iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
lynx85 26.08.2018 23:14

Par 65 uz spidometra man atnāca 40eur rēķins, protokolā 63 vai 64, īsti neatceros. Tā ka nevajag dirst ka ikdienā maucat 60-65+ pa pilsētu un bildes nenāk. Ja tā, tad tiešām spidometrs stipri melo. Ja teiksiet ka LĪDZ 65, tad varbūt tomēr jāsaka precīzāk, AP 60? Tam es vēl ticētu...

Par tablo - manā ikdienas ceļā ir ādažu tablo, kur mēra 70, un murjāņu, ar 50. Abi rāda sasodīti precīzi ar mana auto spidometru. Ādažnieks ir arī patestēts uz 95 - nobīdes praktiski nav,rāda to pašu, ko mans spidometrs. Par pļaviņu tablo gan neko labu nevaru teikt - tas, retajās reizēs, kad braucu, mētājies +-5km robežās.

lynx85 20.06.2018 12:52

nu tad rēķinies ka lobīšanās turpināsies visur. štrunts jau par to ka lobās, bet tās vietas, kas lobījās pērnvasar, pa gadu izbalē un kad blakus nolobās jauns pleķis, toņi nesakrīt. Auto tiešām kā nodirsts izskatās. Ja domā pirkt, tad labāk izskati variantu vienkārši laku noslīpēt nost, nebūs lētāk nekā visu pārkrāsot?

lynx85 20.06.2018 9:34

Ļauj minēt, tumši sarkans auto?

Nezinu vai tā ir sistēma, bet brālēnam diviem auto (abi sarkani) bija problēma ar lakas lobīšanos, viens no tiem kā reiz golps to pašu gadu. Līda defekti ārā visur, jumts. stoikas, kapots, visur. Nopirka skaistu, bet pēc gadiem 3 auto kā nodirsts. Paši dievojās ka auto atraduši nekruķītu un nesistu, un ka tas esot rūpnīcas brāķis konkrētai krāsai (sarkana) nevis Lietuvas meistaru uzfrišinājums nāk nost...

lynx85 06.05.2018 21:43

Ko gribēju, to pateicu. Vai bija nesaprotami, divdomīgi, svešā valodā, vai ar drukas kļūdām?

lynx85 06.05.2018 10:08

atstāt jau var arī neitrālajā - ar visu atslēgu aizdedzē

lynx85 29.04.2018 9:27

Tev uz mazdas jau tie diski uzskrūvēti? Izbraukt kāds pamēģinājis, ja jau tie diski iepriekš uz golfa stāvēja? Kāpēc jautāju - golfam bija 4x100, bet mazdai vajag 4x98(vai 96 - godīgi neatceros), un uzliekot tādus diskus, visa centrēšana notiek tikai ar skrūvēm, turklāt tās laužot uz āru... Var jau būt ka tev paveicies un der ideāli, bet stipri šaubos.

lynx85 26.04.2018 9:21

Un vai tās ir vietas, kur ieviest Polijas pozitīvo pieredzi ar zilo zīmju ieviešanu, lai saīsinātu apdzīvotās vietas ierobežojumu "50"?

Vai tomēr tas pieminētais ceļa gabals ir vienkārši tik sajāts ka tur ir bedre pie ielāpa un tamdēļ tas "70", cerībā ka pēc gadiem tomēr nāks REMONTS?

Es Kurzemi nepārzinu nemaz, tāpēc interesējos.

Kā arī vai Tev liekas ka tas "70" tur ir lieks? Ka vajadzētu būt "90"?

lynx85 25.04.2018 16:30

Ādaži šoreiz būs reti neveiksmīgs piemērs. Jebkurā citā tēmā vai vienkārši emocionāli esmu gatavs lamāt Ādažu pašvaldību, bet šoreiz nāksies oponēt.

Kā reiz šodien braucu uz Rīgu, pievērsu uzmanību, kur tad un cik gari ir tie "70":

1) pirms pagrieziena uz carnikavu līdz pagriezienam uz ādažiem, garums 1,9km

2) no maximas līdz izbrauktuvēm no pārvada, kur statoils (sērkls eks), garums 1,2km. Te arī informatīvais kmh tablo, blakus apelsīns.

Tātad, šie "70" ir salikti vietās, kur piekļaujas vai atzarojas ceļi. No jaunā benzīntanka COOL līdz Maximai var braukt uz 90, to pļavu posmu, kur iebrauktuve lukoilā un otrā pusē bankrotējušais logu kantoris. Ja čīkstēt par Ādažiem kā par tizlu zīmju novietošanas piemēru - tad vairāk būtu jāčīkst par Gaujas tiltu, tur arī zīme "70", un ierobežotais posms nebūs īsāks kā Ādažos kopā.

Labprāt dzirdētu kādu citu piemēru, kur tad ir kāda apdzīvota vieta, kur KILOMETRIEM jāvelkās pa mežiem un pļavām uz 50, jo pilsēta un mājas sen kā beigušās, bet administratīvā teritorija vēl nē. Ja godīgi, es tādu vietu nezinu.

lynx85 23.04.2018 15:53

tos vissliktākos, ļoti iespējams, vēl var izglītot un pārmācīt. A par apzinātajiem pārkāpējiem kā reiz bija msh teiciens "mazā dzemdīte"- tas ir, kad katru rītu jāsteidzās, jo darbā atstāts ieslēgts gludeklis, bet vakarā jāsteidzās, jo sieva dzemdē... Un tā katru dienu. Apzināti. Pa vienam, pa diviem pārkāpumiem pēc kārtas, ka tik pašam ērtāk.

lynx85 23.04.2018 10:53

Cilvēki, kas pārkāpj, to dara visur, viņiem viens pīpis, ir tur tālāk zilā zīme vai nē, braucot ārā zem baltās viņi grib jau ar vismaz 65+ un ja tu vēl maisies priekšā ar saviem 55-58, tad tu esi "ļaunais satiksmes traucētājs". Tāds mans novērojums. Sabiedrībā tiek kultivēts viedoklis "drāzīsim lēnos", pat ja tas lēnais ir viens no retajiem, kas vienkārši ievēro atļauto ātrumu limitus. Pārējiem vienkārši ir jāmin grīdā, un poh, vai tas ir pie skolas sestdienā uz 70, vai 300m pirms baltās zīmes, un kad uzliek radaru dzīvojamā zonā, tad lielā čīkstēšana par budžeta pildīšanām utt.

Ko ar šo visu domāju - ir vienkārši šoferu suga, kam ir jāsteidzās vienmēr un visur, vai tas ir šajā topikā minētajās vietās, vai citur tikpat klaji pārkāpjot noteikumus. Viņi ir un viss. Ar zīmēm to diži neizlabot.

lynx85 23.04.2018 10:45

Skaidrs. Es sāktu cepties ja mani nepalaistu 15-20, bet ne jau dēļ 3 auto uz galvenā ceļa... Ja es braucu pa mazākas nozīmes ceļu, es nemaz neceru ka tie tur uz galvenā ir man vietu parādā pieklājības vārdā. Rīgā, saprotams, tauta varbūt apvainojas ja nesanāk izgriezties bez apstāšanās "ar pirmo piegājienu"...

lynx85 23.04.2018 10:04

Ja nepatīk zīmes vai satiksmes organizācija, vajag to mēģināt mainīt, nevis pārkāpt likumu tad, kad pašam tas rada ērtības. Ja ir zīme "30" tad tas to arī nozīmē, tas nekas ka skola sestdienā ir ciet. Tas pats ar apdzīvotām vietām - ir zīme, aiz kuras vari mīt grīdā, nevis kad pašam liekas - "aij, te jau pēdējā māja beidzās, jāmauc".

Un dalītās zīmes jau otro gadu kā tiek pakāpeniski ieviestas, ja nepamanīji.

lynx85 23.04.2018 9:59

Nerīdziniekiem vari paskaidrot, ko ar to domāji? Ka tevi korķu laikā nepalaiž iekļauties uz galvenā ceļa pirmā mašīna, kad kungs piebrauc no savas mazās sānieliņas? Par to cepiens?

lynx85 20.04.2018 23:47

Es nemurgoju, un man arī dziļi pie vienas vietas, ko ments teica. Es vienkārši domāju plašāk - ja paņemam to privātpersonas garmina video esošo 93-95kmh, kas, starp citu, lieliski saskan ar dabā esošiem objektiem (stāsts par tiem pašiem stabiņiem un laiku), un definējam kādai citai ierīcei, piemēram cp radaram, ka to 93-95 vajag konvertēt *1,6 - šeit arī iegūstam slavenos 151. Bet nu tā jau ir vēsture, aparāC tak esot pa jaunu kalibrēC un verificēC

lynx85 20.04.2018 12:09

Par jūdzēm bija cita versija - ka cp auto ir radars un ir kamera, kur notiek ieraksts - un lai šīs divas ierīces sinhronizētu, ir iespējamas konvertācijas, kā reiz, ja radars samēra ātrumu kmh, bet uz kameru tiek paņemts pliks skaitlis un tiek ielikts ķeksis ka tās ir jūdzes, tad iekš video konvertējas pavisam citi cipari, apmēram 1,6 reizes lielāki... Tas tā, pārdomām, kāpēc tas viss tik skaisti ir apklusis, un kāpēc netiek skandēts standarta "nav iemesla neticēt ierēdņa teiktajam"...

Par to ka garmins nerāda jūdzēs, strīdu nav (vismaz es nemanīju ka kāds apgalvotu pretējo), jo tieši tajā video ļoti labi sakrīt gan uzrādītais gps ātrums, gan laika atzīmes, mērojot etalona attālumu (ceļu stabiņi ik pa 100m).

lynx85 13.02.2018 11:15

Un tu zini daudz auto, kuriem agregātus dzenā trīs metrus (!) gara siksna? Loģiski ka cilvēkam ir kāds paštaisīts/nestandarta agregāts, ne jau nu auto.

P.S tas iunas kantoris galīgi garām, ne meklētāja, ne kataloga.

P.P.S diemžēl par tēmu ieteikt neko nevaru...

lynx85 07.02.2018 12:59

Nopietni? Ierobežojums IR no pirksta izzīsts? Ir pētījumi? Ir metodes? Tiešām interesanti.

lynx85 05.02.2018 17:51

Lai man atvaino visi skrējēji, kas uzskata sevi par tiešām labiem braucējiem, bet maksimālais ātrums nav no pirksta izzīsts. Tie ir ilgi gadi un daudz līķu un ļoti daudz asiņu izliets, lai nonāktu pie kopsaucēja un kompromisa. Nez kāpēc neviens nestrīdās ka nevajadzētu strādāt ar ripzāģi bez aizsargapvalka, bet kolīdz sākam runāt par satiksmi, tā liela daļa sāk brēkt par + 20 un ko tik vēl ne. Jā, drošs ātrums atsevišķos gadījumos var būt lielāks nekā atļautais, bet tāpēc jau tas atļautais tāds ir, lai būtu, teiksim, muļķu drošs. Tas ir kompromiss, lai VISIEM būtu daudzmaz labi, nevis tikai vienam tāneko būtu ļoti labi.

Turklāt šī ir viena no tām retajām reizēm kad es varu piekrist Vernona teiktajam - csn ir spēkā tikai pie noteiktām ātruma normām. Ja tu pārkāp, tu apzodz citus laikā un telpā, jo neesi prognozējams. Tu vairs neesi saprotams, jo, pat ja tevi redz, nu nevar pa metriem 200-300 pateikt, vai tu nesies uz 85 vai 130kmh. Un te sākās interesantie video, kur kāds no šķērsielas izgriež priekšā vai veic kreiso deguna galā - jo liekas ka tas skrējējs būs klāt vēlāk. A huj, viņš jau ir te, tāneko kungs, ar visu savu citas krāsas numurzīmi

lynx85 05.02.2018 16:43

Es neko nesagrozīju. Paveries plašāk - līdz ko DROŠS ātrums ir ZEM atļautā, tā VIENMĒR uzradīsies kāds tāneko, kas uzskata, ka tie lēnākie ir viņam personīgi parādā. Un tāds tāneko vienmēr uzskatīs ka pat PLŪSMA viņam zog laiku.

Kā tādus sodīt? Grūti pateikt.

lynx85 05.02.2018 16:36

Ahujec. Esi drošs ka pats spētu aizmaksāt par ātrajām tiesībām un ātrajiem ceļiem? Tev jau iepriekš te ieteica, būvē savu maģistrāli un nēsājies laimīgs.

lynx85 05.02.2018 14:17

"Ko darīt ar tiem, kas brauc ĀTRĀK par mani un mani patiešām apbraud?! T.i. tiem, kas brauc ar atļauto 90 atkalā, kad saprātīgā plūsma brauc ar 70" - tad parādās tāds tāneko un par plūsmu pasaka "Gribat zināt, ko jūs gļevie recekļi zogat?- Laiku"

Īss topika kopsavilkums.

lynx85 05.02.2018 12:44

"Pievienoju plusu pie kontakta pretī Nr.1. Nekas nenotiek.."

pievienoji normāli vai tik uzmeti uz tā rūsas kluča? Ja kontaktus nenotīrīji, vari nebrīnīties ka "nekas nenotiek". Noskrūvē uzgriezni, atbrīvo pīto mīksto vadu, kārtīgi savieno ar akumulatora plusu un pārbaudi vēlreiz.

"kad pievieno pie kontakta Nr 2 - starteris izšaujas un sāk griesties" - starteris GRIEŽĀS ja strāvu padod TIKAI uz nr2? Griezties nevajadzētu. Ja vien tu neatstāji plusu pie kādiem no lielajiem kontaktiem, bet tā tu neko nepārbaudi, jo nesadali procesu sīkāk. Skat manu iepriekšējo komentāru.

"bet brīžiem ar skaņu čīkstošu.." - jā, labi, mehāniski starteris ir vesels? Ar rokām viņu pagriezt var? Vai piedirsts ar smiltīm ka pat 300 ampēri šamo nespēj pakustināt un tāpēc čīkst?

Nudien, domāju ka iepriekš izteicos gana skaidri. Ja vēl šis nepalīdz, nu tad veiksmi pielikt opeļa starteri audjikam...

lynx85 04.02.2018 20:17

Nē, uz īso neies, jo to kontaktu pretī 1 savieno atsevišķa figņa ar to pašu nr1, ko nodrošina mazais 2. Darba kārtībā elektrība no akumulatora pienāk uz 1 un tur ir visu laiku, rūc auto vai stāv garāžā, viens pīpis. Kad darbinam, pagriežot aizdedzes atslēgu mēs iedodam strāvu arī kontaktam nr2, kas tajā apaļajā trumulī iekšā tad savieno nr1 un pretējo kopā. No tā pretējā tas mīkstais pītais vads ieiet iekšā startera korpusā un izdalās pa oglīšu bloku, tas vēl joprojām ir pluss un uz īso tur neko nevar salaist.

Lai būtu vienkāršāk un ja remonti nav sirdij tuva lieta, sadali darbu pa sastāvdaļām:

1) vaina mehāniska vai elektriska - pamēģini vai normāli griežās pats starteris. ar pirkstiem aiz mazā zobratiņa vajadzētu spēt pagriezt.

2) vaina elektriska - a)ievilcējrelejs (jeb tas mazais trumulītis kur visi 3 kontakti ir) b)starteris pats, oglītes beigtas vai iet uz īso

2a)ievilcējreleju var pārbaudīt padodot plusu TIKAI kontaktam nr2 - jābūt kārtīgam klakšķim no tā, ka mazais zobratiņš aizlec pa asi līdz atdurei.

2b)pieliec plusu pa taisno tam lielajam neatzīmētajam kontaktam (pretī nr1). Un jādara tas ar piepīpējamā vadiem, nevis smalkiem diegiem. Ja negriežās, vai švaki un sāk silt (kūpēt) - vaina oglēs.

3)lai saremontētu ievilcējreleju, ļoti iespējams, būs jāatlodē nr2 vai tam pretī esošais mazais kontakts. abas lielās skrūves paliek vietā. Vainu redzēsi, kad atjauksi, ja ne, safočēsi un pajautāsi.

Ja nojauta saka priekšā ka ar diagnostiku un remontu paša spēkiem būs par īsu, liec to starteri maisiņā un nes uz kādu kantori, kur remontē.

lynx85 04.02.2018 17:59

Gan jau sasūbējis un appuvuši visi kontakti. Pieliekot plusu pie bildes "2"vajag noklakšķēt ievilcējrelejam, griezties nekam nevajag.

"Bet vai tad nevajadzēja griesties pašam starterim ja pievieno pie kontakta..?" - Lai grieztos, jāpieliek pie neatzīmētā kontakta, no kura ieiet mīkstais vads iekšā korpusā. Ja tur saliekot negriežās tā ka pagali par skaidām var pārvērst, tad jauc vaļā pašu starteri (bukses beigtas vai bendiks samalts un noķīlējis, ogles - kolektors). Ja griežās labi - tad jauc ievilcējreleju un skaties kapara ripu un atsperīti zem tās.

lynx85 01.02.2018 10:20

Strīds bija par to, ka Vernons aizstāv slepkavas uz ceļa. Pierādījumi ir pietiekami, vai kāds lasa/atcerās, ir cits stāsts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti