Pamēģini benzīnu bendzīna vietā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pamēģini benzīnu bendzīna vietā.
Atbalsta gultņa gadījumā būtu tādi kā atsevišķi skaļi sitieni, kas jūtami uz stūres.
Tad šajā starplaikā garantēti būs apskatāmi dalībnieku auto?
Negribētos pa velti braukt, jo šajā vīkendā ir citās pilsētās arī pasākumi kurus labprāt apmeklētu.
Bet tur nav ne vārda par to kas interesē cilvēkam parastajam - vieta un laiks kad un kur būs apskatāmi auto? Sestdien, vai svētdien, no cikiem līdz cikiem? Citiem galvaspilsētas pasākumiem ir programma bez maz pa minūtēm, te nekā..
Fcuk visus FR. Braucu pa trešo joslu uz 80 pēc spidometra. Mirkšķinātāji, pietaupiet savas smalkās lampiņas, ka nedabonat ierīt.
Tu par 2 mazdu vai mazdām vispār? Man pret savas 6 vizuālo nav nekādu pretenziju.
Pēc pieci gadi pa 700 tiks vaļā ka nemetas. Un starpība ko būs zaudējis būs niecīga salīdzinot ar tiem , kas pērkot jaunu auto tādu summu zaudē jau pēc pirmā mēneša.
Nebiju iedomājies ka privātmājām mēdz būt viduslaiku vienfāzu pieslēgumi. Tad no sākuma būtu jāinvestē normālā pieslēgumā un tad jāsapņo par elektroauto..
8A uz katru fāzi, ja kas. Un ja normāls elektriķis sadalījis patērētāju slodzes pa fāzēm ,ar to ir pilnīgi pietiekami.
Tās pa 2usd jā, bet dārgais gals? 20w un vairāk uz spuldzi, 2500 lūmeni utt..
Un miglinieku standarta spuldzes izdeg tikpat bieži kā tuvie, kāda starpība kurus lietot? Manis pēc tie miglinieki var nebūt vispār, katrā gadījumā es par tiem nekad nepiemaksātu.
Kā tur būs vai nebūs man neder. Gribētos reālu pieredzi no kāda kas izmēģinājis uz savas ādas. Priekš migliniekiem var iepirkt par nepilni 2 euro. Manis apskatītajā cenu diapazonā gribētos ko atbilstošu. Pie tam tur rakstās "headlight". Uz pavisam lētajām "foglight" vai "DRL". Bet kā ir realitātē?
Nē, tikai spuldžu pāris ar barokļiem, piemēram :
ru.aliexpress.com/item/2015-5000LM-5G-car-LED-headlight-D2-D4-D2S-D2R-D2C-D4S-D4R-CREE-led-head/32488773232.html?spm=2114.03010208.3.18.SKc8Zs&ws_ab_test=searchweb201556_10,searchweb201602_4_10039_10037_10033_507_10032_10020_10017_10021_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_2&btsid=2ff56f48-e83d-462b-a242-8b8b9d634528
Kā var izjust, lejot kārtējo eļļas devu? rodas kādas īpašas sajūtas pielejot ?
Nevarētu būt ka eļļa ar kartera atgāzēm nonāk ieplūdē? tur nav kādi eļļas separatori, atdalītāji vai kas tamlīdzīgs kas nepilda savu funkciju?
Man 6 mazdai 2.3 arī šitāds eļļas patēriņš. 10 gados nobraukti tikai 105000km, sāka rīt ap 80000, visi kam prasi arī rausta plecus. atgāzes ok, nekur nesulo, domā ko gribi... turpinu pieliet un braucu, bet tomēr tā neomulīgi, gribētos novērst. Nevarētu būt pie šāda noskrējiena gredzeni nodiluši? Šitās mašīnas Latvijā taču ir diezgan daudz, bet atrast cilvēku kas ir saskāries ar šādu problēmu tik pat kā neiespējami.
Šitāds pats sviests vēl joprojām ir novērojams Jelgavā pretī bijušajam tehnolandam. arī esmu braucis iekšā, jo caurlaides man nav.
AA 676 braukā pa Jelgavu uz R klases merša. pie tam pasen. nez kas šim "nabaga" cilvēkam spiež pārdot savu numuru???
OK. Darīts. kaut cik jēdzīgus padomus var atrast vienīgi iekš .RU. Tagad zinu kā to izdarīt abām pusēm, pa 20 min. uz katru. Haubi pat var nevērt vaļā, ja ir lukturītis
Un bez nagiem var palikt tikai ja mēģina mainīt ieslēgtu hid spuldzi. to zin katrs kas kaut cik saprot no elektrības lietām. Oficiālais dīleris vispār neko neieteiks darīt pašam. kaut kā taču nauda jāpelna, tāpēc izgudro visādus briesmu stāstus.
Bla-bla-bla.
Tā arī nesaņēmu pamatotu atbildi par to, kāpēc īpašumtiesību esamība vai neesamība uz pepelacu diskriminē mani?
Minējums par braukšanu tramvajā ar tiesībām kabatā arī neiztur kritiku. Jo pat pieļaujamo šmigas līmeni nosaka tikai pēc formāla stāža.
GB12 rakstīja: Un vēl - ja būtu tā, kā autors vēlas, tad tos 20 gadus viņam arī būtu bijis jāpērk sev apdrošināšana pat arī, ja nepieder auto... līdz ar to, kāda starpība - 20 gadus brauc *******aļavu un tad sāc pirkt vai sāc pirkt 1. gadā un ar katru gadu paliek lētāk? Pirmais variants pat izdevīgāks sanāk, jo pirmās reizes pa dārgo tāpat sanāktu. Protams, neņemot vērā inflāciju, bet, zinot, ka šobrīd uz 6. BM octu var nopirkt par 70 EURo (šodien kāreiz vienam 20gadu braucējam ar 6.BM, kurš uz sevi pirmo auto uzrakstīja) formēju, kas ir gandrīz tikpat, cik 1997.gadā, kad OCTu ieviesa un cenu regulēja valsts, nesaprotu, par ko te iespringt...
kāds sakars braukšanai uz ***aļavu?? nu un ka 20 gadus esmu vadījis dienesta auto bez incidentiem? apdrošinātājam interesē cik es esmu riskants viņam. nu noteikti mazāk riskants nekā cilvēks ar krietni mazāku stāžu. bet jāmaksā vairāk ir tieši man, nevis otrādāk, kā to paredz veselais saprāts.
piemēram iekš RU ir polisē jāieraksta visi vadītāji, kas brauc ar doto auto. šito vajadzētu arī latvānijā. tad man sen būtu 16 klase, kas būtu tikai godīgi. neko papildus neprasu.
šitāda interesanta cena pussintētikai ir arī maximā (ap 12 eur/ 4 litri). API SL 10w40. staķiks savu logo pat uzlicis. itkā liekas ticami.
Jā, sabāž ražotāji tos autiņus pilnus ar visādiem mēsliem, pēc tam nabaga lietotājam ar visu to jācīnās.
Varētu palīdzēt arī attiecīgā drošinātāja izņemšana. vasarā - iebāzt atpakaļ.
Bet kapēc nevar dalot, reizinot vai atņemot būt 21?
Tie kas auto īpašnieku pazīst, tāpat zin viņa iniciāļus. kas nepazīst - tiem pokui kādi tie iniciāļi...
un vēl gatavi piemaksāt par visu šito sevis iezīmēšanas sviestu. un jāstiprina ar nez kādām kniedēm, lai tik kāds nenozog to supernummuru..
tad labi ka nebija pārsteigumu, jo kvalitāte uz lielāka ekrāna var tikai palikt sliktāka. izšķirtspēja ta tāda pati, tikai ekrāns izstiepts lielāks. jēga maza pirkt 55, ja jāskatās no 3 vai 4 m attāluma. kādu HDTV vai bluray jā, bet blenzt panorāmu uz tāda ir pabriesmīgi...
jā, paneļi vēljoprojām ir LCD, izgaismojums - LED. uz to arī visi uzraujas. Izņemot samsungu, ļoti kvalitatīvus paneļus ražo arī sharp.
Pokemonu paaudze, kas nav skolā gājusi.
Vēl vajag griezstus nokrāsot un pūlksteni uzgriezst.