Kārtot: Augošā secībā
1 2
grs 31.01.2018 23:29
grs 29.01.2018 13:11

Conqueror rakstīja: Nu tad kas ir, virzam jautājumu uz portālu manabalss un savācam 10 000 parakstus

Parakstīties var šeit:

manabalss.lv/transportlidzekla-registracijas-aplieciba-kreditkartes-formata/show

grs 25.01.2018 18:30

Austrijas jaunā parauga apliecība.

grs 24.01.2018 22:58

Kas pa tēraudu?

grs 22.01.2018 12:01
grs 04.01.2018 14:44

Dari kā zini, bet varbūt gaisa padeves devēju un vārstu ir vērts pārbaudīt.

grs 04.01.2018 13:20

Nu tad maini/tīri tukšgaitas vārstu un piezvani latviešu valodas/literatūras skolotājai.

grs 01.01.2018 22:26

Varēji paprasīt lai pārbauda atgāzes arī uz benzīna. Tad vismaz būtu skaidrs vai gāzes iekārta nav vainīga.

grs 14.11.2017 21:45

Bija man ar tāds posms, bet tas pirms gadiem pieciem. To izskaidrot ar loģiku nav iespējams.

grs 10.11.2017 21:33

lietotajvards rakstīja: gaiss-udens.lv/lv/reala-statistika

pēc šīs statistikas iznāk, ka nav jēgas uzstādīt ne gāzi, ne granulas - pat ne zemes siltumsūkni. Labākis ir gaiss-ūdens siltumsūknis. Dīvaina statistika.

grs 30.10.2017 1:06

Pameklē vai gaisu nesūc klāt caur kādu blīvi.

grs 23.02.2017 18:04

Maksāt, maksāt un vēlreiz maksāt. Lai dzīvo sodi!

grs 10.02.2017 1:22

Melnais metāls ir melnais metāls un viņš rūsē. Vienīgā ķīmija, kas var palīdzēt ir tā, kura pilnībā metālu noizolē no atmosfēras - un arī tad metāls var sākt korodēt no iekšpuses ar laiku. Vasks der tikai izskatam - noturība ta viņam īslaicīga, tukša līdzekļu tērēšana.

grs 01.09.2014 10:22

samsons23 rakstīja: godīgi sakot nesaprotu tos cilvēkus, kas brauc ar Ford it īpaši ar Mondeo

Pamēģini labu mondeo - vīlies nebūsi. Tikai nevajag pirkt tādu, kuram pāri par 300tkst. nobraukums.

grs 17.04.2011 15:04

Braucu ar 3 golfu. Gāzi ieliku pirms 3 gadiem. Uz 1.8 mono šprici ar uzstādīšanu iekārta maksāja 250LVL. Ieleju pilnu balonu (apm.50l) un braucu aptuveni 600km.

A no dīzeļiem mazprasīgākais ko zinu ir vw sdi.

grs 22.02.2011 8:32

"Dzintarkrasts" : 67407737 Viņiem ir visādi atgriezumi, parasti var sarunāt.

Ja nerūsējošo, tad griež, cik garu vajag "Rumba-V" : 67620215

grs 26.04.2010 9:52

Paldies par ieteikumiem! Nav skaidrība tāpat, bet kā jau parasti notiek - izlīdīs kāda cita vaina i šitā nevilšus atradīsies - maybe -

grs 20.04.2010 10:33

Nē, točna veikalā ir jāstāv pārdevējam klāt un lai meklē pareizo termostatu?! A to vienu jau nesen nomainīju, bet bez izmaiņām. Pārliecinājāt - zvanīšu uz bodi un piepresīšu pareizo termostatu! Nopietni.

Paldies, tēmu varam slēgt.

grs 18.04.2010 19:37

Meklē plaisu - vai nu galvā vai blokā.

grs 16.04.2010 15:52

Ja šitā gada tad viennozīmīgi dīzeli. Ekonomija un vēlreiz ekonomija. Ja pirkt vecāka gada auto vai citu marku tad jāskatās, bet šajā gadījumā dīzeli un tikai dīzeli. Tāds mans subjektīvi - objektīvs viedoklis.

grs 14.02.2010 13:34

Braucu ar 3 golfu 75 zs. Pilsētā labs, jo liels griezes moments uz zemiem apgriezieniem un var dinamiski uzsākt pie krustojumiem. Pēc 3000 apgr/min vispār neiet. Patēriņš tāds pats kā 90zs, teorētiski motora resurss varētu būt lielāks kā ar 90 zs. Protams 2.0 ar 8 vai 16 vārstiem ir vislabākā izvēle, bet labu atrast pa lētu naudu nereāli.

grs 22.11.2009 10:11

Baslix rakstīja: Sodien visu, kas saistīt ar svečvadiem, rotoriem, sadales vāciņiem satīriju, sakopu, izpūtu. Divi svečvada gali, kas nāk svecei virsu bija diezgan paoksidējušies, varbūt tur bija arī visi sū...

Es gan atļaušos apšaubīt apgalvojumu, ka degvielu dot par daudz. Tādā gadījumā es varu mēģināt atbildēt ar pretjautājumu - kādēļ tad man ir tieši jādod gāzi virsū, lai tieši veicinātu degvielas pieplūdi, kas neļautu motorītim noslāpt?

Pagaidām paldies visiem par palīdzību, tagag auto ir garažā, nākošnedēļ atkal būs ārā, redzēsim, vai mana ņemšanās ko būs līdzējusi.

Dodot gāzi virsū, vienlaicīgi ar papildus degvielas padevi Tu veicini arī gaisa pieplūdi, kurš nepieciešams degvielas sadedzināšanai.

grs 21.11.2009 10:20

RLaguna rakstīja:

grs rakstīja: Dabiski, ka nav. Man mācija, ka degvielas padeves sistēma sastāv no karburatora, degvielas bākas, degvielas sūkņa un varbūt arī filtra. Tas, ka karburatora apsildei dažreiz izmanto elektrisku sildītāju, lietas būtību nemaina. Ta degviela netiek dozēta pareizi nevis svece nedeg... Daa...!!!

Laikam Tu autoskolā gāji kopā ar mani 1969.gadā.

Vēlāk, un ne autoskolā, bet tehnikumā. Mums rādīja filmas par zil 130 un moskvich 412. Žiguļu ēra vēl nebija aizsākusies.

grs 20.11.2009 20:12

Dabiski, ka nav. Man mācija, ka degvielas padeves sistēma sastāv no karburatora, degvielas bākas, degvielas sūkņa un varbūt arī filtra. Tas, ka karburatora apsildei dažreiz izmanto elektrisku sildītāju, lietas būtību nemaina. Ta degviela netiek dozēta pareizi nevis svece nedeg... Daa...!!!

grs 20.11.2009 17:22

Nekāda sakara ar elektrību. Kamēr auksts, tikmēr par daudz degvielu dod iekšā. Kurš tur tas vārsts vai devējs slikti strādā nezinu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti