Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
Ronalds_ 23.05.2007 10:52

Tad arī brauc!

Un neplāno fantastiskas pārbūves! Jebkura pārbūve kā likums ir pietiekami sarežģīta un finansiāli neizdevīgi.

Lētāk sanāk pārdot esošo mašīnu un nopirkt citu jau ar vēlamajām fīčām.

ps. Man pie mājām parādījies izcili škūningots auto - melns bmw ar elektorzaļām svītrām un tādas pašas krāsas "spoileri"..... Katrā ziņā uzmanību pievērš.

Ronalds_ 23.05.2007 10:57

Vispār distances "ievērošana" ir nopietna problēma. Esmu brauci ar dažiem kuri sēž dažu metrus no priekšējās mašinas, kaut gan ātrums >100 km/h. Un galvenais - kaut gan teicu vairākas reizes ka tas īsti prātīgi nav - pilnīgi neņem vērā. Daži man ir mēģinajuši iestāstīt ka ~5m distance ir pilnīgi pietiekama visos apsākļos un vairāk nemaz nevajag....

Ronalds_ 23.05.2007 16:03

Uggga rakstīja:

uupis rakstīja:

UUSA rakstīja: Paskaties Nascar-tur ir mazāka distance pie ~190jūdzēm stundā.

No sākuma paņem rokās lineālu - un dieva dēļ neliec pie televizora, tur bildīte ir mazāka kā reālajā dzīvē.

Tur arī bremzes un raustīgie nebrauc un traktori no sānceļiem nelien ārā

Un aij kādi skaisti crašhi tur notiekās.....

Pat ar viņu advancēto drošības aprīkojumu ne vienmēr izdodas izdzīvot......

Ronalds_ 04.06.2007 11:38

eRTs rakstīja:

Ar mašīnīti nav paredzēts braukt baigos gabalus-tik cik darbdienās pa rīgu un brīvdienās pa Latviju izbraucieni!

Ja maz brauksi tad riskēt un pirkt vecu dīzeli ar nezin kādu nobraukumu.....

Palasi šeit citus topikus kā tauta ar veciem dīzeļiem mokās. Vācietis nepērk dārgāku dīzeļmašinu lai viņu nelietotu. Tā ka dīzelim potenciāli nobraukums būs daudz lielāks.

Un padomā sākotnējā cenas starpība - cik km jānobrauc lai viņa atmaksātos?

Ronalds_ 06.06.2007 8:34

Jā - vislētākais variants - nelabot ceļu.

Radīsies dabiskie guļošie policisti......

Bet vispār man "patīk" pieeja - es biezais nafig citiem braukāt pa ceļu gar manu māju.....

Ronalds_ 07.06.2007 14:55

Nepiekrītu apgalvojumam ka lieli motori ir nepieciešamība.

Kaut vai tāpēc ka eiropas mašina no 2l motora ņem lielāku jaudu kā dažs labs amerikānis no 4l. Kāpēc? Tāpēc ka amerikāņu motorbūvē ir stagnācija iestājusies....

Bet jo lielāks motors jo vairāk degvielas viņš patērē brīvgaitā un mazas slodzes režīmos. (šis gan neattiecas uz dīzeļiem, bet kuram amerikānim ir dīzelis???)

Un motors savu max jaudu attīsta tuvu pie maksimāliem apgriezieniem. Tāpēc pirms apdzīšanas jāpārslēdzas uz leju. Ja gribās tādu ekstru kā lielu jaudas rezervi pie nelieliem apgriezieniem - maksā. Un amīšu auto nav tie lētākie ne no iegādes, ne eksploatācijas viedokļa. Tā ka jaunais nodoklis tās piliens jūrā vien ir. Nav ko gausties par sīkumiem....

Ronalds_ 12.06.2007 12:29

Ko varu piebilst ?

Pa 2000 eur būs paveca mašīna. Un nekāda dižā izvēle pa tādu naudas summu nesanāk. Tāpēc jautājumi sieviškīga/rūsē/nepatīk dizains utt, utjp jāaizmirst!

Pa 1000 eur var nopirkt tikai konstruktoru. Tev takš nav vēlmes visu laiku pavadīt braukājot pa servisiem? Vai ir?

Tā ka jārēķinās ar 2000 eur. 1500 eur par auto, 500 eur par sākotnējiem remontiem.

Šāda vecuma un cenas auto no dīzeļa jābaidās vairāk kā velnam no kursta. (oki - ja ir iespēja iegūt "trubas" dīzeli pa kapeikām vai noliet no kāda smagā....) Ieguvumu nekādu, bet potenciālās problēmas un remontu izmaksas - milzīgas.

Ronalds_ 13.06.2007 11:23

Ozz rakstīja: pie mums, diemzheel uz konkreetaam personaam nestraadaa pants "Par valsts līdzekļu izšķērdēšanu"

Protams - viss taču notiek likumīgi. Paši sev sarakstījuši vajadzīgos likumus un MK noteikumus.....

Ronalds_ 18.06.2007 9:19

Nu nezinu kāds gan ir patēriņs "braucot" ar 0 km/h.....

Matemātiski 0 (patērētais bemzīns ) dalīts ar 0 (nbrauktais ceļš) = ? .... Vai tik nebija bezgalība....?

Vismazākais patērinš būs 5 robā braucot ar minimālu gāzi uz motora slāpšanas robežas. Kāds nu tur ātrums sanāks, tads sanāk...

Vēl lielākam seksam ar kapeiku var mēģināt impulsu braukšanas metodi - 5 robā, gāzi grīdā - ieskrienamies līdz ~100 km/h tad ripinamies ar izslēgtu motoru līdz mazākajam ātrumam ar kuru var pabraukt 5 robā. utt..

Tiesa gan aprakstītie braukšanas režīmi negatīvi ietekmē auto. Zemi apgriezieni + 5 robs = slikta eļļošana + liela slodze motoram. Arī mašinas raustīšana ar impulsu metodi par labu viņai nenāk. Tā ka var sanākt ka uz degvielu ieekonomētā nauda ar uzviju tiek "atgūta" mašinas remontos.

Ja gribi ekonomēt ieliec gāzes iekārtu un miers. Tagad gāze vairāk kā 2x lētāka par benzīnu. Kaut arī patēriņs nedaudz lielāks, patreiz sanāk vairāk kā 2x lētāk. Izmaksu ziņā tiek salikti pat jaunie mega ekonomiskie dīzeļi. Var normāli braukt nedomājot par degvielas gramu ekonomiju.

Ronalds_ 18.06.2007 11:54

Un ne tikai sadalītājam.

Bet arī ģeneratoram, starterim un visam pārējām kam ir kāds sakars ar elektrību.

Un tāpāt pēc mazgāšanas labāk ļaut auto kādu diennakti pažūt - tikai tad darbināt.

Ronalds_ 19.06.2007 17:07

tipone rakstīja: Ja vien kāds varētu noprognozēt gāzes cenas...

Tā kā sašķidrinātā gāze ir naftas ieguves pārpalikums, tad viņas cena vienmēr būs saistīta ar benzīna/dīzeļa cenu. Visu laiku apmēram saglabājas attiecība 1:2 - gāze 2x lētāka.

Protams 100% neviens neko prognozēt nevar, tomēr ar lielu varbūtību tas tā būs arī nākotnē.

Es tomēr nesaprotu tos cilvēkus kuri pērk pavecus/lietotus dīzeļus.

Cena parasti lielāka kā benzīnieks + gāzes uzlikšana.

Degvielas cena uz km - tomēr nedaudz dārgāk kā gāzei. (kreiso dīzeli neapskatu)

Iespēja nopirkt nobrauktu eksemlāru - lielāka.

Potenciāli problēmas ziemā.

Iespējamie remonti - dārgi. (nesen bija viens topiks par VW un izdegušu virzuli)

Labi - gāzes balons aizņem vietu, tā varētu būt problēma mazauto, bet lielajā Volvo....

Kas attiecas uz Volo ar oriģinālo gāzes iekārtu vai ārzemēs liktu iekārtu - cik zinu - neiesaku, ja vien cena auto ar/bez gāzes iekāru īpaši neatškiras. Jo tās ārzemju iekārtas ir retas, līdz ar to latvijā viņas nemāk regulēt/labot un viņam nav rezerves daļu....

Ronalds_ 20.06.2007 12:43

smonG rakstīja:

Pat ja pilno gāzes šprici uzliek?

tā man stāstīja gāzes licēji (Vagonu ielā) un emulatoru un tml figņa esot naudas kāšana....

Volvo esot 2-3 lambda zondes un noviltot to rādījumus vadības blokam, nevarot....

varot panākt īslaicīgu efektu nodzēšot kļūdas (vai atvienojot aķi uz 10 min)....

Nu nezinu nezinu gan....

Man vienam paziņam pajaunam volvo virs 2000 gada stāv gāzes šprice un nekādas lampiņas par motora kļūdām panelī nedeg!!!!

Man liekas dīvaini - kāpēc gan volvo vajadzētu 3 lambda zondes??? Un pat ja viņas ir kaut 5? Kāda gan problēma uzlikt vairākus zonžu emulatorus?

Domājams ka tie gāzes licēji nemāk ar volvo saprasties.

Vienkārši jāpameklē citi licēji.

Ronalds_ 22.06.2007 9:41

var jau būt ka smiltis labi izolē skaņu.

Tomēr svars viņām ir milzīgs salīdzinot ar citiem materiāliem. Bet cena niecīga....

Ronalds_ 26.06.2007 10:01

Ja nav līdzi tiesību, tehniskās pases vai apdrošināšanas polise (un nav arī uzlīmes logā) - sods 2 ls.

Ronalds_ 03.07.2007 11:01

Redaktors rakstīja:

Rashns rakstīja: Bezjēgā augstas izmaksas, ap 40 ls mēnesī, ja vēlies redzēt vairāk ka 25 kanālus.

bet + vēl ir telefons un ātrs internets (jebkurā tīklā līdz 900kb/s downloads)

900kb/s nav ātrs internets !!!!

Rīgas mikrorajonos pie mazajiem provaiderīšiem ir novērots 5 - 8 mbit/s sekundē !!!!!! (gandrīz 10x ātrāk)

Ronalds_ 03.07.2007 14:55

nafigators rakstīja:

Gribētos gan redzēt tos rajona mazos provaiderīšus, kas nodrošina 5-8mbit/sek. DOWNLOAD`u ( reds tak tieši par to runā! )

MITS, BALTICOMS,PROMAKS un gan jau ka vēl daži.

No LV torrentiem man tāds ātrums parasti ir. Jā 8 megabaiti sekundē!!!!! (HD filma 8 gigabaiti atnāk 5 - 15 minūtēs. Galvenā bremze - diska ātrums....)

Tas tiek panākts ar gigabit optiku, kas savilkta starp rīgas rajoniem.

Ronalds_ 09.07.2007 17:18

HC (ogļūdeņraži) virs normas - tas nozīme ka degviela nesadeg cilindros, bet pa taisno iet uz izpūtēju. Degviela pat netiek aizdedzināta. Ja degmaisījums par treknu, bet viņš mēģina degt - tad arī CO ir auģšā. Tā kā CO normas robežās, tad vainīga varētu būt aizdedzes sistēma.

Viens no banālākajiem iemesliem var būt aizdedzes sveces - sūdīga dzirkstele. Vai svečavdi. Aizdedzes sveces arī šad un tad jāmaina. Sveces var pārbaudīt vizuāli - izskrūvējam un paskatamies atstarpi starp elektrodiem. Parasti jābūt apmēram 1 mm. Svečvadus - tumsā, mitrā laikā apskatot viņus vizuāli pie strādājoša motora - vai nedzirksteļo. Mazohisti var pačamdīt svečvadus ar roku - no bojātiem var atrauties diezgan labi....

Es savējam auto biju aizdzīvojies līdz apmēram 3mm lielai škirbai starp sveču elektrodiem. Pats interesāntākais bija tas ka efekti (raustīšanās un slāpšana) tika novēroti tikai aukstam motoram un brīvgaitā. Kā uzsila tā viss bija ideāli.

Ronalds_ 10.07.2007 16:30

Daniels_Reebuss rakstīja:

Ronalds_ rakstīja: HC (ogļūdeņraži) virs normas - tas nozīme ka degviela nesadeg cilindros, bet pa taisno iet uz izpūtēju. Degviela pat netiek aizdedzināta.

Ko tu te murgo?? Ja neaizdegtos degviela, nedarbotos dzinējs un nekas nebūtu izmērāms.

Ja gļučī aidzedze, tad vienā dzinēja taktī degviela tiek aizdedzināta - citā - nē. (nē nu protams, ja pilnīgs čau tad vispār nedeg un neiet motors.) Un degvielas tvaiki nonāk katalizatorā kur viņiem nebūtu jānonāk. Un kataliztors viņus sadedzina. Un uzkarst krietni virs normas. Un ātri sabojājas.

Vēl līdzīgu efektu var panākt ar pārāk liesu degmaisījumu. (jo liess degmaisījums deg negrībīgi un var šad tad neaizdegties)

Šajā gadījumā - ja katalizators beigts - būtu jāatrod cēlonis kāpēc viņš nomiris, pirms likt jaunu....

Ronalds_ 10.07.2007 16:39

arba rakstīja: Normāliem jauniem auto nekādu degvielas filtru vispār nav !!!!!!!!

Ko viņš atfiltrē ?

Labākajā gadījumā meh. piemaisījumus, kas nu nekādi nevar iespaidot katalizatoru.

Vienīgais ko viņš reāli pasargā - degvielas sūkni.

Visiem manis redzētajiem inžektoriem benzīna sūknis atrodas bākā. Citu variantu neesmu ne redzējis, ne par tādu dzirdējis! Un filtrs parasti atrodas starp sūkni (bāku) un motoru. Tā ka sukni viņš aizsargāt nevar.

Filtrs aiztur mehaniskos piemaisījumus lai inžektora sprauslas neaizkakātu/nesabojātu.

Var jau būt, ka jaunajiem auto, kuriem tiek ekonomēts uz visu iespējamo/neiespējamo, ekonomē arī uz filtru pieņemot ka degviela ir super tīra un nekādi piemaisījumu tur būt nevar....

Ronalds_ 13.07.2007 8:48

Konteineru cenas atkarīgas no vietas kur vajaga to veidojumu....

www.rsc.lv/...

Jo getliņi nenormāli pacēla cenu par atkritumu pieņemšamu (No daugavas kreisā krast ved uz citu izgaztuvi tāpēc tur lētāk.)

Un degvielas cenas arī nav no mazajām... Bet kravas auto patērē degvielu tā ka maz neliekas....

Laiki ka pa 20 ls varēja dabūt konteineru pagājuši.

Ronalds_ 13.07.2007 9:00

Cikicaki rakstīja: Da shitais gluks bija pat pirms filtru maiņas. domajam ka pazudiis a nekaa. Tad nekas neatliek kaa dziit uz diagnostiku. A mashiiniits ir Golfiks III. A shitais joks paraadiiijaaas peec lielaa paarbrauciena 2000 km garumaa. un nu ir taa ka nevar neko saprast. vai benziins bija taads niikuliiks no ES, vai arii citur kaut kaada vaina. Piemeeram elektriibaa.

Nu manam paziņam (arī III Golfs), bija ļoti ļoti ļoti līdzīga vaina. Pēc čakarēšanās 1/2 dienas garumā noskaidrojām ka vainīgs ir benzīna sūknis. Ļoti viegli atrast vainu kad viņa parādās pilnīgi nepastāvīgi....

Nopirkām sūkini (Pļavniekos, netālu no slāvu apļa) ~60ls, 1h čakarēšanās pa benzīnbāku un auto rūc kā jauns. No instrumentiem vajaga krusta skruvgiezni + plakstangas.

Piebildīšu ka darbības notika sestdienā, un tie daži servisi, kuros iegriezāmies piedāvaja pieņemšanu kā minimus pēc 2 nedēļām un sūkini pa 120 ls....

Ronalds_ 13.07.2007 9:10

deksters rakstīja:

Ronalds_ rakstīja: Bet kravas auto patērē degvielu tā ka maz neliekas....

Cik?

Atkarībā no mašīnas izmēra no 25 līdz 45 litriem dīzeļa uz sotaku. (braucot pa rīgu...)

Ronalds_ 13.07.2007 14:47

Lai kaut daļēji atmestu elektrības problēmas rīkojāmies sekojoši -

Pie sūkņa elektrības padeves štekera piemudzījām vadiņus pietiekami garus un viņu galā pieslēdzām 12V lampiņu. Un devāmies izbraukumā.

Ja problēma nebūtu sūknī, tad momentā kad auto noslāpst, lampiņai būtu jānodziest - nepienāk spriegums. Bet nekā auto noslāpa, bet lampa dega.

Ronalds_ 13.07.2007 15:06

raimondsm rakstīja: ja ģenerators darbojas, tad ne

un, ja tam 2kW pieslēgta mobilā lādētajs, tad arī ne

Nedomāju ka mašinas ģenerators spēj 2kw jaudu nodrošināt.....

un 2000 / 14 = 142 A strāva no aķa..... Gandrīz kā starters... un darboties arī varēs tik pat ilgi.... Nekas labs no tā nesanāks.

Ronalds_ 17.07.2007 8:36

to Surrr.

Tu dzīvo sapņu pasaulē. Nemāku tik spriests vai tu tā spried tāpēc ka tev viss pie vienas vietas - vai tāpēc ka neesi paiteresējies kas notiek pasaulē.

Globālā sasilšana diemžēl ir realitāte. Arī Latvijā. Ir jau novērotas daudzas pārmaiņas dabā. Protams tu savā "kuģī" ar kondicionieri un apkuri tās iespējams nepamani.... Bet +30 maijā vai + 10 janvārī nav normāls latvijas klimats.

Par naftu - naftas rašanās mehānismi ir 100% izpētīti un ir pilnīgi skaidri. Un bez mazāks šaubu ēnas var apgalvot, ka naftas krājumi uz zemes nepapildinās un nekad nepapildināsies. Tā ģeoloģiskā perioda ilgums, kad radās nafta ir apmēram zināms. Tāpēc pat neveicot ģeoloģiskos pētījums var pateikt, cik naftas apmēram ir radies. Un ikdienas naftas patēriņš arī ir zināms. Protams - skaitļi ir aptuveni tāpēc prognozes ir no dažiem desmitiem gadu līdz apmēram 100 gadiem. Skaidrs ir viens - viegli iegūstamās naftas atradnes iet uz beigām milzu soļiem. Tā ka naftas cena celsies un celsies dramatiski...

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti