iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
lynx85 09.02.2017 22:01

Tad ir speciāli jāmeklē, bet bija stipri izdevīgāk, nekā rimiki vai statoili. Ja ir kur glabāt - viennozīmīgi ir vērts. Manta jau nebojājas. Nepateikšu, kur šobrīd ir lētāk, šis jautājums otro ziemu nenomoka

lynx85 09.02.2017 21:13

Konuss rakstīja: Aktuāls jautājums īpaši ziemā - logu mazgāšanas šķidrums!

It īpaši, ja ir mitrs laiks, spēj tik pirkt tās kanneles. Līdz šim izlīdzos ar Rimi vai Prismā atrodamajiem līdzekļiem, bet kopā sarēķinot diezgan dārgi sanāk. Vai un kur Rīgā šitos šķidrumus tirgo izlejamā veidā un lētāk? Varbūt ir arī kāds variants koncentrātiem, kurus atjaukt? Jūsu pieredze..

Iepirku bāzē krustpils ielā trešdaļpaleti - kad vajag - garāžā paņemu. Kopā sarēķinot, ietaupījās krietni un vēl ilgi pietiks.

lynx85 09.02.2017 21:09

iAuto rakstīja: Tas pilnekrāna video ierobežojums nāk no YouTube, bet paldies, šo pārbaudīsim, vai varam kā apiet

Jā, pilnekrāns noderētu. Savādāk, ja vēlies ar kādu strīdēties par video svarīgām detaļām, jāiet uz jutubi vēlreiz skatīties.

lynx85 09.02.2017 21:08

iAuto rakstīja: Šitas bija jau agrāk rakstīt, nopietni izvērtējam un paliekam pie tā, kāds risinājums ir šobrīd. Jo lai redzētu visus komentārus, Tev nāk klāt tikai viens papildus klikšķis. Citos portālos Tev tāpat jāspiež uz komentāru sadaļu, turklāt mums nav komentāru lapas sadalītas pa lapām, bet viss vienā lapā.

Pieņemsim, rakstu jau esmu lasījis, pēc laika vēlos apskatīt komentārus. Pieņemsim, raksts pirmajā lapā - spiežu uz komentāru cipara (skaita) - man ielādē pašu rakstu, un atkal man jāspiež uz komentāriem. Vai nevar virsraksts vest uz rakstu, bet komentu skaits uz komentāriem? Būtu ļoti ērti ar vienu kliku nokļūt tur, kur plānoju. Kādreiz tā bija, ja nemaldos.

lynx85 09.02.2017 21:05

Piekrītu - lieki aizņem pirmo foruma lapu tās tēmas.

lynx85 09.02.2017 21:00

Krown rakstīja: Tas ir baigi forši, katram ir sava pieredze! Bet, krown pretrūsas apstrādes programmas pieredze ir vairāk kā 30 gadi Kanādā. Latvijā šis ir jaunums, darbojamies 7 gadus. Katrs pats izvēlās, kā kopt savu auto. Vaskošana, protams ir laba lieta, tikai tā nepasargā auto iekšējos dobumus, kur bleķis nav ne ar ko pasargāts no rūsas. Mēs to daram un tas strādā labi!

Tie, kas apstrādā - ir apmierināti

ja nav liels noslēpums, cik tad litra trauks ar to t40 maksā?

lynx85 09.02.2017 20:59

Varētu padomāt, ka slieksnis un spārni pie auto turētos ar klipšiem - tāpat ir jāmetina, turklāt nereti bleķis PIE KĀ jāmetina, arī ir rūsas skarts. Grīda jau arī parasti sāk rūsēt ja no apakšas nodrāzta plika, vai no salona puses

suvju vietās krājas mitrums.

Dažiem auto jau no rūpnīcas ģenētiski ielikts kur jārūsē - visādos pusrāmjos vai sliekšņu galos krājas smiltis, putekļi un cita šņaga, kas sausa izžūst labi ja pāris dienas gadā... Ideāls perēklis rižajam.

lynx85 09.02.2017 20:55

Nekādas klemmes neskrūvē vaļā - drīzāk pēc tam būs problēmas ar radio vai pat signalizāciju. Uzliec lādētāja plusu uz attiecīgi akumulatora plusa, mīnusu uz mīnusa, slēdz lādētāju iekšā un skaties - ja rāda ampērus, viss notiek un mierīgi gaidi.

Ja vēlies saprast kas ir ar akumulatoru, pirmais ko dari - meklē uzlīmi ar ražošanas datumu.

lynx85 08.02.2017 10:36

"īstajiem audī"

lynx85 06.02.2017 18:21

Riskēšu tapt nolamātam, bet pēc likuma burta paātrināties drīksti tikai aiz zīmes

lynx85 06.02.2017 18:18

Pamēģini dienu pavadīt aktīvās dzinējmedībās, tad paskatīsimies, kā katru reizi virsjaku vilksi nost

Un jā, īsajos braucienos (man tādi ir katru dienu divi pa 12km) diži tas salons nepiesilst. Braucu virsjakā, nereti cimdos.

lynx85 06.02.2017 11:21

Kaspars212 rakstīja: Tātad, viss ir kārtībā.

Panelis strādā kā pienākas, voltmetrs rāda nedaudz pāri 14v, degvielas līmenis ir attiecīgs īstajam līmenim un ir nemainīgs no jauna piedarbinot, nevis kā iepriekš, kad ar katru atslēgas griezienu rādīja mazāk, vairāk, vai vispār tukšu.

Termostats darbojas pareizi. Eļļas temperatūras rādītājs arī.

Samaksāju 120 + 75 = 195.

Voltmetra un degvielas līmeņa rādītāju vaina bija paša panelī, elektriķis esot ko pārlodējis no jauna.

Pa diviem sietiem remonts - tur nu vajadzētu purināt tos darbu veicējus, ja pēc nedēļas tas pats triperis atkal...

lynx85 06.02.2017 11:19

msh rakstīja: Tieši tā, jājājas ar trosi - katru reizi kad spidometrs ir jāatliek atpakaļ, ar šaurā caurumā iebāztu roku jācenšas satēmēt kopā trosi ar spidometru - man jau te vēl ir uzlabojums slinkuma dēļ, seat toledo trose, kurai gals ir kā B3 passātam, kas vienkārši uzspraužas - mk2 golfam paredzēta trose, kurai ir āķis, kas ieāķējas spidometrā - ar tādu vēl parasti bija kādas piecas minūtes jājājas lai izdotos to trosi atkabināt...

Tikmēr audī - sagriez spidometru horizontāli, atķibini vaļā un izrauj divus štekerus...

Tu runā tā, it kā spidjikus mainitu reizi divās nedēļās...

lynx85 06.02.2017 11:17

Es arī nesaprotu, nah būtu jāatsprādzējas, ja tevi aptur.

Esmu sprādzējies tikai tad, ja virsjaka, ar siksnu piespiesta, traucē no kabatas izvilkt maku ar dokumentiem.

lynx85 06.02.2017 10:59

Nja, skarbi. palasot tos komentārus pirmajā lapā zem video:

1) 3 no 4 nezin atšķirību starp apdzīšanu un apsteigšanu

2) puse nesaprot, ka nemainot joslas labā josla DRĪKST būt ātrāka

3) daži nav pamanījuši ka Latvijā NAV autobāņu - piesaukt ārvalstu pieredzi, kur katrai joslai ir SAVS max ātruma ierobežojums un salīdzināt to ar īso jūrmalenes pipuku - vienkārši skumji.

No malas rodas iespaids ka cepjās tie, kam ejot ar +40 pa kreiso, traucē tur "sēnes" ar +25...

Vēlreiz gribu vērst uzmanību, ka visi īdētāji par nelietīgajiem āmuriem, paši drīkstat arī NEBRAUKT pa to trešo joslu, it sevišķi, ja piesaucat, ka pirmā esot brīva

lynx85 06.02.2017 10:53

šķiet, daļa uzskata ka sēnes ir tie, kas vienkārši atļaujas nepārkāpt maksimālo ātrumu...

lynx85 04.02.2017 16:01

filmētājs jau nu noteikti neiekļaujas plūsmā. standarta slalomētājs - īdētājs.

lynx85 04.02.2017 16:00

Visiem īdētājiem, kas aprej mistiskos "āmurus" - ņemat piemēru no velopisedistiem un uztaisat kritisko masu - braucat principiāli TIKAI pa labo malējo joslu. Nevarat? Patīk slalomēt un mētāties 1-3-1-2-1-3 joslā? Tad huļi vēl īdat, ka citi tā dara?

Nudien, sitat kauč mani, bet nekādi nesaprotu, KUR IR PROBLĒMA? Ja jau brīvākā josla ir tā, kurā jums pašiem tā kā pēc noteikumiem jāatrodas - tad tak priecājaties un braucat netraucēti pa to brīvo! Ja slalomējat un pārkāpjat ātrumu - turat muti!

lynx85 04.02.2017 9:00

tūlīt tev dažs labs pateikt ka "cepiens nevietā" un tu vienkārši vēlies "ieriebt noteiktai braucēju grupai"...

lynx85 03.02.2017 16:24

Nu noteikti ka nav vienkārši saslēgts kā nākas. Nezinu auto, kam šāda gaismiņa nebūtu, kam pēc durvju atvēršanas, kam izņemot aizdedzes atslēgu, bet ir.

lynx85 03.02.2017 16:23

Labrīt!! Fanam - un nebūs piefiksēts?

lynx85 03.02.2017 9:10

Jā, tie decibeli laikam katrā vietā ir savi. Ja nemaldos, palielinājums par 10db ir skaņas stipruma dubultošanās?

Liekas dīvaini, ka žuka MB @90kmh=100db, bet nomika zafira @90kmh=70db - tā ir pārāk liela atšķirība. Jāpiekrīt Kanibāla teiktajam jazza tēmā - kalibrēt tos soundmeterus vajag...

lynx85 03.02.2017 9:04

Es atkal 95% laika pavadu klausoties mūziku, tāpēc nelielas skaņas izolācijas nepilnības mani noteikti neuztrauktu.

Kā piemēram: Ikdienā pa šosejām braucot maģīti uzgriežu uz 26 skaļuma vienībām, pilsētā nogriežu klusāk uz 24, kad gaudoja pusass karājošais gultnis, kompensēju to ar maģīti uz 30, ja kādu jāgaida, stāvvietā (ar izslēgtu motoru) klausos mūziku uz 12-17 skaļumu. Pilnīgi vienaldzīgi, cik skaļas riepas, un nopakojuma kvalitāte labi ja būtu top10 aspektu topā, pēc kā izvēlētos auto. Tā ka katram savs

lynx85 01.02.2017 23:30

Ak... Pat īsti neatceros, kas es te biju

lynx85 01.02.2017 13:43

Nu tādi vienmēr atradīs iespēju kā apsisties un paņemt līdzi gana daudz pasažieru, kaut bagāžniekā... Precedenti ir bijuši...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti