Nightwing rakstīja: STEIDZAMI shodienas laikaa iespeejams iegaadaaties labu, koptu auto...
Kur tas auto atrodas?
Nightwing rakstīja: STEIDZAMI shodienas laikaa iespeejams iegaadaaties labu, koptu auto...
Kur tas auto atrodas?
Baisulis rakstīja: Nu tev tavs viedoklis,man savs. Palasi iepriekš teikto. Skaties,ka bimba neparauj par apsaukāšanos
Redzi tevi neviens neapsaukā par idiotu tikai tāpēc, ka tev patīk iepirkties kauņas tirgos. un nav jau runa pat par to. vienkārši ir skaidrs cik tavs kopējais līmenis ir zems. Tas arī viss.
Baisulis rakstīja: Skatos, kasiņš ir tāds idiots,ka tikai lūžņus māk nopirkt . Un A6 tāds pat.
Ja var pateikt,ka visa Lietuva ir šrots...nu zini, normāls tu neesi
Paklau tu, laikam jau neko vairāk par B4 neesi nopirkt spējīgs, un droši vien šajā līmenī visi ir vienādi apsisti un nav starpības kur to pērc. Taču ir arī indivīdi kuri brauc ar stipri labākiem auto, un tādus tajā superīgajā lietuvā normālus nopirkt nevar.
Un galu galā katram ir savas tiesības uz viedokli, man tas ir tāds, ka lietuvu neuzskatu par vietu kur pirkt labu auto, taču tajā pašā laikā man ir pinīgi vienalga vai tu vai kāds cits tur ko pērk vai ne. Jautājums bija par vietu kā tādu.
Un nevajag te sākt apsaukāties.
kasinsh79 rakstīja: Nu tiem, kas tik ļoti slavina Kauņas tirgu, varu novēlēt reiz tik sirsnīgi iepirkties, ka maz neliksies Tas ir tā, kad par baigi labo naudu pirktajam autiņam TA pateiks, ka šādam liekam 3-nieku. Un ar evakuatoru uz šrotu.
Viens jau minēja piemēru par tilta metinājumu, tas pats attiecināms uz lanžeroniem utt. Ir nācies redzēt garās sejas, kad TA nevar iziet pat par īpašu samaksu Un tad ir ž.o.p.a
Galvenais ir laba cena. Protams
Atcerieties, viss maksā atbilstoši kvalitātei un stāvoklim.
Piekrītu, žēl tikai ka pie mums cilvēki tic lietuvas laimei. Kādas viņu tirgotās mašīnas tāda visa tā valsts.
Ko te pierādīt? Ja ir saujiņa lētticīgo, kas brauc uz Lietuvu pēc tiem lūžniem, tad lai. Vismaz servisu apgrozījumu palielinās
Man pietika ar vienu reizi redzēt tos auto lai saprastu, ka neesmu tik bagāts lai atļautos pirkt tos mēslus ko lietuvieši tirgo. Viens piemērs: glīts audi tt... bet ar metinātu (!!!) aizmugurējā tilta siju... tās ko ir tas kvalitatīvais auto, kas iepirkts lielos daudzumos par labu cenu? Sviests tas viss, tas tirgus ir priekš krievijas, baltkrievijas utt.
Aizbrauciet uz to pašu Vāciju, un tad pārliecinieties - brīnumu nav. Labs, nenobraukts auto maksā attiecīgi savia kvalitātei.
Man kādu laiku bija tāda 1992. gada ražojums. Protams nav ne Audi ne MB, bet mašīnai nebija ne vainas, degvielas patēriņš reāli bija ap 9 litri (+/-) Drusku parūsēja divu gadu laikā. Es neatceros nekādas nopietnas. Manuprāt par tādu naudu normāls auto. Vienīgi dīzeli gan nevajag... Pašam nav bijis, bet vienam labam draugam gan... diez kas no tā dīzeļa nebija.
Paldies, otrs komplekts protams, ka ir un tiek lietots... Noskaidroju arī kur likta signalizācija, tā ka viss būs atjaunotš.
Atslēgas jaunai mašīnai bija 3, tā ka laikam jaunu atslēgu nevajag.
Kādā veidā tiek organižēta tā noskaidrošana? Tīri subjektīvi man tas auto atgādina modernizētu ņivu...
bummerr rakstīja: neliela viela pardomaam:
ja ir atruna, ka nesen pirkts, tad es varu pateikt, ka pats daru- pirms konkreta autina parrakstiishanas, es uztaisu paris zvanus:
1. savam apdrosinasanas brokerim, lai jau gatavo papiirus uz kasko, jo marka, nr jau ir zinaami utt
2. servisam, ja vajag kadu sign vai ko citu pretaizdzishanas, lai uztaisiitu to kasko.
paradoks, bet no CSDD es braucu tiesi pie viena no viniem un lidz man nav tas kasko, es pie kaut kadam maximaam vai pie majas pa nakti autinu neatstaaju...
ir nacies redzet pazinas, kam liidzigi ka autoram nepaveicaas un te jasaka- lietderiigi iemaciijos no citu kludam.
Pilnīgi piekrītu, shēma ir līdzīga kā es parasti daru... Man 1999. gadā "pazuda" 2 dienas kā nopirkts Audi100, un kopš tā laika bez sigas un Kasko nevienu lieku metru.
Ok, skaidrs jāsamaksā, nav jau kosmiska nauda.
VW fan... Tu mani pārsteidz. Uz Igauniju aizbraukt manuprāt sen vairs nav nekas tāds sevišķs, pie tam tas bija komandējums, bet komandējumos braucu gandrīz katru nedēļu.
VWfans rakstīja: Tikko izgāju apkopi, kura jāveic pie 30 tūkstošu km nobraukuma. Līdz šim man bažas radīja viena vaina, kura manai Merivai atkārtojās šad tad un par kuru rakstīju ,,Lasītāju pieredzē,, šā gada marta mēnesī . Atļaušos citēt:
,, Vēl pirmā gada laikā (vidēji reizi mēnesī vai divos mēnešos, bet ziemā biežāk) bija novērojama nepatīkama lieta - iesilušam dzinējam tukšgaitā turējās paaugstināti apgriezieni un no motora telpas puses nāca deguma smaka. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās nelabajās reizēs tie cēlās līdz 950-1000. Mainījās arī dzinēja skaņa - ja parasti tā bija tāda tīra, tad tajās nelabajās reizēs parādījās papildus kaut kāda pieskaņa, džinkstēšana, tā, it kā kaut kāda ķēde kaut kur berztos gar kādiem zobratiem. Šīs lietas parādīšanās bija nejauša un es nevarēju saskatīt kaut kādu sakarību, ka tā nelabā lieta rastos kaut kādos konkrētos apstākļos - šie simptomi parādījās gan braucot pa pilsētu, gan pa šoseju. Apstāšanās gadījumā pēc dzinēja noslāpēšanas, nākamo reizi iedarbinot motoru, vaina vairs neatjaunojās. Turklāt bieži bremzējot pie maziem ātrumiem brīžos, kad ātrums samazinājās līdz 5-20 km/h, dzinējs tiecās noslāpt - apgriezieni kritās tuvu noslāpšanas robežai (ap 600), tomēr motors nekad nenoslāpa un tad apgriezieni atkal īslaicīgi kāpa pie 1000 un tad atpakaļ normālā līmenī. Vārdu sakot - bija novērojami svārstīgi apgriezieni bremzēšanas nobeiguma fāzē. Februāra sākumā ar šīm sūdzībām vērsos,, Adam Auto,, servisā. Uz remontu bija jāgaida ilgi (26 kalendārās dienas), bet izskatās, ka marta sākumā auto garantijas ietvaros tika salabots kvalitatīvi. Mašīnai pārprogrammēja motora vadības bloku un/vai EGR vārstu. Tagad viss ir labi - apgriezieni tukšgaitā turas stabili gan kustībā, gan bremzējot, gan stāvot uz vietas. ,,
_______________________________
Ierodoties uz apkopi, es par šo lietu atkal sūdzējos. Man meistars paskaidroja, ka šī parādība 1,3 litru CDTI dīzeļmotoriem esot dabiska - esot tā, ka ik pa laikam kvēpu filtrs pieaugot ar kaut kādiem sārņiem, un tad dzinēja elektronika paceļot apgriezienus un izsvilinot tos sārņus. No turienes rodoties arī smirdēšana. Pēc 20-30 minūtēm simptomi pāriet, un tas esot pareizi. Ja nekādas kontrollampiņas nedegot, tad neesot pamata uztraukumam. Mani šis paskaidrojums nomierināja, un tagad esmu dikti priecīgs par savas Merivas uzvedību. Esmu noskaņots ar Merivu braukt ilgi.
Nu, nu es Tavā vietā tomēr pieprasītu šo defektu novērst kamēr ir garantija.
VWfans rakstīja: Septembris manai Merivai noslēdzies ar rekordlielu nobraukumu - 2411 km. Dīzeļdegvielas izmaksas šajā mēnesī - Ls 76. Nobraukums sasniedzis 28,9 tūkst.km.
Ja būtu nopircis Merivu ar 1,4 litru benzīna motoru, tad benzīna izmaksas septembrī būtu 99 lati, bet, ja būtu nopircis ar 1,6 litru benzīna motoru, tad šīs izmaksas būtu 103 lati.
Sajutos kā izšķērdētājs... man augusts noslēdzās ar 4900 km nobraukumu, gandrīz 300 LVL par degvielu... pie tam benzīnu...
kasinsh79 rakstīja: Tikko bija tas prieks izbraukt kādus 700 km pa Vāciju ar nomas Merivu, jaunu. Secinājumi:
* 1.6i - nav iespējams braukt pa bāni, līdzko sabremzējies, ieskrieties atkal ir liels nervu stress
* degvielas patēriņš - ~ 9 litri (ārkārtīgi daudz, manuprāt)
* primitīvs tas salons, tas gan tiesa
* vietas gan tur ir pietiekami
* pārredzamība arīdzan atzīstama
* labas bremzes
Nepirktu sev
Mjā, man arī gribējās uzrakstīt tieši to pašu. Es gan nobraucu
tikai 400 km, bet izjūtas ir pilnīgi tās pašas.
VWfans rakstīja:
Kaspersky rakstīja: Paklau, VWFan, Tu šodien ap 11.40 nebiji gadījumā Ulmaņa gatves apkārtnē? Viens merivas braucējs, spriežot pēc braukšanas stila, pēc tāda pat m*daka izskatījās...
Es tas nebiju. Tomēr pastāsti sīkāk, kā tieši brauca tas Merivas vadītājs, lai mēs zinām, kā nevajag darīt!
Viņš droši vien visu laiku brauca atpakaļgaitā ar ieslēgtiem priekšas logutīrītājiem....
Tas nav īsts Sainz, jo interkūleris un gaisa mērītājs nav pareizais.
Normāls labā stāvoklī esošs īsts sainz maksā ap 6000-7000 EUR. Dārgi priekš tā gada mašīnas, taču tas kas tādu vēlas nopirkt zin šī auto cenu un vērtību (konkrētais eksemplārs nav tēmas vērts).
Man arī ir pieredze... kādus gadus 5 atpakaļ gribēju pirkt A6 tā ap 1995. gadu. Tur bija A6, sedans 1997. gads, cena tajā laikā vēl 7500 USD... 139000 km, klima, utt. It kā normāls auto... Un tad es aizsūtīju sms uz CSDD... Patiesība bija tāda 1995. gads, pēdējā TA nobraukums 371000 km..... Un tad vēl teksts, ka 7500 ir EUR, nevis dolāri, jo neesot nomainīta lapiņa logā.... Tā arī bija vienīgā reize, kad es tur esmu kaut ko skatījies.
Jā, jā "skaistulis" un īsts dakāras monstrs tas Quas.... nemaz nevar normāli izrunāt kur nu vēl uzrakstīt. šodien redzēju Dienā rakstu par atjaunoto xtrail... vismaz spidometrs nav vairs pa vidu.
AutoNets rakstīja:
Archijs2 rakstīja:
AutoNets rakstīja:
Nekas leets un STEIDZAMS nesanak, jo ir sakarigaki aparati par "steidzigaku" cenu:
www.autonet.lv/...
www.autonet.lv/...
www.autonet.lv/...
Man gan šķiet, ka viņš pārdod par vienu modeli jaunāku AUDI nekā tie. =)
Visi tie ir "delfini". Paskaties, kura gada ir STEIDZAMAIS un kura gada ir tie tris, neka jaunaka tur nav. Var jau to sarakstu vel papildinat, bet tas tikai piemeram ka neka STEIDZAMA tur nav, tas viss tufta!
Paklau gudriniek, ja u neatšķir benzīna dzinēju no dīzeļa un 1998. gadu no 2001, tad esi dīvains. Pie tam manam auto ir laba komplektācija un Quattro piedziņa.
sintris rakstīja:
A6 rakstīja: Es arī ......vispār steidzami, cena ap 10000 EUR.
Vai kāds var no marketinga znaja pastāstīt kapēc pircējam būtu jāzin ka Tav ir STEIDZMI ?
Steidzami, manā gadījumā pēc iespējas ātri. Tāpēc arī cena nav kosmiska par tādu auto.
Es arī pārdodu A6, 2001. gada avant, 2,5 TDI Quattro, 6 ātrumi, ādas salons, R17 riepas, ksenona gaismas, signalizācija+čips+poga, utt, vispār steidzami, cena ap 10000 EUR.
Maskavas ielā As Agroapgāde telpās ir tāda SIA Ergana www.ergana.lv
Esmu redzējis manuprāt labi, par cenām gan neko daudz nevaru pateikt.
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja:
Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.
Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.
Maksimums, ko esmu vienā dienā ar savu Merivu nobraucis - 570 km. Mugura toreiz nesāpēja nemaz. Kreisā statne patiešām pagriezienos drusku traucē, taču taisnā gabalā pārredzamība ir ideāla, jo priekšējais logs ir ļoti liels.
A6
Kura gada bija tā Meriva, ar kuru nobrauci 300 km? Kāds bija nobraukums? Kāds iespaids par vispārējo svaiguma vai nojātības pakāpi?
Kopš nesena laika Merivas dīzeļmotoru klāsts ir papildinājies ar vēl vienu 1,7 litru CDTI motoru - tādu, kuram maksimālā jauda ir 125 zirgspēki. Tādējādi tagad Meriva ir dabūjama ar 75 zirgspēku, 100 zirgspēku un 125 zirgspēku dīzeļmotoriem. Bet, ja grib atvilkt ar 200 km/h, tad var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
Klau, man jau liekas, ka OPC meriva ir tas pats kas piemēram A klases MB ar nu teiksim pieclitru dzinēju...
Pieļauju, ka OPC Vectra vai Astra ir ok mašīnas, taču meriva.... man liekas, ka meriva ir kāpostu vedamais. Es piemēram nezinu kādai motivācijai jābūt lai pirktu opc merivu.
Un vēl... cik zināms, tad OPC nav dīzeļu tātad automātiski mēs varam izslēgt iespēju, ka VW fans mūs varētu lutināt ar garu ilgi vāktu statistiku par šo auto.
White_Trash rakstīja: Neceru, ka kaads no klaatesoshajiem kaut kaa varees paliidzeet, bet varbuut kaada laba ideja tomeer izbirst. Doma sekojosha... Vladimira Vaškeviča Subaaru (ja pareizi saprotu - Impreza STi) vareetu par saliidzinoshi mazaam naudaam iepirkt un sataisiit.
Taatad jautaajumi uz kuriem varat izteikt savu viedokli/prognozes:
a) vai konkreetaa Impreeza ir tik maz cietusi kaa izskatiijaas bildees?
b) vai ekspertiizees to neizjauks pa daljaam?
c) vai cietushais iipashnieks ar to veel domaa paarvietoties vai patureet to savaa iipashumaa?
d) vai kaadam nav kaada Vladimira Vaškeviča kontaktinformaacija? (iet uz slimniicu apciemot nepiedaavaat )
Klau, nevajag Tev auto kas ir spridzināts...
Āuto cik zināms pieder viņa tēvam, pie tam nedomāju, ka viņiem pašlaik ir aktuāli šo vraku pārdot.... D)
Un vēl... man gadus 10 atpakaļ ir divas reizes bijusi iespēja ar viņu tikties. Es no tāda veida cilvēkiem labāk turos tālāk. To pašu iesaku Tev.
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja:
Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.
Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.
Maksimums, ko esmu vienā dienā ar savu Merivu nobraucis - 570 km. Mugura toreiz nesāpēja nemaz. Kreisā statne patiešām pagriezienos drusku traucē, taču taisnā gabalā pārredzamība ir ideāla, jo priekšējais logs ir ļoti liels.
A6
Kura gada bija tā Meriva, ar kuru nobrauci 300 km? Kāds bija nobraukums? Kāds iespaids par vispārējo svaiguma vai nojātības pakāpi?
Kopš nesena laika Merivas dīzeļmotoru klāsts ir papildinājies ar vēl vienu 1,7 litru CDTI motoru - tādu, kuram maksimālā jauda ir 125 zirgspēki. Tādējādi tagad Meriva ir dabūjama ar 75 zirgspēku, 100 zirgspēku un 125 zirgspēku dīzeļmotoriem. Bet, ja grib atvilkt ar 200 km/h, tad var ņemt Opel-Meriva OPC ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru, kas maksā tikai 15 ar pusi tūkstošus latu.
Tā meriva bija 3 mēnešus veca, ar 16000 km nobraukumu. Cilvēks ikdienā brauc salīdzinoši daudz kā redzi, salonā vietām jau bija sadzirdama grabēšana - nedaudz bet tomēr. Jebkurā gadījumā es būtu pircis Astru vagonu ja būtu jāizvēlas auto cenu kateegorijā 15000 EUR + drusku.
Jebkurā gadījumā kopējais iespaids man par šo auto ir stipri viduvējs.
vizuāli tie auto izskatās tiešām labi tas nu ir fakts, bet dažas šaubas man tomēr ir:
1. Neviens DE ceļu strādnieks īpaši neatšķiras no mūsējiem, tātad pa lielam mašīnām vajadzētu būt netīrām salonā un bagāžas nodalījumā...
2. Kaut kā jau nu baigi sterili izskatās no ārpuses + man nepatīk mazgātie dzinēji.
Katrā ziņā, ja tie busi reāli ir ar tādu nobraukumu un nekas nav samuģīts, tad katrā ziņā ne jau grāvrači ir vesti.