Ronalds_ rakstīja: Gribēju pa salīdzinoši lētu naudu lepnu auto un skaisti iekritu - pēc ~2 nedēļu braukšanas sāka nenormāli grabēt motors - kaut kā aizripnājos līdz "Amerikas Auto" kas bija tuvumā. Izņēma, izjauca motoru - aprauta otrā cilindra šhāle... Sataisīja tāmi - diezgan kosmiska... 1400 ls. (600 ls darbs, 800 detalas... Laboju - Izdevās sarunāt 20% atlaidi darbam. Izskatās ka par darbu cena ir +/- adekvāta)
Visticamāk iepriekšējie īpašnieki bija taisījuši eksperimentu - cik ilgi var braukt nemainot eļļu....
Vēl protams variants ir ielikt citu motoru, bet - tas sanāks lētāk tikai apmēram par latiem 300, jo visdrīzāk tāpat lietotam motoram ja grib kādu laiku braukt bez problēmām jāmaina siksnas, saļņiki, ruļli...
Un remonta gadījumā es iegūšu kapitāli izremontētu dzinēju kurš ar lielu varbūtību ies 200 tūkstošus km. Lietots motors kā mēs zinām ir loterija...
Man ir pamatotas aizdomas ka detaļas var dabūt lētāk nekā piedāvā "Amerikas auto" (Bija jānomaina priekšējā riteņa gultnis - man uzlika pa 90Ls, bet iekš USA īpaši nemeklējot atradu pa 40 USD - protams klāt vēl nāktu sūtīšanas izmaksas, bet tāpat beigās būtu lētāk)
Varbūt kāds zina kur Latvijā var meklēt daļas Amerikas auto par normālām cenām?
Varbūt kāds ir pircis daļas internetā un var padalīties ar interneta veikaliem ASV vai varbūt Eiropā kas sūta daļas uz LV pa sakarīgiem cipariem?
Man seberingam kap remonts sanāca 120ls darbs un 400 detaļas, pie privātā meistara. Bija jāmaina gredzeni, vārstu blīvslēgi, virzulis un vel kautkas.
i_edgars rakstīja:
djgaca rakstīja:
Man seberingam kap remonts sanāca 120ls darbs un 400 detaļas, pie privātā meistara. Bija jāmaina gredzeni, vārstu blīvslēgi, virzulis un vel kautkas.
Tas nav kapitālais remonts! Nejauc motora vidējo remontu ar kapitālo remontu.
kas tad tavuprāt ir kapitālais remonts?