eddyyss rakstīja: Auto, tika salabots, izrādās bija problēma šlaukās!
Nevajag pīties ar šļaukām .... vai tad godīgu sieviešu trūkst ?
eddyyss rakstīja: Auto, tika salabots, izrādās bija problēma šlaukās!
Nevajag pīties ar šļaukām .... vai tad godīgu sieviešu trūkst ?
Tu neesi Vernonam rados ?
Identiska vienvirziena domāšana abiem .......
Burtus pazīsti un salasīt māki - tas apsveicami !
Ja spēj, tad LŪDZU , ieslēdz loģisko domāšanu ....
Speciāli Tev citāti -
145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.
2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;
-------------------------
Ja nu galīgi neveicas ar izpratni, tad var taču pakonsultēties pie Lukstiņa vai Krapša kungiem .....
Nemeklē problēmu, kur tās nav ....
1. Pilnībā nepiekrītu biedra Bradypus 11.05.2018 19:18 viedoklim.
145. NEPRASA jebkurā gadījumā samazināt ātrumu un sagaidīt gājēju.
145. jālasa kopā ar 2.9. dot ceļu punktu – ja izprot to, tad nav nekādu problēmu.Pats esmu palīdzējis kolēģim pārsūdzēt CPistu sodu par “ceļa nedošanu” gājējam, kurš trešajā joslā bija izkāpis uz brauktuves, kad kolēģis pirmajā joslā iegrieza. Iznākums pozitīvs.
2. Tieši Vīnes Konvencija atļauj dalībvalstīm ieviest stingrākus nosacījumus Konvencija par ceļu satiksmi Vīnē, 1968.gada 8.novembrī
21.Pants 3. Neviena šī panta noteikuma nolūks nav neļaut Līgumslēdzējām pusēm vai to teritoriālajām vienībām:
• prasīt, lai transportlīdzekļu vadītāji apstājas visos gadījumos, kad gājēji izmanto vai gatavojas izmantot gājēju pāreju, kas kā tāda apzīmēta ar ceļa zīmēm vai ceļa apzīmējumu uz brauktuves šīs Konvencijas 20.pantā noteiktajos apstākļos, vai
• aizliegt transportlīdzekļu vadītājiem kavēt vai traucēt pāriet gājējiem, kas šķērso brauktuvi krustojumā vai ļoti tuvu tam, pat ja šajā vietā nav gājēju pārejas, kas kā tāda apzīmēta ar ceļa zīmēm vai ceļa apzīmējumu uz brauktuves
3. vēl tur ir labs pants -
8.pants 3. Katram vadītājam jābūt apveltītam ar nepieciešamajām fiziskajām un garīgajām spējām , kā arī tam jābūt vadīšanai fiziski un garīgi piemērotā stāvoklī
4. Par autopilotiem - šodien jau daudz kas no Žila Verna un Reja Bredberija sapņotā ir piepildījies ....
Es arī kādreiz, jaukajos LPSR jaunības gados, esmu braucis autopilotā, bet tas cits stāsts .... patreiz esmu palicis prātīgāks
Par LV C/CE vietējā transporta stāvokli manas domas no tā nemainās - te vajadzētu uz nedēļu kaut Poļu BAGus vai vēl labāk, BAG.de LKWkontrolle pieredzes apmaiņai atvest vot būtu hohmas .....
Pirmkārt - PUBLISKI atvainojos Biedram sarashkins ! – viņa piesauktais Likums ir pareizais !
Otrkārt – minētā Likuma izvilkumi: 1.4. Stāvbremzes darbība un efektivitāte ; 1.4.1 un 1.4.2. citēti pareizi. ( B1. Nav stāvbremzes ; B1. Bremzēšanas efektivitāte nesasniedz 50 % no prasībās noteiktās minimālās vērtības attiecībā pret transportlīdzekļa masu pārbaudes laikā )
/1.4.2. Efektivitāte A. Prasības A1. Stāvbremzei jānodrošina bremzēšanas efektivitāte, veicot pārbaudi uz stenda, kas jebkuram atsevišķam transportlīdzeklim nedrīkst būt mazāka par 16 % attiecībā pret pilno masu, bet mehāniskajam transportlīdzeklim savienojumā ar piekabi – mazāka par 12 % attiecībā pret transportlīdzekļu sastāva pilno masu, vadoties pēc lielākās vērtības. Stāvbremzes bremzēšanas efektivitāti aprēķina pēc formulas:
z = ∑ F × 100%, kur G
z – stāvbremzes bremzēšanas efektivitāte, %;
ΣF – visu riteņu, uz kuriem iedarbojas stāvbremze, bremzēšanas spēku summa, kN;
G – transportlīdzekļa pilna masa, reizināta ar 9,8, vai transportlīdzekļu sastāva pilna masa, reizināta ar 9,8 (kas attiecināms)./
Treškārt - EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES DIREKTĪVA 2009/40/EK
eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/HTML/?uri=CELEX:32009L0040&from=LV
kurā minēti tie nelaimīgie 16% ……
www.liepajniekiem.lv/zinas/sabiedriba/ceturtdala-parbaudito-kravas-auto-bistami-satiksmei-218152
Nesens piemērs no Liepājas
Atnāk tāds šoferjuga 95. kodu atjaunot - tam acis kantainas - Kā, Ko ?... Vai tad tā tagad vajag ?
Mums jau vienmēr pazvana, kad transportnieki stāvēs, mums PoH ....
Pag, pag, sarashkins !
Tu te piesauc Ministru kabineta noteikumi Nr. 295 - Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli UZ CEĻA !!!!!!
Tātad brauci vismaz ar C, ja ne CE kategorijas Tr/l …..
Ja tādam roķene VISPĀR nestrādā vai galīgi knapa :
B1. Nav stāvbremzes
B1. Bremzēšanas efektivitāte nesasniedz 50 % no prasībās noteiktās minimālās vērtības attiecībā pret transportlīdzekļa masu pārbaudes laikā
… tad es pilnībā pievienojos vērtējumam “3” ….. un auto īpašnieku vēl vajadzētu stāvus izdrāzt par tādu figņu …..
Ļoti labi zinu, kādi CE monstri pārvietojas pa mūsu ceļiem, sevišķi mazās firmeles, kuras visu laiku SSkā meklē voģilas ….
.... bendzīnieks
Kad izstabas logam aizvelc aizskarus, pēc toletes nesmird ?
.... tupenis
Labi, lai tā būtu.
Patruļauto stāv. Radars pie vējstikla augšpusē.
Ko tas ķer un kur dabū 6/7 km/h ātrumu? Kokiem vēl kustošu lapu nav, ventilātors apturētajai škodai arī nav pakaļā piemontēts, ments arī tik ātri neskrien pie pārkāpēja - tas viss tiktu uzrādīts kā Mērķa ātrums !
---------
No kura pirksta/pim**a tas aparāts izzīž STĀVOŠA , kustībā nesoša!!!!!! Patruļauto kustības ātrumu 6~7 km/h ???????
----------------
Nu tak nesaprotu .....
Ich bin tupoj un jūtami izliecies, bet,
- vienalga nesaprotu !
Tā arī neredzu skaidrojumu, no kāda avota STĀVOŠAM Patruļas auto bildē uzrāda kustības ātrumu *** km/h -
21:46:54 - 6 km/h
21:46:56 - 6 km/h
21:46:56 - 7 km/h
21:46:57 - 7 km/h
21:46:58 - 6 km/h
Kāda ierīce sūta šos ātruma mērījumus uz video ekrānu ?
Kā tādus var iegūt stāvošam auto ?
Nesaprotu .....
Tas, ka TAS 88 km/h (šajā video) ir cits Mērķis, sēžot mājās pie kompja, ir labi saprotams.
Bet, kad tevi apstādina meža vidū un iebāž degunā 130; 140; 151 bez iespējas ko izanalizēt ?
Man joprojām šķiet, ka Likums par Valsts budžetu stāv pāri visam un ir galvenais mērinstruments jebkurā situācijā ....
Izskatās, ka abi varianti pareizi !
Kur tas /pi/ra/dars 21:46:47 stāvošam !!!! auto dabū 88km/h ? no tālāk aiz kalna braucošā ? .... Pi$ec polnijs....
Šitā figņa tak beigās pat stāvošam Patruļas auto uzrāda 6/7/6 km/h ātrumu !!!!
Kam te var ticēt ?
... Neizmantoju nekādas progas, tamdēļ nav dalījuma pa milisekundēm - tīri kruķīju JūTūbes viģiku abos virzienos ....
Pēc šitāda video pazuda pēdējā uzticība "precīzajiem, kalibrētajiem, sertificētajiem, verificētajiem" un citādi slavētajiem visJevropas un Āmurikāņu naudas slaukšanas aparātiem, komplektā ar mūsu izdomas pilnajiem Postsovjet mentiem ...
11# L=21:46:40 M- Mv= P-kustībā Pv=6
12# L=21:46:41 M-stāv Mv= P-kustībā Pv=22
13# L=21:46:42 M-stāv Mv= P-kustībā Pv=34
14# L=21:46:43 M-stāv Mv= P-kustībā Pv=43
15# L=21:46:44 M-stāv Mv= P-kustībā Pv=61
16# L=21:46:45 M-stāv Mv= P-kustībā Pv=71
17# L=21:46:46 M-stāv Mv= P-kustībā Pv=78
18# L=21:46:47 M-STĀV Mv=88 P-kustībā Pv=71
19# L=21:46:48 M-STĀV Mv=88 P-kustībā Pv=60
20# L=21:46:49 M-STĀV Mv=87 P-kustībā Pv=43
21# L=21:46:50 M-STĀV Mv=47 P-kustībā Pv=24
22# L=21:46:51 M-STĀV Mv= P-kustībā Pv=15
23# L=21:46:52 M-stāv Mv= P-kustībā Pv=8
24# L=21:46:55_59 M-stāv ; Mv= ; P-STĀV ; Pv= 6/7/6 ?
Sākam .....
01# L=21:46:31 M- Mv= P-kustībā Pv=88
02# L=21:46:32 M- Mv= P-kustībā Pv=87
03# L=21:46:33 M-kustībā Mv= P-kustībā Pv=85
04# L=21:46:34 M-kustībā Mv= P-kustībā Pv=83
05# L=21:46:35 M-kustībā Mv=171 P-kustībā Pv=83
06# L=21:46:35 M-kustībā Mv=170 P-kustībā Pv=76
07# L=21:46:36 M-kustībā Mv=169 P-kustībā Pv=62
08# L=21:46:37 M-kustībā Mv=154 P-kustībā Pv=45
09# L=21:46:38 M- Mv=139 P-kustībā Pv=29
10# L=21:46:39 M- Mv=108 P-kustībā Pv=23
Lai aizņemtu mazāk vietas, izmantošu saīsinājumus :
L – ekrāna labajā apakšas stūrī redzamais video uzņemšanas laiks
M – Pārkāpēja auto, ekrānā redzams kā Mērķis,
Kad kameras acs to nefiksē – atstāju tukšumu
Mv – Mērķa ātrums, kilometri/stundā
P – Patruļa, policija, p….
Pv – Patruļas ātrums, kilometri/stundā
Reku, šodien , tepat portālā uzgāju interesantu video -
www.iauto.lv/pie-stures/policija/28217-vidzeme-fikseti-vairaki-atruma-parkapeji-video
Dikti man tā saturs sainteresēja, tamdēļ nolēmu paķidāt pa sekundēm
* Mutisks aizrādījums
*Rakstisks aizr;ad;ijums
*Rājiens
*Stingrs rājiens
* Pizdjuļei
*Pizdjuļei pa polnoj
* Brīdinājums par neatbilstību amatam
* Pi$duj no rindām, jo no tevis nav labuma
....
hipotētisks viedoklis
Ar Jūsu palīdzību to labprāt uzzinātu.
60 kw ir normāls dzinējs ...... man elektriskais čaiņiks ir 2 kw .....
30 gab čaiņiki - tas ir spēks ....
Diezgan dīvaini ! No kura locekļa Insekts izzīdis, ka topikā minētā ĢIMENES Zafīra tiek čipota gonkām ?
Vienīgā ticamā doma, kas nāk prātā - insekc un Polnevskis ir čomaki - kopā tusē un ģimenes lietas ar kopīgas ....
100 € investīcijas Zafīrai kaitēt nevar
Paldies ezis71 par padomu - es arī nebiju iedziļinājies GooMaps saišu kopēšanā !