Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
vieplis 06.11.2009 17:09
vieplis 06.11.2009 17:10

Atkarībā no nobraukuma, maks. 150 LVL mēnesī.

vieplis 09.11.2009 20:15

Snakebite rakstīja: ... netrafaretie menti braukaa - ir redzeetas sudrabainas un melnas vecras

Varbut tas tikai man ir jaunums, bet nu jau ir arī uz A2 bāņa. Fauvee pasāts sudraba krāsā ar "V6" un "4motion" bļembām pie pakaļas un Poznaņas numura zīmi PO 368 AE, gaitā, virzienā no Varšavas uz Poznaņu pirms/pie pirmās platnas. Pie paneļa pasažiera pusē pabrangs monitors grēka bilžu un ciparu atrādīšanai; pie reizes arī "pūt nu, dēls, trubā".

Tematiskās meņģēšanās "ir tikai tik un tik zlotu" sekas ir eskortēšana uz tuvākā miesta bankomātu un atpakaļ (pans galanti iztriec pani slēgt vaļā vārtus, kas pirms pārvada uzreiz aiz platnas).

Nesvarīga, bet jestra nianse iz paša sākuma - pans izriež krūtežu un autoritatīvi paģēr izvēlēties starp "ingliš" un "po russki". Kad saku "ingliš", pans tā kā saskābst un vēsta, ka nāksies tomēr "po russki". Vot.

vieplis 10.11.2009 18:52

bobcat rakstīja:

Slinkais rakstīja: runajot par sprauslaam, savam auto samainiju originalaas pret sprauslaam no volvo V70, taas nevis churaa, bet smidzina plataa joslaa, dikti patiik.

Jap šitā fīča ir laba arī Volvo S60 ir tāda.

Pie krievu pašdarbniekiem lasīts un redzēts, kā viņi Eiropas Focus iemāna "platjoslas" sparauslas no amīšu Focus un transplantē sildelementu no vecajām uz amīšu. Pluss - smidzina platā joslā, mīnuss - ātrumā ar pretvēju ir auzas, jo transplanti augstumā neregulējas.

vieplis 12.11.2009 13:44
vieplis 04.12.2009 13:50

...un tāpēc esam, kur esam.

vieplis 04.12.2009 14:11

Seene rakstīja: Viņš ... grib glābt valsti

Izcili

vieplis 19.12.2009 14:51

i_edgars rakstīja: Skorpis, ... Ka, Fokuss, Mondeo, utt pūst nevis no ārpuses, bet no iekšpuses!!

Nevispārini :L

vieplis 25.12.2009 19:32

Crankshaft,

vai tevis minētā pieredze bij' ar MT-75 (RWD) jeb ar tās FWD atvasinājumu MTX-75?

vieplis 26.12.2009 20:21

Crankshaft, paldies par atbildi

vieplis 14.01.2010 14:17

jugasvilli rakstīja: ...vienoties ar īpašnieku par remonta izdevumu segšanu bez policijas starpniecības, bet, kā jau minēju, gadās tādi kretīni - tipiski latvieši, kam galvenais ir kādam ieriebt pa pilnu programmu.

Saki, ieriebt... Motivācija neielaisties lietu kārtošanā bez policijas drīzāk ir izvairīties no vēlākas "zajavas" policijā vainīgā bāleliņa izpildījumā, lai ar uzviju atgūtu uz vietas vai vēlāk atlocīto skādes naudu.

vieplis 14.01.2010 15:05

smaidiigais,

pa kuru no diviem google linka maršrutiem tu brauci?

[...] Róýan > 60.ceļš > Ciechanów > 50.ceļš > Sochaczew [...] jeb

[...] Róýan > 61.ceļš > Serock > 62.ceļš > Wyszogród > 50.ceļš > Sochaczew [...] ?

vieplis 14.01.2010 17:53

smaidiigais rakstīja: neredzu divus maršrutus bet 61 - 62 - 50. ceļš

smaidiigais, paldies!

P.S. Skat. \"screenshot\" iz google linka, kreisā pusē pie \"Ieteiktie maršruti\": i47.tinypic.com/...

Otrs maršruts jau pazīstams līdz riebumam, būs jāpamēģina 61 > 62 > 50. Paldies par ieteikumu.

vieplis 20.01.2010 22:39

Gadu gaitā pārbaudīts praksē desmitiem reižu - salīdzinot oriģinālo detaļu cenas pie Ford dīleriem Rietumeiropā (pārsvarā Vācijā) un to pašu detaļu cenas Baltic Motors, bāleliņu piznesmeņu negausība mēdz stipri vien pārsniegt ierasto praksi, ka turienes cipars EUR ir vienāds ar LVL ciparu šeit. Lielākā konstatētā starpība - aptuveni 80% (308 LVL pret 242 EUR).

P.S. "oriģinālo detaļu cenas pie Ford dīleriem" domāts fiziski pērkot pie letes, nevis no kādiem interneta pseidodīleriem.

vieplis 20.01.2010 23:18

Dekster, kādā ziņā daudzkārt veikta rezerves daļu iegāde ārpus Latvijas un tam sekojoša tādu pašu rezerves daļu cenas noskaidrošana pie autorizētajiem piznesmeņiem Latvijā ir "kāpšanas uz grābekļa"?

vieplis 20.01.2010 23:45

Tieši tā, izņemot "pa taisno dodas".

Blīvslēga, roķenes troses un stopsignāla cenu pilsonis Alnis noprasa tad, kad retu reizi aiziet pie piznesmeņa pēc eļļas kannas un filtra. "Pa taisno" pie piznesmeņa tomēr nākas doties tad, ja auto [beidzot] uzstādīto stopsignālu apdrošinātājs uzskata par jaunu papildu aprīkojumu un paģēr izzināt tā vērtību pēc negausīgā piznesmeņa cenrāža.

Vot.

vieplis 21.01.2010 10:26

IkdienasViesis rakstīja: Labāk jau uz Liepājas ielu - uz Dorfman servisu. Tur zinoši meistari, cenas arī noteikti mazākas. Ilgus gadus biju tur klients, ne mazākie iebildumi pret servisa darbu.

www.iauto.lv/...

vieplis 24.01.2010 18:09

feciic rakstīja: Baltic motors .... Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde)

Yetti rakstīja: ... šķidruma marķējumam, ko tur gāž iekšā, iespējams, ka Google\'s tante iedos analogu, vai atšifrējumu, kas tas ir par tik vērtīgu draņķi...

Ford piedevu pārdod tikai kā \"uzpildīšanas remontkomplektu\", kas cita starpā ietved 5 litrus piedevas. Ford daļas numurs 3M5J 9C196-AA jeb 1337646.

Sīkāk par piedevas \"remontkomplektu\" un par tukšas bāciņas izraisītām problēmām var palasīt pie preces apraksta šeit cgi.ebay.co.uk/... .

feciic rakstīja: Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.

Kanibaals rakstīja: ... Piedeva saucas Eolys ...

Ford iekš C-Max ar 1,6TDCi pilda Eolys-176.

PSA grupa savos auto pilda gan Eolys-176, gan Eolys-DPX-42; varbūt tādēļ Citroen un Peugeot dīleri nemācēja teikt, vai sastāvs ir tas pats.

vieplis 25.01.2010 12:50

feciic rakstīja: Tagad par tā filtra noraušanu pavisam-izgriezt ārā un iemetināt trubu. Ko tādā gadījumā varētu darīt ar tiem sensoriem?

feciic,

nevaru apgalvot 100% droši, bet tie PSA 1,6 TDCi dzinēji laikam tika likti arī iekš Focus, Fiesta un Fusion. Ja risinājums eksistē, tad visdrīzāk pie krievu, baltkrievu vai ukraiņu pašdarbniekiem attiecīgo modeļu forumos. Varbūt var iesviest iekš google Ford + "удалить сажевый фильтр" vai "удаление сажевого фильтра" vai ko tamlīdzīgu.

vieplis 27.01.2010 13:31

anonimikis rakstīja: zinot konkrēto krievu oligarhu darbības stilu, kaut kā negribas ticēt virsrakstā izteiktajam apgalvojumam.

GM would sell to Spyker on the condition that Russian businessman Vladimir Antonov, the chairman and biggest investor in the Zeewolde, Netherlands-based sports-car maker, exit the company, a person familiar with the talks has said.

As part of today’s agreement, Tenaci Capital BV, a company owned by Muller, will take over Antonov’s 4.6 million Spyker shares when the deal is completed. Antonov, Martins Bondars and Naglis Stancikas will step down as supervisory board members, Spyker said.

www.bloomberg.com/...

vieplis 30.01.2010 23:17

Iz vēstures:

\"Poļi baigie viltnieki – uz tā bāņa 3 (vai 4?) vietās no manis noplēš pa 11 zlotiem. Domāju, ka jāmaksā tikai 1x, bet še tev – samiegojusies jaunkundze tikai atkārto savā putnu valodā – pšištu pšištu, cālen, cālen. Un pēc cik tur tiem km būšot cālen cālen vēlreiz. \"

© Master_D www.iauto.lv/...

vieplis 02.02.2010 13:57

Iz www.thelocal.se/... :

Spyker CEO Victor Muller was unable to confirm to Svenska Dagbladet (SvD) the nature of the Antonovs\' existing involvement in Spyker or the Saab deal. [...]

In Spyker\'s Monday (1/2/2010) press release, Muller explains that Antonov\'s current shareholding of 4.6 million ordinary shares in Spyker has been bought by Tenaci - a holding firm directly owned by Victor Muller, \"subject to closing of the Saab acquisition.\"

Furthermore, [...] Spyker is groaning under a mountain of debt to the Antonov group and their bankers, much of it resembling text message loans with crippling interest rates in excess of 10 percent, several of which have already fallen due.

This debt, amounting to 580 million kronor, will remain on Spyker\'s books even after the completion of the Saab purchase, and of Antonov\'s share holding, but will simply be written over to Victor Muller - at the same high rates of interest, SvD writes.

auma rakstīja: Man gan vairaak shkjiet ka nevis GM negrib redzeet Krievu investorus, bet gan Zviedru valdiiba kura to vienkaarshi negrib reklameet.

Trāpīts. Atšķirībā no buldozera, citiem \"nopelnīt\" mācētājiem un ierindas bāleliņiem, krievu netīrā nauda nepatīk gan ASV, gan Zviedrijas valdībām. Ieskats 2009.gada decembra notikumos (iz www.thelocal.se/... un www.nytimes.com/... ):

The biggest investor in Spyker is the Russian bank Convers Group, which is controlled by Alexander Antonov. [...] In the first half of 2009, Spyker borrowed 11.6 million euros, or $16.6 million, from Bank Snoras, a Lithuanian bank also controlled by the Antonovs. [...]

An investigation ordered by the Swedish government into the workings of Spyker and its Russian investors landed on the desk of the FBI and put a temporary stop to the Saab deal being reached. [...] Swedish security services (Säpo) were given the task of tracking the business interests of the Antonov family The assignment was initiated by the Swedish National Debt Office (Riksgälden) [...] Säpo is reported to have found connections between the Antonovs and organised crime as well as involvement in money laundering. To prevent the Russians gaining any possible control over a new Saab-Spyker venture the government handed their findings over to the FBI. The US government reacted quickly to the report and gave the board of General Motors a direct order to stop the deal, which happened on December 18th.

vieplis 02.02.2010 14:38

540 milj. SEK - kopējā darījuma summa,

580 milj. SEK - pārshēmoto Spyker parādu kopsumma antonovam:

Svenska Dagbladet rakstīja:

According to the terms of the deal, Dutch sports car firm Spyker will hand over 540 million kronor ($74 million) in cash to GM to complete the deal. The first $50 million is due immediately and the outstanding amount is due to be handed over on July 15th 2010.

Spyker's [...] debt to the Antonov group and their bankers [...], amounting to 580 million kronor, will remain on Spyker's books even after the completion of the Saab purchase, and of Antonov's share holding, but will simply be written over to Victor Muller - at the same high rates of interest.

vieplis 03.03.2010 16:50

riebeklis rakstīja: ...ir veerts apmekleet csdd elektronisko pakalpojumu - tas tomeer droshaaks, uzticamaaks informaacijas avots...

windy rakstīja: Muļķības. Mēnesi pirms iepriekšējās polises beigām (re kāds es apzinīgs ) nopirku jaunu polisi. Nākamajā dienā iegāju CSDD e-pakalpojumos un ieraudzīju, ka manam autiņam polise uzrādās, bet tikai jaunā. Respektīvi pēc datubāzes parādās, ka es mēnesi braukāšu bez polises un tikai tad būšu apdrošināts Vienīgā vieta netā kur parādijās mana vēl esošā polise bija LTAB datubāze, bet arī tur viņa bija tikai meklējot pēc polises nummura...

Nezinu, vai CSDD e-pakalpojumu datu bāze ir klons tai, ko lieto CSDD nodaļās, bet stāsts līdzīgs.

TA beidzas 2009.12.

OCTA iegādāta 2008.gada decembra vidū, darbības temiņš no 2009.01. līdz 2010.01.

2009.gada decembra beigās CSDD nodaļā pirms TA paziņo, ka nav spēkā esošas OCTAs. Kājas aukstas, vaidziņi bāli, tomēr apņēmīgi bīdu pār leti OCTA polises izdruku, kur "līguma darbības beigu datums" ir 2010.01. CSDD atbild tā - pie kājas tā izdruka, mums te datu bāzē stāv, ka polise beidzās decembra vidū. Tavs apdrošinātājs - lohs, lamā viņu. Vot.

Būdams neizglītots, pieņēmu kā pašsaprotamu, ka CSDD lietotā datubāze ir LTAB datu bāzes klons (jeb otrādi). Tādēļ pieņēmu, ka apdrošinātājs polises iegādes datumu savulaik iebliezis datu bāzē (lai kura tā arī nebūtu) kā polises darbības sākuma datumu.

Zvans apdrošinātājam. Apdrošinātājs saka - termiņi ir kārtībā. Tad konsultējas ar priekšniecību/kolēģiem un saka tā: CSDD - lohi, nav pirmā reize. Saki CSDD lohiem, lai viņi novāc no ekrāna to savu līko datu bāzi un ieskatās autentiskajā LTAB bāzē internetā. Ja atsakās, pieprasi vārdu uz zvani mums, rīkosimies tālāk.

CSDD lete. Viebšanās, tomēr CSDD iekšējās datu bāzes logs tiek novākts un tiek atvērta LTAB datu bāze internetā, kas parāda, ka OCTA ir spēkā. Zvans priekšniecībai/kolēģim. Pēc laiciņa tiek izsniegta TA lapa.

Žēl, ka tobrīd nezināju par apdrošināšanas datu klātbūtni CSDD e-pakalpojumos, tādēļ neapskatījos. Tagad tur ir iekšā nākamās OCTAs dati - dati ir pareizi, neskatoties uz polises iegādi 2 nedēļas pirms stāšanās spēkā.

Intereses pēc gan CSDD, gan apdrošinātājam pārprasīju, kāpēc CSDD iekšējā datu bāze neatspoguļo LTAB datu bāzes informāciju, kurš patiesībā ir lohs, un vai tas var atkārtoties nākotnē. Abas puses rādīja ar pirkstiem viena uz otru.

CSDD saka, ka līdz "pagājušā gada beigām" (laikam domātas 2008.gada beigas) apdrošinātājiem esot bijis jāsūta dati "pa tiešo uz" CSDD un apdrošinātājs esot lohs, proti, sūtījis nepareizus datus.

Apdrošinātājs pastāsta aptuveni to pašu par datu sūtīšanu, bet lohi patiesība esot CSDD, jo nepareizi ievadot datus savā bāzē, neesot pirmā reize.

Abas puses zvēr, ka nākotnē tas vairs nedraud, jo datus "pa tiešo" vairs nesūtot.

vieplis 14.03.2010 14:58

autoss rakstīja: ...par Mercedes-Benz. Piemēram, TRW ražo priekšējos lodbalstus. ...TRW man ir nokalpojis gadu, OEM - vēl tagad kalpo (vismaz 1,5 gadi).

Ir līdzīga pieredze ar gultņiem

Uz gultņa korpusa \"SKF\" un \"Made in Spain\", pirkts kaut kur tepat pie bāleliņiem. Kalpoja 7 mēnešus (~40 tk. km).

Uz gultņa korpusa \"SKF\" un \"Made in Spain\", iepakots Ford erzacdetaļu kastītē, pirkts pie Ford dīlera Vācijā (nebūt ne dārgāk). Kalpo joprojām (gandrīz 2 gadi, >60 tk. km).

Pirmais rakstīja: ...kautkur tepat iauto lasīju basņu, ka puikas bija nopirkuši sekāef gultni.... jamais bijis dārgāks par citiem, kas turējuši dažus mēnešus un jāmaina..... nu tad tas dārgais gultnis izjucis pēc pusgada, jamie atvēzējušies un aizsūtījuši to gultni ar pretenziju uz zavodu.... un...... saņēmuši atbildi, ka no tāda sastāva metāla nekad gultņi nav pie viņiem ražoti un arī netiks ražoti.... un papildus atsūtījuši arī gultni.... un ķipa TAS gultnis kalpojot vēl tagad...

Šito stāstīja Crankshaft, par gultni iekš skaidu granulu mašīnas, kas lietas būtību gan nemaina.

www.iauto.lv/...

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti