Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Siksparnis 07.04.2009 9:51

Ozz rakstīja: afizdi

Nuja... tas varētu būt sāpīgāks ... .

Siksparnis 07.04.2009 9:50

scope rakstīja: "DĀRGIE CEĻI"

www.diena.lv/...

"Pēdējos gados kaimiņvalstīs arī bija zemākas ceļu būvniecības izmaksas. Vienkārša viena kliometra ceļa stiprināšana un pārklāšana ar asfaltu Latvijā izmaksāja vidēji pusmiljonu latu, Lietuvā un Igaunijā - vidēji par 200 tūkstošiem latu mazāk."

Gandrīz uz pusi.

Siksparnis 07.04.2009 9:42

Centis_Nuudele rakstīja: Ko tad tu gribi?

Kā ko?

Visu ko, pado tik šur.

Siksparnis 07.04.2009 9:22

Centis_Nuudele rakstīja: Labrīt.

Lūdzu.

Labrīt, bet nelūdzu.

Siksparnis 06.04.2009 12:56

Ozz rakstīja: Nu ja-

šodien Neziniites!

apsveicam!:flower:

Congratulations.

Siksparnis 06.04.2009 12:55

Eye rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Sāk palikt aizvien siltāks.

Svīst sprands un paduses.

Kādu dezodorantu ieteiksiet sprandam?

Uz sprandas vajag pa brītiņam vai nu sašķidrinātu slāpekli palaistīt, vai ledu biksēs nēsāt - tad arī nesvīdīs.

A padusēm - viņas vajaga hermētiski nolīmēt, lai tas sviedris tur pa iekšu ņemās bet līdz apkārtējiem un pašam nemaz i netiek.

epoksīdu sveķi ir glauni, akurāt padusēm.

Siksparnis 06.04.2009 12:50

Eye rakstīja:

Ideots rakstīja: es neklausos ar ausīm, es klausos caur izpūtēju!

Fenomenāla anatomija...

Un paša gremošanas nopūtas nerada traucējumus?

Jāiebāž būs banāns.

Siksparnis 06.04.2009 10:49

Ozz rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Ozz rakstīja: labriit...

vecmiilgraavii ir Le Pezdec!

Nekā nebija le pezdec ir kad jābrauc ārā no vecmilgrāvja. Totālākais idi.ots ir organizējis satiksmi. Visīstākais pi.dirass. Lai izbrauktu no mīlgrāvja t.i 3 km 50 min. Nu tas gan ir totālākai debī.lisms. Visi nervi pa gaisu, + vēl tā nolā.dētā krustpils pārbrauktuve praktiski ciet, uz darbu 1 st 40 min.

Aizdodiet kādas nervu zāles, dikti vajag.

tak tur avaarija bija...kaads bija aizmirsis, ka drikst tik pa vienu joslu braukt un i tad neapdzenot...

kaa rezultaataa purns purnaa...

a tai krustaa pie Lukoila reguleetaaju vajag nostaadiit vai luksaforu

Pie lukoila piekrītu, jo uz rīgu braucot no kuģu būvētavas puses rindā kādi 10 autiņi, jo tur pankūkas saliktas nez kāpēc, bet no vecāķu puses rinda kilometriem gara.

Siksparnis 06.04.2009 10:41

Tā iedzēru aukstu ūdeni, palika labāk.

Nu piesakās, kuram vajag pa oļiem?

Nu, fiksi, fiksi. nekautrējās.

Siksparnis 06.04.2009 10:37

ValdisM rakstīja:

VWfans rakstīja: Redz, kur viens vācietis ar 2004.gada Zafiru ar 2,2 litru dīzeļmotoru jau nobraucis 182 tūkstošus km ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,6 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

patērinš pizd*c, kur ir tā dīzeļekonomija.

Pabrauc ar savu benzīnnieku uz 150 tad gan jau ieraudzīsi.

Siksparnis 06.04.2009 10:18

Un vispār nav nekāds labrīt. Sūdīgs rīts, vot tā.

Siksparnis 06.04.2009 10:16

Ozz rakstīja: labriit...

vecmiilgraavii ir Le Pezdec!

Nekā nebija le pezdec ir kad jābrauc ārā no vecmilgrāvja. Totālākais idi.ots ir organizējis satiksmi. Visīstākais pi.dirass. Lai izbrauktu no mīlgrāvja t.i 3 km 50 min. Nu tas gan ir totālākai debī.lisms. Visi nervi pa gaisu, + vēl tā nolā.dētā krustpils pārbrauktuve praktiski ciet, uz darbu 1 st 40 min.

Aizdodiet kādas nervu zāles, dikti vajag.

Siksparnis 03.04.2009 13:58

Sretsked rakstīja: Sikspārnis nav bebrs, sikspārnis ir zebra.

man tak nekas nav strīpains.

Siksparnis 03.04.2009 13:56

msh rakstīja:

Izdarām secinājumus - motors vai nu V veida vai nofists vai arī kājās smagie tanki

Garām, tādi i reālie patēriņi, normāli braucot

Siksparnis 03.04.2009 13:48

Sretsked rakstīja: Atdodiet bebra piržamo !!!! Šis stāv un mokās bez piržamā, vēders uzpūties.

Man gan sanāk, tad jau laikam neesu bebrs.

Siksparnis 03.04.2009 13:47

Ideots rakstīja:

Ozz rakstīja: vot Sviestcam- tam gan nekas nevar paliidzeet...

var....zilās brilles

traks, vai.

Tā tak cilvis samainīt orientāciju. Būs gan lēcas zilas, gan brilles.

Siksparnis 03.04.2009 13:45

Sviestnesis rakstīja:

Ozz rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Ka tik es šorīt neredzēju Sikspārni pie Fiz institūta, bija tāds zils rava pa labi pāri sliedēm, a es biju melns un griezu āra un Brīvībenes Labrītt.

jamam zaļš it kaa bija

kādreiz viss bija zaļāks, gan zāle, gan Sikspārņa auto....

Ko lai dara, ka Sviestc uzlicis zilās kontaktlēcas, un neņem nemaz nost.

Pozyyy, Tev bezkrāsainās lēcas arī ir, savādāk Sviestc tagad atšķir tikai zilu un mellu?

Tā jau var par ziliķi palikt.

Siksparnis 03.04.2009 9:53

msh rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...

Ja?? Un kāpēc ne 2,5 TDI ??

Tāpēc, ka 1.9 TDI ir vienkāršāks uzbūvē, mazāks un ekonomiskāks - ļauj ietaupīt, jo ir mazākas apkopju un dīzeļdegvielas izmaksas.

Nu nu, kas tur ir vienkāršāks un ekonomiskāks - viens papildus pods to motoru baigi sarežģī? Lai mainītu šo to, gemorojs ir arī 1.9 TDI - piemēram, ūdens sūkņa atrašanās vieta Un ekonomija - C4 2.5 TDI lietotāji min ka pa šoseju varot dabūt 5l/100km. Ar C4 1.9 TDI 4l/100 dabūsi?

Man ar 2.5 aiziet ziemā 8, vasarā 7.

Siksparnis 03.04.2009 9:45

Ozz rakstīja: Čau, Siskspaarni!

Vot, sesks.

Ozz, jau no paša rīta pillā.

ielejiet viņam vēl čarku.

Ozz, vakar biju rehabilitācijas kantorī, bet pēc 6 vakarā. Bija doma, moška ieskriet pie tevis, bet nu laikam pa vēlu būtu.

Siksparnis 03.04.2009 9:38

Kaksis rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Labākais ir V8 4.2 Saprātīgs cilvēks ar tādu var braukt visu mūžu.

S6 neviens neņem priekš sēņošanas, un labs S6 būs dārgs, gan iegādē, gan uzturēšanā. Tagad ar vienu autiņu neviens nebrauc, tomēr parasti ilgākais pēc kādiem 7 gadiem maina uz citu.

Kas tur ir dārgāks uzturēšanā?

Tas, ka ir nedaudz vairāk sveču un eļļas neskaitās.

Viss, tad drīzāk pasaki kas tur lētāks nekā R5 motoram, būs daudz īsāk.

Siksparnis 03.04.2009 9:27

Kaksis rakstīja: Labākais ir V8 4.2 Saprātīgs cilvēks ar tādu var braukt visu mūžu.

S6 neviens neņem priekš sēņošanas, un labs S6 būs dārgs, gan iegādē, gan uzturēšanā. Tagad ar vienu autiņu neviens nebrauc, tomēr parasti ilgākais pēc kādiem 7 gadiem maina uz citu.

Siksparnis 03.04.2009 9:23

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...

Ja?? Un kāpēc ne 2,5 TDI ??

Tāpēc, ka 1.9 TDI ir vienkāršāks uzbūvē, mazāks un ekonomiskāks - ļauj ietaupīt, jo ir mazākas apkopju un dīzeļdegvielas izmaksas.

tas 1,9 ir mazliet par švaku tai bundžai. ar 2,5 tdi tas auto vismaz ir braucams, var arī piekabi pavilkt vai citu auto. Un ar 2,5 R5 patēriņš ir praktiski tāds pats kā 1,9 ...grieze ir ok...un sarežģītāks nekas tur nav kā 1,9.

Biķiņ vairāk aiziet zupas, bet nenozīmīgi t.i mazāk par 1 l starpība, bet toties prieks braukt. Apkopes ziņā tas pats, tikai papildus 1 sprausla un sajūga maiņa padārga.

Siksparnis 02.04.2009 15:16

ValdisM rakstīja:

Slinkais rakstīja: ieteikt 2.3 var tikai ienaidniekam. aizvesturiska un duma shprice. 2.6-2.8 vai 2.5tdi. citu variantu nava. un velams mehaniku. nekadas kompressijas nav jamera, pat ja apeed kaadu litru eljas, nav mirstama vaina. kas, 5ls zheel pieliet? tiesa gan, V6 paterinji vareetu nebuut draudziigi, bet tie lieliski gazificejas. un leetaakas detaljas un vienkarshaku uzbuvi gruti iedomaties.

Pats saprati ko pateici?

Tiem V6 audi tak man liekas ir puspriekšā jāizjauc lai zobsiknsu nomainītu.

Par 2.5 TDI runa iet par R5 nevis V6.

Siksparnis 02.04.2009 13:19

Ideots rakstīja: njā, tas Lunis jau sen man riebjas....

Mandavoška

Siksparnis 02.04.2009 9:34

Kaksis rakstīja: Iesaku 4.2. Vienīgais ejošais motors C4 virsbūvē.

Labāk neiesaki, ja kas tad tas ir S6.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti