Jā, vajag iet apskati ar lisām riepām, tad DPF neskatās.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, vajag iet apskati ar lisām riepām, tad DPF neskatās.
Ir jau divi risinājumi. 1.Saved kārtībā auto. 2. Tolmets
Viss jau no eiro klases atkarīgs. Līdz eiro 5 pareizi izgriezts filtrs un saprogrammēts auto skati iet pa vecam.
Bet to, vai eiro 5 un 6 ar visiem filtriem jaunā aparāta mērījumā iekļausies, tas gan ir jautājums. Tur esot visam jābūt ideālā kārtībā un arī vēl ne fakts ka iekļausies.
Būšot atlaides maznodrošinātiem lauku ļaudīm. Ar to viņi varēs braukt līdz valsts pilsētas robežai un tālāk izmantot sabiedriskā transporta pakalpojumus.
Ceru, ka tie visi tiks nodoti lūžņos.
Protams arī dažreiz benzīni gadās smirdoši, bet nu gandrīz katru reizi Rīgas sastrēgumos nākas kādam šitādam stāvēt aizmugurē un izbaudīt izgrieztu DPF.
Taka pateiksim nē smirdeļiem.
Ja palasa šitos augstprātīgos "vai nu 100% labi, vai arī tolmets", man neviļus rodas jautājums - kā gan pie šitik apzinīgiem ļaudīm var gadīties, ka kādam vēl kaut kas nav kārtībā...
Tāpat arī varu vien brīnīties par fantastiskajiem deguniem, kas spēj noteikt DPFa esamību vai neesamību. Neapšaubāmi no pirdieniem arī varētu izsecināt, kas ēsts pirms nedēļas un ne tikai.
Var noteikt dīzeļa smirdēšanu 99% gadījumos.protams, ka es tak nelecu ārā un nepraui par DPF esamību, bet nu tādas normālas tačkas gan tā nesmird. Es tak te stāstīju, ka radinieks nopirka kkādu nojātu bembi. Tam tak 5m attālumā jāstāv lai nenosmaktu.
Pirdieni rodas govīm un cilvēkiem, kas uzturā lieto šķiedrvielas. Tāpēc jau viņus grib likvidēt. Šaubos vai kāds sektants(es domāju Bergu) sūdzētos par pirdieniem
Esmu stāvējis izpūtēju tuvumā dažādiem auto, gan jauniem, gan veciem. Smakas tur ir stipri dažādas un nevarētu teikt, ka jaunie, kam visi filtri 100% iekšā ir, oda kaut kā diži jaukāk par tiem vecajiem.
Visnotaļ apšaubu godājamo ekspertu spēju pēc smakas pateikt, ir tur DPF vai nav. Vizuāli - varbūt, bet tāpat neesmu pārliecināts, ka godājamie eksperti varēs pateikt, vai tam auto modelim vispār tāds DPF rūpnīcā maz bija paredzēts.
Tāpat man ir ļoti žēl godājamo foruma ekspertu, kam kaut kā allaž neveicas. Visi apraksti aptuveni tādi - iebraucu dižajā pilsētā no citurienes un pirmajā krustojumā pirms manis nostājās dīzelis, kam izkastrēts itin viss un kā viņš dūmoja un kā smirdēja. Knapi dzīvs tiku līdz savai bodei. Nu kā cilvēkiem šitā neiet?
P.S. Vecā belarusa izplūdes gāzes ož daudz patīkamāk par modernāku dīzeļa auto galaproduktu, lai gan tur nekādu filtru nav. Ja reiz tās smakas rada tādas problēmas, varbūt tas ir pareizais virziens kur iet?
Tak tai specifiskajai dīzeļa smirdoņai nav nekāda sakara ar DPF filtru! Melnajiem dūmiem gan, bet tie melnie dūmi jau kā reizi nemaz tik traki nesmird.
Bet par tām šķiedrvielām gan padomājiet. Pēc govīm ķersies klāt arī jums.
Eu,pag.Bet kas īsti ir tas tur izmanīgais personāžs, kurš te tagad kko (pa/kreviski) sludina jau ne tik ka jūtupā, bet pat (vakar) jau kaut kādā visnotaļ oficiālā massu apziņošanas vietnē? Viņam (varbūt,iespējams) kaut/kādi tādi tā dēvētie Gali kaut kur ir? Kur? Saeimā,M-kabinetā, Ceļu Satiksmes Drošibas Deportāmentā,polimilicijā? Ta zae Bal jau...
iciks rakstīja: Esmu stāvējis izpūtēju tuvumā dažādiem auto, gan jauniem, gan veciem. Smakas tur ir stipri dažādas un nevarētu teikt, ka jaunie, kam visi filtri 100% iekšā ir, oda kaut kā diži jaukāk par tiem vecajiem.
Visnotaļ apšaubu godājamo ekspertu spēju pēc smakas pateikt, ir tur DPF vai nav. Vizuāli - varbūt, bet tāpat neesmu pārliecināts, ka godājamie eksperti varēs pateikt, vai tam auto modelim vispār tāds DPF rūpnīcā maz bija paredzēts.
Tāpat man ir ļoti žēl godājamo foruma ekspertu, kam kaut kā allaž neveicas. Visi apraksti aptuveni tādi - iebraucu dižajā pilsētā no citurienes un pirmajā krustojumā pirms manis nostājās dīzelis, kam izkastrēts itin viss un kā viņš dūmoja un kā smirdēja. Knapi dzīvs tiku līdz savai bodei. Nu kā cilvēkiem šitā neiet?
P.S. Vecā belarusa izplūdes gāzes ož daudz patīkamāk par modernāku dīzeļa auto galaproduktu, lai gan tur nekādu filtru nav. Ja reiz tās smakas rada tādas problēmas, varbūt tas ir pareizais virziens kur iet?
DPF klātbūtne ir iešifrēta WIN kodā un arī pēc dzinēja numura var apskatīties.
650 rakstīja: Eu,pag.Bet kas īsti ir tas tur izmanīgais personāžs, kurš te tagad kko (pa/kreviski) sludina jau ne tik ka jūtupā, bet pat (vakar) jau kaut kādā visnotaļ oficiālā massu apziņošanas vietnē? Viņam (varbūt,iespējams) kaut/kādi tādi tā dēvētie Gali kaut kur ir? Kur? Saeimā,M-kabinetā, Ceļu Satiksmes Drošibas Deportāmentā,polimilicijā? Ta zae Bal jau...
Sludinātāja sievasmāte darbojas lietotu akumulatoru tirdzniecībā.
Oho, šis ir interessant.Redz kāda suudutirgotajiem pa visurieni ietekme- rus lsm tak neies gluži katra loha tekstus kapīpistot.
Tas tikai glumajā L-republikā ir iespējams, ka turpat pie pašām TA boxa durīm var "uztaisīt" minneta cienīgu jūtup reportāžu, kādi Lohi tur "strādā".Un ka visu šo laiku NEvienam "vadošajam" Loham par visu šhito te nerodas nu itin ne mazākie tā dēvētie "jautājumi".Tffu...
Bet nu visādi citādi tak ir vesels gads laika, lai sakrātu tam DPF naudu un uzliktu atpakaļ.
Man atkal rodas viens cits jautājums...
Tas CSDD, jeb Autest vai kā nu viņu tur sauc, sapirks tās dārgās iekārtas, jo piķis, kā zinām, netrūkst, sakalibrēs, iespējams pat piedaloties šejienes smaku ekspertiem, un tad sāks mērīt un brāķēt.
Jautājums ir - vai parastais lohserviss varēs zināt kas tā par iekārtu un tādu atļauties un zināt, kā CSDD to sakalibrējis, lai iespējamo izbrāķēto varētu mēģināt salabot...
Tā pat kā ar 'bremžu stendiem' vai ūber gaismas kūļa mērītāja- vienīgie kas 'der' ir ejot skati pie viņiem.
Visi pārejie vienalga cik kruti, pēc likuma panta ir metami. ;)
Nevajag būt garāžas lohservisam, cik nav dzirdeti gadījumi, ka respektablā kantorī, kam iekārtas ir modernākas ne kā tam auteko, viss ir sataisīts kā vajag, bet skatē konstatē gan ''nevienmērīgu'' bremžu darbību, gan gaismas stars neesot pareizs. Aizbraucot uz servisu parbauda vēlreiz un rausta plecus, rādot, ka viss ir čotka!
Te būs taspats.
Un ko iesāks, ja glaunais aparāts pie izgriezta dpf nesaskaitīs vajadzīgos daļiņu miljonus, lai auto izbrāķētu?
Smakas glaunais aparāts nemācēšot analizēt....
Volx rakstīja: Aa nu ok, tad lūdzu tos specifiskos smirdētājus novāciet no koplietošanas ceļiem. Citās mašīnās brauc arī bērni!
Tu sava auto stiklu šķidrumu esi sertificējis pie maniem bērniem? Varbūt viņiem tā smaka baisi riebj?
Pareizi komerād! Labs ierosinājums.
Nē nu ar to dīzeļu smaku ir interesanti. Man šitāds ir darbā XC90. Dūmu vispār nav, skatē viss ideāli, bet smirdoņa aizmugurē ir vājprātīga. Hzv, kas tur ir.
Bērnu bende, nekas cits...
Te kādam foruma biedram bērni cieta no trokšņa. Kad problēmu atrisināja, tad izrādījās, ka tagad ciest liek smakas.
Domājams, luksoforu signāli būs nākošais solis, jo šitādu mokošu dzīvi taču nevar.
Es gaidu, kad CSDD sāks prasīt neorģinālajām virbūves daļām sertifikātus. Nu tā kā Vācijā, kur visiem papildlukturiem, neorģinālajiem (ķipa šķūninga) spoguļiem, bamperiem, izmainītajām piekares daļām, jābūt mapītei ar sertifikātiem.
Šitas ierosinājums arī izskatāms zinu vienu lauķi, kas pats pietūnējis vecam audi kkādus lukturus, jo oriģinālie esot tumši.
Vai tad tā drīkst, es šim jautāju. Tak atslēdzot uz tehnisko nost un tik mauc pa saviem laukiem tālāk. Nezinu kā tur pretimbraucošie jūtas.
Ne gluži tik smagā formā, bet tas pēc fakta jau sen eksistē - lukturi bez Exx, stikli utml. un ja to pamana TA inspektors - tu esi brīvs, man tā sagadījās uz pirmā auto - zināju ka sista priekša, bet ka kāds var nopirkt lukturus ar HZ kādai valstij paredzetu stiklu/reflektoru - nenāca ne prātā, tiesa smieklīgakais ka pēc tam nopirko tās pašas firmas (Depo ???) lukturus kas bija ar visu ko vajag apskatei ...
Biežākais šāda veida ieberziens jau ir, kad no angļa lukturus ieliek. Ja normāli saregulēts, pats nemaz nepamanīsi, ka kaut kas nav, jo īpaši tad, ja nemaz nezini kā jābūt.
Nu tur jābūt izcili stulbam, lai neatšķirtu. Un būtu jāatņem tiesības, "ja nemaz nezini, kā jābūt".
Tas nebija UK, un stars bija uz to (pareizo) pusi, bet TA inspektoram likās aizdomīga tā blāvā josla starp "pareizo izgaismojuma leņķi" un to kur nevajag izgaismot - sāka meklēt attiecīgu apzimējumu - un tā tur vai nebija, vai bija kaut kas pilnigi cits, maybe Korejas vai Taivanas kaut kāds standarts ...
Davidich rakstīja: Es gaidu, kad CSDD sāks prasīt neorģinālajām virbūves daļām sertifikātus. Nu tā kā Vācijā, kur visiem papildlukturiem, neorģinālajiem (ķipa šķūninga) spoguļiem, bamperiem, izmainītajām piekares daļām, jābūt mapītei ar sertifikātiem.
Izskatās, ka tev naudiņas par daudz. Vai tomēr ticamāk - savā naidā pret savādākajiem neaptver, kā tas atspēlēsies tev pašam - kad varēsi auto tikai ar OEM detaļām vai vienlīdz dārgiem analogiem remontēt. Par to, ka šādu prasību nav iespējams nodefinēt un ieviest tā, lai tā attiektos tikai uz "šķūningu", jau aizdomājies neesi.
Ķīniešu bamperus ražo no trauslas plastmasa, kas avārijas gadījumā nodara lielākas traumas gājējam. Tas ir normāli? Vācieši sitam ar asinīm ir izgājuši cauri. Protams, tu vari lietot neorģinālu, šķūnētu, apdirstu vai pokuj kādu, bet esi labs un uzrādi sertifikātu uz šo detaļu. Jo bija gadījumi, kad uz autobāņa atrauj tos kaktu mēslus un kādam citam lidotājam iemet priekšējā stiklā.
Protams. Bet vai tev ir nojausma par cik dārgāka šī rezultāta ir palikusi auto uzturēšana parastam godprātīgam vācietim? Tev protams ir prātā tikai tie pāris ķīniešu bamperi, kas ir izvazāti kā propagandas materiāli, bet praksē tas tiek pielietots, lai tev būtu jāpērk pie dīlera akumulators ar VW logo, nevis tieši tā paša ražotāja tieši tas pats akumulators ar "ģenērisko" logo un cenu.
Noderīgajiem idiotiem, kā tev, ir pavisam viegli "pārdot" propagandas naratīvu zem kura paslēpt pavisam citu biznesu, kam nav nekāda sakara ar deklarēto. To, kādēļ šāda sertifikācija ir spēkā tieši Vācijā, tev nesanāk pat nojaust. Tam noteikti nav nekāda sakara ar milzīgo autobūves īpatsvaru Vācijas ekonomikā un protekcionismu pret konkurentiem. Tādēļ Latvijā, kura autoražošanā noteikti ir spēcīgāka par Vāciju, ir nepieciešams šāds autoražotājus atbalstošs regulējums.
Redzi, loh, parasts godprātīgs vācietis pērk auto, ko spēj uzturēt. Pamatā jaunu. Bet letiņam parastajam lohprātīgajam vajag to vācieša nojāto godprātu - premium limuzīnu. Bet atšķirībā no vācieša, kurš spēja to uzturēt, letiņš to nespēj. Un te nu parādās vajadzība pēc visadām nezināmas izcelsmes lietotām un jaunām detaļām.
Ko mēs varam no tā secināt?
Vajag pirkt ienākumiem atbilstošus auto, nakuj! Tad nevajadzēs ne ķīnas hrenonus, ne bamperus, ne špakteles spaiņus.
Paga, paga, ko? Kāpēc vāciešiem ir tāds paradums pārdot mašīnas kurām tuvojas laiks mainīt to pašu DPFu, vai kādi citi dārgi, plānoti izdevumi - ja jau spēj uzturēt? Un kāpēc šķilteņi no Vācijas ir ar tieksmi aizceļot uz Lietuvu, ko?
Attiecībā par "Vajag pirkt ienākumiem atbilstošus auto" - nu vajag, jā, bet tad vajadzēs aizmirst par lietotu mašīnu pirkšanu no Vācijas, un pastiprinātos apjomos visiem pirkt Dacītes, kā arī vilkt iekšā no Krievijas žiķeļus... Neaizmirsīsim - mēs dzīvojam Eiropā, mums ir paredzēts pirkt tikai dārgas mašīnas - nav kā dažādās Āzijas valstīs, kur ražo ilgus gadus vienkāršās un uzticamas mašīnas... Pasaki to arī jaunu tačku tofika lietotājiem, jo spēcīga spiešana uz garantiju kaut kā aizdomīgi velk uz nevarēšanu atļauties remontus...
Davidich rakstīja: Redzi, loh, parasts godprātīgs vācietis pērk auto, ko spēj uzturēt. Pamatā jaunu. Bet letiņam parastajam lohprātīgajam vajag to vācieša nojāto godprātu - premium limuzīnu. Bet atšķirībā no vācieša, kurš spēja to uzturēt, letiņš to nespēj. Un te nu parādās vajadzība pēc visadām nezināmas izcelsmes lietotām un jaunām detaļām.
Ko mēs varam no tā secināt?
Vajag pirkt ienākumiem atbilstošus auto, nakuj! Tad nevajadzēs ne ķīnas hrenonus, ne bamperus, ne špakteles spaiņus.
Ar "sertifikācijas biznesu" var jebkuru auto padarīt ienākumiem neatbilstošu. Tam nav nekāda sakara ar drošību, bet tikai ar auto ražotāju peļņas lobēšanu. Ja vācietim tas nozīmē savas ekonomikas stiprināšanu, tad nabaga latvietim tas nozīmē tikai lielāku naudas izpumpēšanu no Latvijas par labu Vācijai.
Volx rakstīja: Aa nu ok, tad lūdzu tos specifiskos smirdētājus novāciet no koplietošanas ceļiem. Citās mašīnās brauc arī bērni!
Specifiskā smirdoņa ir no NOx gāzes, kas ir arī kancerogēna, katalizators ir tas kurš tiek ar viņū galā vecākiem auto, jaunākiem vēl AdBlue nāk palīgā.
Belis un 80-90 gadu dīzeļi ta nesmird un nevar smirdet dēļ zemākām sadegšanas temperatūrām.
Diez vai - lai sāktu veidoties NOx vērā ņemamā daudzumā, kuru varētu saost, motoram vajag būtisku slodzi - būs grūti skriet pakaļ pietiekami ātri braucošam auto, lai ostītu. Savukārt pats AdBlue gan smird specifiski un manāmi un ir ostāms brīvgaitā strādājošam auto.
Katrā ziņā vecie dīzeļi tā nesmirdēja, vienkārši oda pēc dīzeļa. Kaut kas tur ir. Pie tam smird arī auksts. Domāju tas ir dēļ mazākām kvēpu daļiņām kas nāsī sit.
Domā ka aukstam ir diži treknāks maisījums un tādēļ nebūtu jāsmird? Kvēpam ir sava specifiska smaka bet tā nav kodīga, ja ar mazajām kvēpu daļiņām domā pm2,5 tad viņām smaržas nav vispār, samazināt šo daļiņu daudzumu ir primārais DPF uzdevums.
Ko darīt ja DPF 'reģenerācijas cikls' ieslēdzas, kad esi csdd teritorijā un gaidi rindā uz dīzeļa parbaudi?
Interesanti vai ir kāds atkāpes punkts, ka tāda brīdī atļauj tev izbraukt no teritorijas un atļauj atgriezties tajā pat dienā(kad esi izmetis līkumu un izdedzinājies)
Vai viņiem ir vienalga - atgāžu stendā protams, ka tevi izgāž jo tur elle nāk ārā un vienkārši ej vēlreiz un maksā vēlreiz?
Maz ticams, ka tas tev stāvot ieslēgties. Stāvot izdedzina tikai, ja ilglaicīgi nav paguvis garākā braucienā.
Tak nekas tur nenāk ārā... Karstums vienīgi...
saf rakstīja: Tak nekas tur nenāk ārā... Karstums vienīgi...
Diez vai DPFā degvielas sadegšana notiek tikpat efektīvi kā cilindrā - CO varētu būt augšā.
Tiko iedomājos - dpf profilaktiska izņemšana un uzlikšana atpakaļ uz skati. Populārākajiem modeļiem servisi varētu piedāvāt DPFu nomu uz dienu
Tak jau teicu, re ku ir iespēja kā iziet apskati bez problēmām
Volx rakstīja: Aa nu ok, tad lūdzu tos specifiskos smirdētājus novāciet no koplietošanas ceļiem. Citās mašīnās brauc arī bērni!
Kas ir ar tiem bērniem? Vai tavai mašīnai salons mēdz piepildīties ar redzamiem dūmiem, ka tu tā satraucies?
Smerdētājus vajadzētu novākt/nost (na*uj) arī vecos benzīna hlamus.Pilnīgs lohu variants, kad kaut kādi (apzināti!) nenoteikti nekonkrēti Murgi tiek attiecināti tikai kopumā uz visiem eur5 dd īpašniekiem.Bet vienlaikus netiek attiecināti uz csddd vadošo fainans inženier tehno LOHU gadiem ilgi "izlaistajiem" eur0 izrūnītajiem tukšajiem izpūtējiem bez jebkādiem tur Pdfiem un/vai Dpfiem.LOHI ir šodien reāli tieši tie, kuriem (vēl, pagaidām) IR tas DPFs, taču izmanības un atjautības e-talons ir tie, kuriem to (sen jau!) nav!
Treknie pretekļi csdd nekauņas krāpa un lecināja/dīdīja lohu tautu ar draudiem, taču visu šo laiku paši izlaida hlamus ar tukšiem izpūtējiem un/vai satiksmei bīstramiem apsūbējušiem lukturiem! Nebij redzietko lūk paskatko reku šitiem te nabaga nabadziņiem "technoloģiju', ar ko to visu Pārbaudīt...
Tas tur Mods treknais naglais darbonis- vienkārši demonstrē lohcsdd un polimilicijas bezspēcību (gļēvumu), kad publiskā vidē atļaujas sludināt šo te visu fufeli.Vienkārši rupja cilvēku pi/ššāna, uz ko gļēvi glumās Varasiestādes pat ij nedomā reaģēt.Jo visiem taču ir IZDEVĪGI lohus turēt stresā un neziņā/Par!
Nevienam nav jāzin, ko konkrēti viņam jau parīt atņems vai aizliegs, vai par/Ko! kāds viņu sodīs un/vai (iespējams,visdrīzāk) izģērbs līdz pat pliki plikām olām un piespriedīs maksāt kavējum noilguma procentus trešajā paaudzē viņa bērnu bērniem (Lohiem/aizaiznākamajiem) .
Audi,Bmw un Mecredes un jo īpaši Vooolvo šķībacaini glumos dd hlamu lohražotājus vajadzētu mASSveidā visus korī tagad padot tiesā.
Par pircēju maldināšanu un par TO, ka tagad jebkuram viņu produktu lietojošajam LOHAM tiek prognozētas lielas problēmas, diži sodi un ilgtermiņā nepārejoši (arvien pieaugoši) izdevumi/zaudējumi.Cilvēks pirka,kopa, uzturēja- bet viņu vienkārši paņēma un tagad pa prassto apdrirsa.
Kas apdrirsa- tostarp konkrētie Glumi pretīgie LV "diileri", kuri savulaik te pārdeva (iesmērēja/ieļečīja) nevainīgi labticīgajiem iedzīvotājiem šos te nepārbaudīti krāpnieciskos hlamus.Sludinot to visu kā "progressīvu" dd tehnoloģiju un kā ekonomiju un kā absolūto nekaiitīgumu apkakakārtējai (kārtējai) ViDei.Visi audi,bmw un/vai mercedes (lohOpel) range lohover un/jeb debilford porš kajenne turbo dirsel tirgotājus tagad ir jāliek cietā Cietumā.Kretīni, krāpnieki un/vai Meļi ;p 🎄🎈
DPF filtri un tehniskā apskate no 2025.gada
Kādas prognozes, līdz 2025. gadam tiks izdomāts risinājums, lai izietu apskati ar izgrieztu DPF filtru?