jugasvilli rakstīja: No tās Bensona reklāmas man vislabāk patika 7. punkts "Par ģimeni tiek uzskatīti viens vai divi pretēja dzimuma pieaugušie...". Bensons varētu sākt uzmanīties, tūlīt visu zemju zilie un viņu aizstāvji sūdzēs šo tiesā par diskrimināciju.
Gandrīz viss tai CRV ir normāli un Bensona pārdevējiem tiešām vēlme pārdot, bet nevelk 2.0 matorītis to bundžu. Pa pilsētu dinamika vēl kaut kā, bet lai veiktu apdzīšanu uz šosejas motors jāizspiež kā citrons līdz pēdējam un rezerves nekādas. Automāti ir redzēti atrāk domājoši. 2.0CRDI Santa ar automātu ir vienozīmīgi dinamiskāka.
Būšu vairāk takā tirsējs, kad pirmo moci melēju arī biju aci uz LC4 uzlicis. Pamēģināju izbraukt un sapratu ,ka braukt nepratējam, par augstu u.t.t. nopirku Dominātoru, bet par LC biju iebraucis Ogrē pie KTM dīlera aprunāties ar mehāniķiem kas un kā. Viņu viedoklis , ka LC4 standarta variantā neejot "baigi nogriezsts", cits izpūtējs jāliekot, karburatoru citu u.t. Reāls LC lietotājs ir instruktors Jānis motoskolā "Tanders" SIA Daugavgrīvas 31d-prasi galus veikalā, cik zinu viņam bija LC-duckie un pēc tam nopirka LC4 pilnīgi jaunu.
imits rakstīja: 3 gadi ir braukti ar 96. gada VW, daudz tika nobraukts, bet nu arī (manā skatījumā daudz tiek remontēts), ritošā uzskatu ir diezgan neizturīga... sāpīgs moments 5 ātrums... kurš vienā brīdī vienkārši pazūd...
Tā ir palietota T4 vājā vieta , bet viegli remontējas.
Standarta lētie(400-600Ls) katli ir ar sākotnējo jaudu 10- 24kw un ar mazāku jaudu neir dabonami. Katli dalās atmosfēriskais-tāds kuram degšanas kamera ir vaļēja ( pēc projektētāja viedokļa ir skaļāks par turbo katlu) un turbo ar slēgtu degšanas kameru kur gaiss tiek pūsts ar ventlatoru. Parasti katla tipu norāda skursteņslauķis, kad nāk apsekot katla pieslēguma vietu, ar nosacījumu ja nav gatavs projekts, kurā ir norādīta katla marka.
Man mājai uz 75m2 LG veiktais teorētiskais aprēķins vidējam patēriņam ir 120M3 gāzes mēnesī. Ziemas mēnešos reālais patēriņs ir lielāks.
Protams var iesipt santīmā un pirkt kondensācijas tipa katlu ar mistisko lietderības koificientu 109% un cena tam būs ap 2000Ls , bet nezin kad uz tādu platību sagaidīsi tos santīmus.
Par kondensācijas tipa katliem neieskot Junkeru jo tam siltummainis esot no alumīnija sakausējuma un ātri aizaugot no kondensāta ,tad dižā lietderība izbeidzoties. Wiessmanis esot ar nerūsējošā tērauda siltummaini, tas kalpojot labāk.(Šito basņu satāstīja džeks kurš ir veicis Junkers katlu apkopi)
Sieva gadu lietoja V40 99.gada ar 2.0 turbo motoru(160Zs), atveda uzsistu ar 120 000 nobraukumu, īpaši problēmas nebija pēc nopirkšanas tika nomainīti aizmugures bremžudiski un kluči (diski ap 10Ls gab. kluči 35Ls) pagrūti meistaram nācās ar pusas iekšējas putekļu gumijas atrašanu katalogos nav, bet bija APĒ tik ilgi gar plauktiem staigājis kamēr pēc izmēra piemeklējis.
Degvielas patēriņš 9,2l uz 100km. Nobraucot 30000km defektu nebija.
Pašam ar V40 braukt nepatika dēļ vadāmības un želīgām motora skaņām mēģinot braukt dinamiski. Slinkums rakstīt labi žurnālisti aprakstījuši:www.autoreview.ru/...
tu zini, rezultaats 90% gadiijumu iesuukaa ja pats to dari. labak tieshaam noziedod tas 40 ls uz kjiimisko vienreiz, un salons buus kaa jauns ilgu laiku. tas amatieru putas un tiritaji ir diezgan suudiigi. piekam lai labi iztiritu visu, tie sedeklji ir janjem aaraa, peectam jaazhaaveee. da nu, ka es tev saku delj tiem 40ls veselu dienu noziedot nav jeega, jo rezultats tevi visticamaak neapmierinaas.
Pats pagājušo rudeni sāku iet motokursos SIA Tanders Daugavgrīvas 31d, instruktors Jānis 29133826.
Šai skolai + ir dažādu tipu moči, iznāk iegūt lielāku pieredzi, jo katrs mocis "klausa" pa savam. - moči nav pirmā svaiguma.
Kā E kategorijas instruktors īsu brīdi bija Valters Prikuls. Viņš arī apmāca A kategoriju 29628847.
No autoskolu viedokļa neiesaku Vanagu pilnīgs bardaks uzņēmuma iekšpusē un vāja komunikācija ar klientu, tipa Tev vajag zvani, Tev vajag atnāc, var būt citās skolās ir tāpat.
Kas atiecas uz apmācību ilgumu , tad braukšana būs atkarīga no tā vai ir iepriekšējā braukšanas pieredze un vai paralēli brauc pats ar savu moci, + kā ir ar satiksmes noteikumu zināšanām praksē.
Pa tiem 1400000 un cik tur km, "mašīna" nereizi servisā nav bijusi?