iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Shiirs 10.01.2008 11:52

tas prikols ir taads, ka es diezgan biezhi eju uz visadiem klubiem dzerstities. varetu teikt ka vienu reizi nedelja kautkur aizeju. bet man nevienu reizi nav sanacis konflikts ar klubu apsargiem vai apsardzes firmu darbiniekiem. nu nav! ari ar mentiem ir bijushas domstarpibas tikai vienu reizi un taja reize vini nepildija dienesta pienakumus un par to ka vini ir menti uzzinaju tikai veelaak. taka es tomer uzskatu ka shitadas basnjas- ne par ko zvatee ar steku ir izdomaajums. nu nenotiek taa. cik esmu redzejis tad apsargi parasti uzrauj tadiem kurus izmet nafig un kuri ir pardzerushies un par katru cenu grib atikt atpakalj klubaa. pret normaliem cilvekiem ir ljoti normala un profesionala attieksme.

Shiirs 09.01.2008 17:19

bulcinja rakstīja:

bulcinja rakstīja: Padomju audiotehnikas šedevrs - tumbas Radiotehnika S50. Neviens no skaļruņiem nav izgrabējis. Vizuālais - kā jaunas! Cena??? Hiu vinj zin...Varam sākt ar 70 ls...samovivoz. Pārdaugava.

Kļūdījos. 50 Ls.

galigi saspiedies esi tadu cenu par shito grabazhu prasiit.

Shiirs 09.01.2008 14:17

Master_D rakstīja: Līdz ar to - lai pērk 124 mersi (ļoti izturīgs) vai Omegu (kam viss kapeikas maksā)

shitai omegai gan tur nekas kapeikas nemaksaa. nav jau kadets.

Shiirs 09.01.2008 14:15

tad jau nebus diez ko lets prieks.

Shiirs 09.01.2008 14:10
Shiirs 09.01.2008 13:54

Master_D rakstīja: Redz, kur ir

ss.ss.lv/...

vienkāršs, mega ērts un izturīgs.

cena vienkarshi kosmoss prieksh tadas miskastes. max 4500eiro!!!

Shiirs 09.01.2008 1:57

Storms rakstīja:

ibio rakstīja:

msh rakstīja:

ibio rakstīja:

WELLCOME TO LATVIA

Nepareizi - Welcome to my country

Nē viss bija pareizi - kļūdas ir visur

Vai vienkāršāk - laipni lūdzam Eiropas pēcpusē...

fak juu tuu ,san of a bič, aim going bak tu Italia.

Shiirs 08.01.2008 15:42

Setup rakstīja:

Shiirs rakstīja: un kapec ne? kadelj Bosch var razhot vadibas blokus un veljasmashiinas, bet tas nevienam neliekas jociigi?

Tikai Bosch vēl pagaidām neražo ma/m

Subaru ari nerazho automashinas, tas ir tikai zimols. Subaru mashiinas razho Fuji Heavy Industries. tie ir tikai zimoli un tas neko neizsaka. Neceri ka samsungs razhos dzinejus. varbut razhos kadas atsevishkjas detaljas, bet kopumaa viss musdienaas naak no piegadatajiem un ta saucamais razhotajs visu saliek kopaa.

Shiirs 08.01.2008 14:41

tu visur saskati onanismu un dibenseksu?

Shiirs 08.01.2008 14:38

un kapec ne? kadelj Bosch var razhot vadibas blokus un veljasmashiinas, bet tas nevienam neliekas jociigi?

Shiirs 08.01.2008 11:03

gruti pateikt, abas havajas uz ritenjiem.

Shiirs 08.01.2008 9:51

uupis rakstīja:

Personas kods labais 41. datumā, 70. mēnesī un 20. gadā dzimis.

shim driizumaa bus problemas ar prostatu un urinaacijas trauceejumi.

Shiirs 07.01.2008 18:39

Crankshaft rakstīja: atpalicis tu esi no dzīves....

tagad moderniem dīzeļiem (ne fofāgena koncerna) turbīna strādā visu laiku..... nevis ieslēdzas kad jamo nafig vairs nevajag

==================

Izskataas, ka tu dziivei esi aizskreejis priekshaa Tukshgaitaa un mazos apgriezienos turbiina fiziski nespeej straadaat - tam ir nepiecieshams noteikts izpluudes gaazu apjoms, resp. dzineeja apgriezieni / gaazpedaalja piespiediens. Taa ka runas par "visu laiku" ir fuflo. Tieshi shaa iemesla deelj, nevis lielizmeera turbiinas inerces deelj, daudzcilindru dzineejiem uzstaada 2 un vairaak mazaakas turbiinas vienas lielas vietaa, taam katrai vajag mazaak izpluudes gaazu, lai saaktu pildiit savu darbu.

nevis vairakas , bet gan vienu turbokompresoru ar mainamu lapstinju gjeometriju. tas atrisina shito problemu. kur tu esi redzejis modernu shirpatreba dizeli ar vairakam turbinam? es nee. parasti naak viena tikai...

Shiirs 07.01.2008 18:29

Storms rakstīja:

Shiirs rakstīja: ps. nakotne ir aluminija sakausejumi un kniedeshanas/limeshanas tehnologjijas. visos normalos auto tagad jau tiek izmantota shi tehnologjija un ar rusu neviens musdienas neciinaas. nevajag dzivot pagatne, adios sarusejushie shroti un visu metinat un shpaktelet griboshie nahumauceeji.

Viss jau būtu jauki, bet kā rāda alumīnija piekaru ekspluatācijas pieredze mūsu apstākļos tad alumīnijs nav gluži tas pareizākais materiāls kuru atdot sālij apēšanai un mūsu bedrēm deformēšanai. Starpcitu mūsu mīļā sāls ar alumīniju tiek galā itin jestri...

vooov!!! nu un ko tu vel man tadu pateiksi? ka visi autorazhotaji ir idionji bet tu gudrs?

Shiirs 07.01.2008 18:28

ej tu tirst, es no pieredzes saku ka nav jeega. tu gribi ka labak a sanak ka vienmer. bija divi megjinajumi, abi divi garam. ir auto, ir problemas. nav auto, nav probleemu.

Shiirs 07.01.2008 18:25

BMW328 rakstīja: interesē, jo tiek pirkts auto no vietējā braucēja. Un gribas tā kā uzzināt vai nav dauzīts , ja ir tad kad?!

un kam tev to vajag zinaat? ja lukturi taisni staav, lonzheri nav garmoshkaa un mashina iet taisni tad viss shtokos. to tachu ar aci var redzeet. izmekletajs caps ibio atradies

Shiirs 07.01.2008 17:51

neperciet sievaam auto. vinas to nenovertes. tapat beigaas sasitiis. labaak noperciet suni. lai staiga pa aru un dirsina, nebus laika kad chiksteet hahaha

Shiirs 07.01.2008 16:45

ps. nakotne ir aluminija sakausejumi un kniedeshanas/limeshanas tehnologjijas. visos normalos auto tagad jau tiek izmantota shi tehnologjija un ar rusu neviens musdienas neciinaas. nevajag dzivot pagatne, adios sarusejushie shroti un visu metinat un shpaktelet griboshie nahumauceeji.

Shiirs 07.01.2008 16:40

Crankshaft rakstīja: kadas cinka vannas, tu esi galigi saspiedies shitadas mulkjibas rakstit.

=======================

Cik zinaams, vieniigais ,kursh operee ar cinka vannu, ir franchu firma MATRA - vinjiem ir vanna ar ~800 tonnaam izkauseeta cinka.Viens no galvenajiem klientiem ir RENAULT ar saviem ESPACE autinjiem, jau kopsh pirmaa. Sametinaatos virsbuuves karkasus kaartiigi izpeldina tai vannaa, bez antikorozijas tas peec vinju datiem dod veel vismaz 2x lielaaku karkasa pretestiibu veerpei (visu spraugu aizpildiishana) un veel shaadus taadus bonusus. Peec tam karkasus nogaadaa montaazhas ruupniicaa un saak apliimeet / apkniedeet ar plastmasas aareejiem paneljiem. Liels pasuutiitaajs firmai MATRA vienmeer bijushi un ir militaaristi, tiem arii laikam ir gana ko cinkot.

kad tad tas bija, 90to gadu viduu? musdienaas shis tehnologjijas neviens vairs neizmanto, jo tas ir pirmkaart ljoti kaitiigi, otrkart ljoti daargi.

Shiirs 07.01.2008 11:09

nebraucu ar dizeli. tapec man ir slaidi uzmiist.

Shiirs 07.01.2008 11:00

White_Trash rakstīja: kur/kad ar jamo var izbraukt?

beidz pipet sunja sudus, tev to kakuci nevajag. perc labak jaunaku imprezu.

Shiirs 05.01.2008 19:46

Ear rakstīja: liidz tam laikam kad saaka cinkot.

shos izgatavoja no cinkotaa skaarda loksneem. arii golf II un ko tur veel.

Audi arii izgatavoja no shaadaam loksneem,bet kad sametinaats bija gremdeeja veelreiz cinka vannaa.

P.S. ar to izskaidrojams ka VW nemaz taa neruusee,kaa likms bojaajmu vietaas.

Toyota un MAzda arii ir pazinjojushas ka vairs necinkos,pietiekot ar cinkotaa blekja izmantoshanu.

te ir starpiiba garantija 6 vai 12 gadi.

kadas cinka vannas, tu esi galigi saspiedies shitadas mulkjibas rakstit.

Shiirs 04.01.2008 16:11

TDI rakstīja:

White_Trash rakstīja: TDI, tevii ziemassveetku gars veel ir palicis vai nav? Atdosi to golfu par 5.2K EUR?

un Teu i tie 5,2 ?

es WT vietaa to uztvertu ka apvainojumu un pasutitu tevi izeest havajas saturu

Shiirs 04.01.2008 16:09

Pirmais rakstīja: nu pļā... vēl tā miskaste nav notirgota....

tas liecina tikai un vienīgi par pārdevēja un viņa galviņas draudzību nosakot atbilstošu pārdodamā objekta cenu

pie manis viens lohs bija atbraucis un centas sava ipashumaa iegut auto nolauzhot pusi no cenas. atceries kursh tas bija? doma vins ar galvinju draudzeejaas?

Shiirs 04.01.2008 12:02

paskaties vai udens suukna skriemelim siksna nav pa otru pusi uzlikta un tas suuknis griezhas uz nepareizo pusi. man shitads prikols vienreiz bija, kad dzheki servuisaa lazhu uztaisiija. ilgi nevareju atrast kas par vainu, jo viss itkaa straadaa, bet silto gaisu saak puust tikai virs 3tk apgriezieniem un ito ne ta ka vajadzeetu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti