Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
voice 10.04.2008 15:39

lietoju Griffin

pilsētā tiešām draņķīgi, pat, ja nostājies blakus trolejbusam vai tramvajam. uz trases par kvalitāti īpaši nesūdzos - ne sliktāk, ne labāk kā fm rādžiņiem. tāpat jau muzons autiņā parasti skan fonā. un, ja nu gadījumā braucu viens un gribas paklausīties skaļi un kvalitatīvāk, nekas jau netraucē ielikt cd.

voice 22.08.2007 17:05

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja: njaaa, izklausaas, ka vwfan ar savu merivu ir konkreeti ieberzies rij kaa nezveers, peec skata kaka, un arii ekspluataacijaa taads neparociigs

Izskatas gan... Es nesen no Berlines atbraucu ar vienu baku - 64l - sanak ~5.5 l/100km. Bet auto 3.0 TiD - 176Zs / 350Nm. Laikam vienkarsi VWfans ir loti resns... Nevar jau but ta, ka tik labs auto bez iemesla tere tik daudz.

izklausās pēc Saab.... nez kāpēc pēc pases bāka 75 litri... tad jau patēriņš varētu būt 6.4 l/100km... + noteikti kādi pāris litri ja līdz korķim...

Ir SAAB, ir pec papiriem 75 litri... Bet iedegoties lampinai var ieliet apmeram 60. Ja vel kadus 70km nobrauc pa virsu ir gadijies iepieldit 67 litrus. Saja gadijuma 64 litri bija Nestes sukna radijums pielejot pilnu baku Riga ar ieprieksejo pildisanos Berline. Domaju gan ka te vel ari nozime ir Vacija sastopamajai degvielas kvalitatei. Ar vietejo zupu diez vai tadus raditajus izdotos sasniegt.

5,5/100 neesu konstatējis, bet ar krūzi uz ~95km/h kompis uzrāda kādus 5,7/100. Turklāt saaba kompim nav opcijas 'momentānais patēriņš', rādījums no reset brīža. Mitsu Colt ar nemotoru rij vairāk gan uz trases, gan pilsētā.

p.s. esmu pamanījies ieliet bākā veselus 70l, tā ka papīros rakstītais 75 droši vien atbilst patiesībai

voice 21.06.2007 15:00

Manējais (2.5) laukos bija uz 10 min. atstāts pie universāļa ar atvērtu aizmugurējo vāku. Kad ierados ar mantām, konstatēju, ka bagāžas nodalījums glīti piekrāmēts ar melnzemi (ar kaudzi). Nedrīkst bērniem pirkt lāpstiņas, kuru izmērs ir lielāks par 10 cm!

voice 24.05.2007 14:27

arī daži sēdeklīšu ražotāji pamācībā kategoriski aizliedz to likt priekšējā beņķī, ja airbag nav atslēdzams. turklāt esmu šādu brīdinājumu redzējis gan uz tiem sēdeklīšiem, kas liekas ar muguru braukšanas virzienā, gan uz tiem, kas ar seju braukšanas virzienā

voice 11.05.2007 16:25

jā, e&s to mīl skandināt kā mantru: "nepērciet 3.0 TiD, iepirksieties problēmās". pats braucu jau 1.5 gadus, un apkopes nav ne biežākas, ne dārgākas kā manam iepriekšējam benzīnauto (10 gadīgam mitsu). cik var noprast no jūzeru diskusijām www.saabscene.com, tad šie TiD dalās divās grupās - tie, kuriem pēc pirmajiem 50kkm mainīts dzinējs un tie, kuriem tas strādā nevainojami.

voice 16.03.2007 21:04

tālajos krievu laikos mums 25.videnē bija automācība, kas ietvēra sevī gan csn, gan uzbūvi, gan braukšanas nodarbības 3gadu garumā. īsi pirms izlaiduma, skolas boksos, kaut ko darot 53. gazonam , čomam uz galvas uzpilēja nedaudz bremžu šķidruma. rezultātā mati nogāja ~3cm pleķītī. tā kā bija 86.g. un černobiļa, mūs uzreiz pēc skolas beigšanas gribēja paraut krievos (BC kategorija taču). čoms pēdējā medkomisijā nodemonstrēja caurumu galvā un paskaidroja, ka "naverno ot kakoj-to koški palučil". rezultātā nozīmējums uz 2 nedēļām uz barbisa ielas triperbāru un "atsročka" uz gadu.

voice 10.05.2006 17:54

saabistiem:

vai atbilst patiesībai informācija, ka ne E&S, ne Alfā nav dīzeļu speciālista?

voice 10.05.2006 17:45

epa rakstīja: Redzeeju ka teema jau ir bijusi forumaa.

Gribeetu viedokli no saabista kura iipashumaa ir bijis shaads aparaats...

Tikai luuzdu shoreiz iztiksim bez tukshas d......

Bushu pateiciigs par izsmeljoshu info, sevishkji man interesee dzineejs(izcelsme, resurss utt.)

Tencinu.

Nu tā. Pirms 4 mēnešiem pats taisījos ielikt šadu sos ziņu, bet sapratu, ka tā būs saucēja balss tuksnesī (kaut gan Alfa Motors pārdevējs, kreklu plēsdams, zvērēja, ka šie vien esot kādus 20 pārdevuši). Tomēr izšķīros par pirkšanu, jo mašīnu vajadzēja ātri, bet tobrīd pieejamie benzīna universāļi (saabi), mani neapmierināja (cenas, komplektācijas utt). Visvairāk reālu info dabūju šite - www.saabscene.co.uk , jo viņiem tas 3.0 TiD ir samērā iecienīts.

Dzinējs oriģināli ir Isuzu, ap kuru padarbojušies Trollhatanas inženieri. 177 zs. Manējais ir 2001.gada rudens, tjipa viens no pirmajiem, jo oficiāli modeļa gads ir 2002. Tehnisko infu meklē tai linkā, savukārt no jūzera viedokļa, priekš gariem ārpilsētas gabaliem ideāls. SID uzrāda 6.3 (cruise) - 7.1. Pilsētā zem 11 nepalien, taču šis auto praktiski netiek izmantots, lai stumdītos pa rīgu. Cēliens labs, nekādas turbobedres tjipa nav. 3 mēnešos (piesitu pie koka 3x) neesmu vēl piefiksējis kādus dzinēja gļukus. Visai negribīgi man tomēr nācās secināt, ka siltā laikā viņam vislabāk patīk Statoila D fortis. Februāra mīnusos leca bez problēmām.

Viss pārējais - kā jau 9-5 saabam, tas nozīmē, lieliski. Nedaudz besī kasešnieka klātbūtne un cd nespēja lasīt mp3.

Ā, un vēl - 3.0 TiD ir pieejams tikai ar manuālo kārbu, vairums ir Vector komplektācijā, kas nozīmē papildu $$$ par ādu, 17 diskiem un vēl citām smalkām, bet ne pirmās nepieciešamības figņām.

Konkretizējot, mans viedoklis par šo auto ir visnotaļ pozitīvs.

Sorree par tehniskās informācijas skopumu, bet tā nav mana stiprākā puse.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti