nebija jābūt 3 gadu stāžam?
P.S kāds bija jautājums? ![]()
nebija jābūt 3 gadu stāžam?
P.S kāds bija jautājums? ![]()
Laukos tā arī notiek - ja nav puikiem čuras galvā, tad jau 15-16 gados mierīgi strādā uz lauksaimniecības vai mežvedēju tehnikas. Pats vidusskolas vecumā iemācījos braukt ar bortnieku āzīti, vadāju pa dačām malkas kravas un tādā veidā sakrāju autoskolai. Pilsētas mūros, protams, skarbāk - ne tev mopēds, ne zapītis pļavā... Lai gan - cik vairs tādu maz ir palicis mūsdienās, es domāju, to jauniešu, kam mopēds un zapītis liktos interesants?
Par tēmu kā tādu - domāju, neko mainīt nevajag. Jau tagad var 16gadnieks braukt ar baltajām ar pavadoni blakus, nekas nemainīsies, ja tās 'baltās' nosauks par ''tiesībām' un pieprasīs blakus pavadoni... Tas viss jau mums tagad ir.
ņem vērā, ka vēsturiski Japānai sava metāla vienmēr ir trūcis, tad nu, izmantojot ražošanā 0,6mm loksni tur, kur citi liek, piemēram 0,8mm, tādā autobūvē vien ļauj ietaupīt milzu summas, Ciparus, protams, izrāvu no zila gaisa. Vismaz senāk japāņi nāca ar plānākajiem bleķiem, attiecīgi ātrāk caurrūsē un grūtāk metināmi, jo nav jau īsti pie kā vairs...
Nebija mums tur nekādu grubuļu. Plika krāsa. Slieksnis jau ar nebija cinkotais.
Var jau būt ka fofāgenam kas uberkuts tajās mastikās, bet tāpat nokalst viņas vai ir noplēšamas visas šuves garumā, paraujot aiz viena gala. Tēva pasātam gan, šķiet, bleķi biezāki nekā mazdai, metināt vieglāk...
Jebkurā gadījumā, uz visādām spīzdīgām pretrūsas apstrādēm, ko reklamē klāt UZ RŪSAS, skatos ļoti skeptiski, lai neizteiktos rupjāk ![]()
Bildē izskatās pēc ierastās "stihijas", kad sasnieg sniegs tur, kur visi cauru gadu mauc ar vasaras riepām... Sniegs 2-4cm, bet viens jau grāvī ![]()
Tā arī ir. Famīlijā esošā 323 mazdai pirms diviem gadiem uzliku jaunus sliekšņus - tagad jau tiem jaunajiem sliekšņiem krāsa nosista pilnībā nost gandrīz līdz durvju vidusstoikai. Nu un saprotams, rižiks ar metās virsū. Neteiktu ka pa granti jābrauc ļoti daudz, bet ar diezgan apskaužamu regularitāti gan. Bet tā kā jaunie sliekšņi no 1mm bleķa, tur vēl ir rezerve notīrīt un pārkrāsot ![]()
man bērnībā rīdziņa vilka 65 uz laba, līdzena grantenieka, uz asfalta, kārtīgi sapumpētām riepām, domāju ka 75 būtu. Vairāk par 40 neiet tad, ja izpūtēju pieaudzē ar puņķi.
nu, jebaju mierīgi varētu iebāzt, parādot pajpala vai paša bankas maksājuma izdruku. Ja no privātā - hvz, vai ņems pretī, bet ja nemaksā uz ķepas klātienē tiekoties, papīrs par maksājuma faktu tak ir dabūjams, ne?
Kad mans auto rūsē, es viņu metinu.
Visādās reklāmās jau skaisti māk visu ko pasniegt, bet, MANUPRĀT, ja reiz tā rūsa ir iemetusies, nekādi vaski un tamlīdzīgi puņķi vairs neapturēs NEKO. Bija man senāk īpašumā Volvo, kam prasījās stūres reiku restaurēt, līdz skatei, kamēr braucu pielejot 0,5l eļļu mēnesi pastūzim, tad apakšā pavērās skaists skats - visa grīda līdz pakaļbalkai ar hidraulisko eļļu, ne tā ka pilētu, bet visas mastikas, vecās rūsas utt, bija ļoti skaisti sakonservētas. Tā, lūk, bija tiešām krietna pretrūsas apstrāde. Senāk vīri vārīja atrabotku kopā ar nigrolu un lēja sliekšņos, a tagad ir kantori, kas piedāvā kautkādu vasku uz ūdens bāzes (!!!) un stāsta - tas izspiežot ūdeni un neļauj rūsēt...
"jājājas ar trosi"?
es, savulaik, vecajai siermašīnai spidjika trosi SAMETINĀJU
saliekot no diviem gabaliem, kam atsevišķi bija apjāti pretējie gali
Lūk, to vēl varētu definēt kā jāšanos ![]()
Nekad ne tuvu nav bijušas šādas aprakstītās problēmas. Ierasti ģimenē auto ir aprīkoti ar viduseiropas tipa ziemenēm, vienīgi mišelīna iks aisus es nobraucu pa vienu vasaru (labi, togad arī daudz braucu, ap 60tkm gadā), un pat pie +30 grādiem nebija ka gumija sāktu peldēt. Labi, es neeju uz apdzīšanām ar 140-150kmh, tur varbūt mīkstās ziemenes sāktu ļodzīties. Legājalos ātrumos nav pilnīgi nekādu problēmu manevriem vai asai bremzēšanai. Uzskatu ka nav nekāda vaina nobraukt ziemenes no to 4-5mm līdz atlikušajam 1,5-2mm laikā, kad konkrētā riepa ir 4-5 gadus veca - gumijas sastāvs ir kļuvis nedaudz cietāks, kā arī protektors vairs nav tik augsts lai ļodzītos. Tīri mans personīgais viedoklis. Zināmu lomu arī spēlē protektora raksts - ar klasiskajām vasarenēm es šad tad būtu arī iesēdies copē vai medībās braucot, ar ziemeni, kaut pusnobrauktu, šādās situācijās jūtos drošāk.
Tas jau ir cita topika vērts stāsts. Bet, piemēram, ja Tev ir brīvs "logs" 'n' sekundes, kuru laikā tu vari apdzīt DROŠI ar XYZ zirgspēku auto, bet NEdroši ar XYZ-50, tad pirmajā gadījumā tiek veikts drošs manevrs, bet otrajā tiek "nemaz neapdzīts". Bet nepiesārņosim tālāk šo tēmu, ja vēlies padiskutēt - varam topikā par max ātrumu celšanu.
drošai apdzīšanai.
rudens68 rakstīja: sidriks
W 1.4, 55kw no MK4 golfiem. Pilnīgs mironis ar nenormālu benzīna un eļļas patēriņu. Ja grib dzīvot, tad par apdzīšanu uz šosejas vispār vajadzētu aizmirst.
..............
Par ilgmūžibu nezinu , bija tāds kādu mēnesi . Sadaļā par apdzīšanu piekrītu . Patērīņš nebija kosmos , bet priekš mazmotora paliels . Sev noteikti tadu negribētu
tāds 1.4 sūds arī māsas ģimenē ir, neiet, rij, un dārgs remontos. Stipri rets, šrotos neko nevar piemeklēt. Pēc personīgās pieredzes - sliktākais motors, ar kuru bijusi darīšana.
Mums ģimenē interesants moments sanāca - tēvs pirms gada iepirka citu auto, tam līdzi nāca ziemas riepu komplekts. Neticēsiet - labas, mīkstas, ar protektoru 9-10mm, bet - 2001 gadā ražotas. Onka, no kā mašīnu pirkām, pa visām šīm ziemām labi ja 10-12 tūkstošus nobraucis, riepas glabājis melnajos maisos tumšā pagrabā. Labi, iespējams, ka brends ar savu daļu deva, bet, neskatoties uz vecumu, riepas labu labās, atšķirību ar sava auto divgadīgajām nespēju pateikt, ne braucot, ne uz tausti. Tā ka tas, KĀ glabā riepas nesezonā, ir ļoti svarīgi. Ja atstāj plikas un vēl nomontētas uz balkona visu vasaru, gan jau arī otrā ziemā jau būtu metamas
P.S mēs te visi arī praktizējam opciju nobraukt ziemas riepas vasarā līdz galam - neatceros, kad pēdējo reizi vispār jaunas vasarenes būtu pirktas.
Pat ja pārkarsēja, pēc tam vēl 200 tūkstošus noripoja bez problēmām. Kodu neatceros, varbūt 16F, ja tāds vispār ir, neesmu drošs. Lai nu kā - atmiņas par to dzelzi tikai labas.
izpūta blīvi starp otro un trešo katlu - saki jel - kā to "kopjot" varētu novērst?
Ģimenē savulaik bija 626 mazda ar 2.2l benzīna motoru - pie mums 8 gadu laikā nokalpoja ~300t km, karjeru beidza tikai dēļ pārāk sarūsējušās virsbūves. Motoram pa visu šo laiku tika mainīta galvas blīve, vārstu blīvslēgi,viens sveču komplekts, 2reiz lambda zonde, ūdenssūknis/siksnas. Vairāk remontus tiešām neatceros. Finišs ar cienījamiem 575000km + nezināmas reizes attītais pirms tam
Miljonu varbūt ka kopā nobrauca.
itkā būtu no kā izvēlēties. Ja jaunu no salona, tad tu vari par krāsu domāt, ja pērc lietotu - tad "pareizo" krāsu vari gadus 3 meklēt...
Kādi pensionāri - VECMEISTARS! ![]()
nē, par spundi visiem caurumiem.
parasts attieksmes jautājums - tu taču arī aģitē par opciju "ledus pats uz štrāses nokritīs" - attiecīgi arī tevi pieskaitīšu pie tiem pataloģiski slinkajiem. Mājās ejot kājslauķi ar var neizmantot - tāpat visi netīrumi no apaviem nokritīs, ne?
P.S regulāra jāšanās?? jopcik, sniegu notraust no jumta (ne jau aizdirstu 30cm kultūrslāni ar n-tās reizes kusušu-salušu ledus bļiņu apakšā) ir max minūte-divas. Kāda tur jāšanās? Kāds tur laika patēriņš? Da nekāds! Neesi lupata, pavingro ar slotu retu reizi. Par to viss šis topiks, ne ko citu.
Pie nākamā secinājuma nonākam nevis "mēs", bet tikai un vienīgi tu. ES secinu ka sniegu uz jumta transformēt par ledu spēj tikai pataloģiski slinki ībļi.
Kā jau teicu, no milimetrīga bleķa slieksnis man nokalpos ilgāk par pārējo auto arī bez speciālas apstrādes. Ieliešu litru atrabotkas un būs tas pats efekts.