Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
PAL 05.12.2005 8:29

Tā blaķene bija gan 633, 634 un 638 arī. Limuzinā Jāņu nakts krāsā baigi labi varēja redzēt!

PAL 03.01.2006 8:50

Ksneps rakstīja: Nu es jau ar to skrūvi savelku, bet amortiņš pat nenofiskējas... Varbūt ir kādas atšķirības/nianses?

Vot īsti nezinu, bet man liekās, ka vaina varētu būt traversos, ja tos tā sauc! Nu ķipa tie ir tie, kuri zem lampas ar skrūvi novelk dakšas amortizatoru un augšā arī. Neesmu pārliecināts, bet ja tev virsū bija dakša no 638ās Jawiņas, tad iespējams, ka šīs trubām ir lielāks diametrs, lidz ar to iespējams, ka tas traverss nav oriģinālais bet ar platākiem caurumiem. Jo nez kāpēc man aust atmiņā, ka kādreiz man neizdevās dēļ tā 638 amīšus uzlikt 634 pirmajam modelim, kuram ir līdzīga dakša kā vecajai jawai. BET ĪSTI NEESMU PĀRLIECINĀTS.

PAL 03.01.2006 16:10

Tieši tā, nu jo vecai javai amortiņu trubas bija vistievākās! Tāpēc arī kustās! Meklē pareizos traversus vai trubas!

PAL 22.05.2006 16:37

To Ursis: Moins vecīts, trīs gredzeni jau bija vecajām 350niecem!.

Enkurā srūve ieksā M8 skrūvi ap 70mm garumā. Un nav ko stresot, to motoru var izjaukt elementāri, salauzt neko īpasi nevar. Nu kloķeni nav jēga slīpēt, tas max atrums diez vai celsies par 20km/h, vienīgi motoru ātrak nokausi, jo gultņi ir paredzeti tādai slodzei, kāda ir un klaņi un bukses arī. un kloķenes slīpēšanai vajag speciālu stanoku, ar fleksi vien neiztiksi.Tā kā nav ko mācīt uz muļķībām. Lodēt virzulim ciet gredzena rievu, nekad nebiju dzirdējis par tādu skolu!

PAL 23.05.2006 8:47

To Edgars_i, ja 250 ir tas pats rotors, kāds visām 6v, tad tur nav nekada smalkā vai rupja vītne vītne, standarta vītne uz M8, un neko un nekur nevajag dauzīt, vismazak jau ģeneratora detaļas. Vienkāršu blutskrūvi ar pilno vītni skrūvē iekšā un miers, smuki, gludi viss nāk nost!

PAL 23.05.2006 8:49

To FOKKZ, ja pats galīgi negribi jaukt, tad Jelgava uz Dobeles sosejas 31 ir darbnīca-veikals MOCIS, 6410001, pats tur kloķeni centrēju!

PAL 24.05.2006 12:50

To KSNEPS: braucot tā īsti neavr just, ka tā dakša ļurkājas. Piekrītu Edgaram_i, ka daksa jauna jau bija ķipa ļumīga (za to trepi uz gruntenes labi ņem), tā tam jābūt. Lai to nõvērstu pēc iespejas efektīvāk, ieliec jaunus gultņus priekšējā ratā + nospriego (pareizi) speķus + priekšējo riteņa asi kārtīgi novelc. Palīdzēs, tici man.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti