Savu Audi A4 es labošu, neuztraucies. Šo prasīja draugs. Gribēju viņam ietaupīt reģistrēšanās naudiņu un ieliku šo ziņu no sava lietotāja.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Savu Audi A4 es labošu, neuztraucies. Šo prasīja draugs. Gribēju viņam ietaupīt reģistrēšanās naudiņu un ieliku šo ziņu no sava lietotāja.
Palēnām sāku meklēt galus. Ceru, ka drīz arī tikšu skaidrībā, cik tas prieks man izmaksās.
Gnoms rakstīja:
Archijs2 rakstīja:...
Tev ir zināms kāds?
ir... tik parasti šādas vešanas beidzas ar apvainojumiem (labākajā gadījumā)
Jo viņi atved neīstās.. Nu skaidrs, tad šoreiz atturēšos.
sintris, ja Tev ir zināms kāds tāds uzpircējs, tad gribētos uzzināt, cik es par savu varētu dabūt.
Uzzvanīju AR - jauna multitronic kārba priekš Audi A4, 2001. 2.5TDI maksājot 4400Ls! =(((
Gnoms rakstīja: P.S. ja patiesi izdomājis jemt jaunu, tad caur auto vedējiem runā, lai iekš DE jem... būs tas pac kas te tik iekš EUR...
Tev ir zināms kāds?
Nē, es runāju par šo: www.iauto.lv/... =)
Ne, paldies. Šādos kantoros neko negribu ne pirkt, ne ko citu darīt. Palasīju Karlsones varoņdarbus un sapratu, ka saķīlēšu auto labā servisā ar jaunu a/k un dzīvošu mierīgāku sirdi.
Kāds zina, kā varētu sazināties ar Karlsone? =)
sintris rakstīja: Arča,ir divas ziņas-slikta un ļoti slikta.
1) Zem štukas Ls nu nebūs nekādīgi ( pers.pieredze )
2) Apsver iespēju atdot A4 kādam torgašam par max iespējamo piķi,tādu kā ir un ņem citu auto.
Labā ziņa varētu būt tāda,ka ja izlem remontēt un vajag meistaru, zvani-29456759. Mož ko sadomāsim........
Kur lai tādu tirgotāju atrod? Un cik viņš par to prasītu? Es nopirku par 13 500 eiro...
Remontēšana nozīmē tos pašus 3k Ls + samaksa par darbu? Heh, stulbi sanāca tomēr..
smonG rakstīja: neņirgājoties gribētos uzzināt, kas ir "pārējie sīkumi"?
Nomainīšu filtrus, eļļas un jāpieregulē tuvās gaismas. =)
Beks rakstīja: Nu, ko? pastāstīsi, ko izdevās atrast un kā sokas pierašana pie A4.
Veiksmīgi!
Beigu beigās paņēmu automātu Audi A4 2001.g. ar 2.5l dīzeli. Vispār bauda braukt! Ekonomisks, JAUDĪGS, arī ekstru klāsts (klimats, kruīzs, automāts) ir jauks. =)
Problēmas sagādāja Hansa Līzings čakarēšanās. Pieteicu līzingu "Saules akmenī", cerēdams, ka tur sanāks ātrāk, bet mana konsultante saslima un lietu nodeva kkādam tipiņam un tad šams solijās, ka līgums būs tad, atbraucu jau uz Rīgu un nekā.. Tās divas darba dienas arī traucēja - vajadzēja pašam skriet un kad skrienu parakstīt, tad apraujos. Tomēr pirmdien no rīta visu parakstīju, izskraidīju Rīgu un Jelgavu un 16 atkal devis uz SA, kur strādāja 4 kases, gaidīja ap 25 cilvēku, BET numuriņi 40 minūtēs nomainījās tikai 3! Tad nu prasīju informācijā pa ceļam uz Rumbulu citu filiāli - ZOOM`ā. Aizbraucu turp, saku, ka vēlos izņemt naudu, bet man pasaka, ka Jelgavas filiāle ir ciet, kur atvēru kontu, UN NAUDU MAN NEDOS! DD
Viekārši parādīju ragus un tikām līdz tam, ka darbiniece devās konsultēties, kā lai dabū vajadzīgo faksu no Jelgavas (laiks ap 17.10). Beigās tiku pie naudas, auto un ir labi! =)))
Savedīšu pārējos sīkumus kārtībā un baudīšu komfortu. =)
Milicists rakstīja:
Archijs2 rakstīja: Tātad laikam palikšu pie dīzeļa. Problēma tikai tajā ka tie dīzeļi nav sastopami.
Interesē 2002. un uz augšu ar visām ekstrām 1.9 vai 2.5 turbo dīzelis.
www.audi-style.lv/...
Es gribu sedanu un tas jau tiek formēts. =)
Karlsone rakstīja: To Archijs2: Mēģināts nav zaudēts. Žēl, ka Tev tik bēdīga pieredze.
Varu ieteikt audi-style.lv/... - tur bija daudz maz jēdzīgāka informācija nekā šeitan.
Tev ir daļa pasistu cilvēku. Sāku tematu par Audi A4, pēc pāris komentāriem sākās diskusija par LADU un citiem lētājiem vāģiem, jo redz Audi esot dārgs un sūds. >< Labāk par šādām lietām interesējies oficiālajos forumos, jo šeit ir pavisam maz jēdzīgu cilvēku.
Archijs2 rakstīja: Tātad laikam palikšu pie dīzeļa. Problēma tikai tajā ka tie dīzeļi nav sastopami.
Interesē 2002. un uz augšu ar visām ekstrām 1.9 vai 2.5 turbo dīzelis.
Un automāts.
Tātad laikam palikšu pie dīzeļa. Problēma tikai tajā ka tie dīzeļi nav sastopami.
Interesē 2002. un uz augšu ar visām ekstrām 1.9 vai 2.5 turbo dīzelis.
Jauns ieteikums - 1.8iTurbo + gāze? Ko teiksiet? =)
Heh, krievu valodu tomēr neņēma pretī. =( Patiesībā varētu izteikties arī bez tiem. Domāju, ka realā pieredzu ir pāri visiem datiem un statistikām. =)
subaru rakstīja:
Archijs2 rakstīja: 110km/h - tie ir, ja nekļūdos, pēc jaunajiem noteikumiem 10Ls sods. Nē nu, man jau reizēm ir interesanti redzēt ceļa malā tos skrējējus, gaidot protokoli vai dodot kukuli CP, kamēr es uz saviem 100km/h vienmēr tieku laicīgi, kur jātiek.
subaru, tāpēc arī visi velkas! Garozas iela posmā no Cukurfabrikas stacijas līdz otrajai pārbrauktuvei ir krimināla, vismaz kādu laiku bija - tagad tur aizlāpīga tās dziļās bedres, bet tā apraut savus riteņus es tur nevēlējos. Arī Aviācijas iela visā posmā ir sūds ne iela un tur arī neviens neskrien, bet gan manevrē. Un par braukšanu uz Svēti nerunāsim u.c. labiem ceļu posmiem. Un tieši tāpēc jelgavnieki nav dumi, lai lauztu savus auto tajās nolāpītajās bedrēs, kamēr jauniebraucējs iebrauc pāris dziļās bedrēs un sāk braukt tāpat kā visi pārējie.
nu bet vai tas ir normaali, ka atļauto 50 vietā ir jābrauc uz 45 kaut vai ???
Mani pēc brauc uz 200km/h. Kad ielidosi dziļā bedrē un aplauzīsi riteņus, varēsi meklēt gan servisu, kur labot auto, nemaz nerunājot par iztērēto naudu un LAIKU, ko tik ļoti gribas ietaupīt skrienot pa bedrēm.
110km/h - tie ir, ja nekļūdos, pēc jaunajiem noteikumiem 10Ls sods. Nē nu, man jau reizēm ir interesanti redzēt ceļa malā tos skrējējus, gaidot protokoli vai dodot kukuli CP, kamēr es uz saviem 100km/h vienmēr tieku laicīgi, kur jātiek.
subaru, tāpēc arī visi velkas! Garozas iela posmā no Cukurfabrikas stacijas līdz otrajai pārbrauktuvei ir krimināla, vismaz kādu laiku bija - tagad tur aizlāpīga tās dziļās bedres, bet tā apraut savus riteņus es tur nevēlējos. Arī Aviācijas iela visā posmā ir sūds ne iela un tur arī neviens neskrien, bet gan manevrē. Un par braukšanu uz Svēti nerunāsim u.c. labiem ceļu posmiem. Un tieši tāpēc jelgavnieki nav dumi, lai lauztu savus auto tajās nolāpītajās bedrēs, kamēr jauniebraucējs iebrauc pāris dziļās bedrēs un sāk braukt tāpat kā visi pārējie.
Nesaprotu, ko jūs tā stresojat, bet neredzu nekādu problēmu Jelgavas satiksmē. Kādreiz man likās, ka spiest pedāli grīdā un sekot ātrākajam braucējam ir forši, bet vairs ne.
Vispirms nepārtraukta dzīšanās uzdzen stresu. Pabraucot pa Rīgu, kur esmu biežs viesies, nepārtraukti ir jāvaktē, vai kāds negribēs ielīst negaidīti priekšā vai veikt citu jauku manevru. Toties Jelgavā var mierīgi aizbraukt, kur nepieciešams, bez spiešanās.
Un no skriešanas atradina vēl viens faktors - iepriekš minētās bedres. Nu, negribu es plēst pa bedrēm uz 60km/h! Ja ir situācija, ka man priekšā dziļa bedre un priekšā brauc pretīmbraucošais, tad es došu pa bremzēm nevis braukšu cauri bedrei! Ja to dara lielā ātrumā, var gadīties nepatīkama sadursme. Pie tam nevajadzīga.
Tā pati skriešana Jelgava-Rīga uz 110
Domāju, ka es 30.05. iziešu diagnostiku pie AR un, ja būs kārbai gals vai būs jālabo, tad zvanīšu Tev.
Vakar pamēģināju auto izkustināt - iet gan tā, gan tā, vienīgi kompis iezīmē visus PRND. Braukšu pa nakti turp, citādi stājoties pie luksoforiem šamo grūti piedabūt braukt tālāk. =)