Slinkais!
Tā kā virzuļa gredzens lēni bet grozās savā vietā domājams ka nebūs problēmu tāpēc ka cilindrs nedaudz ovāls.
Skaidrs ka ideālā variantā vajadzēja slīpēt cilindrus uz remonta izmēru, pirkt remonta izmēra virzuļus un gredzenus. Var jau būt ka vajadzēja tā darīt - jaunu remonta izmēra virzuļi ar sūtīšanu 286.9 USD iekš rockauto.com.... (kapeikas salīdzinot ar pārējām izmaksām...)
Bet nu jau par vēlu... Un tādu variantu man amerikas auto pat nepiedāvāja....
Škrobe ir par to ka neatrada ka radiatora ventilators nobiris, kaut arī tā ir tipiska šo kreisleru vaina un ļoti viegli diagnosticējās - pakustinot ar roku ventilatoru ir nenormāla brīvkustība - izdiluši gultņi.... Un nomainīt viņu kamēr motors ārā - vieglāk kā 2 pirkstus apčurāt. (un kas par čakaru kad motors iekšā....)
Vēl nepateica ka radiatora augšējā truba turās kopā uz puņķiem. Viņa visticamākais maksā kapeikas. Bet nu - tas sīkums - viņai viegli piekļūt un nomainīt nav pilnīgi nekādu problēmu.
(vispār man par servisiem slikts priekšstats radies - iespēju robežās visu laboju pats. Neesmu atradis tādu pavisam labu servisu....)
Tagad vajag uzlabot oriģinālo signalizāciju kurai ir devēji tikai uz durvju atvēršanu.
Nesaprotu kādu devēju salona aizsardzībai labāk lietot - mikroviļņu vai ultraskaņas? Izmeklējos pa internetu bet tā arī nesapratu kurš labāks, kādi plusi, mīnusi....
Un vai ir jēga likt sagāzuma (tilt) devēju?
(Bet nu komforta līmenis ko sniedz amerikāņu auto - tik retais Eiropas vai austrumu auto uz ko līdzīgu ir spējīgs un maksā viņi krietni dārgāk....)
Slinkais rakstīja: pachuksteshu noslepumu, chysleru sigas ir joks. tikai durvis un viss. neko neblokjee, saliek vadus un brauc. vinu var piesaistiit pie normalas sigas tik kaa durvju virinamo, jo feini realizejas fiicha, kad no pirmaa pieskariena attaisaas tik vaditaja durvis
Nu manējam liekas ka tik vienkārši vis nebūs - atslēgā ir imobilaizera čips - nevar ar citu atslēgu iedarbināt. Cita lieta - cik grūti to imabilaizeri ir apiet....