Maksā, maksā un tad vai nu izpērc vai arī paliec bez mašīnas...
+ vēl nobraukuma ierobežojumi. Ja lielāks nobraukums plānotais, lielāka summa jāmaksā. Tie standarta 100 000 uz gadiem tā pamaz...jārēķina vai pietiks.
Maksā, maksā un tad vai nu izpērc vai arī paliec bez mašīnas...
+ vēl nobraukuma ierobežojumi. Ja lielāks nobraukums plānotais, lielāka summa jāmaksā. Tie standarta 100 000 uz gadiem tā pamaz...jārēķina vai pietiks.
Pirms kāda laika, varētu būt mēneša vai diviem, braucu pa Jūrmalas šoseju, otro joslu. Pēkšņi zem Rīgas apvadceļa viadukta visa otrā josla apstājas...nevar saprast, kas notiek...
Izrādās Nordekas Setra visā krāšņumā apstājusies otrajā joslā. Cenšas tikt pirmajā, lai nogriestos uz apvadceļu Salaspils virzienā....
Ja jau spēkā stājies rajona tiesas spriedums, policija ir piekritusi tajā norādītajiem apstākļiem. Pretējā gadījumā vajadzēja pārsūdzēt. Argumentus var atrast.
Mani mulsina, kā tiesa no ieraksta varēja secināt, ka distance bija mazāka par 10 m.
Es laikam par jaunu
Bet labprāt aizietu, nekad neesmu bijis...
izmērs 205/55/r16.
Mašīna Sharan 2006.gads 1.9 tdi.
teiktu viens kadrs no Liepājas puses - Golf klases auto, kas izstiepts uz augšu un aizmuguri
p.s.Varbūt kādam ir kāda lieka dunlop graspic ds2 ar 3- 4 mm par saprātīgu cenu?
Man ir 3
Būtu četras, liktu virsū un brauktu līdz jūnija sākumam, kad sākas vasaras riepu izpārdošanas
Pagaidām nav uzliktas vasaras riepas. Domāju nedēļas 2 un tad jādomā par pierakstu riepu servisā...
Šopavasar vajadzētu nopirkt jaunas vasaras riepas. Ir kādi ieteikumi/atsauksmes?
Braukšana pārsvarā pa šosejām un Rīga/pierīga. Tātad nevajag neko bezceļiem.
Vajag normālas riepas R16 un tā teikt kvalitāte par saprātīgu cenu. Komplekta cena ideālā gadījumā ap 300 euro, bet nu ja ļoooti labas riepas līdz 400. Pagaidām nav ideju ko skatīties.
Pašlaik ir GoodYear Ultra Grip ICE 2, pirktas ap Ziemassvētkiem, vajadzētu saglabāt nākamajai ziemai...
Vienīgā bruģētā šoseja LV. Atrodas pie Jēkabpils. Ja auto iztur, TA vajadzētu uz 3 gadiem.
Viss ir ļoti vienkārši: tie, kuri brauc ātrāk nekā es - lidotāji, savukārt, tie kas brauc lēnāk nekā es - sēnes.
Vienīgais pareizais katrs pats.
Jauno auto patiesā seja arī parādās
Automātiska kārba. Ar parasto 6-nieci gan jau zem 7.
Sharan 1.9 tdi patēriņš starp 7 un 8 litri atkarībā no gadalaika. Iepriekšēja gadā starp TA nobraukti 40 000 km.
Attiecīgi izdevumi ...
Tagadējais auto profilaksei ir ticis vests uz Krown apstrādi. Katru otro gadu.
Vecajiem auto kādreiz Movil+eļļa tika lieti sliekšņos. Pēc pārmetināšanas un šādas apstrādes nerūsēja.
Varu padalīties ar pieredzi: VW Sharan pie 280 000 nobeidzās automāts.
Recro sataisīja apmēram 1600 euro.
Secinājums: Labs automāts, jo DSG remonts būtu dārgāks.
Nojāts/nonojāts automāts - nav mašīnai āķis, piekabes nav vilktas, tāpat nobeizās... nezinu gan kā braukts pirmos 200 000.
Servisā stāstīja - esot taisījuši vienai mašīnai automāta eļļas maiņu pilno ik pēc 30 000, lai gan vajadzētu pēc 60 000. Tāpat nobeidzies...
nomiks rakstīja: Tētis joprojām ikdienā braukā ar 2004.gadā manis pirktu jaunu Citroen C3. Problēmu nav īpaši vairāk kā ar citiem auto. Rūsa gan ir. Tikko nomainīja sajūgu. Nobraukums ir aptuveni 130 000 km kopā pa 12,5 gadiem. Gribētu maonīt uz ko jaunāku, bet žēl par 1000 eur atdot. Tāda šim auto ir max tirgus cena.
No šitik maza nobraukuma nevar izdarīt secinājums par auto izturību.
Es savam 1.9 tdi PD pieliešanai nopirku, kur rakstīts VW504.00/507.00.
Uz mašīnas rakstīt 505.
Šī der vai nē?
Es lietoju uz augšu un uz aizmuguri izstieptu Golf klases mašīnu.
VW nosaucis to par Sharan. 1.9 tdi 2006.gads.
Kas notiek, pagriežot atslēgu? Starteri griež?
msh rakstīja: Teorētiski jau arī kāda cita ierīce var pamaisīt pulšu darbību - tur tak bija kaut kāds frekvenču diapazons, kurā tās drīkst darboties...
Cita lieta, par ko man jābrīnās - kāpēc 40 mašīnas pamanījās kaut kur iesprūst jo nedarbojas signalizācijas pultis - visiem 40 durvju atslēgas bojātas?
Un ko Tev dos, ka ar atslēgu atslēgsi durvis? Sāks strādā signalizācija un imobilaizers tāpat neļaus iedarbināt?
Nē, brauktu ar vecu fabiju. Garāžā glabātu izjauktu Superb.
Tie stāsti "nobraucu 3 gadu, mainīju tikai eļļu un pildīju degvielu" nav diez ko objektīvi, jo gadā var nobraukt 8 000 un 55 000. Protams, ka reižu skaits servisā atšķirsies.
Portālos būs vairāk virsrakstu no sērijas Tramps paziņoja to un paziņoja šito....
Īstermiņā viņš to lielo kuģi nepagriezīs citā virzienā. Ilgtermiņā, protams, piekoriģēs maršrutu pa savam...
Laikam jau kara draudi ir mazāki īstermiņā, nekā ja būtu pretējs rezultāts... ilgtermiņā redzēsim...
Labā ziņa ir tā, ka NATO nav tikai ASV, bet ari citas valstis...
Vernons ir īsts? Kāds viņu ir redzējis dzīvē? Nu līdzīgi kā VW fanu...
Sāku šaubīties...
Jā, ir P, bet pie katras apstāšanās lietot nav ērt... Pie ilglaicīgākas, protams, var...
Uzņēmumam tas ir mazliet savādāk dēļ nodokļiem, PVN priekšnodoklis tiek atskaitīts un izdevumu priekš UIN.
Savukārt privātpersonai, ja ienākumi legāli un vispārējais nodokļu maksāšanas režīms, no ienākumiem tiek samaksāti darbaspēka nodokļi, cik tur kopa sanāca, 30 - 35%. Papildus tam par pirkto auto/nomas pakalpojumu jasamaksā PVN. Tātad tīri uz nodokļiem apmēram 50% starpība.