Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
pitbullz 16.05.2007 13:44

Nu redzi deks, es atšķirībā no tevis braucu katru dienu un ne jau ar muti internetā, bet pa Rīgu un mūsu plašo republiku. Un secinājumi ir tādi:

1.ka tos normālos fūru braucējus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt, pārējie brauc ar pēdīgiem šrotiem vai vnk sēņo;

2. cik reižu darbadienas vakarā konkrēti uz Akmens tilta kāds kārtējais darbarūķis, nestāv ar paceltu kabīni, pārējie cilvēki tup stundu Daugavmalā, lai beidzot tiktu mājās;

3. man smago apdzīšana nesagādā problēmas, auto ļauj, bet ne visiem ir tik jaudīgas mašīnas, vai arī cilvēki pārvērtē savas spējas un tas beidzas sāpīgi.

Līdz ar to prasās kaut ko darīt, cerēt, ka valsts pēkšņi uzlabos ceļu stāvokli, muļķīgi. Tad varbūt tiešām jāierobežo smago auto kustība.

pitbullz 16.05.2007 13:16

Graberis rakstīja: Ta liek mierā tās fūres - viņi brauc un aizbrauks, kamēr nepacietīgie apsitīsies ap kokiem. Ja jamie normāli velk +/- 100, tad tieši apsveicami - iekārtojies aizmugurē, baudi braucienu un turpini psist savu santīmu. Aiz šādas fūras braucot ne tikai litru uz simta ieekonomēsi, bet arī garantēti neatčoknīsies uz cita šūma priekšējā stikla.

...bet atkončīsies fūrei zem d***sas pabraucis, jo biji tā kūkodams aizdomājies par senajām bērnu dienām un nepamaniji, pa kuru laiku smagais sāka bremzēt. Šitādi idiņi steriem pastiprina bojāgājušo statistiku un ne tikai Latvijā!

pitbullz 16.05.2007 12:59

VWfans rakstīja: Mans uzskats ir tāds, ka lielo kravas auto un autobusu vadītāji, vidēji ņemot, ir augstākās raudzes profesionāļi. Viņu darbā nekādus ierobežojumus noteikt nevajag, jo tā būtu tautsaimniecības graušana. Vieglo auto vadītājiem, kuri vēlas braukt ātrāk, jābūt pacietīgiem un jārēķinās ar to, ka ekonomikas izaugsmes un Latvijas neizbēgamās saimnieciskās integrācijas ar kaimiņvalstīm rezultātā ir būtiski pieaugusi satiksmes intensitāte. Tai ir jāpielāgojas, noskaņojoties uz mierīgāku braukšanu - vieglie auto vairs nevar sev stādīt augstus vidējā ātruma mērķus, braucot pa noslogotākajām šosejām. Piemēram, maršrutā Ogre - Jēkabpils nevar vairs vēlēties sasniegt vidējo ātrumu 80 km/h, bet jāsamierinās ar kādiem 70 km/h, ja vien neveic bīstamus apdzīšanas manevrus.

Mana pieredze liecina, ka bīstamas situācijas uz ceļa 99% gadījumu veido mazākie un ātrākie auto. Es nekad neesmu sastapis bīstamu rīcību no liela smagā auto puses - viņi pārsvarā vienmērīgi brauc ar saviem 85 km/h un nevienam netraucē.

Tautsaimniecības graušana ir likt pārējiem, kārtīgiem nodokļu maksātājiem čakarēt jau tā īsās brīvdienas, lai pavadītu pusdienu uz šosejas aiz 70 kmh braucošas fūres un aiz tās braucošiem, pusaizmigušiem dīzeļopelistiem!!! Nav normāli, ka vienas biznesa jomas pārstāvji diktē dzīves ritmu visiem valsts iedzīvotājiem.

Plus vēl vajag ierobežot smago auto kustību pār Rīgas tiltiem darbdienu vakaros, jo smagie auto regulāri lūzt un velkās, tādejādi provocējot citus satiksmes dalībniekus uz agresīviem manevriem!

pitbullz 16.05.2007 12:45

dude rakstīja: nu bļa kāda nozīme gadam vienkārši gribu zināt vai 2.2t ar 20v ir labs vai nē!

Labs priekš otrā auto, ir kur brīvo laiku nosist (remonti utt) un kādu nedeēļas nogali var pabraukt pakaifot. Bet ikdienai šādu auto **&%$....

pitbullz 14.05.2007 12:01

SteelRat rakstīja: tas suda shovs ir tac pac suukaataaju bars kaa *******ie pratavetras pedijni

...jāsauc nervu daktres talkā )

pitbullz 13.05.2007 16:02

joop rakstīja: p.s.-ierosinu pasākumu no Eirovīzijas pārdēvēt par Slāvvīziju

Njā, diemžēl tā arī ir! Vispār vajadzētu ļaut Eirovīzijā piedalīties tikai ES valstīm plus Norvēģijai, Šveicei. A šitie visi slāvi lai ālējās pa savu "jauno vilni" uc sviesta pasākumiem!

pitbullz 10.04.2007 15:24

Nu ar to automātu manam auto sanāca ieberziens uz Ls 700 un mēnesis ar lienētu auto ,jo pēkšņi pazuda "R". Bet nu tagad cerams atkal 250tk varēs braut bēdu nezinot.

A par 2,5tdi hvz, bet šķiet biki pa švaku šim auto, cita lieta jaunāks ar D5...

pitbullz 05.04.2007 11:43

pirdiens rakstīja:

Pirmais rakstīja: CSDD tagad neļauj likt īsos numurus uz garajām mašīnām....

es nupat gribēju pārdodot mašīnu uzlikt no tās mašīnas 2ciparu numuru un mani diezgan pieklājīgi iekš CSDD atšuva, motivējot, ka viņiem trūkstot 2ciparu numuru

Vajag auto ar "amerikāņu aizmuguri", kur var uzlikt tikai īso nr.! Un tad ņemt numurus-iedos vien/divciparu. Tad to numuru pārreģistrē uz kādu auto gribi..

Auto ar "amerikāņu pakaļu" tagad dod PO sērijas numurus ar 4 ciparu skaitļiem, kur pakaļējais numurs ir īsāks un augstāks. Tā kā šitas joks vairs nedarbojās

pitbullz 25.02.2007 15:52

sintris rakstīja: Nedaudz paturpinot Ksnepa sacīto par zagļu rīcībā esošajām tehnoloģijām un līdzekļiem-

Krievijas TV kanāls( neatceros kurš ) palaida interviju ar Lielo Puisi no likuma tās puses. Protams,mainīta balss un bez sejas u.t.t.,tak stāsts bija arī par 50 Lexusiem kurus Krievijas bratki sagribējuši. Tad nu šie pussimts vāģi ASV tika "nacionalizēti", ar visiem doķiem,brelokiem,... bla bla bla pasākumam tika iztērēts 1 miljons mūžzaļo amīšu rubuļu.

Naivi pieļauju domu,ka ar to pietika gan nedaudz negodīgam muitas cilvim ostā,gan kādam jaukam kuģa kapteinim un mož vēl šur tur lai tak puikiem Maskavijā tiek

Vēl jo vairāk, ka RUS likumdošana ļauj legalizēt nozagtus auto ( auto, kas ir Interpola meklēšanā), ja pēc zināma laika nav pieteicies tip bijušais īpašnieks, vai kaut kā tā. Kamēr šitādi jauki kaimiņi, pie mums mašīnas zaga un zags (

pitbullz 22.02.2007 11:54

Crankshaft rakstīja: kurā vietā ja nav secrets

================

Ar Geeringa vaagji tika braukts paaris Antiiko Automobilju kluba saietos Jaasaka, nav medusmaize, prasa bik fizisko Sver ta tas daikts tonnas 3 laikam...

Gēringa auto svēra turpat 7t. Viņš piederēja Rīgas kinostudijai, ideāls auto filmējot kadrus no braucošas mašīnas, jo absolūti nereaģēja uz ceļa nelīdzenumiem. Diemžēl 80to beigās kkādi gaiļi no kinostudijas paņēma šo unikālo auto, lai pazīmētos vecenēm un iebrauca pilnā koksā akmenī. Karterim un kārbai hana, auto stāvēja pie sētas un 90 gadu juku laikos auto no kinostudijas pazuda

pitbullz 21.02.2007 17:37

Master_D rakstīja: Saistībā ar straujo RIGIbor kāpumu - audi tiek pārdots ar svētku ATLAIDI!

tikai 1900 eiro!

Ja vēl 100eur nokaulēt varētu, moš i paņemtu....

pitbullz 21.02.2007 16:58

UncleSEM rakstīja: man pasūtot autiņu bija bojāta aizmugurējā daļa ,krāmējot konteinerā ar dakšu bija caurdūruši radiatoru un vel apčakarējuši priekšu !!!

Njā otrs auto ko pasūtijām bija Ford Explorer, tam ar pacēlāja ragu bij izspiests miglas lukturis, no konteinera āra velkot (laikam) saliekts "ķengurnieks". Brutāla viņiem tā attieksme pret auto

pitbullz 21.02.2007 16:54

nomiks rakstīja:

pitbullz rakstīja: Nu nezinu kā šis kantoris, bet pirms pāris gadiem caur citu firmu 2us auto pasūtījām un pēc 3 mēnešiem atnāca. Dodge Neon 2000.g biki sists

+ izsoles cena 800$

+ izsoles nodokļi+starpnieka maksa 430$

+ ceļš 1600$

Auto atnāca toč kā bildē, uzlādē aķi un var braukt.

Un akcīzes nodoklis par auto ievešanu Latvijas Republikas teritorijā nebija jāmaksā?

Atmuitošana Ls 410 tā īsti gan nezinu kādi nodokļi šajā summā bija iekļauti. Un vēl Ls 132,05 par numuriem, reģistrāciju uttt

pitbullz 21.02.2007 12:28

Nu nezinu kā šis kantoris, bet pirms pāris gadiem caur citu firmu 2us auto pasūtījām un pēc 3 mēnešiem atnāca. Dodge Neon 2000.g biki sists

+ izsoles cena 800$

+ izsoles nodokļi+starpnieka maksa 430$

+ ceļš 1600$

Auto atnāca toč kā bildē, uzlādē aķi un var braukt.

pitbullz 24.01.2007 14:20

Katru dienu sanāk braukt pa Lielirbes ielu un nekad nebūtu iedomājies, ka bijusī iebrauktuve Nestē tagad skaitītos krustojums ar Ventas ielu.

Manuprāt no Lielirbes ielas ir tikai iebrauktuve blakus teritorijā (DUS), a Ventas iela sākās tikai aiz DUS. Ja varētu kuaut kur dabūt rokā oficiālu ielas plānojumu...

Otrkārt sanāk neloģiski, jo 50nieks sāk darboties tikai aiz gājēju pārejas un tādarbība beidzās pēc 200m, tātad kāds tad būtu pamatojums šim ātruma ierobežojumam?

P.S. Brīnums ka pats vēl neesmu tur norāvies!!!

pitbullz 22.01.2007 17:40

viktors1961 rakstīja: OK, kukuļņēmēji protams ir jāžmiedz, bet dārgais KNAāB, kā tomēr gribētos kādu lietiņu, kur miljoni izputējuši (ieputējuši kabatā konkrētai personai). Tāpatās ai kā VID-u vajadzētu pačakarēt, lūk te konkrēti valsts tiek apkāsta. A CP??? - zinu , ka nepareizi, bet mani tas uztrauc vismazāk.

Tieši tā, un kamēr augšējie sabiedrības slāņi var netraucēti valsti kāst, es neuzskatīšu par baigo grēku kādreiz ar kādu CP ko sarunāt bez papīru smērēšanas...

pitbullz 08.01.2007 17:00

Tāds stulbs jautājums rodas, a kāpēc vispār ceļa vidū jāstāv?

P.S. reizēm tie kājāmgājēj kungi ir tik stulbi, ka kamēr ar spoguli pa d***su neuzšausi, nesaprot ka deretu no ceļa paiet malā. 2 kājas un 60 kg tomer labāk spēj manevrēt nekā 2 tonnas uz 4iem riteņiem.

pitbullz 09.10.2006 22:00

smonG rakstīja: auto.consumerguide.com/...

He, toch laba adrese, buusim zinaat...tnx!

pitbullz 27.09.2006 12:55

Automaats jau laba lieta, tikai kad man vasaraa atnirdzaas un bij jaanoskaita par remontu Ls600, tad gan bij skrobe. Bet man shkiet C70 manuaalaa naaca tikai ar T5R motoru, mosh i kluudos...

pitbullz 27.09.2006 9:16

Nu iists vechu auto ir Kadets ar dizeli. Ir ko p#s#ies

pitbullz 26.09.2006 18:23

Jaa T5 ir laba izveele, tikai jaaskataas lai nav paaraak nobraukts, jo tad motoriitim rodas laba apetiite uz labu ellu! Un ja videejais pateerinsh 13l uz simtu apmierina njem tik ciet!

Pats jau vairaak kaa gadu braucu ar T5 un ceelins tam auto loooti soliids!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti