Tapat vien, PL propagandas video par Pl "šaurajiem" ceļiem:
Par Via Baltica 9:21, jāsaka, ka skaudība pārņem skatoties
Tapat vien, PL propagandas video par Pl "šaurajiem" ceļiem:
Par Via Baltica 9:21, jāsaka, ka skaudība pārņem skatoties
Lai arī agrāk es vienmēr teiktu, ka jābrauc caur Lomžu, tagad domāju, ka tikai caur Belostoku. Jo tur no oktobra beigām ir vaļā bānis līdz pat Varšavai! Tika pabeigts pēdējais posms.
Arī LT tikko atklātā maģistrāle no Kauņas līdz Marjampolei, ievērojami atvieglos nokļūšanu ar auto Varšavā, un tālāk!
ļoti līdzīgi, ar B6 CR TDI 2009 - 2018, ejot tikai intervāla servisa apkopes starp apkopēm (28-29 tk km) bija jāpielej līdz 1 litram eļļas, tiesa dārgā Longlife eļļa.
Arī nevarēšu tomēr piekrist, ar B6 2.0 CR TDI jau nobraukti tūlīt 300 tk, dzinējs ir tā auto labākā un drošākā sastāvdaļa, protams tiek lieta statoil, nestes degviela (tikai). Apkopes bijušas tikai intervāla servisa, tāpēc pagaidām tikai 9, visas ap 28-29,5 tk km, kas atbilst 1X gadā. Taisos ar to auto vēl braukt vēl kādu gadu, ja kas tāds apstiprināsies, uzrakstīšu.
Loti interesanti, bet es pagājušā ceturtdienā (13.09.) agri no rīta braucu ar auto uz Tallinu, un aiz Pērnavas, kur vēl nav sākusies 2/1 šoseja, tieši tāds pat buss apdzenot brauca pretī pa manējo joslu, tas nebremzēja, un es arī, līdzīgi, kā video, taisījos nobraukt uz grants apmales, bet pēdējā brīdī pamanīju autobusa pieturu, kabatu, kurā iebraucu, un buss aizvilka pa manējo (viņam pretējo) joslu apdzenot kādas divas fūres un pāris vieglos, kas man brauca pretī kolonnā, varēja būt ap 7.45-7.50 no rīta. Buss bija starppilsētu, šoferis bija ar šlipsi un braucot man virsū, vēl kaut ko plātījās ar rokām )
varētu ņemt bobcatu, tam ir visāds aprīkojums, lai izrautu celmus, un tos savāktu vienā vietā, un, ja vajag iekrautu a/m vai konteinerā.
man bija jāizceļ kādi 3-4 lieli celmi, un jānovāc daudz lieli akmeņi, visu ar bobcatu paveica dienas laikā. mani pārsteidza, cik ātri tas viss bija izdarīts. Celmiem ir speciāls ilknis, akmeņiem panna un kauss.
Nu man gan liekas, ka apdzīšanai rēķināt 150 m (lai būtu atpakaļ savā joslā, kad līdz pretimbraucošajam paliek vismaz 150 m) tomēr nav vienmēr droši, jo uzsākot apdzīšanu, pat ja distance sākumā liekas pietiekama, tomēr ir grūti noteikt to ātrumu ar kādu pretim braucošais tuvojas, tas var būt pat 120-130 un vairāk km/st un tad no iedomātas drošas 150 m distances apdzīšanas beigu posmā nekas nepaliks, un pretimbraucošais noteikti signalizēs ar tālajiem, ka viņam traucē! Protams tāds pretimbraucējs pārkāpj CSN, bet te ir runa par drošu apdzīšanu pat situācijā, kad pretimbraucējs pārsniedz atļauto ātrumu. Es rēķinu, ka manevra beigās vajag daudz lielāku distanci, bet apdzenot īsu brīdi max paātrinos (parasti līdz 120-130 km/st), lai arī ar pietiekamu distanci pretējā joslā būtu īsāku brīdi.
VWfans rakstīja: Netīšām uzdūros informācijai par savu bijušo Merivu. Tā ir noņemta no uzskaites, un tai bija atļauts piedalīties ceļu satiksmē līdz 17.03.2018. Tagad tā stāv autoplacī netālu no Rumbulas, un ir atrodama šeit sarakstā:
Laikam saimnieks nebija apmierināts ar manu bijušo Merivu, un pie nobraukuma 257 tūkst.km nolēma no tās šķirties...
Ak ta "netīšām" gan
Pārbauda tāpat uz ruļļiem, uzbrauc un spiež pogu
Bolzen
Jāpiekrīt, ir līdzīgas vajadzības, vēlamais braucamais, kur gandrīz būtu viss vienā sanāk aptuveni šāds:
universāls FWD
dīzelis 150-190 zs / 200-400 Nm (piekabe)
klīrenss 160-200-220 (mežš)
Diemžēl, nekas daudz nav pieejams, ir bet ar AWD, paliek gandrīz Volvo V60CC. Labs bet dārgs bija XC70 FWD, bet jauno vairs nepiedāvā. Sākumā arī Alltrack nāca ar FWD, vairs nav.
It kā atbilstu daudzi parketnieki, bet tiem ar FWD pavāji dzinēji (tas pats CR-V). Un interesanti, ka LV nepiedāvā daudzus parketniekus, kas piemēram DE pieejami arī ar FWD dīzeli, piemēram Outlander u.c.
Klīrensu var pacelt ja ir ražotāja slikto ceļu piekare (+20 mm) + vienu izmēru augstākas riepas (parasti + 10mm), šie ir kā + 3 cm, nav daudz, bet ir ļoti būtiski uz sliktāka ceļa.
Jāpiekrīt par Psrs braucamajiem, vēl var minēt VAZ 2108, kas vispār sanāk ir bijis izcils krosovers
shop.baierlacher.com/article/tyres/car
te tikai jaunas, atvest 8 Eur/gab, ved 4-6 dienās
Līdzīgas prasības bija un ir. Risinājums bija B6 variants + āķis + piekabe. Sanāk visai lielas iespējas pārvadāt materiālus paša spēkiem (pie tam piekabi var arī īrēt, tad investīcija sanāk tikai uzlikt āķi). Un kā te jau minēts, visus lielos apjomus (bloki, kokmateriāli utt) vest pēc iespējas vienlaicīgi ar pārdevēja vai citu kravas auto.
Paldies, interesanti izlasīt bija. Tad jau redzēs - nekas nav mūžīgs , bet pagaidām ir ok.
nevarēšu apstiprināt, ir B6 ar CR TDI 2.0 2008/12 nobraukts 278 tk. Dzinējs neizrāda nekādas nodiluma, noguruma pazīmes, tam nekas nav remontēts, mainīts - manuprāt izcils izstrādājums. Nav arī saprotams zemāk rakstītais par AKB maiņu, man ir vēl visu laiku oriģinālais, darbojas jau 9! gadu.
viencexperc rakstīja:
sirga rakstīja: drīzāk sekta
Kāda vēl sekta? Pelēkā masa bez izdomas, stila un sava viedokļa.
Nu jāpiekrīt, pelēcība pelēcības galā , ne B6, ne B7, pat ne B8 nav brieža uz motora pārsega
Rīkojos līdzīgi ar 2009.g VAG B6 CR TDI, tagad nobraukts no 0 līdz 277tk km, visu laiku lietota ražotāja specifikācijas Long-Life sintētiskā eļļa, tiek veikts tikai intervāla serviss, dators to pieprasa vidēji pēc katriem 27-29 tk, var piekrist, ka perioda beigās pārāk nolietojusies tā neizskatās, nomaiņas periods vidēji sanāk nedaudz mazāks par 12 mēnešiem. Dzinējs nekādus defektus vai izdiluma pazīmes neizrāda, starp eļļas maiņām sanāk pieliet klāt ap 1l,tās pašas eļļas. Pagaidām nevaru teikt, ka intervāla serviss + ražotāja Long Life eļļa būtu radījušas kaut kādas problēmas ar dzinēju. Iespējams, ka tās tieši radītu pat biežāk mainīta, bet neatbilstoša eļļa. Tā ka manuprāt ražotājs zina ko dara nosakot garos apkopes (eļļas maiņas) periodus, ar nosacījumu, ka tiek lietota atbilstoša eļļa.
raimondsm rakstīja: Varbūt alumīniju? Tas skaitās pārstrādājamākais metāls.
Un nevajadzēs krāsot, tik pulē un lako!
Audi A8, A2
OK, nenoturējos pat Ziemassvētku rītā izskatās pēc PL dāvanas arī mums - braucējiem no Latvijas - 23.12. atvērts jaunais maģistrāles S8 ievadceļš Varšavā, nu vairs nav jābrauc tas padsmit km garais posms ievedceļš Varšavā ar daudzajiem luksoforiem).
Te var pat virtuāli izbraukt jauno posmu!
tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,otworzyli-obwodnice-marek,249354.html
Ar prāmi uz Stokholmu, ar auto uz Bergenu, No Bergenas ar prāmi (nepilnas 2 dienas), piestāj Fareru salās uz Islandi. Cipars (lielajam prāmim) turp/atpakaļ auto 4 cilvēki bija ap EUR 1290 (jāmaksā iepriekš, ja izdomā nebraukt neatmaksā).
Te ir lapa Islandes prāmim www.smyrilline.com/
Tagad nebrauc no Bergenas, bet no Dānijas.
Ja jau, tad jau Pirms gadiem 7 ar savu auto izbraukājām Islandi! Lauku ceļi tur ir dažādi, no pabriesmīgiem līdz ļoti labiem. Uz tāda ceļa ar akmens šķembu, kas bija iesprūdusi protektorā, pārdūra pakaļējo riepu. Ņēmu rezerves riteni, kas bija līdzi protams. To izņemot sajutu nelielu pretestību, bet izrāvu ārā un uzmontējām. Liekot brīvajā vietā sadurto riepu pamanīju, ka caur riepas novietnes (apaļš padziļinājums) grīdu izurbta ap 3-4 cm gara koka skrūve, kas neapšaubāmi bija bijusi ieurbta riepā (pirms braukšanas pazīstamā servisā apakšā pieskrūvēja papildus metāla sloksni, kam bija jātur ekrāns virs izpūtēja (lai negrab), un džeki sloksni bija pieķēruši ar skrūvi pie grīdas nedomājot, ka tur iekšā ir rezerves riepa
Interesantākais, ka sānos ar skrūvi saurbtā riepa vispār (vai ļoti, ļoti maz) nelaida ārā gaisu un mierīgi braucām tālāk pēc plāna, tikai palielā apdzīvotā vietā, pēc kādiem 80 -90 km (Borgarnes) atradām darbnīcu, kur nācās nopirkt un uzmontēt jaunu riepu sadurtās vietā (riepa LVL 37, darbs aptuveni 42 LVL)
Laikam paveicās, ka tomēr saurbtā rezerves riepa nelaida ārā gaisu! Vientulīgajā gleznainajā Islandes apvidū, kur bijām iebraukuši tas būtu bijis jauks atklājums
Janis_Mezulis rakstīja: Lai arī varētu gausties, ka modelis jau vecs un tas ir tikai kārtējais facelifts, kuram nomainītas lampiņas un iebūvētas papildus drošības sistēmas, tomēr auto parādīja, ka nav nekāds opītis gados. Pārējiem ir tāpāt vēl ko darīt, lai sasniegtu šo. Tomēr vēlējos akcentēt ko citu. Proti - attieksmi. Par stilu, kā konkrētais ražotājs attiecas pret kādu no reģioniem, proti Latviju. Konkrētāk latviešiem. No BMW pārstāvja noklausījos tekstu par to, ka šis tirgus esot mazs ar vēl mazāku skaitu iedzīvotāju un vēl mazāku skaitu cilvēku, kam varētu interesēt ekzotiskās valodas. Kā smejies, neies tak mocīties pāris simtu klientu dēļ. Tās ir papildus izmaksas, tāpēc būs jāiztiek ar kādu no lielajām valodām saskarsmē ar auto... Tad VW pierāda, ka ciena jebkuru auto lietotāju, uzrunājot viņu tādā valodā, kādā lietotājam ērtāk. Arī latviešu. Visu cieņu.
Par valodu OK, bet viņi nepiedāvā LV tirgum versiju ar 2.0 CR TDI 110kW
Un šītā īdēšana atgādina - ievērojiet noteikumus, lai man vieglāk un mierīgāk pārkāpt !
-------------------------------------------------------------------
Tieši tā! Kad man kad kāds traucē braucot pa kreiso joslu, man ātrums gandrīz nekad nav atļautie 90 km/st bet ir vairāk. Tāpēc nekad necenšos audzināt "traucētāju", bet tiklīdz ir iespēja cenšos droši tikt garām, jo ir jāsteidzas.
Nē vēl nevilka, ja izdevās ieslēgt I, tad viss OK, un griezes moments ļāva nepiekrautam (bez piekabes) daudzos gadījumos iztikt ar II
Tad vēl, kad sajūgs kārtībā, B6 nevajag pilnībā apstāties, lai slēgtu I, protams ātrumam jābūt mazam (kā gājējam).
Nepārlasīju visu, bet kāds ir nobraukums? Vai nav laiks mainīt sajūga disku/komplektu
Man B6 pie 202 tk km apgrūtināta ieslēgšana I, bija pirmais simptoms, ka drīz jāmaina viss sajūga/spararata komplekts. Kādu laiku, kā jau te bija rakstīts, varēja braukt slēdzot vispirms II tad I, tad slēgšanās kļuva aizvien grūtāka, bija jāpieliek spēks, un beidzās ar nomaiņu.
ja skatiens (objektīvs) netiek pagriezts spilgta avota virzienā, nekas nespēs tevi apžilbināt.
------------------------------------------------------------------------
Tā ir, tāpēc man vēl mācīja, un to vienmēr daru, - ja nāk pretī un nepārslēdzas (žilbina), tad obligāti jāskatās uz savas ceļa puses apmali (labo) - kādus 10-5 m pirms sava auto, jo tur var būt, kaut kas, kas nav pamanīts tieši pretimbraucēja spēcīgās gaismas dēļ.
Šai variantā: 1.kā jau rakstīts - acis nežilbst jo neskaties uz pretimbraucošā lukturiem;
2. vari pamanīt kādu šķērsli, gājēju, ko nekad nepamanītu skatoties uz žilbinošajiem pretimbraucēja lukturiem (tā ir bijis pāris reizes, pa vairāk nekā 30 g, bet tomēr).
Ja pamanu, ka pretimbraucējs tomēr jau stipri pietuvojies tomēr nepārslēdzas, vai arī viņa "tuvie" žilbina nost, slēdzu tālos, un daru, kā aprakstīts iepriekš