fokz rakstīja: Mjā jāstrādā gan...)) kādā sfērā ņemies? Par mani jau zini..)
Tagad kredītu analītiķis (banka)...
fokz rakstīja: Mjā jāstrādā gan...)) kādā sfērā ņemies? Par mani jau zini..)
Tagad kredītu analītiķis (banka)...
###Tetis### - par to priekšējo dakšu runājot. Man ir problēmas ar tās nostriprināšanu. Es pat nezinu kapēc - es visas skrūves pievilku spēcīgi, bet tikuntā ļodzas mazliet. Ja priekšējo riteni iespiežu starp kājām un mēģinu pagrozīt stūri pa labi, pa kreisi, tad tā padodas. Ir kaut kāda lufte tanī visā - attiecīgi priekšējos abos amortizātoros un abos fiksatoros (kuri nāk no augšas un lejas). Es par to visu jau vienreiz rakstīju (detaļas 1; 9; 1 www.jawaold.ru/...
Ja pašam neizdosies nofiksēt, tad jau uzzvanīšu tev, man ir tavs mobilais... varbūt tu paskatīsies un zināsi kas un kā.
###Fokz###
Aizdedzes atslēgai vajadzētu būt Tetim... Viņam bija vesela jawa uz izjaukšanu. Bija arī atslēga aizdedzes.
P.S. Esmu patiesi ievērojis, ka vecos močus ved ārā no LV. Bet paskatieties kādas cenas ir mobilde.de. Vecā javiņa maksā 3-5 TEUR
fokz rakstīja: Ksneps? Vari atsūtīt man uz meilu vai telefonu TETIS koordinātes? Paldies...
Vakarā atsūtīšu telefonu un adresi...
Kas tā par dakšu, kas ļurkājas? Kaut kāds sviets... Neesmu braucis ar ļurkājošu dakšu, bet pieļauju domu, ka tas ir atraktīvi nobraukt taisni un noturēt līdzsvaru!
Darbā viss apgriezts, neko nevaru apskatīt.
Saņēmi atbildi uz e-pastu? Kā tad gāja brīvdienās? Ko labu sataisīji? Kādi darbi vēl jāizdara?
Es tak saku, man darbā nevar atvērt vaļā .rar failus...
Es vakarā paskatīšos tās bildes...
iAuto galeriju var labot te: www.iauto.lv/...
Rekur lauks, kurā vari nosūtīt vēstuli moderātoram - norādi, ka nevari noabonēt galeriju!
Hmm... Laikam esmu atradis nākamo ieguldījuma/atjaunošanas objektu - kartings. Man tagad tāds pārdomu brīdis - ko darīt. Pirkt/nepirkt utt... Kāreiz nagi niez kaut ko taisīt, remontēt utt.
Rekur ZEMĀK (..)
fokz - Oho... Baigi labā kārtībā! Tas ir forši.
21 volga ir tā vecā? Vēl apaļā? Nē, šitā neinteresē... 24 volga man patiktos, tādu gribētu nopikt.
droom rakstīja:
Ksneps rakstīja: 21 volga ir tā vecā? Vēl apaļā? Nē, šitā neinteresē... 24 volga man patiktos, tādu gribētu nopikt.
Man te ir zinaama viena 24 volga. Stāvoklis kā no konveijera. Nobraukums ap 50 000 vai pat mazāk, precīzi neatceros. Pirms gada pa 500Ls viņš negribēja atdot. Domaju šogad jau cena būs krietni augusi.
Nu tad lai gaida un nepārdod... Būs iespēja, tad labprāt nopirktu un vēlāk arī parūpētos par volgas vecumdienā.
fokz rakstīja: Ksneps. ir priekšējā asīte original... ja vajag dod ziņu...
Vajag, vajag!!! Tikai tagad tāds grūts laika posms un daudzkam neatliek laika, esmu gatavs saaktivizēties pēc 16.jūnija...
Kā iet tavam motoram? Kad būs gatavs un kādi darbi būs izdarīti?
Pag, pag - cik tas viss kopā tev izmaksās? Rezerves daļas ar visu darbu?
droom rakstīja: Lasiiju lasiiju te Juusu diskusijas un aizvakar sev arii nopirku veco 71 gada javu. Varbuut kaads var piedaavaat originaalo priksheeju dublju blekji? Savaadaak manam naak hromeets no jaunaakaas Javas.
Rumbulā pa kādiem 15 latiem vari mēģināt nopirkt... Vecais vecīts - spekulants vēlaizvien tirgo...
fokz rakstīja: Nu kas šorīt jauns notiek?
Ksneps es Tev to asītu šodien varu aizvest, parādīsi savi mocīti pie reizes, ko Tu saki?
Jā, varētu sarunāt vakarpusē satikties... Tas būtu ap kādiem 8-ņiem.
ac1 rakstīja: Varu palielīties arī ar savu jawu.
www.virzulis.times.lv/... , tur ir arī daudz bildes un apraksti no restaurācijas proces.
Lieliski! Diezgan daudz piestrādāts...
fokz rakstīja: Tagad man pavisam nopietns jautājums:
1) ja noņem cilindra vāku(kur svece griežas iekša), tur blīvei jābūt?
2) vai ir kāds silikons, vai pasta ko var blīvēm lietot? ( kāds, kur dabūt?)
3) kādēļ nedrīkst lietot āmuru laikā, kad saliek vai plēš uz pusēm motoru?
Paldies!
1) Starp cilindra galvu un cilindru IR jābūt blīvei - jawai tā blīve bija no metāla - kaut kas līdzīgs follijam...
2) Močiem blīves abas puses nosmērē ar hermetiķi... Pēc sacietēšanas tas kļūst stingrs un gumijots. Dabūt var jebkurā normālā autoveikalā.
3) Ar parastu āmuru takā nevajadzētu dauzīt... Var izmantot speciālus gumijas āmurus. Ir pieejami arī visādi novilcēji, kuri aizstāj brutālu dauzīšanu - piemēram gultņa noņemšanai utt...
fokz rakstīja: Paldies....)
A sajūgu regulē kā?
Tur, kur pienāk sajūga trosīte un pusautomātiskais sajūgs - ir tāda skrūve galā, ja izspiež sajūgu, tad tā skrūve staigā iekšā/ārā... Nu lūk - ieskrūvējot/izskrūvējot arī regulē sajūgu. Man slīdēja sajūgs un es izskrūvēju nedaudz ārā, tad ir ok-ej.
fokz rakstīja: Ksneps - ar ko Tu motoru mazgāji?
Ar dīzeļdegvielu un benzīnu mazgāt - tas ir pareizi... bet baigā ķēpa un čakars, netīrība un nebūs tīrs...
Es noņēmu motoru, noņēmu karburatoru (to tīrīju pats ar rociņām), atskrūvēju vāju, noņēmu ģenerātoru un aizvedu uz automazgātuvi. Ja nemaldos Auto rings... Nu lūk, viņiem ir speciāla ķīmija ar kuru arī mazgāt eļļainus motorus + augstspiediena ūdens sūknis. Kad viss nomazgāts, ņem pulēšanas pastu un pulēju, ievaskoju.
Nākotnē būs jāpiestrādā, lai uzpulētu smukāku.
No bildēm izskatās, ka tavs motors ir diezgan spīdīgs un smuks.
uhh... veči jūs aizrāvušies - atļaušos nelasīt.
Visu grāmatās uzrakstītu un detalizēti uzzīmētu var atrast... pārējais ir "ģēla ķekņiki"!!!
Yo, esmu atgriezies normālajā pasaulē...
fokz rakstīja: Tas pats..)) un tikko arī nosūtīju..)
Es varēšu izlasīt tikai vakarā, jo darbā inbox.lv nav pieejams. Darba laikā taču ir jāstrādā!