
Bet 'trendu' laikam neapstādināt līdz nebūs par vēlu.
Bet mērķis jau bija neatrast, lai varētu piesieties dažiem neprecīzi atrastiem kilogramiem un novērst uzmanību no nenoliedzamās patiesības, ka EV mazauto ir liela džipa svarā.
Sameklē vēl pirmās paaudzes clio, tur varbūt arī zem 900kg būs, bet ja nepamanīji salīdzinātas tika līdzīga vecuma mašīnas, ja neesi pamanījis mašīnas ar katru paaudzi paliek smagākas.
Krokodils rakstīja: Drīzak ieteiktu, ka elektro mīļiem, ja grib stumdīt šo lietu, ta vajadzētu savu, kādu 'E' kategorijas klasi, kuru var nolikt tikai tad kad tev ir bijusi B kategorija un 5 gadu stāžs. (Līdzīgi, kā tas ir smagajiem, vai lieljaudas močiem)
Jo dēļ lielā EV svara ko sastāda tiesi baterijas, tomēr ir jāzin un ikdienā jāreikina, ka salīdzinot ar tādu pašu ICE izmēra modeli, būs garāks bremzesanas ceļš, auto savādāk manevrēsies līkumos utml..
Piemeram renault clio sver 950kg-1070kg
Tikmēr zoe sver no 1400kg - 1600kg
Videji par 50% smagāks autiņš vienādā izmērā. Tas pats ir attiecināms uz visiem parejiem izmēriem!!!
Un vienalga, ka tev ir tulītējs griezes moments, nav laba doma sliktos laika apstākļos ar ev agresīvi braukt vai sēdet astē kādam....
Nemaz nerunājot par ceļa nodokli, kur šie smagie par 50% vairak bojā/dauza ceļus dēļ sava smaguma, bet viņiem nodokli nav jāmaksā.... 👌😂 Tikmēr ICE segmentam tik liek klāt, jo šie autiņi esot tie kas bojā ceļus... Kaut vai ja salīdzina pašmasu, mans pilna izmēra SUV(xtrail) sver tikpat cik tas mazais zoe
Diemžēl Tavi apgalvojumi nebūs īsti pareizi.
Vieglajiem auto ietekme uz asfaltu ir patiešām nenozīmīga. Pat tādiem kruīzeriem u.tml. Kravas auto - tie ir tie, kurus arī aprēķinos ņem vērā.
Protams, vieglajiem sava ietekme ir. Tādu aizdauzītu bedrīti arī vieglais var paplašināt. Tāpat, teiksim, Zviedrijā esot noslogoti posmi, kur rodas rises radžu dēļ, bet tā nav mūsu situācija.
Nodokļi vieglajiem nez vai ir svara dēļ. Tas, ka benzīns/dīzelis maksā, bet elektriskais ne - tā jau tīrā politika, jo pašreiz tāda mode.
Ja tā būtu ka auto svars nebojā tad arī grants ceļi būtu gludi, kā tikko skūtas olas. Bet tā nav!
Ka arī asfaltbetona maisījumi ko pie mums lieto arī nav tie paši izturīgākie, jo mīlam taisīt pēc iespējas lētāk un bāzt kabatā. Tikko relatīvi jauni ceļi(5gadi un mazāk) nepateiksi, ka nesen ceļš atjaunots!
Tieši nesen ieteica šādu postu, kā vācijā taisa bāni:
Tagad padomājiet, kā taisa pie mums - saved maksimāli daduz šķembas, sablietē, pēdejā laikā uzmet kaut kādu plastmasa sietu kas ķipa stiprina pret risēm un dažas asfalta virskārtas un ceļš gatavs. (un tad domā kāpēc ceļi nekalpo vairak pa 10 gadiem)
Piemeram atjaunotā jūrmalene jau kopš sākta gala varēja just 'vibrācijas' un seguma nelīdzenumus. Bet tā laikam līgumā ir 'pieļaujamā norma.' Par stāvošo ūdeni lietus laikā nerunāsim...
Tagad, ka pāris gadus asfalta virskārta ir nolietojusies vispār dažreiz pieķer sevi ka domā, ka tev riepa mīksta... Īpasi tas bija iepriekš ka man bija nosēdināta un cieta masīnas piekare, to arī tagad varu novērot ar džipu, to pašu arī draugs ir teicis braucot ar A6, ka braucot pa turieni vairakas reizes ir domājis šādu domu....
Tātad vaina nav mana piekarē vai galvā, bet gan ceļu būvē! Un vai sāda būve uz 'galvenās' 3 joslu šosejas ir normāla?
Protams 40T/50T(un nelegāli pārktautie) smagie so spiedienu izdara nepārprotami vairāk, bet nav gluzi tā ka autiņa svars ir metams āra no ceļu projektešanas viedokļa.
Jo savu dara arī sals, karstums, lietus u.t.t. Kur atliek dēļ smagajiem tikai parādīties kādam plīsumam ceļā un tad jau ar parastajiem autiņiem diezgan ātri tiek izdauzīts, lielā bedrē, šo izdauzīšanas ātrumu kontrolē pati virskārtu asfaltbetona slāņu kvalitāte. Kuras mums acīmredzot nav jo burtiski pāris dienu laikā ir redzēts ka uz jauna ceļa no mazas bedrītes kurai brauc pāri, ir izveidojusies tāda bedre kuru gribi apbraukt lai nelauztu savu autiņu.
Jūrmalas šosseja ir grubuļaina, braucot ar jebkuru auto.Jau kādā otrajā gadā pēc dižās atjaunotnes tā tāda kļuva.Ja braucējs aizņemts ar satiksmi, viņš to nejutīs.Un neparvelti tie lohi to segumu tur klāja lietus laikā.Kam visos massuzombizācijas līdzekļos nekavējoties sekoja varen plaššš izklāsts, ka tas tā esot ne tikai ka pieļaujams, bet pat dziļi ieteicams.
core rakstīja: Sameklē vēl pirmās paaudzes clio, tur varbūt arī zem 900kg būs, bet ja nepamanīji salīdzinātas tika līdzīga vecuma mašīnas, ja neesi pamanījis mašīnas ar katru paaudzi paliek smagākas.
Mazauto liela džipa svarā 😂
Nu nu melīt. Nocitēsi, kur tieši tā paaudze pieminēta? Vai to izdomāji, lai kaut kā izlīstu no sava apgalvojuma, ka nav vērts meklēt...
Loģiskā domāšana sveša ir tev - tu gvelzi par nosapņošanu, to ka neesot vērts meklēt u.t.t., lai gan principāli tas nozīmē tikai piekasīšanos precīzam ciparam, jo arī jaunās paaudzes auto joprojām ir tikai nedaudz, nevis 1.5x smagāks, kā tas ir ar EV.
Bet protams, tava piekasīšanās bija vietā, lai novērstu diskusiju no būtiskā. Tieši tāpat norāde uz to, ka tavi iebildumi ir tikai piekasīšanās, automātiski noved pie manas personības, nevis būtiskā EV svara, apspriešanas.
Bradypus rakstīja: Loģiskā domāšana sveša ir tev - tu gvelzi par nosapņošanu, to ka neesot vērts meklēt u.t.t., lai gan principāli tas nozīmē tikai piekasīšanos precīzam ciparam, jo arī jaunās paaudzes auto joprojām ir tikai nedaudz, nevis 1.5x smagāks, kā tas ir ar EV.
Bet protams, tava piekasīšanās bija vietā, lai novērstu diskusiju no būtiskā. Tieši tāpat norāde uz to, ka tavi iebildumi ir tikai piekasīšanās, automātiski noved pie manas personības, nevis būtiskā EV svara, apspriešanas.
Tiešām tikai nedaudz? Salīdzini mk1 golfu ar mk7 vai 8
Nu jā, es jau teicu, ka tu mums zvaigzne, visus, kas ar tevi iesaistās diskusijā, noved pie tavas personības
Jokains esi? Runa ir par konkrētiem 950kg, kurus noliedzi un neprincipialo atšķirību konkrētā piemērā. Kāpēc atkal vēlies aizbraukt citā tēmā? Manuprāt VAG vispār ir pasaules mēroga piemērs, kā auto nevajag attīstīt un ražot, bet tam nav NEKĀDAS nozīmes konkrētas domstarpibas kontekstā - tu vienkārši tupi meloji, ka 950kg ir nosapņots un nav vērts pat meklēt. Kad atradās - noleci uz nepareizo paaudzi. Tavs arguments par paaudzi būtu ok, ja tas būtu bijis uzreiz, tupo uztirsienu vietā, nevis vēlāk, kad esi iedzīts stūrī.
Bradypus rakstīja: Jokains esi? Runa ir par konkrētiem 950kg, kurus noliedzi un neprincipialo atšķirību konkrētā piemērā. Kāpēc atkal vēlies aizbraukt citā tēmā? Manuprāt VAG vispār ir pasaules mēroga piemērs, kā auto nevajag attīstīt un ražot, bet tam nav NEKĀDAS nozīmes konkrētas domstarpibas kontekstā - tu vienkārši tupi meloji, ka 950kg ir nosapņots un nav vērts pat meklēt. Kad atradās - noleci uz nepareizo paaudzi. Tavs arguments par paaudzi būtu ok, ja tas būtu bijis uzreiz, tupo uztirsienu vietā, nevis vēlāk, kad esi iedzīts stūrī.
Arguments par paaudzi nebija uzreiz, jo gribēju redzēt vai cilvēks tiešām ir tik dumjš, ka salīdzina dažādu paaudžu mašīnas svarā, bet nē, kad nonāca līdz konkrētam salīdzinājumam, tad viss bija adekvāti, bet protams, ka tur vairs negāja runa par 950 kg. Bet toties diskusijā iesaistījās cits "gudrīts", kas nu ņēmās pierādīt, ka clio tomēr var svērt 950kg, bet tas jau vairs nebija adekvāts salīdzinājums.
Ja aizbraukšana citā tēmā ir atbilde uz tavu apgalvojumu, ka mašīnām laika gaitā svars ir pieaudzis tikai nedaudz, ok, lai tā būtu 😂 tikai kas tad ir tas, ka tu pēkšni sāc stastīt, ka VAG nemāk ražot mašīnas (kam pat daļēji varētu piekrist)
Bet ok, ja nepatīk golfs, paņem ford escort/focus, vai to pašu renault 5/clio.
Kad tad ir tas? Piemērs tavai rīcībai - tieši tu "pēkšņi sāki stāstīt" kaut ko pat VAG un es atbildēju, kā varētu turpināt tavu aizbraukšanu no tēmas. Un skaidri noradiju, ka tam NAV nozīmes sākotnējā kontekstā.
core rakstīja: Ir tāda lieta kā loģiskā domāšana, kas tev ir sveša. Redz krokodils to saprata, tāpēc salīdzināja vienas paaudzes mašīnas.
Moš salīdzini pirmo golfu ar id3, tad elektro būs nevis 50% smagāki, bet visi 100.
ID3 ir labs piemērs elektrisko spēļu mašīnīšu auzām. Skaitās golfa klases mašīna, bet izmēros vienāda ar C6 urodu un svarā pilnīgi noteikti neatpaliek...
Bradypus rakstīja: Kad tad ir tas? Piemērs tavai rīcībai - tieši tu "pēkšņi sāki stāstīt" kaut ko pat VAG un es atbildēju, kā varētu turpināt tavu aizbraukšanu no tēmas. Un skaidri noradiju, ka tam NAV nozīmes sākotnējā kontekstā.
Tu rakstīji, ka mašīnām svars laika gaitā ir pieaudzis nedaudz, vai nerakstīji? Tā kā tās ir kārtējās muļķības no tavas puses, tad lai nebūtu tukša muldēšana, iedevu tev konkrētu piemēru. Vēlreiz prasu, kā tā var būt aizbraukšana no tēmas, ja es atbildu uz tavu apgalvojumu?
Rakstīju to tieši par tavām muļķibām. Tev 1028kg bildē, kuru atzini, ir tik dramatiski daudz, lai kviektu un melotu par 950kg neeksitenci. Un tas viss, lai novērstu uzmanību, ka EV mazauto ar saviem vairāk kā 1500kg ir smagāks par Nissan X-trail.
Jā, līdzīgos gados ar to zoji nav clio kas sver zem tonnas, ne es tur kviecu, ne meloju. Mans golf klases universāls arī ir smagāgs par Nissan X-trail, un? Kāpēc tu melo ka es novēršu uzmanību? Man tik patīk godīgi salīdzinājumi.
Un kā parasti neatbildi uz jautājumiem. Kā tieši es mainu tēmu atbildot tavam apgalvojumam? Kāpēc serviss, kas ielej tieši tādu eļļu, kāda mašīnai ir paredzēta, ir kaktu serviss, bet tāds, kas ielej kaut ko aptuveni līdzīgu ir normāls serviss?
core rakstīja: Jā, līdzīgos gados ar to zoji nav clio kas sver zem tonnas, ne es tur kviecu, ne meloju. Mans golf klases universāls arī ir smagāgs par Nissan X-trail, un? Kāpēc tu melo ka es novēršu uzmanību? Man tik patīk godīgi salīdzinājumi.
Un kā parasti neatbildi uz jautājumiem. Kā tieši es mainu tēmu atbildot tavam apgalvojumam? Kāpēc serviss, kas ielej tieši tādu eļļu, kāda mašīnai ir paredzēta, ir kaktu serviss, bet tāds, kas ielej kaut ko aptuveni līdzīgu ir normāls serviss?
Nu jā, galvenais jau "zem tonnas", nevis cik tuvu tonnai. Turpini tik mainīt tēmu. Nevajadzēja vienkārši melot, ka nosapņoti un nav vērts pat meklēt, bet uzreiz pateikt, ka tik vecu neuzskati par argumentu.
Un nevaru atbildēt uz jautājumu par tavu izdomājumu, ko esmu teicis. Kad saņemsies pajautāt par to, ko patiešām ESMU teicis, atbildēšu.
core rakstīja: Jā, līdzīgos gados ar to zoji nav clio kas sver zem tonnas, ne es tur kviecu, ne meloju. Mans golf klases universāls arī ir smagāgs par Nissan X-trail, un? Kāpēc tu melo ka es novēršu uzmanību? Man tik patīk godīgi salīdzinājumi.
Un kā parasti neatbildi uz jautājumiem. Kā tieši es mainu tēmu atbildot tavam apgalvojumam? Kāpēc serviss, kas ielej tieši tādu eļļu, kāda mašīnai ir paredzēta, ir kaktu serviss, bet tāds, kas ielej kaut ko aptuveni līdzīgu ir normāls serviss?
Nu jā, galvenais jau "zem tonnas", nevis cik tuvu tonnai. Turpini tik mainīt tēmu. Nevajadzēja vienkārši melot, ka nosapņoti un nav vērts pat meklēt, bet uzreiz pateikt, ka tik vecu neuzskati par argumentu.
Un nevaru atbildēt uz jautājumu par tavu izdomājumu, ko esmu teicis. Kad saņemsies pajautāt par to, ko patiešām ESMU teicis, atbildēšu.
Tu esi plakanzemis, kas vēl neatceras ko ir teicis? 😂
Eiroparlamentāriete grib ieviest B+ tiesības SUV
Eiropas Parlamenta deputāte no Francijas Karima Delli vēlas ieviest jaunu apvidus auto vadītāja apliecību, kas ir mērķis klimata cīnītājiem par to radīto piesārņojumu un drošības aizstāvjiem par briesmām, ko tie rada gājējiem, velosipēdistiem un mazāku automašīnu vadītājiem.
Automašīnas "ne tikai aizņem vairāk vietas un ir mazāk energoefektīvas.. satiksmes drošības ziņā tie, visticamāk, tiks pakļauti sadursmēm vairāk nekā vieglās vieglās automašīnas un ar daudz nopietnākām sekām," sacīja Zaļo deputāte. Viņa vadīja Parlamenta darbu pie ES vadītāja apliecību noteikumu reformas.
B apliecība, kas šobrīd nepieciešama vieglo un furgonu vadīšanai, "nav pilnībā piemērota smagākajām vieglajām automašīnām," viņa iebilda. Tā vietā viņa vēlas jaunu B+ apliecību, kas attiektos uz automašīnām un furgoniem, kas sver vairāk par 1,8 tonnām. Vadītājiem vajadzētu būt iespējai to iegūt tikai pēc divu gadu pārbaudes laika ar parastu B atļauju, un tikai no 21 gada vecuma, viņa ierosināja.
Tas liktu populāru smago SUV, piemēram, Audi Q7, Volvo XC90 un BMW X5, vadītājiem iegūt atjauninātas tiesības.
Delli piebilda, ka varētu būt izņēmumi profesionāliem vai īpašiem mērķiem, piemēram, operatīvajiem transportlīdzekļiem.
Viņas priekšlikumos ir arī ES mēroga uz soda punktiem balstīta sistēma, kas sekotu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem un atņemtu vai apturētu atļaujas saniedzot noteiktu slieksni. Šāda sistēma "var samazināt negadījumu un nāves gadījumu skaitu uz mūsu ceļiem", rakstīja likumdevēja.
Patlaban nav ES mēroga sistēmas, lai apstrādātu soda punktus un braukšanas aizliegumus, lai gan Komisijas marta ceļu satiksmes drošības paketē tika iekļauts priekšlikums par nopietnu pārkāpumu ES mēroga autovadītāju tiesību atņemšanu.