Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
mx_black 09.01.2008 21:26

S60R ir tehniski identisks V70R. Volvokluba lapaa apgrozaas 3 S60R lietotaaji - JA, v3555, wildthing. Pasearcho topikus, tur pat bija viens ar taadu nosaukumu, ja nemaldos.

Jauda ir tieshi 300zs.

mx_black 09.01.2008 15:46

raimondsm rakstīja: Kādām programmām?

SLR kameraam diskos naak liidzi kkaadas.

mx_black 09.01.2008 15:45

Kindzulis rakstīja:

raimondsm rakstīja: Kā ar RAW formātu , ko var un ko nevar izdarīt?

ne tiff ne raw vnk lietotaajam nah nav vajadziigs... ja vie netaisies pirksteljus lociit ar apjomu ko 1a bilde aiznjem

auzas...

raw ir tieshi tas formaats, ar kura paliidziibu var zinaamaa meeraa noveerst fotograafa kljuudas (exposure, WB). no suudiiga jpeg to neizdariisi.

mx_black 07.01.2008 7:37

Master_D rakstīja: Biju joka pēc pasūtījis Canon - > Zenit pāreju.

Maksāja kapeikas (2 latus), paspēlējos un pārdevu kolēgam, kam čupa ar veciem objektīviem - tiesa arī viņa entuziasms bija īss

nerullee taa zenit-objektiivs-uz-canon fishka? es arii par taadu esmu domaajis...

mx_black 05.01.2008 16:19

Canon 100-400L f/5.6 ieksh lv maksaa LVL 870.-

mx_black 02.01.2008 22:12

a kaads sakars lv LPG gaazes cenaam ar dabasgaazes piegaazhu cenas paaugstinaashanos? kaarteejo reizi runaa, nejeedzot, par ko.

par LPG un dabasgaazes atshkiriibaam nerunaashu, kam vajag, tas saprot.

LPG ieksh lv praktiski visi tirgonji ar retiem iznjeemumiem ieved no lietuvas mazeiku ruupniicas.

mazeiku ruupniica shomeenes pirmo reizi peec lielaa ugunsgreeka atsaaks darbiibu ar pilnu jaudu, kas liek cereet, ka vairumcenas kritiisies (jo uzkaapa deelj taa, ka toreiz dalja ruupniicas nodega un piedaavaajums bija mazaaks par pieprasiijumu).

cits jautaajums, vai muusu mazumtirgotaaji arii nolaidiis uz leju..

mx_black 20.12.2007 16:41

ibio rakstīja:

principā ar 150Ls jārēķinās, lai nebūtu pēc tam probzu ar TA

pastaasti siikaak, kas tur ar 150Ls daraams, lai nebuutu probzu ar TA inspektoram "uz rokas" jeb kaa?

mx_black 17.12.2007 18:36

tieshaam 111 000 km?

mx_black 30.11.2007 9:33

Palaidniex rakstīja: man piemēram ir po kādā krāsā tie atstarotāji ir, galvaneis KA TIE IT.

nav gan po, braucot pa nepaziistamu celju, ir ljoti forshi, ja ir dazhaadaas kraasaas. piem, redzi taalumaa sarkanu striipu, zini, ka tas ir kreisais pagrieziens, redzi baltos - labais.

mx_black 29.11.2007 19:57

Palaidniex rakstīja:

mx_black rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Par neadekvātām zīmēm piekrītu, par aizmirstiem 30 km/h, bet iet runa par to CIK DRAMATISKI ATŠĶIRAS Via Baltica igaunijā no tā, kas ir Latvijā.

nu tikai nevajag. aiz peernavas tas celjsh ir pretiigs. un lv posmi, kuri ir ar papildjoslaam, ir daudz labaakaa staavoklii nekaa jebkursh estinju posms uz via baltica. par atstarotaajiem gan piekriitu - tas jautaajums igaunijaa ir risinaats daudz labaak.

diez kursh savulaik izdomaaja, ka atstarotaajiem abaas pusees jaabuut baltiem? es veel atceros, kaa savulaik uz bauskas trases labajaa pusee bija sarkani, kreisajaa balti - tas arii ieveerojami atviegloja braukshanu nezinaamos posmos. peec tam jamos izraveeja un salika abaas pusees baltus. sviests.

Nemaz tik pretīgs tas ceļš aiz Pērnavas nav. Man bieži nācies tur braukt. Bet tas, ka uz Saulkrastu apvedceļa ir saliktas laternas nav viennozīmīgi labāk - pareizi saliktas zīmes, pareizi CHA UN atstarotāji paveiktu to pašu. Labi nebūtu gaišāks posms, bet tas būtu gan lētak ierīkojams/uzstādāms, gan arī būu mazāki ekspluatācijas izdevumi...

Bet kāpēc nav sarkano? Tipa tagad atšķiras forma, nevis krāsa (vienā pusē 2 aplīši otrā taisnstūrītis), jo tiesības iegūt var arī tie, kas ne visai atšķir krāsas...

jaa, tie apliishi ir labi atshkirami no taisnstuura kilometra attaalumaa sviests kkaads.

mx_black 27.11.2007 22:16

Palaidniex rakstīja:

Par neadekvātām zīmēm piekrītu, par aizmirstiem 30 km/h, bet iet runa par to CIK DRAMATISKI ATŠĶIRAS Via Baltica igaunijā no tā, kas ir Latvijā.

nu tikai nevajag. aiz peernavas tas celjsh ir pretiigs. un lv posmi, kuri ir ar papildjoslaam, ir daudz labaakaa staavoklii nekaa jebkursh estinju posms uz via baltica. par atstarotaajiem gan piekriitu - tas jautaajums igaunijaa ir risinaats daudz labaak.

diez kursh savulaik izdomaaja, ka atstarotaajiem abaas pusees jaabuut baltiem? es veel atceros, kaa savulaik uz bauskas trases labajaa pusee bija sarkani, kreisajaa balti - tas arii ieveerojami atviegloja braukshanu nezinaamos posmos. peec tam jamos izraveeja un salika abaas pusees baltus. sviests.

mx_black 26.11.2007 16:35

pats liels cilveeks, ja negrib, lai neliek. ar to vinsh var kaiteet tikai pats sev un teoreetiski nest valstij zaudeejumus naaves gadiijumaa.

mx_black 23.11.2007 19:14

nakujators rakstīja:

mx_black rakstīja:

Sinn rakstīja:

nakujators rakstīja: Polarizējošais filtrs/stikli nehera netumšo.

A kapēc ekspozicija par 1.5-2 stopiem samazinās?

ekspoziicija samazinaas ar ND (Neutral Density) filtriem.

nevis samazinās, bet palielinās (pagarinās) ekspozīcijas laiks. čukčas

domu tak tu uztveeri shaa vai taa.

mx_black 23.11.2007 17:39

Sinn rakstīja:

nakujators rakstīja: Polarizējošais filtrs/stikli nehera netumšo.

A kapēc ekspozicija par 1.5-2 stopiem samazinās?

ekspoziicija samazinaas ar ND (Neutral Density) filtriem.

mx_black 23.11.2007 17:37

nakujators rakstīja: Polarizējošais filtrs/stikli nehera netumšo. Vienīgais reāls labums tas, ka pret sauli vēsi var skatīties un acis nežilbst. Tas pats ar fotofiltriem - varēsi pabrīnīties, kā atspulgst pret stiklu pazūd, ūdens caurspīdīgāks paliek, saules atspīdumus noņem. Ito tikai ļoti labiem un dārgiem filtriem, kurus Rīgas veikalos nemaz tik viegli nav atrast. Sakara ar to, kas vajadzīgs autovadītājam kā tonētais stikls, IMO nefiga nav. Vienīgi tas, ka tiešām saule acīd nespiež

www.communitekvideo.com/...

te var aptuveni redzeet.

jo vairaak skata lenkis atshkiras no 90 graadiem, jo tumshaaks izskataas. manaam vajadziibaam ar taadiem stikliem pilniigi pietiktu.

mx_black 23.11.2007 13:19

ir taada tehnologija, maksaa kosmosu un lv nav dabuujamas.

es pat nez iisti, ko vinji ar to stiklu dara, vai nu pleeve vai nu kas cits.

iebrauc jebkuraa fotoveikalaa un paprasi, lai paraada polarizeejosho filtru - tad aptuveni buus skaidrs, cik tumshu var dabuut.

mx_black 17.11.2007 22:37

VWfans rakstīja: Es Volvo-V50 nepirktu - tajā cenu grupā laba izvēle ir Mazda-5.

Tu labaak pareekini shiisdienas pateerinju, nevis sapnjo.

mx_black 15.11.2007 18:13

cilveekam vienkaarshi skauzh, ka citi maak auto vadiit lielaakaa aatrumaa nekaa vinjsh (un arii auto iet aatraak pa 95 km/h ), taapeec arii meegina padariit sevi par leenbraucosho varoni.

mx_black 14.11.2007 8:26

Kri rakstīja:

mx_black rakstīja: no pieredzes varu teikt, ka Lietuvas un Zviedrijas sodu kviitis var izmest miskastee, nekaadas sankcijas neseko. Igaunijaa pagaidaam detektors glaabj...

Nu nezinu, gan.

Pagāšgad stokholmā dabūju plāksteri par nemaksāšanu maksas stāvvietā. Biju jau paspējis nopriecāties, ka viss ar galiem, bet pēc pusgada atnācā vēstulīte no draudīzgā creditreform. samaksāju 40Ls apmēram 30Ls vietā kas bija uz kvīts.

hvz. peec 3 meeneshiem atnaaca pa pastu atnjemtaas tiesiibas un viss. pa to laiku ieksh lv iznjem jaunas.

mx_black 12.11.2007 20:33

no pieredzes varu teikt, ka Lietuvas un Zviedrijas sodu kviitis var izmest miskastee, nekaadas sankcijas neseko. Igaunijaa pagaidaam detektors glaabj...

mx_black 04.11.2007 13:28

nu kas ir, vwfan aka vili, nevari atbildeet?

mx_black 02.11.2007 7:48

Rashns rakstīja: jauda/grieze lielāka, mazāk jāmin grīdā laiz izskustēots

+1

mx_black 01.11.2007 20:55

a tu uzskati, ka te tikai riidzinieki tuseejas?

mx_black 01.11.2007 8:13

vilhelms_tills rakstīja: Jā, es arī pilnīgi piekrītu augstāk rakstītajam, ka sodi par ātruma pārsniegšanu jāpalielina un jāpiemēro jau pie +5 km/h no atļautā pārsniegšanas. Pēc trešā šāda pārkāpuma tiesības jāatņem un transporta līdzeklis jākonfiscē un uzreiz jārealizē, par iegūto naudu jāuzlabo ceļi. Tikai tā varēs izglābt tos desmitus dzīvību, kurus katru gadu izdzēš slepkavīgie ātruma pārsniedzēji uz Latvijas ceļiem.

Neesi stulbs auns/aita, nepakļaujies stulbeņu bara instinktam! Brauc ar Tavas Tēvzemes Ceļu satiksmes noteikumos noteikto ātrumu. Cieni sevi, nevis okupantus, kuri "bazarē" un nogalina nevainīgus cilvēkus - mums pēc tam vēl jāmaksā par šo kvazi-saprātīgo pseidoprasmīgo "braucēju" izraisīto ceļu satiksmes negadījumu seku likvidēšanu.

taa arii neesi neko sapratis.

aazis.

mx_black 31.10.2007 17:01

VWfanam par godu.

Autors nezināms, bet sakarīgi bazarē.

Ja visi 100% vadītāji ievēros noteikumus un brauks kārtīgi rindās, tad kopējais auto plūsmas ātrums palēlināsies par n-%, bet sastrēgumi palielināsies ģeometriskā progresijā - uz katru km no kopējā palēlinājuma, būs + 10% un vairāk auto uz ceļa = attiecīgi satrēgumi kustēsies lēnāk, vilksies ilgāk pa ne minūtēm, bet stundām.

Mēs visi varam novērot, kas notiek tikko ir pirmais sniegs vai citi apstākļi, kas dabīgi palēlina auto ātrumu. Tādās dienās palielinās sastrēgumi. Pēc tam tie samazinās, jo kaut kāda daļa satiksmes dalībnieku piedzīvojuši diskomfortu, auto atstāj mājās, tos "ieziemo". Kā arī citi saliek ziemas riepas un pierod braukt ātrāk jaunajos apstākļos.

Lai cik nepareizi tas neizklausītos, patiesība ir tāda, ka tā saucamie "agresīvie braucēji" patiesībā atvieglina satiksmes plūsmu, jo ātrāk aizvācas no kopējā ceļa un atbrīvo vietu citiem. Ceļu policija primāri domā tikai par sodu iekasēšanu un viņus neintresē satiksmes optimizācija. Satiksmes organizētājiem būtu jādomā kā atvieglināt un paātrināt satiksmes plūsmu, nevis uzlikt jaunus ierobežojumus it kā drošības vārdā. Bieži izskatās, ka ātruma ierobežojumi domāti tikai, lai nodrošinātu CP ērtākas peļņas iespējas. Ja notiek avārija, tad uz ierašanos CP dažreiz jāgaida pat ilgāk par stundu! Ātrā palīdzība nez kāpēc tādus pat attālumus uz izsaukumu atbrauc krietni ātrāk.

Reāli Rīgā daudzās vietās ātruma ierobežojumi ir dumji un tikai traucē satiksmes plūsmai. Ir arī daudz dažādu vietu, kur varētu izveidot papildus joslas, paplatināt ceļu, izveidot papildus joslu labajam pagriezienam. Tāpat sen jau vajadzēja ieviest atļautu labo pagriezienu pie sarkanās, ja ceļš ir brīvs, kā tas ir citās valstīs. Varētu vēl turpināt. Tā vietā satiksmes organizētāji vienkārši aizliedz kreiso pagriezienu vai uztaisa vienvirziena ielu. Tas palīdz tikai pie vidēja auto daudzuma. Klasisks piemērs ir Lāčplēša iela aiz viadukta Salu tilta virzienā. Viņi kaut kā nav papētījuši, ka situācijā, kad auto sastrēgumā bīdās 20 metrus minūtē, kreisā pagrieziena aizliegums darbojas tā, ka sastrēgumu palielina, jo auto, kas kavētu satiksmi, lai izdarītu kreiso pagriezienu patiesībā neko daudz nekavē, jo pārējie auto tāpat spiesti stāvēt. Toties pagriežoties pa kreisi vismaz kaut kāds auto % aizvāktos no sastrēgušās un pārslogotās ielas. Tagad šie auto ir spiesti braukt līdz pašam tiltam un tie ir visi auto, kas no tā punkta dodas Ķengaraga virzienā! varat iedomāties kāds tas ir skaitlis! Cik iela būtu tukšāka, ja šie auto pazustu kreisajā pagriezienā jau tūlīt aiz viadukta!

Par ātruma ierobežojumiem runājot: Man ir bijuši daudz dažādi auto. Kādreiz braucu pat ar 1 Moskviču. Šodien braucu ar VW 2007 gada modeli. Pa gadiem regulāri mainot auto tagad varu salīdzināt cik ļoti tehnika ir izmainījusies. Pat Moskvič 412 ar krievu riepām uz 90 km/h ir daudz bīstamāka braukšana kā ar ~7-8 gadus vecu vācu auto uz 150km/h! Ja brauc ar jaunu auto ar labām riepām tad drošība ir vēl lielāka! Tehnika attīstās acīmredzami, bet noteikumos ierobežojumi nemainās. Ak nē, mainās, tikai šodien ātruma ierobežojums pilsētā ir vēl lielāks kā krievu laikos! Rodas secinājums, ka šiem ierobežojumiem maz sakara ar drošību, un tie vajadzīgi tikai policistu labklājības nodrošināšanai. To mēs arī redzam praktiski. Policisti visērtāk ķer pārkāpējus tādos posmos kur ērti to novērot un pārkāpēji nevienu netraucē. Vislabāk policijai patīk medīt ātruma pārkāpējus uz tukša ceļa, kur tos var ērti nofiksēt lielā attālumā pirms viņi ir ieraudzījuši policiju. Skaidrs, ka uz tukša ceļa šim pārkāpumam ir vismazākā bīstamība no drošības viedokļa un tāpēc arī braucēji izvēlas braukt ātrāk. Policijai kā prioritātei vajadzētu būt ierasties pēc iespējas ātrāk uz CSN izsaukumu un atbrīvot ceļu no avarējušiem auto vai operatīvi regulēt satiksmi sastrēgumos nevis tikai stāvēt uz ceļa tukšajos laikos un iekasēt naudu!

Lai attaisnotu CP neefektīvo darbu tiek organizētas PR kampaņas, lai it kā palielinātu braucēju apzinīgumu. Patiesībā tās domātas, lai vainu par CP un satiksmes organizētāju neizdarīto, uzveltu satiksmes dalībniekiem. Cilvēki spiesti sēdēt korķos, ir īgni un stresaini un dusmas kaut kur vajag novadīt. Tad nu talkā nāk PR kampaņa, kas māca: pie visa vainīgi ir agresīvie braucēji nevis sliktā satiksmes organizācija, infrastruktūra vai slinka, neizdarīga, mantrausīga ceļu policija. Cilvēki kā muļķīši notic un patiesi dusmojas cits uz citu! Pie tam nostrādā bara efekts - kaut kādam ļaužu % vienmēr būs svarīga iespēja skaļi atkārtot no augstākstāvoša mutes skanējušu domu, kas pasludināta kā ļoti pareiza. Skaļi dusmojoties uz "agresīvo braucēju", šie ļaudis jūtas labāki, jo atkārto to pašu ko teicis "stiprākais no bara"! "Agresīvais braucējs" patiesībā ir mītiska policijas PR speciālistu radīta persona. Reāli nav autovadītāja, kas mūžā nebūtu ne reizi neko pārkāpis. Šodien braucu pa pilsētu vienotā plūsmā un ievēroju, ka visi plūsmā braucošie pārsniedz ātrumu par apm 10km/h. Ja es būtu bremzējis, tad traucētu kopējai plūsmai! Tad par ko mēs dusmojamies?! Varbūt mums vienreiz vajadzētu vērst savu dusmu enerģiju, lai piespiestu pašvaldību salabot bedres un būvēt vairāk ceļu pārvadus, bet vienam pret otru uz ceļa mēs nudien varētu būt laipnāki!

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti