Graberis rakstīja: Ta liek mierā tās fūres - viņi brauc un aizbrauks, kamēr nepacietīgie apsitīsies ap kokiem. Ja jamie normāli velk +/- 100, tad tieši apsveicami - iekārtojies aizmugurē, baudi braucienu un turpini psist savu santīmu. Aiz šādas fūras braucot ne tikai litru uz simta ieekonomēsi, bet arī garantēti neatčoknīsies uz cita šūma priekšējā stikla.
...bet atkončīsies fūrei zem d***sas pabraucis, jo biji tā kūkodams aizdomājies par senajām bērnu dienām un nepamaniji, pa kuru laiku smagais sāka bremzēt. Šitādi idiņi steriem pastiprina bojāgājušo statistiku un ne tikai Latvijā!
Nu redzi deks, es atšķirībā no tevis braucu katru dienu un ne jau ar muti internetā, bet pa Rīgu un mūsu plašo republiku. Un secinājumi ir tādi:
1.ka tos normālos fūru braucējus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt, pārējie brauc ar pēdīgiem šrotiem vai vnk sēņo;
2. cik reižu darbadienas vakarā konkrēti uz Akmens tilta kāds kārtējais darbarūķis, nestāv ar paceltu kabīni, pārējie cilvēki tup stundu Daugavmalā, lai beidzot tiktu mājās;
3. man smago apdzīšana nesagādā problēmas, auto ļauj, bet ne visiem ir tik jaudīgas mašīnas, vai arī cilvēki pārvērtē savas spējas un tas beidzas sāpīgi.
Līdz ar to prasās kaut ko darīt, cerēt, ka valsts pēkšņi uzlabos ceļu stāvokli, muļķīgi. Tad varbūt tiešām jāierobežo smago auto kustība.