Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
Bracus 18.01.2011 20:32

sarashkins rakstīja:

Bet nav garantijas, ka attiecīgais eļļas maiņas punkts nemānās un lej dzinējā tiešām to, ko sola un tirgo. Tādēļ jau arī klienti brauc uz sertificētiem servisiem, jo tur tā produkta piegādes garantija ir augstāka.

www.carnet.lv/...

Garantijas nav nekur. Ja nu vienīgi pašam savs serviss. Jo ir zināms ka pat oficiālais dīleris (konkrēti gan nesaukšu) autiņiem kuriem beigusies garantija papīros paredz ka ielikts oriģinālais eļļas filtrs bet īstenībā tiek ielikts lētais pakaļdarinājums. Par eļļu protams neko nevar pateikt jo no kanniņas jau netiek lieta.

Bracus 18.01.2011 13:56

Svētdien ap 20.30 braucu no Dobeles uz Jelgavu. Dobeles rajonā ceļš bija normāls. Jelgavas zonā bija tīrs ledus. Brauca protams daudz automašīnas. Un droši vien ka visas arī aizbrauca kur vajadzēja. Bet starpību braukšanā varēja redzēt. Es piemēram ar radžu riepām varēju normāli pabraukt uz 70-80 km/h. Ātrāk pat nebija prātā mēģināt. Tajā pašā laikā apdzinu divus vācu vāgenus ar RWD kas vilkās uz 40-50. Jo tie taisnajā posmā no Auces pagrieziena uz Jelgavas pusi ātrāk nevarēja pabraukt.

Bracus 18.01.2011 13:49

Piekrītu smaidīgajam

Un šeit nu tiešām liekas ka diskusijā piedalās vairums tādi kas principā no tīrīta un kaisīta ceļa nobrauc samērā reti. Un līdz ar to pa tādu īstu ceļu kad tiešām varētu novērtētu radžoto riepu priekšrocības nemaz nav braukuši.

Es piekrītu ka likt uz auto radžotas riepas vai nē paliek katra paša izvēlē. Bet ja šie runātāji tiešām braukātu pa ceļiem kurus klāj kārtīgs ledus vai sniegs tad varbūt arī saprastu tos cilvēkus kuriem pa tādiem ceļiem iznāk bieži braukāt.

Nedēļas nogalē biju laukos. Apstājos lai apskatītos kāds uz ceļa segums. Atkusnis kas bija pagājušajā nedēļā piebraukto sniegu pārvērtis praktiski caurspīdīgā ledū. Un viss tas ledus sīkos punktiņos kas paliek no radžu riepām. Tad nu lūk. Laukos kur tiešām ir nepieciešamība diezgan daudz auto ir aprīkoti ar radžotām riepām.

Vai cilvēkiem kuri nenobrauc no asfalta un neizbrauc no pilsētas kur ceļus lielāko tiesu iztīra un nokaisa vajadzētu aprīkot ar radžu riepām... NEZINU gan.

Bracus 14.01.2011 12:43

WALA rakstīja: Riepas - nu nezinu, ziemas sākumā braucu astē čomam kuram Impreza AWD, jams brauca ar vasarenēm kad uzsniga pirmais sniegs. Tipa tāds kalniņš kur es ar savu auto ar visām ziemenēm arī tā uz robežas uzlīdu, jams ar vasarenēm mazliet škērsām ( ~vidū kalnam nācās apstāties lai palaistu pretīmbraucošos) bet arī uzbrauca es teiktu ka bez liela iespringuma. Tā kā "bezpiedziņas" veids tomēr ir svarīgs ja tiešām slīd.

Piedziņa protams arī ir svarīga. Bet es jau teicu ka katram konkrētam auto ar konkrētām riepām ir sava veiktspējas robeža. Un ja šoferis to nespēj noteikt tad arī rodas vajadzība pēc lāpstas. Piemēram kad kūst vaļā un sāk brukt cauri piebrauktam sniegam svētdien pārbaudīju ka priekšpiedziņas auto ar labām riepām brauc apmēram līdzvērtīgi Subaru ar diezgan sliktām un nobrauktām M+S. Nu varbūt pat Subaru ar AWD pat nedaudz labāk.

Bracus 14.01.2011 12:08

to Zoo:

Es jau teicu. Nevajag spriest pēc sevis par citiem. Par tiem 16 tu gandrīz trāpīji. Tikai atšķirība nevis vecumā bet stāžā.

Bracus 14.01.2011 12:06

smaidiigais rakstīja:

Bracus rakstīja: Neko daudz nepateikšu par Volvo... tikai pie ātruma 160 km/h sāk rasties neliels diskomforts...pa to pašu grunteni diezgan izgrabinās salons...mainīts gultnis, plaukts, zaldātiņi, un dažas bukses...

ja nebrauktu uz 160 tad ne salons grabētu, ne 'zaldātiņi' (nz kas tie tādi) būtu bieži jāmaina

160... jā...

Citiem vārdiem sakot zaldātiņi ir stabilizatora atsaites. Par zaldātiņiem servisa veči viņus man nosauca.

Par cik esmu uzaudzis TUR laukos (kur joprojām dzīvo senči) tad man visi apkārtējie ceļi ir labi pazīstami. Un tādēļ arī nav problēmu pabraukt ar tādu ātrumu.

Piemēram cik ātri jūs esat braukuši ar auto. Gan jau ka vairums vēl ātrāk tikai pa šoseju. Bet es piemēram pa šoseju esmu braucis max 150 km/h. Bet pa grunti pat uz 170.

Bracus 14.01.2011 11:58

Par bagažnieka grabēšanu protams ka skaidrs. Tas visiem auto kas tiek dīdīti pa zemes ceļiem sāk agrāk vai vēlāk grabēt. Bet kā jau rakstīju tas nav mans auto. Tāpēc nevajag iedomāties ka viņš visu laiku tiek dzīts uz 160. Kad es dabonu ar auto izbraukt tad man patīk atvilkt tā kārtīgi. Jo diemžēl ar savu auto tā nevar. Jo auto mazāks un krietni vien nestabilāks uz grant ceļa. Lai gan uz 150 ir vilkts. Bet pie šāda ātruma mans auto ir krietni nestabilāks kā V70 pie lielāka ātruma.

Bracus 14.01.2011 11:51

LyNx8 rakstīja: Paldies Bracus par Tavu pieredzes izklāstu.

Mjā, nu uz 160 pa granteni braucot ne bagažnieks vien varētu grabēt...

Nu to es jau zināju ka pilsētas un šosejas braucēji pa granteni 100-120 max brauc. Tāpēc arī bijugatavs tādiem komentāriem. Bet principā ja pašiem bail tādā ātrumā braukt tad nevajag domāt ka neviens nevar pabraukt ātrāk. Es piemēram vienmēr tieši nobraucot no asfalta palielinu ātrumu nevis samazinu. Jo braukt pa grants segumu man patīk krietni vien labāk. Un ir arī viens pluss. Uz grants ceļiem nekad neesmu redzējis stāvam mentus ar radaru .

Reiz bija gadījums kad biju laukos un atbrauca pilsētnieki lai brauktu tālāk uz copi. Iedeva man rullēt ar 100 Audi. Pats saka lai nebraucot ātri max 80 jo mašīna baigi mētājot un neturoties uz ceļa. Bet beigās izrādījās ka čalis vienkārši neprot pa granteni braukt. Es vilku uz 120 bez problēmām. Ātrāk nebraucu jo auto īpašniekam bij paniskas bailes ka nesavākšu auto.

Bracus 13.01.2011 23:08

Neko daudz nepateikšu par Volvo V70 2000-... Bet varu pastāstīt šo to par 97-2000. Tā teikt veco modeli. Mans tēvs ar tādu pa laukiem vizinās.

Nu principā ja jānovērtē auto kopumā tad nezinu ko teikt. Bet ja pa punktiem:

+ liels, ar garu bāzi, smags, stabils. Vismaz man uz grants seguma tikai pie ātruma 160 km/h sāk rasties neliels diskomforts jo auto ir kā pielīmēts ceļam.

- pa to pašu grunteni diezgan izgrabinās salons un aizmugurējais vāks ir sācis ļoti grabēt.

+ samērā izturīga piekare. tika nopirkts ar 330000 pulkstenī. tagad ~390000 un mainīts gultnis, plaukts, zaldātiņi, un dažas bukses. man domāt ka tas nav daudz

?? rezerves daļas cenas? nemāku teikt. salīdzināt ar golfu jau laikam nevar bet dažiem japāņiem cenas tādas pašas ja ne lielākas. Plaukts 50Ls, Priekšas rumba 55Ls

- TDI liekas pietiekami sprigans un arī ne pārāk ēdelīgs priekš auto izmēriem un masas

- dubļos diezgan ātri grib spolēt jo jauda laikam liela un par cik auto smags tad samērā grūti šim auto dubļos

atcerēšos vēl kaut ko tad pierakstīšu.

Bracus 13.01.2011 22:43

NU zin ja tik jaunam dampim nevar normālas riepas uzlikt ....

Pie kam man ir 3 ziema Hankookam vai kaut kādām tādām "vidējām" ziemenēm - un nu toč nebija jāiespringst par iebraukšanu ar FWD.

Nu no savas pieredzes varu teikt ka vienalga kāds auto bet riepas dod ļoti daudz. Un arī protams jāzin ko katrs auto ar katrām riepām vispār spēj. Katrā ziņā es arī šogad savam auto nopirku it kā stipri vidējas riepas ar radzēm NANKANG. Un jāsaka vismaz kamēr jaunas tikmēr godīgi sakot kalpo ļoti labi. Katrā ziņā šobrīd liekas labākās riepas kas man vispār ir bijušas. Un bijušas ir visādas Vredstein, Continental, Barum, Dunlop, Hakkapelita uc. Nu vismaz objektīvi varu salīdzināt ar pēdējo auto kuram iepriekš bija Continental Vinter Contact laikam 3. Šīs ir galvas tiesu pārākas vismas stabilitātē un caurgājamībā, tiesa Conti bija bez radzēm.

Bracus 13.01.2011 17:41

Šeit ir dažu 4x4 automašīnu salīdzinājums.

www.youtube.com/...

Bracus 03.03.2010 9:08

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Bracus 03.03.2010 8:58

Paldies vismaz par to ka tagad zināma piedziņas shēma.

Bet vēl tikai droši paliek nedroši viens jautājums.

Patstāvīgi taču droši vien ka velk priekša tāpat kā parastajam V70. Jeb arī es maldos.

To perkons:

Patēriņš protams ka lielāks būs XC jo tur tiešām ir lielāka

- pašmasa (kaut arī nedaudz bet ir)

- griezes pretestība (kardāns uz aizmuguri, aizmugurējais tilts ar reduktoru)

- un XC defaultā nāk arī lielāki riteņi kas arī dod lielāku pretestību griezes momentam.

Tie ir galvenie kas palielina degvielas patēriņu pie nosacījuma ka viss pārējais ir TJIPA vienāds.

Bracus 27.11.2008 9:01

Diski ir 13 collu.

Bracus 26.11.2008 9:21

Nu sorry bet par 11 Ls man pat neatmaksajas braukt pie senciem uz laukiem vinjiem pakall. Butu vismaz 20 piedavajis tad vel varetu padomat.

Bracus 25.11.2008 12:31

To artislan: Cik esi gatavs piedavat?

To sretsked: Drusku jau izdevas. Tadel jau meginu atbrivoties no ta kas man ir lieks. Atradu ari divus dzelzs diskus no 323 mazdas. Varbut tie ari kadam ir vajadzigi?

Bracus 21.11.2008 11:37

LyNx8 rakstīja: Es brīnos, ka neviens nav uzbraucis pārdevējam par odometra rādījumu?!?!? 6os gados 110 tk km - nu tāds diezgan nenopietns tas pirmais autiņa pircējs ir bijis, ja zina, ka gadā zem 20 tk km nobrauc...

Par tadam lietam jau vairs neviens nebrinas jo tapat tam kaut cik tic tikai 1%

Bracus 21.11.2008 11:33

Piemeram varu pateikt par savu auto. 1.5d 2007.g

strase 3.6-4.2 l/100km

pilseta 5.7-6.3 l/100km

kombinetais 4.9-5.5 l/100km

kombinetais cikls 40/30/30 (pilseta/strase asfalts/strase grants)

Tur izvilkti videjie cipari no visam reizem kad ir merits degvielas paterinjs. Parasti ieks auto 2 pieaugusie un 1 berns.

Bracus 21.11.2008 11:25

Nu man viens dzeks kas strada servisa stastija ka vinja 530D videji strebj 8,... . Un vinjs pa Rigu vispar nebrauka. Un tatad korkos nesezz. Parsvara brauka marsruta Tukums - Kandava un Tukums - Sloka.

Un par 4 l paterinju 2.0D ir tiras pasakas. Autors gan noradijis tikai 4 l. Nav noradijis kada rezima utt. Reali tads paterins varetu but tikai uz strases ar ne vairak ka 2 pasazieriem. Bet lidz ko normals brauksanas rezims tad paterins noteikti virs 5 l.

Kurs ta normals cilveks skatas uz paterinju braucot tikai pa strasi. Butu vismaz uzrakstijis videjo paterinju. Un pierakstijis ka kombinetais cikls 30/70 (pilseta/strase). Tad ari butu lielaka skaidriba.

Bracus 15.11.2008 23:52

japcar rakstīja:

Ietilpību biju gaidijis lielāku- atstarpe starp pirmo un otro kreslu rindu ir pamaza (vismaz sīcis sēžot bērna krēslā kājas nevarēja iztaisnot- visa priekšējā kresla atzveltne tika nospārdīta ka maz neliekās.

Nu es ari par to baidos vai tik tur nav diezgan pašauri aizmugurē. Jo man arī tur sīcis jāliek autobeņķī.

Bracus 14.11.2008 11:56

Uggga rakstīja: Nopērkot šādu, ir diezgan lielas iespejas, ka būsi pēdējais šīs mašīnas īpašnieks

Zinama logika tavam teiktajam ir bet man jau liekas ka nav tik traki. Vienkarsi uzduros sa auto cenai un ta ta ka drusku simpatize. ~8tk eur par 5 gadu vecu auto ar sadu aprikojumu liekas pienemama cena.

Bracus 14.11.2008 11:16

Kaut ka links isti nedarbojas. Bet nu interese katra zinja par dizeliem no 2002 gada.

Bracus 12.11.2008 15:09

Es ari balsoju par Land Rover. Ir nacies sedet tada. Un cena ir tikai nedaudz lielaka par jaunako Monterey.

Dzirdets ka tie ir baigi labie. Bet par remontiem un citam tehniskam lietam neko nevaru pateikt.

Bracus 17.05.2008 8:43

Nu cik es noprotu no rakstiitaa tad GREGERS ir saistiits ar apdrossinaassanu.

Kad man bija jaadrossina auto tad veicu aptauju. Aptaujaaju vairaakus apdrossinaassanas kantorus par cenaam gan KASKO gan OCTA.

Nu par KASKO man taa kaa vareetu buut skaidrs. Tur katram drusku tie noteikumi atsskkiriigi un passriski atsskkiriigi utt. Taapeec arii tur var rasties cenu starpiiba.

Bet OCTA. Tur takss visiem man domaat ir vienaadi noteikumi. Nu Labojiet ja klluudos. Bet preemija atsskkiiraas pat 2 reizes. Konkreetaak manam auto cena bija no 51 Ls - 113 Ls.

Nu paskaidrojiet man kaa tas ir iespeejams. Varbuut es vienkaarssi kaut ko nesaprotu.

Bracus 16.05.2008 10:14

Tagad varu papildinaat savu staastu par stiklu.

Tagad pastaastiissu kaa bija ar lietaam ko aatraak biju nokluseejis. Bet tas bija ar nodomu nokluseets jo bija aizdomas ka MC sso vareetu izlasiit.

Tajaa passaa dienaa kad MC mani atssuja un teica lai braucu pie apdrossinaataaja es aiz gara laika aizbraucu uz NORDE servisu. Un tur attieksme bija kaa pret cilveeku. Atnaaca, paskatiijaas, neko neredzeeja jo nekas arii nebija, panneema fotoaparaatu, nofocceeja nokopeeja garantiju un teica ka divu dienu laikaa pazvaniis un pateiks kas un kaa. Pie vinjiem biju peecpusdienaa. Otraa riitaa man jau pazvaniija un teica ka viss ir nokaartots. Stikls ir pasuutiits un tad kad atnaaks tad vareessu braukt mainiit.

Nu un vakar bija taa diena kad tiku pie jauna stikla.

Taa kaa ssim staastam tomeer bija veiksmiigs iznaakums.

Bet nu viens ir skaidrs MC sev ar sso gadiijumu sapelniija vairaakus miinusus. Un tagad es nezinu vai es veel kaadu reizi braukssu pie vinjiem. Nu vispaar ja buus kaut kaadas probleemas ar garantiju tad gan braukssu pie vinjiem atkal kasiities.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti